Waar heb je deze besteld? Cyberport?CarbonCopy schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 23:01:
Whoopwhoop, onderweg vanuit PraagStond een week lang op levering 27 november, blijkbaar is er plots weer voorraad.
[Afbeelding]
Bij Apple.de zelf! Laten afleveren bij Duitse vriend waar ik deze zaterdag ga ophalen.The Evil Brain schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:52:
[...]
Waar heb je deze besteld? Cyberport?
Weet iemand wat er aan de hand is met de levertijden van de aw6 44 blauw? Bij elke webshop is hij uitverkocht. Ik had even gegoogeld of er iets aan de hand is was maar ik kan info vinden
Nice, zat ook te wachten tot die SS eerder leverbaar zou zijn.CarbonCopy schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 21:58:
[...]
Bij Apple.de zelf! Laten afleveren bij Duitse vriend waar ik deze zaterdag ga ophalen.
Wel chill als je vlak langs de grens woont want je kan tegenwoordig gewoon een afhaalpunt selecteren ook
Bij Apple zie ik dat hij morgen leverbaar is.umbrellavs schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:27:
Weet iemand wat er aan de hand is met de levertijden van de aw6 44 blauw? Bij elke webshop is hij uitverkocht. Ik had even gegoogeld of er iets aan de hand is was maar ik kan info vinden
/f/image/g6Oa5pDWcLpsAoMzXOPoOEok.png?f=fotoalbum_large)
Bedankt voor je reactie. Ik was eigenlijk meer benieuwd naar de andere webshops zoals MediaMarktTwArbo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:49:
[...]
Bij Apple zie ik dat hij morgen leverbaar is.
[Afbeelding]
De RVS versie is binnen!Scrtz schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:41:
[...]
Nice, zat ook te wachten tot die SS eerder leverbaar zou zijn.
Wel chill als je vlak langs de grens woont want je kan tegenwoordig gewoon een afhaalpunt selecteren ook
:strip_exif()/f/image/bWZrDF2rmaSnXgj0uTfplyhW.jpg?f=fotoalbum_large)
Sjiek man, geniet ervan! Heel toevallig kan ik mijne vandaag ook gaan ophalen in Duitsland. Schrok nog even dat ik DE niet in zou mogen maar valt mee als grensbewoner.CarbonCopy schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:08:
[...]
De RVS versie is binnen!Erg blij mee. Even checken of ik nog een Applecare+ ga afnemen.
[Afbeelding]
Edit: Straks ook mijn Series 6 Stainless Steel zilver opgehaald met milanese loop
[ Voor 5% gewijzigd door Scrtz op 02-11-2020 19:39 ]
Opschieten dus:Scrtz schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:07:
[...]
Sjiek man, geniet ervan! Heel toevallig kan ik mijne vandaag ook gaan ophalen in Duitsland. Schrok nog even dat ik DE niet in zou mogen maar valt mee als grensbewoner.(Heb een afhaalpunt geselecteerd in een winkel in een dorp/stad nabij de grens).
Edit: Straks ook mijn Series 6 Stainless Steel zilver opgehaald met milanese loop
Reisadvies Duitsland naar oranje, gevolgen voor grensverkeer onbekend
https://www.nu.nl/coronav...rensverkeer-onbekend.html
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Dan was ik dus echt net op tijd vandaagTHE_BASE schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:02:
[...]
Opschieten dus:
Reisadvies Duitsland naar oranje, gevolgen voor grensverkeer onbekend
https://www.nu.nl/coronav...rensverkeer-onbekend.html
Volgens de nieuwe regels wel, of het verstandig is blijft een tweede.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Nog iemand een braided solo loop besteld afgelopen dagen/weken? Ik heb die zondagavond besteld in de Apple Store app en levering staat op 4 januari...
Atlantisch blauw 44m maat 9 (hoop dat maat klopt en goed zit, anders moet ie nog retour ;-)).
Mooi bandje, maar levertijden, pffft
Atlantisch blauw 44m maat 9 (hoop dat maat klopt en goed zit, anders moet ie nog retour ;-)).
Ik heb 4 weken geleden een aluminium AW6 44mm GPS + Cellular mét braided loop besteld, en daar staat de levering ook pas voor 17 december gepland, terwijl ik de AW zelf hier gewoon in de winkels kan vinden.Pharos1985 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:35:
Nog iemand een braided solo loop besteld afgelopen dagen/weken? Ik heb die zondagavond besteld in de Apple Store app en levering staat op 4 januari...
Welke versie aw6 heb jij? Ik dacht dat zilvere mat is maar die van jouw blinkedCarbonCopy schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:08:
[...]
De RVS versie is binnen!Erg blij mee. Even checken of ik nog een Applecare+ ga afnemen.
[Afbeelding]
De aluminium versie is mat, de RVS is glanzend gepolijst (ook de andere kleurvarianten)umbrellavs schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:30:
[...]
Welke versie aw6 heb jij? Ik dacht dat zilvere mat is maar die van jouw blinked
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Alleen in celluar versie dusevdakker schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:34:
[...]
De aluminium versie is mat, de RVS is glanzend gepolijst (ook de andere kleurvarianten)
Ja, helaas wel. En dus niet in direct in Nederland te krijgen
Ik heb inderdaad de cellular.umbrellavs schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:30:
[...]
Welke versie aw6 heb jij? Ik dacht dat zilvere mat is maar die van jouw blinked
Nice ja, om die reden heb ik ook de zwarte. Daar valt dat mat minder op door het zwarte scherm. Maar zou het liefst een glanzende zilveren hebben.CarbonCopy schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:07:
[...]
Ik heb inderdaad de cellular.Het blinkende vind ik mooier dan het matte. Hopelijk komt volgend jaar de sim voor Apple Watch.
Volgend jaar?CarbonCopy schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:07:
[...]
Ik heb inderdaad de cellular.Het blinkende vind ik mooier dan het matte. Hopelijk komt volgend jaar de sim voor Apple Watch.
Ik zit er wel naar te kijken maar met die lange levertijden wacht ik nog even. Ik heb inmiddels wel de sport variant van de sololoop en die bevalt meer dan uitstekend.Pharos1985 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:35:
©2004
Ik had ook de aluminium zwarte aw4, vond er echt niks aan om die reden. Droeg hem alleen met sporten, voor de rest een analoog horlogr. Toch maar de aw6 stainless steel (cellular) genomen, kost wat maar ook 100x mooier! Echt een ‘sierraad’ imo. Vrij makkelijk te bestellen in DE gezien je tegenwoordig een afleverpunt kunt selecteren anders dan een apple store. Als je (relatief) dicht langs de grens woont niet heel veel moeite om op te halen.
:strip_exif()/f/image/8yPiO293CSKAh744g4X1hTlY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8yPiO293CSKAh744g4X1hTlY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vdYYunlM9GPamzoTRnWbOsv0.jpg?f=fotoalbum_large)
Echt dik hoor. Nice. Maar komt er veel volgend jaar de mogelijkheid om de e sim te installeren?Scrtz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:22:
Ik had ook de aluminium zwarte aw4, vond er echt niks aan om die reden. Droeg hem alleen met sporten, voor de rest een analoog horlogr. Toch maar de aw6 stainless steel (cellular) genomen, kost wat maar ook 100x mooier! Echt een ‘sierraad’ imo. Vrij makkelijk te bestellen in DE gezien je tegenwoordig een afleverpunt kunt selecteren anders dan een apple store. Als je (relatief) dicht langs de grens woont niet heel veel moeite om op te halen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Geen idee, ik zou er persoonlijk iig geen abbo voor afsluiten, of je zou de sim van je iphone moeten kunnen toevoegen maar dat kan volgens mij niet.umbrellavs schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:27:
[...]
Echt dik hoor. Nice. Maar komt er veel volgend jaar de mogelijkheid om de e sim te installeren?
Op dit moment is de RVS AW6 slecht leverbaar bij Amazon (bij Amazon.fr bv alleen de goudkleurige voor 729,-), maar wel iets om in de gaten te houden. Ik heb een klein half jaar geleden de stalen 44mm AW5 kunnen scoren voor net geen 600,-
Hoe het in Duitsland werkt bij bv. T-Mobile, is dat je voor 5 euro extra per maand een tweede e-sim voor je AW kunt nemen bij je abonnement. Ik neem aan dat T-Mobile zoiets dergelijks ook gaat doen als het ooit in Nederland wordt uitgerold.Scrtz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:25:
[...]
Geen idee, ik zou er persoonlijk iig geen abbo voor afsluiten, of je zou de sim van je iphone moeten kunnen toevoegen maar dat kan volgens mij niet.
Heb op 29 September een AW6 met braided loop besteld. Sinds gisteren bevestiging dat hij verzonden is. Wel een track/trace link, maar is alleen maar een aanmelding bij DHL, die hebben nog niks ontvangen helaas. Leverdatum staat sinds het moment van bestellen op 2 december, net als nu.
Iemand een idee hoe lang ik nog moet wachten?
Ja ik heb wel een idee, ik gok op 14 dagen..Elliott schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:07:
Heb op 29 September een AW6 met braided loop besteld. Sinds gisteren bevestiging dat hij verzonden is. Wel een track/trace link, maar is alleen maar een aanmelding bij DHL, die hebben nog niks ontvangen helaas. Leverdatum staat sinds het moment van bestellen op 2 december, net als nu.
GrappenmakerRino schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:19:
[...]
Ja ik heb wel een idee, ik gok op 14 dagen..
De levertijden die Apple aangeeft zijn heel accuraat in het algemeen hoor. Zo 'Grappig' is de post hierboven dus niet, die is serieus.
Oké duidelijk. De reactie kwam op mij als grapje over, moest er om lachen in ieder geval. Gekke is dat ik wel vandaag de factuur al ontvangen heb, en zoals eerder gezegd de zending al is aangemeld. Doe je niet 14 dagen van te voren toch? Heb trade-in gedaan en ook al het retourdoosje daarvoor ontvangen.Scrtz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:30:
[...]
De levertijden die Apple aangeeft zijn heel accuraat in het algemeen hoor. Zo 'Grappig' is de post hierboven dus niet, die is serieus.
Hij komt morgen dus toch wat eerder dan geplandScrtz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:30:
[...]
Hier ook onze ervaringen even posten met bestelling apple watches...
Mijn vrouw en ik hebben via haar Apple Store app 2x series 6 besteld;
1x spacegrey
1x gold
2x leather band zwart
1x milanese loop gold
1x sportband zwart
Nu is het zo dat inmiddels in onderstaande volgorde de boel deels binnen is gekomen:
1. Afgelopen zaterdag sportband zwart
2. Vandaag apple watch series 6 gold + milanese loop gold
In haar bestelling staat 1x leatherband op levering medio februari 2021 en de rest staat op ‘geleverd’. Nu was ik zo slim om de ups track and trace code voor mijn apple watch op te schrijven voordat de order in de apple app samengevoegd werd en als geleverd bestempeld stond. In de UPS app staat namelijk dat een pakketje uit Shanghai ‘bijgehouden word voor toekomstige levering’?!
Apple ziet hetzelfde als ze track and trace invoeren en inmiddels is een verduidelijkingsverzoek uitgezet naar UPS. Zou het kunnen dat het pakketje te laat aangekomen is in distributiecentrum en morgen nog mee gaat? Blijft vreemd zoiets...
Update 05-01-2021:
Zojuist is een pakketje afgeleverd door UPS. Schijnbaar toch een ‘volle bestelbus’-gevalletje waardoor ie niet meer meekon met leveringen van gisteren 😇
Mijn vrouw en ik hebben via haar Apple Store app 2x series 6 besteld;
1x spacegrey
1x gold
2x leather band zwart
1x milanese loop gold
1x sportband zwart
Nu is het zo dat inmiddels in onderstaande volgorde de boel deels binnen is gekomen:
1. Afgelopen zaterdag sportband zwart
2. Vandaag apple watch series 6 gold + milanese loop gold
In haar bestelling staat 1x leatherband op levering medio februari 2021 en de rest staat op ‘geleverd’. Nu was ik zo slim om de ups track and trace code voor mijn apple watch op te schrijven voordat de order in de apple app samengevoegd werd en als geleverd bestempeld stond. In de UPS app staat namelijk dat een pakketje uit Shanghai ‘bijgehouden word voor toekomstige levering’?!
Apple ziet hetzelfde als ze track and trace invoeren en inmiddels is een verduidelijkingsverzoek uitgezet naar UPS. Zou het kunnen dat het pakketje te laat aangekomen is in distributiecentrum en morgen nog mee gaat? Blijft vreemd zoiets...
Update 05-01-2021:
Zojuist is een pakketje afgeleverd door UPS. Schijnbaar toch een ‘volle bestelbus’-gevalletje waardoor ie niet meer meekon met leveringen van gisteren 😇
[ Voor 7% gewijzigd door austin_77 op 05-01-2021 13:25 ]
Ik probeer een SE samen te stellen aan de hand van de configurator. Echter bij diverse kleuren bandjes is de watch vervolgens niet leverbaar. Iemand enig idee hoe dat kan? Zijn er zoveel bandjes niet op voorraad ofzo?
Zo we kunnen hier ook weer aan de slag
https://www.apple.com/nl/watch/
Ik zou ook graag nog even de diverse oplossingen willen weten om een rvs model uit het buitenland in bezit te krijgen. Wellicht dat dit opgenomen kan worden in de startpost? @menalert?
Ik zou ook graag nog even de diverse oplossingen willen weten om een rvs model uit het buitenland in bezit te krijgen. Wellicht dat dit opgenomen kan worden in de startpost? @menalert?
©2004
Pfff, wat balen dat ze geen Stainless steel versie leveren hier. (waarom ze dat 4G nou nog steeds niet geregeld hebben snap ik eigenlijk niet)
Ik kom van een SS AW2 die echt aan vervanging toe is. Maar ik doe er dus lang mee en heb wel meer over voor een stainless steel versie. (Vind ik toch echt een stuk mooier) Nu kan ik idd via Duitsland bestellen (Een vriend woont daar en zou het kunnen doorsturen) maar ik krijg via mijn werkgever 250,- vergoed. Moet maar eens kijken of dat ook kan als ik het uit Duitsland/Frankrijk moet halen.
Grrr. Vooral zo irritant dat het niet duidelijk is of ze later alsnog te leveren zijn. Maargoed, kan nog wel even wachten. (AW series 2 werkt verder ok voor de meeste dingen)
Ik kom van een SS AW2 die echt aan vervanging toe is. Maar ik doe er dus lang mee en heb wel meer over voor een stainless steel versie. (Vind ik toch echt een stuk mooier) Nu kan ik idd via Duitsland bestellen (Een vriend woont daar en zou het kunnen doorsturen) maar ik krijg via mijn werkgever 250,- vergoed. Moet maar eens kijken of dat ook kan als ik het uit Duitsland/Frankrijk moet halen.
Grrr. Vooral zo irritant dat het niet duidelijk is of ze later alsnog te leveren zijn. Maargoed, kan nog wel even wachten. (AW series 2 werkt verder ok voor de meeste dingen)
Iemand die in Duitsland gaat bestellen en die daar gaat ophalen?
[ Voor 4% gewijzigd door Toppe op 07-10-2021 20:45 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Toppe schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:45:
Iemand die in Duitsland gaat bestellen en die daar gaat ophalen?
Tijdens het bestellen in de Apple.de store kun je een afleverpunt selecteren in Duitsland. Als je dan relatief dichtbij de grens woont en het dichtsbijzijnde afhaalpunt op de grens van Duitsland pakt is het goed te doen. Gezien ik uit Venlo kom was het voor mij een extreem kort ritjehk12nl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:44:
Zo we kunnen hier ook weer aan de slag![]()
Haha, klopt. Maar had de hoop dat als iemand naar Duitsland ging die voor mij een HomePod kon mee nemen en versturenScrtz schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:07:
[...]
[...]
Tijdens het bestellen in de Apple.de store kun je een afleverpunt selecteren in Duitsland. Als je dan relatief dichtbij de grens woont en het dichtsbijzijnde afhaalpunt op de grens van Duitsland pakt is het goed te doen. Gezien ik uit Venlo kom was het voor mij een extreem kort ritje
Zitten we er allemaal klaar voor???
Ik twijfel nog steeds of ik er direct 1 bestel of het nog even afwacht.Toppe schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:55:
Maar ik ga straks zeker even kijken om 14.00 uur.
[ Voor 10% gewijzigd door hk12nl op 08-10-2021 13:10 ]
©2004
Vaak ben je te bang. Maar ben benieuwd…hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:10:
[...]
Ik twijfel nog steeds of ik er direct 1 bestel of het nog even afwacht.
Maar ik ga straks zeker even kijken om 14.00 uur.
@Dennisweb en @Famous hier ook van de partij?
Klopt haha maar m’n S5 doet het nog prima dus miss wacht ik even af of de 4G variant echt komt in november. Via Duitsland is mij even te veel gedoe
©2004
Ik heb de wekker maar even gezet om 13:55Toppe schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:55:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Weet iemand een goede freight forwarder voor de duitse APW SS?
Zie paar Posts boven je:symen89 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:29:
Weet iemand een goede freight forwarder voor de duitse APW SS?
https://gathering.tweaker...message/68983894#68983894
©2004
Blijkbaar dient er eerst geregistreerd te worden, dus voor nu lijkt verzenden naar pickup point beste optie?hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:34:
[...]
Zie paar Posts boven je:
https://gathering.tweaker...message/68983894#68983894
Kun je pickup point kiezen bij afrekenen?
Bij Amac is pre-order van de AW7 inmiddels mogelijk. Hadden jullie dat al gezien? Zie het bij andere winkels niet.
Gaat het je nou om RVS of om 4G? Ik snap niet zo goed waarom je 4G op je horloge zou willen. Moet wel toegeven dat ik nooit weg ga zonder telefoon. Enige moment waarop ik die achterlaat is als ik ga tanken. Betaal dan wel met m'n AW.hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:16:
Klopt haha maar m’n S5 doet het nog prima dus miss wacht ik even af of de 4G variant echt komt in november. Via Duitsland is mij even te veel gedoe
Nou hopelijk gaat dit wat soepeler dan met de 13 Pro en creditcardbetaling.
Lekker muziekje aan via de AirPods, App Store open op de Mac en open ik net de store app op m'n iPhone: Weg muziek. Wat een luxe problemen hebben we ook...
Zucht.. kleurkeuze blijft een ding! Liefst zou ik een Silver a la series 6 willen hebben, maar nu is er een "starlight" voor in de plaats gekomen... Helaas de enige lichte kleur in de line-up, en ik heb hem nog niet in het echt kunnen zien.
Om de 4G. Ben ik met hardlopen of fietsen bereikbaar. Daarnaast hoef ik dan voor een vlugge boodschap of andere zaken lekker mijn telefoon niet mee. En aangezien de prijs van RVS dan ‘maar’ 200 euro meer is ga ik dan gelijk voor rvs.Toppe schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:54:
[...]
Gaat het je nou om RVS of om 4G? Ik snap niet zo goed waarom je 4G op je horloge zou willen. Moet wel toegeven dat ik nooit weg ga zonder telefoon. Enige moment waarop ik die achterlaat is als ik ga tanken. Betaal dan wel met m'n AW.
©2004
Nope, ik heb de AW6 en sla de AW7 over. Ik steek het geld in een nieuwe MacBook Pro en neem volgend jaar weer een AW8Toppe schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:12:
[...]
Vaak ben je te bang. Maar ben benieuwd…
@Dennisweb en @Famous hier ook van de partij?
ik vind dit altijd zo irritant. 14.00 uur is voor mij 14.00 uur
©2004
De studio doet het iig al 
En zou hem ook kunnen bestellen, echter wacht ik totdat ASR Vitality hem heeft.
En zou hem ook kunnen bestellen, echter wacht ik totdat ASR Vitality hem heeft.
[ Voor 59% gewijzigd door Tinusvolkel op 08-10-2021 14:03 ]
Nogal! Ik heb in m'n 2pm meeting gezegd een paar minuten later te zijn, maar ik hoop dat dat gaat lukken!
Mm Nederlandse Store is open maar DE kom ik niet in nog.
Besteld 😀 41mm, inktblauw, geweven sportbandje. Geen 4G helaas 🙁
MacBook Pro 14" 2021
In Denemarken ook de RVS en titanium.mussov schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:02:
In ieder geval alleen aluminium verkrijgbaar in NL.
Doet het bij mij ook niet idd.Donstil schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:03:
Mm Nederlandse Store is open maar DE kom ik niet in nog.
©2004
De Belgische store staat er "bijna zover"... wat is dit nu weer ?
De NL store nog steeds niet open voor mij
De app doet het hier wel. Website via safari niet. Zowel DL als NL doet het niet.
©2004
Er staat bij mij bij het bestelproces cellular modellen binnenkort verkrijgbaar. Dus dat klopt zoals verwacht.
De kleur middennacht is in het Nederlands veranderd naar inktblauw volgens mij. Die eerste in m’n winkelmandje gestopt, en in de bevestiging staat nu inktblauw 
Of was het altijd al inktblauw en vergis ik mij in het Engelse midnight?
Lol bezorgdatum voor inktblauw 45mm 8-15 november. Lekker dan.
In België wel de RVS modellen. Dus we kunnen ook nog naar Brussel als we niet willen wachten.
Dat is inderdaad Middennacht. Ik was ook helemaal in de war. Maar goed, dat is wel de ‘juiste’ versie.RobbertC schreef op Friday 8 October 2021 @ 14:06:
De kleur middennacht is in het Nederlands veranderd naar inktblauw volgens mij. Die eerste in m’n winkelmandje gestopt, en in de bevestiging staat nu inktblauw
De donker blauwe is niet leverbaar met een gevlochten bandje... vaag...
Cool. Waar zag je dit? Ik zie het niet in de app namelijkswv schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:06:
Er staat bij mij bij het bestelproces cellular modellen binnenkort verkrijgbaar. Dus dat klopt zoals verwacht.
©2004
Nou via de app betalen met CC was een drama. Steeds als die de betaling ging verifieren kreeg ik een “sessie is verlopen”. Toen maar via de website gedaan.
45MM aluminium starlight met baltisch blauw leather link voor bezorging op 15 oktober besteld 😎
45MM aluminium starlight met baltisch blauw leather link voor bezorging op 15 oktober besteld 😎
Even een horloge openen, helemaal boven in.hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:08:
[...]
Cool. Waar zag je dit? Ik zie het niet in de app namelijk
/f/image/C5qhzfTxstHONQlbjq89BvtY.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door Toppe op 08-10-2021 14:10 ]
TheVMaster schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:08:
[...]
Dat is inderdaad Middennacht. Ik was ook helemaal in de war. Maar goed, dat is wel de ‘juiste’ versie.
:strip_exif()/f/image/MWihwjMLCRebkghzV78gctUK.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgens mij weten ze het bij Apple NL zelf ook niet helemaal
RVS modellen in DE leverbaar in 3-4 weken, jammer dan wacht ik gewoon op NL
[ Voor 29% gewijzigd door schumi1986 op 08-10-2021 14:10 ]
Bestel nu. Apple Watch Series 7 is verkrijgbaar vanaf 15-10. Cellular-modellen zijn binnenkort verkrijgbaar.
Wat een aanfluiting! Zat in betaling bij DE..Eruit en nu pas november, dan maar niet
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Top. Dan is het voor mij iig duidelijk en wacht ik het afToppe schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:09:
[...]
Even een horloge openen, helemaal boven in.
[Afbeelding]
©2004
Tot het laatste moment getwijfeld, ik had de Duitse Apple Store open en de Nederlandse. Uiteindelijk toch maar in NL besteld.schumi1986 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:10:
RVS modellen in DE leverbaar in 3-4 weken, jammer dan wacht ik gewoon op NL
Graphite RVS in Duitsland stond direct op levertijd 3 a 4 weken, maar ophalen 15 oktober kon wel bij Apple Dusseldorf. 3 minuten ging dat ook niet meer. Klinkt als erg beperkte voorraad dus!
Klopt het dat de prijzen in de Apple Watch Studio hoger liggen dan in de store?
Bij mij staat 459 in de studio en de store en dat heb ik ook betaald.DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:12:
Ik krijg in de Duitse store bij bestellen dat die niet te bestellen is:
Lieferung:
Derzeit nicht verfügbar
Betreft titanium met zwart leder bandje. Hebben meer mensen daar last van? Als ik een locatie kies kan die ook bij geen enkele Apple Store afgehaald worden.
Lieferung:
Derzeit nicht verfügbar
Betreft titanium met zwart leder bandje. Hebben meer mensen daar last van? Als ik een locatie kies kan die ook bij geen enkele Apple Store afgehaald worden.
Sommige bandjes zijn duurderDeVliegendeNLer schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:12:
waardeloze shop wil hem gewoon ophalen volgende week in de winkel niks wachten tot november
Ja, hij selecteerde standaard het duurdere bandje. My bad. Maar het is gelukt!
Pff die graphite SS ging wel erg hard. Zo wel in BE als DE achter het net gevist.
Wacht wel even op de NL launch dan
Wacht wel even op de NL launch dan
Graphite SS was precies om 14:00 nog op 15 oktober op te halen in Dusseldorf, daarna inderdaad al niet meer, net zoals andere bij andere Duitse Apple Stores.mussov schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:14:
Ik krijg in de Duitse store bij bestellen dat die niet te bestellen is:
Lieferung:
Derzeit nicht verfügbar
Pfoe de inktblauw ging ook heel snel naar 8-15 nov. Ben benieuwd of ik nog op tijd was, had effe problemen met betalen.
Zodra ik probeer te bestellen krijg ik allerlei 404, 301 en 302's en zo nu en dan een internal server error. Gaat goed daar..
Hm, ik kwam er bij de Duitse ook pas laat doorheen. Maar sowieso lijkt die nergens beschikbaar (wellicht combinatie van watch/bandje)..RobbertC schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:17:
[...]
Graphite SS was precies om 14:00 nog op 15 oktober op te halen in Dusseldorf, daarna inderdaad al niet meer, net zoals andere bij andere Duitse Apple Stores.
Man man gewoon geen RVS modellen op 15 oktober.
Ik zat er uiteindelijk om 14:03 in en toen stond alles al op 3 weken.
Uiteindelijk was die Studio ook een aanfluiting, 3 combinaties die ik wilde gaven dood leuk "Niet leverbaar".
Nu een 45 RVS met bruine Leather Link besteld. Levering 3 weken.
Ik zat er uiteindelijk om 14:03 in en toen stond alles al op 3 weken.
Uiteindelijk was die Studio ook een aanfluiting, 3 combinaties die ik wilde gaven dood leuk "Niet leverbaar".
Nu een 45 RVS met bruine Leather Link besteld. Levering 3 weken.
Ik kon sowieso nog niet eens op de Duitse en Nederlandse site terecht via safari. Alleen in de app. Maar goed ik wacht nu toch tot de release van 4G in NL
©2004
Donkere Kers wilde ik ook, lukte het jou wel?
Ik kreeg daar "Not available"