Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
CarbonCopy schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 23:01:
Whoopwhoop, onderweg vanuit Praag 8) Stond een week lang op levering 27 november, blijkbaar is er plots weer voorraad.

[Afbeelding]
Waar heb je deze besteld? Cyberport?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarbonCopy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-09 22:30
The Evil Brain schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:52:
[...]

Waar heb je deze besteld? Cyberport?
Bij Apple.de zelf! Laten afleveren bij Duitse vriend waar ik deze zaterdag ga ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-05 20:29
Weet iemand wat er aan de hand is met de levertijden van de aw6 44 blauw? Bij elke webshop is hij uitverkocht. Ik had even gegoogeld of er iets aan de hand is was maar ik kan info vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-10 08:18
CarbonCopy schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 21:58:
[...]

Bij Apple.de zelf! Laten afleveren bij Duitse vriend waar ik deze zaterdag ga ophalen.
Nice, zat ook te wachten tot die SS eerder leverbaar zou zijn.

Wel chill als je vlak langs de grens woont want je kan tegenwoordig gewoon een afhaalpunt selecteren ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwArbo
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
umbrellavs schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:27:
Weet iemand wat er aan de hand is met de levertijden van de aw6 44 blauw? Bij elke webshop is hij uitverkocht. Ik had even gegoogeld of er iets aan de hand is was maar ik kan info vinden
Bij Apple zie ik dat hij morgen leverbaar is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dl-87KTc7a6TjWYXv86__ululB8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g6Oa5pDWcLpsAoMzXOPoOEok.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
TwArbo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:49:
[...]

Bij Apple zie ik dat hij morgen leverbaar is.

[Afbeelding]
Bedankt voor je reactie. Ik was eigenlijk meer benieuwd naar de andere webshops zoals MediaMarkt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CarbonCopy
Scrtz schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:41:
[...]

Nice, zat ook te wachten tot die SS eerder leverbaar zou zijn.

Wel chill als je vlak langs de grens woont want je kan tegenwoordig gewoon een afhaalpunt selecteren ook :)
De RVS versie is binnen! d:)b Erg blij mee. Even checken of ik nog een Applecare+ ga afnemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HnE12CJO30vzDZqS2pq-CC6kZvs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bWZrDF2rmaSnXgj0uTfplyhW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
CarbonCopy schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:08:
[...]

De RVS versie is binnen! d:)b Erg blij mee. Even checken of ik nog een Applecare+ ga afnemen.

[Afbeelding]
Sjiek man, geniet ervan! Heel toevallig kan ik mijne vandaag ook gaan ophalen in Duitsland. Schrok nog even dat ik DE niet in zou mogen maar valt mee als grensbewoner. :P (Heb een afhaalpunt geselecteerd in een winkel in een dorp/stad nabij de grens).

Edit: Straks ook mijn Series 6 Stainless Steel zilver opgehaald met milanese loop :)

[ Voor 5% gewijzigd door Scrtz op 02-11-2020 19:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Scrtz schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:07:
[...]

Sjiek man, geniet ervan! Heel toevallig kan ik mijne vandaag ook gaan ophalen in Duitsland. Schrok nog even dat ik DE niet in zou mogen maar valt mee als grensbewoner. :P (Heb een afhaalpunt geselecteerd in een winkel in een dorp/stad nabij de grens).

Edit: Straks ook mijn Series 6 Stainless Steel zilver opgehaald met milanese loop :)
Opschieten dus:

Reisadvies Duitsland naar oranje, gevolgen voor grensverkeer onbekend

https://www.nu.nl/coronav...rensverkeer-onbekend.html

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
THE_BASE schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:02:
[...]

Opschieten dus:

Reisadvies Duitsland naar oranje, gevolgen voor grensverkeer onbekend

https://www.nu.nl/coronav...rensverkeer-onbekend.html
Dan was ik dus echt net op tijd vandaag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Scrtz schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:20:
[...]

Dan was ik dus echt net op tijd vandaag :P
Volgens de nieuwe regels wel, of het verstandig is blijft een tweede. ;)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos1985
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12:47
Nog iemand een braided solo loop besteld afgelopen dagen/weken? Ik heb die zondagavond besteld in de Apple Store app en levering staat op 4 januari...
Atlantisch blauw 44m maat 9 (hoop dat maat klopt en goed zit, anders moet ie nog retour ;-)).
Mooi bandje, maar levertijden, pffft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Pharos1985 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:35:
Nog iemand een braided solo loop besteld afgelopen dagen/weken? Ik heb die zondagavond besteld in de Apple Store app en levering staat op 4 januari...
Atlantisch blauw 44m maat 9 (hoop dat maat klopt en goed zit, anders moet ie nog retour ;-)).
Ik heb 4 weken geleden een aluminium AW6 44mm GPS + Cellular mét braided loop besteld, en daar staat de levering ook pas voor 17 december gepland, terwijl ik de AW zelf hier gewoon in de winkels kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
CarbonCopy schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:08:
[...]

[Afbeelding]
Welke versie aw6 heb jij? Ik dacht dat zilvere mat is maar die van jouw blinked :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
umbrellavs schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:30:
[...]

Welke versie aw6 heb jij? Ik dacht dat zilvere mat is maar die van jouw blinked :*)
De aluminium versie is mat, de RVS is glanzend gepolijst (ook de andere kleurvarianten)

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
evdakker schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:34:
[...]

De aluminium versie is mat, de RVS is glanzend gepolijst (ook de andere kleurvarianten)
Alleen in celluar versie dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Nu online
Ja, helaas wel. En dus niet in direct in Nederland te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarbonCopy
umbrellavs schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:30:
[...]

Ik heb inderdaad de cellular. :) Het blinkende vind ik mooier dan het matte. Hopelijk komt volgend jaar de sim voor Apple Watch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Laatst online: 02-10 21:37

TradeMarkNL

Videoproducer
CarbonCopy schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:07:
[...]

Ik heb inderdaad de cellular. :) Het blinkende vind ik mooier dan het matte. Hopelijk komt volgend jaar de sim voor Apple Watch. ;)
Nice ja, om die reden heb ik ook de zwarte. Daar valt dat mat minder op door het zwarte scherm. Maar zou het liefst een glanzende zilveren hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
CarbonCopy schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:07:
[...]

Volgend jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:44
Pharos1985 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:35:
Ik zit er wel naar te kijken maar met die lange levertijden wacht ik nog even. Ik heb inmiddels wel de sport variant van de sololoop en die bevalt meer dan uitstekend. :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Ik had ook de aluminium zwarte aw4, vond er echt niks aan om die reden. Droeg hem alleen met sporten, voor de rest een analoog horlogr. Toch maar de aw6 stainless steel (cellular) genomen, kost wat maar ook 100x mooier! Echt een ‘sierraad’ imo. Vrij makkelijk te bestellen in DE gezien je tegenwoordig een afleverpunt kunt selecteren anders dan een apple store. Als je (relatief) dicht langs de grens woont niet heel veel moeite om op te halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HOyMYc0OTBjpQqAy9g5V5IIavg4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8yPiO293CSKAh744g4X1hTlY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vkiP34IusI30Wj0Msl6KN1o6ft0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vdYYunlM9GPamzoTRnWbOsv0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• umbrellavs
Scrtz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:22:
Ik had ook de aluminium zwarte aw4, vond er echt niks aan om die reden. Droeg hem alleen met sporten, voor de rest een analoog horlogr. Toch maar de aw6 stainless steel (cellular) genomen, kost wat maar ook 100x mooier! Echt een ‘sierraad’ imo. Vrij makkelijk te bestellen in DE gezien je tegenwoordig een afleverpunt kunt selecteren anders dan een apple store. Als je (relatief) dicht langs de grens woont niet heel veel moeite om op te halen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Echt dik hoor. Nice. Maar komt er veel volgend jaar de mogelijkheid om de e sim te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
umbrellavs schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:27:
[...]

Echt dik hoor. Nice. Maar komt er veel volgend jaar de mogelijkheid om de e sim te installeren?
Geen idee, ik zou er persoonlijk iig geen abbo voor afsluiten, of je zou de sim van je iphone moeten kunnen toevoegen maar dat kan volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Nu online
Op dit moment is de RVS AW6 slecht leverbaar bij Amazon (bij Amazon.fr bv alleen de goudkleurige voor 729,-), maar wel iets om in de gaten te houden. Ik heb een klein half jaar geleden de stalen 44mm AW5 kunnen scoren voor net geen 600,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Nu online
Scrtz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:25:
[...]

Geen idee, ik zou er persoonlijk iig geen abbo voor afsluiten, of je zou de sim van je iphone moeten kunnen toevoegen maar dat kan volgens mij niet.
Hoe het in Duitsland werkt bij bv. T-Mobile, is dat je voor 5 euro extra per maand een tweede e-sim voor je AW kunt nemen bij je abonnement. Ik neem aan dat T-Mobile zoiets dergelijks ook gaat doen als het ooit in Nederland wordt uitgerold.

• Elliott
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 10:18
Heb op 29 September een AW6 met braided loop besteld. Sinds gisteren bevestiging dat hij verzonden is. Wel een track/trace link, maar is alleen maar een aanmelding bij DHL, die hebben nog niks ontvangen helaas. Leverdatum staat sinds het moment van bestellen op 2 december, net als nu.

Iemand een idee hoe lang ik nog moet wachten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rino
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-10 22:47
Elliott schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:07:
Heb op 29 September een AW6 met braided loop besteld. Sinds gisteren bevestiging dat hij verzonden is. Wel een track/trace link, maar is alleen maar een aanmelding bij DHL, die hebben nog niks ontvangen helaas. Leverdatum staat sinds het moment van bestellen op 2 december, net als nu.

Iemand een idee hoe lang ik nog moet wachten?
Ja ik heb wel een idee, ik gok op 14 dagen..

• Elliott
Rino schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:19:
[...]

Ja ik heb wel een idee, ik gok op 14 dagen..
Grappenmaker ;)

• Scrtz
De levertijden die Apple aangeeft zijn heel accuraat in het algemeen hoor. Zo 'Grappig' is de post hierboven dus niet, die is serieus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elliott
Scrtz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:30:
[...]

De levertijden die Apple aangeeft zijn heel accuraat in het algemeen hoor. Zo 'Grappig' is de post hierboven dus niet, die is serieus.
Oké duidelijk. De reactie kwam op mij als grapje over, moest er om lachen in ieder geval. Gekke is dat ik wel vandaag de factuur al ontvangen heb, en zoals eerder gezegd de zending al is aangemeld. Doe je niet 14 dagen van te voren toch? Heb trade-in gedaan en ook al het retourdoosje daarvoor ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elliott
Scrtz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:30:
[...]

Hij komt morgen dus toch wat eerder dan gepland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Hier ook onze ervaringen even posten met bestelling apple watches...

Mijn vrouw en ik hebben via haar Apple Store app 2x series 6 besteld;

1x spacegrey
1x gold
2x leather band zwart
1x milanese loop gold
1x sportband zwart

Nu is het zo dat inmiddels in onderstaande volgorde de boel deels binnen is gekomen:

1. Afgelopen zaterdag sportband zwart
2. Vandaag apple watch series 6 gold + milanese loop gold

In haar bestelling staat 1x leatherband op levering medio februari 2021 en de rest staat op ‘geleverd’. Nu was ik zo slim om de ups track and trace code voor mijn apple watch op te schrijven voordat de order in de apple app samengevoegd werd en als geleverd bestempeld stond. In de UPS app staat namelijk dat een pakketje uit Shanghai ‘bijgehouden word voor toekomstige levering’?!
Apple ziet hetzelfde als ze track and trace invoeren en inmiddels is een verduidelijkingsverzoek uitgezet naar UPS. Zou het kunnen dat het pakketje te laat aangekomen is in distributiecentrum en morgen nog mee gaat? Blijft vreemd zoiets...

Update 05-01-2021:
Zojuist is een pakketje afgeleverd door UPS. Schijnbaar toch een ‘volle bestelbus’-gevalletje waardoor ie niet meer meekon met leveringen van gisteren 😇

[ Voor 7% gewijzigd door austin_77 op 05-01-2021 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 11:18
Ik probeer een SE samen te stellen aan de hand van de configurator. Echter bij diverse kleuren bandjes is de watch vervolgens niet leverbaar. Iemand enig idee hoe dat kan? Zijn er zoveel bandjes niet op voorraad ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Zo we kunnen hier ook weer aan de slag :*)

https://www.apple.com/nl/watch/

Ik zou ook graag nog even de diverse oplossingen willen weten om een rvs model uit het buitenland in bezit te krijgen. Wellicht dat dit opgenomen kan worden in de startpost? @menalert?

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 13:42
Pfff, wat balen dat ze geen Stainless steel versie leveren hier. (waarom ze dat 4G nou nog steeds niet geregeld hebben snap ik eigenlijk niet)

Ik kom van een SS AW2 die echt aan vervanging toe is. Maar ik doe er dus lang mee en heb wel meer over voor een stainless steel versie. (Vind ik toch echt een stuk mooier) Nu kan ik idd via Duitsland bestellen (Een vriend woont daar en zou het kunnen doorsturen) maar ik krijg via mijn werkgever 250,- vergoed. Moet maar eens kijken of dat ook kan als ik het uit Duitsland/Frankrijk moet halen.

Grrr. Vooral zo irritant dat het niet duidelijk is of ze later alsnog te leveren zijn. Maargoed, kan nog wel even wachten. (AW series 2 werkt verder ok voor de meeste dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 03-10 21:50

Toppe

Oké ✅

Iemand die in Duitsland gaat bestellen en die daar gaat ophalen?

[ Voor 4% gewijzigd door Toppe op 07-10-2021 20:45 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Toppe schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:45:
Iemand die in Duitsland gaat bestellen en die daar gaat ophalen?
hk12nl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:44:
Zo we kunnen hier ook weer aan de slag :*)

https://www.apple.com/nl/watch/

Ik zou ook graag nog even de diverse oplossingen willen weten om een rvs model uit het buitenland in bezit te krijgen. Wellicht dat dit opgenomen kan worden in de startpost? @menalert?
Tijdens het bestellen in de Apple.de store kun je een afleverpunt selecteren in Duitsland. Als je dan relatief dichtbij de grens woont en het dichtsbijzijnde afhaalpunt op de grens van Duitsland pakt is het goed te doen. Gezien ik uit Venlo kom was het voor mij een extreem kort ritje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Scrtz schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:07:
[...]

[...]

Tijdens het bestellen in de Apple.de store kun je een afleverpunt selecteren in Duitsland. Als je dan relatief dichtbij de grens woont en het dichtsbijzijnde afhaalpunt op de grens van Duitsland pakt is het goed te doen. Gezien ik uit Venlo kom was het voor mij een extreem kort ritje :P
Haha, klopt. Maar had de hoop dat als iemand naar Duitsland ging die voor mij een HomePod kon mee nemen en versturen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Zitten we er allemaal klaar voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Toppe schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:55:
Ik twijfel nog steeds of ik er direct 1 bestel of het nog even afwacht. :)

Maar ik ga straks zeker even kijken om 14.00 uur.

[ Voor 10% gewijzigd door hk12nl op 08-10-2021 13:10 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:10:
[...]

Ik twijfel nog steeds of ik er direct 1 bestel of het nog even afwacht. :)

Maar ik ga straks zeker even kijken om 14.00 uur.
Vaak ben je te bang. Maar ben benieuwd…

@Dennisweb en @Famous hier ook van de partij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Klopt haha maar m’n S5 doet het nog prima dus miss wacht ik even af of de 4G variant echt komt in november. Via Duitsland is mij even te veel gedoe :)

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toppe schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:55:
Ik heb de wekker maar even gezet om 13:55 :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:55
Weet iemand een goede freight forwarder voor de duitse APW SS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
symen89 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:29:
Weet iemand een goede freight forwarder voor de duitse APW SS?
Zie paar Posts boven je:
https://gathering.tweaker...message/68983894#68983894

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:49
Blijkbaar dient er eerst geregistreerd te worden, dus voor nu lijkt verzenden naar pickup point beste optie?
Kun je pickup point kiezen bij afrekenen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 13:19
Bij Amac is pre-order van de AW7 inmiddels mogelijk. Hadden jullie dat al gezien? Zie het bij andere winkels niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:16:
Klopt haha maar m’n S5 doet het nog prima dus miss wacht ik even af of de 4G variant echt komt in november. Via Duitsland is mij even te veel gedoe :)
Gaat het je nou om RVS of om 4G? Ik snap niet zo goed waarom je 4G op je horloge zou willen. Moet wel toegeven dat ik nooit weg ga zonder telefoon. Enige moment waarop ik die achterlaat is als ik ga tanken. Betaal dan wel met m'n AW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 09:39
Nou hopelijk gaat dit wat soepeler dan met de 13 Pro en creditcardbetaling. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Lekker muziekje aan via de AirPods, App Store open op de Mac en open ik net de store app op m'n iPhone: Weg muziek. Wat een luxe problemen hebben we ook... :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:27
Zucht.. kleurkeuze blijft een ding! Liefst zou ik een Silver a la series 6 willen hebben, maar nu is er een "starlight" voor in de plaats gekomen... Helaas de enige lichte kleur in de line-up, en ik heb hem nog niet in het echt kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Toppe schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:54:
[...]

Gaat het je nou om RVS of om 4G? Ik snap niet zo goed waarom je 4G op je horloge zou willen. Moet wel toegeven dat ik nooit weg ga zonder telefoon. Enige moment waarop ik die achterlaat is als ik ga tanken. Betaal dan wel met m'n AW.
Om de 4G. Ben ik met hardlopen of fietsen bereikbaar. Daarnaast hoef ik dan voor een vlugge boodschap of andere zaken lekker mijn telefoon niet mee. En aangezien de prijs van RVS dan ‘maar’ 200 euro meer is ga ik dan gelijk voor rvs.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ebi_LQBz_aC30O1Lww5G3h9RVjU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/o2HtFtfu2MfhiWYELoIDAyd1.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Toppe schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:12:
[...]

Vaak ben je te bang. Maar ben benieuwd…

@Dennisweb en @Famous hier ook van de partij?
Nope, ik heb de AW6 en sla de AW7 over. Ik steek het geld in een nieuwe MacBook Pro en neem volgend jaar weer een AW8 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14:02
Bijna zover...

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
ik vind dit altijd zo irritant. 14.00 uur is voor mij 14.00 uur :p

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:04
De studio doet het iig al :)
En zou hem ook kunnen bestellen, echter wacht ik totdat ASR Vitality hem heeft.

[ Voor 59% gewijzigd door Tinusvolkel op 08-10-2021 14:03 ]

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:27
Nogal! Ik heb in m'n 2pm meeting gezegd een paar minuten later te zijn, maar ik hoop dat dat gaat lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-09 15:19
In ieder geval alleen aluminium verkrijgbaar in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Besteld!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/35VfnIxNGHivIW9Rs00blZgz40Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Sa3NDwEamopihGfh6BvvqhHJ.jpg?f=user_large

[ Voor 82% gewijzigd door Toppe op 08-10-2021 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mm Nederlandse Store is open maar DE kom ik niet in nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 21:11
Besteld 😀 41mm, inktblauw, geweven sportbandje. Geen 4G helaas 🙁

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Laatst online: 29-09 15:15
mussov schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:02:
In ieder geval alleen aluminium verkrijgbaar in NL.
In Denemarken ook de RVS en titanium. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:03:
Mm Nederlandse Store is open maar DE kom ik niet in nog.
Doet het bij mij ook niet idd.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 17:16
De Belgische store staat er "bijna zover"... wat is dit nu weer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 11:15
De NL store nog steeds niet open voor mij :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14:02
Besteld. 45mm inktblauw. _/-\o_

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
De app doet het hier wel. Website via safari niet. Zowel DL als NL doet het niet.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Er staat bij mij bij het bestelproces cellular modellen binnenkort verkrijgbaar. Dus dat klopt zoals verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:44
De kleur middennacht is in het Nederlands veranderd naar inktblauw volgens mij. Die eerste in m’n winkelmandje gestopt, en in de bevestiging staat nu inktblauw :)

Of was het altijd al inktblauw en vergis ik mij in het Engelse midnight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10 18:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 11:15
Lol bezorgdatum voor inktblauw 45mm 8-15 november. Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 16:19
In België wel de RVS modellen. Dus we kunnen ook nog naar Brussel als we niet willen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:33

TheVMaster

Moderator WOS
RobbertC schreef op Friday 8 October 2021 @ 14:06:
De kleur middennacht is in het Nederlands veranderd naar inktblauw volgens mij. Die eerste in m’n winkelmandje gestopt, en in de bevestiging staat nu inktblauw :)

Of was het altijd al inktblauw en vergis ik mij in het Engelse midnight?
Dat is inderdaad Middennacht. Ik was ook helemaal in de war. Maar goed, dat is wel de ‘juiste’ versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

De donker blauwe is niet leverbaar met een gevlochten bandje... vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
swv schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:06:
Er staat bij mij bij het bestelproces cellular modellen binnenkort verkrijgbaar. Dus dat klopt zoals verwacht.
Cool. Waar zag je dit? Ik zie het niet in de app namelijk :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Nou via de app betalen met CC was een drama. Steeds als die de betaling ging verifieren kreeg ik een “sessie is verlopen”. Toen maar via de website gedaan.

45MM aluminium starlight met baltisch blauw leather link voor bezorging op 15 oktober besteld 😎

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:08:
[...]

Cool. Waar zag je dit? Ik zie het niet in de app namelijk :)
Even een horloge openen, helemaal boven in.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/184MTO4KfuOKriRA3ajYhRbmlNg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/C5qhzfTxstHONQlbjq89BvtY.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door Toppe op 08-10-2021 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
TheVMaster schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:08:
[...]

Dat is inderdaad Middennacht. Ik was ook helemaal in de war. Maar goed, dat is wel de ‘juiste’ versie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/APa4LP_YED0R8SM4ZOXVEKH6Sl4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MWihwjMLCRebkghzV78gctUK.jpg?f=fotoalbum_large
Volgens mij weten ze het bij Apple NL zelf ook niet helemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
RVS modellen in DE leverbaar in 3-4 weken, jammer dan wacht ik gewoon op NL

[ Voor 29% gewijzigd door schumi1986 op 08-10-2021 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10 18:58
Bestel nu. Apple Watch Series 7 is verkrijgbaar vanaf 15-10. Cellular-modellen zijn binnenkort verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Wat een aanfluiting! Zat in betaling bij DE..Eruit en nu pas november, dan maar niet

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Toppe schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:09:
[...]

Even een horloge openen, helemaal boven in.
[Afbeelding]
Top. Dan is het voor mij iig duidelijk en wacht ik het af d:)b

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbertC
schumi1986 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:10:
RVS modellen in DE leverbaar in 3-4 weken, jammer dan wacht ik gewoon op NL
Tot het laatste moment getwijfeld, ik had de Duitse Apple Store open en de Nederlandse. Uiteindelijk toch maar in NL besteld.

Graphite RVS in Duitsland stond direct op levertijd 3 a 4 weken, maar ophalen 15 oktober kon wel bij Apple Dusseldorf. 3 minuten ging dat ook niet meer. Klinkt als erg beperkte voorraad dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Klopt het dat de prijzen in de Apple Watch Studio hoger liggen dan in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:12:
Bij mij staat 459 in de studio en de store en dat heb ik ook betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
Ik krijg in de Duitse store bij bestellen dat die niet te bestellen is:
Lieferung:
Derzeit nicht verfügbar

Betreft titanium met zwart leder bandje. Hebben meer mensen daar last van? Als ik een locatie kies kan die ook bij geen enkele Apple Store afgehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:12:
Sommige bandjes zijn duurder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Laatst online: 18-09 19:14
waardeloze shop wil hem gewoon ophalen volgende week in de winkel niks wachten tot november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
swv schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:14:
[...]

Sommige bandjes zijn duurder :)
Ja, hij selecteerde standaard het duurdere bandje. My bad. Maar het is gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenj95
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:04
Pff die graphite SS ging wel erg hard. Zo wel in BE als DE achter het net gevist.
Wacht wel even op de NL launch dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
mussov schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:14:
Ik krijg in de Duitse store bij bestellen dat die niet te bestellen is:
Lieferung:
Derzeit nicht verfügbar

Betreft titanium met zwart leder bandje. Hebben meer mensen daar last van? Als ik een locatie kies kan die ook bij geen enkele Apple Store afgehaald worden.
Graphite SS was precies om 14:00 nog op 15 oktober op te halen in Dusseldorf, daarna inderdaad al niet meer, net zoals andere bij andere Duitse Apple Stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Graphite SS met donkere kers AUB :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
Pfoe de inktblauw ging ook heel snel naar 8-15 nov. Ben benieuwd of ik nog op tijd was, had effe problemen met betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:06
Zodra ik probeer te bestellen krijg ik allerlei 404, 301 en 302's en zo nu en dan een internal server error. Gaat goed daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
RobbertC schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:17:
[...]

Graphite SS was precies om 14:00 nog op 15 oktober op te halen in Dusseldorf, daarna inderdaad al niet meer, net zoals andere bij andere Duitse Apple Stores.
Hm, ik kwam er bij de Duitse ook pas laat doorheen. Maar sowieso lijkt die nergens beschikbaar (wellicht combinatie van watch/bandje)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man man gewoon geen RVS modellen op 15 oktober.
Ik zat er uiteindelijk om 14:03 in en toen stond alles al op 3 weken.

Uiteindelijk was die Studio ook een aanfluiting, 3 combinaties die ik wilde gaven dood leuk "Niet leverbaar".
Nu een 45 RVS met bruine Leather Link besteld. Levering 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ik kon sowieso nog niet eens op de Duitse en Nederlandse site terecht via safari. Alleen in de app. Maar goed ik wacht nu toch tot de release van 4G in NL :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:17:
Graphite SS met donkere kers AUB :p
Donkere Kers wilde ik ook, lukte het jou wel?
Ik kreeg daar "Not available"

Pagina: 1 ... 54 ... 67 Laatste