Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:02
Ik ben in Italië voor 2 weken. Hoe check ik hier of de AW6 beschikbaar is fysiek in 1 van de stores?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Alekz87 schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:54:
Ik ben in Italië voor 2 weken. Hoe check ik hier of de AW6 beschikbaar is fysiek in 1 van de stores?
In instellingen van de AppleStore app kan je het land wijzigen naar keuze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Alekz87 schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:54:
Naar binnen lopen :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou vanmorgen de wekker gezet om 07:00 maar geen nieuwe voorraad bij de Duitse Apple stores helaas. Morgen maar weer proberen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:49
@Donstil Mag je Duitsland nog wel in met de verscherpte Corona maatregelen die daar sinds einde afgelopen week gelden? Of ging je hem niet ophalen? :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:20:
@Donstil Mag je Duitsland nog wel in met de verscherpte Corona maatregelen die daar sinds einde afgelopen week gelden? Of ging je hem niet ophalen? :)
Ooh goeie vraag. Geen idee eigenlijk :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:22
hk12nl schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:20:
Dat ligt er volgens mij aan waar je vandaan komt. Als je uit Noord-Holland of Zuid-Holland komt gelden er anders regels dan als je uit Groningen of Friesland komt. Er is dus een kans dat je inderdaad bij aankomst in Duitsland in quarantaine moet. Je moet in ieder geval kunnen aantonen dat je geen COVID-19 hebt als je uit deze twee provincies komt.

"Als u uit de Nederlandse provincies Noord-Holland en Zuid-Holland komt moet u bij binnenkomst in Duitsland een negatieve COVID-19 test tonen die niet ouder is dan 48 uur. Als u dit niet kunt overleggen moet u zich bij aankomst in Duitsland preventief laten testen. Dan wordt gevraagd om daarna 14 dagen in zelfquarantaine te gaan. De test- en quarantaineregels van de Duitse overheid gelden niet voor reizigers die uit de andere Nederlandse provincies komen of op doorreis zijn naar een ander land. Meer informatie over de regels en uitzonderingen vindt u onder het kopje ‘Coronavirus’. In het algemeen geldt: volg altijd de Nederlandse en de lokale coronaregels op."

https://www.nederlandwere...itsland/reizen/reisadvies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:15
Besteld op 16/09 (44mm, Nike, Spacegrijs met Sportbandje) en van het weekend bericht gekregen dat die verzonden is en geleverd wordt op 28-09, toch weer een paar dagen eerder dan verwacht (1 oktober). Ik ben benieuwd :)

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:37
Donstil schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:43:
[...]

Ooh goeie vraag. Geen idee eigenlijk :)
De maatregelen bij de Apple Store in Oberhausen waren afgelopen zaterdag in ieder geval mondkapjes, temperatuurmeting en een beperkt aantal mensen in de winkel. Verder geen idee hoe ze met NH en ZH omgaan en of ze daarop checken, maar daar woon ik niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Thanks.

Inmiddels niet meer nodig en dat is maar goed ook want ik kom uit ZH :)

Apple uk heeft zojuist mijn kaart belast. Dus niet meer nodig.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 21-09-2020 13:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Furr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-11-2024
Leuke verrassing! Mijn Watch stond gepland voor een levering op 28 september, maar als ik bij UPS kijk blijkt dat hij vandaag al komt. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ping83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:55
(jarig!)
bjonnie schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:39:
[...]

De maatregelen bij de Apple Store in Oberhausen waren afgelopen zaterdag in ieder geval mondkapjes, temperatuurmeting en een beperkt aantal mensen in de winkel. Verder geen idee hoe ze met NH en ZH omgaan en of ze daarop checken, maar daar woon ik niet ;)
Precies hetzelfde dus als in Haarlem, daar ook mondkapjes en een temperatuurmeting.

Afgelopen zaterdag heb ik een 44MM blauwe watch opgehaald. Ze gaven al aan dat ze maar weinig binnenkregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Handig. Mocht je dus een Solo Loop hebben besteld bij je nieuwe Series 6, dan moet de hele set retour als je een ander maat bandje wilt.

https://www.macrumors.com...turned-solo-band-bad-fit/

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou zeker handig want ik kon zo (in het S6 topic) een geweven sololoop overnemen voor minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 20:53
THE_BASE schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:34:
Handig. Mocht je dus een Solo Loop hebben besteld bij je nieuwe Series 6, dan moet de hele set retour als je een ander maat bandje wilt.

https://www.macrumors.com...turned-solo-band-bad-fit/
Het was toch altijd zo dat als het bandje niet goed was dat het hele pakket retour moest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Roos79 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:31:
[...]

Het was toch altijd zo dat als het bandje niet goed was dat het hele pakket retour moest?
Klopt, alleen door de soloband (specifieke maat) zal het nu meer aan de orde zijn en lopen meer mensen hierdoor tegenaan is mijn vermoeden :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:36
Ik had gisteren een solobandje besteld (donkermarineblauw maat 10) welke gepland stond voor levering 27 oktober, maar mijn creditcard is nu al belast en verzenden wordt voorbereid. Nou snap ik dat Apple de levertijden vrij ruim neemt (en dat was vroeger meer een ding dan nu) maar dit geeft hopelijk hoop voor de mensen die nog wachten op solobandjes dan wel op de combinatie met een Watch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou Apple heeft vanmiddag mijn RVS watch geleverd in de UK en bij Forward2me is hij zojuist opgehaald met DHL, toch weer twee dagen eerder dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Donstil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:25:
Nou Apple heeft vanmiddag mijn RVS watch geleverd in de UK en bij Forward2me is hij zojuist opgehaald met DHL, toch weer twee dagen eerder dan verwacht.
Heb nu nog de blauwe Series 6, maar denk serieus na over de RVS versie! Kan ik het aan mijzelf goed praten om 300,- meer uit te geven. Wel een veel luxere uitstraling, dat zeker! Maar sport er ook 4x in de week mee! ;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:34:
[...]

Heb nu nog de blauwe Series 6, maar denk serieus na over de RVS versie! Kan ik het aan mijzelf goed praten om 300,- meer uit te geven. Wel een veel luxere uitstraling, dat zeker! Maar sport er ook 4x in de week mee! ;-)
Dat gaat uitstekend hoor! Gewoon een sportbandje erom doen en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:37:
[...]

Dat gaat uitstekend hoor! Gewoon een sportbandje erom doen en gaan met die banaan.
Haha! Had er al 1 gereserveerd net over de grens hier! Met inderdaad een sportbandje! Op termijn dan maar een mooie stalen of lederen band kopen voor de net....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
pdavie2311 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:44:
[...]

Haha! Had er al 1 gereserveerd net over de grens hier! Met inderdaad een sportbandje! Op termijn dan maar een mooie stalen of lederen band kopen voor de net....
Ik hoop dat je je niet gaat ergeren aan die enkele gram extra dat die RVS weegt. Maar iig veel plezier ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:05
Bij bol besteld met levertijd week 39/40. Hopelijk deze week nog. Met tientje Select korting :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Tartarus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:49:
[...]

Ik hoop dat je je niet gaat ergeren aan die enkele gram extra dat die RVS weegt. Maar iig veel plezier ervan.
Is ie zwaarder? Dan kan ik er echt niet mee hardlopen..;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
pdavie2311 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:51:
[...]

Is ie zwaarder? Dan kan ik er echt niet mee hardlopen..;-)
Een paar gram idd 😋.
Mooie keuze het is en blijft natuurlijk een sieraad.

Maar hou er tekening mee dat rvs gevoelig is voor kleine krasjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Paperbag24 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:29:
[...]

Een paar gram idd 😋.

Wat je overig goed kunt poetsen.
Ik was op de launch van de eerste in de VS en trok daar een enorme kras op mijn RVS first gen.

Toen kreeg ik op macrumours de tip voor Mothers Polish.
Daar poets ik sinds dien elke paar maanden de watch mee, gaat als een speer. https://www.bol.com/nl/p/...JVNZA.1_4.10.ProductTitle

Edit: Nog een leuk weetje, ik had de S5 in Titanium en daar kunnen wat spots/marks op komen.
Toen kreeg ik op hetzelfde Macrumours de tip om een schuursponsje te gebruiken, de ruwe kant welteverstaan. Gast zweerde erbij, na wat twijfel toch gedaan en ding werd als nieuw :)

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 22-09-2020 21:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Paperbag24 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:29:
[...]

Een paar gram idd 😋.

En daardoor ook prima te polijsten! 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pharos1985
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:17
AW 6S 44mm blauw met braided solo loop besteld, levertijd 6 tot 8 weken geeft ie aan (besteld op BE website van Apple).

Ben keer benieuwd.
Zou het kunnen/hopen dat ie er eind deze week toch is denken jullie? :-)
Maat tool gaf maat +/- 10.2 aan, heb dus maar maat 9 genomen, ben benieuwd of die goed strak gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pharos1985 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:43:
AW 6S 44mm blauw met braided solo loop besteld, levertijd 6 tot 8 weken geeft ie aan (besteld op BE website van Apple).

Ben keer benieuwd.
Maat tool gaf maat +/- 10.2 aan, heb dus maar maat 9 genomen, ben benieuwd of die goed strak gaat zitten.
Eind deze week is wel heel snel maar eerder verwachten dan week 6 zou ik zeker.
Ze lijken aardig in te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ik hoop ook dat ze de bandjes straks voldoende op voorraad hebben. Nu staan de meeste pas voor over een par weken en de braided zelfs een paar maanden 🙈

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsport40
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:13
Alexknl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:55:
Bij bol besteld met levertijd week 39/40. Hopelijk deze week nog. Met tientje Select korting :>
Wilde ik ook doen, maar wilde toch de Solo Loop en dat kan alleen bij Apple.
Besteld: 21 Sept
Levering: 8 Okt - 13 Okt

[ Voor 5% gewijzigd door Rsport40 op 22-09-2020 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:05
Rsport40 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:00:
[...]

Besteld: 21-9-2020
Levering: 13-10-2020
Ik wil ook graag de solo loop maar die haal ik later wel los in mijn maat. Ik hoor allemaal verhalen dat mensen een bepaalde maat hebben besteld, die niet blijkt te passen en de hele apple watch retour moet. Voor eventuele verkoop in de toekomst is een standaard verstelbaar bandje natuurlijk ook handig om erop te hebben dacht ik zo. En de levertijd was ook pas eind oktober met solo loop in mijn maat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chupchupgames
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-09 22:34
Rsport40 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:00:
[...]

Besteld: 21-9-2020
Levering: 13-10-2020
Yep, ook hier. Net besteld. Levering de 21ste op zijn vroegst. Ben benieuwd of het sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsport40
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:13
Levertijden lopen rap op bij Apple. Gisteren besteld en over 2 weken in huis.
Nu bestellen is inmiddels al 1 tot 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:35
Hier lijkt het net andersom, voorbije dagen aan het zien voor een 44mm space grey met zwart sportsbandje op Apple Belgie en was 21-28 Oktober en nu net stond het op 30 Sept - 7 Okt :P

Ik moet zowiezo wachten tot MM etc toonzaal modellen heeft, ik twijfel tussen space grey en blue maar wil dat blue eerst eens in het echt zien, helaas enige Apple Store in Belgie is Brussel en daar kom ik niet graag :P

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 09:09
Rsport40 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:37:
Levertijden lopen rap op bij Apple. Gisteren besteld en over 2 weken in huis.
Nu bestellen is inmiddels al 1 tot 2 maanden.
Ja ik hoop ook iedere dag dat ik een mailtje van Apple krijg of een melding dat de Apple Watch onderweg is.

17 september besteld vw. lvd 5-8 okt

RandyJC

• Paperbag24
Pharos1985 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:43:

Ben keer benieuwd.
Netjes hij is in het echt nog mooier zag een foto op Reddit .😍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saturn21
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:43
19 september Apple Watch SE Nike edition 44mm besteld, levering (uit China) morgen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RandyJC
saturn21 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:37:
19 september Apple Watch SE Nike edition 44mm besteld, levering (uit China) morgen _/-\o_
Weet nou niet of dit mij hoop moet geven of niet haha

Elke keer als ik zo’n hebbeding koop dan voel ik me altijd net een klein kind, het wachten is iedere keer heel moeilijk 🙄

RandyJC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

De Stores, zowel Apple als overige, krijgen de laatste 3 dagen geen enkele voorraad. Dat is wel eens anders geweest. Toch Corona/leveringen etc?

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:45
Ik heb gisteren in Düsseldorf een watch gereserveerd en opgehaald. Helaas al mijn eerste vastloper gehad. Hebben jullie hier ook last van?

• Paperbag24
turkeyhakan schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:31:
Ik heb gisteren in Düsseldorf een watch gereserveerd en opgehaald. Helaas al mijn eerste vastloper gehad. Hebben jullie hier ook last van?
op meerdere fora klagen mensen over watch os 7.
De enige vasloper die ik heb gehad was op mijn serie 0.

[ Voor 8% gewijzigd door Paperbag24 op 23-09-2020 08:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou mijn watch is er ook. Gisteren in de UK vandaag thuis. Toch netjes van DHL.

Verhuizen naar het Apple watch topic dus, succes allen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:35:
Nou mijn watch is er ook. Gisteren in de UK vandaag thuis. Toch netjes van DHL.

Verhuizen naar het Apple watch topic dus, succes allen!
Foto’s??? ;-) Grote kans dat ik deze ook neem..

pdavie2311 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:02:
[...]

Foto’s??? ;-) Grote kans dat ik deze ook neem..
Hatsa

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:15
Mijn levering staat bij UPS op morgen i.p.v. 1 oktober, echter bij de gedetailleerde weergave staat dat die in Korea is (en ingeklaard bij de douane), kan ik nou echt verwachten dat die er morgen is? Lijkt me sterk eigenlijk, maar wie weet!

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:03

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Soepstengel schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:45:
Mijn levering staat bij UPS op morgen i.p.v. 1 oktober, echter bij de gedetailleerde weergave staat dat die in Korea is (en ingeklaard bij de douane), kan ik nou echt verwachten dat die er morgen is? Lijkt me sterk eigenlijk, maar wie weet!
Idem hier. Denk hetzelfde vliegtuig ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:57
Soepstengel schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:45:
Jup, je kunt het echt verwachten. Over iets minder dan 3 uur is ie namelijk in Keulen.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:03

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Serial-X schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:33:
[...]

Jup, je kunt het echt verwachten. Over iets minder dan 3 uur is ie namelijk in Keulen.
Zou ook moeten, volgens https://www.ups.com/nl/en...rvices/express-saver.page ;)
Hoe kom je trouwens aan het vluchtnummer van deze zending?

[ Voor 7% gewijzigd door Thrace Grumble op 23-09-2020 15:07 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 10:53
Hoelang blijft je order op Verzending wordt voorbereid staan?
Want hij staat hier nu een tijdje op en CC is belast *kan niet wachten*.

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:14
Woensdag 16de besteld, levering staat voor komende maandag. 44mm Space grijs W6, met lederen band in het zwart. Gevlochten blauwe band vond ik ook mooi maar levertijd eind oktober al...

• Roos79
daaaan82 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:26:
Wanneer is je leverdatum?

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 09:30
daaaan82 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:26:
Duurde bij mij een dag of 2

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• daaaan82
7 okt. dus ik was al verbaasd dat hij nu op verzending wordt voorbereid stond. En wil hem gewoon heel graag hebben. :*)

• Roos79
daaaan82 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:36:
[...]

7 okt. dus ik was al verbaasd dat hij nu op verzending wordt voorbereid stond. En wil hem gewoon heel graag hebben. :*)
Dan kan het nog wel even duren voor hij naar verzenden gaat.
Hier staat hij sinds 18 sept op verzonden de stap na jouw status hij kan dus gerust nog even onderweg zijn helaas.

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Iemand een idee of je nu ergens de series 5 stainless steel goedkoper kan kopen?

• winwiz
De mijn flipt steeds tussen vrijdag 25 en maandag 28 september. Gelukkig heb ik nog een AW 4 dus heel erg is het niet.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daaaan82
Roos79 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:50:
[...]

Dan kan het nog wel even duren voor hij naar verzenden gaat.
Hier staat hij sinds 18 sept op verzonden de stap na jouw status hij kan dus gerust nog even onderweg zijn helaas.
Mmm en ik wacht al zolang. Heb begin augustus mijn S3 laten sneuvelen, scherm volledig aandiggelen. Ik wil weer een AppleWatch!!! En nu een blauwe oOo

• Roos79
@daaaan82 Te zien aan je leverdatum niet gelijk besteld?

Hier gelijk Dinsdag besteld ook een blauwe

• daaaan82
Roos79 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 21:20:
@daaaan82 Te zien aan je leverdatum niet gelijk besteld?

Hier gelijk Dinsdag besteld ook een blauwe
Nee 1 dag later in de avond.

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 17:51
Hyloba schreef op woensdag 23 september 2020 @ 21:11:
Iemand een idee of je nu ergens de series 5 stainless steel goedkoper kan kopen?
https://www.cyberport.de/...24&sort=price_desc&page=1

https://www.gravis.de/Kat...ce&pageSize=12&show=Page#

[ Voor 18% gewijzigd door ZiSE op 23-09-2020 22:22 ]

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:22
Zijn beide prima winkels. Ook de AW 4 SS bij Gravis besteld twee jaar geleden. Had het binnen 2 dagen in huis. :)

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 17:51
Hyloba schreef op donderdag 24 september 2020 @ 07:12:
[...]

Bedankt! Had wel een grotere prijsdaling gehoopt. Zal toch geen stainless steel worden dan..
Je kunt geizhals.de in de gaten houden. Prijsdalingen op Apple zijn meestal niet super groot.
https://geizhals.de/apple...4mm-edelstahl-v22764.html

• RandyJC
voor de geïnteresseerde:
AW S6 RED 44MM
Utrecht The Wall

Volgens de sites van amac op voorraad

https://www.amac.nl/apple...-sportbandje#storelocator

RandyJC

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:40
Gewoon de apple site in de gaten houden in de ochtend. Zo heb ik eergisteren een S6 44MM Nike space grey kunnen scoren en opgehaald bij Apple Amsterdam.

• Stanley22_7
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-09 02:58
Sturen ze vandaag het dhl bericht dat mijn in dld bestelde Watch van Eindhoven naar Oberhausen gaat. Dan komt die praktisch hier langs, kan ik zwaaien... 2-10 verwachte uitlevering. Order maandag op Apple.de geplaatst.

[ Voor 9% gewijzigd door Stanley22_7 op 24-09-2020 19:27 ]

• winwiz
Morgen de levering. Op launchday besteld 44 mm Blauw

• pdavie2311

pdavie2311

winwiz schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:26:
Morgen de levering. Op launchday besteld 44 mm Blauw
Hier ook! Maar heb hem al lang en breed via CB! Gaat dus ongeopend retour naar Apple!

• Pharos1985
Iemand al een AW S6 met gevlochten blauwe solo band geleverd gekregen?
Die van mij staat nu eind november... :(
Heb een AW 6S 44MM blauw met blauwe braided solo loop besteld.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
16 september besteld. Een blauwe 44mm S6 met geschatte lever tijd 2-7 oktober.
Is vanochtend verzonden en staat nu op 2 oktober, maar bij DHL nog geen info bekend. Hij schijnt uit Eindhoven te komen?

Dan kan ik er stiekem nog vanuit gaan dat hij begin van komende week toch wel aankomt. Of niet dan.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:35
Hangt er van af wanneer DHL hem effectief in handen krijgt, begin volgende week is ''nog maar'' 28 - 29 Sep.
Maar normaal wel voor Vrijdag ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
Hij is verzonden vanuit China en ondertussen ook vertrokken uit Shanghai. Verwachtte leverdatum 28 sept ipv 7 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Pharos1985 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:36:
Iemand al een AW S6 met gevlochten blauwe solo band geleverd gekregen?
Die van mij staat nu eind november... :(
Heb een AW 6S 44MM blauw met blauwe braided solo loop besteld.
Wanneer besteld?
Stiekem blij dat ik niet voor die gegaan ben dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
daaaan82 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:04:
Hij is verzonden vanuit China en ondertussen ook vertrokken uit Shanghai. Verwachtte leverdatum 28 sept ipv 7 okt.
Welke datum had je de aw besteld?
Mijn leverdatum is nog steeds 5-8 okt.
17 september besteld.

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Apple Watch Series 6 met Sportloop Cactus besteld op 16/9. Gisteren een bericht van UPS dat hij maandag aankomt. Kan het me niet voorstellen, leverdatum was 7 oktober en lijkt nog in China te liggen.

Maar ook Apple geeft nu 28/9 aan en vliegtuigen gaan snel. Ben benieuwd!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Katmi schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:01:
Hangt er van af wanneer DHL hem effectief in handen krijgt, begin volgende week is ''nog maar'' 28 - 29 Sep.
Maar normaal wel voor Vrijdag ja.
In mijn geval. Launch date besteld, dus verleden week dinsdag. Gisteravond was hij in handen van DHL en vandaag bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos1985
Roos79 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:48:
[...]

Wanneer besteld?
Stiekem blij dat ik niet voor die gegaan ben dan
22/9 besteld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daaaan82
RandyJC schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:53:
[...]

Welke datum had je de aw besteld?
Mijn leverdatum is nog steeds 5-8 okt.
17 september besteld.
16 september | blauwe AppleWatch 44 mm | donkermarineblauw geweven sportband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Ah een week later dat maakt het wel duidelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
winwiz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:19:
[...]

In mijn geval. Launch date besteld, dus verleden week dinsdag. Gisteravond was hij in handen van DHL en vandaag bezorging.
Binnen en backup over gezet... Meer van hetzelfde maar toch anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Heb het idee dat het dit jaar wel langer duurt dan voorgaande jaren. Launch day besteld, cc nog niet belast (afgezien van de €0,00 check) en een leverdatum van 30 september. En zo spannend is de Watch niet, space gray met zwart sportbandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:35
Baal toch wel een beetje... Watch S6 op launch day besteld. 2-4 werkdagen "verzendklaar".
Moet maandag de 28ste komen. DHL geeft nog steeds weer: "Zending informatie ontvangen".

Ondertussen is AppleCare al ingegaan sinds 19 september en heb ik de factuur al en wordt m'n creditcard al belast. Ik ruil m'n oude watch in en zelfs het inruildoosje is er al... met de opmerking dat ik er wel binnen 14 dagen gebruik van moet maken :') ...

Eerste keer dat me dit zo verloopt... Dit is m'n slechtste launch ervaring ooit. Normaal bestellen op de vrijdag en de volgende vrijdag binnen... Maar goed Apple had er al voor gewaarschuwd dat door COVID alles anders kan lopen dan normaal.

Maar goed waar loop ik over te zeuren. Zijn ergere dingen in t leven. Moest t ff kwijt. O-) Ben benieuwd of ie dan ook daadwerkelijk maandag komt. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Via Apple is de mijne net geleverd. Alleen even open gemaakt om het geweven bandje te bekijken! Wel een mooi bandje, maar iets te groot, maat 11...Al weer ingepakt en gaat maandag retour naar Apple..Ik hou mijn CB versie voor nu!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
pdavie2311 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:41:
Via Apple is de mijne net geleverd. Alleen even open gemaakt om het geweven bandje te bekijken! Wel een mooi bandje, maar iets te groot, maat 11...Al weer ingepakt en gaat maandag retour naar Apple..Ik hou mijn CB versie voor nu!
Had je hem net zo goed dicht kunnen laten echt zo zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Roos79 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:46:
[...]

Had je hem net zo goed dicht kunnen laten echt zo zonde
Waarom? Ik mag hem zelfs 30 dagen gebruiken van Apple om hem vervolgens retour te sturen! Heb alleen verpakking van het bandje opengemaakt, horloge niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@pdavie2311 Je heb er al een waarom zou je dan die nog openen?
Je bent tevreden met die je heb toch?

[ Voor 48% gewijzigd door Roos79 op 25-09-2020 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Ondertussen is het 18 uur op vrijdagavond en als ik eerdere berichten in dit topic mag geloven, wordt de status van DHL leveringen in het weekend niet gewijzigd.
Hoe moet ik dan weten hoe laat ze maandag langskomen met mijn S6?
Wordt dat dan in de ochtend zichtbaar?

Ik begin ondertussen te vrezen dat 28 september niet haalbaar blijkt en ik daardoor nog langer op mijn Watch moet wachten 😫

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Tartarus zondag of maandag ochtend heel vroeg krijg je dan nog een melding.
Soms kan je dan de tijd nog wijzigen maar pas op soms is een wijziging doen van invloed op het lever proces

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Roos79 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 17:22:
Ik wou de band zien in het echt en passen! Nu weet ik welke maat ik daarvan moet hebben, dus komt dat bandje onder de 🎄..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Roos79 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 18:22:
@Tartarus zondag of maandag ochtend heel vroeg krijg je dan nog een melding.
Soms kan je dan de tijd nog wijzigen maar pas op soms is een wijziging doen van invloed op het lever proces
Ik ben vrij die dag dus ik zal zeker niet gaan wijzigen.
Don’t fix what’s not broken

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Geinig dat zowel mensen met leverdatum 28 september en 2-7 oktober de watch op de 28e gaan ontvangen.

Volgens mij wijzigt DHL pas maandagochtend de status en is UPS nu met de lading naar Nederland onderweg, vandaar dat we alleen “zendingsinfo ontvangen” zien staan.

• Tartarus
Eduardboon schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:22:
Geinig dat zowel mensen met leverdatum 28 september en 2-7 oktober de watch op de 28e gaan ontvangen.

Volgens mij wijzigt DHL pas maandagochtend de status en is UPS nu met de lading naar Nederland onderweg, vandaar dat we alleen “zendingsinfo ontvangen” zien staan.
Ik heb vanochtend een sms gekregen dat mijn Watch in Brussel is. Leverdatum is nog steeds 28 september.
Hopelijk in de ochtend, want ben toch de hele dag thuis.

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:25
Eduardboon schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:22:

Klopt helemaal. Gisteren een sms gehad dat mijn bestelling voor 6 okt, maandag de 28e geleverd gaat worden. Ben benieuwd. :*) Kerst komt vroeg dit jaar. o<:)

[ Voor 3% gewijzigd door TheKerremenke op 26-09-2020 12:01 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Roos79 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 17:22:
Nou omdat hij het geweven bandje wilde bekijken, dat staat er toch :P

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:51:
[...]

Nou omdat hij het geweven bandje wilde bekijken, dat staat er toch :P
Exact! Mooi bandje, maat 10 moet ik hebben weet ik nu, haha! Heb voor maandag een SS ter afhaling staan bij de MM net over de grens. Hopelijk gaat dat nog door, qua levering bij hun...Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:33:
[...]

Exact! Mooi bandje, maat 10 moet ik hebben weet ik nu, haha! Heb voor maandag een SS ter afhaling staan bij de MM net over de grens. Hopelijk gaat dat nog door, qua levering bij hun...Ben benieuwd!
Keurig.

Ik heb de SS nu met de “zwarte” geweven band. Leuke combo wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:16:
[...]

Keurig.

Ik heb de SS nu met de “zwarte” geweven band. Leuke combo wel.
Ik zag de foto! Staat super goed!

• Roos79
pdavie2311 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:33:
[...]

En dan gaan er 2 terug die van Apple en die ander die je al had?
Maar je woont niet in een rode regio anders kan je geen eens naar Duitsland toe 🙊

Aan de ene kant snap ik je maar aan de andere kant heb dan even geduld tot het klokje wat je wilt er is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Roos79 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:08:
[...]

En dan gaan er 2 terug die van Apple en die ander die je al had?
Maar je woont niet in een rode regio anders kan je geen eens naar Duitsland toe 🙊

Aan de ene kant snap ik je maar aan de andere kant heb dan even geduld tot het klokje wat je wilt er is
Wat is nu exact je probleem? Volgens consumentenrecht sta ik volledig in mijn recht..Ik woon idd niet in een rode regio, maar dank voor jouw bezorgdheid..

Pagina: 1 ... 51 ... 67 Laatste