yorroy schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:26:
Ik baal er wel van. Ik had besteld bij Xando en ging er vanuit vandaag of morgen de Watch op te kunnen halen, helemaal omdat ik het volledige bedrag moest aanbetalen.
Ik ga er morgen maar even langs om mijn geld terug te krijgen, ik ga niet een maand lang mijn 469 euro uitlenen.
Ik verwijt Xando niks, ik ga er maar vanuit dat zij dit vorige week ook niet wisten.
De datum bij Coolblue staat nu op 30 oktober
Ik snap de strategie van Apple dan ook niet om maar zo weinig te leveren in Nederland. Zeg dan van te voren dat Nederland pas bij de tweede batch zit om zoveel teleurstellingen te voorkomen.
Ik zal je troosten... Ik heb precies hetzelfde! 469 euro is al betaald. Net langs Amac gegaan. Ze wist mij niet veel te vertellen over de levering, ze hebben niks binnen gekregen. Zelfs geen demo modellen. Tevens wisten ze niet eens wanneer die echt uit zou komen (vandaag de 16e dus). Dit moest worden opgezocht in het systeem....
Er werd mij 2 minuten later verteld ja we verwachten hem op 31 oktober. Waarna die nog vroeg welke heeft u besteld? En ik zeg de Series 2, spacegrijs, 42MM, zwarte band. Waarop ik een antwoord kreeg van; Oh dat is geen speciale die zullen we mogelijk wel eerder krijgen 31 oktober gaat om de Nike variant....
U wordt gebeld of gemaild wanneer er bericht is......
Ik had gepre-orderd bij Amac en vandaag er dus heen gelopen om te vragen hoe of wat omdat ik verder niet op de hoogte wordt gehouden.
Oftewel, ik ben 1,5 maand mn geld aan het uitlenen....