Net nog een groene 45mm bij de MM kunnen bestellen! Betalen via iDeal wilde niet lukken, maar via PayPal geen problemen. Komt morgen binnen, als ik de MM moet geloven..
Nog geen 23:00 maar hier nog geen verandering in de status en op de CC ook nog niks afgeschreven.Toppe schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:27:
[...]
Als dat vliegtuig vanavond om 23:00 land is er nog niets aan de hand hoor
Ik zie het morgen wel. Het zou me niet verbazen dat het wordt opgeschoven. Dat zou toch wel een teleurstelling zijn maar misschien wordt ik morgenochtend wel verrast
Hmm, kleine kans ja…dcell schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 22:13:
[...]
Nog geen 23:00 maar hier nog geen verandering in de status en op de CC ook nog niks afgeschreven.
Ik zie het morgen wel. Het zou me niet verbazen dat het wordt opgeschoven. Dat zou toch wel een teleurstelling zijn maar misschien wordt ik morgenochtend wel verrast
Ondertussen zit ik DHL vluchten naar Nederland te monitoren maar er is niets wat nu naar Amsterdam gaat
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Eentje in Brussel nu, de andere vanuit Praag naar Leipzig. Echt een genot hoe goed Apple dit toch elke keer weer voor elkaar heeft!
Ga proberen een kans te wagen via coolblue vandaag,en de winkels even afbellen.
Moet nog 2 weekjes wachten op mijn bestelling via apple.
Moet nog 2 weekjes wachten op mijn bestelling via apple.
Hoezo Apple? Ding is nu in handen van DHL en dit is gewoon waar ze goed in zijn.rnark schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 22:58:
Eentje in Brussel nu, de andere vanuit Praag naar Leipzig. Echt een genot hoe goed Apple dit toch elke keer weer voor elkaar heeft!
Vanuit de Mediamarkt kreeg ik gisteren rond 23:30 de mail met onderwerp: Jouw bestelling is onderweg 🚚
Ik had ook bij de mediamarkt besteld en rond 23:30 uur de verzendbevestiging gehad.
Hij wordt deze ochtend geleverd.
Niks noppes nada hier (bestelling via Apple). Bestelling wordt nog steeds verwerkt maar bezorging staat op vandaag
Apple zorgt er voor dat ze de juiste partners hebben om dit logistiek op te tuigen. Ik vind het best knap dat ze een Watch met specifiek bandje als combinatie binnen een week kunnen leveren, en die dan precies op tijd bij DHL in Tsjechië hebben liggen zodat de Watch hier vandaag bezorgd wordt.Toppe schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 06:42:
[...]
Hoezo Apple? Ding is nu in handen van DHL en dit is gewoon waar ze goed in zijn.
Eens dat DHL ook een grote vinger in de pap heeft.
Dat is het minste wat je mag verwachten van een miljardenbedrijf die een leuke marge pakt op het product die ze aan jou verkopen.rnark schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:57:
[...]
Apple zorgt er voor dat ze de juiste partners hebben om dit logistiek op te tuigen. Ik vind het best knap dat ze een Watch met specifiek bandje als combinatie binnen een week kunnen leveren, en die dan precies op tijd bij DHL in Tsjechië hebben liggen zodat de Watch hier vandaag bezorgd wordt.
Bij mij gaat het dus mis wat ook nog kan gebeuren
Zojuist bij Coolblue een: Apple Watch Nike Series 7 45mm Nachtblauw Aluminium Zwarte Sportband.
kunnen bestellen.
kunnen bestellen.
Apple schrijft gewoon een aanbesteding uit en de twee grote spelers op de markt kunnen dit aan: DHL en UPS. Overigens ook een van de weinige die eigen vloot aan vliegtuigen heeft.rnark schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:57:
[...]
Apple zorgt er voor dat ze de juiste partners hebben om dit logistiek op te tuigen. Ik vind het best knap dat ze een Watch met specifiek bandje als combinatie binnen een week kunnen leveren, en die dan precies op tijd bij DHL in Tsjechië hebben liggen zodat de Watch hier vandaag bezorgd wordt.
En vergeet niet dat hun logistieke partner al een week van te voren weet dat er een piek vanuit Apple zit aan te komen. Die ruimte kopen de gewoon in.
Net besteld bij Coolblue! En hij is nog beschikbaar
Coolblue heeft de series 7 op momenteel op voorraad !
Toch lastig.. Nu een alu Apple watch 7 of nog wachten tot 9 november op de SS versie uit Duitsland
SolarEdge 6270Wp (4290 Oost, 1980 West) | Amersfoort
Zie dat er bij de mediamarkt showroom modellen aanwezig zijn dus vandaag even kijken welke het gaat worden
Nog een aantal GPS-exemplaren beschikbaar via Amazon.de: https://www.amazon.de/-/n...pt=WEARABLE_COMPUTER&th=1
:fill(white):strip_exif()/f/image/9VkWXhATvkZmcFGU1WmyEkHB.png?f=user_large)
Alvast voorbereid op de uitrol in NL :-)
:fill(white):strip_exif()/f/image/9VkWXhATvkZmcFGU1WmyEkHB.png?f=user_large)
[ Voor 3% gewijzigd door X-GeaR op 15-10-2021 08:55 ]
Net ook besteld bij coolblue, bezorging morgen zeggen ze. Moeite waard om te proberen want mijn Apple Store order komt pas 8-15 november.
Toch niet, PostNL krijgt het niet voor elkaar blijkbaar. Ik krijg net een update in de T&T dat hij pas morgen komt en dat is wel vervelend want morgen is hier niemand.Nick v D schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:07:
Ik had ook bij de mediamarkt besteld en rond 23:30 uur de verzendbevestiging gehad.
Aah helaas geen 45MM rvs meer.X-GeaR schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:54:
Nog een aantal GPS-exemplaren beschikbaar via Amazon.de: https://www.amazon.de/-/n...pt=WEARABLE_COMPUTER&th=1
[Afbeelding]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Even Apple gebeld en ze weten niet wat er met mijn order aan de hand is
De medewerkster dacht dat het aan de betaling lag. Dus die triggerde een nieuwe reservering op mijn CC om te kijken of het proces zou doorlopen maar helaas hielp dat niet.
Nu is het doorgezet naar de betaalafdeling
aan mijn CC ligt het niet want ik heb eerder met deze kaart bij Apple besteld
De medewerkster dacht dat het aan de betaling lag. Dus die triggerde een nieuwe reservering op mijn CC om te kijken of het proces zou doorlopen maar helaas hielp dat niet.
Nu is het doorgezet naar de betaalafdeling
aan mijn CC ligt het niet want ik heb eerder met deze kaart bij Apple besteld
ik dacht laat ik eens kijken of ze bij Coolblue al op de site staan, net op mijn gemakje een nachtblauwe besteld die morgen geleverd wordt.
Ja de voorraad bij CoolBlue is prima. Allemaal op voorraad zo te zien.T-Blizzard schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:49:
ik dacht laat ik eens kijken of ze bij Coolblue al op de site staan, net op mijn gemakje een nachtblauwe besteld die morgen geleverd wordt.
Hier is ie ook onderweg uit Tsjechië. Vanavond pas levering😔
Ik zou je niet blind staren op die tijd die DHL aangeeft in de avond, gisteren werd hier een bandje voor de Watch bezorgd waarbij hetzelfde stond. Toch stond om 11:00 de DHL bezorger al voor de deur
Echt jammer idd, de 45MM lijkt niet op voorraad te zijn geweest helaas.
Zonet Apple Watch 45mm van Coolblue geanulleerd en toch maar de 41mm stainless steel graphite besteld op Amazon! Levering maandag!
https://www.amazon.de/-/n...f=ppx_pt2_dt_b_prod_image
Lijkt alsof de 45mm stalen versies helemaal niet leverbaar zijn. Ook Apple DE niet. Slechte zaak! Had bij MM DE besteld met levering vandaag en krijg net mail dat de boel vertraagd is. Nu week 43, eind oktober. Lachertje die stalen versies dit jaar..
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Mag toch hopen dat de chauffeur niet serieus vanuit Amsterdam komt. Mag hij dik 2,5 uur in de auto zitten voor één adres 
Overigens kloppen die status updates ook niet altijd, volgens het ‘bolletje’ is de koerier nog niet onderweg.
:strip_exif()/f/image/YilV9dQ47HGK9mwTbXbRqCiG.jpg?f=fotoalbum_large)
Denk meteen even aangeven dat ze hem in de brievenbus mogen gooien, wijzig je dus meteen de afleverdatum
Overigens kloppen die status updates ook niet altijd, volgens het ‘bolletje’ is de koerier nog niet onderweg.
:strip_exif()/f/image/YilV9dQ47HGK9mwTbXbRqCiG.jpg?f=fotoalbum_large)
Denk meteen even aangeven dat ze hem in de brievenbus mogen gooien, wijzig je dus meteen de afleverdatum
[ Voor 26% gewijzigd door Toppe op 15-10-2021 10:37 ]
Vorige week de 45mm midnight blauw besteld bij Amac en vandaag een berichtje gehad dat hij klaar ligt :-)
Amazon.de had een goede voorraad van de 45mm RVS. Komt maandag binnen.pdavie2311 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:32:
Lijkt alsof de 45mm stalen versies helemaal niet leverbaar zijn. Ook Apple DE niet. Slechte zaak! Had bij MM DE besteld met levering vandaag en krijg net mail dat de boel vertraagd is. Nu week 43, eind oktober. Lachertje die stalen versies dit jaar..
Bedankt voor je tip! Gisteren pre-order geprobeerd maar was leverening vanaf november. Nu gewoon besteld en morgen geleverd, 41mm aluminium midnight gps + 4g met sportband voor E545 👍Waarez schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:28:
Zonet Apple Watch 45mm van Coolblue geanulleerd en toch maar de 41mm stainless steel graphite besteld op Amazon! Levering maandag!
MacBook Pro 14" 2021
Als je in het begin van plan was om een 45MM te bestelen dan kan het niet anders dan dat de 41mm gaat tegenvallen. Zo snel leverbaar is verleidelijk maar zou er toch nog goed over nadenken.Waarez schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:28:
Weet het niet zeker, bij Apple Düsseldorf wisten ze me wel te vertellen dat de titanium versie niet in de winkel te krijgen is. Alleen online.Mrk87 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:47:
Is de titanium variant alleen bij Apple zelf te koop?
Titanium wordt alleen door Apple verkocht. Ook niet alle Apple Store's krijgen deze, vaak alleen flagship stores.Mrk87 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:47:
Is de titanium variant alleen bij Apple zelf te koop?
Apple Store Amsterdam had helemaal niks gewoon.
Hier hetzelfde. Maar dan betaald via iDeal. Op dit moment aan de lijn met Apple.dcell schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:08:
Niks noppes nada hier (bestelling via Apple). Bestelling wordt nog steeds verwerkt maar bezorging staat op vandaag
Ik heb weinig hoop dat hij vandaag nog zal komen..
Update: Ze wist ook niet wat er aan de hand was. Het probleem wordt doorgezet naar de betaalafdeling en binnen 2 werkdagen krijg ik meer te weten.
[ Voor 17% gewijzigd door UrbanSnEAky op 15-10-2021 11:12 ]
Waarschijnlijk zetten ze jouw case door naar de betaalafdeling. De medewerkster had het vermoeden dat het aan de betaling lag maar ik denk zelf van niet. Mijn CC werkt gewoon.UrbanSnEAky schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:09:
[...]
Hier hetzelfde. Maar dan betaald via iDeal. Op dit moment aan de lijn met Apple.
Ik heb weinig hoop dat hij vandaag nog zal komen..
Misschien komt het bij mij door mijn baltisch blauw leather loop (maat S/M). Die was 10 minuten nadat ik had besteld niet meer te krijgen en tot op heden nog steeds niet.
Maar dan verwacht ik gewoon dat ze de orderstatus op orde houden of communiceren met de klant dat er vertraging is of niet geleverd kan worden. Dat doen ze dus niet ....
Goeie tip! Helaas alleen in de 45mm variant is alleen de rode nog leverbaar. Toch maar wachten op de NL releaseX-GeaR schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:54:
[Afbeelding]
Kan ik ook mooi een combi maken met een sololoop.
©2004
Beetje jammer inderdaad. Ik heb hem nu maar via bol.com besteld, komt vanavond binnendcell schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:13:
[...]
Waarschijnlijk zetten ze jouw case door naar de betaalafdeling. De medewerkster had het vermoeden dat het aan de betaling lag maar ik denk zelf van niet. Mijn CC werkt gewoon.
Misschien komt het bij mij door mijn baltisch blauw leather loop (maat S/M). Die was 10 minuten nadat ik had besteld niet meer te krijgen en tot op heden nog steeds niet.
Maar dan verwacht ik gewoon dat ze de orderstatus op orde houden of communiceren met de klant dat er vertraging is of niet geleverd kan worden. Dat doen ze dus niet ....
Toen ik vanmorgen keek waren er 2 Goud 45 MM RVS modellen met een sport band. Rest niet gezien.schumi1986 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:27:
[...]
Echt jammer idd, de 45MM lijkt niet op voorraad te zijn geweest helaas.
Ook de stores hebben niets voor ophaling vandaag zag ik.
DHL app geeft bij mij al sinds half 9 aan “gearriveerd bij het lokale sorteer centrum” en bezorging vandaag tussen 9 en 17. Maar dat moet ik dus allemaal eerst nog maar zien…
Continue gecheckt! Alleen goud was er even, rest niet!MelvinW schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:37:
[...]
Amazon.de had een goede voorraad van de 45mm RVS. Komt maandag binnen.
DHL Faal: je kan dus de optie kiezen om hem af te leveren in de brievenbus, of een andere plek naar keuze, maar dan schuift de leverdatum een werkdag op.
Waarom ze de optie naast later leveren, leveren bij een afhaal punt, vast houden ivm vakantie ook bieden snap ik dus echt niet.
Waarom ze de optie naast later leveren, leveren bij een afhaal punt, vast houden ivm vakantie ook bieden snap ik dus echt niet.
Net wezen kijken bij de Apple Store Haarlem (woon er 500m vanaf) ze hebben gewoon voorraad
alle kleurtjes.
Iemand enige ervaring met DHL bezorging van de series 7 vandaag (bij apple pre-ordered)? Kreeg als update vanmorgen melding ‘aangekomen in internationaal sorteercentrum’. Daarna verwerkt. Eerstvolgende is ‘aangekomen in jouw regio’ (Rotterdam vermoed ik). Maar nu komt het, om 09:58 status: ‘aangekomen in internationaal sorteercentrum’. Status is nu ‘planning wordt gemaakt’
Sindsdien is het stil…
Iemand vergelijkbare ervaring/tips on what to do? Of ben ik gewoon ongeduldig 😋
Sindsdien is het stil…
Die status updates worden volgens mij op basis van voorspellingen gedaan. Zodra de vrachtwagen binnen komt wordt de status ‘aangekomen in jouw regio’ en pas daarna wordt hij gescand.Michel8704 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:44:
Iemand enige ervaring met DHL bezorging van de series 7 vandaag (bij apple pre-ordered)? Kreeg als update vanmorgen melding ‘aangekomen in internationaal sorteercentrum’. Daarna verwerkt. Eerstvolgende is ‘aangekomen in jouw regio’ (Rotterdam vermoed ik). Maar nu komt het, om 09:58 status: ‘aangekomen in internationaal sorteercentrum’. Status is nu ‘planning wordt gemaakt’
Sindsdien is het stil…
Zelfde ervaring met m'n iPhone 12 Pro vorig jaar. Waarschijnlijk staat je levering voor laat op de dag op de planning. DHL rijd meerdere malen per dag uit (zowel normale DHL als express). Kortom, waarschijnlijk ontvang je hem wel voor het eind van de dag.Michel8704 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:44:
Sindsdien is het stil…
Dit keer werd m'n Watch met een fietsende DHL (non-express) koerier geleverd 😀 Helaas geweigerd want morgen komt m'n AW7 met 4G van Amazon. 😀
[ Voor 7% gewijzigd door paulmadejong op 15-10-2021 13:39 ]
MacBook Pro 14" 2021
Men uurwerkje is ook toegekomen
wohoo
Dank! 41mm RVS Gold besteld bij Franse Amazon19JM81 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:45:
Amazon Spanje, Frankrijk en Italië hebben ook nog diverse modellen op voorraad (met 4G)
Amazon.Co.uk heeft nog donkere RVS in 45 zie ik. Nergens zilver lijkt het.
Wel degene die ik wil. Komt wel iets duurder uit dan uit DE! Levering 25 oktober, hoewel op voorraad zegt ie…Donstil schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:08:
Amazon.Co.uk heeft nog donkere RVS in 45 zie ik. Nergens zilver lijkt het.
Kan ook gewoon Apple Care kiezen nog erbij. Qua garantie ook wel goed dan lijkt me..
[ Voor 12% gewijzigd door pdavie2311 op 15-10-2021 14:34 ]
Ja iets duurder maar naar Duitsland of forwarden kost ook wel wat. Niet dus wat mij betreft.pdavie2311 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:31:
[...]
Wel degene die ik wil. Komt wel iets duurder uit dan uit DE! Levering 25 oktober, hoewel op voorraad zegt ie…
Kan ook gewoon Apple Care kiezen nog erbij. Qua garantie ook wel goed dan lijkt me..
Heb er ook even naar gekeken maar wacht toch even op de zilveren.
En afreken in ponden trouwens, dat scheelt ook iets. Die koers van Amazon is vaak niet zo gunstig.
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 15-10-2021 14:46 ]
Exact! Komt op hetzelfde neer onderaan de streep! Net besteld! Levering staat op 25 oktober! Prima dan maar! Vaak is Amazon wel eerder ook nog in 9 van de 10 gevallen bij mij. Twijfel om er wel gelijk Apple Care bij te doen nu, of later binnen 60 dagen activeren nog. Wat is wijs. Garantie 2 jaar dan en wereldwijd dacht ik door Apple Care? Gezien hij uit UK komt, geen EU meer hè..;-)Donstil schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:46:
[...]
Ja iets duurder maar naar Duitsland of forwarden kost ook wel wat. Niet dus wat mij betreft.
Heb er ook even naar gekeken maar wacht toch even op de zilveren.
En afreken in ponden trouwens, dat scheelt ook iets. Die koers van Amazon is vaak niet zo gunstig.
Ik denk er ook over om Apple care+ te nemen, ik heb geen ervaring met Amazon Frankrijk voor als ik in het 2e jaar toch garantie nodig zou hebben.pdavie2311 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:56:
[...]
Exact! Komt op hetzelfde neer onderaan de streep! Net besteld! Levering staat op 25 oktober! Prima dan maar! Vaak is Amazon wel eerder ook nog in 9 van de 10 gevallen bij mij. Twijfel om er wel gelijk Apple Care bij te doen nu, of later binnen 60 dagen activeren nog. Wat is wijs. Garantie 2 jaar dan en wereldwijd dacht ik door Apple Care? Gezien hij uit UK komt, geen EU meer hè..;-)
Wordt nog wel iets duurder door de inklaringskosten, lijkt me.pdavie2311 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:31:
[...]
Wel degene die ik wil. Komt wel iets duurder uit dan uit DE! Levering 25 oktober, hoewel op voorraad zegt ie…
Nee die reken je bij je bestelling direct af.Dennisweb schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:09:
[...]
Wordt nog wel iets duurder door de inklaringskosten, lijkt me.
Later kan altijd nog. Zou dat niet direct erbij nemen.pdavie2311 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:56:
[...]
Exact! Komt op hetzelfde neer onderaan de streep! Net besteld! Levering staat op 25 oktober! Prima dan maar! Vaak is Amazon wel eerder ook nog in 9 van de 10 gevallen bij mij. Twijfel om er wel gelijk Apple Care bij te doen nu, of later binnen 60 dagen activeren nog. Wat is wijs. Garantie 2 jaar dan en wereldwijd dacht ik door Apple Care? Gezien hij uit UK komt, geen EU meer hè..;-)
Ik heb op mijn S6 wel AC+ maar op de andere niet. Ga dat met de S7 niet meer doen denk ik.
Neen! 😉Dennisweb schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:09:
[...]
Wordt nog wel iets duurder door de inklaringskosten, lijkt me.
Zou je eens een foto willen posten van jouw bandje ? close up als het kan
Mmm kreeg melding 17:03. Afgeleverd. Maar ik was gewoon aanwezig op het werk adres.
Ontvangen door: UPS
Heel vaag.
Edit: achtergelaten bij: dok
Wat is dok? Iemand een idee?
Heel vaag.
[ Voor 21% gewijzigd door JSchut op 15-10-2021 18:00 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Dok is meestal de default voor de bezorger.JSchut schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:55:
Mmm kreeg melding 17:03. Afgeleverd. Maar ik was gewoon aanwezig op het werk adres.
Heel vaag.
Dus bij ons op kantoor is dat bijvoorbeeld in het magazijn/collega waar ze altijd komen als ze wat brengen.
Zoiets?zyraxion schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:49:
[...]
Zou je eens een foto willen posten van jouw bandje ? close up als het kan
Maar dat is dus niet gebeurd. Want ik was bij de deur.Donstil schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:02:
[...]
Dok is meestal de default voor de bezorger.
Dus bij ons op kantoor is dat bijvoorbeeld in het magazijn/collega waar ze altijd komen als ze wat brengen.
Even bellen met DHL lijkt me het makkelijkst. Kunnen sowieso de chauffeur bellen voor uitleg dunkt mij.JSchut schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:05:
[...]
Maar dat is dus niet gebeurd. Want ik was bij de deur.
Is UPS. Die zegt ja is afgeleverd. Maar gek ontvangen door UPS.Alpha89 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:13:
[...]
Even bellen met DHL lijkt me het makkelijkst. Kunnen sowieso de chauffeur bellen voor uitleg dunkt mij.
Ja vaag, ja dan weten wij het ook niet.JSchut schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:05:
[...]
Maar dat is dus niet gebeurd. Want ik was bij de deur.
Nou ik heb een nieuwe leverdatum gekregen. Verwachte leverdatum is n 19-21 oktober maar status is nog steeds “wordt verwerkt” en ook niks afgeschreven op mijn CC. Weer lekker wachten
[ Voor 8% gewijzigd door dcell op 15-10-2021 18:43 ]
Hier ook. Cc staat nog op €0,-, wel een bevestiging ontvangen van Apple. Vorige week vrijdag 14.30u besteld.dcell schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:43:
Nou ik heb een nieuwe leverdatum gekregen. Verwachte leverdatum is n 19-21 oktober maar status is nog steeds “wordt verwerkt” en ook niks afgeschreven op mijn CC. Weer lekker wachten![]()
Status: wordt verwerkt
Levering 25 okt - 2 nov
Besteld: Apple Watch Series 7 (GPS) • 45‑mm kast van inktblauw aluminium • Leather Link-bandje - Goudbruin - M/L
...
Maar het is toch ook nog “lang” geen 19-21 oktober? Dan lijkt mij “wordt verwerkt” prima op zijn plaats.dcell schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:43:
Nou ik heb een nieuwe leverdatum gekregen. Verwachte leverdatum is n 19-21 oktober maar status is nog steeds “wordt verwerkt” en ook niks afgeschreven op mijn CC. Weer lekker wachten![]()
Ja een paar dagen geleden was het ook nog geen lang geen 15 oktober. Toen stond er ook “bestelling wordt verwerkt”. Ik ging er vanuit dat het gisteren wel goed zou komen en het “verzending wordt voorbereid” zou worden. Maar niks noppes nada. Tot 18:00 vandaag stond er nog levering “vandaag”.Donstil schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:57:
[...]
Maar het is toch ook nog “lang” geen 19-21 oktober? Dan lijkt mij “wordt verwerkt” prima op zijn plaats.
Gezien ze bij Apple zelf niet weten wat er aan de hand is ga ik er vanuit dat deze nieuwe leverdatum een automatisch proces is geweest die de leverdatum een paar dagen opschuift.
Zo lang er niks qua zending wordt voorbereid of er niks wordt afgeschreven van mijn CC ga ik er vanuit dat ook deze datum niet wordt gehaald.
Ooh dat die datums opschuiven is niet echt gebruikelijk inderdaad.dcell schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:02:
[...]
Ja een paar dagen geleden was het ook nog geen lang geen 15 oktober. Toen stond er ook “bestelling wordt verwerkt”. Ik ging er vanuit dat het gisteren wel goed zou komen en het “verzending wordt voorbereid” zou worden. Maar niks noppes nada. Tot 18:00 vandaag stond er nog levering “vandaag”.
Gezien ze bij Apple zelf niet weten wat er aan de hand is ga ik er vanuit dat deze nieuwe leverdatum een automatisch proces is geweest die de leverdatum een paar dagen opschuift.
Zo lang er niks qua zending wordt voorbereid of er niks wordt afgeschreven van mijn CC ga ik er vanuit dat ook deze datum niet wordt gehaald.
Maar afschrijving is pas bij “verzending wordt voorbereid” en dat kan tot ver in 20 oktober gebeuren voor levering 21 oktober.
Dus ze hebben nog even.
Het hangt een beetje af van het logistieke proces. Als dat ding rechtstreeks uit de fabriek in Azie komt dan wordt de verzending al een aantal dagen van te voren voorbereid.Donstil schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:11:
[...]
Ooh dat die datums opschuiven is niet echt gebruikelijk inderdaad.
Maar afschrijving is pas bij “verzending wordt voorbereid” en dat kan tot ver in 20 oktober gebeuren voor levering 21 oktober.
Dus ze hebben nog even.
Nu verwacht ik dat ze een Watch gewoon vanuit een warehouse in Europa verschepen want die komen gewoon in batches naar Europa. Dus dan kan het inderdaad nog een aantal dagen duren voordat ze de verzending voorbereiden.
De Amerikanen kregen bij deze release wel 3-4 dagen van te voren hun verzending voorbereid. Bij Europeanen was het 1-2 dagen.
Ja dat is voor bijna elke release inderdaad zo voor de Amerikanen, watches vanuit de fabriek naar eindgebruikers in Europa komt niet meer voor zover ik weet, althans is geen gangbaar iets.dcell schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:18:
[...]
Het hangt een beetje af van het logistieke proces. Als dat ding rechtstreeks uit de fabriek in Azie komt dan wordt de verzending al een aantal dagen van te voren voorbereid.
Nu verwacht ik dat ze een Watch gewoon vanuit een warehouse in Europa verschepen want die komen gewoon in batches naar Europa. Dus dan kan het inderdaad nog een aantal dagen duren voordat ze de verzending voorbereiden.
De Amerikanen kregen bij deze release wel 3-4 dagen van te voren hun verzending voorbereid. Bij Europeanen was het 1-2 dagen.
Zover ik had begrepen worden de watches in bulk naar Europa verstuurd, hier verpakt met het gekozen bandje en dan verstuurd.
Hier was hij er ook al voor de middag! Nike 41 met Nike geweven bandje.
kiiv3H schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:14:
Ik zou je niet blind staren op die tijd die DHL aangeeft in de avond, gisteren werd hier een bandje voor de Watch bezorgd waarbij hetzelfde stond. Toch stond om 11:00 de DHL bezorger al voor de deur
Verwacht: morgen tussen 09:30 en 13:30
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Hopelijk komt dit nog goed vermits hij nog niet verwerkt is.
Leverancier?svenn15 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:20:
Verwacht: morgen tussen 09:30 en 13:30
Rustig aan, daar kan je bestellen tot laat dus wordt het ook laat opgehaald!!
Thx !!
Je had gelijk, DHL stond hier keurig netjes aan de deur om half 9 met een mooie apple watch doos. Precies op tijd om m voor sleep tracking te kunnen gebruiken. Geweldig device weer!paulmadejong schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:49:
[...]
Zelfde ervaring met m'n iPhone 12 Pro vorig jaar. Waarschijnlijk staat je levering voor laat op de dag op de planning. DHL rijd meerdere malen per dag uit (zowel normale DHL als express). Kortom, waarschijnlijk ontvang je hem wel voor het eind van de dag.
Dit keer werd m'n Watch met een fietsende DHL (non-express) koerier geleverd 😀 Helaas geweigerd want morgen komt m'n AW7 met 4G van Amazon. 😀
Gisteren ochtend bij Coolblue besteld.
Nu onderweg via Postnl.
Nu onderweg via Postnl.
Zonet de Midnight 45mm besteld bij Coolblue.. na eindeloos refreshen was er plots eentje in voorraad! Levering morgen.
Ik zie dat cellular binnenkort komt. Betekent dit ook dat de stainless steel versie komt?
Daar wordt wel vanuit gegaan, officieel nog niets over bekend.Menace_1981 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:07:
Ik zie dat cellular binnenkort komt. Betekent dit ook dat de stainless steel versie komt?
Zou je net zien, delink een goed verhaal over DHL, verpesten ze het voor mij. De bezorger reed vanavond twee keer langs m’n huis. Stopte even en reed weer door en heeft de zending op “gemist” gezet. Nu mag ik hem maandag ophalen. 😡Michel8704 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 06:03:
[...]
Je had gelijk, DHL stond hier keurig netjes aan de deur om half 9 met een mooie apple watch doos. Precies op tijd om m voor sleep tracking te kunnen gebruiken. Geweldig device weer!
MacBook Pro 14" 2021
Is er al iets bekend over wanneer er nieuwe voorraad wordt verwacht?
Op Amazon.nl staat er nu bij de alu 45mm Midnight - in stock 2 novemberMnup_1 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:16:
Is er al iets bekend over wanneer er nieuwe voorraad wordt verwacht?
RVS 45mm staat op meeste plekken op 6-7 november zo te zien
Blijf het bijzonder vinden dat veel shops al voorraad hebben maar dat de combinatie die ik besteld heb (Ink Blue 45mm met een groen/blauw bandje) via Apple pas 17-25 november komt 
[ Voor 26% gewijzigd door Maximus op 17-10-2021 07:10 ]
PhD i.o.
Ben net overgestapt van Google naar Apple en sta op het punt een Apple Watch aan te schaffen. Nu staat op Apple.com dat de Watch (45mm Nachtblauw Aluminium Zwarte Sportband) geleverd kan worden tussen 24/11 en 2/12. Is die datum accuraat of is er een grote kans dat Apple eerder kan leveren?
*knip*
Als je niets hebt toe te voegen, post dan niet. Vraag gaat natuurlijk om ervaringen van mede-Gotters.
Als je niets hebt toe te voegen, post dan niet. Vraag gaat natuurlijk om ervaringen van mede-Gotters.
[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 18-10-2021 11:44 ]
Ze moeten natuurlijk ook aan andere leveranciers gewoon leveren. Daar zijn gewoon afspraken over met distributeurs. Die krijgen andere voorraad dan de voorraad voor de Apple store.Maximus schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 07:07:
Blijf het bijzonder vinden dat veel shops al voorraad hebben maar dat de combinatie die ik besteld heb (Ink Blue 45mm met een groen/blauw bandje) via Apple pas 17-25 november komt
[Afbeelding]
Anders gaat niemand Apple producten meer verkopen als de Apple store zelf alle prioriteit/voorraad krijgt en de rest niet.
/f/image/k5pFHthm35IA974RAmilewep.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qxWi6tY4GyrMemEtpQeZpKjL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jbV3De1HyJBrD7iIhoFDoKzy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FzWEgkEW3Wx4ohcM3gZNhyPo.jpg?f=fotoalbum_large)