Voor diegene die nog op zoek zijn, de 44mm SG Nike+ is vandaag nog af te halen bij de Apple Store in Haarlem.
Ik heb exact hetzelfde gedaan, bevestiging om 12:04. Ben benieuwdrnsmfd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:58:
Had deze ook gezien op de site van CB, snel in het winkelmandje en betaald met creditcard.
Om 12:03 uur de orderbevestiging van CB in de mail.
Had als extra de optie "vanavond bezorgen" gekozen, dus ben heel benieuwd naar de verzendbevestiging van CB met de Track & Trace en kijken of ie vanavond bezorgd gaat worden.
Gisteren bij Amac in Uitgeest geweest en kon daar zo een SG 44mm Nike ophalen. Hadden toen al meerdere op voorraad.
plhsnt schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:59:
Nike+ besteld bij A-Mac. Als het goed is wordt het morgen geleverd.
Klopt dus.Jieve schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:00:
[...]
Nike is toch pas vanaf 5-10 beschikbaar? Raar dat A-Mac hem morgen dan al kan leveren...
Eergisteren geen verzendbevestiging.
Gisteren niet ontvangen.
Maar zojuist ontving ik wel de verzendbevestiging. Als het goed is ontvang ik de AW Nike 40 en 44 zilver op de eerstvolgende werkdag. Balen dat dat na het weekeinde pas is, maar goed.
Ik heb de 40 en 44 besteld, zodat ik even kan vergelijken. Ik hou er maar 1.
@rnsmfd en @Roy_T dat kan niet goed gaan....
@JeroenTheStig Een tweedekansje waren vooral toen ze daar net mee begonnen echt hele goeie deals... nu scheelt het niet meer zoveel, maar je hebt volledige garantie dus helemaal prima
@JeroenTheStig Een tweedekansje waren vooral toen ze daar net mee begonnen echt hele goeie deals... nu scheelt het niet meer zoveel, maar je hebt volledige garantie dus helemaal prima
De watch was € 445 en daar komt nog € 4,95 bij voor bezorging vanavond, dus totaal € 449.95JeroenTheStig schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:06:
[...]
hoeveel betaal je nu minder voor zo'n tweede kans product? En wat is een tweede kans product precies? Zijn dat geretourneerde producten, wat bij Coolblue binnen 30 dagen kan?
Ben ook benieuwd, als ik nu op bestelstatus klik in de ontvangen bevestiging van CB staat er "Je bestelling wordt ingepakt"Roy_T schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:11:
[...]
Ik heb exact hetzelfde gedaan, bevestiging om 12:04. Ben benieuwd
Tot zo ver gaat het (nog) goed
Bij mij “Gegevens kunnen momenteel niet worden geladen, probeer het later nog eens.” maar ook “Bestelling is verzonden.”
Best prutserig dat dit kan, tenzij ze er twee terug hebben gekregen natuurlijk.
Goeie kwaliteit? Colombiaans en puur? Of gesneden?knakker2 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:27:
Apple store Den Haag heeft nog spul liggen
There’s only one way to find outGeert1976 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:34:
[...]
Goeie kwaliteit? Colombiaans en puur? Of gesneden?
wjnieuw schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:33:
Amsterdam ook nog genoeg.
Dank voor de tips! Keep them coming. Ik wacht nog steeds op de 44mm zilverkleurige.knakker2 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:27:
Apple store Den Haag heeft nog spul liggen
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Net per mail de verzendbevestiging van CB en de afspraakbevestiging voor levering vanavond van Dynalogic ontvangen.Roy_T schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:23:
Bij mij “Gegevens kunnen momenteel niet worden geladen, probeer het later nog eens.” maar ook “Bestelling is verzonden.”
So far so good ...
Apple Watch Kast van spacegrijs aluminium, zwart sportbandje beschikbaar in Haarlen & Den Haag!
Volgens de website van de Mediamarkt hebben ze de AW 4 niet op voorraad in Eindhoven (Ekkersrijt). Betekent dit ook dat ze er geen in de "Showroom" hebben om er mee te spelen. Zou graag de 40mm en 44mm in het echt willen zien, ook de verschillende soorten bandjes.
Mediamarkt 's-Hertogenbosch had vorige week in ieder geval niks liggen behalve de Series 3. Best beschamend vond ik dat; ik ging inderdaad ook om te passen.
Heb je het ook gevraagd aan een medewerker?Roy_T schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:27:
Mediamarkt 's-Hertogenbosch had vorige week in ieder geval niks liggen behalve de Series 3. Best beschamend vond ik dat; ik ging inderdaad ook om te passen.
Ik ging vorige week ook naar de mediamarkt om te passen. Ik zag dat ze in de vitrine alleen de Apple Watch Series 3 hadden, maar ik vroeg alsnog of ze ergens een Apple Watch Series 4 hadden liggen.
Wat blijkt: ze hadden wel showmodellen maar omdat ze geen voorraad hadden, mochten en/of wilden ze het niet in de vitrine plaatsen. Ik kon dus alsnog even passen.
Mijne is inderdaad geannuleerd. Redelijk teleurgesteld dat Coolblue dit zo slecht op orde heeft (ik gok op een tabel met daarin het aantal voorraadartikelen per SKU, in plaats van een regel voor ieder exemplaar dat ze op voorraad hebben van een SKU).
edit: Zojuist een tegoedbon van 10 euro gekregen voor het ongemak
[ Voor 8% gewijzigd door Roy_T op 05-10-2018 15:33 ]
Neen. Het leek me op geen enkele manier logisch dat ze dat product niet zouden tonen als ze het zouden hebben, maar ik had dus ongelijkmr.JamesBond schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:00:
Heb je het ook gevraagd aan een medewerker?
Zojuist de nike+ 44mm gehaald bij Amac..1,5 uur geleden besteld en net opgepikt..Zilveren editie met geweven sportband..Mijn 44mm zilver gaat weer retour naar CB..
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Vandaag mijn 44mm SG opgehaald in Waasland. Lagen er nog een stuk of 20
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
https://www.wehkamp.nl/ap...-40mm-sportband-16162606/ voor de mensen die een zilveren 40mm zoeken!
GoneJieve schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:13:
https://www.wehkamp.nl/ap...-40mm-sportband-16162606/ voor de mensen die een zilveren 40mm zoeken!
A person who never made a mistake never tried anything new.
Nope wil 44 mm space grijs
Net de 44SG opgehaald bij Apple Store A'dam. Ze hadden vandaag een hele grote voorraad gekregen. Pas rond 1500 was de laatste verkocht. Maar het zou wel eens de laatste voorraad in ongeveer 2 weken kunnen zijn zei de medewerker tegen mij... (geen idee of het waar is maar goed).
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Ook mazzel gehad. Vanochtend bleek in Apple Store app opeens, dat er voorraad in Apple Store Den Haag was. Apple Watch Nike+ 44m gaten/wit. 10:15 besteld, en 12:30 opgehaald. Was er flink druk. Heel blij mee: kwam van series 0. Deze is heel veel sneller + groter (display)...
Hoe kwam je daar achter? Zat je dat op de Apple website?lud70 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:24:
Ook mazzel gehad. Vanochtend bleek in Apple Store app opeens, dat er voorraad in Apple Store Den Haag was. Apple Watch Nike+ 44m gaten/wit. 10:15 besteld, en 12:30 opgehaald. Was er flink druk. Heel blij mee: kwam van series 0. Deze is heel veel sneller + groter (display)...
MacBook Pro M4 iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra Apple Watch Ultra
Vanaf zondag CB in de gaten houden..Morgen stuur ik mijn zilveren 44mm met sportband retour..Uiteraard in absolute nieuwstaat!
Ja... ja... je mag ook deze kant oprijden hoorpdavie2311 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:59:
Vanaf zondag CB in de gaten houden..Morgen stuur ik mijn zilveren 44mm met sportband retour..Uiteraard in absolute nieuwstaat!
Sorry dat ik zo ver weg woon..;-)Cardwizard schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:07:
[...]
Ja... ja... je mag ook deze kant oprijden hoor
Verwijderd
Ik krijg maandag een zilveren iwatch nike witte Sportband 40 mm, ik heb vandaag zelf in Eindhoven de iwatch gehaald en die van maandag is dus overbodig, als ik iemand blij kan maken? Anders stuur ik m terug.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2018 20:38 ]
Vanavond heeft mn vriendin de Silver 40MM ontvangen met nylon band... Die is echt wel een stuk mooier dan de SG met sportband haha!!
Vanmiddag mijn SG44 opgehaald bij Amac.
Zou eigenlijk gisteren geleverd worden aan huis, maar kreeg geen statusupdate. Bleef op in behandeling staan. Contact gehad met de care/support en uitgelegd hoe het zat even overleggen en die konden hem omboeken naar afhalen. Dat maar gedaan
Zou eigenlijk gisteren geleverd worden aan huis, maar kreeg geen statusupdate. Bleef op in behandeling staan. Contact gehad met de care/support en uitgelegd hoe het zat even overleggen en die konden hem omboeken naar afhalen. Dat maar gedaan
Net 3 AW 44 space grey opgehaald bij Apple in oberhausen. Waren er nog een aantal op voorraad...
@alex1307 vandaag meerdere keren gekeken of daar wat was, niks te zien helaas.... had dus gewoon even moeten gaan

Toch maar voor de Nike+ versie gegaan met sportloop
Waarom eigenlijk?pdavie2311 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:59:
Heb je de SG genomen? Ik ben benieuwd naar het zwarte geweven sportbandje.Khayma schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:02:
[Afbeelding]
Toch maar voor de Nike+ versie gegaan met sportloop. Bandje is net wat gelikter.
[ Voor 20% gewijzigd door Ansenyi op 06-10-2018 01:36 . Reden: Gedeelte verplaatst naar het ervaringen topic ]
To be, or not to be...
Never mind
[ Voor 85% gewijzigd door Cardwizard op 06-10-2018 01:42 ]
Heb denk ik mazzel gehad met het wakker worden - effe kijken - bestellen - ophalen @AppleStore in minder dan 4 uur ... want als je nu kijkt:
Ophalen:
Beschikbaar 12 Nov
...het feest van het spontaan een watch scoren is blijkbaar voorbij.. Dikke vette maand wachten nu
Ophalen:
Beschikbaar 12 Nov
...het feest van het spontaan een watch scoren is blijkbaar voorbij.. Dikke vette maand wachten nu
Ik had vanmorgen ook gekeken en er stond niks op voorraad, maar moest voor andere dingen nog naar Oberhausen dus denk check t toch effe...Cardwizard schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:58:
@alex1307 vandaag meerdere keren gekeken of daar wat was, niks te zien helaas.... had dus gewoon even moeten gaan
Stond er gisteren ook met 9 november. Om 10.00 uur toen de winkel open ging stond er opeens voorraad voor ophalen die dag.knakker2 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 02:07:
Heb denk ik mazzel gehad met het wakker worden - effe kijken - bestellen - ophalen @AppleStore in minder dan 4 uur ... want als je nu kijkt:
Ophalen:
Beschikbaar 12 Nov
Omdat het kan.
CB zou toch ook Nike+ voorraad moeten krijgen? Of zouden ze eerst naar de Apple stores gaan?
Mijn inziens loopt CB ver achter met releases van Apple. Zeker in vergelijk met de omvang van Coolblue in NL.lorriemada schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:28:
CB zou toch ook Nike+ voorraad moeten krijgen? Of zouden ze eerst naar de Apple stores gaan?
De stores zijn alweer een poosje open maar nog geen voorraad. Man man wat is de lancering van deze generatie Watch waardeloos geregeld..
Ik denk dat de vraag gewoon stuk hoger is dan verwacht. Ze gaan niet voor niets opeens Een 2e fabriek openen. Ook creeert de schaarste wel verlengde hype.Lejavh schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:11:
De stores zijn alweer een poosje open maar nog geen voorraad. Man man wat is de lancering van deze generatie Watch waardeloos geregeld..
Ik verwacht in het weekend ook geen nieuwe voorraad. Daarom hadden ze er gisteren zoveel.
[ Voor 10% gewijzigd door Greetoz op 06-10-2018 11:21 ]
UPS is ook een heerlijke partij.. Vrijdag de bezorger net gemist tijdens lunchtijd, maar UPS bezorgt niet op zaterdag en kan het ook niet afleveren bij een afhaalpunt. Met een nieuwe tijdframe voor de 'next business day' en 'by the end of the day'.
Bewuste schaarste zoals Apple altijd doet, al sinds eind 2007. Nog steeds een enorme motivatie voor mensen om te kopen. Deze vraag komt echt niet als een verrassing voor Apple, vermoed ik.Lejavh schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:11:
Man man wat is de lancering van deze generatie Watch waardeloos geregeld..
Heb geen haast, online besteld bij Apple (44mm space grey). Wilde nog ff bij de Apple Store in Düsseldorf gaan loeren voor de leuk, maar dat ging helaas niet door. Vorige week of iets eerder was het nog eind oktober, ik kreeg nu 2 - 9 november als richtdatum te zien. Er komt meen ik nu wel een store in Arnhem (out of all places, lol) zodat ook de Nederlanders die niet in het westen wonen een Apple Store hebben om naartoe te kunnen
Zie er naar uit weer een watch om te hebben, ik gebruik em vooral om mezelf onder mijn reet te schoppen meer te bewegen (en handig met Strava), in die paar weken dat ik een 3 mocht lenen was ik fanatiek met die stats bezig. Whatever helps, right
[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 06-10-2018 13:21 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Wat je nu ook ziet op marktplaats, maar ook op v&a, is dat er profiteurs her en der watches hebben opgekocht en voor winkelprijs + 100 euro te koop zetten. Of mensen dat ook daadwerkelijk willen betalen is een tweede, maar het is duidelijk dat er gasten zijn die uit de huidige schaarste een slaatje willen slaan.
Is niks nieuws is met alles sneakers , apple,kleding enz vind het ook jammer mjaJeroenTheStig schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:23:
Wat je nu ook ziet op marktplaats, maar ook op v&a, is dat er profiteurs her en der watches hebben opgekocht en voor winkelprijs + 100 euro te koop zetten. Of mensen dat ook daadwerkelijk willen betalen is een tweede, maar het is duidelijk dat er gasten zijn die uit de huidige schaarste een slaatje willen slaan.
Ik zit ook een beetje te azen op een 44mm RVS silver, maar er is zo weinig aanbod bij onze oosterburen,
veel Hermès, maar de normale versie zo goed als niks
En om zomaar even naar Duitsland te rijden, is net te ver weg met het risico dat er niks is
veel Hermès, maar de normale versie zo goed als niks
En om zomaar even naar Duitsland te rijden, is net te ver weg met het risico dat er niks is

Ik heb een bericht ontvangen van de Duitse Mediamarkt dat ik mijn 44mm RVS SB kan afhalen! Volgende week maar eens op en neer rijden.
Iemand nog interesse in een 44mm aluminium space grey met geweven band? Vandaag ontvangen van Media Markt maar inmiddels al een andere opgehaald in de winkel. Nieuw in gesealde verpakking op te halen voor de normale prijs (459). DM voor meer informatie.
Edit: regio Gorinchem, verzenden is ook mogelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door hanskuiper24 op 06-10-2018 14:43 ]
Kijk! Zo kan het ook!hanskuiper24 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:23:
Iemand nog interesse in een 44mm aluminium space grey met geweven band? Vandaag ontvangen van Media Markt maar inmiddels al een andere opgehaald in de winkel. Nieuw in gesealde verpakking op te halen voor de normale prijs (459). DM voor meer informatie.
Misschien trappen mensen erin en denken dat het een SS versie is...Koopje...Geert1976 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:56:
@mcaran lees je even mee?![]()
Veiling met een startbod van €525?![]()
![]()

Inderdaad, compleet van de pot gerukt. Wat dat betreft credits voor @hanskuiper24Geert1976 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:56:
![]()
Ach ja vroeger ook veel winst gemaakt met iPhones. Had je ze op launch kon je honderden euro’s winst maken. Altijd leuk contact gehad met de mensen die ze kochten. Door verkopen is helemaal niet echt een punt buiten dergelijke topics als dit.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Vroeger ook zo de iPhone 6 gekocht. Iemand ging in de rij staan in Oberhausen en nam 1 extra mee voor mij..Vergoeding voor eten en benzine betaald. Vind ik ook niet meer dan logisch....Donstil schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:27:
Ach ja vroeger ook veel winst gemaakt met iPhones. Had je ze op launch kon je honderden euro’s winst maken. Altijd leuk contact gehad met de mensen die ze kochten. Door verkopen is helemaal niet echt een punt buiten dergelijke topics als dit.
Je kan er natuurlijk van alles van vinden en als je zelf telkens naast de pot pist bij de bestelling snap ik dat het frustrerend kan zijn. Maar Diegene die hem koopt weet ook dondersgoed dat hij teveel betaald om een snelle leverring te krijgen. Zo werkt het vraag en aanbod principe nou eenmaal.
Zojuist de SS zilver opgehaald bij de Duitse media markt, weet nog niet of ik hem ga houden.. heb ook de Space black daar in bestelling staan maar die was helaas nog niet binnen gekomen.
Had je deze besteld, of gewoon geluk bij binnenlopenSnelle.jelle schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:54:
Zojuist de SS zilver opgehaald bij de Duitse media markt, weet nog niet of ik hem ga houden.. heb ook de Space black daar in bestelling staan maar die was helaas nog niet binnen gekomen.
Besteld op 14-09 🙂absrnd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:06:
[...]
Had je deze besteld, of gewoon geluk bij binnenlopen
Op goed geluk binnen lopen zit er ben ik bang niet in voor de RvS, de verkoper zei dat ze nog niets voor vrije voorraad binnen hadden gehad. Alleen die van mij en een andere reservering waren bij hun binnengekomen. Zelfs de aluminium versies hadden ze niet.
Dit was bij media markt Herzogenrath.
[ Voor 42% gewijzigd door Snelle.jelle op 06-10-2018 16:45 ]
Dat is wel handig, als je dicht bij de grens woont,Snelle.jelle schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:33:
[...]
Besteld op 14-09 🙂
Op goed geluk binnen lopen zit er ben ik bang niet in voor de RvS, de verkoper zei dat ze nog niets voor vrije voorraad binnen hadden gehad. Alleen die van mij en een andere reservering waren bij hun binnengekomen. Zelfs de aluminium versies hadden ze niet.
Dit was bij media markt Herzogenrath.
voor mij zal het wel een Ebay aankoop worden
Klopt 🙂absrnd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:54:
[...]
Dat is wel handig, als je dicht bij de grens woont,
voor mij zal het wel een Ebay aankoop worden
Moet zeggen dat de rvs zilver me positief heeft verrast. Mocht ik de space black toch mooier vinden dan zal ik hier een seintje geven en mag hij voor de normale prijs weg.
Verwijderd
Hallo,
Zoals gezegd krijg ik maandag een nike iwatch 40 mm zilver binnen. Voor de geïnteresseerde? Anders stuur ik m maandag terug. Ik ben al voorzien.
Zoals gezegd krijg ik maandag een nike iwatch 40 mm zilver binnen. Voor de geïnteresseerde? Anders stuur ik m maandag terug. Ik ben al voorzien.
Weet iemand of MediaMarkt DE naar NL verzend?
Doen ze niet, was je zelf ook achter gekomen als je 1 min had besteed aan de website.Jieve schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:32:
Weet iemand of MediaMarkt DE naar NL verzend?
Makkelijk een conclusie trekken.... Gelukkig kan jij meekijken en weet jij of ik op de website heb gekeken of niet...Rub147 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:34:
[...]
Doen ze niet, was je zelf ook achter gekomen als je 1 min had besteed aan de website.

Maar thanks anyway!
Er zijn zoveel manieren om een LTE of SS versie uit het buitenland te halen.
Makkelijkste manier is via webshops zoals Cyberport, Gravis, of wanneer je iemand kent daar laten bezorgen. En anders dmv een postadres en laten doorsturen door postbezorging.
Makkelijkste manier is via webshops zoals Cyberport, Gravis, of wanneer je iemand kent daar laten bezorgen. En anders dmv een postadres en laten doorsturen door postbezorging.
Hiervoor mag je een advertentie maken in V&A.
[ Voor 96% gewijzigd door Hoedje op 08-10-2018 22:10 ]
Ik heb de SG 40mm nike+, deze is zwart met wit ipv multicolor, dat vond ik mooier. Ik vind het bandje erg fijn. Hij past goed om mijn kleine pols, in tegenstelling tot de milanese loop (van Aliexpress) die past mij net. Voor grotere polsen is het bandje dus misschien niet handig.. misschien anderen die hier ervaring mee hebben?..Ansenyi schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:30:
[...]
Heb je de SG genomen? Ik ben benieuwd naar het zwarte geweven sportbandje.
[ Voor 12% gewijzigd door Nikki_ op 10-10-2018 18:36 ]
Langzamerhand lijken de leveringen overal toch binnen te zijn... Apple is sneller dan gedacht; eerste indicaties waren dat vrijwel iedereen tot eind oktober zou moeten wachten. Ik denk dat de meesten hem nu dus het liefst 'vers' in de winkel halen (no offence).
Er is toch uiteindelijk bij zo'n product als een Apple Watch niks mooier dan dat folie'tje er af scheuren en een onaangeraakt doosje open vouwen
Er is toch uiteindelijk bij zo'n product als een Apple Watch niks mooier dan dat folie'tje er af scheuren en een onaangeraakt doosje open vouwen
youtube.com/@hisrep
De folie zal mij een rotzorg zijn, als ik ‘m maar snel heb
Vooralsnog is de prognose voor bestellen bij Apple nog steeds tweede week november, maar ik neem er geen enkele aanstoot aan als mensen daarop willen wachten uiteraard (of de tijd hebben om 100 keer per dag alle winkelvoorraden te checken). Ik kan de koop gewoon herroepen.
Na lang wachten was ik het beu, heb vandaag weer gebeld met de mediamarkt en vertelden dat mijn horloge waarschijnlijk pas 1 november geleverd kan worden, en niet alleen deze type maar allemaal. Ze vertelden dat ze pas 25 oktober nieuwe levering krijgen van Apple.
heb gekeken op Amac en precies die ene horloge die ik wou was nog in Alkmaar, Dus ben nu toch eindelijk trotse bezitter van een Apple Watch 40mm
Gelijk die van mediamarkt maar geannuleerd.
heb gekeken op Amac en precies die ene horloge die ik wou was nog in Alkmaar, Dus ben nu toch eindelijk trotse bezitter van een Apple Watch 40mm
Gelijk die van mediamarkt maar geannuleerd.
[ Voor 13% gewijzigd door Soppyscroll op 07-10-2018 18:26 ]
Mediamarkt amsterdam centrum heeft een 44mm spacegrijs
https://www.mediamarkt.nl...te-sportloop-1591920.html
https://www.mediamarkt.nl...te-sportloop-1591920.html
[ Voor 1% gewijzigd door rayvonrk op 07-10-2018 22:01 . Reden: Is weg ]
Dus? Is slechs 10,5% boven op de Apple prijs en dat is volgens mij schappelijk.Geert1976 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:56:
![]()
LOL! Ongeveer 10% erbij is volgens mij niet eens zo gek. Bij Apple betaal je 300% boven op de productiekosten. Ga je dan ook klagen?JeroenTheStig schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:21:
[...]
Inderdaad, compleet van de pot gerukt. Wat dat betreft credits voor @hanskuiper24
Eigenlijk vind de mensen die over mijn 10% boven op de standaard prijs klagen erg zielig. Ze willen een AW maar als het op betalen komt dan zijn het proletariërs....Greetoz schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:50:
Je kan er natuurlijk van alles van vinden en als je zelf telkens naast de pot pist bij de bestelling snap ik dat het frustrerend kan zijn. Maar Diegene die hem koopt weet ook dondersgoed dat hij teveel betaald om een snelle leverring te krijgen. Zo werkt het vraag en aanbod principe nou eenmaal.
Ik denk dat dit het verkeerde medium is @mcaran. Al gooi je er 500% op, dat moet je lekker zelf weten. Maar op een community als GoT valt dat nou eenmaal niet zo lekker. Gewoon op Marktplaats houden en dan is iedereen blij.
Het staat ook op V&A. Dat deze mensen voor dubbeltje op de eerste rij willen zitten laat me eerlijk gezegd koud.Roy_T schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:52:
Ik denk dat dit het verkeerde medium is @mcaran. Al gooi je er 500% op, dat moet je lekker zelf weten. Maar op een community als GoT valt dat nou eenmaal niet zo lekker. Gewoon op Marktplaats houden en dan is iedereen blij.
Ik zou voor een RVS 44mm ook wel wat meer willen neertellen, de laatste "geruchten" dat deze pas eind Nov meer beschikbaar wordt, en dan gaan ook eerste de online bestellingen voor.
Ah joh. Komt vanzelf. Heb je hem wat later. Geef je jezelf een leuk sinterklaascadeau. En als het nog langer duurt pre-order je gewoon de Watch 5. 
Edit: misschien heet ie dan wel de iWatch...
Edit: misschien heet ie dan wel de iWatch...
[ Voor 15% gewijzigd door Cass Casey op 08-10-2018 09:52 ]
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Haha. Dus dat.Cass Casey schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:42:
Ah joh. Komt vanzelf. Heb je hem wat later. Geef je jezelf een leuk sinterklaascadeau. En als het nog langer duurt pre-order je gewoon de Watch 5.
Verwijderd
Iemand een tip waar hij nu op voorraad is ?
zwarte variant, band maakt niet uit.
Alvast bedankt !
Alvast bedankt !
Vandaag nergens ben ik bang!Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:03:
Iemand een tip waar hij nu op voorraad is ?zwarte variant, band maakt niet uit.
Alvast bedankt !
Heeft iemand enig idee waar ik de Apple Watch Series 4 steel kan kopen ipv de aluminium? Ik kom ze niet tegen op de website van Apple of Amac.
Overal behalve in NL...Systemadmin schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:44:
Heeft iemand enig idee waar ik de Apple Watch Series 4 steel kan kopen ipv de aluminium? Ik kom ze niet tegen op de website van Apple of Amac.
Kan ik er wel een bestellen en laten afleveren in NL?
Ze zijn nog NERGENS op voorraad maar je kan bijvoorbeeld bij Gravis bestellen.Systemadmin schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:48:
[...]
Kan ik er wel een bestellen en laten afleveren in NL?
Hier in Marbella bij de Apple Store is de 40 mm S4 S Steel Black Milanese Loop al een paar dagen op voorraad. Op istocknow.com zie ik zo af en toe S Steel op voorraad maar vaak zijn dit de Hermes watches.Khayma schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:50:
[...]
Ze zijn nog NERGENS op voorraad maar je kan bijvoorbeeld bij Gravis bestellen.
Als je een rvs model wil kopen moet je naar Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje, Zweden of Italië gaan. Hier wordt deze niet verkocht. Maar dit is pas een paar honderd keer gezegd in dit topic 🙄😉Systemadmin schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:44: