Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkoster1
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:42
Afgelopen weekend was er nog een "technisch probleem" bij UPS in Shanghai, maar vandaag vliegt mijn Watch met de tijdzones mee: Shanghai, Incheon (Korea), Almaty (Kazakstan) en nu onderweg naar Keulen.
Dat wordt dus morgen bij mij in Assen bezorgd.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy_T
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-07 22:12
Ik hoeverre wijkt dat af (of niet) met de prognose van Apple bij bestellen, @hkoster1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkoster1
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:42
Roy_T schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:31:
Ik hoeverre wijkt dat af (of niet) met de prognose van Apple bij bestellen, @hkoster1?
Besteld op 21 sept/18 met prognose 12-19 oktober levering. Vorige week ineens verzonden met geschatte levering op 8 okt/18. Daarna dat "technische probleem" bij UPS in Shanghai, waarschijnlijk personeelsgebrek vanwege algehele vakantieweek in China.
Ik ben tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Mijn Stainless steel 44mm staat in Duitsland inmiddels ook op “verzending wordt voorbereid”.

Weet iemand hier of het nut heeft om Apple care te nemen op een Apple watch welke niet in NL verkocht wordt? Want wat als hij vervangen moet worden, die stainless steel modellen hebben ze hier natuurlijk niet op voorraad liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:27
hkoster1 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:55:
[...]

Besteld op 21 sept/18 met prognose 12-19 oktober levering. Vorige week ineens verzonden met geschatte levering op 8 okt/18. Daarna dat "technische probleem" bij UPS in Shanghai, waarschijnlijk personeelsgebrek vanwege algehele vakantieweek in China.
Ik ben tevreden. :)
Grappig, afgelopen week een jas bij Armani besteld (ik weet iets geheel wat anders) en eerst een afleverdatum voor afgelopen vrijdag, maar ook vanwege een technisch probleem pas vandaag binnengekomen,
toeval ? :)
Chntl321 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:00:
Mijn Stainless steel 44mm staat in Duitsland inmiddels ook op “verzending wordt voorbereid”.

Weet iemand hier of het nut heeft om Apple care te nemen op een Apple watch welke niet in NL verkocht wordt? Want wat als hij vervangen moet worden, die stainless steel modellen hebben ze hier natuurlijk niet op voorraad liggen..
Dan zal Apple care niet uitmaken, je zal toch moeten wachten op een vervangend model (als dat nodig is)

[ Voor 31% gewijzigd door absrnd op 08-10-2018 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
NVM

[ Voor 99% gewijzigd door absrnd op 08-10-2018 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
absrnd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:25:
[...]
Dan zal Apple care niet uitmaken, je zal toch moeten wachten op een vervangend model (als dat nodig is)
Daar gaat het mij niet om, het gaat er mij om of ze de stainless steel dan überhaupt kunnen leveren in NL.
Bovendien heb ik Apple Care niet alleen voor de express replacement, maar ook vanwege het feit dat er wel eens een ongelukje kan gebeuren en je dan met Apple care voor een klein bedrag een andere krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:38
Toen ik de AW ging ophalen in Adam kan toevallig net iemand er een retourneren omdat hij er een in Duitsland ging halen. De medewerker zei toen dat hij in NL geen service zou krijgen. Dit deden ze vroeger wel maar tegenwoordig niet meer. Dus met je Duitse AW moet je naar Duitsland mocht er iets mee zijn.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
In de US en DE Apple store wordt nu een datum genoemd van 13 Nov als datum om op te halen,
kans dat er dan een grotere voorraad komt van Stainless :)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Gp0xKmzW/Apple_watch_date.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door absrnd op 08-10-2018 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiervoor mag je een advertentie maken in V&A.

[ Voor 74% gewijzigd door Hoedje op 08-10-2018 22:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
Graag een TR aanmaken en niet reageren.

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 08-10-2018 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 08:07
Greetoz schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:00:
Toen ik de AW ging ophalen in Adam kan toevallig net iemand er een retourneren omdat hij er een in Duitsland ging halen. De medewerker zei toen dat hij in NL geen service zou krijgen. Dit deden ze vroeger wel maar tegenwoordig niet meer. Dus met je Duitse AW moet je naar Duitsland mocht er iets mee zijn.
Ha toevallig, het zou zomaar kunnen zijn dat ik diegene was die de AW terugbracht want dit verhaal komt mij bekend voor.

de mederwerker zei inderdaad tegen mij dat als ik een product terugbreng die niet in nederland te verkrijgen is, de apple store dan service denied krijgt omdat de productcode niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
Terugbrengen als zijnde retour of voor service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-09 13:47
symen89 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 16:20:
[...]

Ha toevallig, het zou zomaar kunnen zijn dat ik diegene was die de AW terugbracht want dit verhaal komt mij bekend voor.

de mederwerker zei inderdaad tegen mij dat als ik een product terugbreng die niet in nederland te verkrijgen is, de apple store dan service denied krijgt omdat de productcode niet bestaat.
Niet te verkrijgen is dan de Cellular variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
Rickth64 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:01:
[...]

Niet te verkrijgen is dan de Cellular variant?
Staal of 4g versie is niet in NL dus die kan Apple NL niet terugnemen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
symen89 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:08:
[...]

Staal of 4g versie is niet in NL dus die kan Apple NL niet terugnemen helaas.
Terugnemen is iets anders dan wanneer je hem opstuurt ter reparatie en ze moeten hem omruilen neem ik aan?

Onder terugnemen versta ik, ik heb me bedacht en wil hem binnen de 14 dagen retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
Chntl321 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:12:
[...]

Terugnemen is iets anders dan wanneer je hem opstuurt ter reparatie en ze moeten hem omruilen neem ik aan?

Onder terugnemen versta ik, ik heb me bedacht en wil hem binnen de 14 dagen retourneren.
Ook dat doet de Apple store NL niet omdat de productcode niet in hun systeem zit. Dit werd mij verteld door een medewerker aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Ook reparatie doen ze alleen op in Nederland gekochte Apple producten. @symen89 als we het nog hadden over het saffier dan was ik het inderdaad ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvinke
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:35
SG 44mm is nu weer op voorraad bij Coolblue!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• edwin99_8
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-08 16:25
Nu diverse leverbaar bij Mediamarkt en CoolBlue. Vanavond een SG 44 besteld. Ben benieuwd of hij komt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43
Net 44 space grey bij Coolblue besteld *O*

Er staan nog een paar op voorraad, dus wees er snel bij!

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenTheStig op 08-10-2018 18:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-09 08:52
Je kunt voor fabrieksgarantie terecht in de hele Europese Economische Ruimte (EER) en Zwitserland. Voorwaarde is wel dat het product ook in dat land verkocht wordt. Zo niet, dan kan service worden geweigerd en zul je naar land van aankoop moeten. Een (Stainless Steel) Apple Watch met Cellular zal in Nederland dus niet ingeleverd kunnen worden voor reparatie. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld de HomePod. Een normale Apple Watch, dus zonder Cellular, kan wel aangeboden worden voor service in Nederland, omdat dat model wél in Nederland verkocht wordt.

Als je AppleCare+ hebt wordt je altijd geholpen. Ze kunnen dan het product voor je opsturen voor reparatie of een replacement bestellen uit het land waar je het product hebt aangeschaft. Nadeel daarvan is wel dat een reparatie lang kan duren. Je bent dan waarschijnlijk beter af om zelf naar Duitsland te gaan.

Soms zijn ze bereid dit ook te doen voor mensen zonder AppleCare+, maar dat is dan uit coulance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 17:47

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

JeroenTheStig schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:36:

Thanks! Gelijk een besteld! Kan ik hem bij Apple cancelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edwin99_8 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:36:
Nu diverse leverbaar bij Mediamarkt en CoolBlue. Vanavond een SG 44 besteld. Ben benieuwd of hij komt....
Thanks ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:05

thaMini

Tool !!

JeroenTheStig schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:36:

Verdraaid, te laat. Ik had het mailtje niet gezien, nu maar sms ook ingesteld.

Be small, act BIG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:44
thaMini schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:54:
[...]

Verdraaid, te laat. Ik had het mailtje niet gezien, nu maar sms ook ingesteld.
Kleine waarschuwing, sms'en doen ze niet en de mail krijg je alleen als het product al weer uitverkocht is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 29-09 22:04
Evernote schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:59:
[...]

Kleine waarschuwing, sms'en doen ze niet en de mail krijg je alleen als het product al weer uitverkocht is ;)
Kan ik alleen maar bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
Ondertussen ook trotse bezitter van een 40mm zilver met gewoven sportbandje.
Fijn ding, ziet er toch een stuk sierlijker uit op mijn dunne pols dan die grote lompe aw3 42mm die ik had ;)

[ Voor 6% gewijzigd door reinier666 op 08-10-2018 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini

thaMini

Tool !!

[...]

Ah, dan wordt het F5/⌘-R

Ik zag dat er op Central-Point nog wat beschikbaar waren, echter ik heb geen KvK.

[ Voor 13% gewijzigd door thaMini op 08-10-2018 20:14 ]

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
MelvinW schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:36:
Je kunt voor fabrieksgarantie terecht in de hele Europese Economische Ruimte (EER) en Zwitserland. Voorwaarde is wel dat het product ook in dat land verkocht wordt. Zo niet, dan kan service worden geweigerd en zul je naar land van aankoop moeten. Een (Stainless Steel) Apple Watch met Cellular zal in Nederland dus niet ingeleverd kunnen worden voor reparatie. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld de HomePod. Een normale Apple Watch, dus zonder Cellular, kan wel aangeboden worden voor service in Nederland, omdat dat model wél in Nederland verkocht wordt.

Als je AppleCare+ hebt wordt je altijd geholpen. Ze kunnen dan het product voor je opsturen voor reparatie of een replacement bestellen uit het land waar je het product hebt aangeschaft. Nadeel daarvan is wel dat een reparatie lang kan duren. Je bent dan waarschijnlijk beter af om zelf naar Duitsland te gaan.

Soms zijn ze bereid dit ook te doen voor mensen zonder AppleCare+, maar dat is dan uit coulance.
Dankje voor je uitgebreide reactie. Ik heb op mijn huidige series 2 ook AppleCare+, dus dan neem ik dat op deze ook weer. Maakt niet zo heel veel uit dat het wat langer gaat duren, als hij maar gemaakt kan worden wanneer dat nodig is. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin99_8
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-08 16:25
Vanavond toevallig op CB gekeken en een SG 44 besteld. En waar mijn iPhone X ruim een jaar geleden niet kwam heeft m’n Apple watch nu de status..... verzonden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
thaMini schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:13:
[...]

Ah, dan wordt het F5/⌘-R

Ik zag dat er op Central-Point nog wat beschikbaar waren, echter ik heb geen KvK.
Sinds wanneer heb je een kvk nodig voor cp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini

thaMini

Tool !!

Greetoz schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:00:
[...]

Sinds wanneer heb je een kvk nodig voor cp?
Geen idee. Ik kan kiezen tussen bestaande (ben ik niet) of een zakelijke klant.

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antal72
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-09 15:40
Thanks! _/-\o_
Mijn 44 SG besteld, wordt morgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashforward
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23-09 23:02
Ik krijg mijn watch als het goed is woensdag binnen en heb er een zwart sportbandje bijgekocht. Maar ik heb liever een geweven bandje omdat ik al een sportbandje heb. Zou ik deze kunnen omruilen bij de Apple Store voor een ander bandje of zullen ze dat niet accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flashforward schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:08:
Ik krijg mijn watch als het goed is woensdag binnen en heb er een zwart sportbandje bijgekocht. Maar ik heb liever een geweven bandje omdat ik al een sportbandje heb. Zou ik deze kunnen omruilen bij de Apple Store voor een ander bandje of zullen ze dat niet accepteren?
Slim. Je zou het eens kunnen proberen, het bandje zit in principe los in de verpakking sinds de series 4, en in een eigen, normale verpakkingsdoos. Lijkt me dat ze het weleens geen probleem zullen vinden. Laat het hier even weten!

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 14:23
Pffff, ik wacht al meer dan twee weken. Amac... dat doe ik ook niet meer. Wel een beetje in de winkel uitleveren maar niet opsturen. En geen duidelijkheid over de leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashforward
  • Laatst online: 23-09 23:02
DeNachtwacht schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:25:
[...]
Slim. Je zou het eens kunnen proberen, het bandje zit in principe los in de verpakking sinds de series 4, en in een eigen, normale verpakkingsdoos. Lijkt me dat ze het weleens geen probleem zullen vinden. Laat het hier even weten!
Yes ik ga het proberen en laat het jullie weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb de mail om 18u21 gekregen dat de SG 44mm in voorraad was op Coolblue. Lijkt me netjes op tijd en veel vroeger dan dat hier gemeld is geweest :+

Er staat nu trouwens een 40mm zilver/alu op CB voor de geïnteresseerden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2018 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herion_
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-09 09:53
Ik ben al weken op zoek naar een AW 44 space grey, nog zonder succes. ben ondertussen het halve land al doorgereden. iemand advies waar ik hem het beste kan krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
herion_ schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:11:
Ik ben al weken op zoek naar een AW 44 space grey, nog zonder succes. ben ondertussen het halve land al doorgereden. iemand advies waar ik hem het beste kan krijgen? :)
ik wed om 3 kratjes Heineken dat je nog geen moeite hebt genomen om dit topic te lezen, de posts zo vanaf vorige week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herion_
Geert1976 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:22:
[...]

ik wed om 3 kratjes Heineken dat je nog geen moeite hebt genomen om dit topic te lezen, de posts zo vanaf vorige week ;)
Ik lees hier al ongeveer een paar weken mee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 18:15
Mocht ik er iemand blij mee kunnen maken, ik had een RVS Milanese Apple Watch series 4 besteld Space Grey bij de mediamarkt in Duitsland. (Krefeld)

Krijg zojuist bericht dat deze klaar ligt om opgehaald te worden. Zelf al voorzien. Stuur maar een PM als je hem wil ophalen in Krefeld. Anders annuleer ik hem.

*deze is zojuist vergeven*

[ Voor 5% gewijzigd door BekSide op 09-10-2018 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
herion_ schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:27:
[...]

dan had je er al makkelijk 3 of 4 kunnen hebben inmiddels.

Dan had je geweten dat Coolblue al redelijk vaak voorraad heeft gehad, ook van jouw gewenste model ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
herion_ schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:11:
Hij was gisteravond gewoon op voorraad bij Cool Blue met het plastic bandje. Ik wil zelf die met het geweven bandje....

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
herion_ schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:27:
[...]

je hebt mazzel! check Apple Store Amsterdam... die heeft zojuist vele varianten 40/44mm binnen gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herion_
Geert1976 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:11:
[...]

je hebt mazzel! check Apple Store Amsterdam... die heeft zojuist vele varianten 40/44mm binnen gekregen
Ik zie het! ga er meteen een bestellen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 22:43
Toch wel fijn dat tweakers elkaar helpen om hun first world problems op te lossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
JeroenTheStig schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:28:
Toch wel fijn dat tweakers elkaar helpen om hun first world problems op te lossen ;)
de grote vraag is; zouden we hier met de tweakers members ook wereldvrede kunnen realiseren!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:42

MazeWing

The plot thickens...

JeroenTheStig schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:28:
Inderdaad! Helaas heb je altijd gasten zoals die van een paar dagen terug die toch winst wil maken op mede-tweakers...

Ivizi (Limburge apple retailer) heeft nog 2 modellen op voorraad:
- 40mm space grey (met sportbandje) https://ivizi.nl/shop/pro...ase-with-black-sport-band
- 44mm gold (met sportbandje) https://ivizi.nl/shop/pro...with-pink-sand-sport-band

[ Voor 36% gewijzigd door MazeWing op 09-10-2018 10:47 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:38
Geert1976 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:11:
[...]

Ik neem aan dat jullie in de Apple Store App kijken? Want in dat geval zijn ze nu al weer weg gok ik?

omniscale.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
posttoast schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:52:
[...]

Ik neem aan dat jullie in de Apple Store App kijken? Want in dat geval zijn ze nu al weer weg gok ik?
Er zijn nog aantal beschikbaar.
Silver en SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02:08
Jieve schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:20:
[...]

Er zijn nog aantal beschikbaar.
Silver en SG
Thanks. Had paar minuten hiervoor nog gekeken en toen was er niks beschikbaar. Na jouw bericht nog eens gekeken en toen was er in Den Haag de 44m silver beschilkbaar. Besteld en nu wachtende op bevestiging. Morgen jarig, dus zou leuk cadeau zijn...

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
Nu hopen dat amac ze ook weer krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Bam, ook besteld in Den Haag. Met iDeal betaald en ik kreeg de melding dat de betaling niet direct verwerkt is. Dat is wat jammer ;) Maar net even gebeld met Apple en het zou goed moeten komen. Hopelijk vandaag halen dus :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
firefighter2 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:46:
Nu hopen dat amac ze ook weer krijgt
Is er een bepaalde reden waarom je bij amac wil bestellen? :)

Silver 40mm geweven band beschikbaar in alle stores.
SG 40mm geweven band bschikbaar Haarlem & Den Haag.
Silver 44mm sportband beschikbaar in alle stores.
Silver 40mm sportband beschikbaar in Amsterdam & Den Haag
Goud 40 mm sportband beschikbaar in alle stores.

Kopen kopen kopen kopen!! :+ :+

[ Voor 42% gewijzigd door Jieve op 09-10-2018 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
Apple store is erg ver weg vanuit het oosten van het land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
firefighter2 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:56:
ah op die manier, snap hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:36
firefighter2 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:56:
Weet niet waar in het oosten, maar in Oberhausen, Dusseldorf en Keulen (2) zitten ook Apple Stores. Geeft verder geen probleem met garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
Dat klopt. Alleen na het 1e jaar ben je bij problemen verplicht om fysiek terug te gaan naar de applestore in Duitsland. Nederland heeft dan nog de service dat deze wordt opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:22
firefighter2 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:11:
Dat klopt. Alleen na het 1e jaar ben je bij problemen verplicht om fysiek terug te gaan naar de applestore in Duitsland. Nederland heeft dan nog de service dat deze wordt opgehaald.
Maar mogelijk is deze na het 1e jaar nog steeds dichterbij dan de Randstad ;)

laat maar, je had het over ophalen....

[ Voor 5% gewijzigd door Martijn1899 op 09-10-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ojanse
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-08 13:51
Hoe werkt dat bij zo'n apple store? Er komen af en toe nieuwe watches beschikbaar. Als ik nu de 44 mm nike bestel, dan kan ik deze 13 november afhalen. Als er van de week weer nieuwe beschikbaar komen bij de apple store, moet ik dan wachten tot 13 november, of schuif ik dan door naar voren....🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Mediamarkt Amsterdam heeft 44mm spacegray op voorraad zie ik op de site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roy_T
ojanse schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:53:
Hoe werkt dat bij zo'n apple store? Er komen af en toe nieuwe watches beschikbaar. Als ik nu de 44 mm nike bestel, dan kan ik deze 13 november afhalen. Als er van de week weer nieuwe beschikbaar komen bij de apple store, moet ik dan wachten tot 13 november, of schuif ik dan door naar voren....🙄
Voor zover ik weet wacht je dan alsnog tot 13 november. De winkelvoorraad staat helemaal los van de online bestellingen, tenzij je hebt gekozen voor afhalen voor een product dat in de winkel op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ojanse
Roy_T schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:02:
[...]

Voor zover ik weet wacht je dan alsnog tot 13 november. De winkelvoorraad staat helemaal los van de online bestellingen, tenzij je hebt gekozen voor afhalen voor een product dat in de winkel op voorraad is.
Ik ga dan maar online bestellen. Annuleer hem wel zodra hij af te halen is in de apple winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2018 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Eindelijk kunnen bestellen. De series 4 Nike+ 44mm was vandaag even op voorraad in Amsterdam, hij ligt klaar en een vriend van mij haalt deze straks op omdat ik op dit moment ver weg ben. Kijk er naar uit!

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jenzo schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:46:
Eindelijk kunnen bestellen. De series 4 Nike+ 44mm was vandaag even op voorraad in Amsterdam, hij ligt klaar en een vriend van mij haalt deze straks op omdat ik op dit moment ver weg ben. Kijk er naar uit!
al een ophaalbevestiging gehad ?

Edit:

sorry verkeerd gelezen :) dacht dat je hem bij mediamarkt had besteld

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2018 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:48:
[...]

al een ophaalbevestiging gehad ?
Ja, kreeg ik kort na het bestellen binnen.

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• posttoast
posttoast schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:49:
Bam, ook besteld in Den Haag. Met iDeal betaald en ik kreeg de melding dat de betaling niet direct verwerkt is. Dat is wat jammer ;) Maar net even gebeld met Apple en het zou goed moeten komen. Hopelijk vandaag halen dus :)
En gelukt! Net op kunnen halen in de Apple Store in Den Haag :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand misschien waar nog een aw 4 nike+ 44 mm met de zwart geweven sportband beschikbaar is?
Ik heb namelijk de afgelopen posts teruggelezen maar kan er nergens een vinden.
Alvast bedankt.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini

thaMini

Tool !!

Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:20:
Hallo,

Weet iemand misschien waar nog een aw 4 nike+ 44 mm met de zwart geweven sportband beschikbaar is?
Ik heb namelijk de afgelopen posts teruggelezen maar kan er nergens een vinden.
Alvast bedankt.

Mvg
Ik geloof dat iedereen dat wel wil weten.

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niomar
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-09 13:13
Apple watch 4 40mm zilver en goud beschikbaar op Amac.nl.
Ze zijn op te halen vanuit winkel niet gekeken welke

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
- 40mm wit met sportband & gewevenband beschikbaar in verschillende Apple Stores, ophalen morgen
- 40mm Nike SG met sportband beschikbaar in verschillende Apple Stores, ophalen morgen.
- 44 Silver Nike met sportband beschikbaar Apple Store Haarlem, ophalen morgen.

Succes mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apsync
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:37:
Het is weer een rommel bij Mediamarkt.... Besteld en gekozen ophalen in filiaal. Niks ligt klaar, blijkbaar zit er een vertraging in het systeem. Terwijl ik een bestelbevestiging en alles heb, waarin duidelijk staat Op voorraad !
Zelfde ervaring hier... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoonklant
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-02 12:46
Dit model APPLE WATCH SERIES 4 LTE 44MM MTX12FD/A bij Cyberport besteld. Helaas eerst prive besteld en afgezegd omdat ik ook via zaak kon bestellen en dan geen btw hoefde te betalen. Voor de snelheid had ik de eerste niet moeten annuleren gggrrrr Vanmorgen weer uitstelmail ontvangen. Eind oktober is na3x uitstel nu 16 november geworden. Elk ander model was sneller maar deze stalen rvs met stalen band wilde ik nu eenmaal/..... geduld dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Laatst online: 21-12-2023
Redcoonklant schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:24:
Dit model APPLE WATCH SERIES 4 LTE 44MM MTX12FD/A bij Cyberport besteld. Helaas eerst prive besteld en afgezegd omdat ik ook via zaak kon bestellen en dan geen btw hoefde te betalen. Voor de snelheid had ik de eerste niet moeten annuleren gggrrrr Vanmorgen weer uitstelmail ontvangen. Eind oktober is na3x uitstel nu 16 november geworden. Elk ander model was sneller maar deze stalen rvs met stalen band wilde ik nu eenmaal/..... geduld dus
Ik heb mn bestelling daar geannuleerd. Wel netjes dat je op de hoogte wordt gehouden maar na enkele uitstel mails heb ik er weinig vertrouwen in. Ik wacht wel op de media markt. Afgelopen zaterdag had ik daar de zilveren versie opgehaald en nu wachten op de zwarte. Keuzes... }:| :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Jieve schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:08:
- 40mm wit met sportband & gewevenband beschikbaar in verschillende Apple Stores, ophalen morgen
- 40mm Nike SG met sportband beschikbaar in verschillende Apple Stores, ophalen morgen.
- 44 Silver Nike met sportband beschikbaar Apple Store Haarlem, ophalen morgen.

Succes mensen!
Zie vaker dat in de Apple Stores (A'dam, Haarlem of Den Haag) een voorraad ligt, daarom baal ik nog steeds dat er geen officiele Apple Store is in het noorden zoals Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-09 16:53
Queenfanmichel schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:18:
[...]

Zie vaker dat in de Apple Stores (A'dam, Haarlem of Den Haag) een voorraad ligt, daarom baal ik nog steeds dat er geen officiele Apple Store is in het noorden zoals Groningen.
Same hier... in Limburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Klopt en uiteraard het oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

MediaMarkt Amsterdam heeft SG 44MM op voorraad voor mij alleen te ver weg.

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02:47
MediaMarkt Arnhem heeft ook de SG 44 op voorraad. Heb er net 1 besteld, met vandaag afhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niomar
sknnr.nl schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:17:
MediaMarkt Amsterdam heeft SG 44MM op voorraad voor mij alleen te ver weg.
Ik zou hier niet eens meer proberen. Afgelopen 2 dagen besteld terwijl de site zei op voorraad en zij beweren dat die nooit op voorraad is geweest. Vandaag weer het zelfde gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
Ik zie op iStocknow, dat er weer druppelsgewijs weer RVS versies met milanees.band verschijnen,
in Frankrijk en italie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
absrnd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:38:
Ik zie op iStocknow, dat er weer druppelsgewijs weer RVS versies met milanees.band verschijnen,
in Frankrijk en italie.
40mm helaas of anders Hermes 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
Snelle.jelle schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:55:
[...]

40mm helaas of anders Hermes 😕
Als je op iStocknow 44mm kiest zie je dat er ook meerdere binnen zijn gekomen (milanees band) in Frankrijk (deze zullen wel al verkocht zijn, maar toch :) )

https://www.istocknow.com...tch/s4-44-stainless-steel

[ Voor 11% gewijzigd door absrnd op 10-10-2018 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
absrnd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:00:
[...]

Als je op iStocknow 44mm kiest zie je dat er ook meerdere binnen zijn gekomen (milanees band) in Frankrijk (deze zullen wel al verkocht zijn, maar toch :) )

https://www.istocknow.com...tch/s4-44-stainless-steel
Je hebt helemaal gelijk 👍

[ Voor 7% gewijzigd door Snelle.jelle op 10-10-2018 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02:47
In Arnhem is het wel goed gegaan, heb hem net opgehaald! _/-\o_
niomar schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:28:
[...]

Ik zou hier niet eens meer proberen. Afgelopen 2 dagen besteld terwijl de site zei op voorraad en zij beweren dat die nooit op voorraad is geweest. Vandaag weer het zelfde gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Laatst online: 24-09 18:14
S4 44 SG Nike+ beschikbaar bij CB

*Edit: en weer uitverkocht

[ Voor 31% gewijzigd door Jaymone op 10-10-2018 18:07 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Jaymone schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:02:
S4 44 SG Nike+ beschikbaar bij CB

*Edit: en weer uitverkocht
1 Gewone 44mm weten te bestellen, morgen binnen als het goed is :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niomar
Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:37:
Het is weer een rommel bij Mediamarkt.... Besteld en gekozen ophalen in filiaal. Niks ligt klaar, blijkbaar zit er een vertraging in het systeem. Terwijl ik een bestelbevestiging en alles heb, waarin duidelijk staat Op voorraad !
Ik heb dat dus vandaag voor de 2e keer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2018 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niomar
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:36:
[...]

Heb vandaag wel bericht gehad, heb hem direct opgehaald. Hoorde van een Medewerker dat ik voorrang heb gekregen, inverband de fout.
Heb je opnieuw besteld? Mijn bestelling wordt namelijk ook geannuleerd daarna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niomar schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:02:
[...]

Heb je opnieuw besteld? Mijn bestelling wordt namelijk ook geannuleerd daarna
Nee, niet opnieuw besteld. Mijn bestelling is ook niet geannuleerd. Wat raar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niomar
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:36:
[...]

Nee, niet opnieuw besteld. Mijn bestelling is ook niet geannuleerd. Wat raar !
Inderdaad! Maar goed bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy_T
Zonet op de gok eens op Apple.nl gekeken, en een 44mm Space Gray was vandaag af te halen in Amsterdam (meteen besteld ook :P). Ze hebben er nog meer beschikbaar (ik heb met geweven sportbandje).

[ Voor 32% gewijzigd door Roy_T op 11-10-2018 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niomar
Roy_T schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:52:
Zonet op de gok eens op Apple.nl gekeken, en een 44mm Space Gray was vandaag af te halen in Amsterdam (meteen besteld ook :P). Ze hebben er nog meer beschikbaar.
Mijne net besteld nog steeds voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy_T
Grote batch binnen gekregen gok ik, want nog steeds 44mm Space Gray zowel Nike+ als regulier te koop met zowel sportbandje en sport loop. Ik heb niet verder gekeken, maar in ieder geval minimaal vier varianten dus.

[ Voor 21% gewijzigd door Roy_T op 11-10-2018 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ojanse
Net ook 44mm space grey Nike besteld voor ophalen in Amsterdam!
Bij 2 andere webshops had ik deze ook besteld, nu maar even cancellen daar! ;-)

Wel gek, dat de watch die ik vd week bij Apple heb besteld, nog steeds op leveren begin november staat! Er is niet echt sprake van eerste order binnen, die ook als eerste uitleveren.......
Anyway, lekker belangrijk, ik ga hem nu ophalen!
Pagina: 1 ... 42 ... 67 Laatste