Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:56:
[...]

Ook met hardlopen? Nee! Dan wil je zo weinig mogelijk ballast mee, dus geen telefoon! Zeker wel meerwaarde. Voor jou niet, wellicht voor sporters wel?
Ja ok, daar zit wat in. Maar eigenlijk is dat ook wel wat ik bedoelde met het stukje abonnementskosten. Ja, dat kan een voordeel zijn als je met duursport ver van huis bent. Maar ik vraag mij af hoeveel mensen bereid zjin daar een maandelijkse toelage bij je telecomprovider van €10 voor te betalen. Dat bedrag is nog niet bekend natuurlijk maar ik ga hier op grond van alle bedragen in het buitenland dan gemakshalve even vanuit.

Ik ben zelf fanatiek hardloper, en zie ook dat voordeel wel (hoewel ik max een uur van huis ben), maar kan me toch niet voorstellen dat er veel mensen zijn die voor dat ene noodgeval in het jaar bereid zijn €10 per maand extra te betalen (naast de extra kosten voor een cellular model). Ik kan me zelfs van de afgelopen +/- 10 jaar rennen geen enkel geval herinneren dat ik moest bellen.

[ Voor 5% gewijzigd door DeNachtwacht op 09-10-2021 13:10 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:19
Hier ook een fanatiek hardlopen maar heb de drang ook nog niet echt om voor een 4g versie te gaan. Neem voor noodgevallen altijd mijn telefoon mee en al mijn hardloopbroeken hebben daar zakken voor waardoor ík er geen last van heb. Heb wel Bluetooth uit staan zodat ie de gps van de Watch forceert en dat ík dan sowieso geen meldingen binnen krijg :) maar een kleine 30 jaar geleden vonden ze een mobiele telefoon ook onzin dus wie weet verandert mijn mening nog ;)

@DeNachtwacht hier gebruik ík mijn Watch wel regelmatig om in de auto mee te bellen en dit werkt prima zonder headset.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeNachtwacht schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:09:
[...]

Ja ok, daar zit wat in. Maar eigenlijk is dat ook wel wat ik bedoelde met het stukje abonnementskosten. Ja, dat kan een voordeel zijn als je met duursport ver van huis bent. Maar ik vraag mij af hoeveel mensen bereid zjin daar een maandelijkse toelage bij je telecomprovider van €10 voor te betalen. Dat bedrag is nog niet bekend natuurlijk maar ik ga hier op grond van alle bedragen in het buitenland dan gemakshalve even vanuit.
Is het in het buitenland €10,- de norm?
Ik dacht dat het eerder rond de €2,50 zat ofz,

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kdjs_OmvFFGQosW1a4QxktyjlmQ=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uPTgUvn4k4klt7dMO2Hhr5b1.jpg?f=fotoalbum_medium
Ook toch maar een update besteld voor mijn RVS AW 5. Die had ik bij Amazon.fr gekocht, maar bij Amazon komt de Watch elke keer wat later.
Kopen bij Apple.be ging zonder problemen, afhaalpunt op 20 minuten van mijn werk. En de bestelling is gewoon zichtbaar in mijn NL Apple store account.

Ik wil RVS omdat ik het mooier vind, en meer vind passen bij een horloge dan aluminium. En het saffier scherm ipv het gewone geharde glas van de aluminium Watch natuurlijk. Ik ben niet super voorzichtig met mijn Watch 5, maar scherm is nog volkomen krasvrij, ondanks dagelijks gebruik en een enkele aanraking met een muur. Met saffier heb je geen screenprotector nodig.
4G vind ik niet heel boeiend, al is het een geruststellend idee altijd 112 bij de hand te hebben, ook als ik zonder telefoon ben.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-10 19:41
Of-Aaargh schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:50:
[Afbeelding]
Ook toch maar een update besteld voor mijn RVS AW 5. Die had ik bij Amazon.fr gekocht, maar bij Amazon komt de Watch elke keer wat later.
Kopen bij Apple.be ging zonder problemen, afhaalpunt op 20 minuten van mijn werk. En de bestelling is gewoon zichtbaar in mijn NL Apple store account.

Ik wil RVS omdat ik het mooier vind, en meer vind passen bij een horloge dan aluminium. En het saffier scherm ipv het gewone geharde glas van de aluminium Watch natuurlijk. Ik ben niet super voorzichtig met mijn Watch 5, maar scherm is nog volkomen krasvrij, ondanks dagelijks gebruik en een enkele aanraking met een muur. Met saffier heb je geen screenprotector nodig.
4G vind ik niet heel boeiend, al is het een geruststellend idee altijd 112 bij de hand te hebben, ook als ik zonder telefoon ben.
Lees veel verhalen over dat het Milanees bandje veel krasjes veroorzaakt op de kast, al blijkt de SS makkelijk te polijsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 09:39
Net geprobeerd te bestellen. Heb familie in Arnhem en bij Goes. Zowel bij Centro als bij store in Antwerpen niet op te halen. Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 11:15
paulmadejong schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:03:
[...]

Mijn series 7 wordt vrijdag geleverd, 41mm , inktblauw diepdonkerblauw geweven sportbandje. Wil hem annuleren en wachten op de 4G maar dat gaat niet meer dus dat wordt retourneren. Mocht je interesse hebben, stuur een PB. Hoef er geen hoofdprijs voor.
Thanks voor je aanbod maar ik ben op zoek naar 45mm..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zyraxion
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 17:16
DeNachtwacht schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:37:
Ik zie zelf geen enkele meerwaarde van een Cellular, je wil op een apple watch niet priegelen met een toetsenbordje en om te bellen heb je direct aangesloten headseat/airpods nodig. En laat je nou voor beide functies een apparaat in je zak hebben zitten dat er beter geschikt voor is; je smartphone ;).

Ik zou het gaan overwegen als de eSIM geen extra abonnementskosten op zou leverenm of als je apple glasses hebt zodat je in combinatie daarmee zelfs je smartphone de deur uit kan doen :). Maar voor nu vind ik het vooral een oplossing voor een probleem dat er niet is.
Voor mij (Ik woon in België) komen er geen extra kosten bij :*)
Dit is de eerste keer dat ik zo een watch aanschaf doordat ik hem krijg voor mij bday en voor het tamelijk kleine prijs verschil dan toch maar voor de cellular gegaan. De watch zal ik alleen maar gebruiken voor te gaan lopen en ik dacht dat het niet nodig was maar stel je bent 20km ergens van huis en je struikelt dan kan ik tenminste bellen naar het thuis front als mijn voet kapot is :9. Dit is mij die € 100 extra wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
zyraxion schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 15:47:
[...]

Voor mij (Ik woon in België) komen er geen extra kosten bij :*)
Dit is de eerste keer dat ik zo een watch aanschaf doordat ik hem krijg voor mij bday en voor het tamelijk kleine prijs verschil dan toch maar voor de cellular gegaan. De watch zal ik alleen maar gebruiken voor te gaan lopen en ik dacht dat het niet nodig was maar stel je bent 20km ergens van huis en je struikelt dan kan ik tenminste bellen naar het thuis front als mijn voet kapot is :9. Dit is mij die € 100 extra wel waard.
En hoeveel per maand aan abonnementskosten voor de eSim?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zyraxion
Het is de eerste keer dat ik zo een watch heb maar als ik de site van telenet mag geloven niks ? dat zit in mijn pakket... of vraag je hoeveel ik betaal voor mijn pakket? (internet + tele + 2 gsm abbo's)

*edit* uitleg van telenet

Heb je ONE(up), YUGO CONNECT, YUGO ALL-IN, WIGO of WIGO S? Dan is Telenet One Number inbegrepen in je abonnement! Je gebruikt je ONE(up), YUGO- of WIGO-nummer(s) dus niet alleen in je smartphone, maar ook in je eSIM-smartwatch. Ander mobiel abonnement van Telenet? Dan kan je geen gebruik maken van Telenet One Number.

[ Voor 46% gewijzigd door zyraxion op 09-10-2021 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 16:15
Donstil schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:20:
[...]

Hier in de US is het $10 bij T-mobile USA.

Ik heb het nu en gebruik het veel voor hardlopen en wandelen zonder telefoon. Ben vaak on call voor mijn werk maar heb dan niet echt m'n telefoon nodig.. Toch bereikbaar zijn is dan toch prettig.

Wij komen in december terug naar NL en eigenlijk ben ik wel van plan de 4G weer te activeren.. Hopelijk werkt dat op mijn Amerikaanse 6 series.
DeNachtwacht schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:37:
Ik zie zelf geen enkele meerwaarde van een Cellular, je wil op een apple watch niet priegelen met een toetsenbordje en om te bellen heb je direct aangesloten headseat/airpods nodig. En laat je nou voor beide functies een apparaat in je zak hebben zitten dat er beter geschikt voor is; je smartphone ;).
Dit klopt niet helemaal. Ik SMS best vaak vanaf mijn Apple Watch en je kan er gewoon naar roepen, ook zonder headset, werkt trouwens echt prima de herkenning.

Bellen kan ook gewoon zonder headset (natuurlijk wel asociaal) maar mocht je ondersteboven in een greppel liggen ben je denk ik toch blij dat je 112 kan bellen handsfree.

Daarnaast dus ook het voorbeeld wat ik hier boven al gaf. Ik heb bereikbaarheidsdienst en hoef nu niet op elk rondje de hond uit laten me telefoon mee te nemen maar weet dat de smsjes wel gewoon aan komen.

[ Voor 44% gewijzigd door ex87 op 09-10-2021 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ex87 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:23:
[...]

Hier in de US is het $10 bij T-mobile USA.

Ik heb het nu en gebruik het veel voor hardlopen en wandelen zonder telefoon. Ben vaak on call voor mijn werk maar heb dan niet echt m'n telefoon nodig.. Toch bereikbaar zijn is dan toch prettig.

Wij komen in december terug naar NL en eigenlijk ben ik wel van plan de 4G weer te activeren.. Hopelijk werkt dat op mijn Amerikaanse 6 series.
Ooh echt, voor €10 zou ik het skippen denk ik.
Een normale dual Sim is gratis. Dus dan zou €5,- wel mijn limiet zijn denk ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
Na wat filmpjes te hebben bekeken heb ik toch mijn bestelling van de 45MM SS met donkere kers bandje geannuleerd en deze besteld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I4S4LNlIqqjBrTT8wD27bqw_Pxs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GhnTH6jsG75LfjgVKtQDA2wN.jpg?f=fotoalbum_large

De grafiet kleur komt in de filmpjes echt heel erg mooi naar voren, en het donkere kers bandje wil ik toch eerst in het echt zien voordat ik deze ga bestellen. Op sommige filmpjes net wat te paars naar mijn zin.

[ Voor 12% gewijzigd door schumi1986 op 09-10-2021 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten hier nog mensen zijn die op zoek zijn naar een Watch, sommige Nike varianten zijn nog steeds op te halen vanaf 15 okt in Den Haag of Haarlem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:20:
[...]

Ik betaal CHF 5 of omgerekend €4,65 per maand hier in Zwitserland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:58
schumi1986 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:38:
[...]

Lees veel verhalen over dat het Milanees bandje veel krasjes veroorzaakt op de kast, al blijkt de SS makkelijk te polijsten
Ik heb af en toe een milanese bandje op m'n stalen AW5, geen krasjes te zien!

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 17:46
Of-Aaargh schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:34:
[...]

Ik heb af en toe een milanese bandje op m'n stalen AW5, geen krasjes te zien!
Hier ook, draag m 50/50 met de braided solo loop en geen enkel krasje. Ik ben ook aan het denken hoe deze dan moeten ontstaan maar kan me (buiten het rondgooien van Watch met bandje) niets bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Volgens mij ontstonden die krasjes als je het bandje op het scherm zou leggen. Per ongeluk. Bv op je nachtkastje.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 12:58:
Volgens mij ontstonden die krasjes als je het bandje op het scherm zou leggen. Per ongeluk. Bv op je nachtkastje.
Klopt. Als je het gecoate bandje (de donkere dus) op het normale glas van de aluminium watch legt kan je dat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-10 20:18
Donstil schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:03:
[...]

Ooh echt, voor €10 zou ik het skippen denk ik.
Een normale dual Sim is gratis. Dus dan zou €5,- wel mijn limiet zijn denk ik.
Bij een dual Sim kan je ook niet beide gelijktijdig gebruiken dus dat kan je niet vergelijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:11:
[...]

Bij een dual Sim kan je ook niet beide gelijktijdig gebruiken dus dat kan je niet vergelijken denk ik.
Vandaar dat een kleine meerprijs terecht kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-10 20:18
Donstil schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:17:
[...]

Vandaar dat een kleine meerprijs terecht kan zijn.
Ergens denk ik dat het meer is dan we verwachtten of hoopten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:24

Toppe

Oké ✅

Iemand al screenprotectors gespot voor de S7 45mm?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 09:16
Voor de mensen die nog op zoek zijn voor rond release heeft Amazon.de nog best wat online staan. Helaas niet de rvs van 45mm voor mij. Alleen de 41mm. Wel in andere kleuren nog verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Toppe schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:37:
Ja op Ali :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 10:59
Toppe schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:37:
Ik heb deze gekocht, kost wat meer maar gebruik ze ook voor de iPone en zijn echt top.

https://shop.glaz-display...apple-watch-displayschutz

De Watch is ook niet goedkoop dan mag de bescherming ook wat meer kosten 😁

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Clearplex bij de MM! Veruit de beste die ik gehad heb..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Marvie schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:51:
[...]

Ik heb deze gekocht, kost wat meer maar gebruik ze ook voor de iPone en zijn echt top.

https://shop.glaz-display...apple-watch-displayschutz

De Watch is ook niet goedkoop dan mag de bescherming ook wat meer kosten 😁
Phoe, €9 verzenden… misschien wat ik wel even op Spigen. Heb ik nu op m’n iPhone zitten en doet het prima.

Edit: de maat van de AW is toch niet anders? Dan zou een S6 ook moeten werken. Iemand zich hier in verdiept?

Edit 2: hij is 1mm groter. Bestaande accessoires passen dus niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Toppe op 10-10-2021 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Ik moet ze nog binnen krijgen. Ik heb ze nu ook op mijn S5 en daar ben ik zeer tevreden over.

https://gathering.tweaker...message/69008874#69008874

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ophof94
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 24-05 14:41
Ik zie de Cellular + GPS watches bij de Duitse Media Markt online staan en overweeg hem daar te halen.
Zou deze straks ook op de Nederlandse 4G netwerken werken? O-)

https://www.mediamarkt.de...-mitternacht-2767433.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Voor een ieder die nog op zoek is:

op Media Markt kan je nu een pre order plaatsen:
https://www.mediamarkt.nl...atch-series-7-801515.html

Er staat dat er op 15 oktober geleverd zal worden - het zal mij benieuwen. Ik denk dat ik mijn Amac order cancel in elk geval, dit geeft mij meer vertrouwen.
Of zijn de ervaringen met Media Markt net zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ophof94 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:13:
Ik zie de Cellular + GPS watches bij de Duitse Media Markt online staan en overweeg hem daar te halen.

Dat is en blijft een gok zolang de voorwaardes niet duidelijk zijn.
crackanimal schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:29:

Er staat dat er op 15 oktober geleverd zal worden - het zal mij benieuwen. Ik denk dat ik mijn Amac order cancel in elk geval, dit geeft mij meer vertrouwen.
En bedankt trouwens, ik zocht nog dit modelletje als voorloper. Lang leve kantoorwerk afgelopen vrijdag.... :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0hHypGLNCRwQ-6I8p77P1t0IUZA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4QwmZgiFybOf1r0E5AGj36Pq.png?f=user_large

[ Voor 43% gewijzigd door Vorkie op 11-10-2021 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
ophof94 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:13:

Volgens mij heb ik in eerdere artikelen gelezen dat dat geen probleem is. Ik weet alleen niet of dit ook bevestigd wordt op de Apple website.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie

Helaas inmiddels uitverkocht.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
Marvie schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:45:
[...]

Helaas inmiddels uitverkocht.
Zeker? Ik zie nog steeds "Pre-order nu, 15-10-21 direct thuisbezorgd" bij de meeste modellen.
Waar zie je dat die uitverkocht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
crackanimal schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:30:
[...]

Zeker? Ik zie nog steeds "Pre-order nu, 15-10-21 direct thuisbezorgd" bij de meeste modellen.
Waar zie je dat die uitverkocht zijn?
Pas bij de betaling krijg je de melding dat het is uitverkocht 😞

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_art015
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-09 10:00

Bedankt voor de tip! Heb mijn order bij Apple geannuleerd en hem om 18:49 besteld bij MediaMarkt. Via Apple zou hij toch pas eind oktober komen, dus durf de gok wel te nemen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 09:39
Zit echt met smart te wachten op meer info over de cellular modellen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-10 16:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QM2g5ySQVl8rgYdFhybci5igYZw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u9kPqBKxTDpgXBoBe41vzCTt.jpg?f=user_large

Toch maar deze beauty besteld via Apple Duitsland O+

Apple Watch Edition GPS + Cellular, 45 mm Titangehäuse, Lederarmband mit Endstück Schwarzgrün

Verwachte leverdatum is eind november.

[ Voor 5% gewijzigd door Mrk87 op 11-10-2021 22:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-10 17:21
Mrk87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 22:05:
[Afbeelding]

Apple Watch Edition GPS + Cellular, 45 mm Titangehäuse, Lederarmband mit Endstück Schwarzgrün

Wauw, mooie combi. Ik twijfelde een beetje aan Graphite, die is ook erg mooi. Maar bij dit soort bandjes vind ik de SS silver toch mooier.

Nu nog even wachten (Duitsland/België teveel gedoe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik dacht ook aan de Titanium ivm vele hardlopen, iets lichter dan de SS, maar Apple Care kost gewoon een keer zo veel als bij de SS. Beetje teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
iasix schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:19:
Zit echt met smart te wachten op meer info over de cellular modellen.
Ik ook maar dat kan nog wel even duren verwacht ik. Geruchten hebben het over een release van 5 november, ik verwacht zelf niet eerder dat tegen eind oktober extra info.
Mrk87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 22:05:
[Afbeelding]

Erg gaaf!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Al iemand een mail ontvangen dat hij verzonden is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
Iemand enig idee wanneer bestellen bij Coolblue mogelijk wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ik heb een graphite Apple watch 7 besteld in Belgie, in Belgie is het niet mogelijk om AppleCare+ te kopen. Kan ik met mijn Nederlands account dan eigenlijk wel AppleCare+ Voor een Apple watch uit Belgie kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

schumi1986 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:39:
Ik heb een graphite Apple watch 7 besteld in Belgie, in Belgie is het niet mogelijk om AppleCare+ te kopen. Kan ik met mijn Nederlands account dan eigenlijk wel AppleCare+ Voor een Apple watch uit Belgie kopen?
Ja! Deed ik ook met mijn SS series 6 via AmazonDE gekocht. Geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Heb 2x 7 in bestelling staan. 1 met siliconen sportband en andere met Milanese loop. Twijfel nog welke te nemen. Voor 50,- meer heb ik dan de Milanese loop bij eerste aanschaf. Anders kost die mij later 99,-. Wel voordeliger dus. Alleen heb ik wel eens eerder Milanese gehad maar toch niet gedragen. Hier wel voorstanders van? @Donstil van jou weet ik wel dat je fan bent. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denial1986
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:28
dsonnaville schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:24:
Iemand enig idee wanneer bestellen bij Coolblue mogelijk wordt?
https://www.coolblue.nl/a...lancering-informatie.html

vrijdag gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
pdavie2311 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:09:
[...]

Ja! Deed ik ook met mijn SS series 6 via AmazonDE gekocht. Geen probleem!
In Duitsland kun je ook gewoon AppleCare kopen, in België is dit helemaal niet mogelijk, nu vraag ik mij dus af of je met een Apple watch uit België op een Nederlands account wel AppleCare zou kunnen aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi1986 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:36:
[...]

In Duitsland kun je ook gewoon AppleCare kopen, in België is dit helemaal niet mogelijk, nu vraag ik mij dus af of je met een Apple watch uit België op een Nederlands account wel AppleCare zou kunnen aanschaffen.
Ja hoor dat moet gewoon mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ben benieuwd of er vrijdag ochtend nog Apple watches beschikbaar komen voor ophalen diezelfde dag in Oberhausen. Toevallig vrijdag vrij :p En kan gratis reizen met de trein.

[ Voor 8% gewijzigd door schumi1986 op 12-10-2021 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:13:
Heb 2x 7 in bestelling staan. 1 met siliconen sportband en andere met Milanese loop. Twijfel nog welke te nemen. Voor 50,- meer heb ik dan de Milanese loop bij eerste aanschaf. Anders kost die mij later 99,-. Wel voordeliger dus. Alleen heb ik wel eens eerder Milanese gehad maar toch niet gedragen. Hier wel voorstanders van? @Donstil van jou weet ik wel dat je fan bent. 😉
Haha ja fan hier, althans misschien meer haat liefde verhouding.

Ik vond persoonlijk het eerste type Milanese band fijner, die was wat robuuster, dikker en de magneet was sterker, de huidige milanese band gaat wat sneller los zitten en moet ik gedurende de dag wel een paar keer even "aan trekken", ook vind ik het irritant dat mijn behaarde baviaan haren er wel eens tussen gaan zitten :P

Los van dat kan je met de Milanese band nooit echt fout naar mijn mening, het is een bandje wat bij elke outfit eigenlijk wel staat en van de RVS Apple Watch op zicht echt een Horloge maakt i.p.v een chrome stappenteller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:45:
Ben benieuwd of er vrijdag ochtend nog Apple watches beschikbaar komen voor ophalen diezelfde dag in Oberhausen. Toevallig vrijdag vrij :p En kan gratis reizen met de trein.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, dan ga ik ook even denk ik
(Altijd handig 4x9 werken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-09 22:10
Aan Coolblue gevraagd wanneer exact ze vrijdag beschikbaar zullen zijn. Volgend antwoord:

“Hey, een specifiek uur kan ik helaas niet geven. Je kan je wel op de hoogte houden via e-mail. Dan krijg je direct een mailtje wanneer deze bij ons in voorraad zijn!”

Halfuurtje daarna tevredenheidsenquete..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piet_bossuyt
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 23:44
zyraxion schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:09:
Al iemand een mail ontvangen dat hij verzonden is ?
Nee, status nog steeds "wordt klaargemaakt voor verzending". Leverdatum nog steeds 15/10. Denk niet dat dit nog zal lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Apple stuurt pas vaak donderdag de verzendbevestiging. Dit kan zelfs donderdagnacht zijn. Geen stress..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 07:38:
Apple stuurt pas vaak donderdag de verzendbevestiging. Dit kan zelfs donderdagnacht zijn. Geen stress..
Zelfs vrijdag nacht nog overigens. Meermaals gehad op release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:48
Mijn status is nog steeds "bestelling wordt verwerkt" met leverdatum 15 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-10 14:02
dcell schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:42:
Mijn status is nog steeds "bestelling wordt verwerkt" met leverdatum 15 oktober.
Hier hetzelfde, komt goed. Morgen zullen we wel een verzendbevestiging ontvangen.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:11

OMX2000

By any means necessary...

Ben ik de enige die het opvallend stil vind vanuit het KPN kamp? Ze bliezen hoog van de toren dat ze als eerste de Apple Watch Cellular zouden aanbieden, maar het is oorverdovend stil.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 15:50
Weet iemand toevallig hoe het bij de iPhone 13 de voorraad in de apple stores was? Wil de gok nemen en vrijdag de apple watch gaan halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrTuinstra schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:26:
Weet iemand toevallig hoe het bij de iPhone 13 de voorraad in de apple stores was? Wil de gok nemen en vrijdag de apple watch gaan halen..
Afgelopen jaren was er best een prima voorraad bij de Apple stores op watch release day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Davidas schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:57:
[...]

Hier hetzelfde, komt goed. Morgen zullen we wel een verzendbevestiging ontvangen.
Ik hoop het. Ik lees nu net op Macrumors dat er ook bestellingen zijn die initieel gepland stonden voor release day maar die zijn nu verschoven naar eind oktober ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:54
Apple watch series 7 verzonden vanuit Tsjechië. Interessant. Tijd meteen aangepast naar 0900-1300. Let the games begin haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Alpha89 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 07:15:
Apple watch series 7 verzonden vanuit Tsjechië. Interessant. Tijd meteen aangepast naar 0900-1300. Let the games begin haha.
Hier nog niet verzonden :F Woon je in België of Nederland ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpha89
Ik woon in Nederland 🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Komen ze niet uit Eindhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Blijkbaar dit keer niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VHPA2Z94Vd0qe9pM-0vLO3f3Exs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XrL1vaSrkY3tsLh4utqgsEaT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Lekker voordelig om te shoppen vanuit het buitenland (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19JM81
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10 15:29
Ik woon dichtbij Dusseldorf in de buurt, heeft het zin om tijdens de launch day langs de Apple Store te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
19JM81 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:42:
Ik woon dichtbij Dusseldorf in de buurt, heeft het zin om tijdens de launch day langs de Apple Store te gaan?
Ben ook wel benieuwd of we kunnen reserveren/ophalen morgen in DE.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
Verzonden! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1R_RmQBCSjUpIKMLPSEx4cNjC2Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q25R6ZdUMxhr1qsqYtHLeR61.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Net sms gekregen dat mijn Watch verzonden is ! (België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Krijg net een Track&Trace en hij komt pas morgen avond via DHL Express.

Ik wordt beetje moe van DHL, die vinden het blijkbaar normaal om alles bij een particulier pas in de avond te bezorgen. Erg irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij ook uit Tsjechië en UPS. Waar zie jij 0900-1300? Ik zie nog geen tijden, maar voor 1300 zou wel prettig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

paulmadejong schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:03:
[...]

Dat dacht ik ook altijd al maar zie bij de afleveropties de mogelijkheid het tijdslot aan te passen. Check bij de optie om aflevertijdstip/datum aan te passen.
Ik zie alleen dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UV0xqVXM9En0xB3JiM5RfT-37lw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UNFn292e9ah9vivxwU9fNmCV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Die van mij is met DHL verstuurd. Daar kun je een tijdvak kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-09 22:10
Hier nog steeds 08/11 - 15/11 levering --- status wordt verwerkt (België: 45mm Midnight - met Midnight sport bandje). Nochthans ook besteld op pre-order dag (rond 16u).

Ik hoop er lichtjes op dat de bestelling alsnog vervroegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Alpha89 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:27:
Die van mij is met DHL verstuurd. Daar kun je een tijdvak kiezen.
Waar als ik vragen mag? Ik zie alleen dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UV0xqVXM9En0xB3JiM5RfT-37lw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UNFn292e9ah9vivxwU9fNmCV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Toppe schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:45:
[...]

Waar als ik vragen mag? Ik zie alleen dit:
[Afbeelding]
Even de DHL Express app downloaden en een account aanmaken. Dan kun je op change delivery klikken. Dan selecteren other day. Heel voorzichtig zijn dat je hem op vrijdag laat staan. En dan krijg je de verschillende tijdvakken voor jouw regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:32
Of delivery.dhl.com bezoeken en een account aanmaken. Deze site zit ook in de sms die je (uiteindelijk) van Apple krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fZek22mrueEEAT5rz7mOsuHe_Yk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1k1xqJ2iYR21JKNyWnFQnHWx.png?f=fotoalbum_large

Ook bij Amac verzenden ze vandaag. Had deze bijna voorbarig geannuleerd, had geen hoop meer, onterecht dus :) Nouja - ik moet nog van PostNL een bevestiging krijgen, maar er is hoop :-P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:01
Hier is er eentje onderweg vanuit Tjechië, en voor de andere geeft DHL aan dat er nog niks bekend is voor de tracking code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Alpha89 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:48:
[...]

Even de DHL Express app downloaden en een account aanmaken. Dan kun je op change delivery klikken. Dan selecteren other day. Heel voorzichtig zijn dat je hem op vrijdag laat staan. En dan krijg je de verschillende tijdvakken voor jouw regio.
Allemachtig. Kunnen ze het niet gewoon bij één app houden? Maar hij is aangepast, morgen 10:00 en 15:00 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Nog niks hiero. Bestelling nog steeds in "wordt verwerkt" en leverdatum "morgen". Op mijn CC is ook nog niks afgeschreven. Ze mogen wel snel aan de slag als ze morgen willen halen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

dcell schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:22:
Nog niks hiero. Bestelling nog steeds in "wordt verwerkt" en leverdatum "morgen". Op mijn CC is ook nog niks afgeschreven. Ze mogen wel snel aan de slag als ze morgen willen halen 7(8)7
Als dat vliegtuig vanavond om 23:00 land is er nog niets aan de hand hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-10 01:27
Alpha89 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:48:
[...]

Wat een gedoe, maar werkt wel. Hopelijk komt ie dan ook gewoon overdag. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Zoals de app het in feite aangeeft gaan ze het proberen in dat tijdvak te doen. Soms lukt dat niet en is het alsnog een vak later. Maar mijn ervaring is dat het meestal wel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10 12:50
[verwijderd]

[ Voor 110% gewijzigd door Mar.tin op 29-07-2022 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 21:11
Probeer je zending via https://del.dhl.com/prg/shipments.xhtml te vinden misschien?

[ Voor 32% gewijzigd door paulmadejong op 14-10-2021 15:52 . Reden: tracking eruit ]

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 13:19
Heb er 2 besteld. Eén voor een vriend en eentje voor mij.
Die van mij wordt met DHL geleverd en de andere via UPS.
Beide komen van Tsjechie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:32
paulmadejong schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:40:
[...]

Dit zie ik, via de link in het sms’je dat ik van DHL kreeg. Of probeer je zending via https://del.dhl.com/prg/shipments.xhtml te vinden misschien?
Je trackingnummer staat erin. Ik zou de afbeelding weghalen/aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Ik heb nog geen tracking info :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Racingboy schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:45:
Heb er 2 besteld. Eén voor een vriend en eentje voor mij.
Die van mij wordt met DHL geleverd en de andere via UPS.
Beide komen van Tsjechie
Hoe constateer jij dat het uit Tsjechië komt, als ik mijn zending van DHL volg zie ik Eindhoven staan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ondanks dat ik zelf volgens mijn orderstatus van Apple nog een kleine maand moet wachten, is het net voor en tijdens release toch altijd leuk om dit topic te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Davidas schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:28:
[...]

Hoe constateer jij dat het uit Tsjechië komt, als ik mijn zending van DHL volg zie ik Eindhoven staan. 8)7
Die van mij komt ook uit Tsjechië.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20:47
ik mag me ook gelukkige prijzen, is opgestuurd en wordt morgen geleverd.
Mijn Apple Watch komt dus uit Nederland
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mxes_eyeqo6RRYGmK7iw5hEW5mo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8O0l0E2SNbB29SfgG2BJ7wPn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpha89
“ VOLG DE ZENDING VAN APPLE
INSPECTIE DOOR DE DOUANE”

Ojeej haha! Hij is in elk geval goed in beweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nu maar afwachten op de verzendingen van Mediamarkt :p
Pagina: 1 ... 56 ... 67 Laatste