Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:05
Zus heeft bij Amac de 40mm SE voor 275 besteld. Wel mooie prijs zo kort na release :)
https://nl.pepper.com/aan...watch-se-40mm-2020-161897

Beetje jaloers wel. 459 voor een Series 6 44mm is wel een pak meer zo.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Alexknl schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 18:30:
Zus heeft bij Amac de 40mm SE voor 275 besteld. Wel mooie prijs zo kort na release :)

De S3 kostte mij destijds €399.
De S4 en S5 kostten €479.
Dus €459 dit jaar is juist iets goedkoper. Of er correlatie is tussen de prijs en het feit dat er geen USB lader bij zit, weet ik niet zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:02
Wanneer zullen de horloges waarschijnlijk in de winkel liggen? Ik zou ze graag eerst willen “aanraken” en bekijken alvorens ik/we ze kopen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Alekz87 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 18:57:
Wanneer zullen de horloges waarschijnlijk in de winkel liggen? Ik zou ze graag eerst willen “aanraken” en bekijken alvorens ik/we ze kopen.
Ze liggen er al

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-10 22:09
Vraagje, zijn alle Apple Watch series 6 44mm in SS in Duitsland? Of verkopen ze daar ook de Alu versie?
Zit te twijfelen om hem daar te halen ipv in NL.

En wat is de grootste rede om de SS te halen?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:02
BaZnGaNL schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:19:
Vraagje, zijn alle Apple Watch series 6 44mm in SS in Duitsland? Of verkopen ze daar ook de Alu versie?

Heb jij tips? Ik rij volgende week vrijdag van oost naar west Duitsland. Ik passeer Frankfurt en Düsseldorf. Als ik daar ergens een Apple Watch op wil pikken, wat moet ik dan nu doen? Online bestellen? Of gewoon de winkel inlopen en geluk hebben? Ik wil de product red 44mm versie als het kan.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

De reden waarom ik voor de SS ging is het saffierglas, wat veel sterker is dan het glas van de aluminiumvariant.

Vind de look van een RVS kast ook veel mooier dan dat goedkoop uitziende aluminium (just my opiniom). Ik heb een Graphite RVS Watch.

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 22:51
Hmmmmz 15e besteld, staat nog steeds op verwerken....grrrr kan niet wachten:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus

Nee, ook in Duitsland kan je Aluminium versie halen.

De SS heeft een sterkere kast en scherm.
Scherm krast daardoor minder snel maar gaat wel sneller kapot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 20:06
Alekz87 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:26:
[...]

Heb jij tips? Ik rij volgende week vrijdag van oost naar west Duitsland. Ik passeer Frankfurt en Düsseldorf. Als ik daar ergens een Apple Watch op wil pikken, wat moet ik dan nu doen? Online bestellen? Of gewoon de winkel inlopen en geluk hebben? Ik wil de product red 44mm versie als het kan.
Je kan bij de Duitse Apple website online zien of een bepaald model op voorraad is in een winkel om af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Tartarus schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 23:00:
[...]

Nee, ook in Duitsland kan je Aluminium versie halen.

De SS heeft een sterkere kast en scherm.
Scherm krast daardoor minder snel maar gaat wel sneller kapot.
Dan moet je het wel heel bond maken als je het scherm gebroken wilt hebben denk ik? Of wat bedoel je anders met kapot?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
pdavie2311 schreef op zondag 27 september 2020 @ 08:26:
[...]

Dan moet je het wel heel bont maken als je het scherm gebroken wilt hebben denk ik? Of wat bedoel je anders met kapot?
Banaal en simpel uitgelegd, de een is van doorzichtig plastic en de ander is van glas.
Plastic krast sneller en glas breekt sneller.
Dat is de gedachte er achter.
Dat er immense krachten uitgeoefend moet worden om dat te bereiken is een tweede dingetje, maar niet geheel ondenkbaar.
Als je reviews en andere artikelen er bij pakt, kom je deze conclusie wel vaker tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 26-09 21:19

ddZ

Gisteren is mijn vrouw - net als ik - voor haar eerste Apple Watch gegaan: series 6, 40 mm, goudkleurig, zwart sportbandje. Geschatte levering: eind oktober/ begin november: mijn exemplaar was na anderhalve week in huis (zelfde combo, alleen kast spacegrijs).

Bizar dat de Watch 6 overal uitverkocht lijkt te zijn en als je dan ook nog een afwijkende combo bestelt hebt, je dan helemaal aan de beurt bent.

Was dit vorig jaar ook het geval ten tijde van de 5 of zouden er juist dit jaar veel mensen met bijvoorbeeld een series 3 of 4 de upgrade nu wel de moeite waard vinden? Wie het weet mag het zeggen...

[ Voor 6% gewijzigd door ddZ op 27-09-2020 09:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 20:53
@ddZ Komt omdat ze pas 2 weken na de aankondiging besteld dan is er altijd wat meer krapte.
Sommige combi’s zijn er wel sneller ze heeft net een combi gekozen die langer duurt.
Kan alsnog zijn dat hij eerder komt maar dat zie je pas komende weken.

[ Voor 16% gewijzigd door Roos79 op 27-09-2020 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:22
De blauwe watch 6 is lastig leverbaar zeg. Zes tot acht weken.... Is het bij andere aanbieders nog beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

*knip*

V&A mag in https://tweakers.net/aanbod :)

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 28-09-2020 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ben toch wel benieuwd. Gisteren stond er nog dat UPS morgen langs zou komen. Inmiddels weer 'in transit'. Heb hem van China naar Korea zien gaan en nu zou hij in Dubai liggen. Je zou toch denken dat het vanuit China rechtstreeks naar Europa zou komen. Ik verwacht hem in elk geval niet morgen meer.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
THE_BASE schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:03:
Ben toch wel benieuwd. Gisteren stond er nog dat UPS morgen langs zou komen. Inmiddels weer 'in transit'. Heb hem van China naar Korea zien gaan en nu zou hij in Dubai liggen. Je zou toch denken dat het vanuit China rechtstreeks naar Europa zou komen. Ik verwacht hem in elk geval niet morgen meer.
Ik wel. Van Dubai gaat hij naar Keulen vannacht en dan heb je ‘m morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:06
De foute kleur? Of waarom gaat ie terug?

[ Voor 26% gewijzigd door Hoedje op 28-09-2020 09:10 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:24:
[...]

Ik ga het je laten weten, dank voor je positieve blik! :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
TheKerremenke schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:42:
[...]

Ik zag van de week iemand met blauw en vind het net een namaak Apple Watch. Het zal persoonlijk zijn, maar vind het niet mooier dan Space Gray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

TheKerremenke schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:42:
[...]

Ga de SS halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:14
Waar haal je de SS?

[ Voor 72% gewijzigd door carpebios op 27-09-2020 15:19 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Woon dicht aan de grens met DE...;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:14
Ik had al een vermoeden dat de SS uit Duitslands komt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
THE_BASE schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:48:
[...]

Ik zag van de week iemand met blauw en vind het net een namaak Apple Watch. Het zal persoonlijk zijn, maar vind het niet mooier dan Space Gray.
Hij is behoorlijk donker vind ik en oogt gelukkig niet namaak 😉
Als ik hem naast de space grey en gold plaats valt hij niet uit de pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:48
De 44mm AW5 Stainless steel gold GPS+cellular is weer goedkoop bij Amazon.fr, 597 euro, plus een beetje verzendkosten. Verkocht en verzonden door Amazon. Een paar maanden geleden daar zelf gekocht voor 605 euro. Levertijd ca. 2 dagen.
https://www.amazon.fr/dp/..._em_r_mt_dp_ZPjCFbMB67PJ6

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

BCC verzuimt al een week om de SE te leveren ondanks ''direct leverbaar''. Inmiddels mogen ze de Watch van mij ergens steken waar de zon niet schijnt :+

Al het wachten heeft er wel toe geleid dat ik flink wat reviews heb kunnen checken en stiekem toch ook wel een beetje richting de Series 6 aan het neigen ben. Hopelijk wordt die komende week wat beter voorradig bij de verschillende (web)winkels.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
DHL heeft hier nog geen update voor aflevering. We wachten rustig verder wat de dag brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:24:
[...]

De laatste status was gisterenavond om 23.22 uur dat hij was aangekomen in Keulen. Ik hoop dat je gelijkt krijgt, maar aangezien hij daar vanmorgen niet vertrokken is, heb ik er een hard hoofd in dat hij vandaag geleverd wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door THE_BASE op 28-09-2020 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:40
Van het weekend de SE space black 44mm besteld op Amazon.de direct leverbaar voor 369. Inclusief lte/cellular.... je weet maar nooit of het ooit beschikbaar komt hier.

Wel vreemd dat meerprijs voor cellular op SE 40-45 euro is en op de series 6 het dubbele?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Mijn Watch is 7:12 aangekomen in Amsterdam.
Dat is voor mij 15 minuten rijden, dus ik krijg echt de neiging om te bellen en vragen of ik het mag oppikken in plaats van wachten tot wieweethoelaat de bezorger komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 09:09
Mijn status is nu veranderd naar verzending wordt voorbereid. 🥳🥳

17 sept besteld

RandyJC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
@THE_BASE Hier veranderde de vertrek status pas om half 10 in de ochtend dat hij onderweg was naar mijn huis.

[ Voor 3% gewijzigd door Roos79 op 28-09-2020 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Levering gepland: Einde van de dag?
Is dat de uiterste levertijd of komt de bezorger van DHL ook echt tegen het einde van de dag?
Waarom wordt er niet alvast een tijdvak weergegeven die gebaseerd is op de historische levertijd voor mijn postcode gebied?
Dan weet ik ongeveer hoe laat ik het kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Geen levering vandaag helaas. Nog steeds op “informatie ontvangen”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Tartarus Ze kunnen de hele dag komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Ughh 😫
Ik heb lang weekend, dus ben ook vandaag nog vrij.
Wil een beetje spelen met dat ding voordat ik naar bed moet.
Ik wil ook mijn S3 resetten en aan mijn moeder geven en uitleggen en instellen naar haar wensen.
Hoe eerder ze komen, hoe beter.
Vind 12 dagen te hebben gewacht al lang zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17:46
Ik zou afgelopen Donderdag mijn S6 watch ontvangen moeten hebben, op moment van schrijven nog altijd niets geleverd. Koerier: DHL. |:(

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:18
Tartarus schreef op maandag 28 september 2020 @ 08:43:
Levering gepland: Einde van de dag?
Is dat de uiterste levertijd of komt de bezorger van DHL ook echt tegen het einde van de dag?
Waarom wordt er niet alvast een tijdvak weergegeven die gebaseerd is op de historische levertijd voor mijn postcode gebied?
Dan weet ik ongeveer hoe laat ik het kan verwachten.
Alle Apple leveringen in NL gaan met DHL Express of UPS. Meestal gaan de duurdere zaken die uit het buitenland en niet op voorraad zijn in Waalwijk (ze gebruiken Syncreon, zelfde als bv Sonos) via DHL Express. DHL stuurt alle pakketjes via Brussel, ook al gebeurt die distributie via Waalwijk.

Dat betekent dat de pakketjes pas 's ochtends weer in NL zijn.

Ik woon in Nijmegen, mijn ervaring is dat DHL Express zaken in de "late middag" bezorgd. Pakketjes gaan van Waalwijk (Eindhoven region) naar Brussel naar Amsterdam, dan naar Apeldoorn en van daaruit hier heen.

Mijn creditcard is ook belast. Ding gat woensdag komen. Dagje achter de deur zitten.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:17
THE_BASE schreef op maandag 28 september 2020 @ 07:28:
[...]

De laatste status was gisterenavond om 23.22 uur dat hij was aangekomen in Keulen. Ik hoop dat je gelijkt krijgt, maar aangezien hij daar vanmorgen niet vertrokken is, heb ik er een hard hoofd in dat hij vandaag geleverd wordt.
Mijn T&T van UPS ziet er hetzelfde uit! Onze devices zitten in dezelfde vracht :(:)
Maarja, nu wordt het wel spannend of de bezorger vandaag mijn huis nog gaat bezoeken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:57
Davidas schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:04:
Ik zou afgelopen Donderdag mijn S6 watch ontvangen moeten hebben, op moment van schrijven nog altijd niets geleverd. Koerier: DHL. |:(
Same, maar dan met UPS. Pakket is sinds donderdag ook niet meer gescand, wat volgens een medewerker van de klantenservice zeer waarschijnlijk betekent dat hij formeel kwijt is. Mag aan het einde van de dag een claim starten...

Denk dat ik voorlopig nog geen Watch heb.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
daaaan82 schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:12:
[...]

Mijn T&T van UPS ziet er hetzelfde uit! Onze devices zitten in dezelfde vracht :(:)
Maarja, nu wordt het wel spannend of de bezorger vandaag mijn huis nog gaat bezoeken...
Ik ga daar niet meer van uit. Ik heb het bijgehouden laatste dagen en je ziet continue ook 'vertrokken bij faciliteit' staan. Dat staat er niet, tenzij de status niet real-time is.

Inmiddels is de status wel gewijzigd naar 'Update'.

9.26 uur - Keulen - Afleveringstijd wordt gewijzigd.

Waarschijnlijk van maandag naar dinsdag. Wordt vervolgd.

[ Voor 19% gewijzigd door THE_BASE op 28-09-2020 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Ik weet precies waar hun depot in Amsterdam zit, kan er ook met een blinddoek op heen toe rijden.
Krijg nu echt de neiging om dat te doen ook, maar zonder blinddoek.

Ik ben blij dat ik hier tenminste een beetje kan venten, anders wordt deze dag echt niet uit te harden.

@THE_BASE ik wens je heel veel geduld toe. Het is gewoon van het zotte om in onzekerheid te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
RandyJC schreef op maandag 28 september 2020 @ 08:33:
Mijn status is nu veranderd naar verzending wordt voorbereid. 🥳🥳

17 sept besteld
Bizar, ik heb de 15 besteld en nog niks veranderd in mn status :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Serial-X schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:13:
[...]

Same, maar dan met UPS. Pakket is sinds donderdag ook niet meer gescand, wat volgens een medewerker van de klantenservice zeer waarschijnlijk betekent dat hij formeel kwijt is. Mag aan het einde van de dag een claim starten...

Sjah, als je pakketten van hot naar her verstuurd voordat ze uiteindelijk bij de bezorger in de bus zitten, dan ga je dit soort taferelen wel meemaken ja.
Ik hoop dat je zo snel mogelijk je Watch krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
AiR60 schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:56:
[...]

Bizar, ik heb de 15 besteld en nog niks veranderd in mn status :S
miss een exotische keuze qua bandje?

Dit is wat ik heb:
AW 44 MM Space Black Solo loop maat 10

Gezien de comments vwb solo loop, weet ik nu al dat ik de verkeerde maat heb.
Maar goed, die wissel ik wel een x via vraag en aanbod.

[ Voor 19% gewijzigd door RandyJC op 28-09-2020 09:58 ]

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
RandyJC schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:58:
[...]

miss een exotische keuze qua bandje?

Dit is wat ik heb:
AW 44 MM Space Black Solo loop maat 10

Gezien de comments vwb solo loop, weet ik nu al dat ik de verkeerde maat heb.
Maar goed, die wissel ik wel een x via vraag en aanbod.
Nee, gewoon standaard sport bandje....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Serial-X schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:13:
[...]

Ik heb zojuist een notificatie gekregen dat de koerier onderweg is en deze ochtend op de stoep staat, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Trouwens, verschil met voorgaande jaren is dat DHL Express nu wel "on demand" beidt. Je krijgt er als het goed is een SMS over. Je kan hem dan doorzetten naar een andere dag of ophaalpunt.

Maar heb ik nog steeds liever UPS. Die hebben een werkende app met 1st Choice wat prima werkt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
DHL bezorger is onderweg met mijn Watch.
Als alles goed gaat heb ik binnen nu en 6 uurtjes mijn bestelling binnen. *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Even snel iets anders, ik bestel een zwart bandje, maar nu zie ik datzelfde zwarte bandje elders voordeliger. Alleen zijn de typenummers van Apple anders. Het zijn 'oude' bandjes, maar die passen prima op de nieuwe. Iemand die het verschil ziet tussen deze twee typenummers:

MJ4N2ZM
MRQX2ZM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmgItsKoen
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 09:18
Zaterdag de Series 6 besteld via bol.com, ben benieuwd hoelang het gaat duren. Bol zegt dat de levering in week 39/40 zal zijn. Dat zou dus betekenen deze week al? Geloof niet dat dit realistisch is, maar hoop er stiekem wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Kan iemand mij vertellen of je met Apple trade ook het bandje van je oude AW moet meesturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
THE_BASE schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:03:
Even snel iets anders, ik bestel een zwart bandje, maar nu zie ik datzelfde zwarte bandje elders voordeliger. Alleen zijn de typenummers van Apple anders. Het zijn 'oude' bandjes, maar die passen prima op de nieuwe. Iemand die het verschil ziet tussen deze twee typenummers:

MJ4N2ZM
MRQX2ZM
Ik denk dat je in de andere topic meer kans op antwoord heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
THE_BASE schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:03:

MJ4N2ZM
MRQX2ZM
Welke site? Mocht iemand net als ik toevallig in een “oud” bandje geïnteresseerd zijn.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Davidas schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:18:
Kan iemand mij vertellen of je met Apple trade ook het bandje van je oude AW moet meesturen?
Ik zat met hetzelfde en kwam er achter op het officiële Apple forum dat er niet moeilijk wordt gedaan als je het niet mee stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
TheKerremenke schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:42:
[...]

Welke site? Mocht iemand net als ik toevallig in een “oud” bandje geïnteresseerd zijn.
Sorry, laat maar. Is al verdwenen. Was op eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipGemser
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07-2022
Mijn Apple Watch was ook afgelopen vrijdag verzonden met DHL. Echter heb ik nog steeds 'zendingsinformatie' ontvangen. Vraag me dan af wanneer die dan wel komt, de Apple Site geeft nog steeds 5 oktober aan maar dat is over een week pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
JipGemser schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:44:
Mijn Apple Watch was ook afgelopen vrijdag verzonden met DHL. Echter heb ik nog steeds 'zendingsinformatie' ontvangen. Vraag me dan af wanneer die dan wel komt, de Apple Site geeft nog steeds 5 oktober aan maar dat is over een week pas.
Ik heb mijn Watch gelijk na de aankondiging besteld.
Op vrijdag 18 september kreeg ik van DHL al bericht dat zendingsinformatie was ontvangen.
Het is nu maandag 28 september en de bezorger is nu onderweg, precies op de dag zoals Apple aangaf.

Dus mocht je het niet eerder ontvangen, dan komt jouw Watch op 5 oktober.

———

Update
Ik zie net uit het raam een DHL koerier aanbellen bij de buren. Nog voordat ik beneden was, reed hij al weg en was nergens meer te bekennen.
Ik kreeg geeneens de kans om te vragen of hij het bij zich had.

Er gaan nu zo veel scenario’s door mijn hoofd dat het me gek maakt.
Scenario 1: zijn collega heeft mijn bestelling en komt later in de dag.
2: Hij keek niet goed naar huisnummer en heeft bij de buren op 1 hoog aangebeld, die niet thuis zijn.
3: hij neemt pakket weer mee terug vanwege een vermeende onvolledig adressering.

Ik ben zelf pakketbezorger, zoals je wellicht weet, dus dat helpt ook niet, omdat je precies weet wat wel fout kan gaan.
Ughhhhh 🥴

————
Update 2
Hij is binnen.

[ Voor 35% gewijzigd door Tartarus op 28-09-2020 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
JipGemser schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:44:
Kan het gerust nog even duren hier duurde dat ook gewoon tot leverings datum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Davidas schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:18:
Nee dat hoeft niet! Alleen de watch zelf

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Zojuist weer een voorraadje aangekomen bij BCC. Zwarte en grijze variant, in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Davidas schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:04:
[...]

Ik heb zojuist een notificatie gekregen dat de koerier onderweg is en deze ochtend op de stoep staat, ik ben benieuwd.
Ik heb de S6 watch binnen, echt wel een flinke vooruitgang met mijn oude S4. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Davidas schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:32:
[...]

Ik heb de S6 watch binnen, echt wel een flinke vooruitgang met mijn oude S4. _/-\o_
Ik heb nog een S1. Ben benieuwd hoeveel beter *dat* dan wel niet is :+

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
Gunner schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:36:
[...]

Ik heb nog een S1. Ben benieuwd hoeveel beter *dat* dan wel niet is :+
In die kleine uur dat ik er mee bezig ben geweest vind ik de S6 een hele verademing vergeleken met de toch al geweldige S3.

Ben je weleens uit een Fiat in een Ferrari gestapt?
Of uit een kano op een jacht?
Ik ook niet, maar zo voelt het wel.

Voorlopige enig minpuntje waar ik tegen aan loop is dat ‘preparing’ nog steeds heel lang duurt als je een update wilt doen. Ik had stiekem verwacht dat de S6 2 keer sneller zou zijn hiermee.

[ Voor 18% gewijzigd door Tartarus op 28-09-2020 15:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:48
Zo, de prijzen van de AW5 beginnen lekker te dalen. De SS gold 44mm nu nog maar voor 579 euro bij Amazon.fr. Voor degenen die niet persé een bloedzuurstofmeter hoeven, maar wel graag een oplader erbij. Scheelt toch mooi 175 euro met de AW6.

[ Voor 47% gewijzigd door Of-Aaargh op 28-09-2020 15:02 ]

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmgItsKoen
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 09:18
Tartarus schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:49:
[...]
Voorlopige enig minpuntje waar ik tegen aan loop is dat ‘preparing’ nog steeds heel lang duurt als je een update wilt doen. Ik had stiekem verwacht dat de S6 2 keer sneller zou zijn hiermee.
Is het zo dat de Watch de update binnenhaalt via bluetooth? (Dus iPhone download de update, stuurt het naar de Apple Watch via bluetooth) In dat geval zal dit niet snel verbeteren, tenzij er een nieuwe bluetooth versie gebruikt wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
OmgItsKoen schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:51:
[...]

Is het zo dat de Watch de update binnenhaalt via bluetooth? (Dus iPhone download de update, stuurt het naar de Apple Watch via bluetooth) In dat geval zal dit niet snel verbeteren, tenzij er een nieuwe bluetooth versie gebruikt wordt.
Downloading en preparing staat los van elkaar.
Downloading kan je versnellen door Bluetooth op de telefoon uit te schakelen via instellingen en dan via WiFi op de Watch binnen te halen. Dat versnelt het download proces tot enkele minuten in plaats van een half uur of langer.

De preparing gedeelte gebeurt echter compleet op de Watch en is geheel onafhankelijk van de iPhone, WiFi and Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:53
OmgItsKoen schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:10:
Zaterdag de Series 6 besteld via bol.com, ben benieuwd hoelang het gaat duren. Bol zegt dat de levering in week 39/40 zal zijn. Dat zou dus betekenen deze week al? Geloof niet dat dit realistisch is, maar hoop er stiekem wel op.
Heb hem zelf afgelopen donderdag besteld bij bol.com en volgens de navraag van vandaag moet ik hem uiterlijk 5 oktober in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
De mijne nu ook verstuurd, maar aangepast naar een ophaalpunt van DHL. Is het Apple toch weer gelukt, een dag eerder dan oorspronkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:03
Jeoh schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:31:
Zojuist weer een voorraadje aangekomen bij BCC. Zwarte en grijze variant, in ieder geval.
super! Snel bij Bol geannuleerd want die bleef maar op gereserveerd en nu zou hij morgenochtend moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipGemser
Iemand die levertijd 5 oktober of later hebben, en waarbij die vandaag of morgen al bezorgd word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
@JipGemser
Hier leverdatum 6 oktober. Zojuist bij afhaalpunt van DHL opgehaald.

[ Voor 9% gewijzigd door TheKerremenke op 28-09-2020 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipGemser
TheKerremenke schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:50:
@JipGemser
Hier leverdatum 6 oktober. Zojuist bij afhaalpunt van DHL opgehaald.
Huh, oke. Had jij ook afgelopen vrijdag dat die werd opgestuurd, en sindsdien 'zendingsinformatie ontvangen' had staan? Had je dan vanmorgen een bericht gekregen dat je hem kon ophalen vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
Bol geeft aan dat levertijd in plaats van week 39/40 nu eind oktober zal worden. Ik heb zojuist nog de zwarte 6 44mm kunnen bestellen bij BCC met levering morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
JipGemser schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:59:
[...]

Huh, oke. Had jij ook afgelopen vrijdag dat die werd opgestuurd, en sindsdien 'zendingsinformatie ontvangen' had staan? Had je dan vanmorgen een bericht gekregen dat je hem kon ophalen vandaag?
Hier nog steeds op zendingsinformatie ontvangen. Wil hem eigenlijk zsm op een afhaalpunt zetten, kan ik er na werk even heen. Maar daarvoor moet hij eerst in handen van DHL zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
JipGemser schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:59:
[...]

Ik krijg vrijdag een sms’je dat de levering vandaag zou plaats vinden. Vervolgens het leveradres aangepast naar dhl afhaal punt omdat niemand thuis was. Zojuist net voor 18.00 opgehaald.

Hoppa:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ToM-cqkJ0XuSdreyXWRAyDETG0k=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Scs9gLBFgGWkdJYNBeBzf7pV.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 27% gewijzigd door TheKerremenke op 28-09-2020 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipGemser
TheKerremenke schreef op maandag 28 september 2020 @ 18:56:
[...]

Ik krijg vrijdag een sms’je dat de levering vandaag zou plaats vinden. Vervolgens het leveradres aangepast naar dhl afhaal punt omdat niemand thuis was. Zojuist net voor 18.00 opgehaald.

Hoppa:
[Afbeelding]
Ahh oke, ziet er goed uit! Je krijgt dus wel een paar dagen van te voren bericht, goed om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
JipGemser schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:30:
[...]

Ahh oke, ziet er goed uit! Je krijgt dus wel een paar dagen van te voren bericht, goed om te weten!
Hier pas de avond van te voren ook via DHL.
En dan doel ik op het moment dat je het tijdstip ed kan wijzigen.
Verder ging de mijne op de 17de op zending verzonden en op de 18de zag je het bij DHL en werd pas de 25ste geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
JipGemser schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:30:
[...]

Ik kreeg vrijdagnacht bericht dat ‘ie in Brussel was en gisternacht bericht dat hij vandaag vóór middernacht bezorgd zou worden.
Kreeg uiteindelijk kwart 11 bericht dat de chauffeur hem had en om 13:07 belde hij aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
Amazon(.nl) is blijkbaar al met prijzen aan het stunten, ik heb daar de SE 44mm (spacegrey) besteld voor €275. Voor dit prijsverschil gaat de S6 44mm misschien wel retour :o
Alexknl schreef op maandag 28 september 2020 @ 18:13:
Bol geeft aan dat levertijd in plaats van week 39/40 nu eind oktober zal worden. Ik heb zojuist nog de zwarte 6 44mm kunnen bestellen bij BCC met levering morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:14
Holk schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:36:
Woensdag 16de besteld, levering staat voor komende maandag. 44mm Space grijs W6, met lederen band in het zwart. Gevlochten blauwe band vond ik ook mooi maar levertijd eind oktober al...
Ontvangen, geïnstalleerd en ge-update. De wijzerplaat optie haperende nog al vaak maar de rest werkt. #Happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
https://www.iculture.nl/d...deals-apple-watch-iphone/

Net voor €275 een 44mm space grey SE gekocht op Amazon.
Heel bijzonder dat ze hem nieuw al afprijzen terwijl de Apple store ze nog niet eens op voorraad heeft.

Woensdag wordt die geleverd 😀

American Express vraagbaak

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Alexknl schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:54:
Amazon(.nl) is blijkbaar al met prijzen aan het stunten, ik heb daar de SE 44mm (spacegrey) besteld voor €275. Voor dit prijsverschil gaat de S6 44mm misschien wel retour :o

[...]
Ik zat in dezelfde dubio, maar mijn gevoel (en reviews) geven aan dat Series 6 nog altijd beduidend beter is dan een SE. Snelheid, helderheid en snelheid laden bijvoorbeeld. Ik verwacht ook dat er straks functies in watchOS 8 of 9 zitten die bijvoorbeeld niet naar Series SE komen. Daar heb ik geen trek in. Bovendien krijg ik 100 euro voor mijn Series 3, dus verschil is 84 euro. Dat kan ik met gemak missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Stinger_Ventura schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:34:
https://www.iculture.nl/d...deals-apple-watch-iphone/

Net voor €275 een 44mm space grey SE gekocht op Amazon.
Heel bijzonder dat ze hem nieuw al afprijzen terwijl de Apple store ze nog niet eens op voorraad heeft.

Woensdag wordt die geleverd 😀
Je had hem dichterbij kunnen aanschaffen of heb je de cellulair versie?
A Mac had gisteren ook een deal dat is hier gedeeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Amazon.nl heeft zoveel Apple in de aanbieding, die zijn begonnen met een aanval lijkt het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:20
Lijkt weer wat beschikbaar te zijn op Amazon.nl, zojuist een 44mm Series 6 wit besteld met levering komende woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hoe werkt de garantie dan via Amazon? Krijg je gewoon een factuur erbij? Bij problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
Roos79 schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:08:
[...]

Je had hem dichterbij kunnen aanschaffen of heb je de cellulair versie?
A Mac had gisteren ook een deal dat is hier gedeeld
AMAC was €275 voor de kleine Apple Watch SE, dit is de 44mm.

De kleinere is ook te krijgen bij Amazon, maar dan voor €250. Nog steeds goedkoper dan AMAC.
Alexknl schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 18:30:

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Uitstekende aanbieding die 275 voor een 44mm SE. Gelijk besteld!

BCC kan inmiddels na een week wachten opeens ook leveren want heb de bestelbevestiging binnen maar die gaat ongeopend retour. Kan toch mooi weer een paar flessen wijn scoren van die 54 euro, of wat bandjes op AliExpress natuurlijk :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Helaas. Mijn Series 6 ligt al de hele dag in Keulen. Volgens UPS komt het morgen ook niet. Maakt niets uit, ben toch aan het werk, maar wel jammer. En helaas had @Dennisweb ook geen gelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Nvm verkeerde topic :)

[ Voor 85% gewijzigd door SC4RF4C3 op 28-09-2020 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
THE_BASE schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:39:
Helaas. Mijn Series 6 ligt al de hele dag in Keulen. Volgens UPS komt het morgen ook niet. Maakt niets uit, ben toch aan het werk, maar wel jammer. En helaas had @Dennisweb ook geen gelijk. ;)
Jammer. Op MR waren er wel mensen die het vanuit Keulen dezelfde dag ontvangen hadden. Dat was vorige week, geloof ik. Wel knap balen.

Misschien dat het iets te maken heeft met de coronacrisis? Ik zit inmiddels al 4 dagen te wachten op een brievenbuspakketje die steeds niet komt. Mijn vader had laatst een onderdeel uit China besteld. Stond elke dag ingescand, kwam uiteindelijk pas twee weken later binnen. Logistiek is er zeker iets vreemds aan de hand soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/goBeR2iwwzgXURRfNaMpRCRnvms=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rHHy7Vz4Qkxy90RIskUzRTVs.jpg?f=fotoalbum_large

Gisterenavond toch nog feest! Hele dag thuis gezeten en gewacht op DHL. Wat moet je anders tijdens COVID haha!

Serie 6 Nike Space Grey Alu 44mm met Nike sportloop zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 01:07:
[...]

Jammer. Op MR waren er wel mensen die het vanuit Keulen dezelfde dag ontvangen hadden. Dat was vorige week, geloof ik. Wel knap balen.
Gepland voor vandaag! Is al in de regio in elk geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
Het is mij niet helemaal duidelijk. Sinds vanmorgen eindelijk een track and tracé ontvangen vanuit DHL.

Maar nu lees ik shipping information received
En origin van het pakketje is gewoon Nederland.

Ik dacht dat ze vanuit china verscheept werden naar NL?

Mehhhh hoop stiekem dat die toch nog deze week langskomt 🤓

RandyJC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:17
THE_BASE schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 07:37:
[...]

Gepland voor vandaag! Is al in de regio in elk geval. :)
De mijne ook *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Amazon aanbieding net gemist helaas. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
THE_BASE schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:51:
[...]

Ik zat in dezelfde dubio, maar mijn gevoel (en reviews) geven aan dat Series 6 nog altijd beduidend beter is dan een SE. Snelheid, helderheid en snelheid laden bijvoorbeeld. Ik verwacht ook dat er straks functies in watchOS 8 of 9 zitten die bijvoorbeeld niet naar Series SE komen. Daar heb ik geen trek in. Bovendien krijg ik 100 euro voor mijn Series 3, dus verschil is 84 euro. Dat kan ik met gemak missen.
Ik heb er na twijfelen gisteravond ook voor gekozen om die SE aanbieding te annuleren en de Series 6 te houden die vandaag aan komt. Denk dat ik me ga storen aan het gemis van een AlwaysOn display en inderdaad die kleine extra voordelen die jij al noemt.\
Stinger_Ventura schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:40:
[...]

AMAC was €275 voor de kleine Apple Watch SE, dit is de 44mm.

De kleinere is ook te krijgen bij Amazon, maar dan voor €250. Nog steeds goedkoper dan AMAC.

[...]
Yep zus heeft hem inderdaad voor 250 bij Amazon gescoord en Amac gaat retour. Wat een prijzen zo kort na release :)

[ Voor 21% gewijzigd door Alexknl op 29-09-2020 09:05 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 67 Laatste