Ik zal zelf deze huifkar dienst in ieder geval nergens meer aanbevelen. Je kunt dit niet eens gebrekkige communicatie meer noemen. Ik heb tot 2 keer toe via email geïnformeerd of ik de watch ook op kon komen halen. Maar heb daar donderdag maar 1 reactie op gehad waarin hij in een kort mailtje alleen vroeg om mijn thuis adres.
Om verdere vertraging te voorkomen dit maar meteen gegeven in de hoop dat hij het pakket gisteren alsnog kon verzenden. Daarna geen enkele reactie meer terwijl achteraf blijkt dat hij gisteren "vrijwel alle" pakketjes heeft kunnen verzenden maar dus ondermeer die van mij niet.
Ik snap het echt wel dat je het een stuk drukker kunt hebben dan je van te voren inschat, maar een kort mailtje aan de personen die hij heeft moeten teleurstellen was zeker op zijn plaats geweest.
Ik weet nu niet eens of hij de overgebleven pakketjes vandaag wel heeft kunnen versturen, nu opnieuw een autoreply welke aangeeft dat hij afwezig is tot maandag ochtend.. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt, maar deze hele situatie verdient zeker geen schoonheidsprijs.
Update:
Totaal onverwacht een telefoontje van Guus, hij was in de buurt en vroeg of ik thuis was zodat hij mijn pakketje kon komen afgeven. Blijkbaar was hij al van plan om de pakketjes in Brabant/Limburg zelf af te handelen. Ik moet mijn mening daarom een klein beetje bijstellen, ook al ben ik nog steeds van mening dat de communicatie behoorlijk mager is geweest hij wel duidelijk zijn uiterste best aan het doen is.
Ik schrijf dit bewust als een update bij mijn eerdere reactie. Op deze manier kan iedereen die zich afvraagt of de huifkar voor hem/haar de juiste dienst is voor zichzelf de afweging maken.
[
Voor 22% gewijzigd door
mark_78 op 21-06-2015 13:12
]