Net net de 44mm zwart besteld en afhalen bij de MediaMarkt Zaandam.
^
Hoe krijgen jullie überhaupt de optie om de watch te bestellen? ik kan de watch niet eens in m'n mandje doen
(MM)
Hoe krijgen jullie überhaupt de optie om de watch te bestellen? ik kan de watch niet eens in m'n mandje doen

(MM)
Ik kreeg niet de mogelijkheid om te bestellen bij Mediamarkt. Hoe krijgen jullie dat wel voor elkaar
Dat kan alleen als er ergens in de winkel voorraad is. Selecteer de gewenste watch en klik op 'Toon winkelvoorraad'. Vervolgens geen postcode opgeven waardoor de alle vestigingen ziet. Beetje inzoomen en voila, je ziet in alle winkels de voorraad.
Zojuist de zilveren 44mm gehaald bij Coolblue Groningen..Had al een 44mm SG, maar deze schuif ik door naar een kennis....
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Als we ff inzoomen op op de Mediamarkt locaties dan is er nog voorraad
Leuk voor de mensen die daar wonen. Is er iemand zo aardig daar 1 voor mij op te halen?
- In Bergen op Zoom op voorraad
[ Voor 30% gewijzigd door Flaterik op 25-09-2018 12:51 ]
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Net bij Amac in Delft geweest, schijnbaar verwachten ze een nieuwe levering begin oktober, hopelijk zit ik daar ook bij qua pre-order (volgends de medewerker waarschijnlijk wel)
[ Voor 15% gewijzigd door Tripwire999 op 25-09-2018 13:18 ]
Nou vandaag ff rondje Utrecht Nieuwegein gedaan. Mediamarkt Amac etc..
In Nieuwegein was de watch nog op voorraad volgens de website, dus ik ben er snel heen gegaan. Helaas bij aankomst was die gereserveerd.
Geen enkel had ze helaas ook niet achter liggen in het magazijn. Uiteindelijk bij MM The wall in leidsche rijn maar gepreordered.
In Nieuwegein was de watch nog op voorraad volgens de website, dus ik ben er snel heen gegaan. Helaas bij aankomst was die gereserveerd.
Geen enkel had ze helaas ook niet achter liggen in het magazijn. Uiteindelijk bij MM The wall in leidsche rijn maar gepreordered.
RandyJC
Daar woon ik. Zie niets op de site? Wek type hebben ze voorraad?Flaterik schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:51:
Als we ff inzoomen op op de Mediamarkt locaties dan is er nog voorraadLeuk voor de mensen die daar wonen. Is er iemand zo aardig daar 1 voor mij op te halen?
![]()
Mediamarkt Ede had een SpaceGrey 44 binnen maar helaas zonder Sportbandje..
Zojuist contact gehad met Amac,
Ze verwachten volgende week dinsdag een levering voor alle vestigingen. Ze worden dan naar de vestigingen gestuurd en woensdag binnen verwacht. Het is volgens de medewerker van Amac afwachten of de levering alle orders dekt...
Ze verwachten volgende week dinsdag een levering voor alle vestigingen. Ze worden dan naar de vestigingen gestuurd en woensdag binnen verwacht. Het is volgens de medewerker van Amac afwachten of de levering alle orders dekt...
Amac kennende zal dat niet de gehele lading dekken. Ze beloven ieder jaar opnieuw gouden bergen, maar uiteindelijk blijkt het niet juist te zijn. In het midden gelaten of dit aan de Amac ligt of aan de leveringen van Apple uit.
Zojuist bericht ontvangen dat mijn bestelling van de online Apple Store onderweg is. Oorspronkelijke levertijd stond op 5-12 oktober, maar hij wordt 28 september (aankomende vrijdag) al bezorgd.
Dat is goed om te horen. Welk model had je besteld?Thriz schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:07:
Zojuist bericht ontvangen dat mijn bestelling van de online Apple Store onderweg is. Oorspronkelijke levertijd stond op 5-12 oktober, maar hij wordt 28 september (aankomende vrijdag) al bezorgd.
Ja, zeker goed nieuws. Ik had de 40mm Aluminium Space Gray met zwart geweven sportbandje besteld. Hopelijk krijgt iedereen 'm hier eerder binnen dan verwacht.MelvinW schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:12:
[...]
Dat is goed om te horen. Welk model had je besteld?
Staan er ook ergens real life foto's van de watch met dat geweven sportbandje? zie enkel die studiofoto's overal, ben wel benieuwd hoe dat real life er uit ziet.
https://forums.macrumors....le-watch.1872015/page-366AnthonyR schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:29:
Staan er ook ergens real life foto's van de watch met dat geweven sportbandje? zie enkel die studiofoto's overal, ben wel benieuwd hoe dat real life er uit ziet.
Ik heb net toch maar een pre-order gedaan bij Apple zelf. Steeds speuren in winkels vind ik behoorlijk irritant worden en een maandje geduld kan ik wel opbrengen
Vanmiddag kon ik er eentje online reserveren. Ga hem deze week ophalen. 44mm goudkleurig.
Veel plezier allen met uitpakken!
youtube.com/@hisrep
Waarom zou je een hermes edition kopen? Veel te duur m.i. Wel super gaaf! Qua functies is alles hetzelfde toch?
Mijn est del staat op 22-29 oct. Nog veel te lang wachten iig
Je krijgt een Watch face die alleen beschikbaar is op het Hermès model. Ik koop ‘m echter vooral vanwege het hoog kwaliteit leren bandje. Ben er erg blij meeturkeyhakan schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:56:
Waarom zou je een hermes edition kopen? Veel te duur m.i. Wel super gaaf! Qua functies is alles hetzelfde toch?
Had jij ook niet de keramische versie vorig jaar? Ik vond die gehele witte wel erg vet hoor!! Maar tering, deze Hermès editie kost een aardige duit zeg...MelvinW schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:31:
[...]
Je krijgt een Watch face die alleen beschikbaar is op het Hermès model. Ik koop ‘m echter vooral vanwege het hoog kwaliteit leren bandje. Ben er erg blij mee
Klopt, maar vond het toen erg jammer dat er niet veel keus in bandjes is. Ik wilde nu voor een gouden Stainless Steel gaan, maar dan heb je eigenlijk hetzelfde probleem weer. Als Apple leren bandjes met gouden aansluiting had gemaakt, dan had ik ‘m wel gekocht. Ik vind een leren bandje het mooist, dus dan is de keuze voor een Hermès al snel gemaakt!pdavie2311 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:10:
[...]
Had jij ook niet de keramische versie vorig jaar? Ik vond die gehele witte wel erg vet hoor!! Maar tering, deze Hermès editie kost een aardige duit zeg...
Als ze het volgende week woensdag in alle vestigingen verwachten, betekent dit dat ik het woensdag ook zou kunnen kopen? Of gaat hier, om welke reden dan ook, een dag overeen?ep012 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:56:
Zojuist contact gehad met Amac,
Je zou binnen kunnen lopen en met een beetje mazzel tegen een voorraad aan kunnen lopen.mr.JamesBond schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:18:
[...]
Als ze het volgende week woensdag in alle vestigingen verwachten, betekent dit dat ik het woensdag ook zou kunnen kopen? Of gaat hier, om welke reden dan ook, een dag overeen?
Twijfel er overigens wel aan, aangezien de medewerker zichzelf afvroeg of er wel voldoende voorraad binnen komt om de pre orders te voldoen.
Ik heb gelijk aan mijn werk doorgegeven dat ik volgende week woensdag pas om 11:00 uur beginep012 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:27:
[...]
Je zou binnen kunnen lopen en met een beetje mazzel tegen een voorraad aan kunnen lopen.
Twijfel er overigens wel aan, aangezien de medewerker zichzelf afvroeg of er wel voldoende voorraad binnen komt om de pre orders te voldoen.
Oftewel ik ga om 10:00 uur gelijk de Amac naar binnen en hoop dat ze het op voorraad hebben. Als dit niet het geval is, probeer ik het 's middags gewoon weer.
Ik ben benieuwd of het je luktmr.JamesBond schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:32:
[...]
Ik heb gelijk aan mijn werk doorgegeven dat ik volgende week woensdag pas om 11:00 uur begin![]()
Oftewel ik ga om 10:00 uur gelijk de Amac naar binnen en hoop dat ze het op voorraad hebben. Als dit niet het geval is, probeer ik het 's middags gewoon weer.
Ik probeer de sites nog even in de gaten te houden voor een "ophaal" Watch.
Zo na vergelijken van de Duitse aanbieders de Apple Watch Series 4 LTE 44mm Edelstahlgehäuse mit Milanaise Armband besteld. Levering vanaf 25 oktober. Via Cyberport en Paypal betaald dus compleet verzekerd.
Trouwens de meest complete verzekering incl diefstal voor drie jaar heb ik ook gedaan. Paar tientjes per jaar voor een luxe gebruiksvoorwerp vond ik schappelijk.
Cyberport extraSchutz 36 Monate inkl. Diebstahlschutz (800 bis 900 Euro)
Zum Artikel
Stückpreis: 129,90
Apple rekent €99 voor twee jaar technische garantie.
De voor 8 - 15 okt geplande iphone xs max grey werd net via DHL aangekondigd...... voor morgen ☺👍
Trouwens de meest complete verzekering incl diefstal voor drie jaar heb ik ook gedaan. Paar tientjes per jaar voor een luxe gebruiksvoorwerp vond ik schappelijk.
Zum Artikel
De voor 8 - 15 okt geplande iphone xs max grey werd net via DHL aangekondigd...... voor morgen ☺👍
Helaas is dat geen optie voor me. Hier in Leeuwarden zijn de enige verkopers eigenlijk Amac en MediaMarkt. Nu ik weet dat de Amac ze volgende week woensdag waarschijnlijk heeft, dus ga ik daar mijn pijlen op richten.ep012 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:38:
[...]
Ik ben benieuwd of het je lukt
Ik probeer de sites nog even in de gaten te houden voor een "ophaal" Watch.
Aah fet ik twijfelde ook maar weer niet gedaan. Welke band heb je erbij?MelvinW schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:22:
Ik heb mijn Apple Watch ook eindelijk binnen!
[Afbeelding]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Maar geldt deze verzekering wel in het buitenland?Redcoonklant schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:39:
Zo na vergelijken van de Duitse aanbieders de Apple Watch Series 4 LTE 44mm Edelstahlgehäuse mit Milanaise Armband besteld. Levering vanaf 25 oktober. Via Cyberport en Paypal betaald dus compleet verzekerd.
Zum Artikel
Ik ben voor deze gegaan: https://www.apple.com/sho...l-bleu-indigo-single-tourDonstil schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:16:
[...]
Aah fet ik twijfelde ook maar weer niet gedaan. Welke band heb je erbij?
1300 euro?! Wat is hier anders aan dan de "normale" Watch 4? Of betaal je daadwerkelijk 850 euro voor een leren bandje?MelvinW schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:29:
[...]
Ik ben voor deze gegaan: https://www.apple.com/sho...l-bleu-indigo-single-tour

Een normale Stainless Steel 44mm begint ook bij €749 hoor. En dan krijg je er alleen een sportbandje bij. Bij de Hermès-editie krijg je voor €600 extra een Hermès leren bandje, een oranje sport band, een exclusieve wijzerplaat en een jaar extra fabrieksgarantie.SparksNL schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:42:
[...]
1300 euro?! Wat is hier anders aan dan de "normale" Watch 4? Of betaal je daadwerkelijk 850 euro voor een leren bandje?
OK. dus niet hetzelfde als een "normale" Watch 4. Vind ik die 600 euro extra nog steeds erg veel. Die sport band kost 60 euro of zo? Jaar extra fabrieksgarantie zal iets van 90 euro zijn? Die wijzierplaat is een digitale watch face? Kortom, betaal je ongeveer 450 euro voor een leren bandje?MelvinW schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:48:
[...]
Een normale Stainless Steel 44mm begint ook bij €749 hoor. En dan krijg je er alleen een sportbandje bij. Bij de Hermès-editie krijg je voor €600 extra een Hermès leren bandje, een oranje sport band, een exclusieve wijzerplaat en een jaar extra fabrieksgarantie.
Of zie ik dat verkeerd? Nu weet ik natuurlijk niet waar dat leer vandaag komt, maar dat zijn toch bizarre prijzen nietwaar? Wel een mooi ding overigens!
Ooit naar de prijzen van Hermès gekeken? Die durven ook €750 voor een sleutelhanger te vragenSparksNL schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:53:
[...]
OK. dus niet hetzelfde als een "normale" Watch 4. Vind ik die 600 euro extra nog steeds erg veel. Die sport band kost 60 euro of zo? Jaar extra fabrieksgarantie zal iets van 90 euro zijn? Die wijzierplaat is een digitale watch face? Kortom, betaal je ongeveer 450 euro voor een leren bandje?
Of zie ik dat verkeerd? Nu weet ik natuurlijk niet waar dat leer vandaag komt, maar dat zijn toch bizarre prijzen nietwaar? Wel een mooi ding overigens!
Aah ja cool. Ik vind die blauw witte band ook gaaf (korte stukje wit. Andere blauw)MelvinW schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:29:
[...]
Die is ook tof inderdaad, vooral in combinatie met de wijzerplaat. Wellicht dat ik dat bandje in de toekomst er nog bij koop. Voor nu wel even genoeg geld aan Apple gegevenDonstil schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:20:
[...]
Aah ja cool. Ik vind die blauw witte band ook gaaf (korte stukje wit. Andere blauw)
Ja die wijzerplaat is cool. Zitten alle Hermes wijzerplaten op het Hermes model? Of alleen de kleur die bij je bandje hoort?MelvinW schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:22:
[...]
Die is ook tof inderdaad, vooral in combinatie met de wijzerplaat. Wellicht dat ik dat bandje in de toekomst er nog bij koop. Voor nu wel even genoeg geld aan Apple gegeven
Het bandje is €369SparksNL schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:53:
[...]
OK. dus niet hetzelfde als een "normale" Watch 4. Vind ik die 600 euro extra nog steeds erg veel. Die sport band kost 60 euro of zo? Jaar extra fabrieksgarantie zal iets van 90 euro zijn? Die wijzierplaat is een digitale watch face? Kortom, betaal je ongeveer 450 euro voor een leren bandje?
https://www.apple.com/de/...TQC2ZM/A/apple-watch-hermès-44-mm-single-tour-swift-lederarmban-bleu-indigo?fnode=dc1873f18d758d4e30a6b1affb9112cf5fb0b46b2cc6b66f60f67b8fd1e71382e74ddb7649d270e763d990a1755987c1e9f96ef7a37d4a857dd5807e2ff306151f5bc40d2ce1eb1232c108e2fc821012
Jij hebt smaak!MelvinW schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:22:
Ik heb mijn Apple Watch ook eindelijk binnen!
[Afbeelding]
1500€ voor een goed horloge is geen geld. Een Hublot is al vaak een jaarsalaris van de meeste.
Een Hermes is hier ook echt een optie!
Heb je hier nog verschil in? Of je deze in Duitsland koopt of in Singapore/HongKong?
Heb 2 keuzes
de watch ergens (pre)orderen en er maar klakkeloos op wachten
of
vragen aan familie of ze er 1 van vakantie Florida willen terugnemen, en zij keren terug op 25okt.
wat resteert zijn vragen...
.... prijsverschil met USA groot? of met de huidige koers te verwaarlozen? zeke wel iets goedkoper?
....horloge werkt gewoon hetzelfde? garantie zal wel anders zijn denk ik(?)
of toch maar hier in NL...
...
of
vragen aan familie of ze er 1 van vakantie Florida willen terugnemen, en zij keren terug op 25okt.
.... prijsverschil met USA groot? of met de huidige koers te verwaarlozen? zeke wel iets goedkoper?
...
Alleen al om de garantie zou ik hem in NL gaan kopen. Scheelt een hoop gedoe!knakker2 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:26:
Heb 2 keuzes
of
...
Je kunt ze allemaal kiezen:Donstil schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:24:
[...]
Ja die wijzerplaat is cool. Zitten alle Hermes wijzerplaten op het Hermes model? Of alleen de kleur die bij je bandje hoort?
[...]
Het bandje is €369
https://www.apple.com/de/...TQC2ZM/A/apple-watch-hermès-44-mm-single-tour-swift-lederarmban-bleu-indigo?fnode=dc1873f18d758d4e30a6b1affb9112cf5fb0b46b2cc6b66f60f67b8fd1e71382e74ddb7649d270e763d990a1755987c1e9f96ef7a37d4a857dd5807e2ff306151f5bc40d2ce1eb1232c108e2fc821012

Het maakt niet uit waar je ‘m kooptJieve schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:25:
[...]
Jij hebt smaak!
1500€ voor een goed horloge is geen geld. Een Hublot is al vaak een jaarsalaris van de meeste.
Een Hermes is hier ook echt een optie!
Heb je hier nog verschil in? Of je deze in Duitsland koopt of in Singapore/HongKong?
Garantie maakt niet zoveel uit. De Apple watch zonder 4G valt in de categorie die officieel wereldwijd garantie heeft. Zie: https://www.apple.com/leg...warranty-document-us.htmlknakker2 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:26:
Heb 2 keuzes
of
...
Wel is het een jaartje korter.
reden genoeg om USA maar te laten schieten denk ik zo.. een jaar is toch een jaar!Donstil schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:37:
[...]
Garantie maakt niet zoveel uit. De Apple watch zonder 4G valt in de categorie die officieel wereldwijd garantie heeft. Zie: https://www.apple.com/leg...warranty-document-us.html
Wel is het een jaartje korter.
Dus..maar weer verder als een potloodventer in de bosjes in afwachting op iets wat spontaan ineens te bestellen is.
Als in NL 4G beschikbaar is voor de iWatch, kan ik denk je deze aanmelden hiervoor? Of werkt dat alleen in het land waar je hem hebt aangeschaft?MelvinW schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:34:
[...]
Je kunt ze allemaal kiezen: [Afbeelding]
[...]
Het maakt niet uit waar je ‘m koopt.
+1 Als alles toch x aantal weken levertijd heeft dan maar via Apple bestellen. Apple kennende zullen wij (hopelijk) de watch eerder krijgen dan 23-30 oktDigilike schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:02:
Ik heb net toch maar een pre-order gedaan bij Apple zelf. Steeds speuren in winkels vind ik behoorlijk irritant worden en een maandje geduld kan ik wel opbrengen
Welke heb je besteld?
Eerlijk, dit is gewoon mooi natuurlijk. Maar ik zou t er persoonlijk niet voor over hebben. Mede omdat ik gezien heb dat de levensduur van een Apple Watch zo'n 3 jaar is (voor nieuwere modellen mischien 4). Maar als je t kan en wil missen, sowieso ervoor gaan.MelvinW schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:29:
[...]
krijg nu diverse meldingen binnen van istocknow dat er verschillende modellen Apple Watches en
iPhone XS en iPhone XS Max zojuist aan de voorraad zijn toegevoegd van de 3 Nederlandse Apple Stores
sla je slag!
iPhone XS en iPhone XS Max zojuist aan de voorraad zijn toegevoegd van de 3 Nederlandse Apple Stores
sla je slag!
Het is jammer dat winkel en online voorraad verschilt, er zijn 'n paar in alle 3 stores binnengekomen
[ Voor 9% gewijzigd door Msi92 op 26-09-2018 10:06 ]
Inderdaad ik zie online in ieder geval voor de zilvere versie van de Apple Watch geen voorraad.. misschien maar even bellen.Msi92 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:03:
Het is jammer dat winkel en online voorraad verschilt, er zijn 'n paar in alle 3 stores binnengekomen
3 stores? Volgens mij zijn er toch echt maar 2?Geert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:02:
krijg nu diverse meldingen binnen van istocknow dat er verschillende modellen Apple Watches en
sla je slag!![]()
AmsterdamScrtz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:12:
[...]
3 stores? Volgens mij zijn er toch echt maar 2?
Den Haag
Haarlem
Je hebt gelijk

Nou hup Apple, nu nog de online bestellingen verwerken zodat ik niet tot 23 okt hoef te wachten XD
Ik haal er 2 op vanavond in A'damMsi92 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:18:
Nou hup Apple, nu nog de online bestellingen verwerken zodat ik niet tot 23 okt hoef te wachten XD
Stuur een DM en dan heb je 'm vanavond (ergens op de route Adam-Leeuwarden) in huis of anders morgen via PostNL
[ Voor 33% gewijzigd door Flaterik op 26-09-2018 10:31 ]
Levertijd van Stainless GPS & Cellular watches in Duitsland is ondertussen meer dan een maand.
Ben benieuwd of daar nog wat van af gaat.
meh alleen de space gray is dus op voorraad -_- is er iets met die zilveren variant ofzo dat die bijna nergens op voorraad is?
Haarlem heeft een 40mm zilveren op voorraadTripwire999 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:28:
meh alleen de space gray is dus op voorraad -_- is er iets met die zilveren variant ofzo dat die bijna nergens op voorraad is?
Haha ik wil 44mmGeert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:30:
[...]
Haarlem heeft een 40mm zilveren op voorraad
Ik vind de zilveren juist cheap overkomen. Dat heb ik bij de space grey minder.
Weet iemand of de goude watch de zelfde kleur als de Gold XS is?
Als je de SS goud variant hebt wel jaJieve schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:32:
Weet iemand of de goude watch de zelfde kleur als de Gold XS is?
Dit had ik ook inderdaad, daarom nu maar voor SG gegaan. Als je voor zilver gaat moet je gewoon die SS variant hebben imo, anders ziet het er niet uitKhayma schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:32:
Ik vind de zilveren juist cheap overkomen. Dat heb ik bij de space grey minder.
Nou ik ook, mijn order van 2-9 staat nog steeds stil, alle afgelopen releases kwamen bestellingen altijd eerder. Ziet er nu dus niet zo uit.Impstoker schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:23:
Levertijd van Stainless GPS & Cellular watches in Duitsland is ondertussen meer dan een maand.
Oke thanks.Scrtz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:38:
[...]
Als je de SS goud variant hebt wel ja
[...]
Dit had ik ook inderdaad, daarom nu maar voor SG gegaan. Als je voor zilver gaat moet je gewoon die SS variant hebben imo, anders ziet het er niet uit
Jammer dat de apple stores voor de noordelijke provincies veel tijd innemen om te bereiken. Zou bijna 3,5 -4 uur reis tijd zijn.
Update: heen en terug*
Update: heen en terug*
[ Voor 9% gewijzigd door ep012 op 26-09-2018 11:07 ]
Maakt mij niet uit wat jullie vinden
ik vind zilver gewoon mooi
Zojuist de SG geruild voor een zilveren. Ik vind juist de zilveren chiquer...Scrtz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:38:
[...]
Als je de SS goud variant hebt wel ja
[...]
Dit had ik ook inderdaad, daarom nu maar voor SG gegaan. Als je voor zilver gaat moet je gewoon die SS variant hebben imo, anders ziet het er niet uit
Ik wil best wat bestellingen meenemen vanavond. Je kan zelf bestellen en aangeven dat iemand/ik 'm kom ophalen in Amsterdam. Ik breng 'm langs als je woont tussen Adam en Leeuwarden, anders morgen een PostNL pakketje.
Geen voorraad apple watches 44m meer in Apple stores..Flaterik schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:39:
Ik wil best wat bestellingen meenemen vanavond. Je kan zelf bestellen en aangeven dat iemand/ik 'm kom ophalen in Amsterdam. Ik breng 'm langs als je woont tussen Adam en Leeuwarden, anders morgen een PostNL pakketje.
Stainless Steel verkopen ze niet in NL toch?xven0mxz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:43:
[...]
Geen voorraad ss 44m meer in Apple stores..
Typ foutje..Jieve schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:46:
[...]
Stainless Steel verkopen ze niet in NL toch?
Wou al zeggen, zou meteen ergens voor de deur gaan liggen
Ja hoor, dat zal gewoon werken. Alleen met een Watch uit Amerika zal dat niet werken, aangezien de Watch daar andere LTE-frequenties heeft. In de rest van de wereld verkopen ze hetzelfde model die ook compatible is met de frequenties die in Nederland gebruikt worden.Jieve schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:07:
[...]
Als in NL 4G beschikbaar is voor de iWatch, kan ik denk je deze aanmelden hiervoor? Of werkt dat alleen in het land waar je hem hebt aangeschaft?
Ik ga er niet meer op wachten.. Koop nu gewoon de GPS en als de LTE-versie er is, schakelen we dan wel overMelvinW schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:48:
[...]
Ja hoor, dat zal gewoon werken. Alleen met een Watch uit Amerika zal dat niet werken, aangezien de Watch daar andere LTE-frequenties heeft. In de rest van de wereld verkopen ze hetzelfde model die ook compatible is met de frequenties die in Nederland gebruikt worden.
KPN, T-mobile & Vodafone:

Als je een aluminium Apple Watch wilt dan heeft het naar mijn mening inderdaad weinig zin om een LTE-versie in het buitenland te gaan halen. Nu met de Series 4 was het voor providers een perfect moment om het ook naar Nederland te brengen, maar helaas. Het valt me echt tegen hoe ver Nederland achterloopt met veel dingen, Apple Pay, eSIM op Apple Watch en straks ook op de Xs is er geen ondersteuning voor Dual Sim vanuit Nederlandse providers.Flaterik schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:39:
[...]
Ik ga er niet meer op wachten.. Koop nu gewoon de GPS en als de LTE-versie er is, schakelen we dan wel over![]()
KPN, T-mobile & Vodafone:
Volgens de WhatsApp chat van Coolblue wordt er in de week van 8 oktober een nieuwe batch apple watches verwacht.
Maar ze konden natuurlijk niet zeggen welke ze binnen kregen en hoeveel..ep012 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:57:
Volgens de WhatsApp chat van Coolblue wordt er in de week van 8 oktober een nieuwe batch apple watches verwacht.
Nope.DirtyDutch schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:10:
[...]
Maar ze konden natuurlijk niet zeggen welke ze binnen kregen en hoeveel..
Ik heb toch maar een SP 44mm bestelt, eerst maar kijken of zo een watch bevalt, kan hem altijd doorspelen aan fam en een SS/Hermes versie aanschaffen!
Vrijdagochtend komt die! 😬
Vet! Waar leveren ze zo snel?Jieve schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:00:
Ik heb toch maar een SP 44mm bestelt, eerst maar kijken of zo een watch bevalt, kan hem altijd doorspelen aan fam en een SS/Hermes versie aanschaffen!
Collega van mij kreeg een e-mail van de Wehkamp dat zij nu de watch 4 serie hebben. Dus heb meteen via die collega 1 bestelt. 😬
Zie niks op de site
You and I have memories longer than the road ahead
Goed geregeldJieve schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:09:
[...]
Collega van mij kreeg een e-mail van de Wehkamp dat zij nu de watch 4 serie hebben. Dus heb meteen via die collega 1 bestelt. 😬
Staat er idd niet meer zie ik...Captain Planet schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:12:
Zie niks op de site
Misschien op Artikelnummer: 16-162-601?
Yep, uitverkocht: https://www.wehkamp.nl/ap...-44mm-sportband-16162601/
https://app.box.com/s/aiuo32cvsemlipoyuph443n2v0stvme8jonhy schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:13:
[...]
Goed geregeldOp de Wehkamp site zelf staat echter alleen de 3 serie. Heeft je collega inside informatie?
Oh kan hem al vanaf morgenmiddag ophalen! 🤗
[ Voor 8% gewijzigd door Jieve op 26-09-2018 17:23 ]
Opmerkelijk eigenlijk dat in heel Europa alleen Parijs nog voorraad heeft (SG 44 mm sport band).
iPhones zijn beter leverbaar dan de watches, misschien toch omdat het een S jaar is?
iPhones zijn beter leverbaar dan de watches, misschien toch omdat het een S jaar is?
Ik denk vanwege de redesign van de watch dat mensen nu willen overstappen!ep012 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:06:
Opmerkelijk eigenlijk dat in heel Europa alleen Parijs nog voorraad heeft (SG 44 mm sport band).
Ik ben daar inderdaad 1 vaneasy-cloud schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:08:
[...]
Ik denk vanwege de redesign van de watch dat mensen nu willen overstappen!
Maar we wachten gewoon af!
Gelukkig heb ik mijne al sinds release dag! Nu nog 1 voor mijn vriendin hahaep012 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:10:
[...]
Ik ben daar inderdaad 1 van![]()
Maar we wachten gewoon af!
Denk met beide...easy-cloud schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:08:
[...]
Ik koop elk jaar een nieuwe iPhone, ik twijfel al heeel lang over een watch, steeds meer mensen gevraagd wat zij van de watch vinden, ook welke apps etc zij gebruiken.
Wou eigenlijk een SS/Hermes, maar eerst even kijken of het echt bevalt.
Zag op MacRumors het volgende;https://www.macrumors.com/2018/09/26/apple-watch-series-4-second-supplier-compal/
Heb de Keynote live gekeken en bij de Watch zei ik meteen “Die wil ik!” (Kom van een S0) en bij de Xs zei ik “Leuk ding, maar ik wacht even een ronde”... tot ik op 14 September een notificatie kreeg “Pre-orders gestart”. Fuck yeah dat ik m wil!easy-cloud schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:08:
[...]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Wowie! Ik heel casual op Coolblue kijken, zag ik dat er, met 12 euro korting, een tweede kansje stond van de 44mm space gray met sportbandje. Vandaag besteld morgen in huis. Ik kon echter nergens een 'Bestellen'- knop vinden. Tien minuten aan de lijn gehouden, totdat een vriendelijke meneer op nam en alles voor me geregeld had. Als het goed is heb ik hem dus morgen binnen! Met twee jaar garantie (apple care sluit ik los af).