Ja ok, daar zit wat in. Maar eigenlijk is dat ook wel wat ik bedoelde met het stukje abonnementskosten. Ja, dat kan een voordeel zijn als je met duursport ver van huis bent. Maar ik vraag mij af hoeveel mensen bereid zjin daar een maandelijkse toelage bij je telecomprovider van €10 voor te betalen. Dat bedrag is nog niet bekend natuurlijk maar ik ga hier op grond van alle bedragen in het buitenland dan gemakshalve even vanuit.pdavie2311 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:56:
[...]
Ook met hardlopen? Nee! Dan wil je zo weinig mogelijk ballast mee, dus geen telefoon! Zeker wel meerwaarde. Voor jou niet, wellicht voor sporters wel?
Ik ben zelf fanatiek hardloper, en zie ook dat voordeel wel (hoewel ik max een uur van huis ben), maar kan me toch niet voorstellen dat er veel mensen zijn die voor dat ene noodgeval in het jaar bereid zijn €10 per maand extra te betalen (naast de extra kosten voor een cellular model). Ik kan me zelfs van de afgelopen +/- 10 jaar rennen geen enkel geval herinneren dat ik moest bellen.
[ Voor 5% gewijzigd door DeNachtwacht op 09-10-2021 13:10 ]
youtube.com/@hisrep