Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Roy_T
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 09-01 18:52
ojanse schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:50:
Wel gek, dat de watch die ik vd week bij Apple heb besteld, nog steeds op leveren begin november staat! Er is niet echt sprake van eerste order binnen, die ook als eerste uitleveren.......
Ze maken een onderscheid tussen vrije verkoop (in de winkel of online, in ieder geval van de voorraad die fysiek in een winkel ligt) en "bestellingen". Ik heb weken geleden besteld voor levering 23-30 oktober; nu maar geannuleerd zodat ik deze op kan gaan halen morgen (ben dan toevallig voor werk in Amsterdam).

Roy_T wijzigde deze reactie 11-10-2018 11:10 (9%)

• AnthonyR
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 28-12-2018

AnthonyR

XO: MiachiRS | Forza 3/4/5/6/7

Roy_T schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:35:
Grote batch binnen gekregen gok ik, want nog steeds 44mm Space Gray zowel Nike+ als regulier te koop met zowel sportbandje en sport loop. Ik heb niet verder gekeken, maar in ieder geval minimaal vier varianten dus.
Nu nog steeds voorraad.

• thaMini
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15-01 23:31

thaMini

Tool !!

Nieuwe voorraad bij Apple store Den Haag.

Ik wacht op m'n ophaalbevestiging voor een 44mm SG. :P

be small, act BIG

• HeatWave
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 10-12-2018

HeatWave

Back to my tweakersroots!

HeatWave schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:19:
[...]

1 Gewone 44mm weten te bestellen, morgen binnen als het goed is :).
En binnen, was dus echt precies op tijd :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• firefighter2
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-01 15:12
Nu nog hopen dat cb of amac ook weer voorraad krijgt

• Jaymone
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 15-01 19:51
firefighter2 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:38:
Nu nog hopen dat cb of amac ook weer voorraad krijgt
Eerstvolgende batch levering CB minimaal 100st

Het is weer bijna september 2019 :)

• AnthonyR

AnthonyR

Jaymone schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:27:
[...]

Eerstvolgende batch levering CB minimaal 100st
De vraag is meer wanneer. Dan kan ik mijn werk een seintje geven.

• naturalcool
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 09:14
Hierbij een geweven 44 SG bestelling geplaatst. Vind het toch een hoop geld voor een horloge. Ben benieuwd of het mij blij gaat maken morgen. Ik kijk er in ieder geval wel naar uit!

Weet iemand of ik de horloge kan retour brengen nadat ik deze heb uitgepakt?

• Roy_T
naturalcool schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:24:
Weet iemand of ik de horloge kan retour brengen nadat ik deze heb uitgepakt?
Wet Koop op Afstand: je mag het product proberen zodat je dat in de winkel zou doen. Dat lukt niet echt zonder uitpakken :-) Je mag ‘m dus ook gewoon omdoen, bijvoorbeeld.

Roy_T wijzigde deze reactie 11-10-2018 20:42 (8%)

• ck2000nl
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 14-01 14:37
Net een reservering gedaan voor de zwarte Nike 44mm met geweven bandje. Die is als het goed is vanaf morgen op te halen in Centro oberhausen 😇 Zaterdag maar dagje Duitsland doen 😎

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• MichelJ
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15-01 20:23
ck2000nl schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:04:
Net een reservering gedaan voor de zwarte Nike 44mm met geweven bandje. Die is als het goed is vanaf morgen op te halen in Centro oberhausen 😇 Zaterdag maar dagje Duitsland doen 😎
blijft die dan een dag liggen?

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 11:15
MichelJ schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:08:
[...]

Ze houden de order voor 3 weken vast volgens mij.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• debroei
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 30-12-2018
Vandaag de 44mm space gray gereserveerd en opgehaald in de Apple store Haarlem.
Volgens de medewerker krijgen ze dagelijks wel kleine hoeveelheden binnen. Maar vandaag hadden ze een hoop mensen blij kunnen maken, ook met losse verkoop aan aanwaaiers

debroei wijzigde deze reactie 11-10-2018 22:16 (8%)

• ck2000nl
MichelJ schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:08:
[...]

Stond er niet heel expliciet bij: hoe lang. Eigenlijk is het geen reservering, maar een bestelling en dan in de winkel afhalen. Hij is namelijk al van mijn creditcard afgeschreven. Zou zaterdag wel vragen hoe lang ze hem anders voor de klant bewaren 😉

• Flashforward
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 10-01 09:58
DeNachtwacht schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:25:
[...]
Slim. Je zou het eens kunnen proberen, het bandje zit in principe los in de verpakking sinds de series 4, en in een eigen, normale verpakkingsdoos. Lijkt me dat ze het weleens geen probleem zullen vinden. Laat het hier even weten!
Inmiddels de Apple Watch binnengekregen vandaag en naar de Apple Store geweest om te vragen of ik een ander bandje kon krijgen. Dit was geen probleem en ik kon vervolgens een andere Apple Watch meenemen met een ander bandje erbij. Ik had de 44mm besteld maar vond die toch wat groot dus uiteindelijk de kleinere variant gekozen wat ook geen probleem was bij het omruilen en krijg netjes de rest van het geld teruggestort.

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 11:51
wat mij opvalt aan deze release/pre-order/reguliere verkoop, is dat Nederland's grootste webwinkel, bol.com, nog geen enkele Apple Watch Series 4 heeft verkocht en/of geleverd heeft gekregen van Apple.

de Series 4 Watches komen wel gewoon telkens naar voren als je er naar zoekt op de site van bol.com
Maar al vanaf begin af aan staan ze telkens als ''nog niet verschenen-reserveer een exemplaar''.

Toch apart, normaal is bol.com toch ook altijd een dozenschuiver die nieuwe Apple devices aanbiedt, ook net na release van nieuwe Apple devices.

• Koekenbakkertje
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 15-01 23:18
Geert1976 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 04:35:
wat mij opvalt aan deze release/pre-order/reguliere verkoop, is dat Nederland's grootste webwinkel, bol.com, nog geen enkele Apple Watch Series 4 heeft verkocht en/of geleverd heeft gekregen van Apple.

de Series 4 Watches komen wel gewoon telkens naar voren als je er naar zoekt op de site van bol.com
Maar al vanaf begin af aan staan ze telkens als ''nog niet verschenen-reserveer een exemplaar''.

Toch apart, normaal is bol.com toch ook altijd een dozenschuiver die nieuwe Apple devices aanbiedt, ook net na release van nieuwe Apple devices.
Ze krijgen ze gewoon binnen maar niet genoeg om iedereen te bedienen. Daarom plaatsen ze je op een reserveringslijst door middel van de pre-order functie.

• MichelJ
ck2000nl schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:04:
Ik heb net de witte nike met zwart/witte band besteld met 4G. Zaterdag ben ik toch in Duitsland dus kan hem gelijk ophalen.

MichelJ wijzigde deze reactie 12-10-2018 08:01 (28%)

Geert1976 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 04:35:

ik vermoed dat zij het als enige wel “eerlijk” doen door devices die ze binnen krijgen door te geven aan mensen die op de wachtlijst staan. Heel fijn dat ik als lucky buyer op de release dag gewoon een Apple watch had bij de store in Amsterdam, maar echt eerlijk is dat natuurlijk niet tegenover iedereen die ge pre-ordered had.

• Geert1976
DeNachtwacht schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:14:
[...]
ik vermoed dat zij het als enige wel “eerlijk” doen door devices die ze binnen krijgen door te geven aan mensen die op de wachtlijst staan. Heel fijn dat ik als lucky buyer op de release dag gewoon een Apple watch had bij de store in Amsterdam, maar echt eerlijk is dat natuurlijk niet tegenover iedereen die ge pre-ordered had.
ah, dat verklaart dan dat de site nog geen enkele keer heeft aangegeven dat je er eentje kan bestellen en dag later in huis kan hebben.
Wellicht krijgt bol.com er gewoon zeer weinig aangeleverd vanuit Apple. Opmerkelijk, want als je zo naar Coolblue kijkt, komen er daar vrijwel elke dag wel wat Watches die direct besteld en geleverd kunnen worden.
Blijkbaar heeft Coolblue een grotere afname bij deze Watches dan bol.com dit keer
Geert1976 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:55:
[...]

ah, dat verklaart dan dat de site nog geen enkele keer heeft aangegeven dat je er eentje kan bestellen en dag later in huis kan hebben.
Wellicht krijgt bol.com er gewoon zeer weinig aangeleverd vanuit Apple. Opmerkelijk, want als je zo naar Coolblue kijkt, komen er daar vrijwel elke dag wel wat Watches die direct besteld en geleverd kunnen worden.
Blijkbaar heeft Coolblue een grotere afname bij deze Watches dan bol.com dit keer
hoe weet je dat? Kan heel goed zijn dat bol hele grote leveringen krijg maar ze alsnog niet aan de vraag kunnen voldoen en alleen maar pre orders uitleveren.

• Niek_1981
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 15-01 16:49
Geert1976 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:55:
[...]

Bol.com krijgt als je op twitter zoekt maar 1x per week een levering en dat is op vrijdag.
Maar dan nog weten ze geen aantallen en zal het minimaal zijn.

• Geert1976
DeNachtwacht schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:57:
[...]
hoe weet je dat? Kan heel goed zijn dat bol hele grote leveringen krijg maar ze alsnog niet aan de vraag kunnen voldoen en alleen maar pre orders uitleveren.
het blijft gissen, ik heb geen harde cijfers/bewijzen. Maar als je kijkt naar nieuwe iPhone releases, daar zit bol.com toch elk jaar bij en kun je al best snel na release eentje bemachtigen.

Ik heb met deze Apple Watch Series 4 nog geen enkele keer gezien dat ie op voorraad was.

En qua populariteit denk ik toch wel dat iPhones iets gewilder zijn dan een Apple Watch ;)

• ck2000nl
MichelJ schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:01:
[...]

Ik heb net de witte nike met zwart/witte band besteld met 4G. Zaterdag ben ik toch in Duitsland dus kan hem gelijk ophalen.
Met 4G bedoel je de cellular versie? Gaat gezellig worden in Oberhausen O-) Gratis parkeren en lekkere curryworst :9~

• Richard_AFC
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13-01 00:41
ck2000nl schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:06:
[...]

Met 4G bedoel je de cellular versie? Gaat gezellig worden in Oberhausen O-) Gratis parkeren en lekkere curryworst :9~
Ik zie al de hele week de website in de gaten te houden, maar heb er nog geen kunnen bemachtigen tot zover.. Hoe is het jullie gelukt? :)

• Spam
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 15-01 17:54
Dom vraagje maar die 4G versie heb je in NL toch niks aan? Ik bedoel onze providers ondersteunen e-sim toch niet? Laat staan een extra e-sim binnen hetzelfde abonnement?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• ck2000nl
Richard_AFC schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Ik zie al de hele week de website in de gaten te houden, maar heb er nog geen kunnen bemachtigen tot zover.. Hoe is het jullie gelukt? :)
Via deze website gedaan: https://www.istocknow.com...06.720420817421882&zoom=8

De "Apple Watch Nike+ Series 4 GPS, 44 mm Aluminiumgehäuse, Space Grau, mit Nike Sport Loop" is nu beschikbaar voor afhalen in veel Duitse Apple stores, waaronder die van Dusseldorf naast de Tesla showroom. 8)

Ook in Amsterdam af te halen zie ik!

• Roy_T
MelvinW schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:11:
[...]

Ze houden de order voor 3 weken vast volgens mij.
Correct!

• beck
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12-01 10:16
Zojuist zonder reservering de 44mm SG Nike+ met sportloop kunnen aanschaffen bij de Apple Store in Den Haag.

• MichelJ
Richard_AFC schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

via Istock uiteraard ;-) https://www.istocknow.com/

Kan je per applestore zien wat er nog te krijgen is.

MichelJ wijzigde deze reactie 12-10-2018 14:08 (8%)

• bjonnie
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:51
Via nike.com zijn er ook een aantal modellen uit de Nike+ serie beschikbaar om te bestellen. Zie: https://m.nike.com/nl/nl_...y_link%20ad%20v2_dual_fbk

• firefighter2
bjonnie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:30:
Via nike.com zijn er ook een aantal modellen uit de Nike+ serie beschikbaar om te bestellen. Zie: https://m.nike.com/nl/nl_...y_link%20ad%20v2_dual_fbk
En uitverkocht😡

• MichelJ
Spam schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:21:
Dom vraagje maar die 4G versie heb je in NL toch niks aan? Ik bedoel onze providers ondersteunen e-sim toch niet? Laat staan een extra e-sim binnen hetzelfde abonnement?
Dat gaat binnenkort natuurlijk een keer gebeuren. Ik wil deze toch voor een aantal jaren gebuiken.

• TooTall
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-01 11:46
bjonnie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:30:
Hm. Alvast bedankt voor de tip, ik heb zonet via de Belgische site eentje kunnen reserveren (44 met de zwarte sportband). Verwachte levering volgens bevestigingsmail staat op 17-10, al de andere modellen staan op uitverkocht.

Ben benieuwd of het lukt, anders zal mijn preorder via Apple ergens begin November geleverd worden :X

TooTall wijzigde deze reactie 12-10-2018 22:41 (22%)

• ExiZTeNcE
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15-01 21:00
TooTall schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:41:
[...]

Hm. Alvast bedankt voor de tip, ik heb zonet via de Belgische site eentje kunnen reserveren (44 met de zwarte sportband). Verwachte levering volgens bevestigingsmail staat op 17-10, al de andere modellen staan op uitverkocht.

Ben benieuwd of het lukt, anders zal mijn preorder via Apple ergens begin November geleverd worden :X
Maatje van me heeft hem gisteren bij Nike besteld toen ze op voorraad waren, vandaag in huis. Wel Nederland gewoon :-)

• Chntl321
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 10:40
Voor de liefhebber: volgens iStocknow heeft Dusseldorf de SS 42mm op voorraad

Heb m zelf net binnen uit Duitsland. Hij is mooi! *O*

Chntl321 wijzigde deze reactie 13-10-2018 09:31 (27%)

• Spam
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 15-01 17:54
[...]

Ik heb inmiddels een week de Nike 44mm versie. Hiervoor heb ik op verscheidene sites (amac, coolblue en central point) een alert ingesteld als ie weer op voorraad is. Daarmee heb ik m uiteindelijk kunnen bestellen via Amac.

De Nike versie is overigens flink de moeite. Niet zozeer vanwege het bandje (welke prima is) maar meer vanwege een watchface die ze bijna nergens laten zien. Deze laat bijna met als de Hermes watchface een vierkante wijzerplaat zien. Of meer hexagon maar het komt in de buurt:

Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Apple constant maar ronde wijzerplaten aanleverd bij een vierkante kast. In de klassieke horloge wereld zie je dit veel meer en dan is het vierkante juist mooi. Naja vind ik dan he ;)

Spam wijzigde deze reactie 13-10-2018 10:27 (20%)

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• Snakefoodjah
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 11-01 20:42
Toch maar besloten om bij Apple online store een Apple Watch 44mm Nike+ te bestellen.
Levering 12-19november.
Nog effe geduld hebben dus :-).

• absrnd
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online
Ik zie steeds meer SS 44mm, om op te halen, over de grens, en het begint toch wel te kriebelen,
misschien dat ik volgende week toch maar eens langs ga :)

Weet iemand hoeveel dagen van te voren, je er een vast kan laten houden ?
of kan je al betalen en later ophalen ?

absrnd wijzigde deze reactie 13-10-2018 16:58 (28%)

• Snelle.jelle
  • Laatst online: 10:18
absrnd schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:51:
Ik zie steeds meer SS 44mm, om op te halen, over de grens, en het begint toch wel te kriebelen,
misschien dat ik volgende week toch maar eens langs ga :)
Gisteren waren er veel in Frankrijk binnengekomen, vandaag was Duitsland aan de beurt.
De 1e staat op marktplaats voor maar €1050,-

Koopje.. 8)7 ;w

• Geert1976
Snelle.jelle schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:54:
[...]

Gisteren waren er veel in Frankrijk binnengekomen, vandaag was Duitsland aan de beurt.
De 1e staat op marktplaats voor maar €1050,-

Koopje.. 8)7 ;w
En over een jaar is ruim 50% retail-prijs afgeschreven van zo'n stainless steel Apple Watch.
Maar goed, er zullen ongetwijfeld mensen bij zijn die zo'n SS Watch langer dan een jaar houden...dan is 't een ander verhaal uiteraard

• Roy_T
MichelJ schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:17:
Dat gaat binnenkort natuurlijk een keer gebeuren. Ik wil deze toch voor een aantal jaren gebuiken.
Zeer waarschijnlijk niet, afhankelijk van je definitie van “binnenkort”. Op het forum van KPN bijvoorbeeld maken ze heel duidelijk dat ze er totaal niet mee bezig zijn. Zal nu stoppen met off-topic gaan hierover, maar bottom line: ik zou dit niet gebruiken om de aankoop van een SS te rationaliseren.

• Chntl321
Roy_T schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:42:
[...]

Zeer waarschijnlijk niet, afhankelijk van je definitie van “binnenkort”. Op het forum van KPN bijvoorbeeld maken ze heel duidelijk dat ze er totaal niet mee bezig zijn. Zal nu stoppen met off-topic gaan hierover, maar bottom line: ik zou dit niet gebruiken om de aankoop van een SS te rationaliseren.
Ik vind het ook ontzettend jammer dat dit op korte termijn niet gaat gebeuren, dat zou mijn ss inderdaad ook veel waardevoller maken. Ik heb mijn ss voornamelijk gekocht omdat ik het gewoon veel mooier vind dan aluminium. Ik heb altijd al ss gehad. De 3 heb ik overgeslagen omdat ik die niet vernieuwend genoeg vond om zoveel moeite voor te doen. Maar de 4 heb ik nu uit Duitsland laten komen, of lte nu ondersteund wordt of niet. En nu ik hem om mijn pols heb, ben ik zoooooo blij met mijn keuze *O*
Geert1976 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:11:
En over een jaar is ruim 50% retail-prijs afgeschreven van zo'n stainless steel Apple Watch.
Maar goed, er zullen ongetwijfeld mensen bij zijn die zo'n SS Watch langer dan een jaar houden...dan is 't een ander verhaal uiteraard
Ach ja een S3 sport koop je ook voor €200,- op marktplaats. Watch is simpelweg niet zo waardevast maar dat is dan ook niet de reden waarom je een SS koopt :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Richard_AFC
Chntl321 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:31:
Voor de liefhebber: volgens iStocknow heeft Dusseldorf de SS 42mm op voorraad

Heb m zelf net binnen uit Duitsland. Hij is mooi! *O*
Ik gister ook de SS opgehaald in Dusseldorf. Ik neem aan dat je 44mm bedoelde? :)

• Snelle.jelle
Richard_AFC schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:43:
[...]

Ik gister ook de SS opgehaald in Dusseldorf. Ik neem aan dat je 44mm bedoelde? :)
Welke SS heb je gekocht ? :)

Heb nu een weekje de SS silver met de link bracelet en ben erg blij mee. Wilde eigenlijk de zwarte maar deze is nog altijd niet binnnengekomen bij de media markt.

• Richard_AFC
Snelle.jelle schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 15:03:
[...]

Welke SS heb je gekocht ? :)

Heb nu een weekje de SS silver met de link bracelet en ben erg blij mee. Wilde eigenlijk de zwarte maar deze is nog altijd niet binnnengekomen bij de media markt.
Space black 44mm GPS + LTE (toch stom dat ze de SS alleen met LTE verkopen.. al is die rode ring nog best mooi)

• Snelle.jelle
Richard_AFC schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 15:04:
[...]

Space black 44mm GPS + LTE (toch stom dat ze de SS alleen met LTE verkopen.. al is die rode ring nog best mooi)
Ja dat is inderdaad jammer. Dat LTE zie ik hier in NL de komende jaren nog niet komen. Maar gewoon de looks van de SS daar heb ik hem eigenlijk voor gekocht, vind dit veel mooier dan de alu versie hier in NL

• Chntl321
Richard_AFC schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:43:
[...]

Wahaha, sorry.. bedoelde inderdaad de 44mm. Moet nog ff wennen :P
De Duitse Watch is prima in Nederland te gebruiken toch? Zou niet inzien waarom niet, maar better safe than sorry - toch ff checken :P Zit te twijfelen tussen aluminium 40mm of toch RVS... Heb nu S2 space gray in RVS en het is toch wel heel erg mooi. Aan de andere kant, €270 extra. :+

De space gray aluminium van de S4 ziet er wel beter uit dan de S2 op de renders vind ik zelf, maar dat kan aan mij liggen... Of is het echt net een paar tintjes donkerder?

WhatsappHack wijzigde deze reactie 14-10-2018 21:47 (38%)

• Snelle.jelle
WhatsappHack schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:45:
De Duitse Watch is prima in Nederland te gebruiken toch? Zou niet inzien waarom niet, maar better safe than sorry - toch ff checken :P Zit te twijfelen tussen aluminium 40mm of toch RVS... Heb nu S2 space gray in RVS en het is toch wel heel erg mooi. Aan de andere kant, €270 extra. :+

De space gray aluminium van de S4 ziet er wel beter uit dan de S2 op de renders vind ik zelf, maar dat kan aan mij liggen... Of is het echt net een paar tintjes donkerder?
Duitse rvs watch werkt prima hier 😉
Snelle.jelle schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:51:
[...]

Duitse rvs watch werkt prima hier 😉
Mooi! :)
Bedenk me net dat die Series 2 RVS hier in Nederland volgens mij ook nooit verkocht is door Apple zelf, dus die ik nu heb komt waarschijnlijk ook uit het buitenland. (Geen idee, geruild voor een alu S2 :P)

• Chntl321
Rvs uit Duitsland werkt inderdaad prima hier. De rvs s2 is hier wel verkocht, dat was ook meteen de laatste. Daarna kwam LTE en werd hij hier niet meer verkocht.

• TooTall
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-01 11:46
[...]

Hm. Alvast bedankt voor de tip, ik heb zonet via de Belgische Nike site eentje kunnen reserveren (44 met de zwarte sportband). Verwachte levering volgens bevestigingsmail staat op 17-10, al de andere modellen staan op uitverkocht.

Verzendbevestiging net ontvangen! d:)b

• DayteX
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 03-12-2018
Reservering bij bol op 30/09 (had nog een waardebon liggen) resulteerde tot nu toe vooral in stilte. Op vraag of er meer bekend was zei men initieel dat ik midden tot eind oktober kan aanhouden. Vandaag geeft men aan dat de watch binnen enkele dagen verzonden zal worden:
“Hallo, Je wilt weten of je de aankomende dagen de bestelling kan verwachten. Dit is wel wat er is doorgegeven door de desbetreffende afdeling. Hier kan jij dus vanuit gaan!”

• Wingie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15-01 19:58
DayteX schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:37:
Reservering bij bol op 30/09 (had nog een waardebon liggen) resulteerde tot nu toe vooral in stilte. Op vraag of er meer bekend was zei men initieel dat ik midden tot eind oktober kan aanhouden. Vandaag geeft men aan dat de watch binnen enkele dagen verzonden zal worden:
“Hallo, Je wilt weten of je de aankomende dagen de bestelling kan verwachten. Dit is wel wat er is doorgegeven door de desbetreffende afdeling. Hier kan jij dus vanuit gaan!”
Heel bijzonder heb vanmiddag ook gebeld en op 21/9 besteld en bij mij gaven ze aan dat ze maar beperkt aantal per week ontvangen en op volgorde van bestellen/reserveren uitleveren (had ook nog waardebon daarom bij Bol besteld + goede service bij mijn drone). En nog geduld moest hebben ze hadden geen inzicht hoe lang het nog zou duren.

• Niek_1981
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 15-01 16:49
DayteX schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:37:
Welk model als ik vragen mag?

• TripleLM
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 29-10-2018
19/09 bij bol.com besteld. SG 44mm nike+ met loop. Meerdere keren gebeld en gemailed. Kunnen niet zeggen hoeveel ze per week ontvangen alleen dat ze elke vrijdag een beperkte levering ontvangen en ook niet kunnen inzien hoeveel. Mijn geduld raakt op.

• iPhoneSE
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 10-01 17:57
Nog heel even geduld : )

http://i64.tinypic.com/5lqgyg.png

• DayteX
Niek_1981 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:50:
[...]

Welk model als ik vragen mag?
De SG 44mm.

Bol gaf in eerste instantie ook aan dat ik de website eind deze week in de gaten moest houden (de desbetreffende dame van de klantenservice had vermoedelijk niet gezien dat ik al lang besteld had). Maar dat suggereert dat er een grote lading aankomt. Als het klopt wat ze zegt dan heeft reserveren bij Bol weinig meerwaard tov bestellen op de site wanneer op voorraad. Als je bijvoorbeeld kijkt naar coolblue kan je ook niet reserveren maar alleen je emailadres achterlaten zodat je een reminder krijgt wanneer er weer voorraad is.

• DayteX
Mogelijk dat een dubbele bestelling de boel ook vertraagt omdat men deze samen wil uitleveren en je daarbij afhankelijk bent van de beschikbaarheid van twee modellen

• iPhoneSE
DayteX schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:16:
[...]

Mogelijk dat een dubbele bestelling de boel ook vertraagt omdat men deze samen wil uitleveren en je daarbij afhankelijk bent van de beschikbaarheid van twee modellen
Klopt, ik kon kiezen voor aparte levering, maar vindt het leuker als we hem samen tegelijk krijgen haha

• ck2000nl
In Amsterdam, Dusseldorf en Oberhausen zijn nu diverse serie 4 Watches beschikbaar voor een reservering...

ck2000nl wijzigde deze reactie 16-10-2018 11:17 (5%)

• Saninl
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15-01 22:35
ck2000nl schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:17:
In Amsterdam, Dusseldorf en Oberhausen zijn nu diverse serie 4 Watches beschikbaar voor een reservering...
Thnx voor de tip! Eén Nike+ exemplaar aangeschaft; morgen ophalen

Ondanks dat ik via Nike.com 10% korting zou krijgen toch maar via de Apple Store nu aangeschaft. Geen idee hoe lang ik anders nog had moeten wachten... :X

• iPhoneSE
Krijg net een mail en SMS van Apple, aanstaande vrijdag 19 okt levering! : )

• DirtyDutch
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11-01 18:52
iPhoneSE schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:39:
Krijg net een mail en SMS van Apple, aanstaande vrijdag 19 okt levering! : )
Is jou levering op tijd of eerder dan verwacht??

• knakker2
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 13:04
Het is echt super lullig dit topic (nog steeds) te volgen nadat ik dus 2 weken geleden wakker werd, nonchalant Apple.nl aanslingerde en zonder een greintje moeite een SG44 bestelde en 4 uur later kon ophalen. Dit terwijl mensen hier nog steeds krom liggen, in afwachting, al ergens sinds half september.

Klopt gewoon niet. Series 5 komt zowat alweer uit...

• DirtyDutch
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11-01 18:52
knakker2 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:35:
Het is echt super lullig dit topic (nog steeds) te volgen nadat ik dus 2 weken geleden wakker werd, nonchalant Apple.nl aanslingerde en zonder een greintje moeite een SG44 bestelde en 4 uur later kon ophalen. Dit terwijl mensen hier nog steeds krom liggen, in afwachting, al ergens sinds half september.

Ik had de Apple Watch misschien al 4 x kunnen hebben op de manier wat jij beschrijft maar had gewoon echt niet de zin om een uurtje of wel meer in de auto te zitten en ophalen,terwijl ik weet dat ik hem thuis gestuurd krijg..al moet ik wat meer geduld hebben.

Begrijp me niet verkeerd,wil hem graag snel hebben maar zoals gezegd heb geduld en ben benieuwd of wat je weleens leest dat Apple orders eerder versturen..vandaar😉

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12:00

pdavie2311

Live life to the fullest..

Series 5? Ik heb de iPhone XII al in pre-order...;-)

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - Huawei Mate 20 Pro

• posttoast
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 15-01 23:06
Inderdaad lullig voor hen die besteld hebben. Maar voor de liefhebbers: bij de Apple Store in Den Haag ligt er weer een voorraadje. Ik heb net nog een 44 SG voor mijn vriendin besteld om daar op te halen.

• iPhoneSE
DirtyDutch schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:09:
[...]

Is jou levering op tijd of eerder dan verwacht??
Eerder, zou eigenlijk tussen 22 - 29 geleverd worden, ik heb er 2 besteld.

• TinieTiny
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 17-10-2018
Ik heb de mijne woensdag bij Nike.com besteld en vrijdag in huis, heel blij mee!

• Yahiko750
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 10-01 20:23

Yahiko750

Master of Puppets

Zo! Zojuist de mijne via Nike besteld, helaas niet met de reflecterende band, maar de normale sportband. Scheduled delivery op de 19e. Nu ook uitverkocht bij Nike (De zilveren 40mm nog wel beschikbaar).

Bij de AMAC was de levertijd op de 40mm spacegray ongeveer 4 weken, de 44mm 8 weken ... Gelukkig via Tweakers gevonden dat er bij Nike nog stock was.

Yahiko750 wijzigde deze reactie 16-10-2018 23:48 (27%)

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:05

Verschrikkelijk inderdaad als je per se een S4 SS uit Duitsland wil.. eerste mogelijkheid is 21 november ophalen in Oberhausen / Dusseldorf. Toch gek om van te worden. :X
De vraag is natuurlijk of er op voorraad liggen wil ik in het weekend random naar Oberhausen willen rijden..

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Ansenyi
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 15-01 13:08
Saninl schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:21:
[...]
Thnx voor de tip! Eén Nike+ exemplaar aangeschaft; morgen ophalen

Ondanks dat ik via Nike.com 10% korting zou krijgen toch maar via de Apple Store nu aangeschaft. Geen idee hoe lang ik anders nog had moeten wachten... :X
Hoe krijg je die korting voor elkaar?

To be, or not to be...

• pdavie2311

pdavie2311

AntraXxX schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:53:
[...]

Verschrikkelijk inderdaad als je per se een S4 SS uit Duitsland wil.. eerste mogelijkheid is 21 november ophalen in Oberhausen / Dusseldorf. Toch gek om van te worden. :X
De vraag is natuurlijk of er op voorraad liggen wil ik in het weekend random naar Oberhausen willen rijden..
Liggen er niet! Was er eergisteren nog! Site klopt wat dat betreft wel helaas...

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - Huawei Mate 20 Pro

• Greetoz
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online
pdavie2311 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 06:54:
[...]

Liggen er niet! Was er eergisteren nog! Site klopt wat dat betreft wel helaas...
De ophaal datum op de site is niet dezelfde als eventuele voorraad. Ze kunnen best vandaag wat losse binnen krijgen die zijn dan voor winkel verkoop en kan je dan reserven om vandaag op te halen. Die datum in november is hetzelfde als je hem thuis zou laten bezorgen.

• pdavie2311

pdavie2311

Greetoz schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 07:14:
[...]

De ophaal datum op de site is niet dezelfde als eventuele voorraad. Ze kunnen best vandaag wat losse binnen krijgen die zijn dan voor winkel verkoop en kan je dan reserven om vandaag op te halen. Die datum in november is hetzelfde als je hem thuis zou laten bezorgen.
Correct, maar de laatste tijd komt er niks beschikbaar in de winkel en klopt de site wel. Als er niet staat dat je kunt afhalen, hoef je niet heen te rijden.

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 00:38

zeef

#Elected

Vandaag is (was?) er voorraad bij alle stores. Dus voor een 44mm SG gegaan. Eigenlijk wil ik liever de S4 SS SG, maar geen zin om langer te wachten. Tzt verpats ik deze wel weer. ;)

Tweakers Elect #eindbaas vanaf 1/10

• Greetoz
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online
pdavie2311 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 07:26:
[...]

Correct, maar de laatste tijd komt er niks beschikbaar in de winkel en klopt de site wel. Als er niet staat dat je kunt afhalen, hoef je niet heen te rijden.
Ah op die manier! Nee dan bedoelen we hetzelfde.

• Chntl321
pdavie2311 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 06:54:
[...]

Voorraad in Dusseldorf en Oberhausen

• Yahiko750

Yahiko750

Master of Puppets

Ansenyi schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 00:53:
[...]

Hoe krijg je die korting voor elkaar?
Niet - Dat zou via Unidays gaan, maar ik heb het getest en de code doet het niet op Apple Watches.

• absrnd
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online
Chntl321 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:05:
[...]

Voorraad in Dusseldorf en Oberhausen
Met een beetje mazzel heb ik de 44mm SS kunnen reserveren,
weet nog niet precies of ik deze dan vandaag moet ophalen, of ook morgen deze kan ophalen ?

• ck2000nl
absrnd schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:21:
[...]

Met een beetje mazzel heb ik de 44mm SS kunnen reserveren,
weet nog niet precies of ik deze dan vandaag moet ophalen, of ook morgen deze kan ophalen ?
Binnen 3 weken, las ik.

• Jieve
  • Registratie: april 2003
Is er een makkelijke manier om een AW in Duitsland te reserveren? Of moet je echt via apple.de en dan steeds het model aanklikken etc?
Ik weet dat je voor de iPhone vroeger een website had kon je model kiezen en welke winkel, zonder al die stappen te doorlopen.

• Saninl
  • Laatst online: 15-01 22:35
Yahiko750 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:25:
[...]

Niet - Dat zou via Unidays gaan, maar ik heb het getest en de code doet het niet op Apple Watches.
Oooh, excuses. Dat was inderdaad de wijze waarop ik had gedacht korting te ontvangen...

• pdavie2311

pdavie2311

Toch ook maar de SS Zilver gehaald zojuist...44mm met Milanese Loop..De armband hou ik niet denk ik, dus nieuw in verpakking over te nemen...

• ck2000nl
Jieve schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:56:
Is er een makkelijke manier om een AW in Duitsland te reserveren? Of moet je echt via apple.de en dan steeds het model aanklikken etc?
Ik weet dat je voor de iPhone vroeger een website had kon je model kiezen en welke winkel, zonder al die stappen te doorlopen.
Je kan ook de app gebruiken.

• Jieve
ck2000nl schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:18:
[...]

Je kan ook de app gebruiken.
Als je de app gebruikt, dan heb je toch de NL store? Dan kan je bijvoorbeeld de SS niet bestellen....

• pdavie2311

pdavie2311

Jieve schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 15:20:
[...]

Als je de app gebruikt, dan heb je toch de NL store? Dan kan je bijvoorbeeld de SS niet bestellen....
Je kunt het land aanpassen...

• Jieve
pdavie2311 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 15:24:
[...]

Je kunt het land aanpassen...
ah, mybad, sorry :)

• pdavie2311

pdavie2311

No probs...

• Yahiko750

Yahiko750

Master of Puppets

Zojuist de verzendbevestiging gehad van Nike voor mijn 40MM AW SG. Hun voorraad lijkt me dan ook accuraat, en dat betekend dat ze iig nog minstens 1 zilveren 40mm AW4 op voorraad hebben.

• AnthonyR

AnthonyR

Bij CB is het ook alweer een tijdje stil...

• Buffelkneer
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 06-01 22:51
Gouden 40mm en gouden 44mm Tweedekans nu beschikbaar bij CB

• Crazyclaws
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 16-12-2018
Vanmiddag een bestelling gedaan via de Appstore. AW4 nike wit 44mm. Bezorgen zou het het einde van november binnen komen, of vanaf morgen ophalen in Haarlem.... Van het weekend ga ik een reisje maken 😀

Onder de grote rots, naast die kleine

• firefighter2
Gistermorgen spacegrey 44 mm besteld in Haarlem. Zometeen onderweg om deze op te gaan halen. 👍👍👍. 2 uur heen en 2 uur terug. Pfff. Maar dan hebben we hem ook.

• Yahiko750

Yahiko750

Master of Puppets

Inmiddels veilig ontvangen! Dinsdag besteld bij Nike en vandaag keurig afgeleverd door DPD. Verder tot nu toe heel blij met mn aankoop. Ook nog de Nike+ reflecterende band op de kop getikt via MP.

Verder succes aan de mensen die nog zitten te wachten!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-01 22:44
Liep net langs de Applestore in Haarlem en op de bonnefooi een 44mm SG opgepikt samen met een Xs SG. Was best rustig en stond met 10 minuten weer buiten.

• ronaldm3
  • Laatst online: 10:11

ronaldm3

Apple Watch :)

De Rikster schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:03:
Liep net langs de Applestore in Haarlem en op de bonnefooi een 44mm SG opgepikt samen met een Xs SG. Was best rustig en stond met 10 minuten weer buiten.
Op de bonnefooi €1500 lichter, fijn gevoel heh :)

Power to the beat.

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True