Fijn dat sommige mensen bij deze launch wel een positieve ervaring hebben. Belachelijk anderzijds dat de bevoorrading zo eenzijdig is vanuit Apple. Normaal zijn partijen als bol, mediamarkt en coolblue er altijd vroeg bij als het om Apple spul gaat. Nu geeft bol niet thuis en zit ik al drie weken opgescheept met de status ‘gereserveerd’.
Laatste reactie van bol (nadat men in het begin van de week nog zwart op wit beloofde dat de watch nog deze week geleverd zou worden:
“Bedankt voor je mail. Ten eerste mijn excuses dat je al een tijdje aan het wachten bent op de Apple Watch. Ik heb het even voor je nagekeken en helaas staat er nog steeds geen exacte levertijd op de site. Daarom ga ik er niet van uit dat deze zaterdag geleverd gaat worden. Je zou het nog even kunnen afwachten maar als je het te lang vind duren kun je de bestelling inderdaad annuleren. Hopelijk kunnen we de volgende keer meer duidelijkheid geven en ik wens je een hele fijne avond toe!”
Lijkt me dan ook dat - als je geen engelengeduld hebt - je de watch mogelijk beter elders kan bestellen.
“Bedankt voor je mail. Ten eerste mijn excuses dat je al een tijdje aan het wachten bent op de Apple Watch. Ik heb het even voor je nagekeken en helaas staat er nog steeds geen exacte levertijd op de site. Daarom ga ik er niet van uit dat deze zaterdag geleverd gaat worden. Je zou het nog even kunnen afwachten maar als je het te lang vind duren kun je de bestelling inderdaad annuleren. Hopelijk kunnen we de volgende keer meer duidelijkheid geven en ik wens je een hele fijne avond toe!”
Lijkt me dan ook dat - als je geen engelengeduld hebt - je de watch mogelijk beter elders kan bestellen.
Ik moet meer uitgeven van mijn boekhouder en daar luister ik dan maar naar.ronaldm3 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:07:
[...]
Op de bonnefooi €1500 lichter, fijn gevoel heh
Heeft iemand hier toevallig meer zicht op de levertijden in België?
Ik heb namelijk begin deze maand (4/10) in de Mediamarkt een Apple watch (Nike sportloop) besteld omdat ik onverwacht een kortingsbon gekregen heb. Ik weet dat ik vrij laat was met mijn bestelling maar aangezien al redelijk wat mensen hun watches lijken hebben hoopte ik dat ik niet te lang meer zal moeten wachten.
Ik heb namelijk begin deze maand (4/10) in de Mediamarkt een Apple watch (Nike sportloop) besteld omdat ik onverwacht een kortingsbon gekregen heb. Ik weet dat ik vrij laat was met mijn bestelling maar aangezien al redelijk wat mensen hun watches lijken hebben hoopte ik dat ik niet te lang meer zal moeten wachten.
Niemand heeft enig zicht op enige levertijd voor enig land, tenzij ze bij Apple iets in de pap te brokkelen hebben op de afdeling internationale distributie :-)kristalghost schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:08:
Heeft iemand hier toevallig meer zicht op de levertijden in België?
@kristalghost Je kan in Haarlem (Nederland) nu de S4 Alu Wifi 44mm S. Gray met Black Sport Band direct afhalen.
Voor de Black Sport Loop moet je naar Dusseldorf
Hup in de auto!
Voor de Black Sport Loop moet je naar Dusseldorf
Hup in de auto!
[ Voor 18% gewijzigd door ck2000nl op 19-10-2018 12:58 ]
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Net Amac gebeld. Geen winkel heeft een 44mm space gray op voorraad en ook is er geen zicht wanneer dat wel weer zo is. Ook is mijn vriendin net bij de Apple store in Amsterdam naar binnen gewandeld en ook daar geen resultaat helaas...
@ck2000nl Bedankt voor de suggestie maar de 2h30-3h30 lange rit zou me makkelijk een 40€ kosten aan diesel en dan kan ik mijn cadeaubon van 100€ niet gebruiken (veronderstel dat het geen Mediamarkt is die je bedoelde). Al bij al een te grote klap voor de portemonnee voorlopig.
Edit:
@Roy_T Daar vreesde ik al voor. Ik hoopte dat er toevallig mensen in België al bestellingen uit winkels of pickups hebben kunnen doen maar van wat ik kan zien is het voornamelijk in Nederland te doen. Als de preorders van kort na de aankondiging nog niet toekomen in de winkels weet ik dat ik zeker nog even mag wachten.
Edit:
@Roy_T Daar vreesde ik al voor. Ik hoopte dat er toevallig mensen in België al bestellingen uit winkels of pickups hebben kunnen doen maar van wat ik kan zien is het voornamelijk in Nederland te doen. Als de preorders van kort na de aankondiging nog niet toekomen in de winkels weet ik dat ik zeker nog even mag wachten.
[ Voor 37% gewijzigd door kristalghost op 19-10-2018 13:25 ]
Begrijpelijk, had hem ook eerder bij BCC.nl in de bestelling staan...maar daar kwam maar geen zicht op de leverdatum. Had ook een waardebon van 40 Euro daar gebruikt. Uiteindelijk bij de Apple store in Oberhausen, de Nike versie gekocht met een reservering.
Ben bang dat je buiten de Apple stores om, erg lang kunt wachten. Ze voorzien liever hun eigen winkels met voorraad, pakken ze ook alle marge
Ben bang dat je buiten de Apple stores om, erg lang kunt wachten. Ze voorzien liever hun eigen winkels met voorraad, pakken ze ook alle marge
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Ik ga me vandaag afmelden voor dit topic 
Gisteren na een heerlijk dagje shoppen in Dusseldorf, de SS 44mm aangeschaft,
deze de dag ervoor besteld op de site, nadat ik deze via IstockNow site op voorraad had gezien.
Zo blij dat ik niet voor de Alu versie ben gegaan, Ik ben toch een beetje ouderwets en dat ik een RVS versie wil
RVS met de milanees loop is gewoon de Shizzle
ook blij dat ik dat ik niet de Ebay of Marktplaats weg ben gegaan, de advertenties zijn toch een beetje te duur en te vaag, en soms toch levertijden va enkele weken, als je niet goed leest.
Bedankt iedereen voor jullie inbreng.
deze de dag ervoor besteld op de site, nadat ik deze via IstockNow site op voorraad had gezien.
Zo blij dat ik niet voor de Alu versie ben gegaan, Ik ben toch een beetje ouderwets en dat ik een RVS versie wil

ook blij dat ik dat ik niet de Ebay of Marktplaats weg ben gegaan, de advertenties zijn toch een beetje te duur en te vaag, en soms toch levertijden va enkele weken, als je niet goed leest.

Erg mooi! Zodra eSim hier ook gaat werken wil ik ook een RVS versie, nu vind ik het iets teveel extra..absrnd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:18:
Zo blij dat ik niet voor de Alu versie ben gegaan, Ik ben toch een beetje ouderwets en dat ik een RVS versie wil![]()
[Afbeelding: Apple Watch SS 44mm]
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Belg hier, vorige week 12/10 een AW 4 44 besteld bij nike.com, 16/10 geleverd. Misschien kan je daar nog iets vinden? Succes alvast...kristalghost schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:20
Ik hoopte dat er toevallig mensen in België al bestellingen uit winkels of pickups hebben kunnen doen
Vandaag bericht gekregenvan Apple dat mijn Apple Watch is verzonden,27 september besteld en leverdatum staat op 25 Oktober/1 November..Verwachte aflevering 22 Oktober,helemaal goed!!
Mooie watch maar zeker ook een interessant agenda item! 😂absrnd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:18:
Zo blij dat ik niet voor de Alu versie ben gegaan, Ik ben toch een beetje ouderwets en dat ik een RVS versie wil![]()
[Afbeelding: Apple Watch SS 44mm]
pdavie2311 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 07:26:
[...]
Correct, maar de laatste tijd komt er niks beschikbaar in de winkel en klopt de site wel. Als er niet staat dat je kunt afhalen, hoef je niet heen te rijden.
Nog even terugkomend op de voorraad in Oberhausen en Dusseldorf: als er op Apple.de staat dat de eerste ophaaldatum 26 november is en op istocknow.com alleen maar aluminium modellen te zien zijn, dan heb ik morgen eigenlijk gewoon 0,000001% kans op een Stainless Steel als ik er op de bonnefooi naartoe rij?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
DayteX schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:04:
[...]
Mooie watch maar zeker ook een interessant agenda item! 😂
https://www.maritiemmuseu...ellingen/dealen-met-drugs
[ Voor 11% gewijzigd door absrnd op 19-10-2018 18:18 ]
Ik zou normaal hierop ja zeggen. Ware het niet, dat ik er van de week was om een Alu versie te halen, andere kleur en toch brutaal gevraagd of ze de SS versie hadden. Die hadden ze dus, zonder dat er voorraad was op de site...Maar vaak is de site echt wel leidend hierin hoor...AntraXxX schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:13:
[...]
[...]
Nog even terugkomend op de voorraad in Oberhausen en Dusseldorf: als er op Apple.de staat dat de eerste ophaaldatum 26 november is en op istocknow.com alleen maar aluminium modellen te zien zijn, dan heb ik morgen eigenlijk gewoon 0,000001% kans op een Stainless Steel als ik er op de bonnefooi naartoe rij?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Morgen naar Oberhausen it is hahapdavie2311 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:41:
[...]
Ik zou normaal hierop ja zeggen. Ware het niet, dat ik er van de week was om een Alu versie te halen, andere kleur en toch brutaal gevraagd of ze de SS versie hadden. Die hadden ze dus, zonder dat er voorraad was op de site...Maar vaak is de site echt wel leidend hierin hoor...
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Haha! Suc6! Ik hoop het voor je! Even een Starbucks halen op 30 meter van de Store...;-)AntraXxX schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:18:
[...]
Morgen naar Oberhausen it is haha. Zal hier wel laten weten wat het geworden is.
Bedankt! Of anders even naar dat eet gedeelte voor wat curryworst haha.pdavie2311 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:20:
[...]
Haha! Suc6! Ik hoop het voor je! Even een Starbucks halen op 30 meter van de Store...;-)
Succes of geen succes?AntraXxX schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:29:
[...]
Bedankt! Of anders even naar dat eet gedeelte voor wat curryworst haha.
Ik heb ze vanochtend rond 11:00 gebeld en ze gaven aan geen voorraad te hebben, dus uiteindelijk er niet naartoe gegaan.. Heb hem nu maar online via Apple.de besteld en dan zien we het eind november wel.

Vandaag m’n watch opgehaald in Haarlem. Het is mijn eerste smart watch en ben er nu al weg van. Super ding!
Ik hoop voor iedereen hier dat ze snel aan de beurt zijn.
Ik hoop voor iedereen hier dat ze snel aan de beurt zijn.
Onder de grote rots, naast die kleine
Coolblue heeft 15 nike watches 40mm op voorraad
Vorige week woensdag m'n Apple Watch opgehaald, een 44mm Space Gray met sportbandje. Een totaal van 4 uur om gehad (binnenshuis) om toch tot de conclusie te komen dat ook de nieuwe versie niet voor mij is. Ik had een jaar geleden ook al een Series 2 maar dacht dat wellicht de nieuwe features me zouden aanspreken, maar helaas. Het scherm is wel veel beter en de snelheid is ongekend vergeleken met vorige versies, maar alleen dit rechtvaardigd voor mij niet de kosten van de Watch.
Ik kan de Apple Watch natuurlijk terugbrengen naar de Apple Store maar ik maak er liever hier iemand blij mee aangezien er veel mensen zijn die al lang wachten. Wie heeft er eventueel interesse om 'm over te nemen? Wel tegen de prijs die ik ervoor betaald heb.
Alvast excuus, ik weet dat er een V&A is maar ik wilde de mensen in dit topic toch de kans geven als er interesse is.
Ik kan de Apple Watch natuurlijk terugbrengen naar de Apple Store maar ik maak er liever hier iemand blij mee aangezien er veel mensen zijn die al lang wachten. Wie heeft er eventueel interesse om 'm over te nemen? Wel tegen de prijs die ik ervoor betaald heb.
Alvast excuus, ik weet dat er een V&A is maar ik wilde de mensen in dit topic toch de kans geven als er interesse is.
De vorige keer toen ik precies hetzelfde aanbood was m’n post snel verwijderd, dus zal nu ook wel gebeuren. Wat jammer is, gezien de relevantie hier.
Ik ben in januari in Australie. Ik denk dat ik daar een S4 SS met Milanese loop watch ophaal. Niet zozeer om de prijs maar dat is precies de combinatie die ik wil. Hier heb je alleen een alu versie met sportbandjes. Omgerekend nu is het ongeveer 785 euro. Dat kan natuurlijk nog fluctueren. Daarnaast zal de voorraad dan wel beter zijn (hoop ik!).
Zie net dat de levertijd van de Apple Watch (althans de Nike 44mm zilver platina/zwart sportbandje) is verlaagt naar 7 Nov - 14 Nov. Gisteren was dat nog tussen 19 en 26 november.
Zal de voorraad eindelijk op pijl komen.
Zal de voorraad eindelijk op pijl komen.
Bestelling bij Bol op 30-09. Klantenservice gaf eerst vorige week aan. Later werd die datum ingetrokken. Nu wordt 22 november benoemd omdat dit op de Apple site zou staan.
De store geeft nu aan dat de 44mm Space Gray morgen beschikbaar is voor afhalen in Den Haag. Zojuist een bestelling gedaan.
gemoved naar juiste topic
: Spam in "[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires"
[ Voor 133% gewijzigd door Spam op 24-10-2018 16:12 ]
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Verkeerde topic;)Spam schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:14:
Weet iemand hier waar je deze connectors: https://www.watchbandjes-...en-strap-connector-zilver in -echt- aluminium kunt krijgen? Zodat het beter past bij de AW sport modellen? De enige die ik kan vinden zijn eigenlijk alleen maar geschikt voor SS modellen.
Ik bedoel dus zoiets:
[Afbeelding]
Bron: http://www.smartwatch.me/...or-apple-watch-bands/1269
Heeft iemand al succes gehad bij BOL?
Nee...martijnmartijn schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:52:
[...]
Verkeerde topic;)
Heeft iemand al succes gehad bij BOL?

Stainless Steel zwart met Milanese verkrijgbaar bij Apple Oberhausen! 44MM...
[ Voor 5% gewijzigd door pdavie2311 op 24-10-2018 16:20 ]
Ik ook nog niet
CB krijgt ook al dagen niets meer. Lijkt er op dat de verkrijgbaarheid van met name de 44mm modellen eerder slechter dan beter wordt.
Gezien ik de dure Milanese band niet draag en dit kaptitaalvernietiging is, breng ik morgen mijn SS terug. Er ligt dan een SS Black klaar voor mij met sportband. Ik sport veel en deze band zal er 90% omzitten. Ik wou eerst voor een ander sporthorloge gaan, maar de SS Black 44mm kwam beschikbaar vandaag en gelijk toegehapt...;-)
Ruilen tegen mijn sport bandje die bij de SS 44m zat?pdavie2311 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:52:
Gezien ik de dure Milanese band niet draag en dit kaptitaalvernietiging is, breng ik morgen mijn SS terug. Er ligt dan een SS Black klaar voor mij met sportband. Ik sport veel en deze band zal er 90% omzitten. Ik wou eerst voor een ander sporthorloge gaan, maar de SS Black 44mm kwam beschikbaar vandaag en gelijk toegehapt...;-)
De levertijden bij Apple lopen weer op, toch onbegrjpelijk dat men ieder jaar dit niet op order hebben.
Maar goed kerst duurt nog een tijd.
Ze gebruiken naar mijn idee het gevoel van schaarste om de gevoelswaarde te verhogen. Daarnaast hebben ze daarmee de ultieme dekkingvan de fabrieken en logistiek, 100% efficiency als in dekkingsgraad. De winstmarges varen daar wel bij, want lagere kosten.Queenfanmichel schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:03:
De levertijden bij Apple lopen weer op, toch onbegrjpelijk dat men ieder jaar dit niet op order hebben.
maar voor ons: we willen het graag en het is lastig te krijgen. Des te blijer ben je met het resultaat. Dit is een onderdeel van de marketing, engineered scarcity. Alleen nu denk ik dat ze het echt niet helemaal hebben zien aankomen. Maar Apple wil over het algemeen heel graag dat ze de eerste paar weken na release uitverkocht zijn en dat dat ook de pers haalt.
Want oh, wat zijn ze dan succesvol. Samsung doet dit niet, terwijl ze meer telefoons verkopen. De winkels liggen vanaf dag 1 zo goed als vol. Makkelijk, maar geeft niet dat premium gevoel, dat niet iedereen er een kan krijgen. Dat het iets bijzonders is.
[ Voor 3% gewijzigd door Spanky79 op 25-10-2018 10:46 ]
Je zou maar bij CB or Bol besteld hebben, al in september. Heb serieus medelijden met deze mensen 
https://www.istocknow.com...3.4741486048640127&zoom=7
Genoeg te koop in Den Haag
[ Voor 43% gewijzigd door knakker2 op 25-10-2018 11:45 ]
dank voor de tip. 44 zilver maar besteld dan maar een lang eind rijden.knakker2 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:39:
Je zou maar bij CB or Bol besteld hebben, al in september. Heb serieus medelijden met deze mensen
Gisteren ook een bestelling geplaatst (SG 44MM). Ben benieuwd! Ik zal mijn verwachting temperen als ik het zo lees.ShepherdDimalou schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:03:
[...]
Ik ook nog nietheb een 44mm Space Grey geweven band besteld bij BOL op 22-09 en nog niks te horen gekregen wanneer ik hem kan verwachten.
Helaas had ik geen andere keuze, want ik had zoveel cadeaubonnen over.
Ik heb mijn 44mm Nike versie in Space Grey op 16 september bij Bol.com besteld en nog steeds niet binnen. Ze melden dat er af en toe wat binnenkomt, maar volgens mij is dat maar 1 per week ofzo. Ook slechte service van Bol dat ze niet meer aan verwachtingenmanagement kunnen doen.
Nu veel op voorraad bij Coolblue, zelfs de 44mm
Zie helaas niets...Buffelkneer schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:58:
Nu veel op voorraad bij Coolblue, zelfs de 44mm
Je bent helaas alweer te laat voor de 44mm versie, 40mm wel nog veel keus. Ze hadden van ieder 44mm model ongeveer tussen de 5 a 10 exemplaren beschikbaar. Mijn broer heeft eindelijk een 44mm Nike versie kunnen bestellen en ik de reguliere versie. Happy hunting...
[ Voor 6% gewijzigd door Buffelkneer op 26-10-2018 19:33 ]
TsssBuffelkneer schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:29:
[...]
Je bent helaas alweer te laat voor de 44mm versie, 40mm wel nog veel keus. Ze hadden van ieder 44mm model ongeveer tussen de 5 a 10 exemplaren beschikbaar. Mijn broer heeft eindelijk een 44mm Nike versie kunnen bestellen en ik de reguliere versie. Happy hunting...
Zit oprecht te overwegen om de bandjes en oplader die ik wel al in huis heb terug te sturen en de order bij bol te annuleren. De frustratie wint het onderhand van het enthousiasme
Klopt, ik heb ook nooit een reminder ontvangen. Als er kleine aantallen zijn en heel veel reminders dan zullen ze die reminders niet verzenden om veel teleurstellingen te voorkomen, zo is mijn gedachte.
amsterdam apple store heeft nog wat liggen 
S4 Alu. Wifi 40.00 Silver Pure Platinum/Black Nike Sport Band
-
S4 Alu. Wifi 44.00 Silver White Sport Band
-
S4 Alu. Wifi 44.00 S. Gray Black Sport Band
S4 Alu. Wifi 40.00 Silver Pure Platinum/Black Nike Sport Band
-
S4 Alu. Wifi 44.00 Silver White Sport Band
-
S4 Alu. Wifi 44.00 S. Gray Black Sport Band
[ Voor 64% gewijzigd door knakker2 op 26-10-2018 21:06 ]
Knip, verkeerde forum.
[ Voor 91% gewijzigd door Fuchung op 27-10-2018 11:45 ]
Het is wel frustrerend, amac laat me nu al 6 weken wachten. Inmiddels ook maar bij apple besteld. Die gaan waarschijnlijk nog eerder leveren ook. Idioot gewoon.
Heel de leveringen en informatie omtrent de Watch bij de grote partijen in NL is toch dramatisch.Spanky79 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:17:
Het is wel frustrerend, amac laat me nu al 6 weken wachten. Inmiddels ook maar bij apple besteld. Die gaan waarschijnlijk nog eerder leveren ook. Idioot gewoon.
Ik gok echt dat 22 november weer een grote batch binnenkomt. Als ik alles zo na lees maakt het dan ook niet meer uit of je via Apple gaat bestellen.
[ Voor 4% gewijzigd door MartijnMartijn op 29-10-2018 12:17 ]
Was dit bij de vorige versies ook dat de distributie met mondjesmaat tot stand kwam? Hoe lang duurt zo een periode dan normaal gesproken?
Normaliter duurt zo'n periode een week of 2/3. Nu zitten we meen ik al in week 4 of 5 en de schaarste lijkt alleen maar erger te worden.
Nu weer bij Coolblue de nodige 44mm beschikbaar, Space Gray en Zilver Nike+.
Thanks, zojuist voor mezelf een zilveren Nike+ besteld. Ben benieuwd..
https://www.coolblue.nl/s...pple/apple-watch-series-4
nog steeds bij CB wat watches...
Mag eens tijd worden voor de mensen die er op wachten!
eerste keer dat ik het zie bij CB, mede omdat ik een email kreeg dat er voorraad was.. eerste keer..
Inmiddels al 3 weken een watch om de pols door afhalen bij Apple Store..
nog steeds bij CB wat watches...
Mag eens tijd worden voor de mensen die er op wachten!
eerste keer dat ik het zie bij CB, mede omdat ik een email kreeg dat er voorraad was.. eerste keer..
Inmiddels al 3 weken een watch om de pols door afhalen bij Apple Store..
Helemaal goed. Meteen bij CB besteld. Er zijn nog SG 44mm beschikbaar. Bestelling bij Bol kan na een maand geannuleerd worden.
Lekker van Coolblue zou een mail krijgen en een sms, maar niks.... EN dan lees ik dit en ben ik te laatBuffelkneer schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:02:
Queenfanmichel schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:30:
[...]
Lekker van Coolblue zou een mail krijgen en een sms, maar niks.... EN dan lees ik dit en ben ik te laat

Alles is inderdaad al weg,.. snel zeg!
5 weken geleden mijzelf ingeschreven, was dan ook verbaast nu pas een mail te ontvangen...
Alleen nog een 40mm zilver nu...
en dan te bedenken dat ik al sinds ik mijn watch heb zeker minimaal 10 mogelijkheden voorbij heb zien komen een watch te bemachtigen (al moet ik zeggen dat ik in de randstad woon, en het dus makkelijk is een AppleStore aan te doen)
Desalniettemin wederom lullig voor al die wachtenden...
Ach ik kijk eind november even, ga dan toch naar Amsterdam.knakker2 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:54:
[...]
![]()
Alles is inderdaad al weg,.. snel zeg!
5 weken geleden mijzelf ingeschreven, was dan ook verbaast nu pas een mail te ontvangen...
Alleen nog een 40mm zilver nu...
en dan te bedenken dat ik al sinds ik mijn watch heb zeker minimaal 10 mogelijkheden voorbij heb zien komen een watch te bemachtigen (al moet ik zeggen dat ik in de randstad woon, en het dus makkelijk is een AppleStore aan te doen)
Desalniettemin wederom lullig voor al die wachtenden...
Thanks voor het bericht, optijd een 44mm SG kunnen aanschaffen vandaagBuffelkneer schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:02:
Mijn dank! ik heb meteen 1 kunnen bestellen. vandaag krijg ik hem. ik ga als ik hem binnen heb gelijk mijn bestelling bij Bol.com annuleren..Buffelkneer schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:02:

[ Voor 3% gewijzigd door ShepherdDimalou op 30-10-2018 09:06 ]
Ik heb hem vandaag ook binnen als goed is, 44mm SG met geweven sportband. Scheelt weer wat tweakerforum uurtjes.
Apple Haarlem heeft de Apple Watch Series 4 (GPS) met 44-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart sportbandje, op voorraad. Net eentje besteld, vanmiddag maar even ophalen
Navraag gedaan bij BOL:
Ze kunnen nog geen datum geven wanneer de AW4 wordt uigeleverd of wanneer ze weer een batch binnen krijgen. Het is dat ik meer dan 160 euro aan cadeaubonnen heb.. Geduld is een hele schone zaak.
Ze kunnen nog geen datum geven wanneer de AW4 wordt uigeleverd of wanneer ze weer een batch binnen krijgen. Het is dat ik meer dan 160 euro aan cadeaubonnen heb.. Geduld is een hele schone zaak.
Gister eerste afleveringpoging voor mijn 44m space grey, met oorspronkelijke geschatte leverdatum van 2-9 november, via Apple site besteld gewoon. Hangt nu braaf te laden
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Bij Ivizi zijn enkele 40mm beschikbaar:
https://ivizi.nl/shop/categorieen/apple-watch-series-4
Ik wacht geduldig af voor de 44m...
https://ivizi.nl/shop/categorieen/apple-watch-series-4
Ik wacht geduldig af voor de 44m...
Bij CB besteld gisteren. Zou vandaag worden geleverd maar nu heeft PostNL een storing en is een nieuwe afleverdatum onbekend...
Pff je hebt wel pech zeg!DayteX schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:01:
Bij CB besteld gisteren. Zou vandaag worden geleverd maar nu heeft PostNL een storing en is een nieuwe afleverdatum onbekend...
CB had zojuist 15 stuks Nike 44mm op voorraad! Wil ik de bestelling afronden heb ik niets meer in het mandje...
Tja. Ik heb in ieder geval meer geluk dan anderen die al 4+ weken wachten en nog steeds geen zicht op levering hebben. Ik heb net nog even gekeken en PostNL geeft nu weer morgen aan.
Dat is pech! Raar dat ik geen last had van de storing. De Apple Watch die ik gister bestelde bij CB (44, Nike, Zilver met stof bandje) heb ik vandaag wel binnen gehad. Erg blij meeDayteX schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:01:
[ Voor 5% gewijzigd door Lejavh op 30-10-2018 23:52 ]
Yes! Mijn Watch is verzonden! Levering was gepland voor 9 t/m 16 november.
Maar nu wordt ie als goed is 2 nov bezorgd! Besteld via Apple.
Maar nu wordt ie als goed is 2 nov bezorgd! Besteld via Apple.

Nou bij Bol weten ze het wel spannend te maken: Apple Watch 4 is volgens hen nu niet leverbaar...
Gisteren inderdaad kunnen ophalen bij Apple Haarlem. Ik zie nu dat de 44mm ook in Apple Amsterdam nu beschikbaar islionel007 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:43:
Apple Haarlem heeft de Apple Watch Series 4 (GPS) met 44-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart sportbandje, op voorraad. Net eentje besteld, vanmiddag maar even ophalen
Ik heb de AW nike+ 44mm SG besteld bij Apple zelf. Verwachte levertijd was 14-21 november. Ik ben benieuwd wat de issues met WatchOs 5.1 met de beschikbaarheid doet (lees: de levertijd van mijn watch
)
Tip: kijk elke dag ook even in de Pricewatch. Toevallig zag ik dat daar maandag een exemplaar te koop was bij Megekko. Kreeg hem netjes gisteren binnen.
Vandaag is mijn watch 44mm sa bezorgd. Heb hem 23 september besteld bij Amac. Het lijkt erop of de distributie inmiddels beter op gang komt.
Watch valt me absoluut niet tegen overigens.
Watch valt me absoluut niet tegen overigens.
Mijne is ook binnen. Bestelling van 30 sept bij bol is geannuleerd. De bestelling bij CB van eergisteren heb ik net opgehaald bij het pakketpunt
Alle stores (Ams/Haar/DenHaag) hebben nu een aantal in voorraad...
Lijkt wederom werkelijk overal uitverkocht momenteel
Jep, echt poep. Bij Bol zijn ze nu zelfs niet meer terug te vinden op de site.Stephan11117 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:28:
Lijkt wederom werkelijk overal uitverkocht momenteel
Misschien dan toch maar voor CoolBlue gaan..
Mijne is binnengekomen vandaag! Via Apple besteld op 12 oktober.
Bol.com niet schrikken.martijnmartijn schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:33:
[...]
Jep, echt poep. Bij Bol zijn ze nu zelfs niet meer terug te vinden op de site.
Misschien dan toch maar voor CoolBlue gaan..

https://www.bol.com/nl/s/...l/sc/media_all/index.html
Staan er al een tijd op, is via een partner, SS dus ook cellular met Milanese en dus import.. en wel achterlijk duur uiteraard
Bol.com geannuleerd.
Coolblue had een 44mm Nike op voorraad en deze maar besteld
Edit
En mail dat product niet op voorraad is 😂
Edit2:
Weer op voorraad, besteld en wordt ingepakt
Coolblue had een 44mm Nike op voorraad en deze maar besteld
Edit
En mail dat product niet op voorraad is 😂
Edit2:
Weer op voorraad, besteld en wordt ingepakt
[ Voor 42% gewijzigd door Koekenbakkertje op 06-11-2018 11:48 ]
Apple Watch Series 4 Nylon Band Space Gray 44mm op voorraad bij Coolblue https://www.coolblue.nl/p...arte-nylon-sportband.html
Nee, SinterklaasQueenfanmichel schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:34:
De levertijd loopt aardig richting de kerst.
[Afbeelding: apple watch series 4 Nike 44 mm]
Series 4 44m space gray nylon zojuist bij coolblue kunnen bestellen!
Weet ik maar wil de nike versie zoals in de foto.timdieperink schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:40:
Series 4 44m space gray nylon zojuist bij coolblue kunnen bestellen!
Anoniem: 137811
Na 4x uitstel is mijn 44mm space black steel onderweg. Besteld op 15-9 bij cyberport.de
Morgen ook een nieuw Macbook Air ophalen dus genoeg te doen komende tijd 😁
Morgen ook een nieuw Macbook Air ophalen dus genoeg te doen komende tijd 😁
44 SG nylon beschikbaar bij ivizi:
https://ivizi.nl/shop/pro...ase-with-black-sport-loop
https://ivizi.nl/shop/pro...ase-with-black-sport-loop