Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
paolos schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:18:
Vandaag een tweedekansje 44mm space gray aluminium via CoolBlue binnengekregen, had erg veel geluk! Dacht ik...

Alleen jammer dat de vorige eigenaar zijn activatielock er niet af gehaald heeft en dat CoolBlue dit tegen alle protocollen van Apple in niet gecontroleerd heeft... :’(

CB geeft nu als optie alleen geld terug, want nieuwe voorraad verwachten ze pas in november.
En Apple wil niet verder helpen omdat CB zich niet aan hun voorwaarden voor refurbished producten heeft gehouden.

Behoorlijk blijgemaakt met een dooie mus dus! :(
Ze kunnen toch zien van wie die af komt? Diegene moet hem dan even uit Find my watch halen en dan kun jij hem activeren.

Als ze diegene gewoon even bellen of mailen dan zou het zo geregeld moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paolos
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-09 19:30
Chntl321 schreef op zondag 30 september 2018 @ 21:56:
[...]

Ze kunnen toch zien van wie die af komt? Diegene moet hem dan even uit Find my watch halen en dan kun jij hem activeren.

Als ze diegene gewoon even bellen of mailen dan zou het zo geregeld moeten zijn.
Klopt, dat heb ik ook aangegeven, maar dat zou lang gaan duren en was maar lastig. Eigenlijk niet echt een optie voor ze :/

Ik denk dat ik morgen nog eens ga bellen en hoop dat ik dan een flexibeler medewerker te treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
paolos schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:11:
[...]

Klopt, dat heb ik ook aangegeven, maar dat zou lang gaan duren en was maar lastig. Eigenlijk niet echt een optie voor ze :/

Ik denk dat ik morgen nog eens ga bellen en hoop dat ik dan een flexibeler medewerker te treffen.
Mijn zus kreeg de door haar geretourneerde apple watch (series 3) weer terug gestuurd omdat er nog een lock op zou zitten. Toen zij aangaf dat dit zonde was van de kosten omdat zij dit ook op afstand had kunnen regelen, gaven ze bij CB aan dat dat inderdaad zo was en dat ze dit mee zouden nemen voor de toekomst zodat er niet onnodig heen en weer gestuurd hoefde te worden. Maar ze hebben er dus niks van geleerd.. Raar ook dat het bij deze watch dan niet is gechecked. Die van mijn zus werd binnen 5 minuten na ontvangst in het magazijn alweer naar haar retour gestuurd..

Maar als ik het goed begrijp wil CB dus geen moeite doen en gooien ze de watch dan liever weg? Lijkt me het makkelijkst om gewoon contact op te nemen met de vorige koper zodat jij hem kan activeren. Iedereen blij toch? Zou het inderdaad even opnieuw proberen, misschien tref je een medewerker met wat meer inlevingsvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik heb dit ook een keer gehad bij CB, maar dan fout van mijn kant. Ik kreeg een email, gelijk na ontvangst van de Watch die ik retour had gedaan. Deze stond nog gekoppeld aan mijn Apple ID..Binnen 1 minuut opgelost en ik kon de credit tegemoet zien...Het kan dus wel snel opgelost zijn als ze willen..CB geeft nu al een waarschuwing/melding hoor als je de Watch retour wilt sturen. Let aub hier op, etc...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Digilike schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:40:
[...]

Ik heb de 44mm zilver aluminium met seashell sportloop. En jij?

Het bandje vind ik niet bijzonder. Maar dat boeit me minder. Ik gebruik gewoon mijn zware sportbandje. Of het Milanese bandje dat ik nog van de allereerste serie heb.
SG alum 44mm met sportloop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Mijn SS Gold 40mm, met 2-9 okt., is vandaag verzonden. 4 okt. levering in Duitsland via UPS.

Besteld 14 sept. 9:10 bevestiging ontvangen.

[ Voor 24% gewijzigd door b.jelle op 01-10-2018 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:35
Nog geen voorraad voor pick up binnen gekomen bij Apple Store, of komt dat op maandag op een later tijdstip pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
ep012 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:45:
Nog geen voorraad voor pick up binnen gekomen bij Apple Store, of komt dat op maandag op een later tijdstip pas?
Volgens mij las ik ergens rond 10 s'morgens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvD77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 16:31
ep012 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:45:
Vaak pas als een courier geweest is , dus idd pas op een later tijdstip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
net ff het de Map van istocknow bekeken, dan met name de beschikbaarheid van de 44MM modellen.
Waar gister vrijwel nergens de 44MM beschikbaar was in heel Europa zie ik nu dat er meerdere Stores in de UK, Duitsland en Frankrijk op voorraad zijn voor pickup.

Hopelijk volgt NL zometeen ook ;)

edit: mmm het betreft voornamelijk de cellular modellen...hebben we geen f*ck aan in NL

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 01-10-2018 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digilike
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-09 22:56
Msi92 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:32:
[...]

SG alum 44mm met sportloop :p
Nice! Ik zie nu ergens de aluminium gold variant beschikbaar in een winkel. Dat bandje erbij vind ik erg lelijk. Maar in combinatie met een zwart sportbandje vind ik de gold variant ook te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 14:23
Nou, ik wacht na een dikke week nog op een datum van amac... volgens hun blog ergens week 40 beging 41, maar als ik het zo hoor dan heb ik er weinig hoop op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-09 22:32
Spanky79 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:04:
Nou, ik wacht na een dikke week nog op een datum van amac... volgens hun blog ergens week 40 beging 41, maar als ik het zo hoor dan heb ik er weinig hoop op....
Bij de Amac in Delft vertelde ze mij vorige week dat ze deze week een levering zouden krijgen van Apple Watches dus ik heb nog hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 14:23
Tripwire999 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:06:
[...]

Bij de Amac in Delft vertelde ze mij vorige week dat ze deze week een levering zouden krijgen van Apple Watches dus ik heb nog hoop :)
Ok, dat zou mooi zijn, ik heb online besteld, dus ik hoop maar op een hoop mensen die dubbel hebben besteld en cancellen... dan heb ik nog een beetje kans op een exemplaar voor jhet nieuwe jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 06:55
Gewoon bij Apple zelf bestellen, daar heb je het meeste kans. Apple geeft voorrang aan de eigen winkels (dan hebben ze alle marge) en geeft resellers vaak laat en weinig voorraad. Bij Amac heb ik slechte ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
iStock ziet er ook niet denderend uit, laatste levering was 3 uur geleden (in de UK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
wjnieuw schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:14:
Gewoon bij Apple zelf bestellen, daar heb je het meeste kans. Apple geeft voorrang aan de eigen winkels (dan hebben ze alle marge) en geeft resellers vaak laat en weinig voorraad. Bij Amac heb ik slechte ervaringen.
Niet helemaal waar, afgelopen weekend was er meer stock bij Amac winkels dan in de Apple store zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
Msi92 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:15:
iStock ziet er ook niet denderend uit, laatste levering was 3 uur geleden (in de UK)
Als je de Apple Store in Amsterdam bekijkt dan zijn er 4 dagen geleden voor het laatst mutaties geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
ep012 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:17:
[...]

Als je de Apple Store in Amsterdam bekijkt dan zijn er 4 dagen geleden voor het laatst mutaties geweest..
Ja dat is al helemaal kut :-( en aan MP ga ik helemaal niet beginnen

[ Voor 7% gewijzigd door Msi92 op 01-10-2018 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
Msi92 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:18:
[...]

Ja dat is al helemaal kut :-( en aan MP ga ik helemaal niet beginnen
Ik heb 3 keer gereageerd op een advertentie in de buurt maar nooit een reactie. Dus dat schiet ook niet op. Vooral niet als je daarna van MP een mail krijgt dat er de indicatie is dat het om een frauduleuze advertentie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 06:55
Of als je ziet dat er 50 reacties zijn gegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
ep012 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:29:
[...]

Ik heb 3 keer gereageerd op een advertentie in de buurt maar nooit een reactie. Dus dat schiet ook niet op. Vooral niet als je daarna van MP een mail krijgt dat er de indicatie is dat het om een frauduleuze advertentie gaat.
Hahah ik heb precies hetzelfde mailtje gehad. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvD77
ep012 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:29:
[...]

MP is in mijn ogen momenteel kansloos, tenzij je 600 of meer wil betalen voor een 44mm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
DvD77 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:30:
[...]

MP is in mijn ogen momenteel kansloos, tenzij je 600 of meer wil betalen voor een 44mm...
Ik heb nog wel genoeg geduld om te wachten i.p.v. te veel extra te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 14:34
Geen levering voor de Apple Stores vandaag blijkbaar.

Heb trouwens nog een Gesealde 44MM Zilver in de aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 09:09
@Khayma Interesse hier: )

Kreeg dit weekend overigens te horen van MM The Wall dat ze niet konden vertellen wanneer er een nieuwe levering zou komen.

Wanneer ik nu kijk bij Amac zie ik overigens wel heel dat er heel veel nieuwe watches zijn binnengekomen :)

[ Voor 81% gewijzigd door RandyJC op 01-10-2018 11:32 ]

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvD77
Khayma schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:26:
Geen levering voor de Apple Stores vandaag blijkbaar.

Heb trouwens nog een Gesealde 44MM Zilver in de aanbieding!
Vorige week kwam die ook pas in de middag beschikbaar.
en je hebt PM
Wanneer ik nu kijk bij Amac zie ik overigens wel heel dat er heel veel nieuwe watches zijn binnengekomen :)
Voornamelijk 40mm .... helaas

[ Voor 21% gewijzigd door DvD77 op 01-10-2018 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
RandyJC schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:30:
@Khayma Interesse hier: )

Kreeg dit weekend overigens te horen van MM The Wall dat ze niet konden vertellen wanneer er een nieuwe levering zou komen.

Helaas alleen de 40mm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
Iemand hier die eerst de 44MM had en toch over is gegaan naar de 40MM?

In de winkel vond ik de 40MM toch nog relatief klein. Ondanks dat het scherm zelf groter is dan de 42MM.

__
Vreemd, keek zojuist op istocknow, waarbij er voorraad stond bij de apple store Amsterdam op mijn selectie van de SG 44MM sport band.

Ik refresh de pagina en check de apple store, maar no dice...
foutje bedankt

[ Voor 38% gewijzigd door ep012 op 01-10-2018 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net contact gehad met AMac, ook totaal geen idee wanneer er iets komt. Doen geen uitspraak over levertijden. Je kan reserveren en op basis van reservering wordt uitgeleverd. Niks nieuws dus, heb al preorder bij MM. Maar ook die hebben geen idee hoe laat het is. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01-2022
Verwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:04:
Net contact gehad met AMac, ook totaal geen idee wanneer er iets komt. Doen geen uitspraak over levertijden. Je kan reserveren en op basis van reservering wordt uitgeleverd. Niks nieuws dus, heb al preorder bij MM. Maar ook die hebben geen idee hoe laat het is. :O
Amac en service...tja...
Ze hebben wel een paar honderd wel via de winkels verkocht terwijl de mensen met orders nog niets hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Net bij Amac in Delft geweest en ze verwachten nog steeds week 40 / 41 een levering. Leveringen worden altijd gedaan op Dinsdag zei de medewerker dus hopelijk morgen meer nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvD77
Als je bereid bent 40 euro meer te betalen.... woensdag in huis zegt de site van Megekko...
https://www.megekko.nl/pr...LED-Zilver-GPS-smartwatch

vage prijzen en beschrijvingen, ze verkopen ook de cellulair in NL?!

edit; staat niet bij of het de 40 of 44 is.. erg vaag allemaal.
ik blijf er van weg

[ Voor 17% gewijzigd door DvD77 op 01-10-2018 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 01:03
DvD77 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:35:
Als je bereid bent 40 euro meer te betalen.... woensdag in huis zegt de site van Megekko...
https://www.megekko.nl/pr...LED-Zilver-GPS-smartwatch

vage prijzen en beschrijvingen, ze verkopen ook de cellulair in NL?!

edit; staat niet bij of het de 40 of 44 is.. erg vaag allemaal.
ik blijf er van weg
Gebaseerd op de resolutie in de specs is het een 40mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:57:
[...]

Gebaseerd op de resolutie in de specs is het een 40mm.
En zie de doorgestreepte prijs, zogenaamd een aanbieding? Based on what? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paolos
Chntl321 schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:54:
[...]

Mijn zus kreeg de door haar geretourneerde apple watch (series 3) weer terug gestuurd omdat er nog een lock op zou zitten. Toen zij aangaf dat dit zonde was van de kosten omdat zij dit ook op afstand had kunnen regelen, gaven ze bij CB aan dat dat inderdaad zo was en dat ze dit mee zouden nemen voor de toekomst zodat er niet onnodig heen en weer gestuurd hoefde te worden. Maar ze hebben er dus niks van geleerd.. Raar ook dat het bij deze watch dan niet is gechecked. Die van mijn zus werd binnen 5 minuten na ontvangst in het magazijn alweer naar haar retour gestuurd..

Maar als ik het goed begrijp wil CB dus geen moeite doen en gooien ze de watch dan liever weg? Lijkt me het makkelijkst om gewoon contact op te nemen met de vorige koper zodat jij hem kan activeren. Iedereen blij toch? Zou het inderdaad even opnieuw proberen, misschien tref je een medewerker met wat meer inlevingsvermogen.
Ik heb het nog maar een keer via WhatsApp geprobeerd bij CoolBlue, maar wederom geen succes:
Wat vervelend dat jouw Apple Watch geblokkeerd is. Ik heb direct de mogelijkheden bekeken om dit model weer naar je terug te sturen, maar die zijn er jammer genoeg niet. Ook wij moeten hem retourneren aan Apple, omdat we er niets mee kunnen doen. Helaas is het terugstorten van het aankoopbedrag het enige wat ik op dit moment voor je kan betekenen.
Behoorlijk vreemd dat dit zo lastig is en toch fout is gegaan. Ze verkopen nogal wat devices met zo'n activatieslot lijkt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digilike
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-09 22:56
Yes, net heb ik bij de Amac een goudkleurige 44mm Watch gekocht. Ze hadden er 1 op voorraad. Ik had niet eerder over die kleur nagedacht, omdat met het standaard bandje die wel erg roze overkwam. In combinatie met mijn zwarte bandje vind ik het een mooie kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
paolos schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:01:
[...]

Ik heb het nog maar een keer via WhatsApp geprobeerd bij CoolBlue, maar wederom geen succes.

[...]

Behoorlijk vreemd dat dit zo lastig is en toch fout is gegaan. Ze verkopen nogal wat devices met zo'n activatieslot lijkt mij!
Ik vind dit echt heel raar. Ze weten toch wie de laatste koper was.. probeer het dan op zijn minst even.
Als jij daarop wil wachten is dat toch geen probleem?

Je zou het zelf kunnen proberen bij Apple, als je de aankoopbon hebt willen ze je vaak wel helpen.
Je moet alleen wel het mailadres van het bijbehorende apple id hebben. Zie je die ergens staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paolos
Chntl321 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:17:
[...]

Ik vind dit echt heel raar. Ze weten toch wie de laatste koper was.. probeer het dan op zijn minst even.
Als jij daarop wil wachten is dat toch geen probleem?

Je zou het zelf kunnen proberen bij Apple, als je de aankoopbon hebt willen ze je vaak wel helpen.
Je moet alleen wel het mailadres van het bijbehorende apple id hebben. Zie je die ergens staan?
Via Apple heb ik gisteren ook geprobeerd, maar die zeggen dat ze in dit geval niet helpen. Juist omdat CB zich niet aan hun voorwaarden heeft gehouden betreft "refurbished" producten.

Het e-mailadres wat ik zie is grootendeels gecensureerd, dus daar heb ik niet veel aan: s**********@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
paolos schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:20:
[...]

Via Apple heb ik gisteren ook geprobeerd, maar die zeggen dat ze in dit geval niet helpen. Juist omdat CB zich niet aan hun voorwaarden heeft gehouden betreft "refurbished" producten.

Het e-mailadres wat ik zie is grootendeels gecensureerd, dus daar heb ik niet veel aan: s**********@gmail.com
Dan zou ik het anders spelen, jij hebt recht op een werkend product en hoeft geen genoegen te nemen met geld terug. Dus ik zou ze de keuze geven, of ze doen wat moeite om de lock te verhelpen of ze regelen een andere watch zodat jij deze kan terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Bij meerdere mensen dat iStock 'eruit' ligt?

[ Voor 7% gewijzigd door Msi92 op 01-10-2018 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Laatst online: 21-12-2023
Msi92 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:31:
Bij meerdere mensen dat iStock 'eruit' ligt?
Niet eruit maar wel erg traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chntl321 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:27:
[...]

Dan zou ik het anders spelen, jij hebt recht op een werkend product en hoeft geen genoegen te nemen met geld terug. Dus ik zou ze de keuze geven, of ze doen wat moeite om de lock te verhelpen of ze regelen een andere watch zodat jij deze kan terug sturen.
Dan moeten ze wel eerst een werkend product in stock hebben...en anders komen ze af met een cadeaubon i.p.v. geld terug, maar die oplossing is dan nog slechter vind ik.

In dit geval kan je alleen maar afwachten en een nieuwe bestellen, dit zal sowieso de snelste weg zijn dan te wachten op die unlock met CB als tussenpersoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
Verwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:36:
[...]

Dan moeten ze wel eerst een werkend product in stock hebben...en anders komen ze af met een cadeaubon i.p.v. geld terug, maar die oplossing is dan nog slechter vind ik.

In dit geval kan je alleen maar afwachten en een nieuwe bestellen, dit zal sowieso de snelste weg zijn dan te wachten op die unlock met CB als tussenpersoon.
Dan is de eerste in stock voor hem.. bij opnieuw bestellen moet je maar hopen dat je geluk hebt dat hij voor jou is. Dat is wel een verschil.

En je hoeft nooit genoegen te nemen met een cadeaubon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paolos
Chntl321 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:40:
[...]

Dan is de eerste in stock voor hem.. bij opnieuw bestellen moet je maar hopen dat je geluk hebt dat hij voor jou is. Dat is wel een verschil.

En je hoeft nooit genoegen te nemen met een cadeaubon.
Klopt van die cadeaubon, maar ik kan volgens mij naast "geld terug" niet afdwingen dat ik de eerste in rij ben, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Storm loopt het overigens niet. Bij MM Hengelo maar 5 AW in preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
paolos schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:53:
[...]

Klopt van die cadeaubon, maar ik kan volgens mij naast "geld terug" niet afdwingen dat ik de eerste in rij ben, helaas...
Dat kun je wel, je houdt ze aan hun verplichting om de overeenkomst na te komen nl een werkende watch leveren. Zodra je geld retour aanneemt, ontbindt je de overeenkomst. Zolang je dat niet doet, moeten zij jou een werkende watch leveren. Dat houdt dan dus in dat de eerste op voorraad dan voor jou is. Coolblue kan niet beslissen de overeenkomst te ontbinden, die beslissing kan alleen jij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
Verwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:05:
Storm loopt het overigens niet. Bij MM Hengelo maar 5 AW in preorder.
Ik was de 4e bij amac in Almere. En dat was vorige week.

Geen idee of dit allemaal klopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khayma
Chntl321 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:07:
[...]

Dat kun je wel, je houdt ze aan hun verplichting om de overeenkomst na te komen nl een werkende watch leveren. Zodra je geld retour aanneemt, ontbindt je de overeenkomst. Zolang je dat niet doet, moeten zij jou een werkende watch leveren. Dat houdt dan dus in dat de eerste op voorraad dan voor jou is. Coolblue kan niet beslissen de overeenkomst te ontbinden, die beslissing kan alleen jij nemen.
Afbeeldingslocatie: https://4.bp.blogspot.com/-MCbRQFvy-cw/TbCUS0Ud3JI/AAAAAAAACPs/gT46Gt3G0VQ/s1600/bullshit+o+meter.jpg

Ga je niet voordoen als een Jurist/Advocaat want ze kunnen je net zo lang aan het lijntje houden je een ons weegt. Neem eieren voor je geld en accepteer je geld retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff bij MM Nordhorn (D) geweest, daar weten ze helemaal niets!! Zelfs geen AW Demo modellen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
Khayma schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:25:
[...]

[Afbeelding]

Ga je niet voordoen als een Jurist/Advocaat want ze kunnen je net zo lang aan het lijntje houden je een ons weegt. Neem eieren voor je geld en accepteer je geld retour.
Neemt niet weg dat je wel dat recht hebt. Hoef je geen jurist/advocaat voor te zijn om dat te weten.
Maar als iedereen eieren voor z’n geld kiest dan zullen ze het blijven proberen inderdaad.
Feit blijft dat CB het moet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
volgens mij maken ze in China momenteel zo'n 100 Apple Watches per week voor de gehele wereld...kan dus nog wel ff duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvD77
Geert1976 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:35:
volgens mij maken ze in China momenteel zo'n 100 Apple Watches per week voor de gehele wereld...kan dus nog wel ff duren :P
bron?

of miste ik dat het sarcastisch bedoeld is :)

[ Voor 9% gewijzigd door DvD77 op 01-10-2018 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
Geert1976 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:35:
En ze maken alleen de gold varianten want alleen die zie ik voorbij komen bij istock! :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik heb net bij Amac de 40mm Space Grey opgehaald, die was gewoon fysiek op voorraad. Voor mij is de Apple Watch een fitness tracker en een tool, dus ik wil juist een zo klein mogelijk apparaat om mijn pols. Mazzel dus dat Amac toch in aardig wat winkels de 40mm gewoon op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Schaarste zit hem inderdaad in de 44mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:02
Chntl321 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:34:
[...]

Neemt niet weg dat je wel dat recht hebt. Hoef je geen jurist/advocaat voor te zijn om dat te weten.
Maar als iedereen eieren voor z’n geld kiest dan zullen ze het blijven proberen inderdaad.
Feit blijft dat CB het moet oplossen.
Hij heeft een tweedehands Apple Watch gekocht, geen nieuwe. Coolblue is dan niet ineens verplicht om een nieuwe te leveren. Daarnaast is er niet eens voorraad, dus ze kunnen sowieso niets leveren. Geld terug is dan de enige oplossing, hoe vervelend dat misschien ook is.

Verder had deze Watch nooit verkocht mogen worden, omdat het activatieslot nog actief is. Coolblue kan dat alleen oplossen door de Watch naar Apple op te sturen. Het is een vervelende situatie, maar je kunt er niets aan doen. Om dan Coolblue maar te gaan dwingen om iets te leveren gaat naar mijn mening wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
@paolos Doe anders je verhaal ff in het Shopping forum, daar zitten mensen die hier ervaring mee hebben en die precies weten hoe het consumentenrecht in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Roze 44mm bij CB..Nog 3 stuks.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylanp
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 15:12
Net de Space Gray 44mm zwarte nylon sportband besteld bij Coolblue, "minder dan 7 op voorraad" en nadat ik had besteld stond er "helaas uitverkocht".

Ben benieuwd of ik vanavond/vannacht een verzendbevestiging ga krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoe
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-04 17:47

sjoe

Klik hier

Dylanp schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:49:
Net de Space Gray 44mm zwarte nylon sportband besteld bij Coolblue, "minder dan 7 op voorraad" en nadat ik had besteld stond er "helaas uitverkocht".

Ben benieuwd of ik vanavond/vannacht een verzendbevestiging ga krijgen..
Op goed geluk gekeken? Ik heb geen mail gehad dat ze op voorraad waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylanp
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 15:12
sjoe schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:58:
[...]

Op goed geluk gekeken? Ik heb geen mail gehad dat ze op voorraad waren.
Na het thuis komen van werk inderdaad even Coolblue gekeken en tot mijn grote verbazing stond er "nu besteld, morgen thuis bezorgd" oid. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RFr1980
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-07 07:58
Precies een week geleden op bol.com besteld, nog niks gehoord over levering, maar wel al een standaard mail vanuit bol.com hoe de watch bevalt na de 1e week. :')

Hoop deze week toch wel een update te krijgen... :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Khayma
Wat zijn we toch allemaal verwend he. Weekje of 3 wachten op een gadget en we worden helemaal gek haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorbataGames
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 20:38
Twee uur geleden bij coolblue een tweede kans 44mm space gray weten te bestellen. Hoop dat het door gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khayma schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:16:
Wat zijn we toch allemaal verwend he. Weekje of 3 wachten op een gadget en we worden helemaal gek haha.
Maar we wachten al langer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:49
Dylanp schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:01:
[...]

Na het thuis komen van werk inderdaad even Coolblue gekeken en tot mijn grote verbazing stond er "nu besteld, morgen thuis bezorgd" oid. :)
Nice. Ik open ook af en toe de app om te kijken of er iets staat. Geeft je de beste kans denk.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paolos
Chntl321 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:18:
@paolos Doe anders je verhaal ff in het Shopping forum, daar zitten mensen die hier ervaring mee hebben en die precies weten hoe het consumentenrecht in elkaar zit.
Dank voor de tips, maar ik heb uiteindelijk de watch maar retour gestuurd aangezien ik toch niets met ze opschoot..

Tot mijn verbazing stond er toenstraks weer een Tweedekansje online, maar toen ik deze bestelde werd mijn order later ook weer gecancelled omdat ik blijkbaar net te laat was.
Volgens mij had een mede-tweaker dit keer geluk, als hier tenminste ook geen activatielock opzit...

En reactie van CoolBlue: we kunnen niks oplossen, want we hebben geen alternatief. En nog geen twee uur later staan ze wel online 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorbataGames
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 20:38
paolos schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:37:
[...]

Dank voor de tips, maar ik heb uiteindelijk de watch maar retour gestuurd aangezien ik toch niets met ze opschoot..

Tot mijn verbazing stond er toenstraks weer een Tweedekansje online, maar toen ik deze bestelde werd mijn order later ook weer gecancelled omdat ik blijkbaar net te laat was.
Volgens mij had een mede-tweaker dit keer geluk, als hier tenminste ook geen activatielock opzit...

En reactie van CoolBlue: we kunnen niks oplossen, want we hebben geen alternatief. En nog geen twee uur later staan ze wel online 8)7
Ben bang dat ik daar (mede) schuldig aan ben. Zojuist de verzend bevestiging ontvangen! Nu hopen dat die lock er niet op zit... Dat zou wel een heel erge dooie mus zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Amac heeft een pagina met de verwachtte levertijden

vanaf 18-9 (na 12u) t/m 1-10 (tot 16u)*
Zwart sportbandje 44mm
Begin week 41 thuisbezorgd / afhalen winkel.

*Latere bestellingen zijn naar verwachting vanaf vrijdag 5 oktober uit voorraad leverbaar.

https://www.amac.nl/blog/levertijd-apple-watch-series-4/

Dus als ik vandaag voor 16.00 had besteld had ik um volgende week gehad (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlafOtten
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-01-2021
RFr1980 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:15:
Precies een week geleden op bol.com besteld, nog niks gehoord over levering, maar wel al een standaard mail vanuit bol.com hoe de watch bevalt na de 1e week. :')

Hoop deze week toch wel een update te krijgen... :/
Ik heb op 14 september mijn Apple watch besteld bij bol.com.. en tot op heden nog niks mogen ontvangen. Bol.com geeft aan dat ze alleen op vrijdag nieuwe levering krijgen.. nu al 2 keer niet erbij gezeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
MelvinW schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:31:
[...]

Hij heeft een tweedehands Apple Watch gekocht, geen nieuwe. Coolblue is dan niet ineens verplicht om een nieuwe te leveren. Daarnaast is er niet eens voorraad, dus ze kunnen sowieso niets leveren. Geld terug is dan de enige oplossing, hoe vervelend dat misschien ook is.

Verder had deze Watch nooit verkocht mogen worden, omdat het activatieslot nog actief is. Coolblue kan dat alleen oplossen door de Watch naar Apple op te sturen. Het is een vervelende situatie, maar je kunt er niets aan doen. Om dan Coolblue maar te gaan dwingen om iets te leveren gaat naar mijn mening wat ver.
Ik snap het hele gezeik niet. Al die mensen die dit soort simpele situaties bewust ingewikkeld voor eigen gewin proberen te maken zijn niets anders dan tuig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Watch S4 44 S. Gray Alu. Black Sport Band Wifi nu bij de Apple Store Amsterdam op te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Ze beginnen nu langzaamaan binnen te druppelen bij de Apple Stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlafOtten
Yes op voorraad in Amsterdam.

Nu nog ff wachten tot dat bol.com genoeg voorraad heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door OlafOtten op 02-10-2018 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Khayma schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:33:
Ze beginnen nu langzaamaan binnen te druppelen bij de Apple Stores.
vooralsnog maar 2 modellen van de 44M bij 1 Nederlandse Apple Store ;)

zeer karig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DvD77
OlafOtten schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:36:
Yes op voorraad in Amsterdam en Den Haag.

Nu nog ff wachten tot dat bol.com genoeg voorraad heeft.
Den Haag heeft nog niks hoor... op istock niks te zien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OlafOtten
DvD77 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:38:
[...]

Den Haag heeft nog niks hoor... op istock niks te zien
Sorry dacht ik te zien.. Nu zie ik inderdaad niets, keek net op de site van apple op m'n telefoon en toen stond er niks bij (dus ook geen "niet beschikbaar voor ophalen") Dus iets te voorbarig geweest in mijn reactie.. foutje van mijn kant!

[ Voor 12% gewijzigd door OlafOtten op 02-10-2018 09:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SJOE®DO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01-2021

SJOE®DO

Gadget enthusiast

SG 44mm met zwart sportbandje is vandaag beschikbaar voor pickup in de Apple Store in Amsterdam. Heb er zojuist een gereserveerd voor pickup :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
SJOE®DO schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:59:
SG 44mm met zwart sportbandje is vandaag beschikbaar voor pickup in de Apple Store in Amsterdam. Heb er zojuist een gereserveerd voor pickup :*)
serieus joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Afbeeldingslocatie: https://d3vv6lp55qjaqc.cloudfront.net/items/023T2K2x2z3x2Q1v1T1u/Apple%20Watch.jpg?X-CloudApp-Visitor-Id=79315&v=6de91890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
kijk eens een paar posts boven je! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SJOE®DO

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Oh haha excuus, was iets te enthousiast denk ik dat ze ineens beschikbaar waren na dagen refreshen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
SJOE®DO schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:05:
Oh haha excuus, was iets te enthousiast denk ik dat ze ineens beschikbaar waren na dagen refreshen >:)
gefeliciteerd! veel plezier met je nieuwe Watch.

Nu wachten op de silver/space gray sportloop (nylon) 44mm, dan hap ik pas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
Geert1976 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:08:
[...]

gefeliciteerd! veel plezier met je nieuwe Watch.

Nu wachten op de silver/space gray sportloop (nylon) 44mm, dan hap ik pas
Die heb ik vanochtend gereserveerd :9. Ophalen in de store in Amsterdam. Stond op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Khayma schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:09:
[...]

Die heb ik vanochtend gereserveerd :9. Ophalen in de store in Amsterdam. Stond op voorraad.
top! hoe laat was dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
09:29 was mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Interessant om te zien hoe populair de Hermès-editie dit jaar is. Een aantal modellen zijn compleet uitverkocht en online niet meer te bestellen. Lijkt erop dat Hermès niet voldoende bandjes kan aanleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Khayma schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:11:
[...]

09:29 was mijn bestelling.
grappig, want volgens (het zeer betrouwbare) istocknow zijn er vandaag helemaal geen SG 44MM Wifi binnengekomen bij Apple Store Amsterdam (sowieso bij geen enkele Apple Store)

evengoed, gefeliciteerd!

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 02-10-2018 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
Geert1976 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:13:
[...]

grappig, want volgens (het zeer betrouwbare) istocknow zijn er vandaag helemaal geen SG 44MM Wifi binnengekomen bij Apple Store Amsterdam (sowieso bij geen enkele Apple Store)

evengoed, gefeliciteerd!
Jawel :p

https://i.imgur.com/plLtcaP.png

Nou ben benieuwd welke eerder is :$
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a2v11ix.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Msi92 op 02-10-2018 10:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khayma
Geert1976 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:13:
[...]

evengoed, gefeliciteerd!
Ja, zeer betrouwbaar inderdaad ;) ;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WNxja5t.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ja die wel ja.

Maar ik had het specifiek over de sport loop (nylon)

en die heeft @Khayma naar eigen zeggen om 09.29u weten te bestellen bij de Apple Store, Amsterdam

edit: nou, istocknow is dus niet betrouwbaar 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 02-10-2018 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
*snip* geen V&A op het forum.

[ Voor 77% gewijzigd door Daedalus op 02-10-2018 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
mcaran schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:21:
Mijn AW4 Silver 44 mm sport loop komt op 12 oktober.
Als iemand het voor 600 euro wilt overnemen laat het weten.
Grappemaker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Held! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Dan doe je er wel AirPods bij, toch?

Deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
Not really. Die gene die niet kan of wil wachten mag betalen. Ik kan en wil wachten hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Geert1976 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:19:
[...]

ja die wel ja.

Maar ik had het specifiek over de sport loop (nylon)

en die heeft @Khayma naar eigen zeggen om 09.29u weten te bestellen bij de Apple Store, Amsterdam

edit: nou, istocknow is dus niet betrouwbaar 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Het is betrouwbaar genoeg, maar niet 100% nauwkeurig. Ze kunnen niet continu maar de status gaan opvragen. Kan best gebeuren dat een model op voorraad komt en uitverkocht raakt voordat iStockNow de voorraad registreert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvD77
mcaran schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:25:
[...]

Not really. Die gene die niet kan of wil wachten mag betalen. Ik kan en wil wachten hoor.
over t algemeen is het hier op tweakers forum iets anders dan op marktplaats.
Maar goed, succes met de verkoop.
Pagina: 1 ... 37 ... 67 Laatste