Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlafOtten
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-01-2021
Ik was het wachten op bol.com zo zat dat ik hem heb besteld bij Apple met vandaag ophalen. Zojuist de bevestiging van mijn bestelling binnen gehad. Nu nog wachten op de ophaalbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Heb/had totaal geen haast om er eentje te kopen, maar begint nu toch wel lang te duren tot ze gewoon op voorraad zijn. Ik denk dat ik de zilver-aluminium het mooiste vind, maar die is nergens te krijgen lijkt het. Nou ja, volgende week pas jarig, dus heb nog een paar dagen. Maar mocht iemand de zilvere editie 44mm ergens op voorraad zien: let me know!

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:48
Ik zat ook in de wacht bij Apple en kon m tussen 17-10 en 24-10 verwachten, nu net zag ik er eentje in Haarlem (SG, sportbandje) en heb m gelijk besteld. Nu nog een haalbevestiging......

Edit: er zijn er nog meer!

[ Voor 7% gewijzigd door Waterpower op 04-10-2018 11:17 ]

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01-2022
Cass Casey schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:02:
Heb/had totaal geen haast om er eentje te kopen, maar begint nu toch wel lang te duren tot ze gewoon op voorraad zijn. Ik denk dat ik de zilver-aluminium het mooiste vind, maar die is nergens te krijgen lijkt het. Nou ja, volgende week pas jarig, dus heb nog een paar dagen. Maar mocht iemand de zilvere editie 44mm ergens op voorraad zien: let me know!
Really? Je bent dan ook echt de enige die het wilt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Nu online
mcaran schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:20:
[...]

Really? Je bent dan ook echt de enige die het wilt....
Lijkt er soms wel op. Maar met die zwarte (excuus: Space Grey), heb je echt zo'n zwart blok aan je pols. Vind ik niet mooi staan. Vandaar.

Maar als ik de enige ben, zou het toch makkelijk zijn er eentje te vinden. Ik neem aan dat Apple op z'n minst wel 1 of 2 exemplaren gemaakt heeft. Misschien zijn er toch meer mensen die die kleur willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 14:34
Cass Casey schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:23:
[...]

Lijkt er soms wel op. Maar met die zwarte (excuus: Space Grey), heb je echt zo'n zwart blok aan je pols. Vind ik niet mooi staan. Vandaar.

Maar als ik de enige ben, zou het toch makkelijk zijn er eentje te vinden. Ik neem aan dat Apple op z'n minst wel 1 of 2 exemplaren gemaakt heeft. Misschien zijn er toch meer mensen die die kleur willen?
SG wordt veeeeeeel meer verkocht dan de zilvere variant. Dat is al jaren zo en daarom zie je vaker de SG op voorraad komen. De zilveren vind ik zelf wat minder, die oogt stuk goedkoper dan de SG variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Nu online
Khayma schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:25:
[...]

SG wordt veeeeeeel meer verkocht dan de zilvere variant. Dat is al jaren zo en daarom zie je vaker de SG op voorraad komen. De zilveren vind ik zelf wat minder, die oogt stuk goedkoper dan de SG variant.
Laat ik nou de leeftijd dat ik dat belangrijk vind vér voorbij zijn. Gaat mij erom of ik het mooi vind. Of het er duur of goedkoop uit ziet of dat de meeste kids op het schoolplein de zwarte hebben, maar mij niet uit. De gouden versie ziet er op de site ook wel mooi uit. Nog niet in het echt gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ik heb sinds gisterochtend een Silver 44mm. 2 voordelen aan de Silver variant; je kan aanzienlijk meer varieren met bandjes , vind ik, en je ziet krasjes op de kast minder dan de space greykast, daar zit een soort van coating overheen waar je krasjes vele malen sneller ziet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcaran
Cass Casey schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:23:
[...]

Ik maak maar een grapje. Ik wil er ook een...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:40:
ik heb sinds gisterochtend een Silver 44mm. 2 voordelen aan de Silver variant; je kan aanzienlijk meer varieren met bandjes en je ziet krasjes op de kast minder dan de space greykast, daar zit een soort van coating overheen waar je krasjes vele malen sneller ziet
Klopt als een zwerende vinger! :+ Krasjes vallen sneller op bij de SG..Ik ben zo'n pietleut die dan zelfs de krasjes bij de sleuven van de bandjes irritant gaat vinden. Want hoewel het verwisselen van de bandjes simpel is, ontstaan er wel blanke krasjes bij de SG versie..Ik praat uit ervaring helaas..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb dus ook de SG en mijn vriendin de Silver, ben eigenlijk wel benieuwd welke combinaties van bandjes jullie hier hebben.
Misschien iets van 'Show your Apple Watch'? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid

Hier gaat dit forum over, voor al het overige een ander forum bezoeken graag.

Ps. Weet iemand iets meer over voorraad en levertijden bij MM?

Vanmorgen 15 in de wacht gestaan bij MM Klantenservice, uiteindelijk maar opgehangen. Vervolgens de Apple shop gebeld van MM Hengelo, die vertelde mij tussen neus en lippen door dat er vanmiddag weer aanvoer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:05:
~~~[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid

Hier gaat dit forum over, voor al het overige een ander forum bezoeken graag.

Ps. Weet iemand iets meer over voorraad en levertijden bij MM?

Vanmorgen 15 in de wacht gestaan bij MM Klantenservice, uiteindelijk maar opgehangen. Vervolgens de Apple shop gebeld van MM Hengelo, die vertelde mij tussen neus en lippen door dat er vanmiddag weer aanvoer komt.
Denk dat het voorlopig een gok blijft waar net een voorraad is, online bij Apple is de verwachte levertijd weer verschoven nu tussen 1 nov. en 8 nov.

Ik ga het zien anders koop ik met kerst een, dan heb ik een leuk cadeau voor kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:04
Het loont om AMAC in de gaten te houden. Daar worden heel de ochtend al een aantal Watches in verschillende winkels toegevoegd. Er kwam er één in Breda beschikbaar die ik snel gereserveerd heb. Vanmiddag even ophalen :-).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
DjRik schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:21:
Het loont om AMAC in de gaten te houden. Daar worden heel de ochtend al een aantal Watches in verschillende winkels toegevoegd. Er kwam er één in Breda beschikbaar die ik snel gereserveerd heb. Vanmiddag even ophalen :-).
lees dit topic nog maar eens goed door....mensen die afgaan op de website en vervolgens naar de Amac vestiging gaan en daar niks bekend is of krijgen te horen dat het een foutje is.

Amac is wat betreft voorraad op de website vs. werkelijkheid, zeer onbetrouwbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Geert1976 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:25:
[...]

lees dit topic nog maar eens goed door....mensen die afgaan op de website en vervolgens naar de Amac vestiging gaan en daar niks bekend is of krijgen te horen dat het een foutje is.

Amac is wat betreft voorraad op de website vs. werkelijkheid, zeer onbetrouwbaar
Als je hem gereserveerd en betaald hebt én je hebt een bericht dat ie klaar ligt, dan kan je er toch wel vanuit gaan dat dit goed gaat lijkt me? Dat er dan niets klaar ligt lees ik niet terug zo snel...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
DjRik schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:29:
[...]

Als je hem gereserveerd en betaald hebt én je hebt een bericht dat ie klaar ligt, dan kan je er toch wel vanuit gaan dat dit goed gaat lijkt me? Dat er dan niets klaar ligt lees ik niet terug zo snel...
ik ga niet allerlei posts nog een keer doornemen ;)
Maar heb afgelopen dagen gewoon aardig wat posts gelezen over teleurgestelde mensen die bij Amac te dachten hebben gereserveerd.

Maar uiteraard hoop ik dat jij de donderdagavond ingaat met een nieuwe mooi Series 4! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is dat zoals overal er Pre-orders in het systeem staan, dus negatieve voorraad.

Dus zodra er een binnen komt wordt deze opgeboekt in het systeem, vervolgens wordt deze AW doorgeboekt naar de Pre-order en is dus even fysiek voorradig. Als je op het juiste moment besteld lijkt het dat deze voor jou is, maar Pre-orders gaan echt voor. Dus sta je daar en loopt de man met een Pre - Order net voor je de winkel uit met jouw AW om zijn pols.

Dat is de reden dat ik altijd een Pre order ingeef, alleen is het deze keer met de AW zeer teleurstellend met de voorraad in NL. Blijkbaar is er enorm veel vraag in de hele wereld naar de AW. Men verwacht.......schrik niet........dat er in 2018 nog 18 miljoen stuks geproduceerd gaan worden.

https://9to5mac.com/2018/...s-max-apple-watch-demand/

Dus ik zou maar weer gaan Pre-orderen als ik jullie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Blijf het nog steeds bizar vinden hoe ik gisteren rond 11 op Apple.nl kijk. voorraad zie, bestelling doe en 3 uur later de gewilde 44 SG al in bezit heb... dit terwijl er zoveel mensen al weken geleden een pre-order hebben gemaakt.

Amac laat overigens weer afhaal-mogelijkheid zien, 5 winkels met voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
martk2280 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:48:
Heeft iemand ook al een Stainless Steel weten te bemachtigen in Duitsland bv?
Nope, nog niet binnen.. Leverdatum staat op 16/10 - 23/10
Misschien heeft @Donstil hem al binnen? Had hem ook daar besteld.
Maar volgens mij lopen de gewone stainless steel modellen ietwat vertraging op in Europa. In de US lijken ze sneller te gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Chntl321 op 04-10-2018 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakker2 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:14:
Blijf het nog steeds bizar vinden hoe ik gisteren rond 11 op Apple.nl kijk. voorraad zie, bestelling doe en 3 uur later de gewilde 44 SG al in bezit heb... dit terwijl er zoveel mensen al weken geleden een pre-order hebben gemaakt.

Amac laat overigens weer afhaal-mogelijkheid zien, 5 winkels met voorraad
Dat is idd bizar, maar goed, je hebt dus geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:45
Jieve schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:05:
Ik heb dus ook de SG en mijn vriendin de Silver, ben eigenlijk wel benieuwd welke combinaties van bandjes jullie hier hebben.
Misschien iets van 'Show your Apple Watch'? :D
Daar is het ervaringen en discussie-topic (deels) voor toch? Ik zie daar in ieder geval veel foto's ook.

En verder neig ik dit keer ook naar de silver versie. Nog een reden om hem eerst eens in het echt te gaan bekijken voor ik de knoop door hak. Wel gek inderdaad: Ik zie overal mensen azen op de 44mm SG, terwijl ik vooralsnog op zoek ben naar een 40mm Silver en ook die is nergens verkrijgbaar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Prullenbak84 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:07:
[...]

Daar is het ervaringen en discussie-topic (deels) voor toch? Ik zie daar in ieder geval veel foto's ook.

En verder neig ik dit keer ook naar de silver versie. Nog een reden om hem eerst eens in het echt te gaan bekijken voor ik de knoop door hak. Wel gek inderdaad: Ik zie overal mensen azen op de 44mm SG, terwijl ik vooralsnog op zoek ben naar een 40mm Silver en ook die is nergens verkrijgbaar :|
https://www.amac.nl/apple...-sportbandje#storelocator

Utrecht en Den Bosch op voorraad. Belletje doen en afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Helaas, https://www.amac.nl/apple...enwit-geweven-sportbandje

Zo kieskeurig ben ik dan ook wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
Je bent net te laat. Ze hadden er tot 12:00 nog 4 in MM Amsterdam Arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
mcaran schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:19:
[...]

Je bent net te laat. Ze hadden er tot 12:00 nog 4 in MM Amsterdam Arena
Ach, tja...zoals ik eerder hier al zei, het liefst haal ik m gewoon bij de apple store, ivm inruilen van mijn oude watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:38
Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:50:
[...]

Dat is idd bizar, maar goed, je hebt dus geluk gehad.
Apple houdt volgens mij altijd wel een beetje dagelijkse voorraad voor inloop verkoop of afhaal... dit staat helaas los van de preorders.. mijn leverdatum voor een 44SG en een 40Gold staat op 22-29 okt. Als ik dit zo zie ga ik misschien maar eens kijken of ik geluk kan hebben met afhalen bij Apple in Adam.. Dat is toch maar 10 minuutjes fietsen,

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeld door MM. Haal hem nu op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Antwoord over voorraad in de Apple Store trouwens:

De Store’s krijgen elke dag een nieuwe voorraad!

Komt van een Apple medewerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
Zojuist SMS van Apple gekregen. De AW4 44mm Silver Sport Loop is vanuit China vertrokken. ETA is uiterlijk maandag 8 oktober! :))

Dit terwij het op 12-19 oktober ingepland staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:16
DjRik schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:29:
[...]

Ja, hoor! Ik had dit ook bij Amac Groningen afgelopen zaterdag. Toen ik bericht kreeg dat 'ie klaar ligt ben ik gewoon heen geweest. Hoewel men me een beetje verward aankeek, lag de Watch écht voor mij klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Dennisweb schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:32:
[...]

Ja, hoor! Ik had dit ook bij Amac Groningen afgelopen zaterdag. Toen ik bericht kreeg dat 'ie klaar ligt ben ik gewoon heen geweest. Hoewel men me een beetje verward aankeek, lag de Watch écht voor mij klaar.
Ik ga nu naar Breda, dus ik zal het zo wel zien. Ze nemen helaas de telefoon niet op ;)

Het verschil met eerdere berichten is denk ik dat die personen geen afhaalbevestiging gekregen hebben. Ik heb die wel gehad (dus 2 mails). Fingers crossed.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Greetoz schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:31:
Antwoord over voorraad in de Apple Store trouwens:

De Store’s krijgen elke dag een nieuwe voorraad!

Komt van een Apple medewerker
Ja een of misschien twee. Ik wil niet heel salty klinken, maar zo kan je wel groots op een podium verkondigen dat je in x-aantal landen afzet. Afijn, da's mijn eerste wereld probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lempke
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:56
Er was net veel op voorraad bij Coolblue, zie link : https://www.coolblue.nl/z...s?query=apple%20watch%204
Ik heb gelukkig een zwarte 44mm kunnen bestellen, die nu al weer uitverkocht lijken te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkoster1
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:42
mcaran schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:32:
Zojuist SMS van Apple gekregen. De AW4 44mm Silver Sport Loop is vanuit China vertrokken. ETA is uiterlijk maandag 8 oktober! :))

Dit terwij het op 12-19 oktober ingepland staat.
Ja, bij mij ook, zelfde watch/loop; besteld in de loop van de eerste dag. :) :) :) :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
ghstly schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:48:
[...]

Ja een of misschien twee. Ik wil niet heel salty klinken, maar zo kan je wel groots op een podium verkondigen dat je in x-aantal landen afzet. Afijn, da's mijn eerste wereld probleem.
Alle 44mm waren uitverkocht maar in de Apple Store in A'dam is de 40mm prima te verkrijgen. Ik ben zojuist binnen gelopen en heb voor mn vriendin een 40mm goud meegenomen en ik zag op de voorraad iPad dat alle kleuren in 40mm nog op voorraad waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:38
Bij Coolblue alleen nog 40mm versies helaas. Ik had eergisteren een tweedehandsje gekocht. Althans dat dacht ik, 400+ van mijn rekening af en avonds een mailtje dat hij er toch niet meer was.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:44
Geert1976 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:15:
[...]

Juist!
Allebei bestellen, 1 week de 40mm en de andere week een aantal dagen de 44mm en dan op de 13e dag weer 1 van de 2 inleveren bij CB 👍🏻
Goeie idd, heb de 40mm SG morgen binnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WijnDoet
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18:14
Net twee Apple watch 4 Nike uitvoeringen gehaald bij de Amac in Doetinchem, 1 maal de 40mm zilver en 1 maal de 44mm SG. Mijn vrouw en ik beide happy.

[ Voor 4% gewijzigd door WijnDoet op 04-10-2018 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
Lempke schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:07:
Er was net veel op voorraad bij Coolblue, zie link : https://www.coolblue.nl/z...s?query=apple%20watch%204
Ik heb gelukkig een zwarte 44mm kunnen bestellen, die nu al weer uitverkocht lijken te zijn..
Bedankt voor de tip! 40mm Space Gray Aluminium/Zwarte Nylon Sportband besteld voor de vrouw :) morgen bezorgd, na de bestelling waren ze alweer uitverkocht dus net op tijd besteld :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harm1987666
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-02 17:01
Vandaag ook één kunnen scoren bij de Amac in Doetinchem. Het lijkt erop dat er her en der toch wat meer voorraad komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
dit is de allereerste dag dat er nu al urenlang aardig wat voorraad is bij Coolblue.

(diverse 40mm modellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:51
Nu hoop op zegen dat mediamarkt morgen leverd🤗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:25
Voor de Belgische lezers. Bij switch zijn veel modellen beschikbaar en sommige kunnen ook opgehaald worden in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:38
tuxken schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 21:07:
Voor de Belgische lezers. Bij switch zijn veel modellen beschikbaar en sommige kunnen ook opgehaald worden in de store.
Thx! Ik ben dan wel Nederlander, maar kan met een 30 minuten rijden er morgen een (44mm) ophalen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:54
WijnDoet schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 18:10:
Net twee Apple watch 4 Nike uitvoeringen gehaald bij de Amac in Doetinchem, 1 maal de 40mm zilver en 1 maal de 44mm SG. Mijn vrouw en ik beide happy.
Ah. De Nike uitvoeringen zijn er dus! Opletten nu voor mij..

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFr1980
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-07 07:58
Bol.com gecancelled en op Coolblue besteld. Morgen ophalen in Utrecht. *O*

Weet iemand of de batterij vol is bij aanschaf? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga naar een ander forum, heb hem inmiddels om😂👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 21:41:
Ik ga naar een ander forum, heb hem inmiddels om😂👍🏻
Veel plezier ermee, op een ander forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
RFr1980 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 21:41:
Bol.com gecancelled en op Coolblue besteld. Morgen ophalen in Utrecht. *O*

Weet iemand of de batterij vol is bij aanschaf? :9
Is te gebruiken maar niet helemaal vol als ik me goed kan herinneren, maar dat is ook al ruim 3 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Laatst online: 29-09 07:46
krijg nu een mail dat mijn bestelling van 16.28 bij CB niet geleverd kan worden. Ik kan kiezen voor iets anders, annuleren of wachten op de volgende zending

net gebeld, eerst volgende zending is 2-11 8)7 of ik daarop wil wachten. Dus dat word nog wel even

[ Voor 25% gewijzigd door Captain Planet op 04-10-2018 23:30 ]

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chntl321 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:22:
[...]

Nope, nog niet binnen.. Leverdatum staat op 16/10 - 23/10
Misschien heeft @Donstil hem al binnen? Had hem ook daar besteld.
Maar volgens mij lopen de gewone stainless steel modellen ietwat vertraging op in Europa. In de US lijken ze sneller te gaan.
Ik had een 44mm SS in bestelling maar afgelopen week geanuleerd. Ga nog even verder met mijn huidige SS en pak er wel een mee als ik in een land ben waar ze geleverd worden. Zo na de release heeft het een beetje momentum verloren ofz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Wat is DHL een RUK bedrijf!!
Zouden vandaav tussen 18:00-21:00 de AW van mn vriendin bezorgen... om 20:00 ligt er opeens een kaartje van DHL dat er niemand thuis was, kaartje is helemaal blanco, niet ingevuld..
Morgen even de bezorger aanspreken, want dit is echt onacceptabel!

[ Voor 13% gewijzigd door Jieve op 04-10-2018 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Jieve schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:44:
Wat is DHL een RUK bedrijf!!
Zouden vandaav tussen 18:00-21:00 de AW van mn vriendin bezorgen... om 20:00 ligt er opeens een kaartje van DHL dat er niemand thuis was, kaartje is helemaal blanco, niet ingevuld..
Morgen even de bezorger aanspreken, want dit is echt onacceptabel!
even de kliko inspecteren? :+

Was daar niet een nieuwsitem over onlangs? dat dit de werkdruk is waar die postmennekes mee te maken hebben en dan deze fratsen uithalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
DHL is idd niet erg klantvriendelijk. Ik snap ook niet waarom Apple met deze vervoerder in zee gaat.

Ik had van de week een HomeKit accessoires besteld via de Apple Store. Vanuit Apple alles keurig en netjes geregeld, kreeg elke dag een berichtje over de status van de zending.... totdat het werdt overgedragen aan DHL: 2 x briefje gevonden met daarop dat er niemand thuis was, nieuwe bezoekafspraak gemaakt maar kwam de chauffeur niet opdagen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
Captain Planet schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:23:
krijg nu een mail dat mijn bestelling van 16.28 bij CB niet geleverd kan worden. Ik kan kiezen voor iets anders, annuleren of wachten op de volgende zending

net gebeld, eerst volgende zending is 2-11 8)7 of ik daarop wil wachten. Dus dat word nog wel even
Iemand anders ook deze mail gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 07:53
Zojuist de AW 40mm Nike edition besteld met ophalen bij de Apple store. Blijkbaar zijn ze nu daar op voorraad :) (ook de 44mm, net gecheckt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
pipo01 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 06:24:
Zojuist de AW 40mm Nike edition besteld met ophalen bij de Apple store. Blijkbaar zijn ze nu daar op voorraad :) (ook de 44mm, net gecheckt)
Als ik check dan kan je indd ophalen selecteren maar de datum van ophalen is 9 november. Niet vandaag...

Edit: ah alleen de Nike versie zie ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Greetoz op 05-10-2018 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Greetoz schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 06:52:
[...]

Als ik check dan kan je indd ophalen selecteren maar de datum van ophalen is 9 november. Niet vandaag...
Haarlem wel hoor...Sla je slag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
pdavie2311 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 06:55:
[...]

Thanks. Ik woon op fiets afstand van de Adam store en heb geen haast dus wacht daar wel op. En anders komt de pre order eind deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
*spam*

[ Voor 97% gewijzigd door Daedalus op 05-10-2018 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 70Rocks
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-12-2024
Wat is nou eigenlijk het nadeel van de Nike versie als je de sportloop neemt. Je krijgt precies dezelfde watch, met wat extra functies toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
DjRik schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:45:
[...]

Ik ga nu naar Breda, dus ik zal het zo wel zien. Ze nemen helaas de telefoon niet op ;)

Het verschil met eerdere berichten is denk ik dat die personen geen afhaalbevestiging gekregen hebben. Ik heb die wel gehad (dus 2 mails). Fingers crossed.
Gisterochtend kwam er bij de AMAC Breda één Apple Watch series 4 44mm SG vrij op hun website. Ik heb deze gelijk besteld om op te halen in de winkel (ook direct betaald). Ik kreeg netjes een afhaalbevestiging en de Apple Watch lag inderdaad keurig klaar voor me :).

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/1YhjOt2.jpg

De problemen bij AMAC dat je een bestelling doet om af te halen in de winkel, waarbij de Watch niet klaar ligt heeft er denk ik mee te maken dat deze personen geen afhaalbevestiging hebben gekregen. Ik lees in al deze posts namelijk niets over afhaalbevestigingen terug. Deze heb ik dus wel netjes gehad.

Ik ga genieten van mijn nieuwe Watch. Wat een snelheidsverschil t.o.v. de series 2. Plus dat grotere scherm is ook wel erg mooi. Heb nu alleen nog een sportbandje over.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
*snip* troll

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 05-10-2018 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
pdavie2311 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 06:55:
[...]

Alle stores hebben voorraad geeft ie aan. Terwijl bezorgen pas op begin november staat. Ik heb zojuist besteld met afhalen in Haarlem. Stond op vandaag.. Ben benieuwd.

Moet ik wachten tot ik bevestiging/tijd krijg of kan ik gewoon bij opening voor de deur staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:44
Geert1976 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:40:
ik heb sinds gisterochtend een Silver 44mm. 2 voordelen aan de Silver variant; je kan aanzienlijk meer varieren met bandjes , vind ik, en je ziet krasjes op de kast minder dan de space greykast, daar zit een soort van coating overheen waar je krasjes vele malen sneller ziet
Eens! Jammer dat ie niet met zwarte sportband komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
Evernote schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:09:
[...]

Eens! Jammer dat ie niet met zwarte sportband komt..
Daar zat ik dus ook aan te denken. Was dat vroeger niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

VidaR-9 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 07:57:
[...]

Alle stores hebben voorraad geeft ie aan. Terwijl bezorgen pas op begin november staat. Ik heb zojuist besteld met afhalen in Haarlem. Stond op vandaag.. Ben benieuwd.

Moet ik wachten tot ik bevestiging/tijd krijg of kan ik gewoon bij opening voor de deur staan?
Je krijgt een tijdvenster? Of heb je voor kunnen kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
pdavie2311 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:20:
[...]

Je krijgt een tijdvenster? Of heb je voor kunnen kiezen?
Ik kreeg alleen mailtje dat hij klaar ligt om opgehaald te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
Captain Planet schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:21:
[...]

Ik kreeg alleen mailtje dat hij klaar ligt om opgehaald te worden
Ik heb nog helemaal niets gekregen. Maar ze zijn ook nog niet open..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
VidaR-9 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:24:
[...]

Ik heb nog helemaal niets gekregen. Maar ze zijn ook nog niet open..
Mailtje is bij mij van 8.00 met een QR code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 20:35
70Rocks schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 07:35:
Wat is nou eigenlijk het nadeel van de Nike versie als je de sportloop neemt. Je krijgt precies dezelfde watch, met wat extra functies toch?
Klopt, zelfde watch met dezelfde functies. Prijs is ook gelijk, je hebt alleen meer wijzerplaten en volgens mij zijn er nog wat extra Nike apps voorgeïnstalleerd. En het sportloop bandje reflecteert in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:26
Hier ook zojuist de 40mm Nike Space Grey met zwart geweven band besteld bij Apple. Vandaag afhalen in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Ga vanmiddag de 44MM SG Nike+ Sportloop ophalen. Kan best 1 voor iemand meenemen voor de aanschafprijs. Moet er toch naar toe. Mocht hij nog op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
Gisterenavond op Coolblue een zilveren 40 kunnen bestellen, wordt zodadelijk afgeleverd als het goed is.
Ben benieuwd...... ;)
Ben terug van 42 naar 40 (dunne polsjes) en nu eens een andere kleur dan zwart ivm afwisselen bandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Zojuist 44mm SG besteld bij de applestore adam met ophalen.

[ Voor 4% gewijzigd door Greetoz op 05-10-2018 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:20
pipo01 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 06:24:
Dank, zojuist besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikki_
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15-08-2023
Net ook de SG 40mm Nike+ Sportloop besteld op afhalen in Amsterdam. :)
Nu aan het wachten op de bevestiging. Hebben anderen deze al binnen? En krijg je dan een tijd (hier kon ik bij het bestellen niet voor kiezen) of kan je dan elk moment langs komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:46
Ik heb ook een watch in Amsterdam besteld. Ook nog geen bevestiging dat deze klaar ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:52
Nikki_ schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:07:
Net ook de SG 40mm Nike+ Sportloop besteld op afhalen in Amsterdam. :)
Nu aan het wachten op de bevestiging. Hebben anderen deze al binnen? En krijg je dan een tijd (hier kon ik bij het bestellen niet voor kiezen) of kan je dan elk moment langs komen?
Je kan langskomen vanaf het moment dat je ophaalbevestiging hebt ontvangen. Binnen een uur na je bestelling zou je een afhaalbericht moeten krijgen, afhankelijk van je betaalmethode. Bij iDEAL kan het iets langer duren tot de betaling bevestigd is.

[ Voor 8% gewijzigd door MelvinW op 05-10-2018 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:26
Bij mij zat er zo'n 1,5 uur tussen orderbevestiging direct na bestellen en afhaalbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Ik had betaald met CC en precies 1.5 uur na bestelling afhaal bevestiging. Vanmiddag maar eens langsgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:15
Nu coolblue nog! Ik kan slecht tegen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikki_
  • Laatst online: 15-08-2023
Inmiddels de bevestiging binnen gekregen. *O*
Een half uur na de bestelling (met creditcard, via de Apple Store app).
Er staat inderdaad geen tijdsvak bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 07:53
na bestelling krijg je een bevestiging en een afhaalbericht als het is verwerkt. Daarna kan je elk moment naar de winkel gaan om je Apple watch op te halen.

Zelf heb ik dat ook gedaan en ben ik momenteel bezig met de installatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
AnthonyR schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:32:
Nu coolblue nog! Ik kan slecht tegen wachten.
Ik dacht geluk te hebben bij Cb, helaas heeft hun vervoerder Dynologic het verprutst vanmorgen en zijn ze niet langs geweest. (Wel mail dat ik niet thuis was, wat ik wel was natuurlijk)
Dus weer geen watch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeymikedb
  • Laatst online: 08-09-2023
En ook ik heb een 44mm SG Nike+ met sportloop besteld. Vandaag ophalen in Haarlem. Is het ook mogelijk om 'm dan morgen op te halen ipv vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:15
Ja, ze laten hem 5 dagen liggen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeymikedb
  • Laatst online: 08-09-2023
@AnthonyR Thanks! :) Dan ga ik morgen op m'n gemakje erheen. Scheelt weer filerijden vanmiddag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:34
@Jieve die was snel weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Raar, ik kan hem nog steeds bestellen, met leverdatum morgen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Jieve schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:03:
[...]

Raar, ik kan hem nog steeds bestellen, met leverdatum morgen... 8)7
Ik heb geen bestelknop alleen hou me op de hoogte, iemand zal me voor zijn geweest

[ Voor 6% gewijzigd door Cardwizard op 05-10-2018 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Cardwizard schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:04:
[...]

Ik heb geen bestelknop alleen hou me op de hoogte
Raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Zodra deze bij iemand in de winkelwagen ligt wordt deze voor x aantal min. gereserveerd volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
Vanmorgen 8 uur besteld bij Apple en om 10 uur gehaald in Haarlem: 44 SG Nike+

Mijn eerste AW, ga er zo maar eens mee aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnsmfd
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 07:50
Don3k schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:27:
[...]

Zodra deze bij iemand in de winkelwagen ligt wordt deze voor x aantal min. gereserveerd volgens mij.
Had deze ook gezien op de site van CB, snel in het winkelmandje en betaald met creditcard.
Om 12:03 uur de orderbevestiging van CB in de mail.

Had als extra de optie "vanavond bezorgen" gekozen, dus ben heel benieuwd naar de verzendbevestiging van CB met de Track & Trace en kijken of ie vanavond bezorgd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
rnsmfd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:58:
[...]

Had deze ook gezien op de site van CB, snel in het winkelmandje en betaald met creditcard.
Om 12:03 uur de orderbevestiging van CB in de mail.

Had als extra de optie "vanavond bezorgen" gekozen, dus ben heel benieuwd naar de verzendbevestiging van CB met de Track & Trace en kijken of ie vanavond bezorgd gaat worden.
Daar is de boosdoener al :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnsmfd
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 07:50
:+ :+

Moet het eerst nog even zien of daadwerkelijk vanavond bezorgd wordt, maar ga er vanuit van wel

[ Voor 22% gewijzigd door rnsmfd op 05-10-2018 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43
rnsmfd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:01:
[...]

:+ :+

Moet het eerst nog even zien of daadwerkelijk vanavond bezorgd wordt, maar ga er vanuit van wel
hoeveel betaal je nu minder voor zo'n tweede kans product? En wat is een tweede kans product precies? Zijn dat geretourneerde producten, wat bij Coolblue binnen 30 dagen kan?

[ Voor 16% gewijzigd door JeroenTheStig op 05-10-2018 13:07 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 67 Laatste