Tja, dat is ook mijn situatie... maar op tijd voor Sinterklaas, en dat is voor mij het belangrijksteMaximus schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 07:07:
Blijf het bijzonder vinden dat veel shops al voorraad hebben maar dat de combinatie die ik besteld heb (Ink Blue 45mm met een groen/blauw bandje) via Apple pas 17-25 november komt
[Afbeelding]
Nou toch maar overstag gegaan en een S7 gekocht voor mijn vrouw. Ze wilde eerst niet van de gouden S5 af maar nu vond ze het nieuwe “zilver” ineens toch wel mooi.
Amazon.de had gewoon voorraad, diverse 45mm modellen met standaard bandjes.
Dus wie nog zoekt moet daar even kijken.
Amazon.de had gewoon voorraad, diverse 45mm modellen met standaard bandjes.
Dus wie nog zoekt moet daar even kijken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mijne staat nu al op: Ingeklaard in Oirschot NL? 25 oktober zal hij geleverd worden, maar heb nu zeker goede hoop hem eerder te krijgen!!
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Vanmorgen ook bericht ontvangen van Amazon Frankrijk dat de Watch verzonden is en vandaag wordt bezorgd🙂
Was 4 maanden geleden in DE op de motor met vrienden. Kwam toen langs de " Amazon Wereld " . Werkelijk waar, gewoon een heel dorp met wegwijzers voor Amazon etc. En gebouwen zo groot als weet niet hoeveel voetbalvelden. Toen werd duidelijk waarom ze zo snel kunnen leveren etc.Snelle.jelle schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:21:
Vanmorgen ook bericht ontvangen van Amazon Frankrijk dat de Watch verzonden is en vandaag wordt bezorgd🙂
En ook waarom dat mannetje van Amazon zo rijk is...
De mensen die van plan zijn een rvs te nemen, worden jullie ook ongeduldig? Ondergetekende wel
Wacht er oprecht al jaren op (RVS èn cellular). Roep al vanaf AW1 dat ik er een ga kopen zodra we cellular in NL hebben. Dit wordt mijn eerste AW.de Foarsitter schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:38:
De mensen die van plan zijn een rvs te nemen, worden jullie ook ongeduldig? Ondergetekende wel
Ik wil ook al zolang RVS, maar ik twijfel over de aankoop omdat ik er alleen maar mee sport (wat ik veel doe). Nu kan je met een RVS ook sporten, maar op de één of andere manier rijmt dit niet heb ik het idee.iasix schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:17:
[...]
Wacht er oprecht al jaren op (RVS èn cellular). Roep al vanaf AW1 dat ik er een ga kopen zodra we cellular in NL hebben. Dit wordt mijn eerste AW.
Het wordt nu een beetje ervaringen en levering dingetje doorelkaar
I don't have dreams, I have goals!!
Al gewoon in bestelling hoor! Hoop deze week op levering!de Foarsitter schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:38:
Ik sport al 2 jaar met een RVS. Niks mis mee. Prima te doen! Met hardlopen komt de sportloop erom en daarna weer een “ luxe “ bandje..Redondo1982 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:48:
[...]
Ik wil ook al zolang RVS, maar ik twijfel over de aankoop omdat ik er alleen maar mee sport (wat ik veel doe). Nu kan je met een RVS ook sporten, maar op de één of andere manier rijmt dit niet heb ik het idee.
Het wordt nu een beetje ervaringen en levering dingetje doorelkaar
Nah na eerder mijn order bij de Apple store voor een Graphite AW7 geannuleerd te hebben, nu toch maar weer besteld op Amazon.fr.
Geven bij bijna alle RVS modellen aan te kunnen leveren tussen 6-11 november
Hou dat ook wel met een schuin oog in de gaten. Dit weekend hadden ze best wat voorraad voor het Graphite model maar de zilveren niet gezien.
Mijn Apple order staat nu op 2/11-9/11. Als 6-11 bij Amazon klopt stap ik ook over, dat scheelt weer doorsturen enz.
Edit: Heel veel RVS modellen stonden overigens op "2 maanden" dit weekend. Dus dat er nu 6-11 staat voelt alsof ze een soort van bevestiging gekregen hebben.
Mijn Apple order staat nu op 2/11-9/11. Als 6-11 bij Amazon klopt stap ik ook over, dat scheelt weer doorsturen enz.
Edit: Heel veel RVS modellen stonden overigens op "2 maanden" dit weekend. Dus dat er nu 6-11 staat voelt alsof ze een soort van bevestiging gekregen hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 18-10-2021 12:59 ]
Heb altijd goede ervaringen mat Amazon wanneer ze een precieze datum communicerenDonstil schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:58:
Hou dat ook wel met een schuin oog in de gaten. Dit weekend hadden ze best wat voorraad voor het Graphite model maar de zilveren niet gezien.
Mijn Apple store order stond ergens halverwege november met ophalen in België. Nu dus toch wat sneller en gewoon thuis geleverd
Ja klopt die levertijden zijn doorgaans wel goed.schumi1986 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:19:
[...]
Heb altijd goede ervaringen mat Amazon wanneer ze een precieze datum communiceren
Mijn Apple store order stond ergens halverwege november met ophalen in België. Nu dus toch wat sneller en gewoon thuis geleverd
Alleen ik wil liever een Leather Link erbij dus nog niet direct overgesprongen.
Doe ik ook al jaren. Geen probleem.pdavie2311 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:10:
[...]
Ik sport al 2 jaar met een RVS. Niks mis mee. Prima te doen! Met hardlopen komt de sportloop erom en daarna weer een “ luxe “ bandje..
www.oldskoolnl.nl
In Duitsland?pdavie2311 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:09:
[...]
Al gewoon in bestelling hoor! Hoop deze week op levering!
Ik wacht nog even tot ik hem bij een Nederlandse partij kan bestellen denk ik
Ik voel een aankoop aankomen
Het enige waar ik even mee zit is dat ik ook voetbaltraining geef en zo nu en dan er ook actief in mee doe. Dus de laatste keer stootte ik m'n AW tegen de lat, want moest even bijspringen in de goal. Klein stukje verf eraf, maar normaliter geen issues. Achja, het is ook een gebruiksvoorwerp.
Overigens heb ik op de één of andere manier elke keer de drang om de gouden te kopen. Dat had ik met de iPhone ook, en toen maar gekocht voor m'n vrouw. Kon ik er toch nog naar kijken en ben ik voor veilig zwart gegaan.
Vanochtend even gerefresht bij Amazon.de en levertijd Watch 7 Midnight 44mm GPS+Cellular staat nu ineens op 2 november (was eerst eind november). Dus besteld en het lijkt op 2-3 november geleverd te worden
Acceptabel om daar mee te leven.
Acceptabel om daar mee te leven.
Wat een bullshit. Uiteindelijk vandaag m’n Apple Watch binnen gekomen. Zit er een verkeerd kleur bandje bij. (Buitenkant staat de goede kleur, maar er zit een ander doosje in met verkeerde kleur)
Nu moet ik van Apple de hele Watch terug sturen en dan krijg ik over 6 weken een nieuwe. Een bandje wisselen kan niet…
Sorry maar dit is echt belabberde service.
Nu moet ik van Apple de hele Watch terug sturen en dan krijg ik over 6 weken een nieuwe. Een bandje wisselen kan niet…
[ Voor 13% gewijzigd door JSchut op 18-10-2021 14:12 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ze zijn de Apple Store aan het updaten... hopelijk met nieuwe voorraad
Dat is altijd in aanloop naar een event. (19:00 vanavond) [Keynote] Unleashed – October 18colossos schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:18:
Ze zijn de Apple Store aan het updaten... hopelijk met nieuwe voorraad
[ Voor 10% gewijzigd door Mrk87 op 18-10-2021 14:22 ]
Ik zou het dan lekker zo laten en het bandje dat je nodig acht later los bij bestellen.JSchut schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:11:
Wat een bullshit. Uiteindelijk vandaag m’n Apple Watch binnen gekomen. Zit er een verkeerd kleur bandje bij. (Buitenkant staat de goede kleur, maar er zit een ander doosje in met verkeerde kleur)
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Ach, af en toe een likje witte verf er op, en zo'n doellat kan er weer jaren tegenRedondo1982 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:43:
[...]
Het enige waar ik even mee zit is dat ik ook voetbaltraining geef en zo nu en dan er ook actief in mee doe. Dus de laatste keer stootte ik m'n AW tegen de lat, want moest even bijspringen in de goal. Klein stukje verf eraf, maar normaliter geen issues. Achja, het is ook een gebruiksvoorwerp.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Of-Aaargh schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:39:
[...]
Ach, af en toe een likje witte verf er op, en zo'n doellat kan er weer jaren tegen
Zodat Apple weer 50 euro aan hem/haar verdiend ?Davidas schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:37:
[...]
Ik zou het dan lekker zo laten en het bandje dat je nodig acht later los bij bestellen.
Ik zou nog een keer bellen en aandringen op het vervangen van het bandje voor de juiste.
Bellen kan nooit kwaad, maar 6 weken wachten op vervanging zou ik zeker niet doen. Dan maar zo laten.dcell schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:22:
[...]
Zodat Apple weer 50 euro aan hem/haar verdiend ?
Ik zou nog een keer bellen en aandringen op het vervangen van het bandje voor de juiste.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Als je hij/zij de juiste snaar raakt bij de medewerker kan er vast wel een bandje worden geruild. Alleen het bandje en niet de hele rambam en 6 weken wachten.Davidas schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:35:
[...]
Bellen kan nooit kwaad, maar 6 weken wachten op vervanging zou ik zeker niet doen. Dan maar zo laten.
Apple maakt hier een fout. Dat mogen ze mijn inziens op een acceptabele manier oplossen.
Ze zijn de Apple Watch 7 stainless steel met 4G in de winkel aan het plaatsen.Mrk87 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:22:
[...]
Dat is altijd in aanloop naar een event. (19:00 vanavond) [Keynote] Unleashed – October 18
www.oldskoolnl.nl
Het is wereldwijd dat de Store op slot zitRoppedop schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:48:
[...]
Ze zijn de Apple Watch 7 stainless steel met 4G in de winkel aan het plaatsen.
Ik heb hetzelfde te horen gekregen. Wel eigen fout maar feit dat hele handel terug moet voor enkel het bandje vind ik wel zuur.JSchut schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:11:
Spaarvarken van Apple spekken of 6 weken wachten..... Hmm.
Ik had vanochtend Apple per chat benaderd en daar werd me verteld dat je wel naar een van de drie Apple Stores kan gaan om daar alleen het bandje te wisselen (mits op voorraad).lowfi schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:55:
[...]
Ik heb hetzelfde te horen gekregen. Wel eigen fout maar feit dat hele handel terug moet voor enkel het bandje vind ik wel zuur.
Spaarvarken van Apple spekken of 6 weken wachten..... Hmm.
MacBook Pro 14" 2021
Ik ga toch wel voor een bandje zelf kopen.
Dus mocht iemand nog een nieuw sterrenlicht bandje 45mm willen voor een schappelijkere prijs
Misschien maar solo loops bestellen.
Dus mocht iemand nog een nieuw sterrenlicht bandje 45mm willen voor een schappelijkere prijs
Misschien maar solo loops bestellen.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Op Amazon.nl is er een header verschenen voor de Cellular versie, er op klikken geeft nog een error. Duurt niet lang meer hopelijk. Twijfel om de Cellular te halen en m'n normale 45mm te retourneren
[ Voor 20% gewijzigd door Kapitein187 op 18-10-2021 17:39 ]
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Tip: laat distill.io de gangbare (leveranciers) pagina’s tracken op wijzigingen. Sporadisch worden er soms één of meerdere opgezet. Zo heb ik gister en vandaag 2 midnight-45’s kunnen kopen (bol&mediamarkt) voor mn bruder en mijzelf. Worden morgen geleverd.
RVS ook?Kapitein187 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:37:
Op Amazon.nl is er een header verschenen voor de Cellular versie, er op klikken geeft nog een error. Duurt niet lang meer hopelijk. Twijfel om de Cellular te halen en m'n normale 45mm te retourneren
[Afbeelding]
Bij mijn S5 heb ik altijd een spigen rugged case om met de voetbaltraining en dan daarop vaak nog een zweet/polsbandje of mijn mouw van mijn thermoshirt. Dan ervaar ik geen enkel probleem ook niet in duelsRedondo1982 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:43:
[...]
Ik voel een aankoop aankomen![]()
Overigens heb ik op de één of andere manier elke keer de drang om de gouden te kopen. Dat had ik met de iPhone ook, en toen maar gekocht voor m'n vrouw. Kon ik er toch nog naar kijken en ben ik voor veilig zwart gegaan.
©2004
Ok ik ben een stap verder. Reservering op mijn CC vanmiddag maar ik kon de order niet checken vanwege het down gaan van de Apple store. Ik zie nu dat de verzending wordt voorbereid
Nice. Welke levertijd had je?dcell schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:34:
Ok ik ben een stap verder. Reservering op mijn CC vanmiddag maar ik kon de order niet checken vanwege het down gaan van de Apple store. Ik zie nu dat de verzending wordt voorbereid
Originele leverdatum zou 15 oktober zijn. Op release dag dus. Op de dag zelf stond er bij de order “wordt vandaag geleverd” maar er was geen geld afgeschreven, de order stond nog op “wordt verwerkt” en uiteraard geen tracking gekregen.
Op 15 oktober Apple gebeld om 09:10 en die wisten ook niet wat er aan de hand was ….
Om 18:00 verschoof de leverdatum bij de order naar 19-20 oktober.
Ooh ja dat was ik ff vergeten. Dus toch goed gekomen (althans de tweede datum dan).dcell schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:58:
[...]
Originele leverdatum zou 15 oktober zijn. Op release dag dus. Op de dag zelf stond er bij de order “wordt vandaag geleverd” maar er was geen geld afgeschreven, de order stond nog op “wordt verwerkt” en uiteraard geen tracking gekregen.
Op 15 oktober Apple gebeld om 09:10 en die wisten ook niet wat er aan de hand was ….
Om 18:00 verschoof de leverdatum bij de order naar 19-20 oktober.
Ik heb nog geen tracking nummertje gekregen dus het kan nog “misgaan” met het halen van de tweede datum.Donstil schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:03:
[...]
Ooh ja dat was ik ff vergeten. Dus toch goed gekomen (althans de tweede datum dan).
Ze (Apple) zouden me ook terug bellen binnen 2 werkdagen om een verklaring te geven waarom het is mis gegaan. Uiteraard niks meer van ze gehoord ……
Mijn SS uit de UK zou de 25e oktober geleverd worden, zie ik net een mail dat hij vandaag al komt?
Wow! Toevallig thuiswerkdagje, dus dikke prima! Ben benieuwd..
Mooi man!pdavie2311 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:35:
Mijn SS uit de UK zou de 25e oktober geleverd worden, zie ik net een mail dat hij vandaag al komt?
Gisteren mijn RVS van Amazon Frankrijk ontvangen, na SS & Space Black erg blij met de gold kleur
Dank je wel hiervoor. Heb hem ook besteld.schumi1986 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:39:
Nah na eerder mijn order bij de Apple store voor een Graphite AW7 geannuleerd te hebben, nu toch maar weer besteld op Amazon.fr.
Mijne komt toch morgen ipv vandaag. Ach, dat dagje kan er ook nog wel bij..
Aai, en dan ook nog met DHL in de avond.pdavie2311 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:28:
Mijne komt toch morgen ipv vandaag. Ach, dat dagje kan er ook nog wel bij..
Althans dat heb ik hier altijd, dan staat er "Geleverd 19/10" maar dan bedoelen ze eigenlijk "Geleverd 19/10 om 21:30". Technisch gezien is dat idd 19/10 maar fijn is anders.
Zo komt mijn vrouw haar 45 mm van Amazon ook vandaag, alleen dus met de avond zending.
Ik had hem graag nog even ingepakt voor ze thuis kwam.
Deze komt met DPD! Mooi overdag! 😉Donstil schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
Aai, en dan ook nog met DHL in de avond.
Althans dat heb ik hier altijd, dan staat er "Geleverd 19/10" maar dan bedoelen ze eigenlijk "Geleverd 19/10 om 21:30". Technisch gezien is dat idd 19/10 maar fijn is anders.
Zo komt mijn vrouw haar 45 mm van Amazon ook vandaag, alleen dus met de avond zending.
Ik had hem graag nog even ingepakt voor ze thuis kwam.
Ooh dat scheelt, dat heb ik hier nog niet gehad met Amazon.
Zojuist m'n bestelling voor de 41mm versie geannuleerd. De langere levertijd heeft me wat meer bedenktijd gegeven en kom eigenlijk tot de conclusie dat ik er niet zo gek veel gebruik van zal maken en dan vind ik het zonde van het geld.Martijn1990 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:22:
Jaren geleden de series 1 gehad in 42 mm en nu besloten om weer eens een Apple Watch te proberen, dus vanmiddag via de Apple site de donkerblauwe 41 mm met blauw sportbandje besteld. Helaas levertijd tussen 8 en 15 november
In de tussentijd heb ik wel al een goedkope Aliexpress screenprotector besteld en die is al verstuurd, dus niet meer te annuleren. Mocht iemand in de buurt van Nieuwegein daar baat bij hebben dan kan die gratis opgehaald worden zodra die binnen is. Laat maar weten! Is vergeven!
Ik ook niet! Zal wellicht met shipping vanuit UK te maken hebben? Anders altijd DHL inderdaad bij Amazon DE…Donstil schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:03:
[...]
Ooh dat scheelt, dat heb ik hier nog niet gehad met Amazon.
https://www.apple.com/nl/...ernacht-sportbandje-sm-ml
Deze nog beschikbaar om morgen op te halen in Den Haag, meteen maar gedaan!
Gefeliciteerd. Puur geluk of hele tijd F5-en?Fylax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:41:
https://www.apple.com/nl/...ernacht-sportbandje-sm-ml
Inmiddels staat er ook op de site van Apple dat Cellular-modellen binnenkort verkrijgbaar zijn. Ik weet niet of het al bevestigd was, zo niet bij deze
Dat staat er al sinds preorder van de AW7de Foarsitter schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:52:
Inmiddels staat er ook op de site van Apple dat Cellular-modellen binnenkort verkrijgbaar zijn. Ik weet niet of het al bevestigd was, zo niet bij deze
Zojuist 41mm Starlight kunnen bestellen via de Apple Store. Vrijdag even een ritje naar Haarlem om hem op te halen!
Zojuist een Apple Watch Series 7 (GPS) • 45‑mm kast van blauw aluminium beschikbaar gekomen in de Apple Store in Amsterdam. Ik ga 'm vrijdag ophalen.
Heel veel refreshen maar het heeft geloond
Heel veel refreshen maar het heeft geloond
Gisteren mijn eerste Apple Watch besteld via Apple. Maar wat een levertijden zeg, bijna anderhalve maand. Verleiding is wel groot moet ik zeggen om bij Amazon te kijken, vind het maar niks om zo lang te wachten. Voordeel is wel dat ze daar SS modellen hebben. Twijfels, twijfels.
edit:
Ik denk dat ik de SS Gold ga bestellen bij Amazon.de, kan ik dan daar gelijk de applecare er bij bestellen of moet ik dit later via Apple NL doen?
edit:
Ik denk dat ik de SS Gold ga bestellen bij Amazon.de, kan ik dan daar gelijk de applecare er bij bestellen of moet ik dit later via Apple NL doen?
[ Voor 22% gewijzigd door bobdigi op 20-10-2021 14:33 ]
Kan allebei!bobdigi schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:34:
Gisteren mijn eerste Apple Watch besteld via Apple. Maar wat een levertijden zeg, bijna anderhalve maand. Verleiding is wel groot moet ik zeggen om bij Amazon te kijken, vind het maar niks om zo lang te wachten. Voordeel is wel dat ze daar SS modellen hebben. Twijfels, twijfels.
edit:
Ik kon de Apple Care er niet bij bestellen. Tijdens het afronden van de bestelling kreeg ik een bericht dat het iets met de regio te maken had. Dan maar later bijbestellen.
Tussen 9 november en 7 december is de verwachte bezorgdatum.
[ Voor 9% gewijzigd door bobdigi op 20-10-2021 15:49 ]
Heb je nu de RVS versie besteld bij Amazon? Wat een wachttijden zegbobdigi schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:48:
[...]
Ik kon de Apple Care er niet bij bestellen. Tijdens het afronden van de bestelling kreeg ik een bericht dat het iets met de regio te maken had. Dan maar later bijbestellen.
Tussen 9 november en 7 december is de verwachte bezorgdatum.
Ja ik heb nu de 45mm Gold besteld. Ik hoop dat de bezorgdatum begin november is.de Foarsitter schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:04:
[...]
Heb je nu de RVS versie besteld bij Amazon? Wat een wachttijden zeg
Op Amazon.fr staat een leverdatum van 10 november voor deze versie dus ik denk dat je daar een beetje aan moet denken.bobdigi schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:05:
[...]
Ja ik heb nu de 45mm Gold besteld. Ik hoop dat de bezorgdatum begin november is.
Mooi bandje die leder groen. Match het goed met je kleur horloge?dcell schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:03:
[Afbeelding]
Nou hij is er eindelijk (5 dagen te laat). Fotootje naast mijn series 0
SolarEdge 6270Wp (4290 Oost, 1980 West) | Amersfoort
Het is de baltic bluejorbit schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:32:
[...]
Mooi bandje die leder groen. Match het goed met je kleur horloge?
Haha ik was er van overtuigt dat ik groen zag, maar nu ik weet dat het geen groen is zie ik het ook niet meerdcell schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:09:
[...]
Het is de baltic bluede starlight alu matched eigenlijk wel met elk kleurtje. Daarom ook gekozen voor starlight. Ik ben eigenlijk meer een blauw persoon maar dan doe ik het bandje wel blauw. De kast mag van mij “neutraal” blijven.
Ja, vind ik ook. Maarja, ze hebben de leveringen in de landen waar die wel te koop is al niet onder controle dus kan nog wel even duren heb ik het idee.iasix schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:44:
Duurt lang zeg die cellular modellen!
Nee hoor! Heb hem al! 😜iasix schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:44:
Duurt lang zeg die cellular modellen!
Zojuist de AW7 Groen GPS bij Amazon.de besteld, morgen in huis. Dus lijkt weer een batch leverbaar.
lijkt nu wel of een order bij een amazon, coolblue etc sneller verloopt dan een order via de Apple (web)store..
30 min na launch besteld 45 mm midnight blue en goudbruin leren bandje... levering staat nog op week 25 oktober - 2 november
30 min na launch besteld 45 mm midnight blue en goudbruin leren bandje... levering staat nog op week 25 oktober - 2 november
...
Iemand enig idee waar ik een RVS gouden Apple Watch kan bestellen met een redelijke levertijd momenteel?
Amazon.fr, levering 8 november.sb1992 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:17:
Iemand enig idee waar ik een RVS gouden Apple Watch kan bestellen met een redelijke levertijd momenteel?
https://www.amazon.fr/gp/...732xt&ref_=pd_gw_unk&th=1
Twijfel ook een beetje om mijn order bij Apple (SS 45 met Paarse Leather Link) aan te passen naar Amazon.
De levertijd is ongeveer gelijk maar ik heb dan geen kosten voor de forwarding. Alleen dan heb ik wel een Milanese loop (heb ik er al drie van
) ipv een leather link.
De levertijd is ongeveer gelijk maar ik heb dan geen kosten voor de forwarding. Alleen dan heb ik wel een Milanese loop (heb ik er al drie van
[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 21-10-2021 12:06 ]
Komt dit ook gewoon met gemak naar Nederland toe, zoals met Amazon.de het geval is?TR1969 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:48:
[...]
Amazon.fr, levering 8 november.
https://www.amazon.fr/gp/...732xt&ref_=pd_gw_unk&th=1
Yes sirRedondo1982 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:10:
[...]
Komt dit ook gewoon met gemak naar Nederland toe, zoals met Amazon.de het geval is?
Ja ik heb daar nog geen verschil in gehad tussen .de/.frRedondo1982 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:10:
[...]
Komt dit ook gewoon met gemak naar Nederland toe, zoals met Amazon.de het geval is?
ik kijk vaak even waar iets het voordeligst is of evt het snelst leverbaar.
Thanks, wist ik niet
Heb afgelopen maandag m’n SS Watch ontvangen van Amazon FrankrijkRedondo1982 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:10:
[...]
Vraagje: zijn die Milanese loops vervelend voor de haartjes op je arm?Donstil schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:05:
Twijfel ook een beetje om mijn order bij Apple (SS 45 met Paarse Leather Link) aan te passen naar Amazon.
De levertijd is ongeveer gelijk maar ik heb dan geen kosten voor de forwarding. Alleen dan heb ik wel een Milanese loop (heb ik er al drie van) ipv een leather link.
Ja en nee, ik voel ze zeker af en toe maar storend vind ik het persoonlijk niet.de Foarsitter schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:47:
[...]
Vraagje: zijn die Milanese loops vervelend voor de haartjes op je arm?
Moet zeggen dat het kriebelt: bestellen bij Amazon.fr of wachten tot ze in Nederland leverbaar zijn. Amazon.fr geeft nu als leverdatum 8 november en de geruchten waren dat de Nederlandse aanbieders ze 6 november hebben, dus veel verschil zal het niet maken.
Geruchten zijn dat ze 5/11 aangekondigd worden. Dat de providers of Apple ze vanaf dat moment uit voorraad kunnen leveren is een flinke aanname 😉de Foarsitter schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:07:
Moet zeggen dat het kriebelt: bestellen bij Amazon.fr of wachten tot ze in Nederland leverbaar zijn. Amazon.fr geeft nu als leverdatum 8 november en de geruchten waren dat de Nederlandse aanbieders ze 6 november hebben, dus veel verschil zal het niet maken.
MacBook Pro 14" 2021
Ik heb ook maar voor de zekerheid een 45mm SS graphite besteld op amazon.fr.
Weinig vertrouwen in de beschikbaarheid in NL moet ik zeggen, en mocht hij hier toch eerder komen dan kan ik hem annuleren.
Weinig vertrouwen in de beschikbaarheid in NL moet ik zeggen, en mocht hij hier toch eerder komen dan kan ik hem annuleren.
Dat is wel een goed argument. Ik ga bestellen bij Amazon.frpaulmadejong schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:23:
[...]
Geruchten zijn dat ze 5/11 aangekondigd worden. Dat de providers of Apple ze vanaf dat moment uit voorraad kunnen leveren is een flinke aanname 😉
Helaas niet de 4g versieschumi1986 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:24:
45MM midnight beschikbaar bij Amazon.co.uk
©2004
Pro tip: bestel daadwerkelijk als het 'op voorraad' is en wacht niet tot in de avond, wanneer de datum twee weken verder in de toekomst ligtde Foarsitter schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:09:
[...]
Dat is wel een goed argument. Ik ga bestellen bij Amazon.fr
Maandag 45mm GPS+Cellular besteld bij Amazon.de met levertijd 3 nov. Tot mijn verbazing wordt ie vandaag al geleverd
Vanaf volgende week vrijdag kan je de Apple Watch 4G met abbo bij t-mobile bestellen 🎉
https://www.iculture.nl/n...pple-watch-prijs-release/
[ Voor 32% gewijzigd door hk12nl op 22-10-2021 10:33 ]
©2004
€5,- vind ik nog net te doen.hk12nl schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:32:
Vanaf volgende week vrijdag kan je de Apple Watch 4G met abbo bij t-mobile bestellen 🎉
Ben verder benieuwd of dan ook de RVS beschikbaar komt. Al het pers materiaal doet helaas vermoeden van niet.
Ja dat vind ik ook de max qua bedrag. Alleen overstappen naar T-mobile. Ik ga even horen of ze een mooie deal voor mij kunnen maken.Donstil schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:01:
[...]
€5,- vind ik nog net te doen.
Ben verder benieuwd of dan ook de RVS beschikbaar komt. Al het pers materiaal doet helaas vermoeden van niet.
Kan nooit kwaad om over te stappen echter zit ik al zo lang bij Vodafone dat het wel als een soort vreemdgaan voelt 😂
©2004
Ik zie onderaan https://www.apple.com/nl/apple-watch-series-7/ de volgende tekst staan:Donstil schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:01:
[...]
€5,- vind ik nog net te doen.
Het maken van zo’n prachtig en veelzijdig horloge vereiste de inzet van de allerbeste vakmensen. Apple Watch is verkrijgbaar in prachtig roestvrij staal en 100% recyclebaar aluminium.
Iemand een idee wat de prijzen per maand worden bij T-mobile ? Iets van 599, delen door 2 jaar. Is 25 euro per maand + 5 euro per maand multisim ?
Gewoon in 1x kopen joh en 5euri bij je mobiele abbo rekenen per maand. Dan ben je er 🙃x280 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:38:
Iemand een idee wat de prijzen per maand worden bij T-mobile ? Iets van 599, delen door 2 jaar. Is 25 euro per maand + 5 euro per maand multisim ?
©2004
Bij iPhone's krijg je normaal altijd iets van 100 euro korting (over twee jaar). Ik ben benieuwd of ze dat namelijk ook bij de watch gaan doen.
Zitten er hier nog mensen in het 2-9 november Windows bij Apple?
Ik lees op Macrumors dat die orders nu al naar prepare for shipping springen.
Zit een weekje later.Donstil schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:06:
Zitten er hier nog mensen in het 2-9 november Windows bij Apple?
Enorm aan het twijfelen of ik de bestelling ga annuleren en bij Apple NL bestel. Scheelt weer een ritje Duitsland.
Volgens mij zit jij in het zelfde schuitje @Donstil
Eentje bij Apple open en ook bij Amazon.
Al besloten wat je gaat doen?
:strip_exif()/f/image/jsELEtiyGA0b4sGX3HSXGmUa.jpg?f=fotoalbum_large)