EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
[ Voor 41% gewijzigd door TwArbo op 29-09-2020 10:05 ]
Tesla M3LR '21
De lader (laadkabel) mag je dus ook houden?DennusB schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:10:
[...]
Nee dat hoeft niet! Alleen de watch zelf
Zo ja dan bespaar ik mezelf de marktplaats route, vind 60 euro dan prima voor mijn series 2
JepElliott schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:56:
[...]
De lader (laadkabel) mag je dus ook houden?
Zo ja dan bespaar ik mezelf de marktplaats route, vind 60 euro dan prima voor mijn series 2
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zo heb ik dat ook bedacht: bandje en lader kosten ook geld.Elliott schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:56:
[...]
De lader (laadkabel) mag je dus ook houden?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Lader (zonder USB blok) krijg je er gelukkig bij bij een nieuweTHE_BASE schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:01:
[...]
Zo heb ik dat ook bedacht: bandje en lader kosten ook geld.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Maar daar moet ik de watch met een standaardbandje kopen, toch?turkeyhakan schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:49:
Amac heeft bijna alle watches op voorraad.
Volgens mij wel.Hyloba schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:52:
[...]
Maar daar moet ik de watch met een standaardbandje kopen, toch?
Dat dacht ik ook... zojuist een mail gehad dat hij toch niet op voorraad is en ze dus niet kunnen leveren...Rudie100 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:54:
Zojuist ook eentje kunnen bestellen op Coolblue, een blauwe 44mm. Morgen in huis!
edit: Nu maar een poging bij Amac gewaagd
[ Voor 7% gewijzigd door London op 29-09-2020 13:39 ]
Tesla M3LR '21
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Heb nu een blauwe met solo loop staan, met als levertijd tussen 21 en 28 oktober. Nu zie ik dat Amac ze wel op voorraad heeft, mis dan alleen de loop maar die zie ik ook al op Ali staan.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
En daar heb je 10 dagen quarantaine voor over?pdavie2311 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:13:
Morgen ritje Oberhausen. Daar een SS Graphite 44mm klaar laten leggen, Vind garantie via Apple, dan wel in DE, prettiger dan via Amazon. Amazongarantie is ook niet overdraagbaar vertelde mij een medewerker van Amazon net. En gezien ik elk jaar mijn Watch verkoop, heb ik het liever wel goed geregeld. Mondkapje mee, kom uit Drenthe, mag dus DE in, haha! Mooi excuus om een dikke Currywurst te nemen aldaar,...;-)
Lezen....Kom niet uit de gebieden dat dat hoeft..THE_BASE schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:16:
[...]
En daar heb je 10 dagen quarantaine voor over?
Rustaaaaggh. Het was een grapje.pdavie2311 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:25:
[...]
Lezen....Kom niet uit de gebieden dat dat hoeft..
No Probs!
Wel heb ik mijn losse bestelling voor het houtskool bandje ontvangen, gister besteld. Toen ik die bij de watch wilde bestellen zou het tot november duren
Aan het eind van dat gesprek kreeg ik te horen dat ze mij gingen helpen! Helemaal goed! Totdat ik hoorde dat de hele watch terug moest (bandje + watch zelf). Inmiddels zijn we een week verder, vorige week een nieuwe bestelling geplaatst (dit keer met een nylon sport bandje) met als levertijd maarliefst 28 Oktober! Toch spijt dat ik uiteindelijk niet gewoon naar de Apple Store ben gegaan om dit af te handelen ):
Anderen die ook nog zolang moeten wachten? Hoop stiekem dat het wat sneller gaat dan ze hebben aangegeven.
Apart, want mijne komt vandaag tussen 17:00 en 19:30u binnen van de Coolblue!London schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:13:
[...]
Dat dacht ik ook... zojuist een mail gehad dat hij toch niet op voorraad is en ze dus niet kunnen leveren...
edit: Nu maar een poging bij Amac gewaagd
Die van mij is gister ook alsnog geleverd. Was een foutje van Coolblue.Rudie100 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:38:
[...]
Apart, want mijne komt vandaag tussen 17:00 en 19:30u binnen van de Coolblue!
Heerlijk apparaatje
Tesla M3LR '21
Toch deze bestelling maar gecanceld en via Amazon de Watch besteld. Zou vandaag binnen moeten komen!OmgItsKoen schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:10:
Zaterdag de Series 6 besteld via bol.com, ben benieuwd hoelang het gaat duren. Bol zegt dat de levering in week 39/40 zal zijn. Dat zou dus betekenen deze week al? Geloof niet dat dit realistisch is, maar hoop er stiekem wel op.
Om heel eerlijk te zijn vind ik het verschil tussen de 4 en 6 minimaal.
- Het kompas (voor zover die niet op de 4 zat!?) handig, maar ja... wanneer gebruik je dit?
- Zuurstof meting, ja dit is een leuke / nuttige toevoeging
- Always On, tbh erg mooi! Maakt de watch helemaal af. Zou ik zonder kunnen: ja! Maar nu niet meer
- Sneller... ja iets t.o.v. de 4 maar dusdanig weinig dat dit niet de upgrade verantwoord
- Vrouwlief wil graag een apple watch, dat is eigenlijk de reden voor de aanschaf
Ze sturen ook een bevestigingsmail dus die sms lijkt me overbodig om het af te halen, maar ik heb mijn bestellingen altijd laten leveren dus zelf heb ik er geen ervaring mee..
*edit*
Als ik voor mezelf bestel kan ik aangeven dat ik geen gsm nummer heb maar de bestelling zou afgehaald worden door iemand anders en daar heb je dit optie niet..

*edit2*
Uiteindelijk eentje besteld in Frankrijk, zaterdag na mijn werk even gaan afhalen..
[ Voor 20% gewijzigd door bibi2205 op 01-10-2020 00:44 ]
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Dat viel uiteindelijk dan toch nog erg mee. Gisterochtend werd m'n pakket alsnog gescand door UPS en lag ie een paar uur later te wachten bij de deur. Ik ben weer weg hier, tot de volgende versie y'allSerial-X schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:13:
[...]
Same, maar dan met UPS. Pakket is sinds donderdag ook niet meer gescand, wat volgens een medewerker van de klantenservice zeer waarschijnlijk betekent dat hij formeel kwijt is. Mag aan het einde van de dag een claim starten...
Denk dat ik voorlopig nog geen Watch heb.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Dit wist je toch allemaal van te voren, voordat je hem kocht?AiR60 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:05:
Gisteren binnen
Om heel eerlijk te zijn vind ik het verschil tussen de 4 en 6 minimaal.
- Het kompas (voor zover die niet op de 4 zat!?) handig, maar ja... wanneer gebruik je dit?
- Zuurstof meting, ja dit is een leuke / nuttige toevoeging
- Always On, tbh erg mooi! Maakt de watch helemaal af. Zou ik zonder kunnen: ja! Maar nu niet meer
- Sneller... ja iets t.o.v. de 4 maar dusdanig weinig dat dit niet de upgrade verantwoord
- Vrouwlief wil graag een apple watch, dat is eigenlijk de reden voor de aanschaf

De gevlochten versie?Eduardboon schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:00:
Hier helaas nog geen beweging in de watch. Verzendinformatie ontvangen.
Wel heb ik mijn losse bestelling voor het houtskool bandje ontvangen, gister besteld. Toen ik die bij de watch wilde bestellen zou het tot november duren.
©2004
Amazon loog, DHL geeft aan morgen te bezorgen, laten we hopen dat dit wél juist is.OmgItsKoen schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:00:
[...]
Toch deze bestelling maar gecanceld en via Amazon de Watch besteld. Zou vandaag binnen moeten komen!
Zou tussen 29 Oktober en 5 November aankomen, ik ben benieuwd hoe lang het zal duren.
©2004
Hij is binnen. Heb deze aan mama gegeven en de oude zelf gepakt.Tartarus schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:20:
Heb vandaag onderstaand bandje besteld en krijg hem morgen al binnen![]()
[Afbeelding]
Ik had mijn S3 met Nike+ band en al aan mama geschonken maar kreeg het niet over mijn hart om deze nieuwe band zelf te houden.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Alles in totaal voor 335 euro door het toepassen van kortingscode en cadeaukaarten via wissel. Ik ben nu al happy. Dit is mijn eerste Apple Watch dus ben benieuwd.
Wordt morgen geleverd.
Houd wel rekening mee, dat als je hem na een jaar verkoopt, de garantie nog steeds via jouw Amazon account verloopt! Ik heb dit nagevraagd bij Amazon. Als je de Watch zelf houdt en niet verkoop, geen enkel probleem, maar anders moet de koper via jou mogelijke garantie claimen na een jaar...mprkooij schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:24:
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een Apple Watch SS 44MM, bij Amazon Frankrijk op voorraad, zelf net daar gekocht. Levering 2 oktober.
DHL loog ook... 'BEZORGING OP DIT MOMENT VERHINDERD, HET PAKKET HEEFT 1 À 2 DAGEN VERTRAGING'OmgItsKoen schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:25:
[...]
Amazon loog, DHL geeft aan morgen te bezorgen, laten we hopen dat dit wél juist is.

Erg interessant hoe dit kan gebeuren, het pakket ligt namelijk wel in het distributiecentrum hier in de buurt. (volgens hun tracking dan)
Nogmaals betaald via CC en de bestelling ging weer verder en de CC staat weer op gereserveerd.
Ik heb het idee dat hij anders al bij de eerste poging was verstuurd. Snap ook niet waarom het fout is gegaan met de Rabo MasterCard / Apple.
[ Voor 3% gewijzigd door Rsport40 op 01-10-2020 11:57 ]
Via ING kan je de 44mm versies kopen voor EUR 449,82 bij Amac.zordak schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:52:
Amac heeft er weer een aantal op voorraad.
Uiteraard ook de kleinere, accessoires en andere Apple producten
Laatste keer dat ik dit bericht kreeg van DHL, was mn pakket 'kwijt'...OmgItsKoen schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:17:
[...]
DHL loog ook... 'BEZORGING OP DIT MOMENT VERHINDERD, HET PAKKET HEEFT 1 À 2 DAGEN VERTRAGING'![]()
Erg interessant hoe dit kan gebeuren, het pakket ligt namelijk wel in het distributiecentrum hier in de buurt. (volgens hun tracking dan)
Het is een ware rollercoaster aan het worden, nu staat er weer 'AANGEKOMEN OP DE CITYHUB IN JOUW REGIO' en is de geschatte leverdatum weer vandaag tussen 11.00 en 15.00 uur.Jieve schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:37:
[...]
Laatste keer dat ik dit bericht kreeg van DHL, was mn pakket 'kwijt'...

Magnetische oplaadkabel voor Apple Watch USB-C (1 m)
https://store.apple.com/nl/xc/product/MX2H2ZM/A
[ Voor 27% gewijzigd door wrcveen op 03-10-2020 07:20 ]
Is de oplader die bij de Watch zit al niet een snellader? Lijkt me raar dat ie snelladen ondersteund, maar dat je daar dan weer een extra accessoire voor zou moet kopen... Het horloge is duur genoeg dat dat er standaard bij zou moeten zitten, toch?wrcveen schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 07:19:
De watch 6 ondersteund snel laden, ik neem aan dat je dan een magnetische usb-c oplaad kabel moet hebben en een power delivery 18 watt lader?
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Bij de Apple Watch Se en 6 krijg je standaard een oplaadkabel.wrcveen schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 07:19:
De watch 6 ondersteund snel laden, ik neem aan dat je dan een magnetische usb-c oplaad kabel moet hebben en een power delivery 18 watt lader?
Deze keer zit er geen adapter bij.
De accu in een Apple Watch is ongeveer 300 mAh. De snelheid van het laden ligt in het geval van de Apple Watch niet bij de lader, maar deze wordt beperkt door de hitte die ontstaat bij het laden. Je hebt dus echt geen 18 Watt PD lader nodig om die accu snel vol te krijgen.
Vergelijking:
Je accu van je iPhone is als een badkuip.
Met de standaard lader vul je die badkuip zoals met een normale kraan. Het duurt best lang voordat je bad vol is.
Met een snelle lader kan je de badkuip vullen zoals met bijvoorbeeld een brandslang. Je bad is zo vol, ideaal. (Je accu moet dit wel accepteren, niet alle apparaten staan snelladen toe)
De accu van je Apple Watch is als een glas.
Met de standaard lader vul je dat zoals met een kraan en dat is prima.
Stel dat je in dit geval een brandslang zou gebruiken, dan stroomt je glas zo over, veel te krachtig. Je apparaat bepaalt in dit geval de snelheid waarmee geladen wordt. Je kan wel een snelle lader gebruiken, maar de Watch wordt niet sneller vol dan met de standaard lader doordat de Watch de stroom beperkt.
[ Voor 36% gewijzigd door wouter3 op 03-10-2020 20:46 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Het antwoord is: ja! Er zijn mensen die tot november moeten wachten omdat hun Watch wel leverbaar is maar het bijhorende bandje niet.BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:50:
Mijn vrouw is ook om en heeft een SE 40mm besteld bij Apple, met een paarse sportloop band. Die 40mm SE zie ik op zich op veel plekken op voorraad, maar dan alleen met zo'n roze plastic bandje. Apple geeft aan levering 2 november. Is de levertijd simpelweg zo lang door dat bandje dan?
Had een paar mensen gevraagd of ze hem wilden overnemen maar die knapten allemaal af op de krasjes. Erg blij dus er nu toch een mooi bedrag voor te krijgen en wetende dat ie nu goed gerecycled / refurbished wordt.
Had mij al voorgenomen de watch terug te laten komen als t bedrag zou tegenvallen. Eind goed al goed.
Uiteraard niet erg als dit echt zo lang duurt, maar misschien valt het mee
Nee, je betaalt alleen de meerprijs als het bandje van jouw keuze duurder is.TradeMarkNL schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:35:
Hmm, is een Watch zoveel goedkoper dan wanneer je direct dat bandje erbij bestelt ipv het standaard bandje erbij en het gevlochten bandje los bestellen? Dat zou ik iig doen, dan hoef ik niet 6 weken op m’n horloge te wachten en dat bandje komt altijd wel van pas met sporten oid.
Als je al een sportbandje hebt, en nu een van de nieuwe bandjes wil proberen, dan kan het dus lonen om daar op te wachten. Waarom zou je immers betalen voor een bandje die je niet nodig hebt.
In alle andere gevallen is het zoals je zegt wel handig om een sportbandje te hebben.
Het is inderdaad wat @Tartarus zegt, als ik hem niet gebruik vind ik het zonde om er voor te betalen in dit geval
Hier ook het geschatte bedrag goedgekeurd: 100 euro voor een Apple Watch Series 3. Prima deal, nu heb ik mijn oude bandje gewoon nog in huis én een extra laadkabel. Via Marktplaats kwam ik niet verder dan 125 euro. Bovendien had ik geen zin in die gasten.Alpha89 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:24:
Vannacht onverwachts een e-mail dat mijn ingeruilde series 4 was gecontroleerd. Alles was in orde en ik heb het volledige bedrag toegekend gekregen. Dit ondanks 1 diepe kras en meerdere kleine krasjes op t display. Daarnaast 1 super klein deukje in het alu. Die zag ik niet aankomen.
Had een paar mensen gevraagd of ze hem wilden overnemen maar die knapten allemaal af op de krasjes. Erg blij dus er nu toch een mooi bedrag voor te krijgen en wetende dat ie nu goed gerecycled / refurbished wordt.
Had mij al voorgenomen de watch terug te laten komen als t bedrag zou tegenvallen. Eind goed al goed.
Ben benieuwd of ze het gaan halen:).
Stack Sats
Benieuwd of hij sneller geleverd was als ik hem met een standaard sportbandje besteld had. Helemaal omdat de kans groot is dat dat solobandje toch niet gaat passen straks. Het bandje was ook niet super belangrijk voor me, ik draag altijd een link en ben ook van plan dat te blijven doen, maar twee dezelfde sportbandjes leek me ook nutteloos, "dan die nieuwe maar eens checken". Nja, misschien beter niet kunnen doen
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Verwachte levering: 13-10-2020
Levering: 7-10-2020
Maar hoe kan het dat DHL niet kan aangeven wanneer een pakje bezorgd wordt? Ja, je hebt track en trace maar daar staat helemaal niets. Het is aangekomen op Schiphol gisteren en daar vandaan is het naar Brussel gegaan om te sorteren. Vanochtend om half 6 is het vertrokken. Maar wanneer het pakje bij mij aankomt, dat is nog een verrassing

Niet echt klantvriendelijk. Ik heb vandaag een vrije dag en ik kan nergens naartoe want ik wil dit pakketje niet missen.
Dat is in principe de datum de ze aanhouden
En die dag kan het helaas de hele dag zijn al kan je soms via een sms of mail een tijdvak krijgen de dag van levering
[ Voor 39% gewijzigd door Roos79 op 07-10-2020 07:15 ]
Hoe zit dat tegenwoordig eigenlijk met de case? Staat me van eerdere generaties iets bij dat mensen niet voor space grey gingen omdat je daar eerder krasjes op ziet? Maar ik vind hem wel mooier dan de zilveren want daar zie je die zwarte rand vd kast meer op.
[ Voor 37% gewijzigd door TradeMarkNL op 07-10-2020 08:11 ]
Eigenlijk net als de reactie boven mij, heeft iemand nog tips voor fijne bescherming? Dan kan ik die ook gelijk in huis halen
[ Voor 11% gewijzigd door TradeMarkNL op 07-10-2020 08:17 ]
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
Update: hij wordt vanavond al bezorgd ipv het verwachtte bezorgmoment van morgen 🥳
[ Voor 23% gewijzigd door TradeMarkNL op 08-10-2020 11:03 ]
Vandaag bericht gehad dat hij morgen geleverd wordt. 20 dagen eerder dus ruim een week nadat ik hem besteld hadhk12nl schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:51:
Ik heb zojuist de witte soloband besteld. Levering 29 oktober. Mij benieuwen of hij eerder komt of dat ik echt zo lang moet wachten
Nu hopen dat de maat goed is
[ Voor 6% gewijzigd door hk12nl op 08-10-2020 16:28 ]
©2004
Dank je voor je bericht. Ik heb zojuist een Apple Watch Series 6 LTE 44mm Edelstahlgehäuse Gold Sportarmband Zyperngrün besteld.Dennisweb schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 01:22:
Voor wie door COVID-19 niet naar Duitsland kan om een Apple Watch in RVS op te halen: Cyberport heeft ook een aantal modellen direct op voorraad.
Ik ben benieuwd! Ik loop nu al vier jaar rond met een Apple Watch 2 Nike editie.
Jammer dat er op solo loops een langere levertijd zit, daarom voor standaard sportbandje gegaan.
Eerste Apple Watch dus ben benieuwd of het voor me is.
Verwachte leverdatum 24ste.
Deze dus maar dan zonder LTE. Volgens die website ook pas leverbaar eind oktober trouwens.
Jammer dat ze de zilveren SS niet op voorraad hebben. Ik wacht nog op een goede aanbieding voor een series 5 stainless steel 44mm.Ponymaster schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:59:
[...]
Dank je voor je bericht. Ik heb zojuist een Apple Watch Series 6 LTE 44mm Edelstahlgehäuse Gold Sportarmband Zyperngrün besteld.![]()
Ik ben benieuwd! Ik loop nu al vier jaar rond met een Apple Watch 2 Nike editie.
Dit is mijn ervaring met sport loop. wellicht heb je er iets aanMaZo schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:30:
Iemand tips voor welke maat braided solo loop te gaan bij een polsmaat van 17cm? Volgens Apple kom ik op maat 7 uit, maar ik heb hier zorgen over n.a.v. alle berichten over niet passende armbanden. Heb weinig trek om weer naar de Apple Store te moeten nadat ik de AW na enkele weken eindelijk ontvangen heb.
https://gathering.tweaker...message/64133070#64133070
©2004
Besteld via coolblue (zelfde editie maar met blauwe sportband) en ga me de braided solo loop bestellen via Apple, de AW6 is intussen binnen via CB, tof apparaat!
Enige idee of die in de Apple store's intussen (soms) voorradig zijn?
Ik moet 40 km rijden voor een store, ik wil dat doen, maar liever niet voor niets ;-)
[ Voor 10% gewijzigd door Pharos1985 op 13-10-2020 17:34 . Reden: aangevuld met reden van cancelling bij Apple ]
Voor de levertijden info: deze is vandaag geleverd.BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:14:
Hier hebben we eind september een goudkleurige 40mm SE besteld met paarse sportloop band. Levertijd staat nog altijd op 2 november, bestelling wordt verwerkt...
Deze dus maar dan zonder LTE. Volgens die website ook pas leverbaar eind oktober trouwens.
Dat weet niemand. Alleen dat Apple watches na verloop van tijd iets goedkoper worden. En dat bij bepaalde winkels (bv. MediaMarkt) Apple soms uitgesloten is van aanbiedingen. Oh, en bij Apple zelf hoef je geen aanbiedingen te verwachten...umbrellavs schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:41:
Ik wil een AW 6 44mm halen. Ik vroeg mij af of het verstandig is om te wachten op Black Friday?
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Ok duidelijk, maar de blauwe 6 44mm is nog niet te krijgen. Zit een flinke vertraging opevdakker schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:12:
[...]
Dat weet niemand. Alleen dat Apple watches na verloop van tijd iets goedkoper worden. En dat bij bepaalde winkels (bv. MediaMarkt) Apple soms uitgesloten is van aanbiedingen. Oh, en bij Apple zelf hoef je geen aanbiedingen te verwachten...
Mijn ervaring is dat ze altijd uitgesloten worden. Hooguit via Apple een tegoed bon voor de Apple Store bij de duurdere apparaten zoals mac's etc. Niet op een AW.evdakker schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:12:
[...]
Dat weet niemand. Alleen dat Apple watches na verloop van tijd iets goedkoper worden. En dat bij bepaalde winkels (bv. MediaMarkt) Apple soms uitgesloten is van aanbiedingen. Oh, en bij Apple zelf hoef je geen aanbiedingen te verwachten...
Ik gebruikte de Apple Store app. Daarin stond 2 november, maar als je dan doorklikte kon je de echte voortgang zien (in vrij veel detail trouwens) en de echte leverdatum. Waarom ze die 2 november niet gewoon updaten op het hoofdscherm weet ik ook niet.KoLock schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:06:
Ik heb 1 oktober een Apple Watch besteld. Levertijd bij Apple staat op 2 november maar hij is gisteren verzonden. Iemand een idee waar hij vandaan moet komen? Gaat hij er echt tot 2 november over doen? Apple zegt namelijk nog steeds 2 november 🙃
Enig idee hoeveel tijd er zat tussen dat hij bij Apple op verzonden stond en dat hij daadwerkelijk binnen was? Thanks!BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:15:
[...]
Ik gebruikte de Apple Store app. Daarin stond 2 november, maar als je dan doorklikte kon je de echte voortgang zien (in vrij veel detail trouwens) en de echte leverdatum. Waarom ze die 2 november niet gewoon updaten op het hoofdscherm weet ik ook niet.
Dag of 4-5, zat wel een weekend tussen. Je kunt in die UPS details precies zien wanneer het ding China verlaten heeft.KoLock schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:24:
[...]
Enig idee hoeveel tijd er zat tussen dat hij bij Apple op verzonden stond en dat hij daadwerkelijk binnen was? Thanks!
Bedankt. Bij mij gaat het via DHL en dat is minder uitgebreid qua tracering heb ik het idee.BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 01:10:
[...]
Dag of 4-5, zat wel een weekend tussen. Je kunt in die UPS details precies zien wanneer het ding China verlaten heeft.
Dan maar rustig afwachten 🙃