Ik ben zelf van de 42mm naar de 40 gegaan en heb er geen spijt van.

youtube.com/@hisrep

• ep012
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:35
Klopt het dat er gisteren gewoon geen enkele voorraad bij de apple Stores is geweest?

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
ep012 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 08:14:
Klopt het dat er gisteren gewoon geen enkele voorraad bij de apple Stores is geweest?
Dat kan je het beste bekijken via iStocknow.com

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:48

Toppe

Oké ✅

DeNachtwacht schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 01:57:
Ik ben zelf van de 42mm naar de 40 gegaan en heb er geen spijt van.
Hier net andersom, van een 38mm S0 naar 44mm S4. Heb het voordeel gehad dat beide maten vorige week bij Coolblue op voorraad waren, meteen beide maten besteld. Moest zaterdag toch naar Duitsland, meteen ff passen en zondag opgehaald :9

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Toppe schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 08:55:
[...]

Hier net andersom, van een 38mm S0 naar 44mm S4. Heb het voordeel gehad dat beide maten vorige week bij Coolblue op voorraad waren, meteen beide maten besteld. Moest zaterdag toch naar Duitsland, meteen ff passen en zondag opgehaald :9
oeh ik ben dan wel benieuwd naar je ervaringen... enorme vergroting van het scherm natuurlijk maar vind je de kast nu dan niet veel te groot om je pols?

youtube.com/@hisrep

• .KoenR
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:45
DvD77 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 01:42:
[...]

mmm misschien toch maar met slaapzak voor de deur gaan liggen dan..

maar is dat voorraad om de pre-orders te verwerken of verkoop voorraad ?
Ik heb er 1 gereserveerd. Zoals de medewerker het aangaf was dit voor de verkoop.

• DvD77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 16:31
Dennisweb schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 01:50:
Toch maar bestelling geswitcht naar 40mm. Ik heb vrij kleine polsen voor een man. Ik vind oversized horloges niet mooi. Dus dan ben ik beter af met een kleinere Watch.

Dat ik een dag langer moet wachten, het zal wel. Ik heb nooit een Watch gehad dus die maand meer of minder zal ‘t ook niet schelen.
Ik had nog geen watch en heb eerst een kartonnetje uitgeknipt me de maten van een 40 en 44 mm watch. geeft al een hoop helderheid. uiteindelijk gisteren ook nog bij de amac wezen passen en ik ga voor de 44.. ik heb ook geen grote polsen , 155 mm.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

DeNachtwacht schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 09:03:
[...]
oeh ik ben dan wel benieuwd naar je ervaringen... enorme vergroting van het scherm natuurlijk maar vind je de kast nu dan niet veel te groot om je pols?
Nee absoluut niet, nu vertekend het ook wel een beetje aangezien ik een S0 SS versie had, die weegt zonder band 40 gram terwijl de huidige S4 op 36,7 gram zit. Is een verschil van ‘maar’ 3,3 gram maar de S4 is gewoon een stuk groter (38 VS 44mm) waardoor het gewicht, voor mij, beter verdeeld is.

De S0 heb ik 3 jaar geleden bij Bol kunnen kopen voor €299 vanwege een prijs foutje. Na ontvangst wel aangegeven en ik wed bedankt voor het melden van de fout en veel plezier met de Watch.
DvD77 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 09:28:
[...]

Ik had nog geen watch en heb eerst een kartonnetje uitgeknipt me de maten van een 40 en 44 mm watch. geeft al een hoop helderheid. uiteindelijk gisteren ook nog bij de amac wezen passen en ik ga voor de 44.. ik heb ook geen grote polsen , 155 mm.
Voor de twijfelaars: je kan de exacte grotes zijn in de Apple Store app, geeft in elk geval een beetje een beeld.

App openen, dan kies je een Watch en waar je maat moet selecteren zie je dan ook een vergelijk optie

[ Voor 27% gewijzigd door Toppe op 29-09-2018 09:37 ]

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
DvD77 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 09:28:
[...]

Eigenlijk precies hetzelfde gedaan,eerst een malletje gemaakt en daarna wezen passen en ook hier geen grootte pols maar die 40mm is echt te klein..voor mijn vrouw zou ik dan wel weer de 40mm nemen

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:34
Laatste voorraad die binnen kwam bij de Apple store is inmiddels 2 dagen geleden. Erg slecht hoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SJOE®DO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01-2021

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Ik was net bij de Apple Store in Amsterdam en daar hadden ze 40mm goud en zilver (beperkt) op voorraad. Geen enkele 44mm helaas.

• DirtyDutch
Nike editions zijn volgens mij helemaal nog nergens gespot??🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:32
DirtyDutch schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:21:
Nike editions zijn volgens mij helemaal nog nergens gespot??🤔
Die komen pas 5 oktober uit.

• DirtyDutch
Ohw echt??helemaal niks van meegekregen..krijg de mijne toch al wat later dus maak ook niks uit

• DvD77
44 goud bij veel amac stores op voorraad..

• CorbataGames
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 20:38
DvD77 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:42:
44 goud bij veel amac stores op voorraad..
Vind deze editie goud toch wat te roze. Wellicht met een blauw bandje nog wel mooi. Maar ik wil, ook ivm bandjes die ik al heb, toch gewoon de zwarte.
Die is volgens mij ook het snelst uitverkocht steeds.

• sjoe
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-04 17:47

sjoe

Klik hier

Amac heeft er weer wat op voorraad, geen sg 44mm

• Dennisweb
  • Nu online
Amac had/heeft 40mm Space Gray op voorraad. Eentje besteld voor afhalen in Groningen. Nu geen mail meer en de voorraad is op. Benieuwd hoe het nu verder gaat.

• Khayma
meeste die voorraad komen zijn de 40mm.

Verwijderd

Het is tot op heden erg slecht gesteld met de voorraad. Nergens is een AW4 verkrijgbaar en nog slechter is dat niemand iets weet!
Ze zouden per 21/9 in de winkel liggen, dat ze er niet zijn is vervelend maar dat je zit te wachten op een telefoontje of info over je pre-order is frustrerend.

• Dennisweb
  • Nu online
Bij Amac zijn de watches NIET op voorraad. Ze verschijnen toch als direct leverbaar, maar die zijn toch niet voor losse verkoop. Ze gaan allemaal naar de mensen die ze eerst besteld hebben.

Levertijd rond de 2 maanden bij Amac.

• Khayma
Dennisweb schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:22:
Bij Amac zijn de watches NIET op voorraad. Ze verschijnen toch als direct leverbaar, maar die zijn toch niet voor losse verkoop. Ze gaan allemaal naar de mensen die ze eerst besteld hebben.

Levertijd rond de 2 maanden bij Amac.
Net de zilverkleurige 44mm apart laten leggen bij Amac ;) .

• Dennisweb
  • Nu online
Khayma schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:30:
[...]

Net de zilverkleurige 44mm apart laten leggen bij Amac ;) .
Raar. Had Groningen gebeld en kreeg te horen dat er heeel heeel veel Watches in backorder staan.

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:42
Net bij Amac Eindhoven geweest. Daar zijn er enkele (zowel 40 als 44) op vrije voorraad! Ik heb mijn vriendin een zilveren 40 cadeau gedaan.

• Tripwire999
  • Laatst online: 27-09 22:32
Best wel belachelijk eigenlijk dat er mensen in zijn zoals ik die dus betaald hebben bij Amac voor een Apple watch maar niet lever baar zijn (pre-order gezeik). Maar vervolgens wel in andere Amac's geleverd wordt en er blijkbaar nog voorraad genoeg is om ze in de winkel te verkopen :(

[ Voor 15% gewijzigd door Tripwire999 op 29-09-2018 13:50 ]

• Dennisweb
  • Nu online
Tripwire999 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:39:
Best wel belachelijk eigenlijk dat er mensen in zijn zoals ik die dus betaald hebben bij Amac voor een Apple watch maar niet lever baar zijn (pre-order gezeik). Maar vervolgens wel in andere Amac's geleverd wordt en er blijkbaar nog voorraad genoeg is om ze in de winkel te verkopen :(
Same. Dan zijn ze ‘direct leverbaar’, moet je meteen betalen en sta je in backorder. Lekker goed voor elkaar weer.

• Khayma
Tripwire999 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:39:
Wellicht zijn er regels vanuit Apple om een bepaalde percentage vrij in de verkoop te gooien. Dat weten wij dus niet maar dat vermoeden heb ik wel.

• Dennisweb
  • Nu online
“Zojuist is jouw bestelling klaar gelegd bij de Amac Store in Groningen. Je kunt langskomen om je product(en) op te komen halen. ”

40mm Space Black!

• DvD77
zo, net een sg 44mm 2ekans gescoord bij CB :) me happy

• 70Rocks
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-12-2024
Zag vanmiddag bij Amac een 44mm zilver op direct afhalen staan in Den Bosch. In mijn enthousiasme besteld, maar sindsdien niks meer gehoord. Zag net ook in Rotterdam dat er voorraad zou zijn, ook even gelijk gebeld, maar vervolgens geven ze ook aan ze niet op voorraad te hebben.

Vertrouw dus niet blindelings op de voorraad die op de website staat. Direct afhalen betekend niet direct afhalen. Beetje jammer.

• Dennisweb
  • Nu online
70Rocks schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 14:56:
Zag vanmiddag bij Amac een 44mm zilver op direct afhalen staan in Den Bosch. In mijn enthousiasme besteld, maar sindsdien niks meer gehoord. Zag net ook in Rotterdam dat er voorraad zou zijn, ook even gelijk gebeld, maar vervolgens geven ze ook aan ze niet op voorraad te hebben.

Vertrouw dus niet blindelings op de voorraad die op de website staat. Direct afhalen betekend niet direct afhalen. Beetje jammer.
Dit had ik ook met Groningen. Kreeg een uurtje later een mail dat ‘ie klaar ligt. Nu onderweg om ‘m op te halen. :)

• 70Rocks
Dennisweb schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:04:
[...]

Dit had ik ook met Groningen. Kreeg een uurtje later een mail dat ‘ie klaar ligt. Nu onderweg om ‘m op te halen. :)
Heel chill, gefeliciteerd! Hoop dat het inderdaad ook nog gaat lukken. Heb ook al een week een bestelling bij Apple staan, maar ik heb het idee dat dat nog veel langer gaat duren dan gewoon goed websites in de gaten houden. Het scheelt dat Apple pas het geld van je creditcard afschrijft op het moment van verzenden.

Nu bij Amac wel gelijk moeten betalen, dus nu duimen dat het 'direct afhalen' inderdaad klopte.

• DvD77
DvD77 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 14:08:
zo, net een sg 44mm 2ekans gescoord bij CB :) me happy
Shit , betaald en blijkbaar was er net iemand sneller ... bestelling is door cb geannuleerd 😡

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Lol, heb toch goed geluk gehad vorige week zaterdag met bestellen bij CB

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik heb nog een zilveren 44mm met sportloop band in bestelling bij MM..Dit ding wordt nog goud waard als de schaarste blijft..;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• sjoe
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-04 17:47

sjoe

Klik hier

Net een 40mm roze voor m’n vrouw kunnen ophalen bij Amac in Utrecht, was vandaag op voorraad. Mijn 44mm sg zal nog even op zich laten wachten helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Zo. Mijn 40mm Space Black is binnen. Stonden bij de Amac erg raar te kijken toen ik vertelde dat ik ‘m vanmorgen besteld had. :-))

• 0c2
  • Laatst online: 22-09 08:20

0c2

Verschillende Amac vestigingen hebben vandaag idd voorraad binnen gekregen, voornamelijk 40mm. Ben zelf ook aan het azen op een 44mm SG.

• ep012
Morgen zal er ook geen voorraad binnen komen bij de retailers verwacht ik. Of iemand daar andere ervaringen mee op zondag?

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Dennisweb schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:55:
Zo. Mijn 40mm Space Black is binnen. Stonden bij de Amac erg raar te kijken toen ik vertelde dat ik ‘m vanmorgen besteld had. :-))
Verkopen ze daar de stainless steel versie??

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-09 10:05
Chntl321 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:58:
[...]

Ik dacht dat overal in Nederland alleen de aluminium versie wordt verkocht

• Jieve
[...]

Dat zou wel nice zijn, dan verkoop ik mn SP 44MM :D

• Dennisweb
  • Nu online
[...]

Nee, gewoon de Sports variant. Sorry als ik verwarring heb gezaaid. Mijn kennis van Watch namen is niet zo groot. ;)

• CorbataGames
Jieve schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:59:
[...]

Dat zou wel nice zijn, dan verkoop ik mn SP 44MM :D
https://www.bol.com/nl/p/...tbandje/9200000099439400/
aangezien je met de cellular niet zo veel kunt in NL, is het me de meerprijs niet waard...

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Gewoon in Duitsland bestellen of ophalen, wordt 11 Oktober verwacht. Hoop de mijne dan ook in ontvangst te kunnen nemen.

• Cougar
CorbataGames schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:01:
[...]

https://www.bol.com/nl/p/...tbandje/9200000099439400/
aangezien je met de cellular niet zo veel kunt in NL, is het me de meerprijs niet waard...
Dit is een fout van bol.com, in de advertentie staat aluminium met cellular. Daarnaast is EUR 749,- de prijs van een RvS SG met sportbandje.

Deze heb ik namelijk ook besteld bij cyberport.

• CorbataGames
Cougar schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:03:
[...]

Dit is een fout van bol.com, in de advertentie staat aluminium met cellular. Daarnaast is EUR 749,- de prijs van een RvS SG met zwart sportbandje.

Deze heb ik namelijk ook besteld bij cyberport.
Niet van bol.com, maar van Apple4u die zijn producten daar aanbiedt. Ik vermoed dat het de cellular (en dus roestvrijstaal) is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cougar
CorbataGames schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:05:
[...]

Niet van bol.com, maar van Apple4u die zijn producten daar aanbiedt. Ik vermoed dat het de cellular (en dus roestvrijstaal) is.
Slechte verkoopadvertentie dan, om die “fout” te maken. Waarom zou Bol.com een iWatch verkopen welke niet door apple ondersteund wordt in Nederland. Dacht dat dit tevens niet mocht.

Anderzijds, er is wel degelijk een markt voor de RvS versies. De behuizing krast minder dan de aluminium, het saffier glas is van hogere kwaliteit, en staat beter bij de behuizing van mijn iPhone X (space grey).

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:02
CorbataGames schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:05:
[...]

Cellular betekent niet meteen dat het roestvrijstaal is. Apple verkoopt ook gewoon een GPS + Cellular versie van de aluminium Apple Watch in landen waar 4G beschikbaar is. Dit is gewoon een verkoper die buitenlandse modellen voor een meerprijs verkoopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chntl321
Dennisweb schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:59:
[...]

Nee, gewoon de Sports variant. Sorry als ik verwarring heb gezaaid. Mijn kennis van Watch namen is niet zo groot. ;)
Geeft niet, maar omdat je space black zei.. :)

Heb zelf een ss in duitsland besteld. Ondanks dat we hier niets aan lte hebben is het me de meerprijs wel waard voor stainless steel. Vind ik gewoon veel mooier.

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
Chntl321 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:05:
[...]

Heb zelf een ss in duitsland besteld. Ondanks dat we hier niets aan lte hebben is het me de meerprijs wel waard voor stainless steel. Vind ik gewoon veel mooier.
Bij Apple zelf besteld of ergens anders ?

• Jieve
Chntl321 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:05:
[...]

Ik vind de SS versies ook vele malen mooier, maar heb hem op 2 redenen niet gekocht.
1. Ik heb nooit een iWatch gehad, dus dacht koop eerst een goedkope versie, mocht ik het iets vinden kan ik altijd overstappen.
2. 4G/LTE, nog geen ondersteuning, zie ik ook niet snel gebeuren, mocht dit volgend jaar zijn dan kan ik altijd naar een SS versie gaan, dan heb ik weer de laatste versie van de iWatch.

• CorbataGames
MelvinW schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:57:
[...]

Cellular betekent niet meteen dat het roestvrijstaal is. Apple verkoopt ook gewoon een GPS + Cellular versie van de aluminium Apple Watch in landen waar 4G beschikbaar is. Dit is gewoon een verkoper die buitenlandse modellen voor een meerprijs verkoopt.
Je hebt gelijk, verkeerd onthouden. De rvs is altijd met cellular, de cellular niet altijd met rvs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khayma
Jieve schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:42:
[...]

Ik vind de SS versies ook vele malen mooier, maar heb hem op 2 redenen niet gekocht.
1. Ik heb nooit een iWatch gehad, dus dacht koop eerst een goedkope versie, mocht ik het iets vinden kan ik altijd overstappen.
2. 4G/LTE, nog geen ondersteuning, zie ik ook niet snel gebeuren, mocht dit volgend jaar zijn dan kan ik altijd naar een SS versie gaan, dan heb ik weer de laatste versie van de iWatch.
De iWatch bestaat niet dus stop aub met het gebruiken van die term :+ .

Verder heb ik vandaag de Zilvere 44mm opgehaald en nou twijfel ik. Hij ligt nog gesealed voor me neus want het liefst wil ik een SS. Ik heb namelijk nu de Series 0 SS en mijn glas is nog als nieuw. Geen krasje en dat natuurlijk dankzij het saffier glas. Twijfel twijfel. Maak morgen een beslissing en als deze teruggaat dan kan ik er misschien een tweaker blij mee maken.

• Chntl321
Snelle.jelle schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:20:
[...]

Bij Apple zelf besteld of ergens anders ?
Bij Apple zelf

• DvD77
? Zijn online dezelfde levertijden.. Duitsland zelfs nog tot 8 nov ipv NL 5 nov....

lama .. niet goed gelezen.. je hebt de SS besteld

[ Voor 11% gewijzigd door DvD77 op 29-09-2018 22:22 ]

• Jieve
Khayma schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:05:
[...]

De iWatch bestaat niet dus stop aub met het gebruiken van die term :+ .

Verder heb ik vandaag de Zilvere 44mm opgehaald en nou twijfel ik. Hij ligt nog gesealed voor me neus want het liefst wil ik een SS. Ik heb namelijk nu de Series 0 SS en mijn glas is nog als nieuw. Geen krasje en dat natuurlijk dankzij het saffier glas. Twijfel twijfel. Maak morgen een beslissing en als deze teruggaat dan kan ik er misschien een tweaker blij mee maken.
Haha sorry :+

Zodra 4G/LTE beschikbaar is in NL, dan stap ik over.
En wellicht als ik de SS heb gezien in de winkel dat ik alsnog overstap.
Sinds ik mijn Watch heb (vrijdag), ben ik er zeer tevreden mee. Ongelooflijk wat je ermee kan.
Vriendin was al kwijlend naar de Watch aan het kijken, die zei eerst wat moet je ermee, nu wil ze er ook 1, dus kan ik deze moet doorgeven aan haar en ik kan dan naar de SS 8) *O*

• DirtyDutch
Vraag me af of er echt zoveel mensen zijn die wanneer het beschikbaar is in Nederland extra geld willen neertellen voor een functie voor je Apple Watch wat je naar mijn weten toch niet zo vaak gaat gebruiken..wanneer ga je je telefoon thuis laten??ik kan me niet voorstellen dat ik een dag zonder telefoon moet doen en alles wat ik altijd op mijn toestel graag doe dan ook op mijn Apple Watch ga doen..Denk dat het leuk is dat het kan het bellen zonder telefoon maar zoals gezegd wanneer ben je zonder telefoon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
DirtyDutch schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:54:
Vraag me af of er echt zoveel mensen zijn die wanneer het beschikbaar is in Nederland extra geld willen neertellen voor een functie voor je Apple Watch wat je naar mijn weten toch niet zo vaak gaat gebruiken..wanneer ga je je telefoon thuis laten??ik kan me niet voorstellen dat ik een dag zonder telefoon moet doen en alles wat ik altijd op mijn toestel graag doe dan ook op mijn Apple Watch ga doen..Denk dat het leuk is dat het kan het bellen zonder telefoon maar zoals gezegd wanneer ben je zonder telefoon??
Ik bevind me vaak genoeg in momenten dat ik mijn telefoon even niet bij mij heb (iPhone X), en wel mijn iWatch om heb, welke dan even geen verbinding heeft met mijn telefoon.

Het zou voor mij echt een verademing zijn om eens fatsoenlijk te kunnen bellen/bereikbaar te zijn met mijn iWatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Cougar schreef op zondag 30 september 2018 @ 00:00:
[...]

Ik bevind me vaak genoeg in momenten dat ik mijn telefoon even niet bij mij heb (iPhone X), en wel mijn iWatch om heb, welke dan even geen verbinding heeft met mijn telefoon.

Het zou voor mij echt een verademing zijn om eens fatsoenlijk te kunnen bellen/bereikbaar te zijn met mijn iWatch.
Nou ik bevind me echt nooit in situaties dat ik zonder toestel zit en denk vele met mij...en dan nog,voor die enkele keer dat het zou voorkomen zou het mij het niet waard zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Niet iedereen zit op kantoor tijdens zijn werkzaamheden. Je hebt mensen die hun telefoon in de kluis leggen en aan de slag gaan bij hun technische baan. Verder heb je mensen die sporten, denk aan hardlopen, atletiek etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Kan me genoeg momenten bedenken wanneer ik geen iPhone mee heb of mee zou willen nemen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyDutch
Jieve schreef op zondag 30 september 2018 @ 00:15:
[...]

Kan me genoeg momenten bedenken wanneer ik geen iPhone mee heb of mee zou willen nemen...
Ik dus helemaal niet,word al para als ik me toestel thuis vergeten ben en ben onderweg...ik rij terug 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
De enige (volgens de websites dan) die vandaag stock in de winkel hebben zijn diverse vestigingen van amac. Check hun site maar. Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik zou wel voorzichtig zijn met bestellen bij Amac.

Als je je bestelde product hebt opengemaakt (dus uit de seal), is deze niet meer te retourneren. Oftewel, itt tot Apple waar je logischerwijs een product mag ervaren/testen, is dit NIET het geval bij Amac.

Amac is sowieso een zeer slecht bedrijf als het aankomt op after sales / garantie.

bron: 3 collega's die daar ooit besteld hebben en natuurlijk ook de diverse reviews te vinden over dit waardeloze bedrijf.
Amac heeft een zeer gelikte website, die winkels zien er prachtig uit. Ze verkopen je heel graag de mooiste Apple devices, echter na je aankoop kun je de boom in daar ;)

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 30-09-2018 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:46
Uit principe koop ik daar niet meer. Al zouden ze zelfs de goedkoopste zijn.

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
Dit zeiden ze ook over de mobiele telefoon in de jaren negentig. Wat moet je met een mobiel als je een vaste telefoon thuis hebt? Zie: YouTube: Super raar hoe we vroeger dachten over een mobiel

Sinds ik een Apple watch heb kan ik me heel goed voorstellen dat je de mobiel thuis laat als je met de Apple watch kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Drial schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:19:
[...]

Dit zeiden ze ook over de mobiele telefoon in de jaren negentig. Wat moet je met een mobiel als je een vaste telefoon thuis hebt? Zie: YouTube: Super raar hoe we vroeger dachten over een mobiel

Sinds ik een Apple watch heb kan ik me heel goed voorstellen dat je de mobiel thuis laat als je met de Apple watch kan bellen.
Misschien pakt het wel net zo uit als in de jaren 90 maar de mobiele telefoon is nu wel gewoon meer als een device om mee te bellen, denk dat meer mensen appen en internetten op hun toestel dan gewoon bellen...en ja dat doe ik dan liever op een groter scherm als mijn Apple Watch ;)

Maargoed ieder zijn ding toch, voor mij zie ik het nog niet gebeuren :)

[ Voor 4% gewijzigd door DirtyDutch op 30-09-2018 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
DirtyDutch schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:23:
[...]

Misschien pakt het wel net zo uit als in de jaren 90 maar de mobiele telefoon is nu wel gewoon meer als een device om mee te bellen, denk dat meer mensen appen en internetten op hun toestel dan gewoon bellen...en ja dat doe ik dan liever op een groter scherm als mijn Apple Watch ;)

Maargoed ieder zijn ding toch, voor mij zie ik het nog niet gebeuren :)
Het is ook een beetje de generatie van nu dat je de tijd hebt om uren met zo’n scherm bezig te zijn. Als je een actief dag patroon hebt kan een Apple watch een ideaal middel zijn om o.a in contact te blijven met de rest van de wereld, ondanks een druk schema.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit forum gaat over Levertijden en beschikbaarheid!!

Zojuist bij Mediamarkt in Hengelo geweest. Tot op heden nog steeds geen info omtrent levertijden en beschikbaarheid.
Men verwacht (net zo als Apple store) eind oktober, begin november.

Ook over mijn pre-order van de AW SG 44mm kunnen ze niets zeggen.

Is er nu niemand die iets meer weet?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:11:
Dit forum gaat over Levertijden en beschikbaarheid!
Your right👍🏽En doooor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 70Rocks
Helaas niks meer gehoord van Amac, dat 'direct leverbaar' was dus niet het geval. Nu aan het twijfelen om daar m'n bestelling te annuleren en wachten totdat Apple zelf m'n bestelling gaat bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
70Rocks schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:24:
Helaas niks meer gehoord van Amac, dat 'direct leverbaar' was dus niet het geval. Nu aan het twijfelen om daar m'n bestelling te annuleren en wachten totdat Apple zelf m'n bestelling gaat bezorgen.
Welke had je besteld en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 70Rocks
Khayma schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:34:
[...]

Welke had je besteld en waar?
Had 'm besteld bij Amac in Den Bosch, zou wel een stukje rijden zijn, maar in mijn enthousiasme dat 'ie op voorraad was maar gelijk besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Ik denk dat ik geluk heb gehad, dat ik hem na het bestellen binnen 2 dagen in huis had.(niet via amac hoor)
Wel raar de manier waarop Amac omgaat met hun klanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
70Rocks schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:40:
[...]

Had 'm besteld bij Amac in Den Bosch, zou wel een stukje rijden zijn, maar in mijn enthousiasme dat 'ie op voorraad was maar gelijk besteld.
Die heb ik dus opgehaald :P. Daarvoor had ik gebeld ipv te bestellen via de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bestellingsfaal: vanochtend bij Amac besteld & betaald voor ophalen in Eindhoven waar ze twee vestigingen hebben. Bij openingstijden zag ik zondag vanaf 12u dus dat gedaan alleen gekozen voor de winkel die alleen koopzondag heeft terwijl (bijna) alle winkels zondag gewoon open zijn.
En uiteraard pas in de stad er achter gekomen. Bij de andere winkel gevraagd of het ophalen daar alsnog kon, maar daar was ie niet (meer) op voorraad.
Beetje jammer want hem gevraagd voor zakenreis voor de rest v/d week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 70Rocks
Khayma schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:42:
[...]

Die heb ik dus opgehaald :P. Daarvoor had ik gebeld ipv te bestellen via de shop.
Wel heel toevallig dit, haha. Ik moet ook maar eens gaan leren meer te gaan bellen, schijnt toch altijd sneller te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-09 10:05
Bij Amac in Leeuwarden hadden ze wel een aantal Apple Watch 4 op voorraad, ik heb alleen geen idee welke. De 44 Space Grey hadden ze helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:32

JoeBlack2k

I Love Hilary

Ik heb vandaag de 44mm gold gehaald bij iMac in Leiden! Top :)

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
Heeft iemand gehoord of er morgen bij bepaalde winkels voorraad binnenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
ep012 schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:00:
Heeft iemand gehoord of er morgen bij bepaalde winkels voorraad binnenkomt?
Apple zal wel wat krijgen, misschien MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
Jieve schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:09:
[...]

Apple zal wel wat krijgen, misschien MM.
Zal istock in de gaten houden.

Iemand een goede tip voor een parkeergarage bij Apple Store Amsterdam? Zie via Maps 3 verschillende staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:09
Q Park Byzantium is top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Dichterbij kan je niet parkeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Jieve schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:34:
[...]

Dichterbij kan je niet parkeren...
Onder de store zelf :Y

(Ja, daar zit een parkeer garage. Kom je alleen niet zomaar in :w )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik het kan bekijken op iStock is nergens in NL iets op voorraad en al is het op voorraad dan is het de 40 mm gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Toppe schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:56:
[...]

Ja, daar heeft hij ook veel aan he, een parkeerplek onder de store terwijl hij er niet in kan. Dus beetje rare reactie :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
Toppe schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:56:
[...]

Is het jou wel gelukt? En bedoel je de Hirsch garage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:09
Mijn 44mm watch moet via Coolblue komen en wordt pas georderd als er voorraad is (spaarprogramma werk). Kan nog wel even duren als het zo door gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paolos
  • Laatst online: 20-09 19:30
Vandaag een tweedekansje 44mm space gray aluminium via CoolBlue binnengekregen, had erg veel geluk! Dacht ik...

Alleen jammer dat de vorige eigenaar zijn activatielock er niet af gehaald heeft en dat CoolBlue dit tegen alle protocollen van Apple in niet gecontroleerd heeft... :’(

CB geeft nu als optie alleen geld terug, want nieuwe voorraad verwachten ze pas in november.
En Apple wil niet verder helpen omdat CB zich niet aan hun voorwaarden voor refurbished producten heeft gehouden.

Behoorlijk blijgemaakt met een dooie mus dus! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

ep012 schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:39:
[...]

Is het jou wel gelukt? En bedoel je de Hirsch garage?
Yup die bedoel ik😌

En ja😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvD77
paolos schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:18:
Vandaag een tweedekansje 44mm space gray aluminium via CoolBlue binnengekregen, had erg veel geluk! Dacht ik...

Alleen jammer dat de vorige eigenaar zijn activatielock er niet af gehaald heeft en dat CoolBlue dit tegen alle protocollen van Apple in niet gecontroleerd heeft... :’(

CB geeft nu als optie alleen geld terug, want nieuwe voorraad verwachten ze pas in november.
En Apple wil niet verder helpen omdat CB zich niet aan hun voorwaarden voor refurbished producten heeft gehouden.

Behoorlijk blijgemaakt met een dooie mus dus! :(
Was jij het die mij net voor was zaterdag ochtend ? ;) Ik had al betaald en al..tot dat er een mail kwam dat de watch er niet meer was:)
Wel balen zeg voor je dat er een lock op zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
Toppe schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:19:
[...]

Yup die bedoel ik😌

En ja😏
Tips mag je delen om er in te komen hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Laatst online: 08:07
Zijn er mensen die via cyberport.de een SS AW series 4 met melanese loop gold hebben besteld en die al binnen hebben? De site zegt niet leverbaar maar het hele bedrag is wel al van mijn creditcard afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

ep012 schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:29:
[...]

Tips mag je delen om er in te komen hoor ;-)
Als ik er kom is het vanwege een afspraak in het Hirsch gebouw bij Apple (en niet de store) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Laatst online: 21-12-2023
symen89 schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:47:
Zijn er mensen die via cyberport.de een SS AW series 4 met melanese loop gold hebben besteld en die al binnen hebben? De site zegt niet leverbaar maar het hele bedrag is wel al van mijn creditcard afgehaald.
Ik heb de Space black bij Gravis besteld maar ze hebben geen flauw idee wanneer ze iets binnen krijgen. Ik houd istocknow in de gaten, mocht ik hem daar sneller vinden dan annuleer ik hem wel bij Gravis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paolos
  • Laatst online: 20-09 19:30
DvD77 schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:29:
[...]

Was jij het die mij net voor was zaterdag ochtend ? ;) Ik had al betaald en al..tot dat er een mail kwam dat de watch er niet meer was:)
Wel balen zeg voor je dat er een lock op zat.
Haha, sorry, ik vrees het wel! Maargoed iets met karma dus...

Inderdaad goed balen. Had verwacht dat CB dit wel beter op orde zou hebben of een oplossing kon bieden waar ik wat blijer van zou worden, dan geld terug en geen watch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Laatst online: 08:07
Snelle.jelle schreef op zondag 30 september 2018 @ 21:07:
[...]

Ik heb de Space black bij Gravis besteld maar ze hebben geen flauw idee wanneer ze iets binnen krijgen. Ik houd istocknow in de gaten, mocht ik hem daar sneller vinden dan annuleer ik hem wel bij Gravis.
Bij gravis kon ik geen creditcard kiezen 8)7.
Cyberport daarintegen haalt het meteen van mijn rekening af (bunq debit mastercard). Bij meeste verzendingen halen ze het pas van rekening bij verzending.
Hebben meerdere tweakers hier ervaring mee? Als het mij te lang duurt wil ik mijn geld namelijk wel terug
Pagina: 1 ... 36 ... 67 Laatste