Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Glenn.Janssen
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 15:24
Bij mij is hij inmiddels binnen! Veel plezier ervan allemaal.

• Johnvh
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 24-09 18:15
Mijn versie vanuit Apple via UPS verzonden ging niet helemaal lekker. Gisteren eerste afleveringpoging gehad maar ik was niet thuis. Het ID wat ik via een papiertje kreeg om hem te wijzigen werkte niet. Vanochtend gebeld en hij komt morgen of donderdag pas helaas :'(

• iantje31
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 24-09 17:22
Iemand die toevallig op de hoogte is van de voorraad in de apple stores? Is de series 5 daar nog goed te krijgen? Wil morgen namelijk in Amsterdam gaan kijken.

Steam: iantje31 | Intel Core i5 - 4460, 16 GB RAM MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• Ghandidcm
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 30-08 10:29
Gisteravond ook bij mij geleverd. Mijn eerste Apple Watch, super blij mee!

• BikkelZ
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 24-06 13:45

BikkelZ

CMD+Z

Ik heb zelf al eens wat rondgegoogled maar er is nog heel weinig bekend over of en wanneer in Nederland de LTE versie ondersteund gaat worden. Heeft iemand nog meer info of niet? Ik zou er graag een halen binnenkort en als het moet bestel ik hem wel in Duitsland maar liever gewoon in Nederland.

Remote iOS / Microsoft freelancer

• GuidoH
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23-03 18:05
BikkelZ schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:50:
Ik heb zelf al eens wat rondgegoogled maar er is nog heel weinig bekend over of en wanneer in Nederland de LTE versie ondersteund gaat worden. Heeft iemand nog meer info of niet? Ik zou er graag een halen binnenkort en als het moet bestel ik hem wel in Duitsland maar liever gewoon in Nederland.
Is niet uitgebracht in Nederland. En volgens mij werkt de Duitse variant niet in Nederland.

Fujifilm X-T2 | XF10-24 | XF18-55 | XF23/2 | XF55-200 | XF80 Macro

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

GuidoH schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:21:
[...]

Is niet uitgebracht in Nederland. En volgens mij werkt de Duitse variant niet in Nederland.
Bedoel je dat LTE niet werkt of dat de Watch in het geheel niet werkt? Het idee was gewoon te wachten tot Apple Watch ondersteuning uitgerold wordt door T-Mobile of wie dan ook.

• GuidoH
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23-03 18:05
BikkelZ schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:24:
[...]

Bedoel je dat LTE niet werkt of dat de Watch in het geheel niet werkt? Het idee was gewoon te wachten tot Apple Watch ondersteuning uitgerold wordt door T-Mobile of wie dan ook.
LTE. Geen idee of het wel gaat werken mochten ze het alsnog uitrollen. Geen idee wat het verschil is met de huidige eSIM functionaliteiten die T-Mobile en Truphone al aanbieden in Nederland.

Fujifilm X-T2 | XF10-24 | XF18-55 | XF23/2 | XF55-200 | XF80 Macro

• BellySM
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:30
GuidoH schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:27:
[...]

LTE. Geen idee of het wel gaat werken mochten ze het alsnog uitrollen. Geen idee wat het verschil is met de huidige eSIM functionaliteiten die T-Mobile en Truphone al aanbieden in Nederland.
Voor zover ik begrepen heb, moet een Europees model gewoon in Nederland werken als 4G/LTE wordt uitgerold. Roaming wordt echter niet ondersteund. Momenteel ondersteunt T-Mobile Nederland eSim voor bellen+data en Truphone alleen eSim voor data. De eSim ondersteuning op de watch moet van dezelfde provider zijn als van je iPhone, o.a. om op hetzelfde nummer bereikbaar te zijn. Het is mij een raadsel waarom T-Mobile de 4G/LTE watch niet ontersteunt.

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

BellySM schreef op woensdag 25 september 2019 @ 18:02:
[...]

Voor zover ik begrepen heb, moet een Europees model gewoon in Nederland werken als 4G/LTE wordt uitgerold. Roaming wordt echter niet ondersteund. Momenteel ondersteunt T-Mobile Nederland eSim voor bellen+data en Truphone alleen eSim voor data. De eSim ondersteuning op de watch moet van dezelfde provider zijn als van je iPhone, o.a. om op hetzelfde nummer bereikbaar te zijn. Het is mij een raadsel waarom T-Mobile de 4G/LTE watch niet ontersteunt.
Omdat er nog software nodig is om Apple Watch te kunnen koppelen. Maar dat hebben ze IMHO ook al op de plank liggen in de VS

• Smobbo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:16
Nou toch ook maar de knoop doorgehakt.
Vanavond de standaard spacegrijze AW5 44mm bestelt bij Apple.
Eerst even bij de Amac langsgegaan, maar die hadden alleen de roze op voorraad. Als ik dan toch online bestel, dan maar bij Apple zelf.

Verwachte levering is rond volgend weekend. Achja, geen haast zullen we maar zeggen ;) ...

• Since87
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 25-09 17:01
Smobbo schreef op woensdag 25 september 2019 @ 20:10:
Eerst even bij de Amac langsgegaan, maar die hadden alleen de roze op voorraad. Als ik dan toch online bestel, dan maar bij Apple zelf.

Verwachte levering is rond volgend weekend. Achja, geen haast zullen we maar zeggen ;) ...
Dat is grappig. Ik heb vanochtend een spacegrijze AW5 44mm besteld en bij mij is de geplande levering tussen 13 nov en 19 nov...

• Niek_1981
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 00:58

Niek_1981

Think Different.

Since87 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 20:51:
[...]

Dat is grappig. Ik heb vanochtend een spacegrijze AW5 44mm besteld en bij mij is de geplande levering tussen 13 nov en 19 nov...
Ligt toch echt dan aan de lengte van je bandje. Op de maat M/L en L/XL zit een langere levertijd dan op de maat S/M en M/L.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Since87
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 25-09 17:01
Ik zie het nu inderdaad.
Mijn polsomtrek is 190. Dus dacht beter af te zijn met M/L en L/XL.

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23:05
Iemand hier de Nike variant besteld? Is nog best lang wachten..

©2004

• Aaargh!
  • Laatst online: 19-09 15:40

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Sinds gisterochtend staat de status bij DHL op "Zending informatie ontvangen", iemand enig idee hoe lang het dan duurt voordat ie bij DHL binnen is ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Ferluci92
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 00:23
Vannacht om 2 uur een AW 5 44 space gray besteld met Cool Blue vandaag. Ik krijg hem vanavond al binnen! :>

• Sneezydevil
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-09 09:50
harm12nl schreef op woensdag 25 september 2019 @ 21:38:
Iemand hier de Nike variant besteld? Is nog best lang wachten..
Ik verwacht hem 4-5 oktober, dus nog iets meer dan een weekje.

Het is mijn eerste AW, dus ik weet niet of ik de extra watchfaces ga gebruiken. Zo niet ga ik volgende keer gewoon voor de normale variant.

• MichaelK1985
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 03-08 21:43

MichaelK1985

Don't you know?

Ferluci92 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:48:
Vannacht om 2 uur een AW 5 44 space gray besteld met Cool Blue vandaag. Ik krijg hem vanavond al binnen! :>
Als je maar betaald voor same day delivery ;-)

Everything Can Help!

• Maikjuh
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 25-09 19:19
Mijne gister ook eindelijk binnen gekregen na twee mislukte pogingen maandag en dinsdag door ups. Rare praktijken dat je hem niet kan omzetten naar afhaalpunt (zelfs met mychoice..)

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 11 Pro Max 256GB - Apple Watch series 5 44mm - iPad Pro 10.5" 2017

• Jedi Geub
  • Niet online
Apple stores Amsterdam en Haarlem hebben voorraad. Haal mijn zwarte 44mm watch straks op

• BellySM
Is wel te verwachten dat Apple wat voorraad heeft in de stores voor de impulsieve koper. Wordt lastig als je het in een (vd 15) Duitse Applestore wil proberen. Heb vandaag een week geleden besteld voor pickup vlak over de grens. Was toen nog 24okt-1nov wat inmiddels is opgelopen. Hoop dat Apple een soort psychologische marketing voert, waarbij je je bestelling blij verrast eerder krijgt dan gedurende de verwachte leverdatum. Wishfull thinking denk ik? :9

• Smobbo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:16
Smobbo schreef op woensdag 25 september 2019 @ 20:10:

Kleine update. Vanochtend het verzend bewijs gekregen. Hij komt komende maandag al, dus een week eerder dan verwacht :) !
Oe nice mijn 44mm Rvs Space Black met Milanese is zojuist in Duitsland aangekomen.
Snel doorsturen naar hier 🥳

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• bvsteyn
  • Laatst online: 26-09 08:39
Net een series 5 space gray met midnight blue bandje. Levering 9-10 oktober..

• Aaargh!
  • Laatst online: 19-09 15:40

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Net bericht gehad van DHL dat ie maandag komt *O*. Meteen ff afleveradres aangepast zodat ie op m'n werk bezorgd wordt.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Sneezydevil
Zojuist mijn AW5 Nike+ opgehaald, dat is toch bijna een week eerder dan ik hem verwacht had.

• Yucko
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22:06

Yucko

One clown to rule them all !

gisteren mijn eerste AW opgehaald bij Apple Store Dusseldorf.

Een Space Gray LTE voor het geval T-Mobile een brainfart krijgt en besluit de eSIM in de AW te gaan ondersteunen B)

MacMini early 2011 -  iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 23:25

pdavie2311

Live life to the fullest..

*snip* Geen V&A op het forum.

[Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 30-09-2019 17:00]

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 6 Blue 44mm

• mailmandj
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 07-07 14:44

mailmandj

Internetvos

Gisteren mijn 44mm Series 5 met LTE bestelt..
Verwachte leverdatum: 6 November..

Moet dus nog even geduld hebben vrees ik..

• uunal
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 29-04 17:32
Vanmiddag maar eens kijken of ik mijn eerste AW5 kan scoren in Oberhauen CentrO

• Killith
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 18-09 14:47
Sneezydevil schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:53:
Zojuist mijn AW5 Nike+ opgehaald, dat is toch bijna een week eerder dan ik hem verwacht had.
Dat is snel! Bij welke winkel was dat? Bij Apple zelf heb ik voor de Nike met Nylon band een verwachte levertijd ergens in de week van 22-okt :'(
He fuck vertraging met mijn Space Black, Stond voor aflevering vandaag maar dat zullen ze nu wel niet meer halen.
We hebben dit pakket verkeerd gesorteerd, wat mogelijk tot vertraging leidt.

• Stevie07
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 25-09 11:14
Donstil schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:30:
He fuck vertraging met mijn Space Black, Stond voor aflevering vandaag maar dat zullen ze nu wel niet meer halen.

[...]
Als ze hem nu ook nog verkeerd bezorgen hou ik me aanbevolen :)

Maar wel balen voor jou natuurlijk
Stevie07 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:55:
[...]

Als ze hem nu ook nog verkeerd bezorgen hou ik me aanbevolen :)

Maar wel balen voor jou natuurlijk
Hahah nou laten we dat niet hopen :P

• Sneezydevil
Killith schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:11:
[...]

Dat is snel! Bij welke winkel was dat? Bij Apple zelf heb ik voor de Nike met Nylon band een verwachte levertijd ergens in de week van 22-okt :'(
Amac, was een zakelijke bestelling waardoor het bij Apple zelf net wat lastiger was.

• Killith
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 18-09 14:47
Sneezydevil schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:42:
[...]

Amac, was een zakelijke bestelling waardoor het bij Apple zelf net wat lastiger was.
Ahaa nice! Veel plezier ermee 8)

• hk12nl
Iemand in de Apple Store geweest deze week en weet of de Series 5 Nike varianten daar op voorraad zijn? :)

©2004

• Maikjuh
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 25-09 19:19
harm12nl schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:32:
Iemand in de Apple Store geweest deze week en weet of de Series 5 Nike varianten daar op voorraad zijn? :)
Je kan gewoon online kijken of ze beschikbaar zijn. Staat er bij de optie afhalen 'vandaag' dan zijn ze op voorraad.

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 11 Pro Max 256GB - Apple Watch series 5 44mm - iPad Pro 10.5" 2017

• bvsteyn
  • Laatst online: 26-09 08:39
bvsteyn schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 22:20:
Net een series 5 space gray met midnight blue bandje. Levering 9-10 oktober..
Vanavond een berichtje dat de series 5 morgen einde dag wordt geleverd!

Edit; en inmiddels binnen. Helaas zit ik op mijn werk.. :P

[Voor 10% gewijzigd door bvsteyn op 04-10-2019 12:54]

• repsaj
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 10-09 16:51
Ik heb vrijdag een tracking code gekregen en hij wordt via DHL Express verzonden.

Er staat: "Saturday, October 05, 2019 at 15:26: Shipment information received"

Hoe lang duurt het gemiddeld dat het wordt opgepakt? Op de Apple site staat dat 'ie over 2 weken pas wordt geleverd, maar dat lijkt me wel wat lang te duren? :p

x

• Willianv
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Ik heb besloten mijn space grey aw5 met geweven bandje toch retour te sturen aar Apple binnen de zichttermijn.

Mijn Galaxy Watch 46mm heeft toch de voorkeur van me, ook al is de aw5 subliem opgenomen in het hele apple verhaal.

Ik ga dus mijn GW gebruiken i.c.m. de iphone pro.

• 0daro0
  • Laatst online: 21:45
repsaj schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:54:
Ik heb vrijdag een tracking code gekregen en hij wordt via DHL Express verzonden.

Er staat: "Saturday, October 05, 2019 at 15:26: Shipment information received"

Hoe lang duurt het gemiddeld dat het wordt opgepakt? Op de Apple site staat dat 'ie over 2 weken pas wordt geleverd, maar dat lijkt me wel wat lang te duren? :p
dit dus, Vorige week Donderdag 03-10-2019 de AW besteld dit word overigens mijn eerste smart watch!
al dagen op deze status maar verder niks en inderdaad op de Apple site (ingelogd) staat levering 16-17 oktober. weet iemand hoe nauwkeurig dit is of dat het vaak eerder of later word verstuurd ?

kan niet wachten :X

• BellySM
0daro0 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:15:
[...]

dit dus, Vorige week Donderdag 03-10-2019 de AW besteld dit word overigens mijn eerste smart watch!
al dagen op deze status maar verder niks en inderdaad op de Apple site (ingelogd) staat levering 16-17 oktober. weet iemand hoe nauwkeurig dit is of dat het vaak eerder of later word verstuurd ?

Wat ik hier en daar lees is toch dat bestellingen ná de pre-order datum veelal eerder geleverd zijn dan in de verwachte periode dat op de Applestore website staat. Zo stond mijn op 20 september op de Duitse Applestore bestelde watch (verwacht 24okt-1nov) tot gisteren in voorbereiding en vandaag een track trace gekregen van UPS met een héél optimistische bezorgdatum van "10 oktober by the end of the day" bij het pickupadres in Duitsland. Optimistisch omdat volgens de tracking het toestel vanochtend uit de Chinese fabriek de deur is uitgegaan...

• kortenhoef86
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 22:43
Shipments uit China via UPS met een doorlooptijd met 2 dagen is haalbaar. Grote kans dat dit gewoon klopt.

• pdavie2311

pdavie2311

Heb de track en tracé zojuist van DHL ontvangen voor mijn lederen bandje van Apple..Komt morgen! Als ik kies voor bezorgen bij een ophaalpunt, ligt hij daar dan ook vanaf morgen of is dit een dag later? Iemand ervaring hiermee?

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 6 Blue 44mm

• Repsect
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
Toen ik een paar jaar geleden de Apple Watch series 3 bestelde, kon ik de levering niet bij een pick-up point laten bezorgen. Kan dat tegenwoordig wel met de series 5 of kan dat nog steeds niet?

Ben doordeweeks niet thuis en wil het niet op mijn werk laten bezorgen. Wil er ook niemand anders mee lastig vallen die dan thuis zou moeten blijven.

Signature

• 0daro0
BellySM schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 17:45:
[...]

Wat ik hier en daar lees is toch dat bestellingen ná de pre-order datum veelal eerder geleverd zijn dan in de verwachte periode dat op de Applestore website staat. Zo stond mijn op 20 september op de Duitse Applestore bestelde watch (verwacht 24okt-1nov) tot gisteren in voorbereiding en vandaag een track trace gekregen van UPS met een héél optimistische bezorgdatum van "10 oktober by the end of the day" bij het pickupadres in Duitsland. Optimistisch omdat volgens de tracking het toestel vanochtend uit de Chinese fabriek de deur is uitgegaan...
Ik kreeg gisteren avond een SMS bericht dat de Watch vandaag geleverd gaat worden _/-\o_

• repsaj
  • Laatst online: 10-09 16:51
0daro0 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:15:
[...]

Ik krijg 'm vandaag bij the End of Day ;-)

x

• 0daro0
repsaj schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:11:
[...]

Ik krijg 'm vandaag bij the End of Day ;-)
Nice!

Ik heb nog geen tijd stip doorgekregen echter alleen ( vandaag)

• Rub147
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:34
0daro0 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:07:
[...]

Nice!

Ik heb nog geen tijd stip doorgekregen echter alleen ( vandaag)
Ach, by end of day is ook niks meer dan: Bezorgd voor het einde van de dag. Kan dus tussen 8-18 zijn ;)

• BellySM
Repsect schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 07:23:
Toen ik een paar jaar geleden de Apple Watch series 3 bestelde, kon ik de levering niet bij een pick-up point laten bezorgen. Kan dat tegenwoordig wel met de series 5 of kan dat nog steeds niet?

Ben doordeweeks niet thuis en wil het niet op mijn werk laten bezorgen. Wil er ook niemand anders mee lastig vallen die dan thuis zou moeten blijven.
Mijn eigen ervaring is dat DHL wel vooraf de mogelijkheid biedt om het bij een pickup-point te bezorgen zodra de tracktrace code bekend is en bij UPS is het pas mogelijk een alternatief op te geven als eerste bezorgpoging niet gelukt is.

• BellySM
0daro0 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:58:
[...]

Ik kreeg gisteren avond een SMS bericht dat de Watch vandaag geleverd gaat worden _/-\o_
Ik verwacht zelf geen sms omdat bij ik bij checkout een Duits mobiel nummer moest invullen. De bestelling is toch gekoppeld aan mijn NL AppleID. Vandaar dat ik de track-trace volg (is nu van China naar Korea gegaan???) . Zo te zien moet ik dit weekend even de grens over... :)F

• 0daro0
BellySM schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:04:
[...]

Ik verwacht zelf geen sms omdat bij ik bij checkout een Duits mobiel nummer moest invullen. De bestelling is toch gekoppeld aan mijn NL AppleID. Vandaar dat ik de track-trace volg (is nu van China naar Korea gegaan???) . Zo te zien moet ik dit weekend even de grens over... :)F
die van mij is keurig afgeleverd en ligt inmiddels op mijn bureau :D

• 0daro0
Rub147 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:29:
[...]

Ach, by end of day is ook niks meer dan: Bezorgd voor het einde van de dag. Kan dus tussen 8-18 zijn ;)
Ongeduldig mens ben ik hoor als ik dit soort dingen besteld heb, maar hij (het) zij is binnen!

• Roos79
  • Laatst online: 00:17
Willianv schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:05:
Ik heb besloten mijn space grey aw5 met geweven bandje toch retour te sturen aar Apple binnen de zichttermijn.

Mijn Galaxy Watch 46mm heeft toch de voorkeur van me, ook al is de aw5 subliem opgenomen in het hele apple verhaal.

Ik ga dus mijn GW gebruiken i.c.m. de iphone pro.
En dit bericht moet je in beide topics droppen?

• Willianv
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Ja, sorry, was foutje. Kreeg hem niet verwijderd. Hoort ook niet thuis in het levertijden topic. Was voor het algemene topic bedoeld.

• MrFrankLegs
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 11-03 13:32
Goedemorgen. Is de Applewatch 5 altijd op voorraad in de Apple Store in Amsterdam? Via hun website krijgt ik voor ophalen de melding: "Niet beschikbaar voor ophalen bij Apple Amsterdam"'

• Roos79
  • Laatst online: 00:17
@MrFrankLegs dan is dat model wat jij wilt niet op voorraad

• MrFrankLegs
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 11-03 13:32
Roos79 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:34:
@MrFrankLegs dan is dat model wat jij wilt niet op voorraad
De Apple Watch Series 5 GPS • 44‑mm kast van spacegrijs aluminium • Zwart sportbandje - M/L en L/XL is geen bijzondere keuze toch en wat wel op voorraad zou moeten zijn?

• Yucko

Yucko

bandje M/L en L/XL is blijkbaar de bepalende factor.
De S/M en M/L is nl. wel in alle 3 de shops op te halen.

MacMini early 2011 -  iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

• Sluuz
  • Laatst online: 24-09 15:44
MrFrankLegs schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:49:
[...]

De Apple Watch Series 5 GPS • 44‑mm kast van spacegrijs aluminium • Zwart sportbandje - M/L en L/XL is geen bijzondere keuze toch en wat wel op voorraad zou moeten zijn?
Hoezo zou het op voorraad moeten zijn? Voorraden kunnen opraken, ook bij Apple. Als het zo'n generiek model is, betekent het ook dat er veel vraag naar is en kort na de introductie van een nieuw product kan je verwachten dat er soms geen voorraad is. Die voorraad indicatie klopt vaak vrij aardig op de Apple site, dus ik snap niet helemaal wat je verwacht.

PSN: Sluuz

• matje90
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 06-09 12:24
MrFrankLegs schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:49:
[...]

Ik zou niet weten waarom je hem perse bij de Apple Store wil halen maar bij de Amac heb je hem morgen in huis als je nu besteld of je rijdt naar een van de 44 winkels waar hij op voorraad is.
Mm Apple watch in de duitse store besteld welke vandaag verstuurd is.
Gaat nu via Eindhoven naar Duitsland en dan moet ik hem van daar weer terugsturen naar Rotterdam :P

Waarom levert Apple die dingen nou niet gewoon in Nederland, dat zou zoveel schelen .

Iemand enig idee of ik een dergelijke DHL zending nog online kan onderscheppen ofz?

Jeetje 3 dagen verder en nog steeds alleen maar het label aangemaakt. Gooi dat ding eens op de post zeg Apple.

• Yucko

Yucko

zelf ophalen was beter geweest 😜

Yucko schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 09:18:
zelf ophalen was beter geweest 😜
Ja alleen midden december pas weer op voorraad helaas

• dkawa
  • Laatst online: 23-09 23:14
Apple store Centroallee in Oberhausen heeft voldoende vrd van veel watches. Vorige week een Nike AW5 daar gekocht🤙🏾
dkawa schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 12:43:
Apple store Centroallee in Oberhausen heeft voldoende vrd van veel watches. Vorige week een Nike AW5 daar gekocht🤙🏾
Dit gaat over de Titanium, die zijn helaas alleen voor Flagship stores en die stores moeten dan nog voorraad hebben ook (Wat weer niet zo is).

Dus ik zal moeten wachten ben ik bang.

• BellySM
Donstil schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 13:31:
[...]

Dit gaat over de Titanium, die zijn helaas alleen voor Flagship stores en die stores moeten dan nog voorraad hebben ook (Wat weer niet zo is).

Dus ik zal moeten wachten ben ik bang.
Zal misschien wel meevallen. Heb de Titanium Black 44 via de Duitse Applestore besteld op 20 september. Er stond levering tussen 24 okt -1 nov. Kon het uiteindelijk ophalen bij een UPS-pickup op 10 oktober. Minimaal 2 weken eerder dus. Ging overigens van Suzhou China via Incheon Korea naar Duitsland met UPS.
BellySM schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 18:55:
[...]

Zal misschien wel meevallen. Heb de Titanium Black 44 via de Duitse Applestore besteld op 20 september. Er stond levering tussen 24 okt -1 nov. Kon het uiteindelijk ophalen bij een UPS-pickup op 10 oktober. Minimaal 2 weken eerder dus. Ging overigens van Suzhou China via Incheon Korea naar Duitsland met UPS.
Deze maandag besteld met levertijd half november. Ging dinsdag ineens op “verzending wordt voorbereid” en sinds woensdag avond is hij “verzonden” met DHL vanuit Eindhoven. Alleen daar is het pakket tot op heden nog niet weg gegaan, alleen nog maar “Shipment information received”

Ben benieuwd wanneer er gang in komt.

• BellySM
Zonder het grotere plaatje is de logistiek natuurlijk lastig te doorgronden. Ik vraag mij af of Apple en vergelijkbare bedrijven hier in het zuiden van het land een soort voorraad-hub hebben ivm de naderende ontheffingsdatum van 15 december voor die Amerikaanse importheffingen. Op het pakket wat ik in Duitsland ophaalde stond overigens een adres in Waalwijk als afzender/retouradres.
BellySM schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 20:03:
Zonder het grotere plaatje is de logistiek natuurlijk lastig te doorgronden. Ik vraag mij af of Apple en vergelijkbare bedrijven hier in het zuiden van het land een soort voorraad-hub hebben ivm de naderende ontheffingsdatum van 15 december voor die Amerikaanse importheffingen. Op het pakket wat ik in Duitsland ophaalde stond overigens een adres in Waalwijk als afzender/retouradres.
Ja dat is ook zo, wij weten niet meer dan onze trackings laten zien.

Misschien is de container Titaniums nog onderweg en daarom alleen het label aangemaakt ofz.

Ik blijf mijn status gewoon refreshen 8)7

De SS gold die ik gisteren voor mijn schoonmoeder moest bestellen is inmiddels onderweg met UPS, waar dat verschil in zit is ook zoiets. Kunnen we alleen maar gokken.

• supercop7373
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19-09 10:10
Ivm de nodige cadeaubonnen van de mediamarkt wil ik de AW5 Nike 44mm zwart daar aanschaffen.

Zowel Online als in de winkels niet leverbaar. Is de MM laatste in de rij of zo wat betreft levering?

• Beyond
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 26-09 15:31

Beyond

Dussssss.......

Dinsdagochtend de 5 - 44mm met een zwart leren bandje (L) besteld. Inmiddels verzonden en de verwachte leverdatum is maandag (4nov). Afkomstig uit Suzhou, CN.

Al het goeie.......

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:19
Beyond schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:18:
Dinsdagochtend de 5 - 44mm met een zwart leren bandje (L) besteld. Inmiddels verzonden en de verwachte leverdatum is maandag (4nov). Afkomstig uit Suzhou, CN.
Je laat je AW helemaal uit China komen?

• Beyond
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 26-09 15:31

Beyond

Dussssss.......

bram1984 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:30:
[...]

Je laat je AW helemaal uit China komen?
Ik heb ‘m via Apple.nl besteld en via ‘Creeer je eigen stijl’.

Al het goeie.......

• bram1984
  • Laatst online: 21:19
Beyond schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:42:
[...]

Ik heb ‘m via Apple.nl besteld en via ‘Creeer je eigen stijl’.
Aha dus je hebt wel gewoon hier garantie gelukkig.

• Mike-Nikon
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 26-09 11:14
Ik ben voornemens om een apple watch te bestellen.
Ik wil toch wel heel graag een RVS exemplaar.
Zijn er mensen die deze besteld hebben in Duitsland en hoe snel is het leveren dan ?

Nikon spul

voor mensen die nog een (alu) Series 4 willen aanschaffen ;

Black Friday deal op de Series 4 bij Amazon.de (ruim) €100 korting nu

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 24-09 20:16
Geert1976 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:42:
voor mensen die nog een (alu) Series 4 willen aanschaffen ;

Black Friday deal op de Series 4 bij Amazon.de (ruim) €100 korting nu
Ik vind alleen de 40mm klopt dat?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Nick25 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:52:
[...]

Ik vind alleen de 40mm klopt dat?
https://www.amazon.de/dp/B07HBCJM1M/ref=sr_1_7?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&keywords=Apple+Watch+Serie+4&qid=1574414103&smid=A3JWKAKR8XB7XF&sr=8-7

;)

• itsalex
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Ik ben in discussie geraakt met Apple over de edelstaal (Edelstahlgehäuse) versie met de milanese band gold versie vanwege een probleem. Ik ben vanochtend naar Apple zelf geweest want de band klikt niet vast. Ook getest op mijn oude Apple watch en daar werkt het nu eindelijk wel (eerst hele tijd niet) maar de nieuwe niet. Na vele keren net ook weer proberen, zonder resultaat, mijn oude band klikt zo vast op de nieuwe dus daar ligt het ook niet aan.

Bij de Apple store is het heel simpel, ga maar naar Duitsland, je mag eventueel ook hier de band omruilen maar dan kost het € 80! Deze band is ook standaard niet op voorraad maar ook de Apple watch helemaal niet (maar dat wisten we al).
Het komt erop neer; dit type Apple watch wordt hier niet geleverd = dus geen garantie. Omdat Apple het niet kan leveren in NL dus heb je geen garantie, echt belachelijk. Puur omdat er niet omgeruild kan worden aangezien het type niet in NL wordt geleverd.

Ik heb nu de Nomad Titanium zwarte band erom heen en prima zo. Jammer van de milanese band maar als ik misschien in Duitsland ben, probeer ik daar wel om te ruilen. Het is dus wel te gebruiken de LTE versies maar let op met garantie van Apple.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 24-09 23:05
Nu voor €369.95 bij iBood.

Toch zo'n 70 euro onder de laagste prijs via Pricewatch.

Game-PC: Fractal Define R6 || i5-9600k || Scythe Mugen 5 PCGH edition || MSI Z370 Tomahawk || MSI RTX2080 Gaming Trio || 16GB DDR4 Corair Vengeance || Corsair RM650x || LG UltraGear 27GL850 144hz 1440p

• Stinger_Ventura
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:42
joskuiper schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:04:
Nu voor €369.95 bij iBood.

Toch zo'n 70 euro onder de laagste prijs via Pricewatch.
Goede actie voor als je nu in de markt bent.
Verbaas me wel een beetje dat ze “afgeprijsd” worden door Apple, die toch bijna altijd zeer consequent in hun prijs beleid zijn, zeker met de meest recente modellen. Hier moet nl. ook nog marge op zitten.

Zou de verkoop minder gaan? Komt er een grote update aan in september die modellen daaronder niet meer interessant maken? Is de concurrentie te hevig dat ze via secundaire kanalen markt proberen te veroveren?
Zomaar een paar gedachtes bij het zien van bovenstaande aanbieding.

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:19
Stinger_Ventura schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:31:
[...]

Zou de verkoop minder gaan? Komt er een grote update aan in september die modellen daaronder niet meer interessant maken? Is de concurrentie te hevig dat ze via secundaire kanalen markt proberen te veroveren?
Zomaar een paar gedachtes bij het zien van bovenstaande aanbieding.
Ga er maar vanuit dat er in september een update komt. Daarnaast lijkt me dat de markt rond dit tijdstip van het jaar wel verzadigd is.
Ik vraag me meer af welk addertje onder het gras zit bij die aanbieding, want het is inderdaad een scherpe prijs (hoeft natuurlijk niet zo te zijn).

• thunder68
  • Laatst online: 20:44
De aanbieding bij Ibood was alleen voor een 40mm AW5. Wel jammer, anders had ik hem zeker genomen.
Ben benieuwd, net als meerdere van ons, wat de AW6 voor nieuws gaat brengen behalve watchos7.

• roawser
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20-09 10:08
MartijnMartijn schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:53:
[...]
Ik vraag me meer af welk addertje onder het gras zit bij die aanbieding, want het is inderdaad een scherpe prijs (hoeft natuurlijk niet zo te zijn).
Ik heb zo'n Ibood watch gekocht en keurig op tijd binnen gekregen. Het enige opvallende is dat de lader een US stekker heeft, daarom zit er een reisadapter bij van Ibood. Maar omdat de lader en het stroomblokje met een standaard USB verbinding aan elkaar zitten, kun je het simpel vervangen door bv een oude iphone lader. Wat ik her en der las van de komende watch 6 vond ik het geen reden om te wachten en deze zeer goede prijs te laten schieten.

• Scarface1984
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 21-09 20:03
Dames en heren nou wil ik al een tijdje een AW 3 kopen maar nu komen we op het punt dat de AW 6 bijna uitkomt / aangekondigd wordt . Nu is mijn vraag of de 4 het nieuwe budget model wordt of zal dat gewoon de 3 blijven ik hoop dat jullie me kunnen helpen want kan er nergens wat over vinden .

Mvg Bas

• hk12nl
Scarface1984 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 00:43:
Dames en heren nou wil ik al een tijdje een AW 3 kopen maar nu komen we op het punt dat de AW 6 bijna uitkomt / aangekondigd wordt . Nu is mijn vraag of de 4 het nieuwe budget model wordt of zal dat gewoon de 3 blijven ik hoop dat jullie me kunnen helpen want kan er nergens wat over vinden .

Mvg Bas
Dat antwoord kan niemand je geven. Dat is afwachten tot de presentatie van Apple in september of oktober.

©2004

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:54
Maar even het daarvoor bedoelde topic omhoog schoppen.

Apple Watch 6 SS Graphite besteld via Apple Store Duitsland. Mailboxde was geen succes. Binnen een kwartiertje had ik Apple aan de lijn dat dit tegen de spelregels is. Geen mailboxen, alleen echte adressen.

Een familielid in Duitsland gebeld. Die wil het wel voor me naar Nederland sturen. Mijn bestelling stond ‘on hold’, maar nu ik het adres veranderd heb naar zijn adres op de camping is mijn creditcard gereserveerd. Lijkt mij positief. :) @Donstil

• Rickth64
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-09 12:16
Ik heb in Nederland een Series 6 44-mm blauw aluminium besteld. Tijdens bestellen was de levertijd tussen 24-28 september. Nu geeft hij 28 september aan, maar: Hij staat inmiddels al op “verzending wordt voorbereid”. Lijkt mij dan sneller te komen?

• Ping83
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:35
Vannacht Apple Watch 6 donkerblauw 40MM met donkermarineblauw sportbandje besteld via de Apple Store. Leverdatum 30 september.

Een Apple trade-in gedaan voor een Apple Watch 4 40MM om Marktplaats gedoe te voorkomen.

• pdavie2311

pdavie2311

Hier ook gelijk besteld gisteravond zodra het kon. Gaf 24-28 september aan. Staat nu op 28 september en verzending wordt voorbereid. Hoop hem ook eerder te hebben. Ja, ben een klein kind..;-)

Gisteren ook gelijk besteld.
Levertijden schoven wel erg snel op zeg, dat was de laatste releases in Duitsland meestal wel beter te doen.

Ik heb een 44mm RVS met Milanese besteld maar op het moment van bestellen stond deze op 18sept terwijl hij in de winkelmand al naar 25/9-1/10 gegaan was.

Nu maar hopen dat het allemaal wat eerder komt zoals we dat van Apple gewend zijn.

Dennisweb schreef op woensdag 16 september 2020 @ 00:58:
Maar even het daarvoor bedoelde topic omhoog schoppen.

Apple Watch 6 SS Graphite besteld via Apple Store Duitsland. Mailboxde was geen succes. Binnen een kwartiertje had ik Apple aan de lijn dat dit tegen de spelregels is. Geen mailboxen, alleen echte adressen.

Een familielid in Duitsland gebeld. Die wil het wel voor me naar Nederland sturen. Mijn bestelling stond ‘on hold’, maar nu ik het adres veranderd heb naar zijn adres op de camping is mijn creditcard gereserveerd. Lijkt mij positief. :) @Donstil
Cool. Dan zit het nu wel goed dus

• Jimijames75
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20:36
Er zijn zoveel verschillende combinaties te bestellen, lijkt me dat populaire combinaties een langere lever tijd hebben.

Mijn saaie Apple Watch Nike bestelling wordt inmiddels voorbereid en het bedrag is op mijn cc gereserveerd. Mijn ervaring met eerdere bestellingen heeft mij geleerd dat het dan gauw wordt verstuurd.

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19:46
pdavie2311 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 07:44:
Hier ook gelijk besteld gisteravond zodra het kon. Gaf 24-28 september aan. Staat nu op 28 september en verzending wordt voorbereid. Hoop hem ook eerder te hebben. Ja, ben een klein kind..;-)
Ik zie de mijne naar 30 september kruipen. Heel saai, space grey + sportsband (zwart) besteld. Ik ga proberen mijn S4 in te ruilen (zou 135 euro opleveren).

Ben vooral klaar met het aantikken van je horloge om de tijd te zien. Springt ook te vaak op "silent" mode, hoewel dat ook te maken kan hebben met "cover to mute" (?).

Maar kan best dat ie wel eind volgende week komt.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• i2Paq
  • Laatst online: 26-09 10:37

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Omdat ik de S5 heb overgeslagen ga ik nu over naar de S6 vanaf een S4.

Echter wacht ik rustig af tot ergens begin oktober, gezien de wachttijd / levertijd.

• mvdam
  • Registratie: januari 2010

mvdam

EV-Gekkie

Mijn CC is ook gereserveerd voor mijn Series 6 blauw, leverdatum volgens Apple 28-9 maar de status is al verzending wordt voorbereid.

Dus of ze verwachten een trage verzending, of Apple gaat doen wat ze goed doen en dat is iets voorlopen op hun planning :)

Privé: Leaf 2018 Béta MUXSAN 60kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD + Hyundai Kona 64kWh

Pagina: 1 ... 48 ... 52 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True