Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-09 10:51
JackSparrow schreef op zondag 23 september 2018 @ 00:31:
[...]

Is de 4G frequentie van de Watch meer beperkt dan die van de iPhone. Mijn Amerikaanse iPhone X doet het namelijk perfect in NL.
Yep: apple.com/watch/cellular

In Europa wordt volgens mij vooral band 3, 7 en 20 gebruikt en die ontbreken allemaal op de Watch uit de VS.

[ Voor 5% gewijzigd door MelvinW op 23-09-2018 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

MelvinW schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 23:47:
[...]

Dat is echt bullshit hoor. Ik heb mijn Series 3 LTE in het Verenigd Koninkrijk gekocht voordat eSIM in mijn land ondersteund werd. Inmiddels ondersteunt mijn provider het in de UAE en ik kon mijn abonnement gewoon koppelen aan mijn UK Watch. Het enige wat Apple heeft aangegeven is dat je niet kan roamen, wat klopt.
Het kan dat het werkt in de praktijk.
Alleen geeft Apple aan dat het koppelen van de esim enkel werkt in het land van verkoop.

Een statement die we natuurlijk alleen kunnen testen op het moment dat hier providers de esim gaan ondersteunen. Maar afgaande op de laatste berichten kan dat nog wat jaartjes gaan duren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Wootism schreef op zondag 23 september 2018 @ 00:47:
[...]

Het kan dat het werkt in de praktijk.
Alleen geeft Apple aan dat het koppelen van de esim enkel werkt in het land van verkoop.

Een statement die we natuurlijk alleen kunnen testen op het moment dat hier providers de esim gaan ondersteunen. Maar afgaande op de laatste berichten kan dat nog wat jaartjes gaan duren helaas.
Heb je een link naar die statement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

MelvinW schreef op zondag 23 september 2018 @ 01:02:
[...]

Heb je een link naar die statement?
Nee helaas, dit kreeg ik te horen vanuit Apple London. Heb het niet zwart op wit.
Er werd gezegd dat ondanks dat Nederland bijvoorbeeld dezelfde frequenties zou gebruiken als het land van aanschaf het niet zou gaan werken. Nu niet en in de toekomst niet.

Moet zeggen dat ik zelf ook begin te twijfelen aangezien de Apple website zelf minder stellig is met z’n omschrijving:
“They have been optimized for use in the country of purchase, and not all models work in all countries or regions.”

https://www.apple.com/watch/cellular/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Wootism schreef op zondag 23 september 2018 @ 01:32:
[...]

Nee helaas, dit kreeg ik te horen vanuit Apple London. Heb het niet zwart op wit.
Ondanks dat Nederland bijvoorbeeld dezelfde frequenties zou gebruiken als het land van aanschaf zou het niet gaan werken. Nu niet en in de toekomst niet.

Moet zeggen dat ik zelf ook begin te twijfelen aangezien de Apple website zelf minder stellig is met z’n omschrijving:
“They have been optimized for use in the country of purchase, and not all models work in all countries or regions.”

https://www.apple.com/watch/cellular/
Nja, ik kan uit ervaring zeggen dat een model uit een ander land gewoon werkt. Een VS-versie kan alleen niet buiten Amerika gebruikt worden, maar alle modellen uit Europa zijn exact hetzelfde. Er staat zelfs een Nederlandse beschrijving op de Duitse Apple Watch verpakking. Zodra het in Nederland mogelijk wordt om eSIMs te gebruiken, schuiven ze dezelfde voorraad gewoon door naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

@MelvinW
Ik hoop oprecht dat dit zo is.
Alleen de tegenstrijdigheid van de verschillende verklaringen vind ik zo vaag.

Een collega van mij heeft een door Apple georganiseerde info-WebEx bijgewoond van de Series 3 waarbij ook duidelijk werd aangegeven dat een in Duitsland gekocht model nooit zal werken in NL.
Wellicht om verkopen over de grens te ontmoedigen, ik heb geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppe schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 21:59:
[...]

Ik heb vanochtend om 09:30 besteld en gekozen voor afhalen in de winkel. Mailtje gehad met de bevestiging en verder niets meer gehoord, zal wel goed komen
Kijk ik dus net nog even mijn bestel geschiedenis is hij dus daadwerkelijk wel verstuurd. Even later melding van PostNL. Ze komen dus wel zondag(vandaag dus)langs.
Zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:12

Toppe

Oké ✅

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 02:11:
[...]

Kijk ik dus net nog even mijn bestel geschiedenis is hij dus daadwerkelijk wel verstuurd. Even later melding van PostNL. Ze komen dus wel zondag(vandaag dus)langs.
Zal mij benieuwen.
Netjes toch?

Overigens vindt ik de klantenservice van CB nu al ruk, gister middag 14:31 een WhatsApp gestuurd, om 20:47 nog niets gehoord dus nog een berichtje er achter aan, nu 09:01 nog niets gehoord en volgens de website reageren ze binnen 2 uur... zullen wel niet Nederlandse uren zijn :X

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppe schreef op zondag 23 september 2018 @ 09:01:
[...]

Netjes toch?

Overigens vindt ik de klantenservice van CB nu al ruk, gister middag 14:31 een WhatsApp gestuurd, om 20:47 nog niets gehoord dus nog een berichtje er achter aan, nu 09:01 nog niets gehoord en volgens de website reageren ze binnen 2 uur... zullen wel niet Nederlandse uren zijn :X
CB heeft toch echt wel goeie service hoor. Een achterstand door een piekmoment kan altijd.
Waarom bel niet je niet even? Of kan dat de zondag niet?

Ik bel altijd naar klantendiensten, gaat snelst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 09:18:
[...]

CB heeft toch echt wel goeie service hoor. Een achterstand door een piekmoment kan altijd.

Ik had het net zo met een WhatsApp, ik was niet in de gelegenheid om te bellen ander had ik het wel gedaan. Tot nu toe niks ontvangen maar als mijn watch vandaag komt hoef ik geen reactie meer.

Heb eigenlijk nooit klachten gehad met CB alles is altijd snel en perfect geleverd.

Heeft vast puur met alle Apple producten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 14:23
Maar waar moet ik nu zijn voor een redelijke levertermijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Spanky79 schreef op zondag 23 september 2018 @ 10:55:
Maar waar moet ik nu zijn voor een redelijke levertermijn?
Coolblue heeft af en toe nog wel voorraden, lijkt er op alsof ze minder voorraad beschikbaar stellen dan fysiek aanwezig om een of andere reden.

Heb hem net opgehaald. Wat een mooi ding hoor!

[ Voor 7% gewijzigd door Toppe op 23-09-2018 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:03
Zojuist bij Mediamarkt groningen en Coolblue groningen geweest.

Deze hebben geen voorraad van de Apple watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Ik wacht wel tot ergens in november/december, kan wel iedere dag gaan kijken naar de verwachte levertijd maar dat gaat echt niet sneller.

Volgens Apple.nl is de verwachte levertijd iets van 4 a 5 week, gaat voorlopig echt niet korter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 19:04

TheVMaster

Moderator WOS
MelvinW schreef op Sunday 23 September 2018 @ 00:41:
[...]

Yep: apple.com/watch/cellular

In Europa wordt volgens mij vooral band 3, 7 en 20 gebruikt en die ontbreken allemaal op de Watch uit de VS.
Oei...goed om te weten als je een Celullar Watch uit de VS wilt meenemen....thanks!
Toppe schreef op Sunday 23 September 2018 @ 11:34:
[...]

Coolblue heeft af en toe nog wel voorraden, lijkt er op alsof ze minder voorraad beschikbaar stellen dan fysiek aanwezig om een of andere reden.

Heb hem net opgehaald. Wat een mooi ding hoor!
Ja, mijn vrouw heeft er daar zaterdagmorgen (net na 00:00) een kunnen bestellen. Die wordt later vandaag bezorgd. Ze vond die van mij dusdanig mooi dat ze ook overstag is (van een Gear naar een Watch).

[ Voor 39% gewijzigd door TheVMaster op 23-09-2018 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-09 17:54
Heb zonet bij coolblue groningen een 44mm opgehaald, met de roze sportband. Is de case nou geel goud of rose ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

rayvonrk schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:11:
Heb zonet bij coolblue groningen een 44mm opgehaald, met de roze sportband. Is de case nou geel goud of rose ?
Goudkleurig aluminium 8)7 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
Of mijn ogen zijn slecht maar lijkt toch echt rose goud.(kleur)

[ Voor 1% gewijzigd door rayvonrk op 23-09-2018 13:16 . Reden: Kleur ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

rayvonrk schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:14:
[...]

Of mijn ogen zijn slecht maar lijkt toch echt rose goud.(kleur)
Zal zo komen vanwege het aluminium waardoor de kleur anders overkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:36
Baalde er echt van dat Mediamarkt het niet op tijd kon leveren. Heb 2 dagen na de Pre-order bestelt maar de hele week werd vermeld dat ze genoeg op voorraad zouden hebben.
Nu moet ik nog langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
rayvonrk schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:11:
Had je deze besteld? Of ben je gewoon binnen gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
ep012 schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:39:
[...]

Had je deze besteld? Of ben je gewoon binnen gelopen?
Besteld, maar ik ga hem terug brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
rayvonrk schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:40:
[...]

Oké, vind je de kleur niet mooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-09 19:37
rayvonrk schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:40:
[...]

Als hij van Mediamarkt komt zal dat moeilijk gaan... die nemen niet zomaar iets terug waardeloze service.

PSN: Jonasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 19:04

TheVMaster

Moderator WOS
Jonasken schreef op Sunday 23 September 2018 @ 13:44:
[...]

Als hij van Mediamarkt komt zal dat moeilijk gaan... die nemen niet zomaar iets terug waardeloze service.
Eh....volgens mij kun je spullen daar toch gewoon binnen 14 dagen retour brengen? Zie hier. Enneh..ongeopende verpakking, daar hebben ze bij mij nog nooit moeilijk over gedaan...zolang je het product maar niet gebruikt hebt en ook de kabeltjes etc. gewoon nog in hun 'verpakking' hebt zitten.

[ Voor 31% gewijzigd door TheVMaster op 23-09-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 09:18:
[...]

Goede service hoor van coolblue, watch heb ik al om Mn pols👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die gewoon online een stalen series 4 in Duitsland besteld hebben? Bij Gravis.de kan er een nederlands lever adres opgevoerd worden, komt 14,99 euro verzend kosten bij en betalen per pay pal is mogelijk.

Verbaast me eigenlijk ook niet, maar ik lees her en der allemaal constructies met duitse adressen en doorverzending (duitse po box) e.d. Maar dat is toch niet nodig?

Enige waar ik geen duidelijkheid over heb is de levertijd, maar ben bereid te wachten.

Ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:45
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:16:
Zijn er mensen die gewoon online een stalen series 4 in Duitsland besteld hebben? Bij Gravis.de kan er een nederlands lever adres opgevoerd worden, komt 14,99 euro verzend kosten bij en betalen per pay pal is mogelijk.

Verbaast me eigenlijk ook niet, maar ik lees her en der allemaal constructies met duitse adressen en doorverzending (duitse po box) e.d. Maar dat is toch niet nodig?

Enige waar ik geen duidelijkheid over heb is de levertijd, maar ben bereid te wachten.

Ervaringen hiermee?
Als je bij Apple wilt bestellen zul je afhankelijk zijn van Huifkar, Mailboxde etc (of afhalen bij een store). Die diensten werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je bij Apple willen bestellen ipv bijvoorbeeld Gravis.de ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:16:

Ervaringen hiermee?
Jup heb bij Gravis de SS Space black 44mm met Milanese loop besteld. Maar nog geen bericht gekregen wanneer ze hem binnen verwachten, alleen standaard praatje we weten niet hoeveel wat en wanneer we iets binnen krijgen van Apple..

Heb in het verleden de 6 plus daar besteld met thuis bezorgen en dat ging toen prima. Vandaar dat ik daar nu de watch besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:19:
Dat is inderdaad niet nodig, alleen het is nog niet bekend wanneer Gravis.de een levering krijgt. Dat kan dus nog wel even duren. Cyberport.de is overigens ook nog een optie, die verzenden ook door heel Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, reden om bij Apple te bestellen is vermeende snellere levering dus. Ik bekijk Cyberport ook nog even dank voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
2 jaar lang een Apple Store in kunnen lopen ipv 1 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Rub147 schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:22:
[...]

2 jaar lang een Apple Store in kunnen lopen ipv 1 jaar?
Alleen in Duitsland kun je het 2e jaar dan een Apple Store in lopen. Het 2e jaar via de consumentenwetgeving geldt alleen in land van aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple store's kom ik echt nooit, ben er een beetje allergisch voor. Als er wat is met mijn Apple meuk ga ik wel naar een Card service center ergens op een industrieterrein. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtink
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Helaas niet ergens kunnen vinden, hier en online, maar weet iemand of er al show modellen in de winkels (apple store) liggen? Wil graag eerst bekijken hoe ze om mijn ools zitten voordat ik de 40 of 44 wil bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
eXtink schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:42:
Helaas niet ergens kunnen vinden, hier en online, maar weet iemand of er al show modellen in de winkels (apple store) liggen? Wil graag eerst bekijken hoe ze om mijn ools zitten voordat ik de 40 of 44 wil bestellen
Apple Store heeft ze 100% op de tafels liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoonklant
  • Laatst online: 18-02 12:46
Jonasken schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:44:
[...]

Klopt, en vorig jaar duurste iMac 27” gekocht en die is in drie maanden, de eerste drie, drie x opgehaald en zes weken weggeweest. In plaats van goede Apple service en omruilen.

Iphone x november 2017 gekocht en drie maal geruild ivm geluidsproblemen. Nu een AirPods gratis gehad en als technische oplossing niet eind oktober is geregeld wordt het definitief opgelost. Ik ga dan trachten om te ruilen, via mn applecare voor een xs.

De xs max vrijdag besteld omdatde x voor mijn grote handen, na jarenlang plus model gebruik, veel klein is.

De Apple watch 4 heb ik qua bestelling vorige week helaas geannuleerd omdat ik toch hoopte op e-sim providers. Ook ss ipv alu is grote wens.

Kunnen we niet iets vanuit dit forum organiseren voor diegene die ook graag de ss versie willen en gezamenlijk naar Duitsland optrekken? Scheelt misschien kosten en zo leren we van elkaars ervaringen.

Nieuwsgierig naar reacties van andere Apple euh freaks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-09 19:37
JackSparrow schreef op zondag 23 september 2018 @ 15:09:
[...]

Eh....volgens mij kun je spullen daar toch gewoon binnen 14 dagen retour brengen? Zie hier. Enneh..ongeopende verpakking, daar hebben ze bij mij nog nooit moeilijk over gedaan...zolang je het product maar niet gebruikt hebt en ook de kabeltjes etc. gewoon nog in hun 'verpakking' hebt zitten.
Idd zolang het ongebruikt is wel...

PSN: Jonasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-09 10:05
Goedemorgen! Mensen die nog wachten tot hun bestelling wordt geleverd, welke leverdatum hebben jullie? En waar hebben jullie besteld?

EDIT: Ik heb zojuist de leverdatum gevonden in de Apple Store-app: 22-29 oktober.

[ Voor 24% gewijzigd door de Foarsitter op 24-09-2018 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat Apple een veel betere voorraad heeft op release en sneller nieuwe stock heeft.

Voor mij is de vraag eigenlijk andersom “waarom zou ik bij Gravis.de willen bestellen”?

Mailboxde kost maar enkele euro’s meer dan Gravis en je hoeft bij Apple niet vooruit te betalen. Nou zou ik dat bij Apple wel doen maar om €850,- naar een Duitse webshop over te maken zonder leveringszekerheid gaat mij te ver.

Ik heb overigens een 44 mm SS besteld. Apple window is nu 2-9 okt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

mr.JamesBond schreef op maandag 24 september 2018 @ 07:17:
Goedemorgen! Mensen die nog wachten tot hun bestelling wordt geleverd, welke leverdatum hebben jullie? En waar hebben jullie besteld?

EDIT: Ik heb zojuist de leverdatum gevonden in de Apple Store-app: 22-29 oktober.
Zo Hey! Das een maand! Morgen haal ik nog een zilveren 44mm op bij Coolblue. Zaterdag besteld.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-09 19:27
Redcoonklant schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:55:
[...]

Iphone x november 2017 gekocht en drie maal geruild ivm geluidsproblemen. Nu een AirPods gratis gehad en als technische oplossing niet eind oktober is geregeld wordt het definitief opgelost. Ik ga dan trachten om te ruilen, via mn applecare voor een xs.
Via de mediamartk wil je dat voor elkaar krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Donstil schreef op maandag 24 september 2018 @ 07:37:
[...]

Omdat Apple een veel betere voorraad heeft op release en sneller nieuwe stock heeft.

Voor mij is de vraag eigenlijk andersom “waarom zou ik bij Gravis.de willen bestellen”?

Mailboxde kost maar enkele euro’s meer dan Gravis en je hoeft bij Apple niet vooruit te betalen. Nou zou ik dat bij Apple wel doen maar om €850,- naar een Duitse webshop over te maken zonder leveringszekerheid gaat mij te ver.

Ik heb overigens een 44 mm SS besteld. Apple window is nu 2-9 okt.
Hoe kom jij erbij dat je bij Apple niet vooruit hoeft te betalen? Dat is enkel wanneer je in de winkel een bestelling doet? Op de website moet ik namelijk meteen het volledige bedrag betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 14:23
Gisteren besteld bij Amac. Benieuwd wanneer ze kunnen leveren. 44mm silver Alu. En los leren bandje elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SparksNL schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:27:
Hoe kom jij erbij dat je bij Apple niet vooruit hoeft te betalen? Dat is enkel wanneer je in de winkel een bestelling doet? Op de website moet ik namelijk meteen het volledige bedrag betalen...
Niet als het product een langere levertijd heeft zoals op deze release. Bedrag wordt pas afgeschreven als de status veranderd naar "verzending wordt voorbereid". Dit is overigens al jaren zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 24-09-2018 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-09 14:16
mochten er nog mensen een SS 44 mm willen dan zijn die op voorraad bij 2 mediamarkts in amsterdam (oa centrum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 26-09 11:15
Verkopen ze daar stainless steel versies?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat lijkt mij een spraakverwarring, even op de site gekeken maar MediaMarkt maar daar geen SS te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 26-09 11:15
Maar wat zou SS dan betekenen? Space Silver? Schutzstaffel? Is het een Duitse versie uit 1940? :+

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-09 14:16
jaja sorry schaam space grey 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Wognummer op 24-09-2018 12:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ga maar gauw even een half uurtje in de hoek zitten...en nie meer doen he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Ik vind Space Grey wel mooi, past mooi bij mijn MBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-09 21:19
mr.JamesBond schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:49:
[...]

Ik vind Space Grey wel mooi, past mooi bij mijn MBP
Ik ook, past bij mijn onderbroek.

Zonder gein, vind SG wel mooi maar 'gewoon zwart' zou wel makkelijker zijn met bandjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluuz schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:38:
Maar wat zou SS dan betekenen? Space Silver? Schutzstaffel? Is het een Duitse versie uit 1940? :+
Nou in Duitsland is hij wel te bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Potverdomme, alles heeft een levertijd van x aantal dagen/weken, iemand nog een idee waar ze op voorraad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
  • Laatst online: 31-01-2022
Msi92 schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:16:
Potverdomme, alles heeft een levertijd van x aantal dagen/weken, iemand nog een idee waar ze op voorraad zijn?
Bij de fabriek in China... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
APPLE Watch Series 4 44mm spacegrijs aluminium / zwart sportbandje beschikbaar bij MediaMarkt Rijswijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Laatst online: 26-09 14:16
Msi92 schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:16:
https://www.istocknow.com

Hierop kun je bijna 'realtime' zien waar de watches op voorraad zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
MrTuinstra schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:36:
[...]

https://www.istocknow.com

Hierop kun je bijna 'realtime' zien waar de watches op voorraad zijn!
Kortom: geen Apple Watch op voorraad bij Nederlandse Apple Stores

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Laatst online: 27-09 08:02
oops verkeerde topic. Pls delete

[ Voor 81% gewijzigd door meermarco op 24-09-2018 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na (alweer) te lopen twijfelen dit weekend zal ik toch maar een S4 bestellen, kan die gratis krijgen via het werk... :9

Nu dus op zoek gaan naar een S4 44mm Nike+ Space Gray Alu met Nylon band (mond vol zeg...)
Liefst CB natuurlijk :+

Normaal eerst de gewone Nylon band maar ik zie op foto's dat er wat rood in verweven zit, ben ik niet zo gek op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:40:
Na (alweer) te lopen twijfelen dit weekend zal ik toch maar een S4 bestellen, kan die gratis krijgen via het werk... :9

Nu dus op zoek gaan naar een S4 44mm Nike+ Space Gray Alu met Nylon band (mond vol zeg...)
Liefst CB natuurlijk :+

Normaal eerst de gewone Nylon band maar ik zie op foto's dat er wat rood in verweven zit, ben ik niet zo gek op.
Nou dan vrees ik dat je nog een paar weken mag wachten, de Nike versie is namelijk pas in oktober een keer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phrenicsk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-12-2023
Scrtz schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:43:
[...]

Nou dan vrees ik dat je nog een paar weken mag wachten, de Nike versie is namelijk pas in oktober een keer leverbaar.
De Fnac webwinkel heeft deze blijkbaar wel nog in voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Vermoedelijk kan niemand hier iets mee, maar heeft iemand enig idee of het zin heeft om spontaan een Duitse Apple Store in te stappen voor voorraden van de Apple Watch? (Specifiek Apple Keulen, Schildergasse).

Ik vermoed dat het na de eerste voorraden van vrijdag wat rustig is met leveringen nu, maar wellicht wordt er toch druppelsgewijs af en toe wat geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Yero schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:51:
Vermoedelijk kan niemand hier iets mee, maar heeft iemand enig idee of het zin heeft om spontaan een Duitse Apple Store in te stappen voor voorraden van de Apple Watch? (Specifiek Apple Keulen, Schildergasse).

Ik vermoed dat het na de eerste voorraden van vrijdag wat rustig is met leveringen nu, maar wellicht wordt er toch druppelsgewijs af en toe wat geleverd.
Je kunt een reservering maken om een Apple Watch op te halen bij een Apple Store. Je rekent dan online af en de Watch ligt dan dezelfde dag voor je klaar. Naar Duitsland gaan zonder reservering raad ik niet aan.

iStockNow.com is een handige tool om direct een melding te krijgen wanneer er voorraad is. Momenteel is het niet mogelijk om een reservering te plaatsen, aangezien geen enkele Store voorraad heeft. Vanaf 06:00 morgenochtend kan het weer aangevuld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
phrenicsk schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:43:
[...]

Dat is knap als zelfs Apple zelf ze nog niet eens heeft uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
MelvinW schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:57:
[...] Je kunt een reservering maken om een Apple Watch op te halen bij een Apple Store. Je rekent dan online af en de Watch ligt dan dezelfde dag voor je klaar. Naar Duitsland gaan zonder reservering raad ik niet aan.
Goede tip, ik hou 'm in de gaten. Ik zou er zeker niet spontaan heenrijden, maar ben de komende dagen in Keulen. ;)
Scrtz schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:11:
[...] Dat is knap als zelfs Apple zelf ze nog niet eens heeft uitgeleverd.
Apple heeft wel watches uitgeleverd, maar ze waren er alleen vrij snel doorheen. Ik heb die vrijdag om +-9:12 besteld en de levering staat nu op +-5 oktober. Ik begreep van andere winkels (zoals Amac) dat zij per vestiging ook enkele exemplaren hadden ontvangen. Maar heel weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Yero schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:22:
[...]

Goede tip, ik hou 'm in de gaten. Ik zou er zeker niet spontaan heenrijden, maar ben de komende dagen in Keulen. ;)

[...]

Apple heeft wel watches uitgeleverd, maar ze waren er alleen vrij snel doorheen. Ik heb die vrijdag om +-9:12 besteld en de levering staat nu op +-5 oktober. Ik begreep van andere winkels (zoals Amac) dat zij per vestiging ook enkele exemplaren hadden ontvangen. Maar heel weinig.
Ah, als je er toch bent dan kan het inderdaad geen kwaad. Ik verwacht zelf dat er morgen een nieuwe levering komt, dus met een beetje geluk kan je morgen al een reservering plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Yero schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:22:
[...]

[...]

Weet ik, heb er een om mijn pols, we hadden het over de Nike versie, die komt pas later en is nog niet door Apple uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik vraag het toch even.
Een iWatch Stainless Steel uit HongKong/Singapore, zal dat werken hier? Waar moet je op letten bij de aanschaf?
Of heb je verschillende types wat dat betreft zoals de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:25:
[...]

Ah, als je er toch bent dan kan het inderdaad geen kwaad. Ik verwacht zelf dat er morgen een nieuwe levering komt, dus met een beetje geluk kan je morgen al een reservering plaatsen.
Waarom verwacht je dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
Ik heb een meevaller gehad vandaag. Toevallig keek ik op de website van de Mediamarkt en zag ik dat er in Roermond nog voorraad was in de winkel. Meteen online besteld en zojuist opgehaald (in de winkel betaald). Overigens had ik de laatste want nadat ik mijn bestelling had gedaan was er geen voorraad meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Apple personeel zei gister dat ze begin deze week weer voorraad verwachten. EU zal dus ook wel iets krijgen. De 2e levering voor online orders vindt namelijk ook deze week plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:24:
[...]

Apple personeel zei gister dat ze begin deze week weer voorraad verwachten. EU zal dus ook wel iets krijgen. De 2e levering voor online orders vindt namelijk ook deze week plaats.
Aah echt, cool.
Had bij de SS alleen release en 2-9okt gezien.

Normaal komt alles wel voor het vooral gestelde window binnen. Zit nu alleen nog geen beweging in mijn order 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb vandaag in een Amac store een 44mm watch omgehad.. en ik ben verkocht.
Ik wil ook!!

De vraag is; bij welke shop zal dmv een bestelling het horloge mij het snelst bereiken?? Het personeel @ Amax gaf aan dat ik een bestelling kon plaatsen en 10% vooraf moest betalen en ik de horloge dan over minimaal 2 weken kan verwachten...

Is er iets snellers dan dat? :)

(44mm spacegray / sportbandje)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:15
Donstil schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:28:
[...]

Aah echt, cool.

Normaal komt alles wel voor het vooral gestelde window binnen. Zit nu alleen nog geen beweging in mijn order 8)7
Het lukt mij normaal ook altijd wel om er 1 te pakken te krijgen. Beetje opletten en rondbellen. Maar de series 4 is een ander verhaal. Morgen ochtend weer opletten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:28:
[...]

Aah echt, cool.

Ik zag op MacRumors een paar mensen met 26 september - 1 oktober als leverdatum voor een Stainless Steel Apple Watch. Ging wel om UK, maar neem aan dat dat ook gewoon onder de levering voor EU valt. We zullen het zien deze week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:35:
[...]
Ik zag op MacRumors een paar mensen met 26 september - 1 oktober als leverdatum voor een Stainless Steel Apple Watch. Ging wel om UK, maar neem aan dat dat ook gewoon onder de levering voor EU valt. We zullen het zien deze week :P
Ooh echt? Dat heb ik niet gezien. In Duitsland was 2/9 het eerst Window na release dacht ik.

Ach dat is ook al over een weekje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
knakker2 schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:30:
Ik heb vandaag in een Amac store een 44mm watch omgehad.. en ik ben verkocht.
Ik wil ook!!

De vraag is; bij welke shop zal dmv een bestelling het horloge mij het snelst bereiken?? Het personeel @ Amax gaf aan dat ik een bestelling kon plaatsen en 10% vooraf moest betalen en ik de horloge dan over minimaal 2 weken kan verwachten...

Is er iets snellers dan dat? :)

(44mm spacegray / sportbandje)
Het is allemaal koffiedik kijken en mazzel hebben, zie de paar posts hierboven van iemand die er vandaag nog eentje bij de MediaMarkt Roermond op de kop heeft kunnen tikken. Over het algemeen geldt natuurlijk dat je nu de meeste kans maakt bij Apple zelf, zodra er weer voorraad is zullen ze de eigen stores natuurlijk niet overslaan. Maar ook hier geldt weer: waarschijnlijk weten meer mensen dat dus zal het aantal klanten dat bij mediamarkt binnenloopt weer lager zijn dus dan is de kans daar weer hoger... :+

Kortom gewoon de ogen goed open blijven houden, bij sommige webshops kan je ook reminders laten sturen als het product weer op voorraad is. Reserveren en aanbetalen ergens zou ik in ieder geval niet doen, want zodra een andere shop dan ineens weer voorraad heeft kun je daar niet vanaf.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Vandaag weer de usual websites afspeuren voor voorraad :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Msi92 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:52:
Vandaag weer de usual websites afspeuren voor voorraad :$
Hou de website van MediaMarkt in de gaten, er was net nog een Max 256GB Gold beschikbaar...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rub147
Jieve schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:16:
[...]

Hou de website van MediaMarkt in de gaten, er was net nog een Max 256GB Gold beschikbaar...
Kan je daar ook een bandje aan vast maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Rub147 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:18:
[...]

Kan je daar ook een bandje aan vast maken ;)
Jaaa tuurlijk! Wat schuift het? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 15:22
MM gaf gisteren nog aan dat ze geheel (online) uitverkocht waren. Dat wordt dus de komende dagen even wachten en de voorraden in de gaten houden.

Twijfel alleen nog over de aanschaf van de series 4. Top apparaat zoals we gewend zijn van Apple maar ruim 9 maanden terug nog een series 3 gekocht. 2de hands verkoop levert niet zo veel op omdat de series 3 nog te koop is voor een veel lager bedrag dan eerst. Afschrijving van 200 euro of meer is wel erg veel op 9 maanden...

Twijfel....

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Het verbaast me overigens hoe weinig AW4's er op MP staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Hoe zou dat zitten met pre orders van MM,zouden bij binnenkomst gelijk geleverd worden of zullen er ook een paar in de shop liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 18:22
Amsterdam Apple store heeft m op voorraad net besteld vandaag ophalen Space Grey 44mm Sport band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phrenicsk schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:43:
[...]

Is deze dan actueel? Of zoals shops voorraad hebben om dan een mail te krijgen met sorry...
Ze hebben inderdaad wat voorraad, zelfs 4G modellen die eigenlijk niet te verkrijgen zijn in BE dacht ik?

Toch liever afwachten denk ik en CB kiezen :9

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2018 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09 12:41
Zojuist een Watch Series 4 40-mm Space Grey met sport bandje kunnen reserveren voor afhaling vanavond bij de Apple Store Amsterdam! Zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 18:22
Mandarijntje schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:17:
Zojuist een Watch Series 4 40-mm Space Grey met sport bandje kunnen reserveren voor afhaling vanavond bij de Apple Store Amsterdam! Zin in!
Ik ook vanavond voor de 44mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ep012
Jammer,

De 44mm is niet meer beschikbaar in space zwart met sportband.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Mijn Apple Watch S4 Hermès kan ik eind van de middag ophalen :D

[ Voor 3% gewijzigd door MelvinW op 25-09-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
MelvinW schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:40:
Mijn Apple Watch S4 Hèrmes kan ik eind van de middag ophalen :D
In Duitsland neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Verwijderd

[ Voor 91% gewijzigd door Msi92 op 25-09-2018 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Abu Dhabi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:17
Wat voor model? Ik heb al sinds de aankondiging een reservering staan bij mm Roermond. Al achteraan gebeld maar tot op heden nog niet binnen. Ze hadden helemaal niks binnen gekregen vorige week vrijdag werd mij verteld.
SparksNL schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:58:
Ik heb een meevaller gehad vandaag. Toevallig keek ik op de website van de Mediamarkt en zag ik dat er in Roermond nog voorraad was in de winkel. Meteen online besteld en zojuist opgehaald (in de winkel betaald). Overigens had ik de laatste want nadat ik mijn bestelling had gedaan was er geen voorraad meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Brainstorm86 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:59:
Wat voor model? Ik heb al sinds de aankondiging een reservering staan bij mm Roermond. Al achteraan gebeld maar tot op heden nog niet binnen. Ze hadden helemaal niks binnen gekregen vorige week vrijdag werd mij verteld.

[...]
De "APPLE Watch Series 4 44mm spacegrijs aluminium / zwart sportbandje". Mogelijk houden ze er een paar achter voor de losse verkoop? Zo nee, sorry! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:17
SparksNL schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:02:
[...]

De "APPLE Watch Series 4 44mm spacegrijs aluminium / zwart sportbandje". Mogelijk houden ze er een paar achter voor de losse verkoop? Zo nee, sorry! :P
Haha, ik wacht op de 40mm spacegrijs / zwart sportbandje.... Zullen denk ik minder populair zijn. Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas87923
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-06 16:11
Ik heb gisteren de 44mm zwart besteld bij de MediaMarkt in de Arena en krijg net bericht dat deze klaarligt. Vanavond maar eens ophalen!
Pagina: 1 ... 33 ... 67 Laatste