snap ikMelvinW schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:26:
[...]
Het is betrouwbaar genoeg, maar niet 100% nauwkeurig. Ze kunnen niet continu maar de status gaan opvragen. Kan best gebeuren dat een model op voorraad komt en uitverkocht raakt voordat iStockNow de voorraad registreert.
Ga 'm vandaag ophalen bij de Amac. Kan niet meer wachten, aaarrgh!
Haarlem nu ook de SG sportband 44mm op voorraad
edit: en weg!
edit: en weg!
[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 02-10-2018 10:47 ]

799,99 is hij van jou. Ik kan wachten en andere niet
Mijn tweedekansje van CoolBlue nu ook zojuist ontvangen. Gelukkig geen lock erop dus heb hem inmiddels om de pols zitten!

Verwijderd
Er zit beweging in!! AW 44 SG is maar een paar minuten op voorraad en dan al weer op.
Iemand enig idee of MM al ergens iets heeft? of sluiten ze achteraan in de rij?
Iemand enig idee of MM al ergens iets heeft? of sluiten ze achteraan in de rij?
voor €799 mag je hier naar m'n aquarium komen kijkenKhayma schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:49:
[...]
[Afbeelding]
799,99 is hij van jou. Ik kan wachten en andere niet
Is wel 99 cent goedkoper.Geert1976 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:53:
[...]
voor €799 mag je hier naar m'n aquarium komen kijken
YESSS! net ff voor de gein naar de Wehkamp site gegaan, die verkopen blijkbaar ook Apple Watches....
ze hadden net degene op voorraad die ik wilde hebben!
ze hadden net degene op voorraad die ik wilde hebben!
Zo heb ik vorige week de mijne ook besteldGeert1976 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:02:
YESSS! net ff voor de gein naar de Wehkamp site gegaan, die verkopen blijkbaar ook Apple Watches....
ze hadden net degene op voorraad die ik wilde hebben!![]()
Word er een beetje moedeloos van dat elke keer de Space Gray overal op voorraad is maar Zilver 44mm bijna nooit
En 44mm SG besteld in Den Haag 
EDIT: Nog steeds beschikbaar daar.
[ Voor 36% gewijzigd door OllieMongollie op 02-10-2018 11:32 ]
Tijdens het invullen van de bestelformulier sprong hij op niet beschikbaar. Net te laat.OllieMongollie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:31:
op amac site zijn er een aantal; gouden 40mm, SG 40mm etc
Gisterenavond (22:30) bij Amac Deventer gekocht (gekozen voor direct ophalen in de winkel). Net opgehaald ( Goud 44). Bandje is lelijk, maar ik wil toch voor een Milanese band gaan.
Goud is hoe dan ook lelijk...en zeker als je jet als man draagt...Tidus-X schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:13:
Gisterenavond (22:30) bij Amac Deventer gekocht (gekozen voor direct ophalen in de winkel). Net opgehaald ( Goud 44). Bandje is lelijk, maar ik wil toch voor een Milanese band gaan.
Goeie onderbouwingmcaran schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:19:
[...]
Goud is hoe dan ook lelijk...en zeker als je jet als man draagt...

Echte mannen dragen roze, eh.....Goud....;-)mcaran schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:19:
[...]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Zucht.. goed verhaal. Ik vind hem wel mooimcaran schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:19:
[...]
Dit soort reacties zijn lelijk.mcaran schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:19:
[...]
PSN: Sluuz
En dat is het belangrijkste!
Zulke reacties had ik ook toen ik de iPhone 6S RoseGold had bij release date, na 2 maanden liepen deze zelfde personen met een iPhone 6S RoseGold
UPS is mijn Apple Watch 44 Spacegrey Sport loop kwijt geraakt. Nu kan ik of een nieuwe krijgen of geld terug en eentje in de winkel kopen. Weet iemand waar deze op voorraad zijn in regio Eindhoven/Tilburg/Den Bosch?
Iemand bij UPS heeft er een mooi horloge bijXmoo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:44:
UPS is mijn Apple Watch 44 Spacegrey Sport loop kwijt geraakt. Nu kan ik of een nieuwe krijgen of geld terug en eentje in de winkel kopen. Weet iemand waar deze op voorraad zijn in regio Eindhoven/Tilburg/Den Bosch?
Dat wordt achteraan de wachtrij aansluiten vrees ik....
Als ik Apple een nieuwe laat sturen, is mij beloofd dat ik het maandag moet hebben.knakker2 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:46:
[...]
Iemand bij UPS heeft er een mooi horloge bij
Dat wordt achteraan de wachtrij aansluiten vrees ik....
Dan zou ik gewoon een nieuwe laten sturen. Betwijfel het of je ergens anders eerder een Watch kan vinden. 44mm is erg schaars.Xmoo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:49:
[...]
Als ik Apple een nieuwe laat sturen, is mij beloofd dat ik het maandag moet hebben.
https://www.amac.nl/blog/levertijd-apple-watch-series-4/
wat is hier van waar?
Hier geven ze aan dat volgende week alles wat nu besteld wordt afgehaald/bezorgd kan worden, week 41..
besteldvanaf 18-9 (na 12u) t/m 1-10 (tot 16u)*
Zwart sportbandje 44m: Begin week 41 thuisbezorgd / afhalen winkel.
*Latere bestellingen zijn naar verwachting vanaf vrijdag 5 oktober uit voorraad leverbaar.
Amac lulkoek?
wat is hier van waar?
Hier geven ze aan dat volgende week alles wat nu besteld wordt afgehaald/bezorgd kan worden, week 41..
*Latere bestellingen zijn naar verwachting vanaf vrijdag 5 oktober uit voorraad leverbaar.
Amac lulkoek?
[ Voor 34% gewijzigd door knakker2 op 02-10-2018 13:55 ]
vrijdag 14 september 2018 gepost, vrees dat het niet meer bijgewerkt is.knakker2 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:54:
https://www.amac.nl/blog/levertijd-apple-watch-series-4/
wat is hier van waar?
Amac lulkoek?
Indicatie levertijd voor Apple Watch Series 4 44mm modellen (laatste update 01-10, 16:30):Msi92 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:56:
[...]
vrijdag 14 september 2018 gepost, vrees dat het niet meer bijgewerkt is.
gisteren nog bijgewerkt!
en voor de Nike uitvoering zelfs een paar uur geleden;
Indicatie levertijd voor Apple Watch Series 4 Nike+ modellen (laatste update 02-10, 10:30):
[ Voor 19% gewijzigd door knakker2 op 02-10-2018 13:58 ]
Overheen gelezenknakker2 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:57:
[...]
Indicatie levertijd voor Apple Watch Series 4 44mm modellen (laatste update 01-10, 16:30):
gisteren nog bijgewerkt!
en voor de Nike uitvoering zelfs een paar uur geleden;
Indicatie levertijd voor Apple Watch Series 4 Nike+ modellen (laatste update 02-10, 10:30):

En wie noemde jij nou een paar posts hierboven tuig???mcaran schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:21:
Mijn AW4 Silver 44 mm sport loop komt op 12 oktober.
Als iemand het voor 600 euro wilt overnemen laat het weten.

Amac levert volgens zeggen alles wat nu besteld wordt na 5 october, maar Apple.nl levert pas eind october - begin november
Op basis van wat Amac zegt wil ik wel bestellen, maar vraag me af in hoeverre dit lulkoek is
Ik zou gewoon bij Apple bestellen, mocht je ergens een op voorraad vinden dan je order cancelen bij Apple zodra je een verzend bevestiging hebt bij webshop xknakker2 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:03:
[...]
Amac levert volgens zeggen alles wat nu besteld wordt na 5 october, maar Apple.nl levert pas eind october - begin november
Op basis van wat Amac zegt wil ik wel bestellen, maar vraag me af in hoeverre dit lulkoek is
Idd heb al gezegd dat ze een nieuwe mogen sturen.MelvinW schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:50:
[...]
Dan zou ik gewoon een nieuwe laten sturen. Betwijfel het of je ergens anders eerder een Watch kan vinden. 44mm is erg schaars.
Amac Almere heeft ook voorraad binnen gekregen. Heb dit telefonisch bevestigd gekregen, ze wisten alleen nog niet welke modellen aangezien ze de “vracht” nog niet hebben uitgepakt.
Kan iemand mij vertellen waarom de Apple Store wel watches binnenkrijgt en verkoopt maar mijn bestelling nog tot 31 oktober moet wachten... Ik dacht dat de bestellingen voorrang krijgen.
Van heel dat pre order systeem klopt geen hout. Iemand die pre ordert moet tot eind okt wachten omdat er geen voorraad meer is maar iemand die op de bonnefooi naar de store gaat kan zomaar met een watch naar buiten lopen omdat er heel toevallig nog een op voorraad is omdat er een annulering is binnen gekomenRalfoyd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:21:
Kan iemand mij vertellen waarom de Apple Store wel watches binnenkrijgt en verkoopt maar mijn bestelling nog tot 31 oktober moet wachten... Ik dacht dat de bestellingen voorrang krijgen.
Amac Delft net gebeld nog geen voorraad binnen gekregen
Ja vond het ook heel irritant/raar dus heb ik vandaag 1 weten te bemachtigen voor in store pick-up en heb ik mijn online order gecanceld. Kan zo mijn watch ophalenShiny Disco schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:29:
[...]
Van heel dat pre order systeem klopt geen hout. Iemand die pre ordert moet tot eind okt wachten omdat er geen voorraad meer is maar iemand die op de bonnefooi naar de store gaat kan zomaar met een watch naar buiten lopen omdat er heel toevallig nog een op voorraad is omdat er een annulering is binnen gekomen
Same, blijkbaar als je een pre-order gedaan hebt en het geld binnen is, dan besteden ze geen aandacht meer aan je. Ben er eigenlijk ook best wel pissig over dat er bij Amac winkels gewoon voorraad is van de versie die ik graag wil hebben maar mijn pre-order zogenaamd niet geleverd kan wordenShiny Disco schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:29:
[...]
Van heel dat pre order systeem klopt geen hout. Iemand die pre ordert moet tot eind okt wachten omdat er geen voorraad meer is maar iemand die op de bonnefooi naar de store gaat kan zomaar met een watch naar buiten lopen omdat er heel toevallig nog een op voorraad is omdat er een annulering is binnen gekomen
There is she; old vs new:

Nu nog een knoop doorhakken of ik deze sport hou of toch voor de SS ga. De SG heeft mij positief doen verrassen.

Nu nog een knoop doorhakken of ik deze sport hou of toch voor de SS ga. De SG heeft mij positief doen verrassen.
42mm en 44m?
de linker lijkt breder haha
Yes 42mm vs 44mm. Komt door de foto. Hij is wel echt een slag groter de 44mm. Als je dunnere polsen hebt dan is de 40mm zeker een aanrader!
Verwijderd
Mmmmmm Ze druppelen binnen. Amac heeft voorraad!
Ook MM heeft eerste levering vandaag gehad, alleen was me nog iemand voor met Pre-order, die haalt hem vanavond op. Ik zal moeten wachten tot de volgende levering.
MM krijgt 2 x in de week voorraad aangeleverd, ik verwacht dinsdag en donderdag. Iemand meer info?
Ook MM heeft eerste levering vandaag gehad, alleen was me nog iemand voor met Pre-order, die haalt hem vanavond op. Ik zal moeten wachten tot de volgende levering.
MM krijgt 2 x in de week voorraad aangeleverd, ik verwacht dinsdag en donderdag. Iemand meer info?
Coolblue heeft voorraad (space gray 44mm nylon)
https://www.coolblue.nl/p...arte-nylon-sportband.html
Yep, net een besteld. Wordt nu ingepakt. Minder dan 20 beschikbaar momenteel.paolos schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:32:
Thanks man, net een besteldpaolos schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:32:
Zilver 44mm aluminium nylon ook op voorraad:
https://www.coolblue.nl/p...ijze-nylon-sportband.html
Nu de sport band nog.paolos schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:40:
Zilver 44mm aluminium nylon ook op voorraad:
Thanks! Besteld.paolos schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:32:

Laten we hopen dat ze ook daadwerkelijk verstuurd worden vanuit CB, had eerder deze week al een bestelling die op het laatste moment geannuleerd werd. Ben lekker aan het F5'en nu. Nog steeds bestelling wordt ingepakt... 
edit 17:50: Ze zijn weer uitverkocht!

[ Voor 8% gewijzigd door makkoo op 02-10-2018 17:50 ]
And it’s gonepaolos schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:32:

Hmmm besteld maar staat nog op: in goede orde ontvangen... ik zal wel WEER naast de pot pissenmakkoo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:46:
Laten we hopen dat ze ook daadwerkelijk verstuurd worden vanuit CB, had eerder deze week al een bestelling die op het laatste moment geannuleerd werd. Ben lekker aan het F5'en nu. Nog steeds bestelling wordt ingepakt...
Ik leef met je mee. Mijne wordt al een uur ingepakt. Zo ging het vorige keer ook.DvD77 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:54:
[...]
Hmmm besteld maar staat nog op: in goede orde ontvangen... ik zal wel WEER naast de pot pissen
Dan baal ik iets minder haha.makkoo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:07:
[...]
Ik leef met je mee. Mijne wordt al een uur ingepakt. Zo ging het vorige keer ook.
Ik zat in het betaalproces maar was m’n mastercard SecureCode kwijt..
Staat nog steeds op "bestelling wordt ingepakt". Het mooie is dat ik net e-mail ontvang dat ze weer op voorraad zijn, een half uur nadat de boel weer uitverkocht wassjoe schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:21:
[...]
Dan baal ik iets minder haha.
Ik zat in het betaalproces maar was m’n mastercard SecureCode kwijt..
"Hij is er weer.
APPLE WATCH SERIES 4 44MM SPACE GRAY ALUMINIUM/ZWARTE NYLON SPORTBAND".
Lekker bezig daar...

Ook de mail gehad, was al een uur uitverkocht na het versturen.makkoo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:26:
[...]
Staat nog steeds op "bestelling wordt ingepakt". Het mooie is dat ik net e-mail ontvang dat ze weer op voorraad zijn, een half uur nadat de boel weer uitverkocht was![]()
"Hij is er weer.
APPLE WATCH SERIES 4 44MM SPACE GRAY ALUMINIUM/ZWARTE NYLON SPORTBAND".
Lekker bezig daar...
Iemand een echte foto van de nylon sportvand?
[ Voor 10% gewijzigd door sjoe op 02-10-2018 18:59 ]
Lijkt haast wel een iBood-hunt met de befaamde box
Ik ga ofwel hier in Canada (waar ik op dit moment een halfjaar studeer) ofwel in Delaware als ik daar in de buurt bij familie ben de Apple Watch 4 kopen, afhankelijk van beschikbaarheid en de prijs
Tegen die tijd zullen de Nike-edities ook uit zijn dus dat is het streven!
Heb ik morgen voor je, als PostNL het niet verkloot dan... Hij is verzonden, T&T inmiddels binnen. Ik zet er morgen even een fotootje op voor je.sjoe schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:49:
[...]
Ook de mail gehad, was al een uur uitverkocht na het versturen.
Iemand een echte foto van de nylon sportvand?
Verwijderd
Heb gebeld met MM, voorraad totaal MM NL doorgenomen met iemand aan de telefoon. Er is nergens voorraad. Men heeft alleen al meer dan 450 AW SG 44 in Pre-order. Dus negatieve voorraad.
Ik ben de eerst volgende in MM Hengelo
Zojuist de Track en Trace-code ontvangen van CB. Morgen heb ik het binnen

MediaMarkt Amsterdam Arena heeft APPLE Watch Series 4 40mm zilver aluminium / seashell sportloop op voorraad. zie https://www.mediamarkt.nl...ll-sportloop-1591912.html
Me 2mr.JamesBond schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:57:
Zojuist de Track en Trace-code ontvangen van CB. Morgen heb ik het binnen

Eindelijk
Hoop dat de rest ook volgtJieve schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:02:
MediaMarkt Amsterdam Arena heeft APPLE Watch Series 4 40mm zilver aluminium / seashell sportloop op voorraad. zie https://www.mediamarkt.nl...ll-sportloop-1591912.html
Balen want ik wacht nu al bijna 2 wekenVerwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:33:
Heb gebeld met MM, voorraad totaal MM NL doorgenomen met iemand aan de telefoon. Er is nergens voorraad. Men heeft alleen al meer dan 450 AW SG 44 in Pre-order. Dus negatieve voorraad.
Had paar dagen vanaf wanneer de pre order gedaan kon worden de Apple watch series 4 Nike 44mm besteld...
[ Voor 85% gewijzigd door Soppyscroll op 02-10-2018 20:45 ]
De Nike-editie komt pas op 5 oktober officieel uit, dus het logisch dat je die nog niet hebt ontvangen. Zal waarschijnlijk ook nog wel even duren, aangezien je pas een paar dagen nadat de pre-order begon een bestelling hebt geplaatst.Soppyscroll schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:36:
[...]
Hoop dat de rest ook volgt
[...]
Balen want ik wacht nu al bijna 2 weken
Had paar dagen vanaf wanneer de pre order gedaan kon worden de Apple watch series 4 Nike 44mm besteld...
Zoiets had ik ergens gelezen maar durfde daar niet vanuit te gaan omdat toen alle webwinkels vermelde dat ze vanaf 21 september leverbaar zijnMelvinW schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:12:
[...]
De Nike-editie komt pas op 5 oktober officieel uit, dus het logisch dat je die nog niet hebt ontvangen. Zal waarschijnlijk ook nog wel even duren, aangezien je pas een paar dagen nadat de pre-order begon een bestelling hebt geplaatst.
Winkels geven wel vaker verkeerde informatie als het om Apple-producten gaat. Apple zelf geeft gewoon 5 oktober aan: https://www.apple.com/nl/apple-watch-nike/Soppyscroll schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:27:
[...]
Zoiets had ik ergens gelezen maar durfde daar niet vanuit te gaan omdat toen alle webwinkels vermelde dat ze vanaf 21 september leverbaar zijn
Ik vraag me dat ook wel af. Ik krijg namelijk geen enkel alarm e-mail of SMS al heb ik me overal 2x voor aangemeld. CB wordt de laatste tijd iets minder merk ik.makkoo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:46:
Damn it, ik heb gisteren in alle haast de verkeerde postcode doorgegeven, maar wel het juiste adres en de juiste stad. Nou maar hopen dat ik het vandaag krijg, track en trace-code deed het ook al niet.
Oei.. Postcode is vaak belangrijker dan het adres en de stad. Succes!mr.JamesBond schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:42:
Damn it, ik heb gisteren in alle haast de verkeerde postcode doorgegeven, maar wel het juiste adres en de juiste stad. Nou maar hopen dat ik het vandaag krijg, track en trace-code deed het ook al niet.
Ondertussen houd ik CB in de gaten voor een 40mm SG.
Is het glas van de SS versie overigens echt beter?
[ Voor 12% gewijzigd door Evernote op 03-10-2018 09:07 ]
Jouw onderbouwing is net zo goed als de mijne, misschien zelfs nog beter...
Bij Centralpoint zijn er nu 33 op voorraad, de SG 44mm met zwarte band.
https://www.centralpoint....t-mu6d2nf-a-num-10076917/
Jammer dat ze geen ophaal optie hebben.wjnieuw schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:05:
Bij Centralpoint zijn er nu 33 op voorraad, de SG 44mm met zwarte band.
"excl. btw"robert22nh schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:24:
Das goedkoop klopt dat wel?
Ex BTW, inclusief BTW is het 459 euro.robert22nh schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:24:
Das goedkoop klopt dat wel?
Die kan je zelf natuurlijk opzoeken, dit is niet het CentralPoint Ervaringen Topic.robert22nh schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:25:
Ok ervaringen met die zaak
Wij bestellen er zakelijk wel eens, dat gaat altijd prima. Ik dan nu ook de watch via hen besteld. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om dit op een privé account te doen, dus ik heb het nu via ons zakelijke account gedaan.
Net twee stuks APPLE Watch Series 4 40mm spacegrijs aluminium / zwart sportbandje opgehaald bij MediaMarkt Dordrecht
Vannochtend gekocht in de shop...
Ja ik vind het apart dat ze nog steeds 33 op voorraad hebben terwijl er al besteld is.
Ik wacht nog wel even.
Ik wacht nog wel even.
Net besteld bij centralpoint... volgens de dame op de chat was hij echt op voorraad. De voorraad blijft nu wel op 33 staan, dus ik ben benieuwd of het ook echt goed gaat.
Ik kan bij centralpoint niet bestellen, daarvoor moet je kennelijk echt een zakelijk account hebben, die heb ik helaas niet....
[ Voor 3% gewijzigd door Lempke op 03-10-2018 10:47 ]
Geen idee hoe dat moet, ik heb gewoon een privé account (in het verleden aangemaakt) en dat werkt prima.
Apple Store Haarlem 44 SG sport band nu op voorraad
[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 03-10-2018 11:07 ]
Lukt helaas niet meer :wjnieuw schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:58:
Geen idee hoe dat moet, ik heb gewoon een privé account (in het verleden aangemaakt) en dat werkt prima.
Lempke, 03 okt 10:27
Kan ik hier als particulier ook kopen?
Alex, 03 okt 10:28
Centralpoint richt zich op de zakelijke markt. Helaas kunt u als particulier geen bestellingen plaatsen. Excuses voor het ongemak.
Apple Store Amsterdam ook nu meerdere 44mm modellen op voorraad
Gelijk besteld yay ophalen om 17:30
Alleen de SG en geen Silver....Geert1976 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:19:
Apple Store Amsterdam ook nu meerdere 44mm modellen op voorraad
Ik heb 5 / 10 min geleden een Apple Watch 44mm Zilver besteld bij de Apple store in Amsterdam