Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:12
ah dat verklaart de wachttijd :) . ook inmiddels bij coolblue besteld. Mediamarkt proberen te annuleren. denk dat ze niet helemaal wakker waren op de site gisteren.
Soepstengel schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:52:
[...]

Inderdaad ook geen verzendbevesting gekregen van de mediamarkt, hang nu met ze aan de telefoon. En ja het is vervelend, maar daar kan jij ook niks aan doen :) Gewoon slecht gecommuniceerd door Mediamarkt.

Ik ga hem ook annuleren en denk dat ik toch ga wachten op Apple vanwege het bandje (Nike Sport Bandje Zwart).

[...]

Nee niet dat ik weet, daarom hang ik nu ook aan de telefoon. Let wel op, het is druk dus het gaat wel even duren.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14:18
coolblue kan je nu bestellen. vanavond in huis. Mijn watch is inmiddels al verzonden en komt maandag hier aan. Is zelfs als ingeklaard door de douane. Zat te denken nog naar de store te gaan vanochtend. maar voor 2 dagen eerder toch maar niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 09:00
mr3000 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:05:
coolblue kan je nu bestellen. vanavond in huis. Mijn watch is inmiddels al verzonden en komt maandag hier aan. Is zelfs als ingeklaard door de douane. Zat te denken nog naar de store te gaan vanochtend. maar voor 2 dagen eerder toch maar niet ;-)
Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:15
Soepstengel schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:52:
[...]
Inderdaad ook geen verzendbevesting gekregen van de mediamarkt, hang nu met ze aan de telefoon. [...]
Ik ga hem ook annuleren en denk dat ik toch ga wachten op Apple vanwege het bandje (Nike Sport Bandje Zwart).
Update; een medewerker van Mediamarkt aan de telefoon gehad die doodleuk vertelde dat ze niet op voorraad zijn en ze ook geen zicht hebben op wanneer ze wel binnen komen. Er is nog een "andere lijst" waar ik schijnbaar niet op stond, geen idee wat dat verder is. Ik heb de bestelling geannuleerd en wacht wel rustig af op mijn order bij Apple + mooi bandje.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
GeorgeMichael schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:29:
[...]

Deze is zojuist verzonden door Apple. Ben benieuwd waarvandaan 'ie verzonden is. Dat kan ik nog niet zien.
De (enige) status van mijn zending is:

1 Shipment information received EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE om 03:18

Leverdatum is naar voren geschoven naar 30 september.

Achteraf is toch wel aantrekkelijk geweest om gewoon bij Amac of Coolblue te bestellen maar ik heb het idee dat de Solo Loop momenteel alleen bij Apple verkrijgbaar is? Ik ben toch wel benieuwd naar dat bandje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 09:00
Lijkt er trouwens op dat diverse modellen beschikbaar zijn voor pickup in de Apple Store vandaag als je een bestelling voor ophalen plaatst online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik mag gewoon geduld hebben omdat ik bij Apple heb besteld in verband met 100 euro inruilwaarde Series 3.

Vraag me nu alleen af: heb ik wel 2 jaar garantie. Ik weet dat Apple daar kinderachtig in kan zijn. Dan zou ik liever bij een Coolblue bestellen.

Overigens is garantie bij Apple zelden nodig, zo vaak gebeurt er niets, maar toch best belangrijk.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 13:23
THE_BASE schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:30:
Vraag me nu alleen af: heb ik wel 2 jaar garantie. Ik weet dat Apple daar kinderachtig in kan zijn.
Ja. Dat is consumentenwetgeving in Nederland.

Edit: Dat zeg ik nu wel zo makkelijk, maar heb er geen ervaring mee. Bij bijvoorbeeld Coolblue zit je sowieso beter wat garantie en service betreft.

[ Voor 22% gewijzigd door Rickth64 op 18-09-2020 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 09:09
Toch prettig dat ze in de stores wel beschikbaar zijn. Voor de mensen die niet kunnen of willen wachten kunnen dan de moeite hiervoor nemen.

Ik wacht nog ff geduldig de 5-8 oktober af en stiekem hoop ik dat de bestelling volgende week al geleverd word.

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 19:30
Mijn bestelling van de cool blue is zojuist verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 20:53
Ik heb gekozen voor een sportloop en die combi hebben ze niet elders dus ik wacht rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14:18
Avond van lancering.
Watch SE komt vandaag (besteld als cadeau) Series 6 maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:54
Zooooo.. vanmorgen op m’n gemakje kunnen bestellen bij de Coolblue. Prima op voorraad en word vanavond bezorgd. Heb een blauwe 44mm met blauwe sportband. Die gevlochten solo loop bestel ik over een maandje wel op Ali. Tegen die tijd zijn die ws volop beschikbaar daar.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
Iemand al in een fysieke Mediamarkt geweest om te kijken of het daar ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:34
[verwijderd]

[ Voor 149% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:18
THE_BASE schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:30:
Ik mag gewoon geduld hebben omdat ik bij Apple heb besteld in verband met 100 euro inruilwaarde Series 3.

Vraag me nu alleen af: heb ik wel 2 jaar garantie. Ik weet dat Apple daar kinderachtig in kan zijn. Dan zou ik liever bij een Coolblue bestellen.

Overigens is garantie bij Apple zelden nodig, zo vaak gebeurt er niets, maar toch best belangrijk.
Ja heb ik ook gedaan voor mijn series 4. Misschien dat Apple door inruilen wat trager is met verzenden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 07:43
BurrowedLurker schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:13:
Iemand al in een fysieke Mediamarkt geweest om te kijken of het daar ligt?
Ik heb net een rondje gedaan in centrum Utrecht
- MediaMarkt Hoog Catharijne: "Die is nog niet leverbaar."
- Amac Post: "Ze komen later vandaag binnen." Alleen zonder de garantie dat als ik em nu reserveer, ie dan ook vandaag binnen is.

Dus net maar besteld bij Apple zelf, mag em vanmiddag ophalen in Amsterdam.

[ Voor 8% gewijzigd door Eunos op 18-09-2020 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:54
Zo. Bij DHL zojuist bericht gehad dat mijn Watch is ontvangen door de campingbeheerder in Duitsland.
Ik denk dat ik ‘m maandag of dinsdag wel binnen heb. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 09:30
Het bericht van Apple dat hij verzonden is.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook verzonden en Wordt bezorgd vr sep. 25. (stond op 24-28 september)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bjonnie schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 07:10:
Ik heb net gelukkig bij Apple een SS 44mm zilver met Milanese Loop kunnen bestellen voor afhaling vandaag in Oberhausen! Het lijkt alsof er verschillende op voorraad zijn, zo ook zilver met het witte sportbandje en nog wat andere bandjes via de personalisatie tool.
Aah shit Ik zit dit nu pas. Mijn rvs komt volgende week maar had vandaag ook wel even naar oberhaussen kunnen scheuren. Nu alleen niets meer af te halen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

16 september besteld via A-Mac, gisteren verstuurd en vandaag ontvangen.

Oh tipje je kan wanneer je klant bent bij ING via de punten store inloggen bij amac ing portaal, hier krijg je kan korting op producten ( en ook series 6 )

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11-2023
Weet iemand of ze al ergens een 44mm titanium versie verkopen? Kan tot nu toe enkel RVS vinden in een paar leuke kleurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickvdd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:13:
Weet iemand of ze al ergens een 44mm titanium versie verkopen? Kan tot nu toe enkel RVS vinden in een paar leuke kleurtjes.
Titanium is eruit toch als S6 model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Donstil schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:27:
[...]

Titanium is eruit toch als S6 model?
Nee hoor, alleen hier niet te koop om ongegrijpelijke (?) redenen. Net zoals die stainless steel variant alleen in 4G variant te koop is (dacht ik).

Denk dat wij te krenterig voor Apple zijn ;-)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loekf2 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:32:
[...]

Nee hoor, alleen hier niet te koop om ongegrijpelijke (?) redenen. Net zoals die stainless steel variant alleen in 4G variant te koop is (dacht ik).

Denk dat wij te krenterig voor Apple zijn ;-)
Ja hier niet te koop is mij bekend. Maar zie ze op de Amerikaanse en Duitse stores ook niet meer. edit: ooh het zijn geen Apple watch Editions meer. Daar zit het hem in.

Ik had een S5 Titanium. Vond hem tegenvallen.
Leek mij in de praktijk te veel op de silver aluminium.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 18-09-2020 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Donstil schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:39:
[...]

Ja hier niet te koop is mij bekend. Maar zie ze op de Amerikaanse en Duitse stores ook niet meer. edit: ooh het zijn geen Apple watch Editions meer. Daar zit het hem in.

Ik had een S5 Titanium. Vond hem tegenvallen.
Leek mij in de praktijk te veel op de silver aluminium.
Zie ze op de US store hoor, doorscrollen tot ergens na de (voor Kim K. & co) Hermes modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:19
Ik was vanochtend in Haarlem om even in de Apple store te kijken naar de nieuwe bandjes. Zag online als dat er weinig tot geen op voorraad waren. Toen ik daar was stonden er wel wat mensen buiten (ook van Apple) vanwege de Corona natuurlijk. Aangezien ik mijn series 5 behoud en alleen voor bandjes ging kijken heb ik de ‘rij’ maar overgeslagen :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loekf2 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:50:
[...]

Zie ze op de US store hoor, doorscrollen tot ergens na de (voor Kim K. & co) Hermes modellen.
Ja daarom had ik mijn post aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 14:02
hk12nl schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:01:
Ik was vanochtend in Haarlem om even in de Apple store te kijken naar de nieuwe bandjes. Zag online als dat er weinig tot geen op voorraad waren. Toen ik daar was stonden er wel wat mensen buiten (ook van Apple) vanwege de Corona natuurlijk. Aangezien ik mijn series 5 behoud en alleen voor bandjes ging kijken heb ik de ‘rij’ maar overgeslagen :)
Je hebt geen idee of er ook echt voorraad for the grabs was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanderploeg
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-09 19:51
Martijntj schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:24:
[...]

Er was genoeg volgens mij. Ben er ook geweest (met reservering), maar mensen konden bij de ingang gewoon aangeven welk model ze zochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:19
Tip voor omgeving Den Haag!

Ik hou vandaag de Apple site in de gaten en zag net dat er in eens in Den Haag bij de Apple Store de zilverkleurige met geweven bandje op voorraad zijn. Waarschijnlijk hebben ze net een nieuwe levering binnen gekregen.
Ik heb er eentje met een zwarte bandje online besteld en ga hem straks halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Rickth64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:35:
[...]

Inmiddels al een verzendbevestiging mogen ontvangen?
ja, levering vandaag tussen 15.45-17.45 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Laatst online: 15:34
[verwijderd]

[ Voor 112% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Martijntj schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:24:
[...]

Nee ik heb het alleen van een afstandje bekeken

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Morgen komt die van CB binnen en ook de verzendsbevestiging van Apple gekregen nu. Zul je altijd zien..1 is met sportbandje, ander met geweven loop..Kijken welke ik hou...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 09:30
Er zit schot in

Waybill:
Zending informatie ontvangen Sign up for shipment notifications Vrijdag, september 18, 2020 om 12:26 Origin Service Area: EINDHOVEN - WAALWIJK - NETHERLANDS, THE Destination Service Area: AMSTERDAM - MIJDRECHT - NETHERLANDS, TH

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:41
Was vandaag helaas niet thuis om m’n AW in ontvangst te nemen. DHL komt niet in het weekend, dus moet wachten tot maandag. :/

Zit er aan te denken morgen nog even langs de winkel te gaan en m’n bestelling maandag weer te retourneren. Maar ik verwacht dat in de winkel ook weinig voorraad meer is.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ik dacht nog even een Gevlochten solobandje te bestellen in Invernessgroen, 13-16 November 8)7

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Wat een drama vandaag.

Navy blue 40mm en Navy blue 44mm besteld. Kreeg online te zien dat ze op voorraad zijn in Den Haag. Kreeg ook netjes een sms dat ze klaar staan. Dus ik vanuit Eindhoven naar Den Haag gereden. Konden ze het niet vinden blablabla. Vervolgens zegt een medewerker, wij hebben de 44mm alleen in zilver, goud en rood ontvangen vandaag. Oftewel het systeem klopt niet. Dus uiteindelijk mijn bestelling van de twee watches moeten annuleren (nu wachten tot ze het bedrag terug storten) en alvast de 40mm Navy Blue daar los aangeschaft. Nu rond aan het kijken waar de 44mm Navy Blue beschikbaar is (of op korte termijn)...

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Ik heb om 6:35 een verzendbevestiging ontvangen:
Leverdatum staat nog steeds op 8 September.
Maar de track en trace via DHL geeft nog een error aan. Waarschijnlijk zal die binnenkort actief zijn.

Ik hoop echt dat het sneller aankomt dan over 9 dagen.

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 21:19

ddZ

Hmm... de volgende keer ook maar eens bij een Amac of zo bestellen of ophalen, nu ik hier zo lees dat je dan aanzienlijk sneller aan de beurt lijkt te zijn dan bij Apple zelf (afgelopen dinsdagavond besteld, levering woensdag as.).

En helemaal heen spannende combo van kast en bandje of zo... Nog een paar dagen wachten :)

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Froggle schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:44:
Was vandaag helaas niet thuis om m’n AW in ontvangst te nemen. DHL komt niet in het weekend, dus moet wachten tot maandag. :/

Zit er aan te denken morgen nog even langs de winkel te gaan en m’n bestelling maandag weer te retourneren. Maar ik verwacht dat in de winkel ook weinig voorraad meer is.
Kun je geen twee nachtjes wachten? 8)7

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• hk12nl
Donstil schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:45:
Zo ik dacht nog even een Gevlochten solobandje te bestellen in Invernessgroen, 13-16 November 8)7
Ja ik zag ook al dat ze allemaal op leveren rond 16-23 november staan🙈

©2004

• Xmoo
Xmoo schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 01:18:
Wat een drama vandaag.

Navy blue 40mm en Navy blue 44mm besteld. Kreeg online te zien dat ze op voorraad zijn in Den Haag. Kreeg ook netjes een sms dat ze klaar staan. Dus ik vanuit Eindhoven naar Den Haag gereden. Konden ze het niet vinden blablabla. Vervolgens zegt een medewerker, wij hebben de 44mm alleen in zilver, goud en rood ontvangen vandaag. Oftewel het systeem klopt niet. Dus uiteindelijk mijn bestelling van de twee watches moeten annuleren (nu wachten tot ze het bedrag terug storten) en alvast de 40mm Navy Blue daar los aangeschaft. Nu rond aan het kijken waar de 44mm Navy Blue beschikbaar is (of op korte termijn)...
Krijg nu plots een bericht dat de 44mm klaar ligt in Den Haag. Probeer ze te bellen, maar zoals gisteren zonder succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:41
THE_BASE schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 08:45:
[...]

Kun je geen twee nachtjes wachten? 8)7
Ja, maar liever niet. :+

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bij BCC zou ik geen Apple Watch bestellen. Gister zouden er zogenaamd 10 SE's op voorraad zijn dus gelijk besteld samen met een iPad 2020. Netjes bevestiging gekregen maar daarna niets meer.

Vanmorgen even contact gezocht; Apple Watch SE toch niet leverbaar. Over 2 weken pas weer. Wow :(

Tesla M3LR '21

Verwijderd

Fijn, Apple gaf aan 25-9 maar UPS zegt nu as. maandag 21-9!

• BurrowedLurker
Weet iemand toevallig nog een (niet-NL) site waar de 44mm stainless steel zilver leverbaar is?

Bezorgen de Apple Stores (duitsland/frankrijk/enz) ook in NL?

[ Voor 25% gewijzigd door BurrowedLurker op 19-09-2020 11:47 ]

• joeyke87
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:45:
Fijn, Apple gaf aan 25-9 maar UPS zegt nu as. maandag 21-9!
Hier precies hetzelde, Apple 25-09 UPS vastgestelde aflevering 21-09 voor het einde van de dag.

Ik lees dat een handtekening vereist is, maandag werken dus ik hoop dat iemand anders hem in ontvangst mag nemen en tekenen voor ontvangst.
BurrowedLurker schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:40:
Weet iemand toevallig nog een (niet-NL) site waar de 44mm stainless steel zilver leverbaar is?

Als je rechtstreeks vanuit DE naar NL wilt kan je niet bij Apple terecht.

Wel bij bijvoorbeeld cyberport.de

• Dennisweb
BurrowedLurker schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:40:

Als je tot vrijdag kan wachten... CyberPort.de.

Nee, buitenlandse Apple Stores sturen niets naar het buitenland. Ik zit ook nog te wachten tot mijn familielid mijn Watch opstuurt. :)

• BurrowedLurker
Dennisweb schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:48:
[...]

Als je tot vrijdag kan wachten... CyberPort.de.

Nee, buitenlandse Apple Stores sturen niets naar het buitenland. Ik zit ook nog te wachten tot mijn familielid mijn Watch opstuurt. :)
Thanks! Ik zie het inderdaad. Dat soort indicaties ben ik altijd at terughoudend in, want in mijn ervaring zijn ze vaak helemaal gefabriceerd en zegt het niks over de daadwerkelijke levertijd. Aan de andere kant, sommige modellen hebben langere levertijd, dus wie weet.

Zou die 4G gaan werken in Nederland als een provider het ooit gaat ondersteunen? Geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Werkt een Duitse 4g Apple Watch bvb ook in Frankrijk of de US?

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

BCC had blijkbaar een fout gemaakt, de Watch (en de iPad) waren toch beschikbaar. Maandag wordt mijn bestelling geleverd. Weliswaar niet de beloofde vandaag, maar soit, alsnog prima zo :)

Nu maar ff shoppen op Ali voor wat bandjes.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-10 14:31

Grin

Ride si sapis.

@Donstil @Dennisweb Bedankt voor de tip van Cyberport.de! Ziet eruit als een degelijke webshop, zal daar tzt m'n SS AW gaan bestellen.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zojuist in Amsterdam geweest. Series 6 44mm was niet meer voorradig. De SE nog wel voldoende. De nieuwe bandjes zijn echter allemaal bijna op.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Grin schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:50:
@Donstil @Dennisweb Bedankt voor de tip van Cyberport.de! Ziet eruit als een degelijke webshop, zal daar tzt m'n SS AW gaan bestellen.
Graag gedaan. Anders kun je Gravis.de ook nog proberen. Daar heb ik mijn AW4 toen ook besteld. Staan alleen geen leverdata bij.

Verder net even naar Duitsland gebeld. Mijn oom doet 'm maandag op de post. _/-\o_

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:56
Speedfight schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:31:
Zojuist in Amsterdam geweest. Series 6 44mm was niet meer voorradig. De SE nog wel voldoende. De nieuwe bandjes zijn echter allemaal bijna op.
Was er gisteren ook, onderweg er naar toe was die nog voorradig, maar even later bij aankomst niet meer. Twijfelde erg over de S6 of SE. Uiteindelijk besloten voor de S6 te gaan....

Medewerker zei gisteren dat er vandaag een nieuwe batch geleverd werd, en dat die rond 10u in het boeking systeem gingen.
Hele dag gerefreshed, maar niets gezien..... 🥺

Hadden ze toen jij er was nog indicatie van levertijden?

[ Voor 4% gewijzigd door Stinger_Ventura op 19-09-2020 16:41 ]

American Express vraagbaak

• Xmoo
Xmoo schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:35:
[...]

Krijg nu plots een bericht dat de 44mm klaar ligt in Den Haag. Probeer ze te bellen, maar zoals gisteren zonder succes.
Vandaag toch mijn Apple Watch 44mm navy blue binnen. Toch wel blij alleen jammer dat ik 2x van Eindhoven naar Den Haag heb moeten rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Toch maar een SS 44mm besteld en maandag ophalen in Oberhausen..Vond toch de blauwe kleur net niet! Kies een keer voor een SS met saphire glas! Dus, de mijne gaat retour naar CB en via Apple komt dezelfde nog binnen, maar deze gaat zonder openen, gelijk retour! Tja...Wispelturig ten top! Voordeel is wel, lekker een currywurst doen in Oberhausen, haha!!

• loekf2
pdavie2311 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:32:
Toch maar een SS 44mm besteld en maandag ophalen in Oberhausen..Vond toch de blauwe kleur net niet! Kies een keer voor een SS met saphire glas! Dus, de mijne gaat retour naar CB en via Apple komt dezelfde nog binnen, maar deze gaat zonder openen, gelijk retour! Tja...Wispelturig ten top! Voordeel is wel, lekker een currywurst doen in Oberhausen, haha!!
Ik was in Dusseldorf vandaag, naar er stond een mega rij buiten, dus maar geskipped. Blijkbaar is Apple een soort Gucci of Chanel (op de Konigsallee stonden overal rijen voor sjieke winkels) en willen het aantal mensen in de winkel onder controle houden.

Nog ff wachten tot 30 sep dan. Pech gehad met bestellen dinsdag denk ik.

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Stinger_Ventura schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:33:
[...]

Was er gisteren ook, onderweg er naar toe was die nog voorradig, maar even later bij aankomst niet meer. Twijfelde erg over de S6 of SE. Uiteindelijk besloten voor de S6 te gaan....

Medewerker zei gisteren dat er vandaag een nieuwe batch geleverd werd, en dat die rond 10u in het boeking systeem gingen.
Hele dag gerefreshed, maar niets gezien..... 🥺

Hadden ze toen jij er was nog indicatie van levertijden?
Durf het niet te zeggen, ik ging voor de SE dus ook niet op doorgevraagd.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• pdavie2311

pdavie2311

loekf2 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:56:
[...]

Ik was in Dusseldorf vandaag, naar er stond een mega rij buiten, dus maar geskipped. Blijkbaar is Apple een soort Gucci of Chanel (op de Konigsallee stonden overal rijen voor sjieke winkels) en willen het aantal mensen in de winkel onder controle houden.

Nog ff wachten tot 30 sep dan. Pech gehad met bestellen dinsdag denk ik.
Ik heb hem gereserveerd op tijdslot, goede ervaringen mee, vaak binnen 5min weer buiten..

• Rednas388
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik heb de S6 Blauw afgelopen donderdag besteld bij AMAC en gisteren kon ik hem ophalen.

Heb regelmatig op de site van hun zitten kijken en op de dag (vrijdag) zag je de winkelvoorraden oplopen. Als je nu kijkt zijn ze weer leeg. Nog een enkele is in een winkel op te halen.

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb net de Apple Watch SE 40mm voor mijn vrouw besteld bij Mediamarkt. Vervolgens zie ik nu net de reacties over Mediamarkt hier.

Op de website stond voor 23:30 besteld morgen in huis, en in mijn bestelbevestiging staat 1-2 dagen. Voel me wel een beetje bekocht zo.

Zijn er mensen die bij de mediamarkt hebben besteld en hem ook al hebben ontvangen?

Zie: Imperium in "[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid"

[ Voor 16% gewijzigd door Imperium op 19-09-2020 20:55 ]

• Cekstuffertz
  • Registratie: November 2016
S6 40mm met braided solo loop besteld. Levering volgens Apple zou 24-28 september zijn. Afgelopen dagen stond er in mijn UPS tracking dat de levering 21 september zou zijn, maar dat is net verschoven naar 23 september.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurrowedLurker
Imperium schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:06:
Ik heb net de Apple Watch SE 40mm voor mijn vrouw besteld bij Mediamarkt. Vervolgens zie ik nu net de reacties over Mediamarkt hier.

Op de website stond voor 23:30 besteld morgen in huis, en in mijn bestelbevestiging staat 1-2 dagen. Voel me wel een beetje bekocht zo.

Zijn er mensen die bij de mediamarkt hebben besteld en hem ook al hebben ontvangen?
Ik heb net ook besteld en heb nu een leveringsbevesting ontvangen, morgen tussen 8:00 en 20:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
BurrowedLurker schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:54:
[...]

Ik heb net ook besteld en heb nu een leveringsbevesting ontvangen, morgen tussen 8:00 en 20:00
Ik ook, ik zal m'n bericht aanpassen. Ik was te voorbarig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
M’n oom heeft m’n moeder gebeld. Hij komt vanuit Duitsland (hij woont vlakbij de grens) naar ons toe om de SS Graphite Watch af te leveren. Dat is nogeens goed nieuws! 😄

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:49
Iemand die deze Series 6 launch ervaring heeft met zo'n forwarder uit Duitsland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
mprkooij schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:57:
Iemand die deze Series 6 launch ervaring heeft met zo'n forwarder uit Duitsland?
Ja, ik. Ik heb Mailboxde.com gebruikt tijdens de launch van de Series 6. Dat liep niet goed af. Ik was een van de eerste met bestellen. Pas een paar minuten later werd de website traag, dus ik stond echt ergens bovenaan.

Werd 15 minuten later gebeld door Apple met de vraag of ik een forwarder gebruikt had. Ik heb dat eerlijk toegegeven. Toen werd me verteld dat het beleid is dat zijn niet naar postvakadressen verzenden. Daarom zou de order 'on hold' worden gezet tot ik een adres zou hebben van een Duits woonadres.

Daarop heb ik mijn oom in Duitsland gebeld en hij wilde het wel aannemen. Toen ik het adres gewijzigd had, is mijn order alsnog goed gekeurd. In ieder geval liep het bij mij dus verkeerd af. Maar @Donstil heeft juist elk jaar positieve ervaring. Er worden ieder jaar een paar mensen tussen uitgepikt en dat was ik dit jaar dus.

Forwarder gebruiken is dus op eigen risico.

• Dennisweb
Bedenk me net: misschien dat Huifkar minder in de gaten loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eruit pikken is niet meer dan een steekproef denk ik.

Ik doe dit al jaren en gaat altijd goed. Nu ook twee orders (Duitsland en UK) die gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

De Watch die ik bij Apple heb besteld, is vrijdag al aangekomen bij DHL Eindhoven. Waarom dan nog steeds pas levering 28 september? Blijft dat ding daar een week liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-10 22:44
pdavie2311 schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:08:
De Watch die ik bij Apple heb besteld, is vrijdag al aangekomen bij DHL Eindhoven. Waarom dan nog steeds pas levering 28 september? Blijft dat ding daar een week liggen?
Weet je zeker dat hij al in Eindhoven is ? Ik kreeg vrijdag ook een mail van Apple dat hij verzonden is, op de site van dhl staat ook Eindhoven 18 september maar ook de tekst zending aangemeld. Ga er vanuit dat hij alleen is aangemeld en nog niet daadwerkelijk in Eindhoven is. DHL kennende komen er in het weekend sowieso geen status updates dus met wat geluk komt ie alsnog eerder maar ga voorlopig maar even uit van de 25e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Er staat bij mij dat hij is aangemeld bij DHL Eindhoven. Dit is niet anders dan dat DHL weet dat er binnenkort een pakketje aankomt bij hen die ze moeten bezorgen bij iemand.

Op het moment dat zij het pakket fysiek ontvangen zal er een status update komen met verwachte bezorg moment.

Vergis je niet, ik zit ook met smart te wachten tot de mijne komt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lever tijd binnen je Apple order pagina veranderd niet. Dat blijft staan.

DHL geeft je op tracking wel een datum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Zo. Heb mijn Graphite SS ontvangen. :) Mam was blij haar broer te zien, was toch al flink lang geleden.

En Graphite SS + Black Link Bracelet ziet er wat mij betreft super uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:05:
Zo. Heb mijn Graphite SS ontvangen. :) Mam was blij haar broer te zien, was toch al flink lang geleden.

En Graphite SS + Black Link Bracelet ziet er wat mij betreft super uit!
Ooh post daar eens een foto van als je wil, Ik ben wel benieuwd naar die combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 17:51
Donstil schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:55:
[...]

Lever tijd binnen je Apple order pagina veranderd niet. Dat blijft staan.

DHL geeft je op tracking wel een datum.
DHL zal pas updaten zodra de Watch in NL is. Via UPS heb je wel inzicht. Ik had ook een leverdatum uiterlijk 28/9 - Apple gaf na versturen 28/9 als leverdatum - nu is dat 25/9 maar ik verwacht ‘m eerder. Volgens UPS is de Watch via China en Zuid-Korea vanuit Dubai onderweg. UPS gaf eerder maandag als leverdatum aan maar dat wordt nu niet meer vermeld. Ik ga uit iig eerder dan vrijdag as in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZiSE schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:56:
[...]

DHL zal pas updaten zodra de Watch in NL is. Via UPS heb je wel inzicht. Ik had ook een leverdatum uiterlijk 28/9 - Apple gaf na versturen 28/9 als leverdatum - nu is dat 25/9 maar ik verwacht ‘m eerder. Volgens UPS is de Watch via China en Zuid-Korea vanuit Dubai onderweg. UPS gaf eerder maandag als leverdatum aan maar dat wordt nu niet meer vermeld. Ik ga uit iig eerder dan vrijdag as in huis.
Klopt ze gebruiken doorgaans UPS als het rechtstreeks uit de fabriek komt. DHL als het vanuit een EU magazijn gaat.

Edit: mijn lever tijd is overigens uiterlijk aanstaande donderdag. Nog geen verzending of creditcard afschrijving geweest. Dus verwacht dat die ook centraal verstuurd zal worden.

Of het moet de eerste keer zijn dat Apple een lever termijn niet haalt.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 20-09-2020 15:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:42:
[...]

Ooh post daar eens een foto van als je wil, Ik ben wel benieuwd naar die combo.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/tPy6Yvn/C87-E8796-810-D-4708-9492-E8-E8802-AD578.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/wYsKvrN/A6-F104-D8-3-E7-F-4-D39-919-E-310-E6313696-F.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh ja inderdaad! Dat staat veel beter dan ik op voorhand had verwacht. Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-10 14:31

Grin

Ride si sapis.

@Dennisweb Zou je ook eens een paar shot willen maken zonder dat hij om je arm zit? Alvast bedankt! d:)b

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
Grin schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:24:
@Dennisweb Zou je ook eens een paar shot willen maken zonder dat hij om je arm zit? Alvast bedankt! d:)b
Tuurlijk.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/JdmLT3q/4854-BA09-2-F64-46-DC-B65-D-EF18305456-D1.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/rs51HZY/008-EC02-A-12-FB-47-CE-A325-CE09-E1-A47113.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/XsqmHW0/77-C9-F7-AC-8-AFE-4069-80-CC-C735-F748-A78-C.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben wel blij dat ik niet ook voor Graphite gegaan ben. In deze echte foto’s een stuk donkerder dan de pers renders van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:00:
Ben wel blij dat ik niet ook voor Graphite gegaan ben. In deze echte foto’s een stuk donkerder dan de pers renders van Apple.
Dat ben ik zeker met je eens. Als de zon er niet op schijnt is ‘ie best donker. Daar ben ik blij mee, want ik vond de SSSB 4 super. Dus ik ben wel blij met de Graphite.

Welke heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:12:
[...]

Dat ben ik zeker met je eens. Als de zon er niet op schijnt is ‘ie best donker. Daar ben ik blij mee, want ik vond de SSSB 4 super. Dus ik ben wel blij met de Graphite.

Welke heb jij besteld?
Ik vind het overigens wel gaaf, alleen niet voor mij persoonlijk :)

Ik heb de normale RVS besteld. Met Milanese loop want die was na 5 jaar aan vervanging toen(en een losse Leather Link en gevlochten solo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:25:
[...]

Ik vind het overigens wel gaaf, alleen niet voor mij persoonlijk :)

Ik heb de normale RVS besteld. Met Milanese loop want die was na 5 jaar aan vervanging toen(en een losse Leather Link en gevlochten solo)
Ah, ja! Ik vind die Milanese loop niet zo mooi. Maar dat ligt aan mij.

Wanneer komt je Watch binnen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:34:
[...]

Ah, ja! Ik vind die Milanese loop niet zo mooi. Maar dat ligt aan mij.

Wanneer komt je Watch binnen? :)
Heb een (originele uiteraard) collectie van een 30 tal banden. Voornamelijk de Leather Buckles vond ik altijd heel fraai, alleen die maken ze helaas niet meer dus daar moet ik uiterst zuinig op zijn :)

Donderdag aldus Apple. Alleen nog geen afschrijving en/of verzending dus ben benieuwd.

Morgen 07:00 even kijken of er weer wat voorraad is in Oberhausen of Düsseldorf, als dat zo is rij ik er even heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyke87
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:23
Hmm nu zegt ups: Kom later terug voor de geplande aflevering...

Watch heeft ook al veel gezien: van Shanghai, China naar Incheon, Korea en nu zitten we in Dubai Airport 8)7
joeyke87 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:47:
[...]

Hier precies hetzelde, Apple 25-09 UPS vastgestelde aflevering 21-09 voor het einde van de dag.

Ik lees dat een handtekening vereist is, maandag werken dus ik hoop dat iemand anders hem in ontvangst mag nemen en tekenen voor ontvangst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cekstuffertz
  • Registratie: November 2016
joeyke87 schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:08:
Hmm nu zegt ups: Kom later terug voor de geplande aflevering...

Watch heeft ook al veel gezien: van Shanghai, China naar Incheon, Korea en nu zitten we in Dubai Airport 8)7

[...]
Ze zijn zojuist geland, dus zal vanavond op transport gaan naar Nederlands distributiecentrum.

https://www.flightradar24.com/data/flights/5x3#258e0341

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:35
Iemand een idee wanneer MM modellen tentoon heeft ? Twijfel tussen space black en blauw maar zou blauw eerst eens irl willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Hier is de CC volledig belast en ik kreeg de factuur al in de mail van Apple en dat terwijl de watch nog moet komen
Hebben andere dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:26:
Hier is de CC volledig belast en ik kreeg de factuur al in de mail van Apple en dat terwijl de watch nog moet komen
Hebben andere dit ook?
Dat kan inderdaad, belasting is op doorgaans op het moment van "Voorbereiden van verzending".
Maar met bijvoorbeeld Pre-Paid creditcards of een debit Mastercard kan het zijn dat de kaart al volledig belast wordt bij aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Donstil Bij aankoop (besteld zodra het kon) was het gewoon eerst gereserveerd en sinds ik denk gisteren of vannacht geheel.
Maar kan mij bij vorige aankopen niet herinneren dat ze de factuur al versturen
Ik kan mij herinneren dat dat pas kwam als je het product al in huis had maar niet een week van te voren.
(Bezorg datum op de factuur staat ook op 15/9)

[ Voor 7% gewijzigd door Roos79 op 20-09-2020 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:36:
@Donstil Bij aankoop (besteld zodra het kon) was het gewoon eerst gereserveerd en sinds ik denk gisteren of vannacht geheel.
Maar kan mij bij vorige aankopen niet herinneren dat ze de factuur al versturen
Ik kan mij herinneren dat dat pas kwam als je het product al in huis had maar niet een week van te voren.
(Bezorg datum op de factuur staat ook op 15/9)
Ooh perfect, dan komt hij eraan zou je zeggen :)

(Ik heb dat met die factuur ook wel eens gehad, maar garantie gaat lopen op moment van activatie dus nooit naar omgekeken eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21
Met de iPhone kon je altijd op een bepaald tijdstip één reserveren online en afhalen in een van de Apple stores.

Is dat ook met de Apple watches mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Samplex schreef op zondag 20 september 2020 @ 21:38:
Met de iPhone kon je altijd op een bepaald tijdstip één reserveren online en afhalen in een van de Apple stores.

Is dat ook met de Apple watches mogelijk?
Ja. Als ze op voorraad zijn in de Stores wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:17
Cekstuffertz schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:10:
[...]

Ze zijn zojuist geland, dus zal vanavond op transport gaan naar Nederlands distributiecentrum.

https://www.flightradar24.com/data/flights/5x3#258e0341
Inderdaad als ik nu mijn UPS bekijk staat er weer levering maandag einde van de dag. Blijkbaar is de vlucht vanuit Dubai geland in Kolen. Dus dan ik morgen heel goed haalbaar. :9 :9 :9

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Pagina: 1 ... 50 ... 67 Laatste