Elect a clown, expect a circus.
Hmm, het is ongeveer 11 uur vliegen van Shanghai naar Amsterdam... Shanghai loopt 6 uur voor op onze locale tijd... Als ze morgenavond geklaard zijn door de Nederlandse douane dan zou vrijdag toch prima kunnen?creda schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:02:
Eindelijk status veranderd. Apple blijft aangeven dat de Watch 22-9 bezorgd zal worden. UPS zegt 23-9 terwijl dat ding nog in Shanghai ligt en nu pas "Export Scan" status heeft. 1e Update pas. Dat lukt ze nooit meer om vrijdag te leveren.
Hoe lang duurt zoiets tegenwoordig vanuit China naar Nederland?
Als ze rechtstreeks vliegen ja maar je ziet vaak voorbeelden op internet dat ze via de meest exotische uithoeken in de wereld vliegen 😉jvandun schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:13:
[...]
Hmm, het is ongeveer 11 uur vliegen van Shanghai naar Amsterdam... Shanghai loopt 6 uur voor op onze locale tijd... Als ze morgenavond geklaard zijn door de Nederlandse douane dan zou vrijdag toch prima kunnen?
creda
Dat ligt geheel aan je gekozen betaalmiddel en bij creditcards ook nog eens aan je creditcardmaatschappij (zie de algemene voorwaarden).Pimmiepim schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:45:
Dan doet Apple dat toch netter. Schrijven geld pas af bij levering volgens mij....
Apple is vrij exact met de leverdata. Als de status op "verzonden" staat en je hebt een track en trace nummer gekregen dan geldt juist weer de datum van de transporteur. Die wil soms nog wel eens een (werk)dag eerder zijn. Als je een order hebt die samengevoegd moet worden heb je meestal dikke pech, dat duurt langer (tot een week zelfs).jvandun schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:13:
Hmm, het is ongeveer 11 uur vliegen van Shanghai naar Amsterdam... Shanghai loopt 6 uur voor op onze locale tijd... Als ze morgenavond geklaard zijn door de Nederlandse douane dan zou vrijdag toch prima kunnen?
UPS weet welke route er voor die delivery staat ingeplanned... Dus als UPS aangeeft de 23e te zullen leveren dan denk ik dat het best gaat goed komen die dagcreda schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:50:
[...]
Als ze rechtstreeks vliegen ja maar je ziet vaak voorbeelden op internet dat ze via de meest exotische uithoeken in de wereld vliegen 😉
Als ik nu kijk zie ik hem alleen in Haarlem beschikbaar.Icetear schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:56:
38mm zilver aluminium met wit sportbandje beschikbaar in Den Haag.
Een beetje positivisme is altijd welkom als je er zo op zit te wachten, thnx 😉. Nu hoop ik maar dan ze dan aan het einde van de dag na 17:00u komen want de rest van de dag is de hele wijk waar ik woon niet bereikbaar door afzetting mbt de Eneco Tour hahahahaha. Dan wordt het maandag 😢😜jvandun schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:23:
[...]
UPS weet welke route er voor die delivery staat ingeplanned... Dus als UPS aangeeft de 23e te zullen leveren dan denk ik dat het best gaat goed komen die dag
creda
Bel ze, dan weet je het direct.....akeleistraat5 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:37:
Weet iemand hoe snel je de Watch moet ophalen als je hem kan reserveren in de Apple store?
39
Morgen staat de levering gepland.
Inderdaad heel apart om te zien waar dat ding al allemaal geweest is voordat we hem thuis hebben. Die van mij zit in hetzelfde vliegtuig.wouterh93 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:54:
Mijn pakket bevindt zich nu in kazachstan, verzonden vanaf shanghai, vervolgens richting zuid korea gegaan.
Morgen staat de levering gepland.
creda
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Vermoedelijk zal die er wel eerder zijn, de mijne en van hier boven zijn dus al 2 weken eerder dan verwacht!foekebooij schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:39:
Die van mij (sport 42mm versie 2) staat gepland voor 14-27 oktober, al meerdere malen op het punt gestaan versie 1 maar aan te schaffen. # duurt lang:P
klik
Tips / suggesties zijn welkom.
* Fouten voorbehouden.
Wow, mooi gedaan zeg. ThxS_tef schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:01:
Voor de mensen die de voorraad in een simpel overzichtje willen zien heb ik iets in elkaar geknutseld:
klik
* Fouten voorbehouden.
Indrukwekkend!!! Dank.S_tef schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:01:
Voor de mensen die de voorraad in een simpel overzichtje willen zien heb ik iets in elkaar geknutseld:
klik
* Fouten voorbehouden.
Heel mooi! Dankjewel!S_tef schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:01:
klik
* Fouten voorbehouden.
Zouden ze bij Apple zichzelf vergist hebben in de populariteit van de nieuwe Watch? Slechte voorraad in het begin is natuurlijk redelijk Apple eigen, maar heb het idee dat het met de iPhone de laatste jaren beter gaat (vorig jaar nog een week na de Duitse release van de 6s een Apple store binnen gewandeld en 1 van de populairdere modellen zo mee genomen).
[ Voor 3% gewijzigd door RobbertC op 22-09-2016 17:55 ]
Hoe lees je dat uit als ik zo mag vragen?S_tef schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:01:
klik
* Fouten voorbehouden.
Vooruit dan, omdat het maar 2 minuten werk wasRobbertC schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:54:
[...]
Heel mooi! Dankjewel!Ik was al met de hand de voorraad in zowel Nederland als Duitsland in de gaten aan het houden voor de Apple Watch (meerdere modellen), dit is echt heel handig daarvoor
Kleine suggestie: wellicht een filter op de Watch voor 38/42 mm?
Zouden ze bij Apple zichzelf vergist hebben in de populariteit van de nieuwe Watch? Slechte voorraad in het begin is natuurlijk redelijk Apple eigen, maar heb het idee dat het met de iPhone de laatste jaren beter gaat (vorig jaar nog een week na de Duitse release van de 6s een Apple store binnen gewandeld en 1 van de populairdere modellen zo mee genomen).
Gewoon op de Apple website kijken welke ajax calls uitgevoerd worden.Slasher schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:16:
[...]
Hoe lees je dat uit als ik zo mag vragen?
[ Voor 13% gewijzigd door S_tef op 22-09-2016 18:38 ]
Weet je zeker dat de rosé goud 42 mm klopt. Er lijkt op de site geen voorraad te zijn en in jouw overzicht wel.
__BlackEyed__ schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:00:
Erg handig, bedankt!
Weet je zeker dat de rosé goud 42 mm klopt. Er lijkt op de site geen voorraad te zijn en in jouw overzicht wel.
Dankjewel!S_tef schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:38:
[...]
Vooruit dan, omdat het maar 2 minuten werk was.
Excuses, ik had een foutje gemaakt met het productnummer, was de series 1.__BlackEyed__ schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:00:
Erg handig, bedankt!
Verwijderd
Wel vreemd dat het pakketje via de vreemdste landen wordt vervoerd, zal dit te maken hebben met invoerrechten etc?
[ Voor 36% gewijzigd door bluewater op 22-09-2016 20:33 ]
Excuses niet nodig, het is een hartstikke handig overzicht!S_tef schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:31:
[...]
Excuses, ik had een foutje gemaakt met het productnummer, was de series 1.
Wat zijn er nog shocking weinig Series 2 over de hele wereld: http://www.istocknow.com/live/.
(Jouw overzicht is handiger)
[ Voor 11% gewijzigd door __BlackEyed__ op 22-09-2016 20:42 ]
Dat betekent alleen dat ze voor het einde van de dag leveren. Dat kan dus 10 uur zijn maar ook tegen een uur of 18 (en alles daar tussen).Darkvisje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:49:
Bij mij staat er ook eind van de dag, en om moeders nu de hele dag bij mij thuis te laten zitten
Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro
Via UPS MyChoice kan je een tijdblok zien van 4 uur. Als je dat niet hebt, kan je dat niet inzien (nu aanmaken werkt ook niet ivm verificatie). Overigens halen ze bij mij het tijdvak nooit, altijd laterDarkvisje schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:36:
hoe weet je dat hij tussen 10:00 en 14:00 komt? kzie alleen voor eind van de dag, vanaf 14:00 is er iemand bij mij thuis maar zal wel weer zo zijn dat die voor die tijd komt!
Dat heb ik ook al jaren, maar hij zegt bij mij gewoon voor einde van de dag, hopelijk heb ik een x mazzel haha en doen ze het rustig aanRub147 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:42:
[...]
Via UPS MyChoice kan je een tijdblok zien van 4 uur. Als je dat niet hebt, kan je dat niet inzien (nu aanmaken werkt ook niet ivm verificatie). Overigens halen ze bij mij het tijdvak nooit, altijd later
Edit: En toch, dit voelt "lullig" naar de mensen eerder in dit topic die ditzelfde model online hadden besteld en tot mid oktober moeten wachten. Bijzonder dat het zo werkt..
[ Voor 27% gewijzigd door dutchminator op 23-09-2016 11:06 ]
Als het goed is wel eentje kunnen reserveren!
Ga 'm zo ophalenOllieMongollie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:50:
42mm space gray sport beschikbaar in Amsterdam en Den Haag.
😳OllieMongollie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:37:
Argh. Net gekocht, begeeft m'n auto het 😓
tja heb ik ook, maar de kleur die ik graag wil komt juist niet beschikbaarSteeffeh schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:13:
Wauw zit de hele tijd te kijken en op t moment dat je even niet kan kijken is die er. Huilen dit... Dan maar wachten op een volgende ronde 😔
Ja ik wil gewoon de spacegray met zwart sportbandje 42MM Serie 2.Ryatzu schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:14:
[...]
tja heb ik ook, maar de kleur die ik graag wil komt juist niet beschikbaar
Heb mijn order met erg veel moeite te doen (4 mails en 3 telefoontjes) weten te annuleren bij Amac...
Helaas zelfs nog geen bevestiging hiervoor gehad maar krijg zsm mn geld terug dan kan ik snel reserveren en langs gaan haha. Hopelijk kan ik hem dan snel in handen hebben!
Mazzelaar! Veel plezier ermee! Hoop dat ik hem ook snel kan bemachtigenJesseSebastian schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:33:
Yess heb hem opgehaald! Nu lekker spelen dit weekend
Een mailfunctie zou handig zijnS_tef schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:01:
klik
* Fouten voorbehouden.
Waarom niet met PostNL, die bezorgen tenminste ook op zaterdag.
Zeker als ik die berichten lees over apparaten die toch weer beschikbaar komen in de Apple stores, ik bestel nooit meer bij Apple. Wat een gedoe. Ook het feit dat je niet elders mag laten bezorgen. 😡
creda
Series 2 SS 42mm wit sportbandje.
Stond de hele tijd op 2-3 weken tussen 30-09 en 06-10.
Gister verzonden en pakket is nu in China volgens UPS voor eind van de dag maandag binnen.
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Shit, net te laat. Ff hopen dat er zo nog 1tje komt dan..__BlackEyed__ schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:57:
Er is een space grijs aluminium 42 mm zwart bandje in Amsterdam op voorraad sinds een paar minuten.
Dit mooie schema gebruik ik 😊S_tef schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:01:
klik
* Fouten voorbehouden.
Er wonen 8 miljoen mensen in New York en er is 9x een 42 mm Apple Watch op voorraad.Icetear schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:04:
Was net even in de apple store Amsterdam. De verkoper daar verwacht dat ze pas over een aantal weken echt in de winkel beschikbaar zijn. Ze hebben geen idee wanneer wat precies binnenkomt. 😕
Hij zou weleens gelijk kunnen hebben. Aan de andere kant: hij kreeg vanmorgen wel 1x een 42 mm binnen.
[ Voor 6% gewijzigd door __BlackEyed__ op 24-09-2016 12:06 ]
Dat dacht ik ook. Maar het scherm is ook gevoeliger voor de touch en de resell waarde ligt hoger.Khayma schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:26:
Waarom is de series 2 zo beperkt beschikbaar dan? Ik ga zelf denk ik voor de series 1. Ik heb niks aan de interne GPS en de helderheid vond ik van de vorige ook meer dan prima.
(Verwacht dat als er volgend jaar een serie 3 komt dat je de serie 2 zo verkocht zal krijgen)
Overigens als ik de reviews zie die de serie 1 en 2 vergelijken dan merk ik dat het scherm van de serie 2 ook scherper is.
[ Voor 11% gewijzigd door Ryatzu op 24-09-2016 13:05 ]
Gratz! Waarom stainless steel? Begreep dat stainless krasgevoeliger is ( in ieder geval duidelijker zichtbaar )MelvinW schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:11:
Ik heb net de Apple Watch Series 2 Stainless Steel met wit sportbandje gehaaldStraks even uitpakken
Thanks! Vind Stainless Steel een stuk mooier dan aluminium. Krasjes krijg je eenvoudig weg met polijstdoekjes, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen omRyatzu schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:09:
[...]
Gratz! Waarom stainless steel? Begreep dat stainless krasgevoeliger is ( in ieder geval duidelijker zichtbaar )
Al gezien ja, vind hem te duur en doorverkopen zal lastig worden na een jaar.__BlackEyed__ schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:07:
Black Steel 42 mm Milanese Den Haag op voorraad.
Nog niet?__BlackEyed__ schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:36:
Precies de reden waarom ik ook nog niet in de auto zit.
Nu maar een online order geplaatst, hopelijk gaat het sneller dan 3-5 weken
Ik wil graag de watch series 2 halen. Daar ben ik over uit. Ik zag dat er 1 in den haag op voorraad was, de staal versie.
Ik twijfel.
Ik wil eigenlijk de aluminum versie met een milanees bandje. Die wil ik perse. De zwarte.
Samen is dat 679 euro ongeveer.
Kan ik dan niet beter de staal versie halen voor 869? Wat raden jullie aan?
Bedankt
Persoonlijk vind ik de staal versie te glossy. De aluminium versie is mat. Overigens kan je de bandjes ook uit china halen via aliexpress en ebay die veel goedkoper zijn.HavermansP schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:23:
Beste
Ik wil graag de watch series 2 halen. Daar ben ik over uit. Ik zag dat er 1 in den haag op voorraad was, de staal versie.
Ik twijfel.
Ik wil eigenlijk de aluminum versie met een milanees bandje. Die wil ik perse. De zwarte.
Samen is dat 679 euro ongeveer.
Bedankt
Eigenlijk betaal je 400 euro meer.
Daarom dacht ik gewoon voor de apple variant te gaan.
Waar heb je deze kunnen kopen? Hij is momenteel nergens op voorraadMelvinW schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:11:
Ik heb net de Apple Watch Series 2 Stainless Steel met wit sportbandje gehaaldStraks even uitpakken
Ik heb hem bij de Apple Store in Dubai kunnen kopenmartk2280 schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:49:
[...]
Waar heb je deze kunnen kopen? Hij is momenteel nergens op voorraad
Ze kunnen allemaal exact hetzelfde, het is dus alleen een kwestie van kiezen welke kleur je wilt en dan is er geen beter advies dan datgene te nemen die je al voor ogen hebt. Dan draag je 'm over een jaar ook nog.HavermansP schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:23:
Maar is er verder geen verschil tussen aluminum en staal? Behalve het gewicht.
En natuurlijk dan het verschil in cover glass, de alu versie heeft Ion-X glas (gehard glas ala de iPhone), de stalen en ceramische hebben saffier glas wat een stuk harder is maar ook minder doorlatend qua licht en meer interne reflectie heeft (hogere refractie heet dat dacht ik? not sure).
Idd verder is er geen verschil.HavermansP schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:02:
@ppl
Maar is er verder geen verschil tussen aluminum en staal? Behalve het gewicht.
Behalve wat hier boven is vermeld.
Ik vind persoonlijk de meer prijs van de ss niet waard.
[ Voor 16% gewijzigd door Gunth op 25-09-2016 18:21 ]
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Het lijkt erop dat het schema niet meer wordt bijgewerkt na een refresh.
Bedankt voor jullie uitleg. Ik neem genoegen met een alu versie.
Ik ga denk wel toch voor een apple milanees bandje van 200 euro. Ik heb rondgekeken en alle andere versies vanuit aliexpress en dergelijke zijn na een tijdje toch niet zo goed meer lees ik overal.
Wat word er niet bijgewerkt?__BlackEyed__ schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:13:
[...]
Het wordt wel bijgewerkt, er is gewoon niets op voorraad 😊__BlackEyed__ schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:13:
[...]
Er ging iets mis met de voorraad in Amsterdam.__BlackEyed__ schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:53:
Klopt bij de Apple watches, maar bij mij geeft hij verschillende iPhones op voorraad, terwijl er niks meer is.
Zou nu wel moeten kloppen, indien niet hoor ik graag wat er niet klopt
Mooi, dank je!S_tef schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:45:
[...]
Er ging iets mis met de voorraad in Amsterdam.
Zou nu wel moeten kloppen, indien niet hoor ik graag wat er niet klopt.
Zaterdag bij de Apple Store in Frankfurt geweest. Daar hadden ze nog geen idee wanneer er voorraad zou komen. Ze verwachtten dat het nog paar weken duurt.RobbertC schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:30:
Vandaag in Düsseldorf bij de Apple Store geweest. De verkoper vertelde in eerste instantie dat de meeste watches op voorraad zouden zijn. Dat vertrouwde ik al niet, maar ik liet me graag verrassen. Uiteindelijk een paar watches gepast, en ik vond de stainless steel (zwart) toch wel erg mooi
Maar helaas, toen kwam de medewerker erachter dat ze echt niet op voorraad zijn...
Nu maar een online order geplaatst, hopelijk gaat het sneller dan 3-5 weken
Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3
Mooi overzicht! Super handig.S_tef schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:01:
klik
* Fouten voorbehouden.
Zou je de Apple Watch Series 2 Spacegrijs aluminium met geweven nylon bandje kunnen toevoegen?
Alleen dan die ene 38mm omwisselen met de 42. 38 staat er nu dubbel in.TheLion01 schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:28:
[...]
Mooi overzicht! Super handig.
Zou je de Apple Watch Series 2 Spacegrijs aluminium met geweven nylon bandje kunnen toevoegen?