Wat een gedoe zeg 🙃 nergens voorraad (en fnac vertrouw ik niet, de status dan)
Nu zit ik de hele tijd tweedekansjes te F5'en. Thanks man.koen1911 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:44:
Wowie! Ik heel casual op Coolblue kijken, zag ik dat er, met 12 euro korting, een tweede kansje stond van de 44mm spade gray met sportbandje. Vandaag besteld morgen in huis. Ik kon echter nergens een bestellen op vinden. Tien minuten aan de lijn gehouden, totdat een vriendelijke meneer op nam en alles voor me geregeld had. Als het goed is heb ik hem dus morgen binnen! Met twee jaar garantie (apple care sluit ik los af).
Haha geen probleem! Het was wel heel vaag dat ik nergens op bestellen kon klikken. Een telefoontje is dan dus geadviseerd! Bestelling staat inmiddels in mijn account, met 'bestelling is goed ontvangen' als status. Even afwachten of ze hem daadwerkelijk vandaag gaan verzenden.makkoo schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:44:
[...]
Nu zit ik de hele tijd tweedekansjes te F5'en. Thanks man.
Vandeweek mijn Watch hier in Amerika opgehaald. Het is de SS Space Grey 44mm geworden. moet zeggen dat de voorraad ook hier minimaal is.... via de site was het model in no time weer unavailable... de Silver versie is helemaal niet vinden.
Met het Milanese bandje erbij. Wat maakt die het ook erg chique zeg!
Ik weet niet wat de actuele voorraad is, maar als ik istocknow mag geloven dan zit Europa zo goed als zonder voorraad en zijn de stores in Amerika een stuk groener.Jaguar645 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:05:
Vandeweek mijn Watch hier in Amerika opgehaald. Het is de SS Space Gey 44mm geworden. moet zeggen dat de voorraad ook hier minimaal is.... via de site was het model in no time weer unavailable... de Silver versie is helemaal niet vinden.
Ik denk dat ik me er bij neer moet leggen dat een Watch voor mij nog een week of 2 gaat duren. Sluit me aan bij iedereen die het vermoeiend vindt/irritant gaat vinden om steeds websites af te zoeken naar enige voorraad.
[ Voor 15% gewijzigd door ep012 op 26-09-2018 20:10 ]
Het is mij in ieder geval alleen bij de eerste Apple Watch gelukt om er 1 op releasedag te ontvangen. De S2, S3 en S4 hebben met allemaal meer moeite gekost. De iPhone daarentegen heb ik altijd op releasedag gehad. Ligt er ook een beetje aan welk model je wilt hebben.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:20:
Is bij mijn weten toch de eerste keer voor de watch dat er een ‘schaarste’ is?
Nu vijf dagen na de release, bij de S3 ging het ongeveer hetzelfde. Wie weet wat de komende tijd nog aan nieuwe voorraad wordt geleverdVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:20:
Is bij mijn weten toch de eerste keer voor de watch dat er een ‘schaarste’ is?
Was volgens mij ook bij de 1e gen. duurde ook heel lang voordat deze o.a. in Nederland te koop was, had mijn toen gekocht in Italie in augustus 2015.Rub147 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:33:
[...]
Nu vijf dagen na de release, bij de S3 ging het ongeveer hetzelfde. Wie weet wat de komende tijd nog aan nieuwe voorraad wordt geleverd
Nu wacht ik wel even tot december, dan zal de voorraad wel aangevuld zijn hoop ik.
En ja hoor! De status: 'Bestelling is verzonden' staat op Coolblue. Mensen: houd de Tweedekans pagina in de gaten! Heb nog geen Track & Trace maar dat zal wel komen vannacht.
@Donstil Had jij je watch al gereserveerd in Duitsland? Ik heb de knoop doorgehakt en ga voor een Stainless Steel 44mm versie. Loop al sinds de release van de series 0 rond met een Series 0 SS. Hoog tijd om over te stappen.
Ja gelijk op release maar zit weinig beweging in. Staat op levering 2-9okt.Khayma schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:22:
@Donstil Had jij je watch al gereserveerd in Duitsland? Ik heb de knoop doorgehakt en ga voor een Stainless Steel 44mm versie. Loop al sinds de release van de series 0 rond met een Series 0 SS. Hoog tijd om over te stappen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Watch S4 44 Gold Alu. Pink Sand Sport Loop Wifi @ Apple Amsterdam
Watch S4 44 Silver Alu. Seashell Sport Loop Wifi @ Apple Amsterdam
Beide nu op te halen in Adam voor de gedesinteresseerde
Watch S4 44 Silver Alu. Seashell Sport Loop Wifi @ Apple Amsterdam
Beide nu op te halen in Adam voor de gedesinteresseerde
[ Voor 4% gewijzigd door Msi92 op 27-09-2018 11:18 . Reden: Verkocht ]
Wel jammer. Heb zelfs in Frankrijk gekeken en die hebben ook helemaal niks.Donstil schreef op donderdag 27 september 2018 @ 07:10:
[...]
Ja gelijk op release maar zit weinig beweging in. Staat op levering 2-9okt.
Ik geloof hier geen ruk van. Ik ben gisteren naar de Coolblue winkel geweest en met de filiaalmanager gesproken. Coolblue heef tot gisteren geen een AW4 op voorraad gehad, laat staan een tweede kansje!koen1911 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:44:
Wowie! Ik heel casual op Coolblue kijken, zag ik dat er, met 12 euro korting, een tweede kansje stond van de 44mm space gray met sportbandje. Vandaag besteld morgen in huis. Ik kon echter nergens een 'Bestellen'- knop vinden. Tien minuten aan de lijn gehouden, totdat een vriendelijke meneer op nam en alles voor me geregeld had. Als het goed is heb ik hem dus morgen binnen! Met twee jaar garantie (apple care sluit ik los af).
Want de filiaalmanager weet PRECIES wat er in Roterdam gebeurt op 't hoofdkantoor?mcaran schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:45:
[...]
Ik geloof hier geen ruk van. Ik ben gisteren naar de Coolblue winkel geweest en met de filiaalmanager gesproken. Coolblue heef tot gisteren geen een AW4 op voorraad gehad, laat staan een tweede kansje!
Ook al was het waar maar zit zelf echt niet te wachten op een 2e kansje..ik wil splinterrrrrnieuw🙃dus dan maar wachten,ik doe vandaag bestellen via Apple en gewoon netjes wachten..hij zal vast wel voor de kerst binnen zijn😂
Ik geloof dat als die zegt dat er helemaal geen voorraad ooit heeft bestaat dat het waar is ja. En zeker als die zegt dat de iPhones wel op voorraad zijn geweest.Khayma schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:47:
[...]
Want de filiaalmanager weet PRECIES wat er in Roterdam gebeurt op 't hoofdkantoor?
Apple heeft de 40mm Apple watches weer op voorraad (zilver). Helaas nog niet de 44mm
Ik twijfel. 40mm of 44mm?Tripwire999 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:04:
Apple heeft de 40mm Apple watches weer op voorraad (zilver). Helaas nog niet de 44mm
Met alle respect. Het is een simpele filiaalmanager die verantwoordelijk is voor zijn filiaal. Die heeft geen flauw benul wat er op het hoofdkantoor gebeurt en hoeveel er beschikbaar zijn/binnen komen. Dat gaat z'n pet te boven en wordt allemaal voor hem geregeld.mcaran schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:03:
[...]
Ik geloof dat als die zegt dat er helemaal geen voorraad ooit heeft bestaat dat het waar is ja. En zeker als die zegt dat de iPhones wel op voorraad zijn geweest.
Ga lekker iemand anders misgunnen en succes met je jacht naar je apple watch.
Apple Watch Kast van goudkleurig aluminium, rozenkwarts geweven sportbandje 44 MM
op voorraad in A'dam apple store
ik zoek weer verder voor SG
op voorraad in A'dam apple store
ik zoek weer verder voor SG
Hilary Duff 4-Life
LOL. Prachtige conclusie en argumentatie. Als er ooit één beschikbaar is geweest waarom heeft nog niemand een e-mail of SMS gekregen?Khayma schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:07:
[...]
Met alle respect. Het is een simpele filiaalmanager die verantwoordelijk is voor zijn filiaal. Die heeft geen flauw benul wat er op het hoofdkantoor gebeurt en hoeveel er beschikbaar zijn/binnen komen. Dat gaat z'n pet te boven en wordt allemaal voor hem geregeld.
Weet jij hoe de functie van filiaalmanager bij CB in elkaar steekt? Beetje kortzichtige reactie waarbij je conclusies trekt op een functietitel.Khayma schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:07:
[...]
Met alle respect. Het is een simpele filiaalmanager die verantwoordelijk is voor zijn filiaal. Die heeft geen flauw benul wat er op het hoofdkantoor gebeurt en hoeveel er beschikbaar zijn/binnen komen. Dat gaat z'n pet te boven en wordt allemaal voor hem geregeld.
PSN: Sluuz
Omdat een ex-collega de functie bekleedSluuz schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:39:
[...]
Weet jij hoe de functie van filiaalmanager bij CB in elkaar steekt? Beetje kortzichtige reactie waarbij je conclusies trekt op een functietitel.
Verwijderd
Net even gekeken op apple.be en daar zitten we al 25okt - 2nov
Had ik er gewoon eentje besteld in het begin was die volgende week al geleverd...maar nee, ik wist het weer beter
Eigen schuld.

Had ik er gewoon eentje besteld in het begin was die volgende week al geleverd...maar nee, ik wist het weer beter

Eigen schuld.
https://www.coolblue.nl/p...inium-roze-sportband.html
Aluminium roze is weer op voorraad bij Coolblue
nog steeds geen zilver 
edit:
en weer weg
Aluminium roze is weer op voorraad bij Coolblue
edit:
en weer weg
[ Voor 5% gewijzigd door Tripwire999 op 27-09-2018 15:01 ]
Ik zie niks bij CB hoor.. ook bij alle Apple stores geen voorraad.
en weer op....Tripwire999 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:24:
https://www.coolblue.nl/p...inium-roze-sportband.html
Aluminium roze is weer op voorraad bij Coolbluenog steeds geen zilver
pfff kansloos om nu een watch te scoren. niet te doen
Het zal wel bii de marketing strategie horen maar ik vind het schandalig dat na de release er gewoon bijna niet aan te komen is, of duidelijk is wanneer ze wel geleverd worden.AnthonyR schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:19:
Ze hebben er vandaag slechts 12 binnen gehad in Amsterdam wat ik begreep.
Als je via de site een bezorgorder plaatst wordt er toch een time frame gegeven. Vrije voorraad is een ander verhaal.
Ik hou al de hele dag via istocknow in de gaten waar voorraad is en jezus US en Frankrijk krijgen er zo veel binnen, bijna deprimerendAnthonyR schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:19:
Ze hebben er vandaag slechts 12 binnen gehad in Amsterdam wat ik begreep.
Frankrijk en de VS zijn dan ook vele malen groter dan NederlandMsi92 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:48:
[...]
Ik hou al de hele dag via istocknow in de gaten waar voorraad is en jezus US en Frankrijk krijgen er zo veel binnen, bijna deprimerend
[ Voor 13% gewijzigd door MelvinW op 27-09-2018 15:52 ]
Of jij er een ruk van gelooft of niet kan ik niet zoveel mee. Ik wilde simpelweg mensen hier de tip geven om de site goed in de gaten te houden.mcaran schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:45:
[...]
Ik geloof hier geen ruk van. Ik ben gisteren naar de Coolblue winkel geweest en met de filiaalmanager gesproken. Coolblue heef tot gisteren geen een AW4 op voorraad gehad, laat staan een tweede kansje!
Hier: wat "bewijsmateriaal" wat schijnbaar nodig is. Ik ben onderweg naar huis en ga zo genieten van m'n Apple Watch.
http://imgur.com/rGQVLXc
http://imgur.com/0fbwUqH
Lekker man 👍 geniet van je Apple watch 😃koen1911 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:33:
[...]
Of jij er een ruk van gelooft of niet kan ik niet zoveel mee. Ik wilde simpelweg mensen hier de tip geven om de site goed in de gaten te houden.
Hier: wat "bewijsmateriaal" wat schijnbaar nodig is. Ik ben onderweg naar huis en ga zo genieten van m'n Apple Watch.
http://imgur.com/rGQVLXc
http://imgur.com/0fbwUqH
Nu net bestelling gedaan bij Apple voor de 44mm SpaceGrey Nike+ edition..ff wachten maar ga tussendoor ook op vakantie dus no problem!!👌🏾
Ook een pre order staan bij MediaMarkt..is die eerder dan annuleer ik die bij Apple😉
Ook een pre order staan bij MediaMarkt..is die eerder dan annuleer ik die bij Apple😉
Zit er behalve het bandje en de digitale wijzerplaat nou nog verschil tussen de normale en Nike+ variant? Op de ene site lees ik dat de Nike+ ook lichter en van ander materiaal is gemaakt, op de andere dat het alleen het bandje is.
Denk gewoon hetzelfde alleen zoals je zegt de wijzerplaat en bandje..Nike+ is denk ik hetzelfde als ik nu gebruik op mijn iPhone X met hardlopen..sjoe schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:12:
Zit er behalve het bandje en de digitale wijsplaat nou nog verschil tussen de normale en Nike+ variant? Op de ene site lees ik dat de Nike+ ook lichter en van ander matetiaal is gemaakt, op de andere dat het alleen het bandje is.
voor de gene die wit / zilver willen .. een tweede kansje :
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/599403
DIT DELOVEN JULLIE NOOIT!
Toen ik bij Mediamarkt stond om een screenprotector op mijn Apple Watch te doen, werd ik gebeld door diezelfde Mediamarkt. Zojuist mijn tweede Apple Watch ontvangen. Deze gaat op Marktplaats. Geïnteresseerden?
https://i.imgur.com/OnILwrZ.jpg
Toen ik bij Mediamarkt stond om een screenprotector op mijn Apple Watch te doen, werd ik gebeld door diezelfde Mediamarkt. Zojuist mijn tweede Apple Watch ontvangen. Deze gaat op Marktplaats. Geïnteresseerden?
Ja!! Kan je mij een bericht sturen?koen1911 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:59:
Toen ik bij Mediamarkt stond om een screenprotector om mijn Apple Watch te doen, werd ik gebeld door diezelfde Mediamarkt. Zojuist mijn tweede Apple Watch ontvangen. Deze gaat op Marktplaats. Geïnteresseerden?
https://i.imgur.com/G3Xbbgc.jpg
En wegggg😂DvD77 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:24:
voor de gene die wit / zilver willen .. een tweede kansje :
Zet het dan niet op tweakers als je hem toch voor goud geld gaat verkopen op marktplaats.koen1911 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:59:
Beetje jammer.
Wat wil je ervoor hebben?koen1911 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:59:
Scheelt wel dat het een trouwe vast van Tweakers is...Ow, wacht....:-(Cougar schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:41:
[...]
Zet het dan niet op tweakers als je hem toch voor goud geld gaat verkopen op marktplaats.
Beetje jammer.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Rare factuurdatumkoen1911 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:59:
You and I have memories longer than the road ahead
Pre orde datum. Ben toen langs gegaan voor een aanbetaling. Op het kassabonnetje staat de datum van vandaag. Zie de marktplaats advertentie.
Ik heb nog nooit van mijn leven een Apple Watch gehad. En heb er na lang over nadenken toch maar een Series 4 besteld. Mijn armen kunnen niet veel gewicht aan. Bij Amac even de Series 4 getest en dat voelde prima aan.
Ik vond dat het voor mezelf een leuk (vervroegd) kerstcadeau zou zijn. Levertijd staat op laatste week oktober-begin november. Dat vind ik prima.
Ik vond dat het voor mezelf een leuk (vervroegd) kerstcadeau zou zijn. Levertijd staat op laatste week oktober-begin november. Dat vind ik prima.
Ik deins een beetje heen en weer, heb ook nooit een iWatch gehad, wel altijd al iPhones.Dennisweb schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:13:
Ik heb nog nooit van mijn leven een Apple Watch gehad. En heb er na lang over nadenken toch maar een Series 4 besteld. Mijn armen kunnen niet veel gewicht aan. Bij Amac even de Series 4 getest en dat voelde prima aan.
Interesse in een Watch is er, maar word tegelijkertijd door al dat wachten compleet een andere richting opgeworpen... pre-orderen is een mogelijkheid, maar dan zit je vast aan die shop waar je het doet. Zoeken naar een shop die het spontaan ineens voorraad heeft is ook best wel een karwei, ... in beide gevallen dus niet iets waar je vrolijk van wordt. Je kan zowat al uit gaan kijken naar een serie 5 als je het rustig aan doet
Ff bestellen bij bol. Scheelt weer betalen;-)knakker2 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:21:
[...]
Ik deins een beetje heen en weer, heb ook nooit een iWatch gehad, wel altijd al iPhones.
Interesse in een Watch is er, maar word tegelijkertijd door al dat wachten compleet een andere richting opgeworpen... pre-orderen is een mogelijkheid, maar dan zit je vast aan die shop waar je het doet. Zoeken naar een shop die het spontaan ineens voorraad heeft is ook best wel een karwei, ... in beide gevallen dus niet iets waar je vrolijk van wordt. Je kan zowat al uit gaan kijken naar een serie 5 als je het rustig aan doet
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Dit is ook bijzonder qua levertijd
Of gewoon bestellen bij Apple. Creditcard wordt pas belast als de verzending wordt voorbereid.Toppe schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:35:
[...]
Ff bestellen bij bol. Scheelt weer betalen;-)
Yeah!!! Mn eerste iWatch!!

Woensdag besteld vandaag opgehaald

[ Voor 23% gewijzigd door Jieve op 28-09-2018 11:00 ]
DeleteJieve schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:59:
[Afbeelding]
Enjoy, ik moet nog 3-4 weken wachten zucht
[ Voor 11% gewijzigd door Msi92 op 28-09-2018 11:02 ]
Besteld bij de Wehkamp! Verbaasde me dat ze hem zo snel konden leveren!Msi92 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:01:
[...]
Delete
Enjoy, ik moet nog 3-4 weken wachten zucht
Moet er wat gebeuren als je op het X drukt?Jieve schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:59:
[Afbeelding]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Snap niet waarom het plaatje niet werkt.pdavie2311 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:03:
[...]
Moet er wat gebeuren als je op het X drukt?
Je kan toch ook uploaden via Tweakers?
Ff kijken of het zo werktJieve schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:04:
[...]
Snap niet waarom het plaatje niet werkt.
Je kan toch ook uploaden via Tweakers?
Anyway: ik kan via WK de AW4 niet eens vinden, how did you do it

[ Voor 3% gewijzigd door Msi92 op 28-09-2018 11:10 ]
Dank zeg! Net zelf ook nog een 40MM op de kop kunnen tikken daarJieve schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:03:
[...]
Besteld bij de Wehkamp! Verbaasde me dat ze hem zo snel konden leveren!
Gefeliciteerd man!!LeenVan schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:16:
[...]
Dank zeg! Net zelf ook nog een 40MM op de kop kunnen tikken daar
Hoe kunnen jullie ze vinden op de site van Wehkamp? Ik kan ze daar met geen mogelijkheid vinden?Jieve schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:03:
[...]
Besteld bij de Wehkamp! Verbaasde me dat ze hem zo snel konden leveren!
Als ze uitverkocht zijn dan zie je deze niet meer op de website, maar zie https://www.wehkamp.nl/ap...-44mm-sportband-16162601/Msi92 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:08:
[...]
Ff kijken of het zo werkt
Anyway: ik kan via WK de AW4 niet eens vinden, how did you do it
[Afbeelding]
@OlafOtten
https://www.wehkamp.nl/ap...-44mm-sportband-16162601/
Ahh jammer, thanks iig. dan maar afwachtenJieve schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:26:
[...]
Als ze uitverkocht zijn dan zie je deze niet meer op de website, maar zie https://www.wehkamp.nl/ap...-44mm-sportband-16162601/
@OlafOtten
Super thanks, zal de links in de gaten houden.Jieve schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:26:
[...]
Als ze uitverkocht zijn dan zie je deze niet meer op de website, maar zie https://www.wehkamp.nl/ap...-44mm-sportband-16162601/
@OlafOtten
Wacht zelf al sinds de pre-order datum op mijn bestelling van Bol.com.
Pff wachten duurt lang.
nog steeds 2 (tweedekans) zilveren 40mm beschikbaar bij coolbue
https://www.coolblue.nl/t...limme-horloges/merk:apple
toch jammer dat het geen 44mm zijnDvD77 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:08:
nog steeds 2 (tweedekans) zilveren 40mm beschikbaar bij coolbue
Amac heeft nu levertijden van 5-8 werkdagen: https://www.amac.nl/apple...m-rozenkwarts-sportbandje
Welk model en welke Mediamarkt?easy-cloud schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:16:
Er ligt nog een bij de Mediamarkt klaar voor mij gereserveerd (ondanks dat ik hem geannuleerd had), is er iemand die hem wilt overnemen?
Aahh goeie! 44mm spacegray, zwarte band in Mediamarkt Almere!
Mocht hij 'm niet willen dan wil ik 'm weleasy-cloud schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:18:
[...]
Geef ik even door aan een collega, kom er zo op terug! (indien mogelijk)easy-cloud schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:18:
[...]
Oke top!LeenVan schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:21:
[...]
Geef ik even door aan een collega, kom er zo op terug! (indien mogelijk)
de roze bij amac ook zie ik, nog steeds geen 44 ..... lamme vingers van het refreshen ...

Goud 44 op voorraad bij amac
Verwijderd
Jep, heb getwijfeld maar ik wil gewoon de 44. Even afwachten...
Edit: en weg op coolblue...😎
Edit: en weg op coolblue...😎
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2018 18:05 ]
CB voorraad is weer op
Alles is weer op!
Na een week is mijn Apple Watch nog steeds niet binnen door Mediamarkt. Had em 2 dagen na pre-order besteld.
Wel raar dat ze dan wel op de website hebben en verkopen maar de jouwe niet kunnen leveren.Soppyscroll schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:04:
Na een week is mijn Apple Watch nog steeds niet binnen door Mediamarkt. Had em 2 dagen na pre-order besteld.
kreeg vandaag weer een mail van ze.Jieve schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:29:
[...]
Wel raar dat ze dan wel op de website hebben en verkopen maar de jouwe niet kunnen leveren.
Vorige week hebben we je geïnformeerd over de status van jouw bestelling. Onze verwachting was dat we de Apple Watch deze week binnen zouden krijgen, maar dit is helaas niet het geval.
De leverancier heeft aangegeven deze zo snel mogelijk aan ons te kunnen leveren en vervolgens kunnen wij jouw pakketje klaarmaken voor verzending.
Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met de Track & Trace-code waarmee je de zending kan volgen.
Onze excuses voor het ongemak.
zelfde antwoord als vorige week.
Verwijderd
Hier hetzelfde verhaal, AW 4 44 space gray besteld bij Mediamarkt (winkel) op 21 september.
Tot vandaag geen reactie. Ook niets bekend over levertijd.
Tot vandaag geen reactie. Ook niets bekend over levertijd.
Lekker annuleren en gewoon websites afgaan. Heb de mijne besteld op woensdag en vandaag opgehaald. Werd gisteren al bezorgd.Soppyscroll schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:43:
[...]
kreeg vandaag weer een mail van ze.
Vorige week hebben we je geïnformeerd over de status van jouw bestelling. Onze verwachting was dat we de Apple Watch deze week binnen zouden krijgen, maar dit is helaas niet het geval.
De leverancier heeft aangegeven deze zo snel mogelijk aan ons te kunnen leveren en vervolgens kunnen wij jouw pakketje klaarmaken voor verzending.
Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met de Track & Trace-code waarmee je de zending kan volgen.
Onze excuses voor het ongemak.
zelfde antwoord als vorige week.
Zojuist de Mediamarkt Drachten binnen gelopen. Ze gaven aan dat de gold nog op voorraad was.
Helaas vergeten te vragen welke maat!
Helaas vergeten te vragen welke maat!
Het voorraad verschil tussen EU en VS, 44mm SG
https://ibb.co/hXdRxU
[ Voor 14% gewijzigd door DvD77 op 28-09-2018 20:19 ]
Jeetje, dat valt echt tegen
Iemand enig idee hoe het zit met de betaling van de Apple Watch? Ik heb de Watch 14 september besteld en er staat dat deze tussen 12 en 19 oktober geleverd wordt maar het bedrag is nog niet van mijn cc gehaald. Iemand hier ook ervaring mee?
En het stomme is, ik kom net terug uit de USA maar had bedacht dat het handiger zou zijn om 'm hier te kopen omdat ik dan gewoon een Europese lader heb.... en nu lukt het dus niet om er 1 aan te schaffen. :-|DvD77 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:13:
Het voorraad verschil tussen EU en VS, 44mm SG
Pas als de status naar voorbereiden voor verzending gaat wordt je betaling verwerkt.bulletproof93 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:50:
Iemand enig idee hoe het zit met de betaling van de Apple Watch? Ik heb de Watch 14 september besteld en er staat dat deze tussen 12 en 19 oktober geleverd wordt maar het bedrag is nog niet van mijn cc gehaald. Iemand hier ook ervaring mee?
Ik heb hem op de dag van de pre-order op bol.com besteld en ook nog niks geleverd gekregen. Bol.com geeft aan alleen op vrijdag leveringen te krijgen van de leverancier.. aangezien ik er vandaag niet bij zat mag ik dus weer een week wachten.Soppyscroll schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:04:
Ik heb de 44mm zilver aluminium met seashell sportloop. En jij?Msi92 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:06:
[...]
+1 Als alles toch x aantal weken levertijd heeft dan maar via Apple bestellen. Apple kennende zullen wij (hopelijk) de watch eerder krijgen dan 23-30 okt
Welke heb je besteld?
Het bandje vind ik niet bijzonder. Maar dat boeit me minder. Ik gebruik gewoon mijn zware sportbandje. Of het Milanese bandje dat ik nog van de allereerste serie heb.
Zojuist bij de MM in Rotterdam centrum geweest. Geen voorraad aanwezig maar maandag a.s. komt er weer een batch binnen van verschillende modellen.
I hope soo.KoenR schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:46:
Zojuist bij de MM in Rotterdam centrum geweest. Geen voorraad aanwezig maar maandag a.s. komt er weer een batch binnen van verschillende modellen.
mmm misschien toch maar met slaapzak voor de deur gaan liggen dan...KoenR schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:46:
maar is dat voorraad om de pre-orders te verwerken of verkoop voorraad ?
Toch maar bestelling geswitcht naar 40mm. Ik heb vrij kleine polsen voor een man. Ik vind oversized horloges niet mooi. Dus dan ben ik beter af met een kleinere Watch.
Dat ik een dag langer moet wachten, het zal wel. Ik heb nooit een Watch gehad dus die maand meer of minder zal ‘t ook niet schelen.
Dat ik een dag langer moet wachten, het zal wel. Ik heb nooit een Watch gehad dus die maand meer of minder zal ‘t ook niet schelen.