Top net besteld de space grey over een uurtje ophalen in Haarlem 👍🏼
Kut vergaderingen...1 minuut te laat of zo....:STripwire999 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:29:
[...]
Ik heb 5 / 10 min geleden een Apple Watch 44mm Zilver besteld bij de Apple store in Amsterdamwaarschijnlijk gaan ze erg snel!
Verleden week om 9:40 besteld en 12:30 liep ik de Apple store Amsterdam uit met een 44mm om mijn pols... Hoezo sneller.wjnieuw schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:22:
Nu bestellen, morgen in huis, dat is sneller dan Apple.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Dit is letterlijk de eerste keer dat ik online iets bestel en het ophaal in de Apple Store. Ik heb een tijdstip gekozen maar kan ik dan ook eerder ophalen of moet ik op dat gekozen tijdstip aanwezig zijn?winwiz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:39:
[...]
Verleden week om 9:40 besteld en 12:30 liep ik de Apple store Amsterdam uit met een 44mm om mijn pols... Hoezo sneller.
Je kan eerder ophalen.Tripwire999 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:44:
[...]
Dit is letterlijk de eerste keer dat ik online iets bestel en het ophaal in de Apple Store. Ik heb een tijdstip gekozen maar kan ik dan ook eerder ophalen of moet ik op dat gekozen tijdstip aanwezig zijn?
Je bepaalt zelf een (vrij) tijdslot.Tripwire999 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:44:
[...]
Dit is letterlijk de eerste keer dat ik online iets bestel en het ophaal in de Apple Store. Ik heb een tijdstip gekozen maar kan ik dan ook eerder ophalen of moet ik op dat gekozen tijdstip aanwezig zijn?
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Gewoon k*t dat wij hier in het noorden geen officiele Apple Store hebben, de Amac heeft niks op voorraad.Tripwire999 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:29:
[...]
Ik heb 5 / 10 min geleden een Apple Watch 44mm Zilver besteld bij de Apple store in Amsterdamwaarschijnlijk gaan ze erg snel!
De voorraad is nu naar 31 gezakt, hopelijk klopt het ergens dus toch welrvinke schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:38:
Net besteld bij centralpoint... volgens de dame op de chat was hij echt op voorraad. De voorraad blijft nu wel op 33 staan, dus ik ben benieuwd of het ook echt goed gaat.

Ook maar eens gekeken en BAM... ook in Den Haag op voorraad. Gelijk maar besteld terwijl bezorgen gewoon nog op eind oct - november staat. zwaar lullig eigenlijk.
Nu afwachten of ik daadwerkelijk wel naar DH mag afreizen en kan ophalen, heb nl. nog niet eens betalingsbevestiging ontvangen en om 3:30 uur is mn tijdslot
Nu afwachten of ik daadwerkelijk wel naar DH mag afreizen en kan ophalen, heb nl. nog niet eens betalingsbevestiging ontvangen en om 3:30 uur is mn tijdslot
[ Voor 15% gewijzigd door knakker2 op 03-10-2018 12:59 ]
Besteld en ophalen in Amsterdam! Vertrek zo met de trein vanuit Arnhem
Had liever het geweven bandje, misschien koop ik die er bij.
Had liever het geweven bandje, misschien koop ik die er bij.
[ Voor 31% gewijzigd door sjoe op 03-10-2018 13:53 ]
Had er ook eentje besteld bij Centralpoint. Nog bedankt voor de tip.rvinke schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:54:
[...]
De voorraad is nu naar 31 gezakt, hopelijk klopt het ergens dus toch wel
Thanks! De bezorger is inmiddels onderweg, maar ik ben op het werk. Benieuwd of ik vanavond kan genieten van de Apple Watch.Evernote schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:06:
[...]
Oei.. Postcode is vaak belangrijker dan het adres en de stad. Succes!
Nike+ besteld bij A-Mac. Als het goed is wordt het morgen geleverd.
Nike is toch pas vanaf 5-10 beschikbaar? Raar dat A-Mac hem morgen dan al kan leveren...plhsnt schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:59:
Nike+ besteld bij A-Mac. Als het goed is wordt het morgen geleverd.
Ja, klopt, zou er dus niet op rekenen dat die morgen binnen is.Jieve schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:00:
[...]
Nike is toch pas vanaf 5-10 beschikbaar? Raar dat A-Mac hem morgen dan al kan leveren...
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ze zeggen het, maar ik wacht rustig af.
Ze geven nu weer aan dat er een voor levering morgen beschikbaar is.
Ze geven nu weer aan dat er een voor levering morgen beschikbaar is.
Op 14 september 44mm zwarte Nike watch besteld met bezorgdatum 5 oktober. Zojuist is de betaling op mijn credit card doorgevoerd, hij lijkt dus op tijd te gaan komen. 👌
Oke toch nog mensen die net zoals ik de Nike+ edition hebben besteld👌🏾
Mijne bij Apple besteld,levertijd staat op 25 Oktober /1 November..
Mijne bij Apple besteld,levertijd staat op 25 Oktober /1 November..
[ Voor 29% gewijzigd door DirtyDutch op 03-10-2018 14:25 ]
Dat is wel rap inderdaad. Ik heb hem de 21ste op 8:20 gereserveerd en rond 13:00 opgehaald....het kan snel gaan.winwiz schreef op Wednesday 3 October 2018 @ 11:39:
[...]
Verleden week om 9:40 besteld en 12:30 liep ik de Apple store Amsterdam uit met een 44mm om mijn pols... Hoezo sneller.
https://www.apple.com/nl/...01lGws&cid=AOS-NL-Aff-PHG
SG 44m alum sportband
Op te halen in Adam
SG 44m alum sportband
Op te halen in Adam
[ Voor 6% gewijzigd door Msi92 op 03-10-2018 16:11 . Reden: Gone ]
Iedereen wilt toch de Silver 44 mmMsi92 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:40:
https://www.apple.com/nl/...01lGws&cid=AOS-NL-Aff-PHG
SG 44m alum sportband
Op te halen in Adam
Ik niet, 5 min geleden opgehaald

Past goed bij m’n space gray macbook pro.
LOL matchen met MacbookPro ipv. klading, schoenen of haarkleur...sjoe schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:56:
[...]
Ik niet, 5 min geleden opgehaald![]()
Past goed bij m’n space gray macbook pro.
Heb even een fotootje gemaakt voor je:sjoe schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:49:
[...]
Ook de mail gehad, was al een uur uitverkocht na het versturen.
Iemand een echte foto van de nylon sportvand?
[ Voor 45% gewijzigd door makkoo op 03-10-2018 16:48 . Reden: foto toegevoegd ]
Centralpoint gaat niet uitleveren volgens de chat, de 33 die vanmorgen in de voorraad stonden zijn waarschijnlijk allemaal naar backorder bestellingen gegaan.
Zucht. Gaven ze nog een reden op of kan ik beter zelf contact opnemen?TweakErik schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:49:
Centralpoint gaat niet uitleveren volgens de chat, de 33 die vanmorgen in de voorraad stonden zijn waarschijnlijk allemaal naar backorder bestellingen gegaan.
Heeft iemand alreeds een bericht gehad van zijn online bestelling bij Apple dat die is verzonden.
Ik heb zelf de spacegrey 40mm besteld online bij Apple. Maar zie niet echt iets voorbij komen daarover dat er iets gebeurt
Ik heb zelf de spacegrey 40mm besteld online bij Apple. Maar zie niet echt iets voorbij komen daarover dat er iets gebeurt
Vanmiddag rond half 3 ook een apple watch SG 44 MM sportband opgehaald! Ik verhuis naar het andere forum. De rest veel succes met wachten. Hopelijk komen ze snel jullie kant op.
Vanmiddag is mijn Apple Watch bezorgd. Rare PostNL bezorger heeft het pakket gewoon voor de deur neergelegd. Oftewel: iemand had zomaar een horloge van €459,- kunnen meenemen.
Ik heb het pakket nog niet geopend. Ben benieuwd.
Voor de wachtenden in (de omgeving van) Leeuwarden: ik ben gebeld door Amac dat ze een op voorraad hebben. Gaat om Apple Watch 44 Space Grey. Ik heb het nog niet opgehaald, dus als iemand interesse heeft kan die het ophalen.
Voor de wachtenden in (de omgeving van) Leeuwarden: ik ben gebeld door Amac dat ze een op voorraad hebben. Gaat om Apple Watch 44 Space Grey. Ik heb het nog niet opgehaald, dus als iemand interesse heeft kan die het ophalen.
Ik zou hier wel een klacht bij PostNL bij indienen. Dit is natuurlijk geen standaardprocedure bij dit soort producten dus lijkt me dat de medewerker in kwestie een tik op de vinger verdient en niet PostNL zelf in dit geval.mr.JamesBond schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:43:
Vanmiddag is mijn Apple Watch bezorgd. Rare PostNL bezorger heeft het pakket gewoon voor de deur neergelegd. Oftewel: iemand had zomaar een horloge van €459,- kunnen meenemen.
youtube.com/@hisrep
Ik heb nog een aanbieding.
Had vandaag voor Mn vriendin ook een apple watch opgehaald.
Betreft de gouden aluminium met roze sportbandje 40 mm. Ze vond het maar niks 🤬
Iemand interesse voor normale prijs? Zo niet dan gaat hij retour.
Betreft omgeving marum (vlakbij Drachten).
Had vandaag voor Mn vriendin ook een apple watch opgehaald.
Betreft de gouden aluminium met roze sportbandje 40 mm. Ze vond het maar niks 🤬
Iemand interesse voor normale prijs? Zo niet dan gaat hij retour.
Betreft omgeving marum (vlakbij Drachten).
Oh? Wat staat er bij jou op de orderpagina? Als ik kijk staat er wordt verwerkt en verwachte verzenddatum 4/10/2018TweakErik schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:49:
Dat staat er bij mij ook. Maar inmiddels ook een mail gehad van Amac dat ik 'm morgen krijg. Misschien straks dus twee watches.0c2 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 18:20:
[...]
Oh? Wat staat er bij jou op de orderpagina? Als ik kijk staat er wordt verwerkt en verwachte verzenddatum 4/10/2018
Die van mij stond op 29-9. Vandaag goed opgelet en meteen toen de watch beschikbaar kwam voor ophalen in de winkel gekozen. En de watch zit nu om mijn polsehoogkamer schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:59:
Heeft iemand alreeds een bericht gehad van zijn online bestelling bij Apple dat die is verzonden.
ik had een zilveren 44 nike in bestelling, maar ik denk dat ik toch een SG 44 wil. Dus word weer achteraan aansluiten

[ Voor 20% gewijzigd door Captain Planet op 03-10-2018 18:44 ]
You and I have memories longer than the road ahead
Kunnen ze die watches ook verzenden?mr.JamesBond schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:43:
En om de pols
. 44 SG bij den haag. Vanmorgen besteld, 3:30 opgehaald
Je zou maar een pre order hebben lopen en nu zien hoe iedereen um gewoon ophaalt :’)
Je zou maar een pre order hebben lopen en nu zien hoe iedereen um gewoon ophaalt :’)
Wehkamp heeft er weer een paar. Heb een 40 SG met sport loop besteld (heb een 44 in bestelling bij Apple, maar ik heb dunne polsen dus probeer de 40 ook even).
[ Voor 3% gewijzigd door Roy_T op 03-10-2018 19:25 ]
Wehkamp heeft er idd wel een paar 😎
Direct leverbaar!
Direct leverbaar!
[ Voor 18% gewijzigd door Jieve op 03-10-2018 19:31 ]
jammer geen 44Jieve schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:30:
Wehkamp heeft er idd wel een paar 😎
Direct leverbaar!
Heeft iemand ook al een Stainless Steel weten te bemachtigen in Duitsland bv?
Als ik hem bij wehkamp bestel. Kan ik dan alsnog een Apple care + erbij afsluiten bij Apple?
Voor zover ik weet kan dat tot 60 (?) dagen na aanschaf.ehoogkamer schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:49:
Als ik hem bij wehkamp bestel. Kan ik dan alsnog een Apple care + erbij afsluiten bij Apple?
https://support.apple.com/watch/repair/service hier staat binnen 60 dagen
Vraag me alleen af of dit dan ook mogelijk is met producten die je niet bij Apple hebt gekochtCaptain Planet schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:52:
https://support.apple.com/watch/repair/service hier staat binnen 60 dagen
Dat kan, heb ik 2 jaar geleden gedaan op dag 60... telefonisch bij Apple. Heel erg blij mee geweest want ik heb mijn horloge 1x behoorlijk beschadigd en voor €65,-- een nieuwe gekregen.ehoogkamer schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:49:
[...]
ik heb het laatste met mijn iPhone x gedaan
Daarom wil ik het dus ook. Maar kocht normaal altijd bij Apple.Ralfoyd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:55:
[...]
Dat kan, heb ik 2 jaar geleden gedaan op dag 60... telefonisch bij Apple. Heel erg blij mee geweest want ik heb mijn horloge 1x behoorlijk beschadigd en voor €65,-- een nieuwe gekregen.
Maar omdat hij nu bij wehkamp is. Dacht ik waarom niet. Als ik maar Apple care+ kan nemen.
Maar dat moet dus kunnen.
Zolang je maar een aankoopbewijs (bonnetje) kan laten zien van je AW.ehoogkamer schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:00:
[...]
Daarom wil ik het dus ook. Maar kocht normaal altijd bij Apple.
Maar omdat hij nu bij wehkamp is. Dacht ik waarom niet. Als ik maar Apple care+ kan nemen.
heb de 44mm inmiddels om mn pols, voor de zekerheid toch nog ff naar de Apple Store gefietst om een 40mm model te passen.
Ook al is het maar 4mm verschil, maar jee, die 40mm is echt ''klein'' vergeleken bij de 44mm
Ik heb zeker geen grote, dikke polsen, eerder gewoon wat dunnere...maar die 40 was echt te klein voor me
Ook al is het maar 4mm verschil, maar jee, die 40mm is echt ''klein'' vergeleken bij de 44mm
Ik heb zeker geen grote, dikke polsen, eerder gewoon wat dunnere...maar die 40 was echt te klein voor me
Kan via de Apple Support app nu heel gemakkelijk. Ga naar Account en dan Controleer dekking. Kun je t meteen uitbreiden.ehoogkamer schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:00:
[...]
Daarom wil ik het dus ook. Maar kocht normaal altijd bij Apple.
Je had ook de Apple Store app kunnen gebruiken al lijkt daar de 44mm echt huge..Geert1976 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:05:
heb de 44mm inmiddels om mn pols, voor de zekerheid toch nog ff naar de Apple Store gefietst om een 40mm model te passen.
Kun je dat eens vergelijken overigens?
Euhhh geen idee waar ik dat kan terugvinden in de Apple Store appEvernote schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:44:
[...]
Je had ook de Apple Store app kunnen gebruiken al lijkt daar de 44mm echt huge..
Kun je dat eens vergelijken overigens?

Even hier naartoe en dan vergelijk kastformaten tikken:Geert1976 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:52:
[...]
Euhhh geen idee waar ik dat kan terugvinden in de Apple Store app
Apple Watch Series 4
https://store.apple.com/nl/xc/product/W18_AL_SG_SP_BL
Op die foto lijkt het kastformaat groter dan in de werkelijkheid.Evernote schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:54:
[...]
Even hier naartoe en dan vergelijk kastformaten tikken:
Apple Watch Series 4
(Of ik moet ff langs Hans Anders
Die 44mm lijkt echt mega zoEvernote schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:54:
[...]
Even hier naartoe en dan vergelijk kastformaten tikken:
Apple Watch Series 4
[ Voor 48% gewijzigd door Cardwizard op 03-10-2018 21:45 ]
Ohh twijfel.. Ik heb vrij smalle polsen en met die app heb ik zoiets van.. Dit gaat nooit passen.Geert1976 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:59:
[...]
Op die foto lijkt het kastformaat groter dan in de werkelijkheid.
(Of ik moet ff langs Hans Anders)
Als CB voorraad heeft maar allebei bestellen dan?!
Juist!Evernote schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:11:
[...]
Ohh twijfel.. Ik heb vrij smalle polsen en met die app heb ik zoiets van.. Dit gaat nooit passen.
Allebei bestellen, 1 week de 40mm en de andere week een aantal dagen de 44mm en dan op de 13e dag weer 1 van de 2 inleveren bij CB 👍🏻
pols opmeten...Evernote schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:11:
[...]
Ohh twijfel.. Ik heb vrij smalle polsen en met die app heb ik zoiets van.. Dit gaat nooit passen.
op apple site staat advies welke maat bij welke polsomtrek.
en malletje van karton uitknippen van de 40 en de 44. zo heb ik t ook gedaan. Daarna nog even gepast bij de amac. de 40 is in mijn ogen echt klein. maar dat zal verschillen per persoon
Meerdere 44mm space gray met zwart sportbandje op voorraad bij Amac
Mijn watch is weer gevonden door UPS. Komt morgen binnenXmoo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:10:
[...]
Idd heb al gezegd dat ze een nieuwe mogen sturen.
Is er een manier om er achter te komen of een Apple Store op een bepaald moment voorraad heeft? Kun je ze dan gewoon bellen? Ik wil mijn nieuwe watch niet online bestellen, omdat ik mijn oude wil proberen in te ruilen, dus online bestellen werkt dan niet (omdat je niet kan kiezen voor "betalen bij afhalen")
Wat had je verwacht? Dat zij wonderbaarlijk wel aan voorraad konden komen?0c2 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:14:
En de verwachte verzenddatum bij centralpoint is verschoven...
Dit is gewoon zo goed als oplichting. Er is geen voorraad en is ook nooit geweest. Je bent feitelijk aan het pre-orderen en ze hopen dat er misschien 2 op de 10 hun order na ontdekking van de scam niet intrekken.
Google is je beste vriend:Prullenbak84 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:41:
Is er een manier om er achter te komen of een Apple Store op een bepaald moment voorraad heeft? Kun je ze dan gewoon bellen? Ik wil mijn nieuwe watch niet online bestellen, omdat ik mijn oude wil proberen in te ruilen, dus online bestellen werkt dan niet (omdat je niet kan kiezen voor "betalen bij afhalen")
Ruil je in aanmerking komende device in voor een Apple Store-cadeaubon.1 Als het niet in aanmerking komt voor een tegoed, zorgen wij dat het gratis wordt gerecycled. Ongeacht het model of de staat van je device, kunnen we er voor jou én voor het milieu iets goeds mee doen.
https://www.apple.com/nl/trade-in/
Ik weet dat. (had daar niet eens google voor nodig maar ben gewoon meteen naar apple.nl gegaan. Internet-Skills, niet normaal) Maar ik wil geen tegoedbon. Ik wil hem inruilen voor korting op een nieuwe watch.mcaran schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:45:
[...]
Google is je beste vriend:
Ruil je in aanmerking komende device in voor een Apple Store-cadeaubon.1 Als het niet in aanmerking komt voor een tegoed, zorgen wij dat het gratis wordt gerecycled. Ongeacht het model of de staat van je device, kunnen we er voor jou én voor het milieu iets goeds mee doen.
https://www.apple.com/nl/trade-in/
Watches worden elke dag rond 10 uur geleverd (volgorde Amsterdam, Haarlem, Den Haag), is mijn ervaring. Gewoon online bestellen bij beschikbaarheid in de Apple Store en dan kiezen om daar op te halen (gisteren op deze manier gedaan).Prullenbak84 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:41:
Bij het afhalen van de AW kan je de oude inleveren en krijg je de dagwaarde (die afhangt van het model en gebruikerssporen). Je kan de AW ook inleveren bij een Apple Store en dan meteen een AW bestellen. Maar dan moet je wel even zonder...
Ik zou vanaf 09:15 alvast controleren. Zo had ik mijn Apple Watch net voor half 10 besteld bji de Apple Store Amsterdam.Ralfoyd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:52:
[...]
Watches worden elke dag rond 10 uur geleverd (volgorde Amsterdam, Haarlem, Den Haag), is mijn ervaring. Gewoon online bestellen bij beschikbaarheid in de Apple Store en dan kiezen om daar op te halen (gisteren op deze manier gedaan).
Bij het afhalen van de AW kan je de oude inleveren en krijg je de dagwaarde (die afhangt van het model en gebruikerssporen). Je kan de AW ook inleveren bij een Apple Store en dan meteen een AW bestellen. Maar dan moet je wel even zonder...
Maar dat krijg je dan als store tegoed? Of gewoon geld terug? Wan tik heb naast de watch op het moment ech tniks te kopen bij de apple store.Ralfoyd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:52:
[...]
Bij het afhalen van de AW kan je de oude inleveren en krijg je de dagwaarde (die afhangt van het model en gebruikerssporen).
Ja, en twee keer langs de store. Die is ook niet naast de deur.Maar dan moet je wel even zonder...
[ Voor 13% gewijzigd door Prullenbak84 op 04-10-2018 08:58 ]
Weet iemand overigens hoe het zit als ik vandaag een afhalen in de winkel bestelling doe bij apple en deze zaterdag pas kan ophalen?
Je kan de AW ook opsturen zodra je de online bestelling doet. Dan wordt het met elkaar verrekend. Hoef je niet langs de Apple Store. Maar zit je wel even zonder.Prullenbak84 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:55:
[...]
Maar dat krijg je dan als store tegoed? Of gewoon geld terug? Wan tik heb naast de watch op het moment ech tniks te kopen bij de apple store.
[...]
Ja, en twee keer langs de store. Die is ook niet naast de deur.
@0c2 Dat kan. Je hebt 'm tenslotte al betaald. Je moet 'm alleen niet weken laten liggen.
[ Voor 4% gewijzigd door OllieMongollie op 04-10-2018 09:07 ]
Ja, ook dat weet ik. Maar dat is niet het enige/grootste nadeel. Het grootste nadeel van opsturen vind ik dat je niet meteen zeker weet hoeveel je ervoor terug krijgt. Aleen een schatting.Ralfoyd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:05:
[...]
Je kan de AW ook opsturen zodra je de online bestelling doet. Dan wordt het met elkaar verrekend. Hoef je niet langs de Apple Store. Maar zit je wel even zonder.
Dus wat ik zou willen, is naar de Apple store rijden met zekerheid op een Apple Watch, en dan mijn oude inruilen voor korting. Niet online bestellen en dan bij afhalen met een apple watch en een overgebleven store-tegoed naar buiten lopen
Dat kan niet omdat de waardebepaling niet door Apple zelf wordt gedaan maar door Brightstar.Prullenbak84 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:09:
[...]
Ja, ook dat weet ik. Maar dat is niet het enige/grootste nadeel. Het grootste nadeel van opsturen vind ik dat je niet meteen zeker weet hoeveel je ervoor terug krijgt. Aleen een schatting.
Dus wat ik zou willen, is naar de Apple store rijden met zekerheid op een Apple Watch, en dan mijn oude inruilen voor korting. Niet online bestellen en dan bij afhalen met een apple watch en een overgebleven store-tegoed naar buiten lopen
Dat kan niet. Je kan hem enkel op de dag zelf ophalen. Je kan geen andere dag opgeven. Stel je geeft 13:00 aan en je bent er om 15:00 nog niet dan gaat hij weer in de vrije verkoop.OllieMongollie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:05:
@0c2 Dat kan. Je hebt 'm tenslotte al betaald. Je moet 'm alleen niet weken laten liggen.
--verkeerde topic--
[ Voor 107% gewijzigd door _Bailey_ op 04-10-2018 09:18 ]
Ja ik had het ook altijd ingesteld (toen het kon). Voelt toch ook wat veiliger. Maar ik heb het idee dat touchid bij de nieuwere Macbooks nog iets sneller (en betrouwbaarder) is.Geert1976 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:16:
dat ontgrendelen van je Macbook dmv je Apple Watch werkt toch wel onwijs prettig en vooral rete snel!
het zijn deze kleine dingetjes die mijn user experience als complete n00b erg fijn maken.
Hoe kom je daar nou bij?Khayma schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:14:
[...]
Dat kan niet. Je kan hem enkel op de dag zelf ophalen. Je kan geen andere dag opgeven. Stel je geeft 13:00 aan en je bent er om 15:00 nog niet dan gaat hij weer in de vrije verkoop.
100% niet waar wb het tijdstip op de dag zelf.Khayma schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:14:
[...]
Dat kan niet. Je kan hem enkel op de dag zelf ophalen. Je kan geen andere dag opgeven. Stel je geeft 13:00 aan en je bent er om 15:00 nog niet dan gaat hij weer in de vrije verkoop.
Vaak genoeg Apple bestellingen opgehaald buiten mijn time-slot. Zo lang het op dezelfde dag is, niks aan het handje
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 04-10-2018 09:23 ]
Maar precies dit. Zelfs meerdere dagen is geen probleem. Die afspraak is er alleen, zodat er een medewerker beschikbaar is voor de handover, meer niet.
Quote uit de ophaalmail.
Quote uit de ophaalmail.
Wanneer kan ik mijn artikelen ophalen?
Meld je bij een Specialist op het door jou gekozen tijdstip. Je kunt je bestelling dan vrijwel meteen meenemen. Je kunt je bestelling ook later ophalen als je dit tijdstip niet haalt, maar dan moet je mogelijk langer wachten.
Waar moet ik heen als ik in de Store ben?
Als u in de Apple Store bent, laat u een medewerker weten dat u een bestelling komt ophalen. We halen vervolgens uw artikelen en beantwoorden al uw vragen.
En soms ook onhandig. Als je de Mac locked en beweegt met de muis (of iemand doet dat terwijl je wegloopt) unlocked hij instant weer.ghstly schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:19:
[...]
Ja ik had het ook altijd ingesteld (toen het kon). Voelt toch ook wat veiliger. Maar ik heb het idee dat touchid bij de nieuwere Macbooks nog iets sneller (en betrouwbaarder) is.

Maar dat is toch alleen zo als je online inruilt? Of ook als je dat in de store doet? Dus hoe dan ook, offline of online, krijg je niet meteen een prijsopgave, en hoor je pas achteraf wat je ervoor krijgt, en je krijgt het altijd als store-tegoed?Ralfoyd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:13:
[...]
Dat kan niet omdat de waardebepaling niet door Apple zelf wordt gedaan maar door Brightstar.
[ Voor 20% gewijzigd door Prullenbak84 op 04-10-2018 09:35 ]
Om weer even ontopic te geraken. Ik had een bestelling gedaan bij Centralpoint en ik zag dat de levertijd steeds een dag opschoof. TweakErik zei ook al dat de 33 bestellingen in backorder waren gegaan. In een chat had ik even navraag gedaan.
Blijkbaar worden deze pas uitgeleverd na 5 december. Ja... ik heb daar maar voor bedankt.
Blijkbaar worden deze pas uitgeleverd na 5 december. Ja... ik heb daar maar voor bedankt.
Same, wacht nu op de bevestiging van annulering en de storno op mijn CCghstly schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:39:
Om weer even ontopic te geraken. Ik had een bestelling gedaan bij Centralpoint en ik zag dat de levertijd steeds een dag opschoof. TweakErik zei ook al dat de 33 bestellingen in backorder waren gegaan. In een chat had ik even navraag gedaan.
Yep... ik heb ook geannuleerd. Geen kudo's voor centralpoint zeg.ghstly schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:39:
Brightstar handelt het altijd af inderdaad en je krijgt altijd een tegoedbon.Prullenbak84 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:34:
[...]
Maar dat is toch alleen zo als je online inruilt? Of ook als je dat in de store doet? Dus hoe dan ook, offline of online, krijg je niet meteen een prijsopgave, en hoor je pas achteraf wat je ervoor krijgt, en je krijgt het altijd als store-tegoed?
Apple Store Amsterdam heeft weer 44m SG (Sportloop) op voorraad
go grab them!
go grab them!
[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 04-10-2018 09:48 ]
Een quote van apple.nlRalfoyd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:47:
[...]
Brightstar handelt het altijd af inderdaad en je krijgt altijd een tegoedbon.
Ben ik nou gek?Of je brengt het naar een Apple Store. Wij geven je dan direct korting op de aanschaf van een nieuw product
Wordt tijd dat de silver ook wordt aangeboden.Geert1976 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:48:
Apple Store Amsterdam heeft weer 44m SG (Sportloop) op voorraad
go grab them!
De quote betekend dat je een schatting krijgt. Kan je ook alvast zelf doen: https://nl-applegiveback.brightstar.com/ En die korting krijg je meteen. Maar is niet het definitieve bedrag.Prullenbak84 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:49:
[...]
Een quote van apple.nl
[...]
Ben ik nou gek?
[ Voor 8% gewijzigd door Ralfoyd op 04-10-2018 10:00 ]
Ja ik weet dat allemaal. Heb dat ook gedaan en alles. Maar er staat toch duidelijk dat als je m inruilt bij de Apple Store zelf: "Wij geven je dan direct korting".
Het is toch raar dat je je Apple watch achter zou laten bij Apple en dan moet je maar afwachten hoeveel geld ze ervoor gaan geven en dan krijg je later een keer een kortingsbon? Terwijl er duidelijk staat " Wij geven je dan direct korting".
Kortom, ik wou dat ik t nooit hier gevraagd had, want het wordt er alleen maar onduidelijker van.
De vraag die ik wel had moeten stellen: Kun je de Apple Store gewoon bellen met de vraag of ze die dag voorraad hebben/verwachten? Of hoe weten jullie dat?
Het is toch raar dat je je Apple watch achter zou laten bij Apple en dan moet je maar afwachten hoeveel geld ze ervoor gaan geven en dan krijg je later een keer een kortingsbon? Terwijl er duidelijk staat " Wij geven je dan direct korting".
Kortom, ik wou dat ik t nooit hier gevraagd had, want het wordt er alleen maar onduidelijker van.
De vraag die ik wel had moeten stellen: Kun je de Apple Store gewoon bellen met de vraag of ze die dag voorraad hebben/verwachten? Of hoe weten jullie dat?
Same here. Gisteren nog in de chat bevestigd gekregen dat hij leverbaar was.... en vandaag niet meer. Ik heb de besteling ook geannuleerd.rvinke schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:41:
[...]
Yep... ik heb ook geannuleerd. Geen kudo's voor centralpoint zeg.
[verwijderd]
[ Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 11:54 ]
De voorraden lijken weer wat beter te worden bij de Apple store (Amsterdam). Mocht tijd worden.
Zelf inmiddels erg blij met de mijne, hij is zo mooi!
Zelf inmiddels erg blij met de mijne, hij is zo mooi!
Zelfs het annuleren duurt lang..Harm1987666 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:06:
[...]
Same here. Gisteren nog in de chat bevestigd gekregen dat hij leverbaar was.... en vandaag niet meer. Ik heb de besteling ook geannuleerd.
Nu panisch de voorraad van cb in de gaten aan het houden.
Bij de Apple Store weten ze niet wat ze krijgen geleverd. Ze kunnen je alleen vertellen wat ze hebben (en wat niet). Telefoonnummers staat op de Apple website.Prullenbak84 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:01:
Ja ik weet dat allemaal. Heb dat ook gedaan en alles. Maar er staat toch duidelijk dat als je m inruilt bij de Apple Store zelf: "Wij geven je dan direct korting".