Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:19:
Ik kon sowieso nog niet eens op de Duitse en Nederlandse site terecht via safari. Alleen in de app. Maar goed ik wacht nu toch tot de release van 4G in NL :)
Ja heb het ook via de App gedaan. DE is nu alsnog sneller dan "5 november" in NL, dus prima zo.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:35

JSchut

.....

Ik had om 14:04 een starlight 42mm en inktblauw 45mm besteld. Stond toen nog op 15 okt en ook in de mail staat 15 okt. In de app en op de bestelling detailpagina staat nu nog geen datum. Hopelijk wel optijd.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:13
:( de checkout van de Apple Store is dood. So close to ordering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 10:41
Ja, bij mij lukt het ook niet, krijg allemaal 404/301/500 errors bij de checkout, net voor iDeal.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:20

Toppe

Oké ✅

Denk kijk nog even voor de Watch Edition in Duitsland maar nergens beschikbaar :(

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoda-ict
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-07 23:05
Yep titanium al weg, had hem zelf in mandje bij laatste stap, maar gebeurde niks (DE)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
Ik heb nu een bestelling in m'n account staan waarvan de Ideal betaling vastliep op de kapotte check-out. Geen idee hoe ik dat nu gecorrigeerd krijg en kan ook geen nieuwe bestelling plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:41
Donstil schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:19:
[...]

Donkere Kers wilde ik ook, lukte het jou wel?
Ik kreeg daar "Not available"
Nee lukte mij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Idem hier. Dacht dat de apple store een goede optie was.

Had ik toch maar gelijk bij Amac geplaatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:43
Apple Pay heeft mij denk ik gered. Was ook al bij de iPhone 13 zo. Dan komt de betaling wel goed door.

Ik wilde eerst instore pickup doen, maar helaas gaat de store in Haarlem niet al open om 8 uur (maar 10 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
Grom. En nu is de levertijd 2 weken opgeschoven,. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/emxOsx8NnBiFwEBwo_tylwcmEdM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3cI8ps1OszEVdnFCkhYPXvAS.png?f=user_large Zo kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:48
Ik was gelukkig op tijd voor mijn 45mm aluminium starlight met baltisch blauw leather link. Deze combo is momenteel zelfs niet meer verkrijgbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 06:17
hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:23:
T-mobile heeft bevestigd dat ze de Apple Watch 4G gaan ondersteunen. Aangezien KPN dit al eerder gedaan heeft lijkt mij toch dat vodafone niet achter zal blijven.

https://www.t-mobile.nl/

[Afbeelding]
Nice!!
Probeerde net al in DE een bestelling te plaatsen maar dat lukte voor geen meter. Ik wacht rustig af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-09 15:19
Zo te zien kan je in Duitsland wel op ander plaatsen de bestelling ophalen (behalve Apple Store..). Maar ligt wel aan het model/bandje dat je kiest. Want een midnight leren bandje is wel leverbaar maar een zwarte niet :/

Ik denk dat ik 'm dan maar niet bestel.. wellicht nog als die in Nederland beschikbaar komt en anders sla ik wel een jaar over.

Zou het zelfs met een normale zwarte sportbandje willen bestellen. Maar die is er dan weer niet :? (behalve solo, maar ik weet niet of ik die fijn ga vinden)

[ Voor 18% gewijzigd door mussov op 08-10-2021 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Rood is nog verkrijgbaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

mussov schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:27:
Zo te zien kan je in Duitsland wel op ander plaatsen de bestelling ophalen (behalve Apple Store..). Maar ligt wel aan het model/bandje dat je kiest. Want een midnight leren bandje is wel leverbaar maar een zwarte niet :/

Ik denk dat ik 'm dan maar niet bestel.. wellicht nog als die in Nederland beschikbaar komt en anders sla ik wel een jaar over.

Zou het zelfs met een normale zwarte sportbandje willen bestellen. Maar die is er dan weer niet :? (behalve solo, maar ik weet niet of ik die fijn ga vinden)
Via de studio kan je elke combinatie maken die je wilt, daarna kan je die bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mussov schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:14:
Ik krijg in de Duitse store bij bestellen dat die niet te bestellen is:
Lieferung:
Derzeit nicht verfügbar

Betreft titanium met zwart leder bandje. Hebben meer mensen daar last van? Als ik een locatie kies kan die ook bij geen enkele Apple Store afgehaald worden.
Ja heel irritant. Niet alle combinaties uit de studio zijn leverbaar, ook niet als je langer wilt wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
Toppe schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:30:
[...]

Via de studio kan je elke combinatie maken die je wilt, daarna kan je die bestellen.
Ja, maar een normale zwarte sportbandje is er niet. En het zwarte lederen bandje is dan niet te bestellen (veel andere kleuren wel zie ik, alleen die wil ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:43
Donstil schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:30:
[...]

Ja heel irritant. Niet alle combinaties uit de studio zijn leverbaar, ook niet als je langer wilt wachten.
Misschien dat de communicatie rond deze launch daarom zo matig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoda-ict
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-07 23:05
mussov schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:27:

Klopt, heb de titanium space zwart kunnen bestellen met sport loop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:14
hopeloos vast amex kon ik opeen niet meer gebruiken via de telefoon app wtf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-10 01:27
Het is een "Inktblauw" (wat is dat nou weer) aluminium, met een middernacht (o, nu ineens wel) leren bandje geworden. Zwart sportbandje heb ik nog wel liggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zwarte Kerst lukte nu wel.
RVS + Zwarte Kerst. Levering 2nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swv schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:31:
[...]

Misschien dat de communicatie rond deze launch daarom zo matig is.
Lijkt iets later toegevoegd te zijn. Kon net geen RVS met zwarte Kerst kiezen (en had dus een andere kleur genomen die ik eigenlijk niet wilde 8)7 ) maar nu kan het wel. Levering van alle 2 gelijk 2 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogPatch06
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 29-09 07:12
45mm groene Watch met een sportbandje kunnen bestellen :). Levering tussen 18 en 20 oktober.

PVOutput 3.7 kWp op ZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:32
dutchminator schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:22:
Ik heb nu een bestelling in m'n account staan waarvan de Ideal betaling vastliep op de kapotte check-out. Geen idee hoe ik dat nu gecorrigeerd krijg en kan ook geen nieuwe bestelling plaatsen.
Hier precies hetzelfde, heel vervelend ik heb contact gehad met Apple en het advies was om toch maar een nieuwe bestelling te plaatsen.
Ik heb hierna via CC betaald en die bestelling lijkt wel gelukt.. helaas nu wel een maandje extra geduld nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorbit
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 06-05-2024
Donstil schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:40:
[...]

Lijkt iets later toegevoegd te zijn. Kon net geen RVS met zwarte Kerst kiezen (en had dus een andere kleur genomen die ik eigenlijk niet wilde 8)7 ) maar nu kan het wel. Levering van alle 2 gelijk 2 nov.
Nu zit ik dus in twijfel, bestellen en wachten tot 2 november met de moeite ophalen in DE. Of wachten op de release in NL

SolarEdge 6270Wp (4290 Oost, 1980 West) | Amersfoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:54
Damn wat gingen ze snel! Weinig voorraad?
Zat iemand naast mij te bestellen. 2 min later weg 15 oktober…

Deze zelf besteld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4iw66fU3S5dack5buxcNVPKb0nA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DSDVJhApQ0uibx9yLKzPgZED.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zyraxion
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 17:16
Apple Watch Nike Series 7 (GPS + Cellular) • 45‐mm kast van inktblauw aluminium • Antraciet/zwart sportbandje van Nike - Standaardmaat.

BESTELD :D en normale levering hier in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 11:22
Maar even.. is die voorraad zo beperkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Donstil schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:39:
[...]

Zwarte Kerst lukte nu wel.
RVS + Zwarte Kerst. Levering 2nov
Ik zie het, helaas is mijn Duits niet zo best en zie ik zo snel geen mogelijkheid deze naar een punt vlak bij de grens te laten sturen :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:49

TheVMaster

Moderator WOS
Dat verklaart een hoop. :P

Maar goede connecties heb je :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Granaatappel schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:50:
Gezien de vage launch en de geruchten over productieproblemen is de voorraad waarschijnlijk nog erg beperkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Met die “bijzondere” kleuren op de ALU S7 zou het verkopen van mijn Space gray S6 misschien wel heel gemakkelijk gaan volgende maand :p

[ Voor 9% gewijzigd door schumi1986 op 08-10-2021 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
hantheman schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:46:
[...]

Hier precies hetzelfde, heel vervelend ik heb contact gehad met Apple en het advies was om toch maar een nieuwe bestelling te plaatsen.
Ik heb hierna via CC betaald en die bestelling lijkt wel gelukt.. helaas nu wel een maandje extra geduld nodig.
Mijn tweede poging om te bestellen is nu ook mislukt in de checkout, dit keer met mijn creditcard. Wat een waardeloze ervaring. Ik ga ook maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:35

JSchut

.....

Hier om 14:04 een 45mm inktblauw en een 41mm sterrenlicht besteld. Betaald met Apple pay.

Stond heel lang geen bezorgmoment in de status (wel in de mail). Maar nu net is deze geupdate met 15 okt. :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:09
Apple Watch Series 7 41mm “inktblauw” besteld, levering vrijdag 15 oktober *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l2g5NHkoaIM-KGEi-ovvccqPTIQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KYD8yCZts9JK2AVErMKJYR9a.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pYAfh8BsLVnvC3j961H6CW5yOZk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4x47fLjut0PLPCGNrw5H5k8v.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door iMode op 08-10-2021 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-09 12:26
Citroentaart schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:02:
En hoe bevalt de nieuwe s7? Vinden jullie het scherm echt zoveel groter lijken? Ik zie niet zoveel verschil.
Denk dat je daar op zijn vroegst over een week antwoord op kunt krijgen ivm preorders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Citroentaart schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:02:
En hoe bevalt de nieuwe s7? Vinden jullie het scherm echt zoveel groter lijken? Ik zie niet zoveel verschil.
Ja, vind ik. Hoe die bevalt, moet nog blijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
Bij Amac geen bezorgmoment benoemd - wel gelukt te bestellen. Nu inmiddels niet meer te pre-orderen.
Veel vraag, weinig aanbod, had ik toch maar om 13.45 de bestelling al geplaatst daar!

Anderzijds - die extra week of weken overleven we ook nog wel, hoop ik :-)

Die Mac Store, ik had er een hoge(re) pet van op, het is me nu wel duidelijk dat hem dat dus niet meer wordt...Apple Pay werkte niet in hun eigen store, geüpdate adressen waren ineens weg, en de app crashte op het cruciale moment - met als resultaat, geen watch aldaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenj95
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:25
Toch maar besteld op Apple.be met levering net over de grens bij een pickup point (woon echt op fietsafstand). 4-5 weekjes wachten overleef ik wel en anders bestel ik hem wel in NL als dit toch eerder kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:50:
[...]

Ik zie het, helaas is mijn Duits niet zo best en zie ik zo snel geen mogelijkheid deze naar een punt vlak bij de grens te laten sturen :p
Nee dat lukt mij ook niet. Dus stuur hem maar gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jorbit schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:47:
[...]

Nu zit ik dus in twijfel, bestellen en wachten tot 2 november met de moeite ophalen in DE. Of wachten op de release in NL
Die Nederlandse release zal ook wel heel moeilijk worden. Vrijwel alle Duitse RVS modellen stonden direct op 3 weken, dat zal in Nederland niet anders zijn schat ik zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-09 22:10
Ook besteld; 45mm inktblauw (met sportbandje). Eens kijken hoe deze het doet op mijn 170mm smalle pols. Ik hoop echt dat zwarte bandjes niet vloeken hierop, want wou het zwarte RVS bandje erbij kopen.. even wachten op YouTube ervaringen I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Granaatappel schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:50:
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
crackanimal schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:09:
Bij Amac geen bezorgmoment benoemd - wel gelukt te bestellen. Nu inmiddels niet meer te pre-orderen.
Veel vraag, weinig aanbod, had ik toch maar om 13.45 de bestelling al geplaatst daar!

Anderzijds - die extra week of weken overleven we ook nog wel, hoop ik :-)

Die Mac Store, ik had er een hoge(re) pet van op, het is me nu wel duidelijk dat hem dat dus niet meer wordt...Apple Pay werkte niet in hun eigen store, geüpdate adressen waren ineens weg, en de app crashte op het cruciale moment - met als resultaat, geen watch aldaar...
Succes met de levering bij Amac. Ik ken mensen die in het verleden daar iPhones hadden voorbesteld en ze konden nooit duidelijk aangeven wanneer er geleverd kon worden. Bestellen is daar geen probleem maar duidelijkheid verschaffen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
TR1969 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:06:
[...]

Denk dat je daar op zijn vroegst over een week antwoord op kunt krijgen ivm preorders.
Ok. Just joking. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:14
eindelijk gelukt Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) - Caja de aluminio en azul de 45 mm - Correa Loop deportiva en color abismo/verde musgo dus in Spaanse store besteld laten bezorgen bij mijn vriendin gelijk dan de sim versie, vraag is of ik er ook wat aan heb hier natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
dcell schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:13:
[...]

Succes met de levering bij Amac. Ik ken mensen die in het verleden daar iPhones hadden voorbesteld en ze konden nooit duidelijk aangeven wanneer er geleverd kon worden. Bestellen is daar geen probleem maar duidelijkheid verschaffen wel.
Nou, dat schept hoop :-P Levering op volgorde van bestelling, maarja, wat zegt dat idd....

Ach, ik zie wel. Hou de (web)shops in de gaten voor een bestelling elders.

[ Voor 5% gewijzigd door crackanimal op 08-10-2021 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Laatst online: 04-10 11:57
heb de 45 mm inktblauw met goudbruine leather link band..

levering wordt nu 25 okt- 2 nov... dus ben benieuwd..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Laatst online: 04-10 11:57
fukutoshin schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:20:
eindelijk gelukt Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) - Caja de aluminio en azul de 45 mm - Correa Loop deportiva en color abismo/verde musgo dus in Spaanse store besteld laten bezorgen bij mijn vriendin gelijk dan de sim versie, vraag is of ik er ook wat aan heb hier natuurlijk...
frontpage nieuwsbericht meldt dat t-mobile mogelijk op korte termijn e-sim gaat aanbieden voor de watch.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 15:44
X-GeaR schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:54:
Hopelijk dat Tele2 en/of Vodafone ook snel volgen. KPN en T-Mobile zijn aan de dure kant (35 euro). Als Ziggo-klant is Vodafone dan wat goedkoper (30 euro). Maar nog liever blijf ik bij Tele2...
Van welk abbo ga je dan uit? Er zijn namelijk ook abbo’s van 23,50 met ziggo korting. Volgens mij is er qua prijzen en hoe ze het gaan invullen nog niets te zeggen toch?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Komt hij dan ook effectief 15 oktober in de bus of gaat ie dan pas verzonden worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:49

TheVMaster

Moderator WOS
zyraxion schreef op Friday 8 October 2021 @ 15:31:
Komt hij dan ook effectief 15 oktober in de bus of gaat ie dan pas verzonden worden ?
Dan wordt hij afgeleverd bij je thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:28:
[...]

Van welk abbo ga je dan uit? Er zijn namelijk ook abbo’s van 23,50 met ziggo korting. Volgens mij is er qua prijzen en hoe ze het gaan invullen nog niets te zeggen toch?
Klopt, misschien dat de prijzen straks nog wel meer verschillen door evt. extra's rekenen voor Watch-ondersteuning. Er is inderdaad nog niks over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanschroen
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-07 12:34
dutchminator schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:22:
Ditzelfde heb ik ook gehad met mijn iPhone 13 Pro Max. Eerst werd de levering op de dag van release nog bevestigd, maar op maandag kreeg ik een mail dat mijn bestelling was geannuleerd omdat er geen betaling binnen was gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
TheVMaster schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:31:
[...]

Dan wordt hij afgeleverd bij je thuis.
Ooh nice :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenj95
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:25
Enkele Stainless steel modellen zijn weer af te halen in DE! Ga nu volgende week naar Oberhausen en cancel mijn bestelling in BE :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_HD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 08:29
Zie ik dat goed, is de zwarte 45mm case enkel te kopen in stainless steel? (duurdere versie)

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:14

NoTimeRemains

I know

Jeroen_HD schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:51:
Zie ik dat goed, is de zwarte 45mm case enkel te kopen in stainless steel? (duurdere versie)
nou dat is toevallig ik zit er ook naar te kijken. Wat een rare keuze zeg.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20:47
Blauw was blijkbaar verkeerde keuze. Pas leverbaar tussen 8november 15 november.
Eens kijken of ik nog kan annuleren en de groen nemen, daar staat leverbaar vanaf 15 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
AppleFan2007 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:09:
Blauw was blijkbaar verkeerde keuze. Pas leverbaar tussen 8november 15 november.
Eens kijken of ik nog kan annuleren en de groen nemen, daar staat leverbaar vanaf 15 oktober.
Bij mij staat die blauwe wel op 15 oktober ? kijk ik verkeerd of is er een verschil tussen NL & BE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Leuk op kantoor werken 🙃

Maar ik zie dat ik toch moest wachten 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froster
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09-09 20:47
AppleFan2007 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:09:
Bij mij ook. De store is trouwens eerder online dan de website, maar blijkbaar leeft Apple nog in 1982 en kun je niet met iDEAL betalen in de apple store app. Ik had wel Apple Pay ingesteld maar hij bleef maar zeuren om een creditcard bij het betalen. Uiteindelijk maar via de PC gedaan zodra die online kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denial1986
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:28
Oef, die kleur is echt wel een tegenvaller. inktblauw vloekt met bijna alle bandjes als je het mij vraagt en het leuke van apple watch voor mij is dat je lekker bandjes kan wisselen. Dat valt wat mij betreft nu weg. Ik weet niet of ik zover ben dat ik een sterrenlicht kan accepteren... Stiekem hoop ik op aan flash sale van de grijze s6-en om de voorraden te dumpen. Hoe ging dit met de s5 vorig jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Froster schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:12:
[...]

Bij mij ook. De store is trouwens eerder online dan de website, maar blijkbaar leeft Apple nog in 1982 en kun je niet met iDEAL betalen in de apple store app. Ik had wel Apple Pay ingesteld maar hij bleef maar zeuren om een creditcard bij het betalen. Uiteindelijk maar via de PC gedaan zodra die online kwam.
Op de PC kon ik de Store bekijken om 3 na 2. Alleen kon ik zelf niet bestellen dus heb ik iemand moeten inschakelen. Alleen duurde het bij hem wat lang, gelukkig lag de creditcard al klaar door eerdere ervaringen.
Apple Pay wordt ook alleen geaccepteerd als het een kredietkaart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
zyraxion schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:11:
[...]

Bij mij staat die blauwe wel op 15 oktober ? kijk ik verkeerd of is er een verschil tussen NL & BE ?
Misschien was jij iets vroeger met bestellen of een andere maat.
Ik zit overigens in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
AppleFan2007 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:20:
[...]

Misschien was jij iets vroeger met bestellen of een andere maat.
Ik zit overigens in België
45mm - inktblauw - zwart bandje.
vreemd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppleFan2007
zyraxion schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:23:
[...]

45mm - inktblauw - zwart bandje.
vreemd
Je zal dan iets eerder geweest zijn.
Mijn bestelling heb ik geannuleerd voor de groene, die krijg ik wel de 15de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Weet iemand of je makkelijk bandje kan ruilen, ik heb in alle haast het normale zwarte sportbandje besteld , maar wilde graag de single loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
joffrey19 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:52:
Weet iemand of je makkelijk bandje kan ruilen, ik heb in alle haast het normale zwarte sportbandje besteld , maar wilde graag de single loop.
Geen idee, maar volgens mij is er geen normaal zwart sportbandje meer (bizar, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:09
Froster schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:12:
[...]

Haha hier precies het zelfde.. betaling lukte maar niet.
Uiteindelijk via de website besteld en betaald met Ideal, 15 oktober levering *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:35
Ook een groene besteld inc “klaver” sportband. Nu nog opzoek naar een mooie leren. 100 euro bij Apple zelf vind ik erg prijzig.

[ Voor 5% gewijzigd door Mrk87 op 08-10-2021 17:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Mrk87 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:57:
Ook een groene besteld inc “klaver” sportband. Nu nog opzoek naar een mooie leren. 100 euro bij Apple zelf vind ik erg prijzig.
Mocht je wat gevonden geven, ik hou me aanbevolen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:39

Maximus

There is no substitute

Wat. Een. Gezeik. Het bestellen en Apple. Met Amex en bestellen of time-outs of 404. Ik wacht wel tot ze in de winkel liggen en haal er dan wel een….

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
Toppe schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:58:
[...]

Mocht je wat gevonden geven, ik hou me aanbevolen!
Maximus schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:55:
Wat. Een. Gezeik. Het bestellen en Apple. Met Amex en bestellen of time-outs of 404. Ik wacht wel tot ze in de winkel liggen en haal er dan wel een….
Idem dito. Liefst de blauwe, maar die is wel erg gewild. Uiteindelijk (ook?) een groene besteld, maar ik twijfel er zwaar over qua kleur. Die komt 18-20sept en heb er zeker een voor de 21e nodig (om niet nader te noemen specifieke reden), dus io zich wel ok uiteindelijk.

Twijfel nu om de preorder te cancellen en gewoon wat winkels af te gaan op vrijdag (of andersom :-p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joffrey19 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:52:
Dat kan niet zover ik weet. Dan moet het hele pakket terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Nou ik ben eruit hoor :p

Ik ga toch voor de zilveren SS 45MM met donkere kers bandje.

Als ik nu bestel in DE of BE en in Kleve of Lommel laat bezorgen moet ik tot half november wachten op levering dus denk dat ik maar gewoon wacht op NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:36
Jaren geleden de series 1 gehad in 42 mm en nu besloten om weer eens een Apple Watch te proberen, dus vanmiddag via de Apple site de donkerblauwe 41 mm met blauw sportbandje besteld. Helaas levertijd tussen 8 en 15 november :|

Heeft iemand wel eens via de Apple site besteld met een creditcard? De aankoop is bevestigd, maar er is slechts €0,00 gereserveerd. Wordt hij pas daadwerkelijk betaald als hij wordt verzonden? Zoals ook Bol.com dat doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:17
Martijn1990 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:22:
Jaren geleden de series 1 gehad in 42 mm en nu besloten om weer eens een Apple Watch te proberen, dus vanmiddag via de Apple site de donkerblauwe 41 mm met blauw sportbandje besteld. Helaas levertijd tussen 8 en 15 november :|

Heeft iemand wel eens via de Apple site besteld met een creditcard? De aankoop is bevestigd, maar er is slechts €0,00 gereserveerd. Wordt hij pas daadwerkelijk betaald als hij wordt verzonden? Zoals ook Bol.com dat doet.
Ik bedoel dit echt niet hatelijk, maar dit is echt al 100.000 keer gevraagd. Zodra die op het punt van verzenden staat dan wordt er belast.

[ Voor 4% gewijzigd door Redondo1982 op 08-10-2021 23:29 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
Toch maar alvast besteld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yApYxF5mScPiUVkf810_s2RYuW0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d6jqi8WJjGFh483zfmHoV6MV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:36
Redondo1982 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:28:
[...]

Ik bedoel dit echt niet hatelijk, maar dit is echt al 100.000 keer gevraagd. Zodra die op het punt van verzenden staat dan wordt er belast.
Ik snap je punt, ik heb inderdaad totaal niet gezocht, excuus!

Edit: wel bedankt voor je antwoord natuurlijk! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Martijn1990 op 08-10-2021 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
Weet iemand of bepaalde versies in Duitsland binnenkort wel bestelbaar zijn? (Bijv titanium met zwart leder bandje)

Of is er ergens nog een tracker voor als er weer voorraad is? (waarschijnlijk niet voor een specifieke Watch + band?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-10 14:02
Lets go!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ODDIIa5rvgIdIOXkjCVQLI79sb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MVFnRxZ0x7Xl1XjyOrAQ6g2q.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 11:15
Is de watch nog ergens te bestellen met levertijd volgende week vrijdag? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:09
Ik heb de lichtblauwe besteld,om 14 uur zat ik klaar en meteen kunnen bestellen.
Levering 25 okt-2 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 21:11
Y451N schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 00:14:
Is de watch nog ergens te bestellen met levertijd volgende week vrijdag? :'(
Mijn series 7 wordt vrijdag geleverd, 41mm , inktblauw diepdonkerblauw geweven sportbandje. Wil hem annuleren en wachten op de 4G maar dat gaat niet meer dus dat wordt retourneren. Mocht je interesse hebben, stuur een PB. Hoef er geen hoofdprijs voor.

[ Voor 9% gewijzigd door paulmadejong op 09-10-2021 11:52 ]

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:46
Ik heb zelf een AW 5, en voordat ik deze aanschafte dacht ik altijd te wachten “tot de AW in Nederland met een mobiel abonnement beschikbaar is”.

Nu, 2 jaar later zit ik voor de keuze om voor de AW 7 zonder cellular of de AW 7 met cellular. De afgelopen 2 jaar zijn me zo goed bevallen (de samenwerking van de AW met de iPhone) dat ik twijfel over de toepassing van cellular.

Wat is voor de gene die voor de cellular versie gaat het verwachtte gebruik? (Ga je er bijvoorbeeld mee bellen, sms’en)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zie zelf geen enkele meerwaarde van een Cellular, je wil op een apple watch niet priegelen met een toetsenbordje en om te bellen heb je direct aangesloten headseat/airpods nodig. En laat je nou voor beide functies een apparaat in je zak hebben zitten dat er beter geschikt voor is; je smartphone ;).

Ik zou het gaan overwegen als de eSIM geen extra abonnementskosten op zou leverenm of als je apple glasses hebt zodat je in combinatie daarmee zelfs je smartphone de deur uit kan doen :). Maar voor nu vind ik het vooral een oplossing voor een probleem dat er niet is.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

DeNachtwacht schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:37:
Ik zie zelf geen enkele meerwaarde van een Cellular, je wil op een apple watch niet priegelen met een toetsenbordje en om te bellen heb je direct aangesloten headseat/airpods nodig. En laat je nou voor beide functies een apparaat in je zak hebben zitten dat er beter geschikt voor is; je smartphone ;).

Ik zou het gaan overwegen als de eSIM geen extra abonnementskosten op zou leverenm of als je apple glasses hebt zodat je in combinatie daarmee zelfs je smartphone de deur uit kan doen :). Maar voor nu vind ik het vooral een oplossing voor een probleem dat er niet is.
Ook met hardlopen? Nee! Dan wil je zo weinig mogelijk ballast mee, dus geen telefoon! Zeker wel meerwaarde. Voor jou niet, wellicht voor sporters wel?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 11:22
pdavie2311 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:56:
[...]

Ook met hardlopen? Nee! Dan wil je zo weinig mogelijk ballast mee, dus geen telefoon! Zeker wel meerwaarde. Voor jou niet, wellicht voor sporters wel?
Met fitness gebruik ik nu gewoon spotify om m’n gedownloade nummers erop te beluisteren. Tijdens hardlopen hoef ik niet gebeld te worden etc. Maar goed, is echt persoonlijk. Mooi dat er keus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Granaatappel schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:03:
[...]

Met fitness gebruik ik nu gewoon spotify om m’n gedownloade nummers erop te beluisteren. Tijdens hardlopen hoef ik niet gebeld te worden etc. Maar goed, is echt persoonlijk. Mooi dat er keus is.
Dat doe ik ook al! Als ik >1 uur aan het lopen ben, is bereikbaar kunnen zijn of als ik neerval, wel handig, vandaar dat het wel voor mij meerwaarde biedt. Persoonlijk dus idd..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
JimmyJoness schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:23:
Ik heb zelf een AW 5, en voordat ik deze aanschafte dacht ik altijd te wachten “tot de AW in Nederland met een mobiel abonnement beschikbaar is”.

Nu, 2 jaar later zit ik voor de keuze om voor de AW 7 zonder cellular of de AW 7 met cellular. De afgelopen 2 jaar zijn me zo goed bevallen (de samenwerking van de AW met de iPhone) dat ik twijfel over de toepassing van cellular.

Wat is voor de gene die voor de cellular versie gaat het verwachtte gebruik? (Ga je er bijvoorbeeld mee bellen, sms’en)
Deze ‘discussie’ is al een aantal keer voorbij gekomen in dit topic:
https://gathering.tweaker...ist_messages/2020594/last

Komt er op neer dat je voorstanders en tegenstanders hebt van de functie. Ik zie het als meerwaarde voor het hardlopen of wielrennen. Als er dan wat is (bv lekke band) kan ik wel iemand bereiken en mijn mobiel hoeft niet mee.

Zelfde geldt voor een vlugge boodschap. Als ik dan toch even naar huis wil bellen of ik nog meer mee wil nemen dan kan dat (kan overigens ook via de luidspreker, hoef je niet perse oortjes in te hebben)

Dit is voor mij het voordeel. De kanttekening dat je dan maar altijd bereikbaar bent kan je prima afdekken door de ‘focus’ modus te gebruiken. Dat ben ik dan ook van plan. Ik wil ook niet continue bereikbaar zijn maar voor mij is de toegevoegde waarde dus zeker voor naar buiten bellen en niet zozeer voor inkomende gesprekken.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
DeNachtwacht schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:37:
Ik zie zelf geen enkele meerwaarde van een Cellular, je wil op een apple watch niet priegelen met een toetsenbordje en om te bellen heb je direct aangesloten headseat/airpods nodig. En laat je nou voor beide functies een apparaat in je zak hebben zitten dat er beter geschikt voor is.
Ik kan met een Apple Watch anders prima bellen zonder aangesloten headset/airpods. Ja iedereen kan dan meeluisteren maar in geval van nood wanneer je je telefoon niet bij hebt maakt dat niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Waar? Niet in NL toch? :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Nee, België 🇧🇪, gekozen voor ophalen bij de grens van NL

[ Voor 10% gewijzigd door schumi1986 op 09-10-2021 12:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
schumi1986 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:24:
[...]

Nee, België 🇧🇪, gekozen voor ophalen bij de grens van NL
Ooh dat is wel een fijne voor volgend jaar, ik wist niet dat BE ook RVS had dus maar weer Duitsland gedaan.
Terwijl Belgie dichterbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0WaJ8Q9YQIiaZgp2wfqk3lsPMeE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lxoW7D1TLwj0zxj7f59n8VO4.png?f=fotoalbum_large
hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Donstil schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:37:
[...]

Ooh dat is wel een fijne voor volgend jaar, ik wist niet dat BE ook RVS had dus maar weer Duitsland gedaan.
Terwijl Belgie dichterbij is.
Voor mij ook lekker dichtbij :) in België hebben ze ALU en RVS geen Titanium

Welke versie heb jij uiteindelijk besteld @Donstil ?

[ Voor 7% gewijzigd door schumi1986 op 09-10-2021 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi1986 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:42:
[...]

Voor mij ook lekker dichtbij :) in België hebben ze ALU en RVS geen Titanium

Welke versie heb jij uiteindelijk besteld @Donstil ?
45 mm Edelstahlgehäuse Lederarmband mit Endstück Dunkelkirsch :P
Had eerst bruin in bestelling maar die kleur heb ik al als Leather Loop dus dat vond ik eigenlijk zonde, toen bleek later dat paars ineens toch te selecteren was dus gewisseld.

Pagina: 1 ... 55 ... 67 Laatste