• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-09 10:39
Volgens mij is het bij de release van elk apple product onduidelijk of derden wel een zending krijgen...dus qua snelheid van levering is bestellen bij Apple het betrouwbaarst.
Je zou vrijdag een Apple store kunnen proberen of anders 3-5 weken via online store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvanD
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-04 19:46
haroldso schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:40:
Oh wat heb ik spijt dat ik via Coolblue had besteld. Ze maken je lekker dat je Apple Watch op 17 september geleverd gaan worden, maar komen dan met zo'n stomme email dat je moet wachten tot eind oktober. Wat zal ik nu doen? De order cancelen en bij Apple gaan bestellen of maar wachten in de hoop dat ze eind oktober wel kunnen leveren?

Ik denk dat Coolblue met die mail hun eigen winkels bedoelen. Volgens mij als je in het begin bij Apple had besteld je dan wel eerder de Apple Watch 2 binnen zal krijgen. Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Dit heb ik wel gedaan. Mijn AW2 wordt nu tussen 11 en 24 oktober verwacht. Nog steeds laat, maar vind de verwachte leverdatum bij Apple wat betrouwbaarder dan bij Coolblue ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:17
Ik heb jaren bij een reseller gewerkt en kan je vertellen dat die zeer beperkte voorraden krijgen (als ze al iets krijgen). Wetende dat CoolBlue niet eens een Premium reseller is verwacht ik dat ze zelfs moeite krijgen eind oktober te leveren als de vraag hoog blijkt te zijn...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 10:36
RobbieB schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:48:
Ik heb jaren bij een reseller gewerkt en kan je vertellen dat die zeer beperkte voorraden krijgen (als ze al iets krijgen). Wetende dat CoolBlue niet eens een Premium reseller is verwacht ik dat ze zelfs moeite krijgen eind oktober te leveren als de vraag hoog blijkt te zijn...
Dank je voor je tip. Dan ga ik meteen de order cancelen en hem reserveren bij Apple. _/-\o_

*update* de bestelling is gedaan bij Apple, tussen 25 oktober en 8 november wordt de (*) Apple Watch geleverd.
(*) Apple Watch Series 2 met 42-mm kast van zilverkleurig aluminium, parelgrijs bandje van geweven nylon

[ Voor 17% gewijzigd door haroldso op 14-09-2016 15:35 ]

• haroldso
EvanD schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:31:
[...]

Dit heb ik wel gedaan. Mijn AW2 wordt nu tussen 11 en 24 oktober verwacht. Nog steeds laat, maar vind de verwachte leverdatum bij Apple wat betrouwbaarder dan bij Coolblue ;-)
Dat is zo! En ik nog steeds spijt. Heb de iPhone 7 Plus wel besteld bij Apple, maar heb mij van de wijs laten brengen door dat bij Coolblue stond dat de Apple Watch de 17e zou worden geleverd. Ik heb mijn lesje wel geleerd.

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ook ik ben laat met bestellen om verschillende redenen, maar ik vraag me af of Amac ze wel binnen gaat krijgen? Naar mijn weet is dit een premium reseller en er zit er hier vlakbij één.
Iemand hier toevallig zicht op?
Zit namelijk te twijfelen om het daar te proberen of om alsnog online te bestellen via Apple.

• haroldso
noobynater schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:30:
Ook ik ben laat met bestellen om verschillende redenen, maar ik vraag me af of Amac ze wel binnen gaat krijgen? Naar mijn weet is dit een premium reseller en er zit er hier vlakbij één.
Iemand hier toevallig zicht op?
Zit namelijk te twijfelen om het daar te proberen of om alsnog online te bestellen via Apple.
Ik zou hem alvast bij Apple bestellen en vrijdag of zaterdag even binnenlopen bij Amac. Ga ik denk ik ook doen.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik bel Amac morgen even ben wel benieuwd inderdaad. Ondertussen wel een bestelling bij Apple zelf uitstaan maar die is natuurlijk makkelijk te annuleren.

Elect a clown, expect a circus.

• Ryatzu
  • Laatst online: 22-09 15:38
haroldso schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:39:
[...]

Dat is zo! En ik nog steeds spijt. Heb de iPhone 7 Plus wel besteld bij Apple, maar heb mij van de wijs laten brengen door dat bij Coolblue stond dat de Apple Watch de 17e zou worden geleverd. Ik heb mijn lesje wel geleerd.
Dit komt echt door apple en ligt niet aan coolblue. Als apple opeens van leverdatum veranderd dan kunnen hun er niets aan doen. Overigens als je online bij amac bestel dan krijg je direct de melding van back order.

Verwijderd

Zijn er hier meer mensen die een Series 2 bij Apple online hebben besteld en waarbij de status nog altijd "Voorbereiden van verzending" is? Ik heb nog geen update / tracking informatie ontvangen helaas. Laten we hopen dat dit vandaag komt? Datum staat nog wel op de 16e :).

• EL-Nino-1980
Ja klopt bij mij ook nog zelfde status....moet niet raar opkijken als deze pas vanavond om 0:00uur wijzigt, houd het lekker spannend joh 😉

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Zelfde status.. We wachten het af :)

• Ryatzu
Slasher schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:19:
Ik bel Amac morgen even ben wel benieuwd inderdaad. Ondertussen wel een bestelling bij Apple zelf uitstaan maar die is natuurlijk makkelijk te annuleren.
En al meer weten te komen?
De volgende tekst staat namelijk op hun site:

"Amac heeft de Watch Series 2 in ruime aantallen besteld. Exacte levertijden zijn echter nog onbekend. Bestel nu jouw Watch Series 2 bij Amac om er zeker van te zijn dat je er snel mee aan de slag kunt."

• ZoRr0
  • Laatst online: 18:58
Iemand ervaring hier met de beschikbaarheid van Apple producten in Amerika? Ik vlieg begin oktober naar San Francisco en was eigenlijk van plan om daar een AW series 2 aan te schaffen. Maar aangezien hier al veel mensen als levertijd eind oktober hebben hoop ik niet daar achter het net te vissen.

• noobynater
  • Niet online
Ik heb gisteravond toch maar bij Apple zelf besteld, ga nog wel proberen bij de Amac maar dan ga ik tenminste niet nog verder achterlopen als ze hem daar niet hebben.

Verwachte lever data van Apple is nu:
Artikelen worden verwerkt
Verzendklaar 3-5 weken Levering 12 Okt - 25 Okt

Dus wordt nog even doorbijten met wachten! :'(

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
EL-Nino-1980 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:28:
Ja klopt bij mij ook nog zelfde status....moet niet raar opkijken als deze pas vanavond om 0:00uur wijzigt, houd het lekker spannend joh 😉
En ook bij mij exact zelfde :). Op veel internationale forums lees ik dat veel mensen hun tracking info al hebben weten te achterhalen via UPS (allemaal orders binnen de VS). In Nederland is dit echter niet te doen.

Ach, ik heb er alle vertrouwen in dat de horloges gewoon morgen bij ons voor de deur staan :D. Ik kan niet wachten..

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Status is hier aangepast naar 'Verzonden'' _/-\o_
Verzonden via DHL.

[ Voor 16% gewijzigd door Hendrikje1 op 15-09-2016 15:42 ]

• Ryatzu
noobynater schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:43:
Ik heb gisteravond toch maar bij Apple zelf besteld, ga nog wel proberen bij de Amac maar dan ga ik tenminste niet nog verder achterlopen als ze hem daar niet hebben.

Verwachte lever data van Apple is nu:
Artikelen worden verwerkt
Verzendklaar 3-5 weken Levering 12 Okt - 25 Okt

Dus wordt nog even doorbijten met wachten! :'(
Zojuist contact gehad met Amac, ze krijgen voorlopig helemaal geen voorraad, ook niet voor de fysieke winkels. Ze weten ook helemaal niet wanneer ze de eerste batch kunnen verwachten. Enige wat ze hebben gekregen zijn wat demo modellen.

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Ryatzu schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:07:
[...]

Zojuist contact gehad met Amac, ze krijgen voorlopig helemaal geen voorraad, ook niet voor de fysieke winkels. Ze weten ook helemaal niet wanneer ze de eerste batch kunnen verwachten. Enige wat ze hebben gekregen zijn wat demo modellen.
Hoop het niet. Heb netjes alles besteld toen ik de mail van hun kreeg en had toen ook contact gehad en toen zeiden ze al als je op die dag besteld kan ik het morgen wel ophalen.
Heb het dus laten afleveren in de Amac store en krijg een bericht wanneer die er is. Hopelijk krijg ik het mailtje morgen dus zodat ik hem kan ophalen :).

9 September ben ik ook langs geweest, toen wisten ze nog helemaal niks. Kon ik nog niet pre-orderen, wisten ze de prijs nog niet niks...

Dus ik heb al mn hoop bij elkaar gespaard nu ik naast de boot heb gevist met de iPhone hoop ik dat hier wel geluk mee heb!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Hendrikje1 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:37:
Status is hier aangepast naar 'Verzonden'' _/-\o_
Verzonden via DHL.
Hier ook verzonden! cheers _/-\o_ . Ben heel erg benieuwd.

• Ryatzu
Steeffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:18:
[...]

Hoop het niet. Heb netjes alles besteld toen ik de mail van hun kreeg en had toen ook contact gehad en toen zeiden ze al als je op die dag besteld kan ik het morgen wel ophalen.
Heb het dus laten afleveren in de Amac store en krijg een bericht wanneer die er is. Hopelijk krijg ik het mailtje morgen dus zodat ik hem kan ophalen :).

9 September ben ik ook langs geweest, toen wisten ze nog helemaal niks. Kon ik nog niet pre-orderen, wisten ze de prijs nog niet niks...

Dus ik heb al mn hoop bij elkaar gespaard nu ik naast de boot heb gevist met de iPhone hoop ik dat hier wel geluk mee heb!
Coolblue wist ook pas een paar dagen geleden dat ze geen voorraad krijgen. En sinds ik vandaag contact met amac dan geloof ik het echt wel dat ze geen voorraad krijgen. We zullen het zien.

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09 20:52
Bij mij nog steeds 'Verzending wordt voorbereid'

Levering 16 sep door standaardlevering

• Security

Security

it's just me

Peabz21 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:07:
Bij mij nog steeds 'Verzending wordt voorbereid'

Levering 16 sep door standaardlevering
Idem... begin me toch een beetje zorgen te maken... :D

• EL-Nino-1980
Nee joh komt goed...waarschijnlijk versturen ze m gewoon per versie volgorde eruit

• PGB83
EL-Nino-1980 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:48:
Nee joh komt goed...waarschijnlijk versturen ze m gewoon per versie volgorde eruit
Dat zeg ik ook steeds tegen mijzelf, maar een bevestiging van Apple zou een stuk relaxter werken. :)

• EL-Nino-1980
Peabz21 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:58:
[...]

Dat zeg ik ook steeds tegen mijzelf, maar een bevestiging van Apple zou een stuk relaxter werken. :)
Ja maar hoe dan ook kun je er zelf niks aan veranderen...dus druk maken is alleen slecht voor je hart en humeur 😉

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ryatzu schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:24:
[...]

En al meer weten te komen?
De volgende tekst staat namelijk op hun site:

"Amac heeft de Watch Series 2 in ruime aantallen besteld. Exacte levertijden zijn echter nog onbekend. Bestel nu jouw Watch Series 2 bij Amac om er zeker van te zijn dat je er snel mee aan de slag kunt."
Ja ze krijgen wel binnen maar ze kunnen niet zeggen hoeveel. Moet morgenochtend dus terugbellen.

• PGB83
Hij is inmiddels verzonden hoor 🎉

• EL-Nino-1980
Peabz21 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:05:
Hij is inmiddels verzonden hoor 🎉
Haha de mijne ook

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:26
Apple newbie here: stel dat ik morgen om 08:00u rond openingstijd bij de Apple Store in Amsterdam sta, is er een kans dat ze fysieke exemplaren op voorraad hebben voor verkoop in de shop? Nu bestellen en pas over 5 weken geleverd krijgen heb ik weinig zin in.

• EL-Nino-1980
Er is volgens mij echt niks officieels gezegd over winkelvoorraad....dus dat zou je moeten gokken

Verwijderd

Steeffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:18:
[...]

Hier hetzelfde. Vandaag geïnformeerd bij de amac winkel (Eindhoven). Geen voorraad en geen ééns demo modellen ontvangen. Lever tijd kan gemakkelijk op lopen tot 5+ weken aangezien ze niets hebben gehoord uit Apple. Erg onzeker allemaal. We wachten geduldig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
Lekker dan....DHL geeft aan levering pas maandag 19-09 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Bij mij ook. Wel vanochtend aangekomen in Amsterdam vanuit Brussel. Zou dan toch gewoon vandaag moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Zijn er nog mensen die weten of de Apple Stores een beetje voorraad hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
Op iCulture staat dat de stores geen losse verkoop krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

EL-Nino-1980 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 06:58:
Kun je niet aangeven dat je het ophaalt bij een DHL distributiepunt?
Ik haal mijn AW morgenochtend op bij het distributiepunt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
EL-Nino-1980 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:02:
Hmm, ik dacht dat dit alleen om iPhones ging. Aangezien je Watches sowieso al niet kon pre-orderen zou er wel een beetje voorraad zijn. Dat zeiden ze in ieder geval vd week in de store in Den Haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
EL-Nino-1980 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 06:58:
Wat vreemd. Hier gewoon vandaag. Nou ja, dat hoop ik dan.
DHL heeft hier nog wel eens de neiging te zeggen 'We stonden voor uw deur, maar u was niet thuis', terwijl ik dat dan wel ben. Dus ik ben benieuwd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
Iemand in het iPhone forum heeft gebeld en blijkt standaard systeemmelding te zijn maar worden wel vandaag aangeboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

EL-Nino-1980 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:02:
Dat is echt heel matig.... Waarom niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Ik kan dat niet op iCultre terugvinden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

RobbieB schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:09:
Ik kan dat niet op iCultre terugvinden trouwens.
Staat in het iphone 7 artikel op de hoofdpagina in een twitter bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Slasher schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:14:
[...]

Staat in het iphone 7 artikel op de hoofdpagina in een twitter bericht
"Vandaag om 8:00 uur gingen in Nederland en België de eerste iPhone 7’s over de toonbank en krijgen de eerste geluksvogels de Apple Watch Series 2 in handen."

Dus ze hebben ze wel, want ze waren niet voor te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
RobbieB schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:30:
[...]

"Vandaag om 8:00 uur gingen in Nederland en België de eerste iPhone 7’s over de toonbank en krijgen de eerste geluksvogels de Apple Watch Series 2 in handen."

Dus ze hebben ze wel, want ze waren niet voor te bestellen.
Pre-order kon je toen ook als ophalen opgeven, mits je op tijd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Heb mijn lokale Amac gebeld en ze hebben niets binnengekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Zelfs bij coolblue staat de apple watch series 1 nog op pre-order. Benieuwd of ze die wel binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:41
Slasher schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:39:
Heb mijn lokale Amac gebeld en ze hebben niets binnengekregen
En welke vestiging is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Mijne is inmiddels:
5 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:33
1 Piece

Scheduled Delivery:
Today by End of Day

🙌

[ Voor 18% gewijzigd door PGB83 op 16-09-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Gouda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
DHL reageert inmiddels via Twitter

https://www.appletips.nl/breaking/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
Ik heb gepre-orderd bij Amac maar ik heb verder niks gehoord en wordt ook absoluut niet op de hoogte gehouden over iets of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Steeffeh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:18:
Ik heb gepre-orderd bij Amac maar ik heb verder niks gehoord en wordt ook absoluut niet op de hoogte gehouden over iets of wat dan ook.
Heb net gebeld met A-mac, ze hebben nog niets ontvangen, dus niet voor pre-orders of winkelverkoop...

Ben benieuwd hoe dit bij de andere resellers is, maar aangezien A-Mac de grootste is verwacht ik daar hetzelfde antwoord...

[ Voor 15% gewijzigd door RobbieB op 16-09-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Ik ga hem maar online bij Apple bestellen. Ik heb het vermoeden dat ze ze bij Apple wel hebben, maar niet willen verkopen om de drukte op de iPhone te concentreren. Ik vroeg namelijk toen ik aankwam of er ook watches waren en die waren er. Toen ik eenmaal werd geholpen kon ik de boom in en gingen ze niet vandaag in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
RobbieB schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:38:
[...]

Heb net gebeld met A-mac, ze hebben nog niets ontvangen, dus niet voor pre-orders of winkelverkoop...

Ben benieuwd hoe dit bij de andere resellers is, maar aangezien A-Mac de grootste is verwacht ik daar hetzelfde antwoord...
Beetje erg teleurstellend dan... Wat heeft het dan voor zin voor een pre-order. Ik ga straks ook even langs en dan ga ik even kijken hoe of wat, ook langs gaan voor wat informatie te winnen.

Mocht ik straks meer weten houd ik jullie sowieso op de hoogte :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Koekenbakkertje schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:43:
Ik ga hem maar online bij Apple bestellen. Ik heb het vermoeden dat ze ze bij Apple wel hebben, maar niet willen verkopen om de drukte op de iPhone te concentreren. Ik vroeg namelijk toen ik aankwam of er ook watches waren en die waren er. Toen ik eenmaal werd geholpen kon ik de boom in en gingen ze niet vandaag in de verkoop.
Dat zou wel vreemd zijn, en past naar mijn idee ook niet in de Apple filosofie.

Zelf ook op zoek naar een Series 2, helaas vergeten te pre-orderen vorige week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Laatst online: 08:03
paul-s83 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:45:
[...]

Dat zou wel vreemd zijn, en past naar mijn idee ook niet in de Apple filosofie.

Zelf ook op zoek naar een Series 2, helaas vergeten te pre-orderen vorige week...
Had ik ook vanochtend bij Apple Amsterdam. Buiten werd door iedere medewerker gezegd dat ze uitverkocht zijn, eenmaal binnen (gelukkig 3e in de rij (preorder)) gingen ze 'kijken' maar bleek hij helaas toch niet voorradig te zijn/ dan wel verkocht te worden.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Net contact gehad met Apple Store Den Haag, alle Series 2 zijn uitverkocht.

Verder heeft ook Xando (naast dat A-Mac dit al had verteld) geen Series 2 ontvangen. Ik vermoed dus dat er geen enkele S2 meer te verkrijgen is in NL. Enige vrije voorraad was naar Apple Stores gegaan...

Anyway. Ik heb hem maar online besteld. 38mm SB SS - levertijd 14-27 oktober... :| ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zup
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-12-2024

zup

Naaaah, tot zover het applaus voor de Apple medewerkers die zo enorm hun best hebben gedaan om de nieuwe phhhhroducts in meer landen direct beschikbaar te maken (Tim Cook tijdens de Keynote)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PGB83
Mijn Apple Watch is net bezorgd door DHL 👌⌚

Series 2 stainless steel 42mm witte sportband

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zup

zup

In dat geval, toch een klein applausje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:47
Ik baal er wel van. Ik had besteld bij Xando en ging er vanuit vandaag of morgen de Watch op te kunnen halen, helemaal omdat ik het volledige bedrag moest aanbetalen.
Ik ga er morgen maar even langs om mijn geld terug te krijgen, ik ga niet een maand lang mijn 469 euro uitlenen.

Ik verwijt Xando niks, ik ga er maar vanuit dat zij dit vorige week ook niet wisten.
De datum bij Coolblue staat nu op 30 oktober :|

Ik snap de strategie van Apple dan ook niet om maar zo weinig te leveren in Nederland. Zeg dan van te voren dat Nederland pas bij de tweede batch zit om zoveel teleurstellingen te voorkomen.

[ Voor 37% gewijzigd door yorroy op 16-09-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:32

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Maar waarom dan bij Xando besteld en niet bij Apple zelf??

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Leek me wel makkelijk dat ik voor garantie dicht bij de deur naar een fysieke winkel kan.
Een Apple store is vanaf Enschede echt een pokke eind rijde

[ Voor 26% gewijzigd door yorroy op 16-09-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Laatst online: 08:03
Nou, zojuist ook maar de Watch in bestelling gezet gezien ze deze niet op voorraad hadden in Amsterdam.

Besteld: Series 2 Spacegrijs Aluminium zwart nylon bandje.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Heb de buitenlandse fora niet gechecked, maar hebben de apple stores over de grens, bijv Oberhausen wel voorraad binnen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
yorroy schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:26:
Ik baal er wel van. Ik had besteld bij Xando en ging er vanuit vandaag of morgen de Watch op te kunnen halen, helemaal omdat ik het volledige bedrag moest aanbetalen.
Ik ga er morgen maar even langs om mijn geld terug te krijgen, ik ga niet een maand lang mijn 469 euro uitlenen.

Ik verwijt Xando niks, ik ga er maar vanuit dat zij dit vorige week ook niet wisten.
De datum bij Coolblue staat nu op 30 oktober :|

Ik snap de strategie van Apple dan ook niet om maar zo weinig te leveren in Nederland. Zeg dan van te voren dat Nederland pas bij de tweede batch zit om zoveel teleurstellingen te voorkomen.
Ik zal je troosten... Ik heb precies hetzelfde! 469 euro is al betaald. Net langs Amac gegaan. Ze wist mij niet veel te vertellen over de levering, ze hebben niks binnen gekregen. Zelfs geen demo modellen. Tevens wisten ze niet eens wanneer die echt uit zou komen (vandaag de 16e dus). Dit moest worden opgezocht in het systeem....

Er werd mij 2 minuten later verteld ja we verwachten hem op 31 oktober. Waarna die nog vroeg welke heeft u besteld? En ik zeg de Series 2, spacegrijs, 42MM, zwarte band. Waarop ik een antwoord kreeg van; Oh dat is geen speciale die zullen we mogelijk wel eerder krijgen 31 oktober gaat om de Nike variant....

U wordt gebeld of gemaild wanneer er bericht is......

Ik had gepre-orderd bij Amac en vandaag er dus heen gelopen om te vragen hoe of wat omdat ik verder niet op de hoogte wordt gehouden.

Oftewel, ik ben 1,5 maand mn geld aan het uitlenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
snap echt niet dat mijn 42mm spacegrey op 29 september pas geleverd gaat worden, net ff gecheckt. de mail met Uw bestelling wordt verwerkt. om 9:18 binnen... Besteld op de apple store en betaald met CC

Jammer maar niks aan te doen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al anderen die hun Watch vanuit DHL binnen hebben? Die van mij staat nog steeds op 'Shipment on hold' - tijd: 9.20 (in Amsterdam)

Ondanks dat DHL zegt dat het wel goed gaat komen blijf ik toch een beetje sceptisch.....heb niet zulke goeie ervaringen met DHL....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:48:
Zijn er al anderen die hun Watch vanuit DHL binnen hebben? Die van mij staat nog steeds op 'Shipment on hold' - tijd: 9.20 (in Amsterdam)

Ondanks dat DHL zegt dat het wel goed gaat komen blijf ik toch een beetje sceptisch.....heb niet zulke goeie ervaringen met DHL....
Staat hier ook 'On hold' in Rotterdam. Dan mogen we het pakket tussen 18:00 en 21:00 uur verwachten vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Die van mij staat al sinds vanmorgen 6.21 uur op vertrokken uit Brussel. Zojuist DHL gebeld, is vertraagd door een of andere inspectie en wordt vandaag niet meer verwacht. Fijn is dat! Adres wijzigen naar werkadres voor volgende week ging niet. Dus maar omgezet naar afhalen op depot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
Darkvisje schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:40:
snap echt niet dat mijn 42mm spacegrey op 29 september pas geleverd gaat worden, net ff gecheckt. de mail met Uw bestelling wordt verwerkt. om 9:18 binnen... Besteld op de apple store en betaald met CC

Jammer maar niks aan te doen lijkt me
Die van mij op 31 oktober.. Terwijl ik ook wel snel heb gepre-orderd maar dan bij Amac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
Steeffeh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:08:
[...]

Die van mij op 31 oktober.. Terwijl ik ook wel snel heb gepre-orderd maar dan bij Amac.
Annuleren en bij Apple bestellen een optie :+ Heb je hem sowieso een week eerder :P

Ik heb hem net besteld en sowieso een levering eerder dan 31 oktober (hopen we dan tenminste :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
Koekenbakkertje schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:18:
[...]

Annuleren en bij Apple bestellen een optie :+ Heb je hem sowieso een week eerder :P

Ik heb hem net besteld en sowieso een levering eerder dan 31 oktober (hopen we dan tenminste :D)
Ja weet je, kan wel annuleren nu en opnieuw achter aan de rij aansluiten van Apple...
Dus ik wacht wel want de kans is er nog dat ik het eerder heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
Steeffeh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:32:
[...]

Ja weet je, kan wel annuleren nu en opnieuw achter aan de rij aansluiten van Apple...
Dus ik wacht wel want de kans is er nog dat ik het eerder heb :P
Die kans is er altijd :)
Ik gok idd dat er watches eerder beschikbaar komen in het retailkanaal (van apple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
Ik kreeg zojuist update van dhl met koerier is onderweg terwijl eerst datum op 19-09 stond...dus verwacht dat er nog hoop geleverd wordt vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
EL-Nino-1980 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:37:
Ik kreeg zojuist update van dhl met koerier is onderweg terwijl eerst datum op 19-09 stond...dus verwacht dat er nog hoop geleverd wordt vandaag
Bij apple ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zup

zup

Hahaha, had het Nike model he-le-maal afgeschreven vanwege de late release. Begint nu opeens een serieuze optie te worden als ik de levertijden van de huidige series 2 modellen bekijk.

Iemand enig idee of de Nike variant tevens de standaard watch faces bevat of alleen die van Nike?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Ik heb ongeveer een uur geleden gebeld naar de lokale Amac (had niet eerder tijd vandaag) en die wisten mij te vertellen dat ze er vandaag helemaal géén hadden binnengekregen. Ook geen demo modellen oid, het enige wat ze mij konden vertellen is dat ik het beste langs kon komen om er een te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 10:50

Thermometer

Whoop Whoop!

Hoe laat hadden jullie besteld bij de online Apple Store om hem vandaag geleverd te krijgen? Ik was blijkbaar met 9:12 te laat, omdat het bij mij verwacht op 31 september staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
Thermometer schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:47:
Hoe laat hadden jullie besteld bij de online Apple Store om hem vandaag geleverd te krijgen? Ik was blijkbaar met 9:12 te laat, omdat het bij mij verwacht op 31 september staat.
ik ook zoiets en staat op 29 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuragon
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 16:11
Ik had mijn 42mm Apple Watch series 1 vorige week vrijdag in de middag besteld op de online Apple Store en hij is zojuist via DHL bij mij aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
Yuragon schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:51:
Ik had mijn 42mm Apple Watch series 1 vorige week vrijdag in de middag besteld op de online Apple Store en hij is zojuist via DHL bij mij aangekomen.
Heel vaag dan.. maar stond hij naar bestelling ook al gelijk op vandaag leveren? en betaald met CC? of ideal oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
noobynater schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:42:
Ik heb ongeveer een uur geleden gebeld naar de lokale Amac (had niet eerder tijd vandaag) en die wisten mij te vertellen dat ze er vandaag helemaal géén hadden binnengekregen. Ook geen demo modellen oid, het enige wat ze mij konden vertellen is dat ik het beste langs kon komen om er een te reserveren.
Dit heb ik net ook al gezegd? En ik had zelfs gepre-orderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Ik heb net Xando even gebeld. Die vriendelijke meneer aan de andere kant van de lijn vertelde dat hij helemaal geen Watches binnen heeft gekregen terwijl hij er wel wat verwacht had. Ook van de iPhone hadden ze er maar een paar binnen gekregen.
Morgen verwachten ze sowieso geen leveringen.

Ik krijg het idee dat Apple ook heel slecht communiceert richting haar resellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 10:50

Thermometer

Whoop Whoop!

yorroy schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:03:
Ik krijg het idee dat Apple ook heel slecht communiceert richting haar resellers.
Dit is helaas elk jaar zo inderdaad. Een paar keer de fout gemaakt (fout wanneer je als een vd eerste een iphone/watch wilt) om een nieuwe iPhone bij Coolblue, Phoneshop en Xando te bestellen. Elk jaar (waren allemaal verschillende jaren) waren er meldingen van "We hadden wel wat verwacht maar niks gekregen".

Ik begin bijna te vermoeden dat ze gewoon niet weten of er iets binnen komt en snel het te pre-orderen zetten om de marge te vangen voor mensen die het niet cancelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadonder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 17:16
Yuragon schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:51:
Ik heb dezelfde afgelopen zondag besteld en met credit card betaald. Ik heb de watch vanmiddag rond 14 uur via DHL ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
De serie 1 is ook net wat beter te leveren dan de serie 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een uur geleden ook bericht ontvangen dag de koerier onderweg is. Zou bezorgd zijn voor 6 uur, maar had al een vermoeden dat ie dat niet zou redden vanuit Amsterdam (naar Groningen). Ben benieuwd!

Heeft vanmiddag al een DHL bus in de straat gestaan, dus hoop niet dat ik straks een niet thuis bericht krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Hier is me Apple Watch 2 inmiddels ook binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geleverd! Door de fietskoerier 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Inmiddels geld terug gehad van apple. Nu maar bij apple besteld. Levering tussen 14-29 oktober. Even wachten nog, voor diegene die heb al hebben zou ik graag review willen zien 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
19:45 en eindelijk geleverd...was nog lang niet de laatste zei hij

Verwijderd

Gezocht en kon geen antwoorden vinden. Doe het dus maar zo. Kan je de Apple watch ook reserveren in een Apple store? Iemand ervaringen hiermee?

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:21
De oude Appel Watch is nu voor een Appel ;) en een ei te koop tweedehands.
Ik had er 1, maar heb die toen weer verkocht, omdat 42mm wat groot was en heb nu een tweedehands eerste generatie Apple Watch 38mm gekocht. Voor wat het kan zijn deze huidige tweedehandsprijzen meer dan voldoende.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Ryatzu
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 00:21:
Gezocht en kon geen antwoorden vinden. Doe het dus maar zo. Kan je de Apple watch ook reserveren in een Apple store? Iemand ervaringen hiermee?
Momenteel niet omdat ze ook nog niet via de fysieke winkels te koop zijn.

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 07:22
Weet iemand of er al ergens Apple watch series 2 voorraad is?

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:56
sjakkie123 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:17:
Weet iemand of er al ergens Apple watch series 2 voorraad is?
In de Apple store in Amsterdam hadden ze naar wat ik van de verkoper begreep gisteren niet eens serie 2 horloges op voorraad en net ook niet. Serie 1 wel.

[ Voor 4% gewijzigd door foekebooij op 17-09-2016 12:46 ]

• yorroy
Voorraad zul je nergens meer hebben denk ik, misschien in Duitsland als je dicht bij de grens woont.
Overigens net bij de Xando mijn geld teruggehaald. Daar waren ze volgens mij niet blij mee maar ze hadden echt geen idee wanneer de Watch zou komen.
Daarna even hetzelfde gevraagd bij de Mediamarkt, de verkoper dacht dat ze maandag aanstaande gaan komen. (Maar ik denk dat hij uit z'n nek lult).

Overigens ziet de iPhone 7 er erg strak uit, bij de Xando lag een zwarte, maar deze was wel extreem vingerafdruk-gevoelig.

Pagina: 1 ... 20 ... 67 Laatste