• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tja, zo gaat dat al enkele jaren wanneer er een nieuw product gelanceerd wordt: gewoon pre-orderen bij Apple en geduld hebben. Andere winkels kunnen dat echt niet sneller. Je kunt op goed geluk een Apple Store binnenwandelen maar je hebt geen enkele garantie dat de variant die je zoekt dan ook aanwezig is. Een paar maanden na de introductie zijn al die dingen opgelost en kun je het gewoon bestellen waar je maar wilt.

Fujifilm heeft dit probleem ook trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:37
yorroy schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:13:
Voorraad zul je nergens meer hebben denk ik, misschien in Duitsland als je dicht bij de grens woont.
Overigens net bij de Xando mijn geld teruggehaald. Daar waren ze volgens mij niet blij mee maar ze hadden echt geen idee wanneer de Watch zou komen.
Daarna even hetzelfde gevraagd bij de Mediamarkt, de verkoper dacht dat ze maandag aanstaande gaan komen. (Maar ik denk dat hij uit z'n nek lult).

Overigens ziet de iPhone 7 er erg strak uit, bij de Xando lag een zwarte, maar deze was wel extreem vingerafdruk-gevoelig.
Denk ook niet dat de mediamarkt voorraad gaat krijgen. Ik heb mijn lesje wel geleerd. Volgende keer direct bestellen bij apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 08:03
sjakkie123 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:17:
Weet iemand of er al ergens Apple watch series 2 voorraad is?
Vrijdag bij het afhalen van de iPhone 7 128GB Zwart van mijn broertje kreeg ik tijdens een gesprek met medewerkers te horen dat de Series 2 niet voorradig is voor mensen die niet gepre-orderd hebben.

Begint een beetje te lijken op kunstmatige schaarste welke Apple creëert.

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
rimave schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 00:46:
De oude Appel Watch is nu voor een Appel ;) en een ei te koop tweedehands.
Ik had er 1, maar heb die toen weer verkocht, omdat 42mm wat groot was en heb nu een tweedehands eerste generatie Apple Watch 38mm gekocht. Voor wat het kan zijn deze huidige tweedehandsprijzen meer dan voldoende.
Ik heb hetzelfde gedaan. Voor een super prijs een 42mm gold gekocht :)

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb deze besteld: Apple Watch Series 2 met 42-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart sportbandje voor 469,- :)

Leverdatum 5-8 Okt schijnbaar maar hopelijk wordt dat nog wat eerder.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Planespotter schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:15:
Heb deze besteld: Apple Watch Series 2 met 42-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart sportbandje voor 469,- :)

Leverdatum 5-8 Okt schijnbaar maar hopelijk wordt dat nog wat eerder.
Je zou juist zeggen dat deze juist later gelevrd wordt, zo even checken of mijn datum veranderd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ryatzu schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:44:
[...]

Je zou juist zeggen dat deze juist later gelevrd wordt, zo even checken of mijn datum veranderd is
Haha ja, de status is nu 17 - 28 Okt.

Wel lang wachten zeg :o

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icetear
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-06-2023
Baal wel van het lange wachten. Vraag me af of ze eerder een voorraad in de store krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Bij mij 14-27 oktober

Series 2 42mm gold aluminium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 22:31

PBP

Hier besteld op 13september. Levering 11 - 24 oktober. Series 2 42mm Space Grey sport model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Ben benieuwd wat het bij mij wordt. Wordt vanzelf op de hoogte gebracht wanneer ik hem kan ophalen bij Amac :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loevestein
  • Laatst online: 15-06 14:19
Ik heb gisteren mijn 38 mm SG AW Nike+ bij Apple besteld. Gaat rond eind oktober verzonden worden :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
loevestein schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:35:
Ik heb gisteren mijn 38 mm SG AW Nike+ bij Apple besteld. Gaat rond eind oktober verzonden worden :-(
Dit was al bij de presentatie gezegt dat de nike versie eind oktober pas leverbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:08
Ik ga vandaag eens de baas pushen om die watch te bestellen Zwart alu 42MM, met zwart geweven bandje. Anders is hij niet op tijd binnen voor mijn 12,5 jubileum zo rond 10 November :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalmma
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 19:26
Afgelopen vrijdag bij het ophalen van mij iphone 7 black 128GB een watch 2 alu space grey met sportband gescoord. Was toevallig net binnen gekomen bij de Store in Haarlem. Was er ook maar een ook zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 09:58
Uurtje geleden besteld: watch 2 42mm roestvrij staal met spacezwarte schakelarmband :).
Levering 17-28 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 08:03
Ships: 3-5 weken
Delivers 14 Okt - 27 Okt by Standaardlevering

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kan de levertijd nog verkorten of is het echt de datum die ze zelf aangeven?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:13
Medewerker van reseller Amac vertelde me dat er een lading watches onderweg was met UPS spoedlevering vorige week. Wilde morgen weer langsgaan maar besefte me opeens dat die volgens mij het winkel model bedoelde :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeahbaby
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:21
Hier nu naar status 'zending wordt voorbereid'.

Betreft AW S2 42mm spacegrey alu zwart sportband. Besteld 9/9 om 9:11. Apple.nl. Verwachte leverdatum 29/9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Zelfs bij de mijne! Had ook precies de zelfde besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Slasher schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:11:
Kan de levertijd nog verkorten of is het echt de datum die ze zelf aangeven?
De kortste levertijd is bij apple zelf, 3-5 weken.
Hoe langer je wacht hoe later je hem zal hebben.
Standaard staat de levering nu al 2 weken op 3-5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Planespotter schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:50:
[...]

Haha ja, de status is nu 17 - 28 Okt.

Wel lang wachten zeg :o
Op Reddit lees ik dat voor veel mensen de verwachte afleverdatum naar voren is getrokken. Ik heb dus goede hoop dat wij het ook wat sneller zullen ontvangen :9~ . Voor mij momenteel ook nog 17 - 28 Okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
Toen ik hem wilde bestellen via apple stond er inderdaad 3-5 weken dus ben gelijk na Amac gelopen daar gepreorderd en betaald... Hun beweerde dat ik hem dan eerder zou hebben. Afgelopen vrijdag daar geweest en hun konden helemaal niks zeggen. Ze hebben geen demo model helemaal niks verder.

Ze wisten mij verwarrend te zeggen dat ze hem op 31 oktober verwachten alleen 2 minuten alter zeiden ze ineens; Ohnee dit is de Nike variant, welke heeft u besteld? Dus ik uitleggen 42mm spacegrijs, zwarte band. Toen werd er gezegd oh dat is geen speciale die zal misschien eerder komen.....

Verder helemaal niks gehoord helaas.

Had ik nog maar niet betaald ben nu 469 lichter en heb geen flauw idee wanneer ik iets kan verwachten haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Steeffeh schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:10:
Toen ik hem wilde bestellen via apple stond er inderdaad 3-5 weken dus ben gelijk na Amac gelopen daar gepreorderd en betaald... Hun beweerde dat ik hem dan eerder zou hebben. Afgelopen vrijdag daar geweest en hun konden helemaal niks zeggen. Ze hebben geen demo model helemaal niks verder.

Ze wisten mij verwarrend te zeggen dat ze hem op 31 oktober verwachten alleen 2 minuten alter zeiden ze ineens; Ohnee dit is de Nike variant, welke heeft u besteld? Dus ik uitleggen 42mm spacegrijs, zwarte band. Toen werd er gezegd oh dat is geen speciale die zal misschien eerder komen.....

Verder helemaal niks gehoord helaas.

Had ik nog maar niet betaald ben nu 469 lichter en heb geen flauw idee wanneer ik iets kan verwachten haha :P
Haal gewoon je geld terug en bestel het bij Apple. Nogmaals (zie ook mijn post hierboven), op Reddit staan veel posts van mensen welke een positieve verrassing hebben gehad van Apple betreffende de levertijd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
Nipje schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:57:
[...]

Haal gewoon je geld terug en bestel het bij Apple. Nogmaals (zie ook mijn post hierboven), op Reddit staan veel posts van mensen welke een positieve verrassing hebben gehad van Apple betreffende de levertijd :).
Nadeel is dat ik het via paypal heb gedaan, dus duurt het enige tijd voor ik het geld weer terug heb, dan moet ik daarna de bestelling bij apple doen (heb simpel weg nu het geld niet om nu nog een 2e watch te bestellen en vervolgens te wachten op het paypal geld haha).

Is dus even afwachten helaas. De Serie 1 is wel nu op voorraad leverbaar zo te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Steeffeh schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:59:
[...]

Nadeel is dat ik het via paypal heb gedaan, dus duurt het enige tijd voor ik het geld weer terug heb, dan moet ik daarna de bestelling bij apple doen (heb simpel weg nu het geld niet om nu nog een 2e watch te bestellen en vervolgens te wachten op het paypal geld haha).

Is dus even afwachten helaas. De Serie 1 is wel nu op voorraad leverbaar zo te doen.
Begrijpelijk, erg vervelend. Ik hoor inmiddels wel erg veel verschillende verhalen van de resellers. Gisteren liep ik even binnen bij iCentre, waar ik te horen kreeg dat deze week een levering watches binnen zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
Nipje schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:25:
[...]

Begrijpelijk, erg vervelend. Ik hoor inmiddels wel erg veel verschillende verhalen van de resellers. Gisteren liep ik even binnen bij iCentre, waar ik te horen kreeg dat deze week een levering watches binnen zal komen.
Laten we het hopen!

Ik wacht mn telefoontje/mail af haha zodra ik iets heb of meer weet laat ik het sowieso hier weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Nipje schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:08:
[...]

Op Reddit lees ik dat voor veel mensen de verwachte afleverdatum naar voren is getrokken. Ik heb dus goede hoop dat wij het ook wat sneller zullen ontvangen :9~ . Voor mij momenteel ook nog 17 - 28 Okt.
Dat zou mooi zijn maar dat gaat dan zeker niet om Nederlandse kopers? Heb je een linkje trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nipje
Slasher schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:55:
[...]

Dat zou mooi zijn maar dat gaat dan zeker niet om Nederlandse kopers? Heb je een linkje trouwens?
Europa specifiek:
https://www.reddit.com/r/...tomers_whats_your_status/

Algemeen:
https://www.reddit.com/r/...ies_2_release_megathread/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Drizzle
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Apple Watch Series 2 met 42-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart sportbandje besteld op 9-9 (ergens in de middag) op Apple website. Vanmorgen is de status bijgewerkt naar: Verzonden: Wordt op 26/09/2016 geleverd via Standaardlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een apple watch series 2 42mm besteld met nylon band, tijdens het afrekenen sprong deze spontaan op "Verzendklaar". dit heb ik ook staan in het bevestigings e-mail.

dit moet wel een fout zijn denk ik ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:20
Ik heb de Apple Watch series 2 sport 42mm space grey met nylon band besteld op 17 september. Wordt geleverd 17-28 oktober ergens.
Je hebt de kleur niet vernoemd, dus als het geen space grey is heb je misschien geluk. Bij een space grey lijkt me dat ik voorrang heb op jou ;-)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:23:
Net een apple watch series 2 42mm besteld met nylon band, tijdens het afrekenen sprong deze spontaan op "Verzendklaar". dit heb ik ook staan in het bevestigings e-mail.

Als het in de bevestigingsmail staat en nu ook online bij de bestelling dan is de kans groot dat je hem zeer snel gaat ontvangen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjRik schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:32:
Ik heb de Apple Watch series 2 sport 42mm space grey met nylon band besteld op 17 september. Wordt geleverd 17-28 oktober ergens.
Je hebt de kleur niet vernoemd, dus als het geen space grey is heb je misschien geluk. Bij een space grey lijkt me dat ik voorrang heb op jou ;-)
Nipje schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:37:
[...]

Als het in de bevestigingsmail staat en nu ook online bij de bestelling dan is de kans groot dat je hem zeer snel gaat ontvangen :D.
Laten we het hopen :) ik heb ook de space grey besteld,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
Op apple site staat nog steeds 3-5 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:23:

Ik gok op een fout, aangezien die versies of op 3-5 weken staan of op 5-7 weken (ja het loopt nu zelfs op).
Als ik jou was effe een belletje plegen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ryatzu schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:09:
[...]

Ik gok op een fout, aangezien die versies of op 3-5 weken staan of op 5-7 weken (ja het loopt nu zelfs op).
Als ik jou was effe een belletje plegen ofzo.
5-7 weken joh? Dat is toch enkel voor de Watch Edition? En dat is ook al een tijdje zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Nipje schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:12:
[...]

5-7 weken joh? Dat is toch enkel voor de Watch Edition? En dat is ook al een tijdje zo.
Nee, ik zag het bij enkele nylon versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:50:
[...]

[...]

Laten we het hopen :) ik heb ook de space grey besteld,
Dan heb je misschien heel veel geluk, ik hoop het voor je :) Mijne is een verjaardagskadootje voor mezelf (begin november) dus beetje raar als ik er volgende week al mee rond zou lopen ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
DjRik schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:34:
[...]

Dan heb je misschien heel veel geluk, ik hoop het voor je :) Mijne is een verjaardagskadootje voor mezelf (begin november) dus beetje raar als ik er volgende week al mee rond zou lopen ;)
Je gaat toch niet ontkennen dat je diep van binnen hoopt dat ze morgen al op de stoep staan? >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Nipje schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:35:
[...]

Je gaat toch niet ontkennen dat je diep van binnen hoopt dat ze morgen al op de stoep staan? >:) >:)
Haha, dat ziet niet eens zo heel diep 8)7

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
Status changed: Verzonden op 20 september 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Originele" apple watch is nu va 259€ te koop bij coolblue, scheelt het veel qua series 1? (Veel verschil in processor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-08 12:28
Darkvisje schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:46:
Status changed: Verzonden op 20 september 2016
Zelfde bij mij (42mm zilver, series 2). Expected delivery donderdag! Besteld 9-9 om 9:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
ik hoop dat ups toch morgen komt haha :D, zal vanavond wel geupdate worden vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icetear
RVS met milanese loop is de enige op voorraad nu in de store, in Haarlem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 21:48
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:53:
"Originele" apple watch is nu va 259€ te koop bij coolblue, scheelt het veel qua series 1? (Veel verschil in processor?)
In theorie en praktijk zou het verschil zichtbaar zijn. Ook ik heb er aangedacht, echter lijkt het mij niet verstandig om nu nog een nieuwe "originele apple watch"aan te schaffen. Ik maak me namelijk een beetje zorgen om de updates, het apparaat is toch goed anderhalf jaar alweer ondersteund.

De serie 1 lijkt me dan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Icetear schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:32:
RVS met milanese loop is de enige op voorraad nu in de store, in Haarlem.
Den Haag nu ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creda
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-11-2022
Bij mij ook Status changed: Verzonden op 20 september 2016
Maar ik zie bij UPS dat de watch uit China moet komen. (From: SUZHOU CN)
Heeft iemand een idee hoe lang zoiets duurt zo'n verzending uit Suzhou, China?

creda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
Ik zie dat nergens staan, kun je me vertelle waar je dit ziet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
creda schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:56:
Bij mij ook Status changed: Verzonden op 20 september 2016
Maar ik zie bij UPS dat de watch uit China moet komen. (From: SUZHOU CN)
Heeft iemand een idee hoe lang zoiets duurt zo'n verzending uit Suzhou, China?
2-5 werkdagen als het een premium shipment is.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creda
@Darkvisje, ik heb een verzendmail van Apple gekregen. Daarin zit een knop volg zending. Als je daarop klikt zie je bovenin onder Verzonden "volg zending" staan. Je ziet daarin het traceernummer van UPS. Als je daarop klikt kom je op de UPS site aan, helemaal beneden staat bij mij bij Package Progress staan: CN. Het pakketje komt dus uit China. Vul je dit trace nummer in in de UPS app, zie je ook nog waar het precies vandaan komt, in mijn geval uit Suzhou.

creda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
Dat ik op de UPS site moest kijken zover was ik ;) Maar bij mij staat er nergens CN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creda
@Darkvisje, inderdaad, op de website zie ik het ook nergens staan, ik zie dit alleen in de UPS app voor iOS staan bij hetzelfde traceernummer. Heel apart.

creda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
Status veranderd net, idd china :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeahbaby
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:21
22 sept end of day. UPS scheduled delivery :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:10
Geachte klant,

U heeft bij ons een Apple Watch besteld. Helaas hebben wij nog geen levering van de nieuwe Apple Watch ontvangen.
De verwachting is dat de eerste levering over 2-3 weken is.

Mocht er nieuws zijn over de leveringen dan houden wij u op de hoogte.

Onze excuses voor het wachten.
Zojuist ontvangen van Xando Enschede
Edit: daarbij bedoel ik dat ik deze mail ontvangen heb, niet de watch zelf

[ Voor 9% gewijzigd door yorroy op 20-09-2016 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creda
Bij mij staat nu ook dat hij 22 sept end of day wordt afgeleverd. Toch sneller dan verwacht en helemaal vanuit China.
In eerste instantie zou pas 29-9 geleverd worden 👍

[ Voor 21% gewijzigd door creda op 20-09-2016 17:37 ]

creda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
yorroy schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:35:
[...]

Zojuist ontvangen van Xando Enschede
Zodan!
Lekker duidelijk die webshop van hun. Wordt totaal niet aangegeven of ze iets op voorraad hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Ryatzu op 20-09-2016 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:05
Mijn Watch2 spacezwart RVS en spacezwart Milanees bandje is vandaag ook verzonden. Zou hem eigenlijk 30 september - 6 oktober ontvangen, maar dat is nu 26 september geworden. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Volgens mij hebben ze er wat vaart achter gestopt nu het lijkt te versnellen met de uitleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
Jullie krijgen nog bericht tenminste hahah. Van amac krijg je niks te horen. Ben langs geweest maar ze wisten niks te zeggen vrijdag. Heb maar een mailtje verstuurd want ja heb toch al wel die 469 euro betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creda
Aflevering nu weer verzet van 22-9 naar 23-9

creda

• Darkvisje
Same here, 23-09

• Steeffeh
Hier nog absoluut geen informatie dat terwijl ik ge-preorderd heb... Wordt er een beetje moe van, als je dan langs gaat weten ze nog niks te zeggen...

• Koekenbakkertje
Mocht er iemand op zoek zijn naar een 38 mm RVS Milanees bandje: http://www.apple.com/nl/s...ct=MNPU2ZD/A&step=detail#

in Haarlem op voorraad

[ Voor 5% gewijzigd door Koekenbakkertje op 21-09-2016 09:15 ]

• Pimmiepim
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-02 11:39
En deze nu beschikbaar in Amsterdam. Daarnet besteld. Ga mijn bezorg bestelling die over 3-5 weken zou komen annuleren, zodra ik de bevestiging binnen heb dat ik m kan komen halen.

Apple Watch Series 2 met 42-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart sportbandje

==> Nu niet meer beschikbaar.....

[ Voor 6% gewijzigd door Pimmiepim op 21-09-2016 11:25 ]

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:06
Pimmiepim schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:07:
En deze nu beschikbaar in Amsterdam. Daarnet besteld. Ga mijn bezorg bestelling die over 3-5 weken zou komen annuleren, zodra ik de bevestiging binnen heb dat ik m kan komen halen.

Apple Watch Series 2 met 42-mm kast van spacegrijs aluminium, zwart sportbandje

==> Nu niet meer beschikbaar.....
Ik ben vooral benieuwd of je hem nu wel binnenkort op zal kunnen halen, of dat het voorrraad-systeem gewoon tijdelijk mis zat.

• Koekenbakkertje
dutchminator schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:28:
[...]

Ik ben vooral benieuwd of je hem nu wel binnenkort op zal kunnen halen, of dat het voorrraad-systeem gewoon tijdelijk mis zat.
Die watches komen gewoon langzamerhand binnen. Dat is toch niet zo heel gek. Ze worden ook langzaamaan verscheept naar de klanten die via internet besteld hebben.

• Pimmiepim
dutchminator schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:28:
[...]

Nu mail binnen dat ik m kan ophalen. Gaat dus echt gebeuren lijkt het...

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De mijne zou na bestelling tussen 30-9 en 6-10 worden afgeleverd maar is gisteren, ook vanuit China, verscheept. Op zich mooi, ware het niet dat ik morgen een weekje op vakantie ga ;-).

Dat betekent, stam + t .

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-09 13:25
Pimmiepim schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:39:
[...]

Hoe zie je nu waar deze beschikbaar is? Moet je hiervoor het halve bestelproces doorlopen? Of kan het ook handiger?

• creda
Mijn UPS zending vanuit China blijft maar staan op dezelfde status: klaar voor UPS. Geschatte afleverdatum zou nu 23-9 zijn (was eerst 22-9) maar net met UPS gebeld (met een ongelofelijk botte medewerker). Mijn vraag was waarom ik het pakket niet bij een Access Point kon laten bezorgen. Hij bleef maar zeiken over het feit dat het pakket nog in China was en mogelijk niet op 23-9 bezorgd zou worden. Uiteindelijk heb ik van hem toch antwoord gekregen op mijn vraag: volgens hem mag dat niet van Apple. Móet thuisbezorgd worden. Herkennen jullie dit??

Enfin, volgende week zal het ding wel een keer bezorgd worden. Wat een k.t bedrijf dat UPS.
Met PostNL nooit zo'n gezeik gehad.

creda

• 19JM81
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 08:29
Bekend probleem, Apple stelt dat je het persoonlijk in ontvangst moet nemen. Ergens snap ik het ook wel, duur product uiteindelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-09 13:25
Wat overigens ook wel weer apart is. Bij de iPhone 7 die ik heb besteld, was het alleen mogelijk deze thuis af te leveren. Heb vandaag een Apple Watch besteld en daar kon ik direct een DHL afhaalpunt invoeren.

• Pimmiepim
OllieMongollie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:07:
[...]

Hoe zie je nu waar deze beschikbaar is? Moet je hiervoor het halve bestelproces doorlopen? Of kan het ook handiger?
Kan iets handiger. Ga naar http://www.apple.com/nl/shop/buy-watch/apple-watch.
Kies het product dat je wilt en selecteer juiste formaat en type.
Scroll naar beneden, daar staat "Ophalen: Momenteel niet beschikbaar bij Apple Store, Amsterdam
Meer Stores" (of iets dergelijks).
Klik op Meer stores, type een postcode en zoek. Dan komen de 3 Nederlandse Apple Stores met de melding of er wel of geen voorraad is.

En nu is de spacegrey alu met zwart sportbandje 42mm in Den Haag voorradig.....

[ Voor 5% gewijzigd door Pimmiepim op 21-09-2016 15:34 ]

• Steeffeh
Net Amac gebeld en hun weten nog steeds helemaal niks. De persoon aan de telefoon wist mij alleen een onofficieel iets te zeggen en die gaf mij aan dat ik vanaf nu alsnog 3-5 weken moet wachten. Dat terwijl ik een pre-order heb geplaatst en al heb betaald op de dag dat ik gepre-orderd heb...... Op de dag van vandaag moet je net zo lang wachten of zelfs korter als je hem bij apple.nl zelf bestel...

Heel heel heel erg spijtig dit helaas.

Nijging ligt dan toch ook echt om mijn order bij Amac te annuleren en dan te bestellen bij apple of wachten tot die ergens afgehaald kan worden in een store. Vind dit van de zotte...

Betreft de 42MM Spacegray, Zwart bandje Series 2.

• Pimmiepim
Steeffeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:34:

Nijging ligt dan toch ook echt om mijn order bij Amac te annuleren en dan te bestellen bij apple of wachten tot die ergens afgehaald kan worden in een store. Vind dit van de zotte...

Betreft de 42MM Spacegray, Zwart bandje Series 2.
Nu in Den Haag voorradig.

• Pimmiepim
Pimmiepim schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:39:
[...]

En opgehaald. Eerst nog even werken en dan vanavond thuis uitpakken. :)

• Steeffeh
Ik zie het! Pffff alleen moet eerst mn geld terug van Amac :( :( Ik huil... Werk zelf in Zoetermeer dus is nog dichtbij ook.

• Pimmiepim
Steeffeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:36:
Ik zie het! Pffff alleen moet eerst mn geld terug van Amac :( :( Ik huil... Werk zelf in Zoetermeer dus is nog dichtbij ook.
Balen inderdaad!!!! Geen mogelijkheid om de order te annuleren online?

• Steeffeh
Pimmiepim schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:41:
[...]

Balen inderdaad!!!! Geen mogelijkheid om de order te annuleren online?
Jawel... Maar je raad het vast al... Volgens Amac krijg je dan je geld terug binnen 14 dagen...

• Koekenbakkertje
Nou dan ga ik hem maar halen :D

• Pimmiepim
Steeffeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:43:
[...]

Jawel... Maar je raad het vast al... Volgens Amac krijg je dan je geld terug binnen 14 dagen...
Dan doet Apple dat toch netter. Schrijven geld pas af bij levering volgens mij....

• Steeffeh
Ja klopt... Maar ja Amac denkt lekker geld binnen te hebben en laat ze wel wachten. Pre-orderen heeft daar ook geen zin gehad zoals ik in een eerder bericht heb geplaatst. Want heb gepre-orderd vanaf het moment dat het daar kon, op die dag is mijn geld ook gelijk afgeschreven...

En nu ben ik net zover als ieder ander die vanaf nu op apple.nl hetzelfde besteld..... aangezien ik als pre-order alsnog mag wachten tot ergens eind oktober.... En ohja. Er werd gezegd het kan nog langer duren of misschien korter....

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:59
Hij is bij mij alweer niet meer op voorraad :p

• Koekenbakkertje
JesseSebastian schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:49:
[...]

Nee maar ik heb hem wel bevestigd gekregen :P Dus ga zo maar alvast het OV in :P

• Pimmiepim
JesseSebastian schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:49:
[...]

Nu niet meer inderdaad. Ieder uur even kijken, loont kennelijk :)

• Koekenbakkertje
Pimmiepim schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:50:
[...]

Nu niet meer inderdaad. Ieder uur even kijken, loont kennelijk :)
Had eerder vandaag een twijfel toen hij op voorraad was in Amsterdam. Toen te lang getwijfeld en was hij weg. Nu maar niet getwijfeld en direct besteld :)

• Steeffeh
Inmiddels bestelling geannuleerd van amac! Nu wachten op m'n geld en dan wachten op een reserverings optie of bij Apple zelf bestellen. Pre orderen duurt net zo lang bij amac dan als je nu bij Apple zelf besteld haha. Plus bij amac word je niet op de hoogte gehouden en als je belt weten ze niks te zeggen.

• creda
Eindelijk status veranderd. Apple blijft aangeven dat de Watch 22-9 bezorgd zal worden. UPS zegt 23-9 terwijl dat ding nog in Shanghai ligt en nu pas "Export Scan" status heeft. 1e Update pas. Dat lukt ze nooit meer om vrijdag te leveren.
Hoe lang duurt zoiets tegenwoordig vanuit China naar Nederland?

creda

• Koekenbakkertje
Zo :7 ik heb hem afgehaald heel benieuwd..

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 21:22
Koekenbakkertje schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:18:
Zo :7 ik heb hem afgehaald heel benieuwd..
Nice!! Het loont dus om te kijken op de Apple site.
Enig idee of er meer voorraad was? (Volgens de site nu niet namelijk)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Koekenbakkertje
Alles wat er was was al via internet besteld. Er waren er drie voor mij in de store. Allen een watch :)

• bluewater
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 12:35
creda schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:02:
Eindelijk status veranderd. Apple blijft aangeven dat de Watch 22-9 bezorgd zal worden. UPS zegt 23-9 terwijl dat ding nog in Shanghai ligt en nu pas "Export Scan" status heeft. 1e Update pas. Dat lukt ze nooit meer om vrijdag te leveren.
Hoe lang duurt zoiets tegenwoordig vanuit China naar Nederland?
Mijn bestelling zou in eerste instantie op de 29e pas geleverd worden, echter kreeg ik eerst een melding dat deze werd geleverd op de 26e, nu kijk ik bij apple en staat er inderdaad ook geschatte levering: 22 september, wanneer ik doorklik naar ups staat er ook vrijdag 23-9 voor het einde van de dag.

Ben benieuwd, volgens mij gaan de verzendingen vanuit china in combinatie met apple vrij snel tegenwoordig. Daarnaast heb ik het idee dat ze bewust eerder gaan leveren dan de geschatte leverdatum, wellicht een stukje marketing?

[ Voor 12% gewijzigd door bluewater op 21-09-2016 19:00 ]

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Die van mij staat altijd nog op 12 - 25 oktober, 38mm Space Grey met Nylon bandje. Besteld op 14 september, ben benieuwd of ie sneller binnen gaat komen! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icetear
Van mij staat op 14-27 oktober. 38mm gold aluminium met sportbandje. Pfff vind het wel lang wachten!

• Ryatzu
Icetear schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:09:
Van mij staat op 14-27 oktober. 38mm gold aluminium met sportbandje. Pfff vind het wel lang wachten!
Ik heb precies het zelfde maar dan 42
Pagina: 1 ... 21 ... 67 Laatste