Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jimijames75
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20:36
@mvdam Ik denk dat laatste. Bij mij staat ie ook op 28 september, maar ga er vanuit dat het komende vrijdag wordt. Heb dat eerder meegemaakt met bestellingen bij Apple.

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:54
Hnn, hier blijft de statis ‘bestelling verwerkt’. Ik denk dus dat mijn bestelling nog steeds on hold staat en het terugbelnummer werkt niet.

• Capo
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Zal er geen voorraad zijn bij de reguliere winkels als Mediamarkt en dergelijke?

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• rattt
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:07

rattt

prrrt

Heb ook in de Duitse Apple store een SS graphite watch besteld en een adres via mailboxde gebruikt. Ben (nog) niet gebeld dat het niet mag dus fingers crossed :)

Status is nu versand wird vorbereitet en leverdatum staat nu op 28 sept..

neen!

• Dennisweb
rattt schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:45:
Heb ook in de Duitse Apple store een SS graphite watch besteld en een adres via mailboxde gebruikt. Ben (nog) niet gebeld dat het niet mag dus fingers crossed :)

Mijn order is geblokkeerd. Het telefoonnummer onderaan de mail werkt niet en de Duitse support blijft me afschepen. ‘Bestelling wordt verwerkt.’ Denk dat ik de order maar ga annuleren. Dan maar geen Watch. :(

Apple meet duidelijk met twee maten. De een mag het wel, de ander mag het niet. Pure discriminatie.

[Voor 11% gewijzigd door Dennisweb op 16-09-2020 10:00]

• Rsport40
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 25-09 17:01
Levertijd is al opgelopen tot 1 oktober. Ik zie dat de Amac de website hebben bijgewerkt en de watch binnenkort gaat leveren. Vraag me af of het handiger is om hier op te wachten, of toch maar via Apple te bestellen voor 1 oktober.

• Alpha89
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 18:29
Gisteren meteen een Apple Watch Nike Series 6 (GPS) 44-mm spacegrijs alu besteld. Staat nu op levering 28 september. Hier ook status: "Verzending wordt voorbereid". Vind die 28 september wel raar aangezien ik eerst ergens 2-4 werkdagen zag staan. Maar goed.

Vervangt overigens mijn series 4. Geen major jump qua design. Maar de series 4 is bijna RIP. Ik sport extreem veel en hij krijgt de nodige klappen. + merk toch dat mijn batterij minder wordt.
rattt schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:45:

versand wird vorbereitet Dan heb je al betaald en komt hij er gewoon aan.
Die datums op de order pagina veranderen dan niet meer maar hij komt dan wel eerder.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Lijkt erop dat de 25-28 (je ziet de laatste datum op de order pagina) er dus ook al uitgaat. Dan schiet het toch op. Helaas zit mijn order in 25/9-1/10 dus dat is de batch daarna pas.

• rattt
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:07

rattt

prrrt

Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:46:
[...]

versand wird vorbereitet Dan heb je al betaald en komt hij er gewoon aan.
Die datums op de order pagina veranderen dan niet meer maar hij komt dan wel eerder.
Zie het nu inderdaad afgeschreven op de creditcard, nice :)

neen!

Mm in de uk is mijn model nog 22-24 sept.
Toch maar even switchen

• rnark
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:56
Hier twee stuks besteld. Allebei blauw met Donkermarineblauw sportbandje, de 40mm wordt vrijdag als het goed is geleverd. De 44mm 25-30 september.

• Dennisweb
Nu baal ik helemaal als een stekker, @Donstil en @rattt ! Mijn order is nog steeds geblokkeerd. Drie keer met Apple gebeld. Twee keer verschillende telefoonnummers gehad die ook onbereikbaar zijn.

Moest op een bandje mijn gegevens inspreken. Kreeg te horen dat ik binnen 48u teruggebeld word en dat ik mijn Watch voor vrijdag wel gedag kan zeggen. De kans is zelfs groot dat mijn order geannuleerd word en ik tegen levertijd van oktober aan zit te kijken.

En dan laten ze jullie wel gewoon door met Mailboxde. Echt kinderachtig van Apple.
Dennisweb schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:54:
Nu baal ik helemaal als een stekker, @Donstil en @rattt ! Mijn order is nog steeds geblokkeerd. Drie keer met Apple gebeld. Twee keer verschillende telefoonnummers gehad die ook onbereikbaar zijn.

Moest op een bandje mijn gegevens inspreken. Kreeg te horen dat ik binnen 48u teruggebeld word en dat ik mijn Watch voor vrijdag wel gedag kan zeggen. De kans is zelfs groot dat mijn order geannuleerd word en ik tegen levertijd van oktober aan zit te kijken.

En dan laten ze jullie wel gewoon door met Mailboxde. Echt kinderachtig van Apple.
Aah dat is balen he, ik ben net gewisseld naar de UK store, toch een weekje eerder.
Kan je dus ook nog proberen.

• Dennisweb
Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:00:
[...]

Aah dat is balen he, ik ben net gewisseld naar de UK store, toch een weekje eerder.
Kan je dus ook nog proberen.
Ja, maar ze sturen dus niet naar een freight forwarding service. Welke service gebruik jij dan?
Dennisweb schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:13:
[...]

Ja, maar ze sturen dus niet naar een freight forwarding service. Welke service gebruik jij dan?
Jij bent er gewoon uitgepikt op een of andere manier. Gebeurt (helaas voor jou) elk jaar. Tientallen gaan goed maar ook een paar helaas niet. Is elke release zo.

Forward2me kan je voor de Uk gebruiken. Goeie ervaringen mee persoonlijk.

• Dennisweb
Hnnn.. Er valt me wel iets op. Iedereen die 'preparing for shipment' heeft, heeft een datum in de week van 28 september. Mijn Watch staat voor 18 september gepland. Zou het kunnen dat ze nog even wachten met de volgende stap omdat de datum zo dichtbij ligt? Zie op MacRumors ook alleen maar mensen met 28 september of later. Een post over 18 september was ik nog niet tegengekomen.

Apple heeft ook al 710 euro op mijn creditcard gereserveerd. Dat was sinds vanochtend zo. Gisteravond heb ik mijn oom zijn gegevens ingevuld. Ik wacht nog even af... heb het gevoel dat het misschien toch wel goedkomt. Anders bellen ze me vanzelf.

Edit: oh wow. De Engelse Apple Store heeft mijn Watch nog staan voor launch day. Als 't dus toch verkeerd loopt, kan ik ook daar nog proberen te bestellen inderdaad.

[Voor 11% gewijzigd door Dennisweb op 16-09-2020 11:52]

Dennisweb schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:51:
Hnnn.. Er valt me wel iets op. Iedereen die 'preparing for shipment' heeft, heeft een datum in de week van 28 september. Mijn Watch staat voor 18 september gepland. Zou het kunnen dat ze nog even wachten met de volgende stap omdat de datum zo dichtbij ligt? Zie op MacRumors ook alleen maar mensen met 28 september of later. Een post over 18 september was ik nog niet tegengekomen.

Apple heeft ook al 710 euro op mijn creditcard gereserveerd. Dat was sinds vanochtend zo. Gisteravond heb ik mijn oom zijn gegevens ingevuld. Ik wacht nog even af... heb het gevoel dat het misschien toch wel goedkomt. Anders bellen ze me vanzelf.

Edit: oh wow. De Engelse Apple Store heeft mijn Watch nog staan voor launch day. Als 't dus toch verkeerd loopt, kan ik ook daar nog proberen te bestellen inderdaad.
18 September watches gaan ook al naar preparing for shipment hoorde ik.
Al zullen die wel centraal vanuit Europa verzonden worden en dus pas morgen echt beweging tonen.

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Gisterenavond wilde ik bestellen en toen was levertijd tussen 24-28 september. Vanmorgen besteld en gekozen voor een ander bandje dan standaard. Levering tussen 2-7 oktober. Geduld hebben dus, maar wel een gewenst bandje.

Besteld: Apple Watch Series 6 44mm Space Gray + Cactus Sportbandje en gekozen voor 100 euro inruil voor de Series 3. Vind het nog een behoorlijk bedrag ten opzichte van 135 euro voor Series 4. Leuke deal zo, want ik wilde onlangs het bandje zelf gaan kopen, dus aan die kant scheelt het weer.

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• fendt
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23:35
Gisteravond een 40mm alu gold met gouden Milanees bandje en een 44mm alu silver met donker marineblauw sportbandje besteld.
Levering staat nog op 28 september. Status is nog “wordt verwerkt”. Hoop eigenlijk wel dat ik ze eerder krijg dan de 28e.

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 01:15
Gisteren na de Keynote gelijk besteld.
Ik had in eerste instantie per ongeluk de zilveren met gouden Milanese Loop besteld.
Gelijk er achteraan de zilveren met zilveren Milanese Loop besteld en de eerste geannuleerd.

Net gekeken en de bestelling wordt voorbereid met verwachte levertijd 28 sept.

• Dennisweb
Het zat me niet lekker. Ik heb vanmorgen drie keer met Apple Duitsland gebeld. Wat ik niet goed gehoord had op het bandje, was dat ik steeds de afdeling Sales had gekozen. Vandaar dat ik steeds werd doorverbonden. Helaas kon niemand me vertellen hoe het met de order zat.

Zojuist nog eens gebeld en het hele bandje afgeluisterd. Kwam erachter dat er een afdeling orders op optie 4 zit. Dus die ingetoetst. De afdeling kon bevestigen dat het nummer dat het niet doet, van de afdeling orders is. Ze hebben mijn order bekeken. Ze bevestigden dat de order was afgekeurd vanwege Mailboxde.com. Maar ze zeiden ook dat ze mijn nieuwe adres ontvangen hadden en vanmorgen de order hebben goedgekeurd. Ze hebben bevestigd dat de order nu de 'normale' status heeft en het probleem is opgelost. De aflevering staat gewoon voor vrijdag in Duitsland gepland. Met een beetje mazzel dus volgende week de Watch gewoon in huis. *O*

• ddZ
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:27
Gisteravond de Series 6 40-mm spacegrijs aluminium met zwart sportbandje besteld, levering vooralsnog 23 september.

Mijn eerste smartwatch, ben dan ook erg benieuwd hoe het gaat bevallen :)

• Comilion
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 19:26
Mijn eerste apple watch, alleen bij mij staat de bezorg datum op 12-18 November... Denk dat het dan bij de amac oid bestellen gaat worden...

• Dennisweb
Verzending wordt voorbereid vanuit de Duitse Apple Store. :)

• Jannis
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 21:09
Puur uit nieuwsgierigheid, maar vanwaar de interesse in het bestellen in Duitsland? Zijn we echt zo krenterig voor het €10 euro prijsverschil of mis ik iets :)?

Zelf gister een goudkleurige 44-mm met cyprus groen sportbandje besteld, ter vervanging van mijn Series 4. Eigenlijk vooral omdat mijn S4 beschadigd is (zij-knop werkt niet en deel scherm reageert niet meer op touch). Staat nu op levering 1 oktober...

• Dennisweb
Jannis schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:31:
Puur uit nieuwsgierigheid, maar vanwaar de interesse in het bestellen in Duitsland? Zijn we echt zo krenterig voor het €10 euro prijsverschil of mis ik iets :)?

Zelf gister een goudkleurige 44-mm met cyprus groen sportbandje besteld, ter vervanging van mijn Series 4. Eigenlijk vooral omdat mijn S4 beschadigd is (zij-knop werkt niet en deel scherm reageert niet meer op touch). Staat nu op levering 1 oktober...
Krenterig? Allerminst! Ik heb bijna 300 euro meer uitgegeven dan ik bij de Apple Store in Nederland zou doen.

Ik heb namelijk een Apple Watch 40mm Roestvrijstaal gekocht in Graphite kleur. Roestvrijstaal heeft een saffierglas en is daardoor qua scherm een stuk krasvaster. Kost wel 710 euro, heb je ook wat. :)

• Jannis
Dennisweb schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:33:
[...]

Krenterig? Allerminst! Ik heb bijna 300 euro meer uitgegeven dan ik bij de Apple Store in Nederland zou doen.

Ik heb namelijk een Apple Watch 40mm Roestvrijstaal gekocht in Graphite kleur. Roestvrijstaal heeft een saffierglas en is daardoor qua scherm een stuk krasvaster. Kost wel 710 euro, heb je ook wat. :)
Ah interessant dat de roestvrijstale versie blijkbaar niet in Nederland wordt verkocht, wist ik niet!

• Soepstengel
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 26-09 15:23
Gisteren besteld: Nike versie 44mm, spacegrijs alu en zwart geweven sportbandje, levertijd staat op 1 oktober, stiekem hoop ik dat die eerder komt. Morgen ook maar even de andere winkels in de gaten houden, al zal daar mijn combinatie wel niet beschikbaar zijn, dat zal nog een afweging zijn.

Mijn ervaring met de Apple store is dat ze altijd later zijn dan de retailers, ook als je direct na een presentatie een bestelling plaatst. Jaartje of drie geleden een iPhone X besteld via Apple en uiteindelijk via Belsimpel eerder binnen gekregen waar ik via de Apple store nog maanden zou moeten wachten.

• Serial-X
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 02:02
Heel erg getwijfeld of ik niet een SS/Titanium via Duitsland zou importeren.. uiteindelijk gister toch maar eentje uit Nederland besteld. Vind het prijsverschil tussen alu en SS niet genoeg om saffierglas te verantwoorden, dan koop ik liever een nieuwe na een jaartje of 2. Misschien denk ik tegen die tijd wel anders.

Overigens exact dezelfde gekocht als @Soepstengel hier boven.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Soepstengel schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:11:

Mijn ervaring met de Apple store is dat ze altijd later zijn dan de retailers, ook als je direct na een presentatie een bestelling plaatst. Jaartje of drie geleden een iPhone X besteld via Apple en uiteindelijk via Belsimpel eerder binnen gekregen waar ik via de Apple store nog maanden zou moeten wachten.
Met iPhones is het toch anders dan met Apple Watch. Dus denk dat het wel aardig klopt qua levertijd.

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• Jimijames75
  • Laatst online: 20:36
@THE_BASE iphones zijn idd wel op de release dag binnen, moet je wel precies om 9:00 uur bestellen, 5 minuten later is de leveringsdatum alweer opgeschoven.

Met watches is het denk ik lastiger omdat je zoveel verschillende combinaties hebt. Waar je bij retail maar een paar combinaties vindt.

• GeorgeMichael
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 25-09 20:53
Ik heb zelf gisteren de watch SE 44 mm besteld. Levering staat op 2 oktober. Status is nu "Verzending wordt voorbereid" en de creditcard is belast.

• Rickth64
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-09 12:16
GeorgeMichael schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:03:
Ik heb zelf gisteren de watch SE 44 mm besteld. Levering staat op 2 oktober. Status is nu "Verzending wordt voorbereid" en de creditcard is belast.
Hmm dan vraag ik me af of de datum klopt en waar ze dan vandaan komen... de mijne zegt ook “verzending wordt voorbereid” met levering 28 september. Ik had nog goede hoop dat hij morgen komt, maar dat lijkt me niet..
Die datum op je order wordt niet aangepast. Dus nu voorbereiden is morgen of volgende week (als ze met ups rechtstreeks uit China komen) bezorgd.

• Intercity
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 26-09 15:20
Een Apple Watch (mijn eerste!) stond sinds een aantal maanden op het verlanglijstje, maar ik wilde wel even netjes wachten op het nieuwe model :)

Dinsdagavond rond tien uur een donkerblauwe Series 6 besteld.

"Wordt bezorgd: Morgen" 8)
Hier overigens 22-24 voor mijn rvs order in de UK maar nog geen beweging helaas.

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 23:25

pdavie2311

Live life to the fullest..

Intercity schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:09:
Een Apple Watch (mijn eerste!) stond sinds een aantal maanden op het verlanglijstje, maar ik wilde wel even netjes wachten op het nieuwe model :)

Dinsdagavond rond tien uur een donkerblauwe Series 6 besteld.

"Wordt bezorgd: Morgen" 8)
Whaaaaaa! Ik ook een blauwe besteld, weliswaar met geweven band, maar blijft staan op 28e....Ik wil ook!! ;-)

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 6 Blue 44mm

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:01
Bol.com biedt de Series 6 aan met €10 select (abonnee) korting. Geen idee of ze tijdig kunnen leveren maar als je wilt bestellen bij een Nederlandse retailer is het wel mooi meegenomen :)

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 26-09 08:39

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

Series 6 40mm blauw besteld net, leverdatum: 30 Sep - 2 Okt. Ik kan dus nog ff wachten ;)

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• Intercity
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 26-09 15:20
pdavie2311 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:30:
[...]

Whaaaaaa! Ik ook een blauwe besteld, weliswaar met geweven band, maar blijft staan op 28e....Ik wil ook!! ;-)
Oeh nice! Wel overwogen, maar heb hem uiteindelijk met het 'ouderwetse' (of meer standaard) sportbandje besteld (misschien was die beter op voorraad?)

• rickmanders
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:21
Dinsdagavond rond 20:30 2x series 6 44mm space gray met zwarte sportloops besteld. Status helaas nog steeds op "wordt verwerkt" met bezorgdatum 30 september. Hoop wel dat ie eerder komt.

• Rsport40
swv schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:01:
Bol.com biedt de Series 6 aan met €10 select (abonnee) korting. Geen idee of ze tijdig kunnen leveren maar als je wilt bestellen bij een Nederlandse retailer is het wel mooi meegenomen :)
Het vreemde is dat je bij Amac of Bol, geen bandmaat op kan geven.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 18:46

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hier een SE 44mm spacegrijs besteld bij Apple op dinsdagavond omstreeks 23:00 met donkerblauw sportbandje. Zou 1 oktober bezorgd worden, maar staat nu op 'verzonden' met leverdatum dinsdag 22-9.

In de applestore app staat nog 1 oktober, maar als je dan 'volg zending' doet staat er dinsdag 22-9.

[Voor 21% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 17-09-2020 14:25]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid

• swv
Rsport40 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:45:
[...]

Het vreemde is dat je bij Amac of Bol, geen bandmaat op kan geven.
Hoeft ook niet want ze bieden alleen de variant met sportbandje aan. Dan zit er zowel S/M als M/L in de doos, oftewel voor 130-210mm polsomtrek. Niet te verwarren met de nieuwe solo bandjes welke Apple Store only zijn.

• BurrowedLurker
  • Laatst online: 23-09 13:09
Zouden er morgen ook gewoon Series 6 in de Mediamarkt/Amac enz liggen denken jullie?

• Willianv
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Zojuist een 44mm space grijs nike besteld mij Amac.

Hadden ook nog de blauwe variant in 44 mm met het sportbandje.

Levering morgen.
BurrowedLurker schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:39:
Zouden er morgen ook gewoon Series 6 in de Mediamarkt/Amac enz liggen denken jullie?
Die twee weet ik niet maar Apple store heeft meestal wel wat voorraad.

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 00:11
Dinsdag de Apple Watch 6 44mm blauw besteld via Apple.
Leverdatum was tussen 24-28 september.

Zojuist verzendbevestiging , vastgestelde afleverdatum 21 september (UPS)

• ashraf13579
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:33
Gister besteld via amac, morgen geleverd. eventueel een goed alternatief ipv bestellingen via Apple.

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:39
Is het mogelijk om DHL levering te laten doen bij een ophaalpunt? Ze komen morgen langs, maar grote kans dat ik niet thuis ben als ze langskomen. :/

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava

• mr3000
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 23-09 10:30
UPS notificatie

Watch SE besteld als cadeautje komt morgen binnen. (ups melding geleverd via NL)
Series 6 gekocht als upgrade op mijn series 4. (spacegrijs 40mm) komt maandag binnen (ups melding dat hij is verzonden vanuit china)

2x 1Dx | 1DxII | 24 f1.4 | 16-35 f4 | 70-200 2.8 is II | 400 2.8 IS | 85 1.4 is | Sport fotografie & Magento 2 Developer

• BurrowedLurker
  • Laatst online: 23-09 13:09
28 oktober verwachte leverdatum voor een 44mm blauw + poppy leather link :(

• Rsport40
ashraf13579 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:15:
Gister besteld via amac, morgen geleverd. eventueel een goed alternatief ipv bestellingen via Apple.
Wilde ik ook doen, maar alleen via Apple krijg je de Loop band.

• Cekstuffertz
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 25-09 15:48
40mm space grey met zwarte solo gevlochtend band. Stond gepland op 24-28 september, maar zojuist de tracking van UPS gehad. Nu nog in transit in China, maar staat gepland voor levering op maandag middag!

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:05

mvdam

EV-Gekkie

Oef, ik ben superbenieuwd of mijne dan ook vandaag verzonden gaat worden. Die staat al sinds gister op verzending wordt voorbereid. (Leverdatum staat nog op 28-9)

Enkele minuten na livegang van de orders besteld.

Blauwe S6 44mm

Privé: Leaf 2018 Béta MUXSAN 60kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD + Hyundai Kona 64kWh

• pdavie2311

pdavie2311

mvdam schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:06:
Oef, ik ben superbenieuwd of mijne dan ook vandaag verzonden gaat worden. Die staat al sinds gister op verzending wordt voorbereid. (Leverdatum staat nog op 28-9)

Enkele minuten na livegang van de orders besteld.

Blauwe S6 44mm
Hier net zo!

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 6 Blue 44mm

• Dennisweb
Apple Store Duitsland heeft mijn Graphit SS 40mm verzonden. :)

• silmaril70
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 18-09 18:36
Ik heb binnen 10 minuten besteld zodra de website van Apple ze aanbood. 24-28 september. Ze houden de spanning hoog XD

• swv
MediaMarkt heeft de modellen met sportbandjes ook op voorraad.

• tumtum100
  • Laatst online: 26-09 08:18
swv schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:30:
MediaMarkt heeft de modellen met sportbandjes ook op voorraad.
Thanks meteen besteld! :) Word morgen geleverd zeggen ze 8)

i7-8700K CPU, NZXT Kraken X62, G.Skill Trident Z RGB F4-3000 16GB, Samsung Spinpoint F3 1 TB,Samsung 960 EVO 250GB, MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G, MSI Z370 Gaming Pro Carbon, Fractal Design Define C Window, Corsair RM650x Zwart, NZXT Hue+

voor mensen die nog een old skool Series 5 willen kopen...

Coolblue heeft zojuist alle prijzen voor de Series 5 afgeprijsd. Ook zijn er zeer mooie TweedeKansjes beschikbaar. Veel in 'nieuwstaat' modellen en uiteraard gewoon 2 volle jaren garantie.

Heb zelf een TweedeKansje Series 5, in nieuwstaat/geretourneerd, kunnen scoren voor €319. Mooie deal, lijkt me
Geert1976 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:01:

Coolblue heeft zojuist alle prijzen voor de Series 5 afgeprijsd. Ook zijn er zeer mooie TweedeKansjes beschikbaar. Veel in 'nieuwstaat' modellen en uiteraard gewoon 2 volle jaren garantie.

Heb zelf een TweedeKansje Series 5, in nieuwstaat/geretourneerd, kunnen scoren voor €319. Mooie deal, lijkt me
Prima deal idd, goeie tip.

Afgelopen week toevallig een nieuwe S5 voor mijn vrouw gekocht (44mm Alu dan wel) voor €339 en dacht dat dit al een goeie deal was.

• Luuksche
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 01:12
S6 44mm kleur blauw besteld gisteren. Verwachte leverdatum 18 november.. ben benieuwd wat het daadwerkelijk gaat worden.

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
Zal het gros van de nieuwe bandjes morgen al beschikbaar zijn in de Apple stores? Ik ben toevallig in de buurt en wil ze wel even checken. Iemand ervaring met eerdere launches?

©2004

• Dennisweb
Luuksche schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:05:
S6 44mm kleur blauw besteld gisteren. Verwachte leverdatum 18 november.. ben benieuwd wat het daadwerkelijk gaat worden.
....? Waarom? :? Bij Amac kan je ze veel sneller krijgen. Of zit er een speciaal bandje aan?

• RandyJC
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:13
Vandaag besteld via Apple :) 5-8 oktober word de watch als het goed is geleverd. The waiting games beginnes 🤩

S0 heeft zijn tijd goed gediend:)

RandyJC

hk12nl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:08:
Zal het gros van de nieuwe bandjes morgen al beschikbaar zijn in de Apple stores? Ik ben toevallig in de buurt en wil ze wel even checken. Iemand ervaring met eerdere launches?
Afgelopen jaar was de voorraad van de nieuwe bandjes (kleuren eigenlijk) niet geweldig.

Ben toen op dag 1 voor de nieuwe leather loop geweest maar geen voorraad. Thuis online besteld en ook toen een lange levertijd.

Ik heb nu een losse order voor een leather link bandje en wederom lange levertijd.

• Jannis
tumtum100 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:37:
[...]

Thanks meteen besteld! :) Word morgen geleverd zeggen ze 8)
Nice, zelf ook net bestelling geplaatst bij MediaMarkt. Mijn Apple bestelling is nog pending met leverdatum 1 okt; op de Mediamarkt pagina staat inderdaad levering morgen... Zullen zien.

• dolopfriet
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 26-09 12:19
Is al bekend wanneer de cellular versies beschikbaar komen in Nederland?

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
dolopfriet schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:14:
Dat komen ze niet.

Mijn LinkedIn!

• Jannis
dolopfriet schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:14:
Voorlopig waarschijnlijk niet, zijn nog geen providers die het ondersteunen hier.

• Luuksche
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 01:12
Dennisweb schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:51:
[...]

....? Waarom? :? Bij Amac kan je ze veel sneller krijgen. Of zit er een speciaal bandje aan?
Eerlijk gezegd eerst besteld en toen pas goed gekeken. Heb het blauwe “solo” bandje gekozen.

• Knoezelbos
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 24-09 23:23

Knoezelbos

 iPhone 7

Is er morgen überhaupt kans om in een winkel een s6 aan te schaffen? Of is online bestellen grootste kans?

• Rickth64
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-09 12:16
Willianv schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:40:
Zojuist een 44mm space grijs nike besteld mij Amac.

Hadden ook nog de blauwe variant in 44 mm met het sportbandje.

Levering morgen.
Inmiddels al een verzendbevestiging mogen ontvangen?
Knoezelbos schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:27:
Is er morgen überhaupt kans om in een winkel een s6 aan te schaffen? Of is online bestellen grootste kans?
Apple stores hebben wel wat voorraad meestal.

• -Cyril-
  • Laatst online: 23-09 08:56
Geert1976 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:01:

Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? Ik zie enkel tweedekansjes met maar 15 euro prijs verschil t.o.v. het nieuwe product bij coolblue, dus: 364 euro voor de 40 mm en 388 voor de 44mm series 5.
Een tweedekansje in nieuwstaat doen ze toch niet voor 80-90 euro onder de verkoop prijs weg? Of had die van jou bijvoorbeeld krasjes?

Sympathy for the devil!

• -Cyril-
  • Laatst online: 23-09 08:56
Donstil schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:24:
[...]

Prima deal idd, goeie tip.

Afgelopen week toevallig een nieuwe S5 voor mijn vrouw gekocht (44mm Alu dan wel) voor €339 en dacht dat dit al een goeie deal was.
Waar dit als ik vragen mag? Wil er ook 1 voor de vrouw kopen.

Sympathy for the devil!

-Cyril- schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:53:
[...]

Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? Ik zie enkel tweedekansjes met maar 15 euro prijs verschil t.o.v. het nieuwe product bij coolblue, dus: 364 euro voor de 40 mm en 388 voor de 44mm series 5.
Een tweedekansje in nieuwstaat doen ze toch niet voor 80-90 euro onder de verkoop prijs weg? Of had die van jou bijvoorbeeld krasjes?
Vanmiddag rond 17u veranderde de prijzen van de Series 5.
Kort daarna ook de TweedeKansjes.

De in nieuwstaat modellen zag ik in zo'n 20 minuten uitverkocht raken.
Nu vrijwel alleen nog modellen met (lichte) gebruikerssporen als TweedeKansje verkrijgbaar
-Cyril- schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:54:
[...]

Waar dit als ik vragen mag? Wil er ook 1 voor de vrouw kopen.
https://www.eglobalcentra...sult/?cat=&q=Apple+watch+

Maar prijs is inmiddels weer omhoog.

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:20
Mijn aller eerste Watch (Series 6 44mm, RVS + Milanese loop) besteld via Cyberport. Ben erg benieuwd. Levering 24 september. :9
mprkooij schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:35:
Mijn aller eerste Watch (Series 6 44mm, RVS + Milanese loop) besteld via Cyberport. Ben erg benieuwd. Levering 24 september. :9
Levering bij Cyberport toch? Of zat je in een eerdere batch?

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:20
Donstil schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:48:
[...]

Levering bij Cyberport toch? Of zat je in een eerdere batch?
Uurtje geleden besteld. Leverdatum staat op 24 september.

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:17
Geert1976 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:12:
[...]

Vanmiddag rond 17u veranderde de prijzen van de Series 5.
Kort daarna ook de TweedeKansjes.

De in nieuwstaat modellen zag ik in zo'n 20 minuten uitverkocht raken.
Nu vrijwel alleen nog modellen met (lichte) gebruikerssporen als TweedeKansje verkrijgbaar
Je moet idd echt veel geluk hebben met een laag geprijsde variant die in zeer goede staat is

• Krulliebol
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 18-09 02:24
BurrowedLurker schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:39:
Die kans lijkt me heel klein. Ze zijn al blij als ze morgen een demomodel binnenkrijgen.

• swv
Ophalen bij de Apple Store kan nu ook :) Je kunt een tijd reserveren voor vandaag, morgen of zondag.

• pdavie2311

pdavie2311

Elk jaar slecht. Gelijk bij Apple bestellen zodra het kan en levering 28 september. Nu kun je hem halen in de Store. Elke Store is voor mij heen en weer meer dan 4 uur rijden totaal. Geduld is een schone zaak, weet het, maar toch..

• bjonnie
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:02
Ik heb net gelukkig bij Apple een SS 44mm zilver met Milanese Loop kunnen bestellen voor afhaling vandaag in Oberhausen! Het lijkt alsof er verschillende op voorraad zijn, zo ook zilver met het witte sportbandje en nog wat andere bandjes via de personalisatie tool.

• swv
Voor de MediaMarkt mensen: ik vind het vervelend als je door mijn tip bij hun besteld hebt en vandaag niks binnen krijgt. Mogelijk dat het goed komt, maar ze lijken ook een vage levertijd te hebben. Er staat online op voorraad maar de levertijd staat nu in ieder geval op meer dan 2 weken. Wat is dan waar?

• Nebul4
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 18-09 20:57
Nu ook te bestellen bij Coolblue. Morgen geleverd vertelt de site mij in ieder geval, geen zin om uren te rijden naar een Apple store xp

• pdavie2311

pdavie2311

Nebul4 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 07:52:
Nu ook te bestellen bij Coolblue. Morgen geleverd vertelt de site mij in ieder geval, geen zin om uren te rijden naar een Apple store xp
Thanx! Daar besteld! Morgen binnen! Die bij Apple cancel ik...

• mvdam

mvdam

EV-Gekkie

swv schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 07:45:
Voor de MediaMarkt mensen: ik vind het vervelend als je door mijn tip bij hun besteld hebt en vandaag niks binnen krijgt. Mogelijk dat het goed komt, maar ze lijken ook een vage levertijd te hebben. Er staat online op voorraad maar de levertijd staat nu in ieder geval op meer dan 2 weken. Wat is dan waar?
Gisteren besteld voor levering vandaag, maar er is niks verstuurd dus heb hem maar geannuleerd. Such is life :)
Er zijn rondom releases altijd winkels die hun beloftes niet houden.

Bij CoolBlue een bestelling ingeschoten voor morgen. :) het is jammer dat de variant met de loop/nylon band nergens anders verkocht wordt

Privé: Leaf 2018 Béta MUXSAN 60kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD + Hyundai Kona 64kWh

• tumtum100
  • Laatst online: 26-09 08:18
mvdam schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:06:
[...]

Gisteren besteld voor levering vandaag, maar er is niks verstuurd dus heb hem maar geannuleerd. Such is life :)
Er zijn rondom releases altijd winkels die hun beloftes niet houden.

Bij CoolBlue een bestelling ingeschoten voor morgen. :) het is jammer dat de variant met de loop/nylon band nergens anders verkocht wordt
Hier precies hetzelfde gedaan, ik ga zo de media markt annuleren en heb hem net bij de cool blue besteld.

i7-8700K CPU, NZXT Kraken X62, G.Skill Trident Z RGB F4-3000 16GB, Samsung Spinpoint F3 1 TB,Samsung 960 EVO 250GB, MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G, MSI Z370 Gaming Pro Carbon, Fractal Design Define C Window, Corsair RM650x Zwart, NZXT Hue+

• pdavie2311

pdavie2311

Het loopbandje komt hier dan maar mooi onder de kerstboom..;-)

• mvdam

mvdam

EV-Gekkie

Ik heb nog 2 losse loops bij Apple besteld, vind ze mooi en zien er uit alsof ze comfy zijn. Een video van iJustine bevestigde dat ook (verder) voor mij.

Benieuwd of Coolblue gaat leveren en anders wacht ik rustaaagh op Apple

• GeorgeMichael
GeorgeMichael schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:03:
Deze is zojuist verzonden door Apple. Ben benieuwd waarvandaan 'ie verzonden is. Dat kan ik nog niet zien.

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19:46
GeorgeMichael schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:29:
[...]

Deze is zojuist verzonden door Apple. Ben benieuwd waarvandaan 'ie verzonden is. Dat kan ik nog niet zien.
Damn, bij mij nog steeds in "behandeling" en 30 september levering. Natuurlijk is space grey met een zwart sportsbandje een erg zeldzame combinatie....

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• GeorgeMichael
loekf2 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:31:
[...]

Damn, bij mij nog steeds in "behandeling" en 30 september levering. Natuurlijk is space grey met een zwart sportsbandje een erg zeldzame combinatie....
Ah dat is wel jammer dan ja. Ik heb trouwens space grey met een zwarte solo loop besteld.

• Jannis
Is er een manier om bestelstatus bij MediaMarkt te zien als je geen account hebt? Zelfde als hierboven, niks verstuurd ondanks bestel bevestiging die zegt levering vandaag. Straks maar ff bellen denk ik, als het inderdaad tot 2 weken duurt annuleer ik em ook gewoon en wacht ik mijn Apple bestelling af.

• Soepstengel
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 26-09 15:23
swv schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 07:45:
Inderdaad ook geen verzendbevesting gekregen van de mediamarkt, hang nu met ze aan de telefoon. En ja het is vervelend, maar daar kan jij ook niks aan doen :) Gewoon slecht gecommuniceerd door Mediamarkt.

Ik ga hem ook annuleren en denk dat ik toch ga wachten op Apple vanwege het bandje (Nike Sport Bandje Zwart).
Jannis schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:51:
Is er een manier om bestelstatus bij MediaMarkt te zien als je geen account hebt? Zelfde als hierboven, niks verstuurd ondanks bestel bevestiging die zegt levering vandaag. Straks maar ff bellen denk ik, als het inderdaad tot 2 weken duurt annuleer ik em ook gewoon en wacht ik mijn Apple bestelling af.
Nee niet dat ik weet, daarom hang ik nu ook aan de telefoon. Let wel op, het is druk dus het gaat wel even duren.

[Voor 26% gewijzigd door Soepstengel op 18-09-2020 08:53]

Pagina: 1 ... 49 ... 52 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True