Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-08 15:45
Beste mede-tweakers,

Was gisteren in de Apple store in Dusseldorf en jammer genoeg hadden zij daar alleen de 38mm, voor mij te klein.

Nu wil ik deze via de website bestellen en zogenaamd ophalen bij een non-apple store (dit is een optie) in Muenster, dit is voor mij geen probleem.

Enkel waar ik mee zit is de zogenaamde sms field waar je een DE mobielnr nodig hebt om de bestelnr per sms te ontvangen, ik wil gewoon een fake nummer ingeven. Zal ik de bestelnr ook per email ontvangen, weten jullie dit misschien?

Vooralsnog is de leverdatum u op 6 juli.

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Mijn Apple Watch is zojuist afgeleverd bij Huifkar (9:20 uur, Hamminkeln, Shipment Delivered In Good Condition) en in ontvangst genomen door ene Derix.

Nog geen bericht van Huifkar maar hopelijk gaat deze vandaag richting NL. Nog meer Tweakers waar hun AW vandaag afgeleverd is?

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
Flaterik schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:59:
Mijn Apple Watch is zojuist afgeleverd bij Huifkar (9:20 uur, Hamminkeln, Shipment Delivered In Good Condition) en in ontvangst genomen door ene Derix.

Nog geen bericht van Huifkar maar hopelijk gaat deze vandaag richting NL. Nog meer Tweakers waar hun AW vandaag afgeleverd is?
Ik hoop dat hij wordt verzonden, ga er wel vanuit want Guus is vanaf vandaag weer terug :).
Mijne staat al 8 dagen op "klaarmaken voor verzending" |:(

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
mohawk0618 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:05:
Beste mede-tweakers,

Was gisteren in de Apple store in Dusseldorf en jammer genoeg hadden zij daar alleen de 38mm, voor mij te klein.

Nu wil ik deze via de website bestellen en zogenaamd ophalen bij een non-apple store (dit is een optie) in Muenster, dit is voor mij geen probleem.

Enkel waar ik mee zit is de zogenaamde sms field waar je een DE mobielnr nodig hebt om de bestelnr per sms te ontvangen, ik wil gewoon een fake nummer ingeven. Zal ik de bestelnr ook per email ontvangen, weten jullie dit misschien?

Vooralsnog is de leverdatum u op 6 juli.

Alvast dank!
In de UK kon dit in ieder geval niet. Je krijgt de code enkel via sms en dat moet je dan op de website ingeven voor dat je de registratie code krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

RendyHD schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:22:
[...]

Ik hoop dat hij wordt verzonden, ga er wel vanuit want Guus is vanaf vandaag weer terug :).
Mijne staat al 8 dagen op "klaarmaken voor verzending" |:(
Afhandeling van de orders is erg vaag bij Apple. Mijn Watch werd de volgende dag al verstuurd, terwijl anderen zolang als jou moeten wachten. Hopelijk shipped hij snel!

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
RendyHD schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:22:
[...]

Ik heb al een reactie van Guus. Hij is dus weer back in business. Hij mailt het volgende:
Goedemorgen Erik,

Jouw APPLE pakketje is binnen en breng ik vanmiddag naar het postkantoor in Nederland.

Totaalbedrag van deze Huifkarzending is € 33,60 (1x watch)
Huifkarbijdrage € 25
Verzendkosten aangetekend € 8,60

-- knip rekening info --

De (terug-) betaling verwachten wij zoals bekend binnen 6 werkdagen op onze rekening.
Maar dat lukt altijd als je het meteen even regelt.

Met vriendelijke groet,

Guus Arens / EBAY HUIFKAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
Heeft iemand trouwens nog het probleem gehad dat Apple niet naar Huifkar wilde verzenden? Ik kreeg hiervoor een waarschuwing, en ben dus best wel bang dat dalijk m'n order geannuleerd wordt en ik weer 3 weken kan wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 15:10
In Amerika liggen ze in de winkels, althans in The Grove in LA. Eergisteren 2* 42mm Sport-edities met wit bandje gekocht. Space-grey was niet voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
Er is de afgelopen dagen een hoop geklaag geweest over Guus en zijn gebrekkige communicatie. Sinds hij weer terug is (maandagochtend), kan ik niks anders zeggen dan dat hij keurig reageert en terugkoppeling geeft per e-mail.
Goedemiddag Erik,

Jouw APPLE pakket is nu onderweg naar Leeuwarden met POSTNL.
Het is een aangetekende en verzekerde (tot €500) zending waarvoor getekend moet worden.

Barcode van de zending is : -knip-
www.tracktrace.nl

Laat mij s.v.p. even weten als je het pakket hebt ontvangen

Met vriendelijke groet,

Guus Arens / EBAY HUIFKAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RendyHD schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:44:
Heeft iemand trouwens nog het probleem gehad dat Apple niet naar Huifkar wilde verzenden? Ik kreeg hiervoor een waarschuwing, en ben dus best wel bang dat dalijk m'n order geannuleerd wordt en ik weer 3 weken kan wachten :X
Bij mij is mijn order er zonder problemen doorgekomen! Afgelopen vrijdag besteld en vandaag is m'n 42mm Sport Watch al verstuurd naar Duitsland. Ik heb echter de naam 'Huifkar' welgelaten. Jij ook? Maar ik weet ook niet waarop ze filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-03-2021
Flaterik schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:14:
Er is de afgelopen dagen een hoop geklaag geweest over Guus en zijn gebrekkige communicatie. Sinds hij weer terug is (maandagochtend), kan ik niks anders zeggen dan dat hij keurig reageert en terugkoppeling geeft per e-mail.

[...]
Hij heeft echter nog niet op mijn email van donderdag gereageerd over hoe ik moest betalen, apart. Als ik morgenochtend nog niks heb gehoord zal ik nog wel even een mailtje eruit doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zup
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-12-2024

zup

Narcotical schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:26:
[...]

Hij heeft echter nog niet op mijn email van donderdag gereageerd over hoe ik moest betalen, apart. Als ik morgenochtend nog niks heb gehoord zal ik nog wel even een mailtje eruit doen
Had ook nog een vraag daarover openstaan. Zojuist keurig een reactie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
zup schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:24:
[...]

Had ook nog een vraag daarover openstaan. Zojuist keurig een reactie gekregen.
Wanneer had jij je mail verstuurd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:21
Narcotical schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:33:
[...]

Ik kreeg net ook de rekening binnen van Guus... wel grof om het volledige bedrag te rekenen voor iets zonder enige vorm van communicatie/service...

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 23:35

OMX2000

By any means necessary...

Ik wil het liefst voor half juli een space grey 42 mm sport watch hebben. Opties zijn dus huifkar, mailboxde.com, bestellen via Duitse Apple (maar Duits nummer nodig), of gewoon op goed geluk naar een Duitse Apple store rijden.

What should I do?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zup

zup

Narcotical schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:33:
[...]

Woensdag 17 juni. In de week dus waarin hij aangaf afwezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Laatst online: 07-08 15:45
boosterbosch schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:23:
[...]

In de UK kon dit in ieder geval niet. Je krijgt de code enkel via sms en dat moet je dan op de website ingeven voor dat je de registratie code krijgt.
Volgens mij staat daar niets op de duitse website behalve dat je een sms ontvangt met de status update van je pakketje als je hem laat bezorgen naar een van de apple partner stores. Ik wil hem dus in münster laten bezorgen ( kan gewoon) en daar ophalen, ik ga morgen eens Apple DE bellen hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:07
TerrorSource schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:57:
[...]

Ik kreeg net ook de rekening binnen van Guus... wel grof om het volledige bedrag te rekenen voor iets zonder enige vorm van communicatie/service...
Ah, ik kreeg netjes €2 korting op een rekening van €38,60. Hij had vrijdag 'geen tijd' om hem te verzenden dus hij is pas vandaag verzonden helaas. Erg jammer, gezien hij zelf de aflever datum van woensdag naar vrijdag heeft verzet. Gaf aan dat het kwam door Apple Care, maar exact dezelfde bestelling van een vriend was wel vrijdag verzonden. Denk dat hij zich nogal heeft vergist in het aantal pakketten.

Ik heb morgen in ieder geval m'n Watch als PostNL een beetje meewerkt. :-). Kortom Huifkar was erg goed met m'n eerste zending (leather loop), maar echt een drama met m'n tweede zending.. Gelukkig alles nog goedgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 11:49

KSH

Is het iemand al gelukt om vanuit Nederland een Apple Watch te reserveren via de Duitse reserveringspagina?

Ik heb de beschikking over een Duits mobiel nummer, maar moet een bepaalde code sms'en naar het nummer 41000. Een smsje sturen naar het nummer 41000 werkt natuurlijk alleen vanuit Duitsland.

In Nederland hebben we voor 0900-nummers alternatieve nummers. Deze zijn te vinden via b.v. de volgende site: http://0900nummerinfo.nl/CMS/show.do?ctx=45855,695564

Weet iemand of er voor het Duitse nummer 41000 ook een alternatief nummer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Kun je 'm niet sturen naar +49 41000 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 21:39
Zojuist geprobeerd om een applewatch te reserveren in oberhausen, maar is greyed out.
Is het wel of niet mogelijk om zonder reservering een watch op te pikken?

Indien het niet kan, hoe werkt dat precies met huifkar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH

KSH

koen schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:31:
Kun je 'm niet sturen naar +49 41000 :?
Nee had ik al geprobeerd, maar werkt helaas niet.
rvdlaar schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:08:
Zojuist geprobeerd om een applewatch te reserveren in oberhausen, maar is greyed out.
Is het wel of niet mogelijk om zonder reservering een watch op te pikken?

Indien het niet kan, hoe werkt dat precies met huifkar?
Alleen de beschikbare modellen zijn niet greyed out. Dit verschilt per model per dag.

Huifkar werkt heel simpel:
1. Mail naar guusarens@t-online.de en geef aan dat je je Apple Watch die je online gaat bestellen bij hem wil laten bezorgen.
2. Huifkar maakt vervolgens een Huifkarnummer aan en verstuurt je zijn adresgegevens en ook alvast zijn bankrekeningnummer.
3. Je bestelt online de Apple Watch en vult de adresgegevens van Huifkar in (voor factuuradres kan je overigens je eigen adres invullen).
4. Je mailt Huifkar met de verwachte leverdatum.
5. Zodra de Apple Watch bij Huifkar binnen is, maak je geld over naar Huifkar. Kosten zijn 25 euro + verzendkosten (c.a. 8 euro) indien je de Apple Watch thuis wilt laten bezorgen. Afhalen kan ook en kost 5 euro extra (dus 30 euro in totaal want 25+5).
6. Afwachten totdat je de Apple Watch binnen hebt :)

[ Voor 57% gewijzigd door KSH op 23-06-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 21:39
KSH schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:19:
[...]

Nee had ik al geprobeerd, maar werkt helaas niet.

[...]

Alleen de beschikbare modellen zijn niet greyed out. Dit verschilt per model per dag.
Ok, dat is eigenlijk niet meer dan logisch. stom dat ik daar niet zelf aan gedacht heb.
Maar moet je perse reserveren, of kan je gewoon langsrijden en er eentje kiezen die voorradig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH

KSH

rvdlaar schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:21:
[...]

Ok, dat is eigenlijk niet meer dan logisch. stom dat ik daar niet zelf aan gedacht heb.
Maar moet je perse reserveren, of kan je gewoon langsrijden en er eentje kiezen die voorradig is?
Je moet per se reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 17:32

Kroontje

...

KSH schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:28:
[...]

Je moet per se reserveren.
Ik heb gebeld met de store in Keulen en je kan ook rustig op de gok gaan.. Een medewerker kan dan het reserveringsproces met jou doorlopen wanneer de AW op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Mijn pakketje is zojuist binnen gekomen bij Mailboxde onder de volgende informatie:

0.39x0.09x0.08 m, 1.03 kg , Sender, Tracking Nr. (or ZIP Code): Tech-com Computer

Lijkt mij te kloppen? UPS Standard naar Nederland aan te raden? Dan ga ik dat nu meteen doen :)

UPDATE: Hij is al verstuurd. Voor 14:00 binnen bij Mailboxde is dus dezelfde dag verstuurd. _/-\o_

[ Voor 54% gewijzigd door Decennia op 23-06-2015 14:58 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:15
Mijn schoonouders komen donderdagavond vanuit Parijs.
Ze nemen een Apple Watch voor mij mee.
Ze kunnen eventueel ook wel wat extra meenemen voor jullie tegen een kleine reisvergoeding (€25).

Dm me maar.
Er is iig wel voorraad qua sport editions op voorraad. Geen 38mm zwart iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

kx22 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:38:
Ze kunnen eventueel ook wel wat extra meenemen voor jullie tegen een kleine reisvergoeding (€25).

Dm me maar.
Ook de 42mm spacegray?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 10:57
Een kennis gaat naar Amerika en kan er voor mij een meenemen. Er zijn volgens mij geen nadelen verbonden aan het kopen in Amerika t.o.v. Frankrijk/Duitsland of zie ik iets over het hoofd?

Ik heb het dan alleen over de Apple Watch zelf en niet over importheffingen bijvoorbeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Lekkerbek312 op 23-06-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Donderdagavond maar even ri. Oberhausen. Kijken of ze nog wat hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Lekkerbek312 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:59:
Een kennis gaat naar Amerika en kan er voor mij een meenemen. Er zijn volgens mij geen nadelen verbonden aan het kopen in Amerika t.o.v. Frankrijk/Duitsland of zie ik iets over het hoofd?

Ik heb het dan alleen over de Apple Watch zelf en niet over importheffingen bijvoorbeeld.
hebben die geen andere frequenties voor netwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Apple Watch maakt toch geen mobiele netwerkverbinding ;).

Het enige wat je hebt als je in de VS koopt is dat er een muurstekkerding voor de VS bij zit die hier wss niet gaat passen

[ Voor 53% gewijzigd door Narcotical op 23-06-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
Mijn Watch is ondertussen ook onderweg naar Guus! Hopelijk komt hij morgen aan en kan ik hem vrijdag in ontvangst nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:57
Morgen in Parijs ook s ff kijken wat ze op voorraad hebben.
En misschien toch maar zon Leather Loop proberen te scoren.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leather loop in Duitsland besteld via mailbox. Gister aangekomen. Top. Maar ik zag dat hij was verstuurd vanuit Waalwijk. Maar 20 km van mij vandaan naar Duitsland en toen weer naar mij. Erg omslachtig haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 12:52
Gisteren besteld bij Huifar, eerste communicatie is netjes, nu wachten .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:52:
Leather loop in Duitsland besteld via mailbox. Gister aangekomen. Top. Maar ik zag dat hij was verstuurd vanuit Waalwijk. Maar 20 km van mij vandaan naar Duitsland en toen weer naar mij. Erg omslachtig haha.
Jup. Die van mij ging via Arnhem naar Zittau. Dat is van Nederland naar randje Tsjechië...
Morgen komt hij binnen. Via Huifkar heb je hem 1 dagje sneller, omdat hij direct met PostNLverstuurd wordt. Daar betaal je dan wel bijna het 3 dubbele voor...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Ook besteld via mailboxde.com, kosten 13,70 euro en vrijdag verwachte levering met UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewitteteun
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-08-2019
Heb ook een poging gedaan om het via mailboxde.com te laten versturen. Apple heeft echter mijn bestelling van vorige week geannuleerd. Vul ik de gegevens niet goed in of heb ik gewoon pech? Zit hier een systeem achter die dit controleert bij Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
En ik heb mijn tweede bestelling bij Guus geplaatst. Had een Apple Watch 38 mm blauw besteld. Vind m te klein en de kleur valt tegen. Ga nu voor 42 mm space gray. Jammer, weer wachten :/

"Lieferung: 7 Jul - 14 Jul"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flaterik schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:28:
En ik heb mijn tweede bestelling bij Guus geplaatst. Had een Apple Watch 38 mm blauw besteld. Vind m te klein en de kleur valt tegen. Ga nu voor 42 mm space gray. Jammer, weer wachten :/

"Lieferung: 7 Jul - 14 Jul"
En wat doe je met die 38 mm? Algemene interesse :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1sectionone1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:27
dewitteteun schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:06:
Heb ook een poging gedaan om het via mailboxde.com te laten versturen. Apple heeft echter mijn bestelling van vorige week geannuleerd. Vul ik de gegevens niet goed in of heb ik gewoon pech? Zit hier een systeem achter die dit controleert bij Apple?
Ik heb vorige week ook een bestelling geplaatst met mailboxde adres. Vandaag de melding dat het verzonden is en verwachte aflevering bij mailbode morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:46:
[...]

En wat doe je met die 38 mm? Algemene interesse :9
Ik denk dat die richting schoonmoeders gaat :P Die vond deze wel tof. Of kom met een goed bod en ik ga het overwegen. Jammer voor haar dan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewitteteun
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-08-2019
1sectionone1 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:57:
[...]

Ik heb vorige week ook een bestelling geplaatst met mailboxde adres. Vandaag de melding dat het verzonden is en verwachte aflevering bij mailbode morgen.
Hoe heb jij alle gegevens ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-maartentuk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-07-2023
Beste tweakers,

Ik heb even een vraagje.
Ik ben van plan een apple watch sport space grey te kopen. Mijn plan is om hem te bestellen via de Duitse apple site en hem af te laten leveren bij een lokale tabakszaak met een ups punt net over de grens.

Iemand hier ervaringen mee?

Ook ben ik benieuwd hoe de overstap is van pebble naar apple watch

Groeten,

Jan-maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1sectionone1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:27
dewitteteun schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 23:23:
[...]

Hoe heb jij alle gegevens ingevuld?
Eigenlijk niets bijzonders ingevuld, gewoon het adres dat mailboxde opgaf, dit heb ik ingevuld:
Voornaam Achternaam
Mailboxde.com e.K.
Äußere Weberstr. 57
Id 99999 Voornaam Achternaam
Zittau
02763

Nog geen eens geprobeerd om Mailboxde weg te laten :) En toen betaald via paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Ding Dong! Rond 15:00 stond hij voor de deur. Pracht ding!
Snel een zwart bandje bestellen! Ik raad mailbox.de zeker aan. Goedkoop en ging allemaal rap :).

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Hoe snel worden bandjes geleverd. Zeg bijvoorbeeld de leather loop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siepie250
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2024
Heeft iemand al geprobeerd om een Apple watch te reserveren zonder in Duitsland te zijn? Ik wil er namelijk zaterdag een halen in Oberhausen en dat kan mij 2 uur slaap schelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06
Balen! Vandaag zou nieuwe watch geleverd worden (omgeruild). Met een aftersales medewerker geregeld dat deze bij mij thuis in Nederland wordt geleverd. Status bij DHL geeft aan dat ie al de hele dag in Leipzig ligt. Ga zondag op vakantie, vraag me af wat er nu gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06
Balen! Vandaag zou nieuwe watch geleverd worden (omgeruild). Met een aftersales medewerker geregeld dat deze bij mij thuis in Nederland wordt geleverd. Status bij DHL geeft aan dat ie al de hele dag in Leipzig ligt. Ga zondag op vakantie, vraag me af wat er nu gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zup

zup

Binnen! Via Huifkar laten lopen. Op Apple.de bestelt. Gisteren bij Huifkar afgeleverd en *bam*, vandaag al thuis afgeleverd. Hulde voor Huifkar en hulde voor Apple. Wat een prima ontworpen en ontwikkelde smartwatch zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Siepie250 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:04:
Heeft iemand al geprobeerd om een Apple watch te reserveren zonder in Duitsland te zijn? Ik wil er namelijk zaterdag een halen in Oberhausen en dat kan mij 2 uur slaap schelen. :P
Volgens mij hoef je niet te reserveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:15
Afgelopen maandag en dinsdag waren er geen 42mm aanwezig in zowel oberhausen als dusseldorf. Misschien even van te voren bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siepie250
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2024
kx22 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 23:07:
Afgelopen maandag en dinsdag waren er geen 42mm aanwezig in zowel oberhausen als dusseldorf. Misschien even van te voren bellen?
Dat zag ik ook ja. Het plan is om s'ochtens om 6 uur voorraad te kijken en dan weg te gaan. En het moment dat we de grens over zijn reserveren en hopen dat er nog voorraad is. Maar als we in Nederland kunnen reserveren met een Duits nummer dan weten we zeker dat we hem hebben, dus daarom vroeg ik me af of ik hem ook in Nederland kan reserveren. Er staat namelijk dat je in Duitsland moet zijn om te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

kx22 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:38:

Dm me maar.
Nogmaals bedankt!!! Ik kan helaas geen beoordeling geven zonder dat er een V&A item is. Maar heel netjes afgehandeld.

Kheb nog niet eens een uur ermee gespeeld gisteren, maar hij is echt heel gaaf! Mijn buurman gaf snel een demo van die van hem en het barst van de features. Nu over naar het ervaringen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
zup schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 21:33:
Binnen! Via Huifkar laten lopen. Op Apple.de bestelt. Gisteren bij Huifkar afgeleverd en *bam*, vandaag al thuis afgeleverd. Hulde voor Huifkar en hulde voor Apple. Wat een prima ontworpen en ontwikkelde smartwatch zeg!
Heb jij Track & Trace gekregen? Mijn bandje is dinsdag, en Watch is gisteren bij Huifkar afgeleverd, maar niks meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zup

zup

RendyHD schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 06:11:
[...]

Heb jij Track & Trace gekregen? Mijn bandje is dinsdag, en Watch is gisteren bij Huifkar afgeleverd, maar niks meer gehoord.
Ja, 's avonds kreeg ik bericht van Guus dat het pakketje (horloge en band) verzonden was. Daarbij mailde hij ook een tracking-nummer.
Bij mij werden trouwens de extra band en watch door Apple als één pakket verstuurd. De verzending werd zelfs opgeschort omdat één van de twee nog niet aanwezig was. Bij jou apart verstuurd?

Mail Guus anders even. Op mijn mails reageerde hij vrij snel deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackjack21
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Vanaf 17 juli in Nederland te verkrijgen.

http://www.apple.com/nl/watch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
zup schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 07:40:
[...]

Ja, 's avonds kreeg ik bericht van Guus dat het pakketje (horloge en band) verzonden was. Daarbij mailde hij ook een tracking-nummer.
Bij mij werden trouwens de extra band en watch door Apple als één pakket verstuurd. De verzending werd zelfs opgeschort omdat één van de twee nog niet aanwezig was. Bij jou apart verstuurd?

Mail Guus anders even. Op mijn mails reageerde hij vrij snel deze week.
Had apart bij Apple besteld, dus waren 2 aparte leveringen. Eergisteren mailcontact gehad dat het gisteren zou aankomen en kreeg ik terug dat het geen probleem was en genoteerd stond. Alleen gisteren niks neer vernomen. Ik bel zo een Post NL, en anders mail ik Guus, we een beetje jammer dat ik niks te horen heb gekregen, betaal €47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Nou het is eindelijk bekend. 17 juli is de Watch ook beschikbaar in Nederland. En nu het bizarre dingetje. Hij wordt 20 euro duurder dan in Duitsland 8)7 Blijkbaar zijn Nederlands euro's nog minder waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
OMX2000 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:21:
Nou het is eindelijk bekend. 17 juli is de Watch ook beschikbaar in Nederland. En nu het bizarre dingetje. Hij wordt 20 euro duurder dan in Duitsland 8)7 Blijkbaar zijn Nederlands euro's nog minder waard.
Met onze regering en de verhoging van belasting (21% tov 19% in Duitsland) en wie weet wat voor invoerrechten deal, zijn onze euro's inderdaad minder waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:21
RendyHD schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:10:
[...]

Had apart bij Apple besteld, dus waren 2 aparte leveringen. Eergisteren mailcontact gehad dat het gisteren zou aankomen en kreeg ik terug dat het geen probleem was en genoteerd stond. Alleen gisteren niks neer vernomen. Ik bel zo een Post NL, en anders mail ik Guus, we een beetje jammer dat ik niks te horen heb gekregen, betaal €47.
Dat is vaker zo van Guus dat je niks te horen krijgt helaas. Zal echt geen zaken meer doen met hem in het vervolg.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zup

zup

RendyHD schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:10:
[...]

Ik ken het gevoel :) Eergisteren zag ik via de track&trace van UPS dat mijn pakketje eindelijk na anderhalve week wachten om 14:00 uur bij de Huifkar werd afgeleverd. Voor mijn gevoel lag de Watch nu binnen bereik. Ik wilde natuurlijk dat Guus mij direct zou mailen met het bericht dat ie zo blij was voor mij en dat ie direct het horloge door zou sturen. Niets van dat! Ik heb mijn mail wel 1000x gecheckt die dag. 's Avonds kreeg ik dan eindelijk bericht van Guus. Hij had de horloge op de post gedaan en ik zou het de volgende dag ontvangen. Ha! Eind goed, al goed.

Nee, zonder gekheid. Als het op dit soort dingen aankomt is ons geduld natuurlijk nihil. :)

Niettemin succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:56

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dennischo schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 22:16:
[...]

Volgens mij hoef je niet te reserveren :)
Kan iemand dit bevestigen? Ik ben namelijk van plan morgenvroeg naar Oberhausen te rijden om er twee te halen, zou fijn zijn als dat kan zonder reservering. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
--MeAngry-- schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:57:
[...]

Kan iemand dit bevestigen? Ik ben namelijk van plan morgenvroeg naar Oberhausen te rijden om er twee te halen, zou fijn zijn als dat kan zonder reservering. :)
Zonder reservering kopen is geen enkel probleem, mits ze voorraad hebben natuurlijk.

Edit: Sommige store's in de VS hebben zelfs een aparte "Walk-in" voorraad, ik weet alleen niet of dat in Duitsland ook gedaan wordt. Oberhausen is natuurlijk geen grote shop dus als ik zelf zou moeten gokken zou ik naar Dusseldorf gaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 26-06-2015 11:13 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
--MeAngry-- schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:57:
[...]

Is eerder in het topic ergens gezegd dat je inderdaad gewoon naar de Store kan gaan en als ze voorraad hebben dat ze dan je "reservering" daar ter plekke kunnen regelen. Als ze echter geen voorraad hebben heb je helaas pech, dus het is aan de raden om wel te reserveren indien mogelijk want anders ga je wellicht voor niks

[ Voor 8% gewijzigd door Narcotical op 26-06-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMX2000 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:21:
Twintig euro is waarschijnlijk gekozen omdat dit lekkerder afrond dan € 16,-
De watch is namelijk zelf niet duurder, wij hanteren enkel een hoger btw tarief en thuis kopieer heffing.

2% meer BTW + 5,- heffing en je komt op een verschil van € 16,00. € 465 had dus misschien logischer geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dan gok ik het er wel op (gezellig dagje CentrO met vrouw en kind ;) ), gisteren gedurende dag was er nog voldoende voorraad te reserveren in Oberhausen, in Dusseldorf daarentegen bijna niets. Nu is er ook bijna alles op voorraad dus als ik daar rond 10:00, 10:30 ben moet dat wel goed komen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
--MeAngry-- schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:31:
Dan gok ik het er wel op (gezellig dagje CentrO met vrouw en kind ;) ), gisteren gedurende dag was er nog voldoende voorraad te reserveren in Oberhausen, in Dusseldorf daarentegen bijna niets. Nu is er ook bijna alles op voorraad dus als ik daar rond 10:00, 10:30 ben moet dat wel goed komen. :)
de 42mm niet hoor...

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Volgens Apple.de wel :) Lijkt er op dat ze een voorraad beginnen te bouwen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:51

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zit in Ratingen, redelijk om de hoek van CentrO, ik ga er zo 1 reserveren en ophalen. Hopelijk lukt het. Reservering doe ik met de telefoon van een Duitse collega en laat hem dat smsje doorsturen naar mijn nummer. Hopelijk accepteren ze dat in de winkel.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tylen schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:13:
Ik zit in Ratingen, redelijk om de hoek van CentrO, ik ga er zo 1 reserveren en ophalen. Hopelijk lukt het. Reservering doe ik met de telefoon van een Duitse collega en laat hem dat smsje doorsturen naar mijn nummer. Hopelijk accepteren ze dat in de winkel.
Dat hoeft niet eens. Gaat op Apple ID allemaal.
Dus als jij dat sms'je tijdelijk kan ontvangen is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Top. :)

Dat word dan een laat avondje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Kan je voor mij geen reservering fixen? Dan met mijn Apple ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ik moet er al proberen twee mee te nemen... Als dat al lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Haha, helaas dan... :P

Ik moet nog 1-2 weken wachten op mijn 2e bestelling. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 21:05
Narcotical schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:17:
[...]

Is eerder in het topic ergens gezegd dat je inderdaad gewoon naar de Store kan gaan en als ze voorraad hebben dat ze dan je "reservering" daar ter plekke kunnen regelen. Als ze echter geen voorraad hebben heb je helaas pech, dus het is aan de raden om wel te reserveren indien mogelijk want anders ga je wellicht voor niks
Voor het reserveren in Duitsland heb je een Duitse mobiel abonnement nodig en zover ik heb gelezen moet je de SMS ook in Duitsland versturen.
Kun je na het versturen van de SMS nog het tijdslot kiezen? Ik zie nu op de reserveringspagina van Oberhausen dat het volgende tijdstip enkele minuten later is. De reservering wordt namelijk na verstrijken van het tijdslot weer vrijgegeven.

Rijd je toch nog voor niets de 400+ km

BTW: wie heeft er ervaring met het meenemen van een Watch zonder reservering?

[ Voor 4% gewijzigd door Kuif op 26-06-2015 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ik heb ze :)

Tijdslot kan je aanpassen in het volgende scherm nadat je de controle code hebt ingevuld. Maar ze doen niet zo heel moeilijk. Ik had er 1 gereserveerd (met behulp van mijn duitse collega zijn mobiel). Maar heb er twee mee kunnen nemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Tylen op 26-06-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiVanc
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09-2023
Ik had een vraagje over het in een store ophalen van een apple watch. Stel ik ontvang de bevestigingscode op een duits telefoonnummer. Kan ik dan van zodra ik in Duitsland ben met mijn eigen telefoonnummer (dus een niet duits telefoonnummer ) een smsje sturen om te bevestigen?

Reden waarom ik het vraag is dat je online verschillende diensten hebt waarbij je een smsje kan ontvangen met een Duits nummer. Het versturen van berichten werkt helaas niet.

Edit: Het werkt dus niet

twitter: @NiVanc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Vanmorgen rond 11 uur aangekomen bij de Apple Store in CentrO Oberhausen, daar stond een korte rij van 4 mensen die allemaal voor een Watch kwamen, en eigenlijk alles (van het Sport model in ieder geval) was nog op voorraad. Kon zo 2x Space Gray 42mm meenemen in ieder geval. Netjes geholpen ook. :)

Op de Apple website is te zien dat alles nu nog steeds op voorraad is, dat is wel goed nieuws voor de lancering in Nederland straks. :)

[ Voor 18% gewijzigd door --MeAngry-- op 27-06-2015 17:33 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 17:32:
Vanmorgen rond 11 uur aangekomen bij de Apple Store in CentrO Oberhausen, daar stond een korte rij van 4 mensen die allemaal voor een Watch kwamen, en eigenlijk alles (van het Sport model in ieder geval) was nog op voorraad. Kon zo 2x Space Gray 42mm meenemen in ieder geval. Netjes geholpen ook. :)

Op de Apple website is te zien dat alles nu nog steeds op voorraad is, dat is wel goed nieuws voor de lancering in Nederland straks. :)
Hmm, dan heb ik je waarschijnlijk wel gezien! Was er rond 10:50. Had geen reservering gedaan, een apple medewerker daar in de lijn heeft dat netjes voor mij geregeld! Dus gedoe met reserveren en een Duits telefoonnummer is niet nodig. Tuurlijk, het is dan een gok. Maar volgens mij hebben ze de voorraad nu wel goed onder controle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 21:05
Begin van de middag besloten om naar Oberhausen te gaan om er een op te halen. Voor vertrek nog gecontroleerd en er was voorraad. Gelukkig onderweg in de auto nogmaal op de iPhone gechecked want de voorraad was 20 minuten later weg en kon ik omkeren. Had anders 300 km voor nop gereden.
Het blijft dus een risico met ophalen uit de store, de beschikbaarheid geeft geen garantie, zelfs niet met reserveren want de hele dag zag ik reserveringen met een tijdstip van 5 a 10 minuten later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Reserveren met een Duits telefoonnummer is niet meer nodig, je krijgt direct de beschikbare tijden te zien waarna je kunt reserveren. Iemand melde dit net op iCulture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepbeepbop
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-03-2024
Zijn er nog mensen die op Apple Watches zitten te wachten? Heb op 23 juni in Dld besteld en vroeg mij af hoe snel ze tegenwoordig leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beepbeepbop schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:14:
Zijn er nog mensen die op Apple Watches zitten te wachten? Heb op 23 juni in Dld besteld en vroeg mij af hoe snel ze tegenwoordig leveren..
- 21/06 (zondag) besteld op Apple.de (42mm Sport SG). Initieel gaf Apple een levertermijn van 1-2 weken aan.
- 24/06 (woensdag) plots de melding dag mijn Watch verstuurd was.
- 25/06 (donderdag) aangekomen bij MailboxDE.
- 26/06 (vrijdag) vertrokken bij MailboxDE met UPS standard met de melding dat hij 30/06 zou aankomen.
- 30/06 (dinsdag) thuisgeleverd 8)

Spijtig dat er juist een weekend tussenzat, mijn pakje heeft 2 dagen stilgelegen bij UPS ergens in Duitsland en is dan gisterenavond pas terug vertrokken. Wellicht was dat met 1 van de duurdere UPS leveringsmethodes sneller gegaan.

Maar al bij al zeer tevreden van de snelle gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepbeepbop
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:22:
[...]

- 21/06 (zondag) besteld op Apple.de (42mm Sport SG). Initieel gaf Apple een levertermijn van 1-2 weken aan.
- 24/06 (woensdag) plots de melding dag mijn Watch verstuurd was.
- 25/06 (donderdag) aangekomen bij MailboxDE.
- 26/06 (vrijdag) vertrokken bij MailboxDE met UPS standard met de melding dat hij 30/06 zou aankomen.
- 30/06 (dinsdag) thuisgeleverd 8)
Holy shit, da's heel erg snel. Die van mij staat dus nog op 'processing items', ook een AWS SG. Maar dit geeft mij hoop dat ik misschien niet tot de laatste datum (14 juli) door Apple gegeven hoef te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MtC
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05-2021

MtC

Misschien een overbodige vraag, maar vind het niet zo 1-2-3 met zekerheid terug. Als je nu op de DE website reserveert voor over 2 uurtjes en de  Watch is op voorraad, dan kan je hem toch gewoon meenemen uit de store, niet?

--handige links mogen niet van de mods--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-09 15:27

2be

Dat klopt. Ik heb vanmorgen de apple watch sport 42 mm. spacegray gereserveerd en om 11:30 opgehaald bij de apple store in Düsseldorf. Gewoon met mijn Nederlandse apple ID gereserveerd. Geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MtC
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05-2021

MtC

2be schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:10:
Dat klopt. Ik heb vanmorgen de apple watch sport 42 mm. spacegray gereserveerd en om 11:30 opgehaald bij de apple store in Düsseldorf. Gewoon met mijn Nederlandse apple ID gereserveerd. Geen enkel probleem.
Bij deze ook door mezelf bevestigd :) . Vanmorgen om 8u gereserveerd en om 13u15 opgehaald.

--handige links mogen niet van de mods--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Vandaag is het dan zo ver, ik haal straks mijn watch op.
Is er nog iets waar ik op moet letten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:05:
Vandaag is het dan zo ver, ik haal straks mijn watch op.
Is er nog iets waar ik op moet letten? :)
Ja op je portemonnee. Die heb je nodig om te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Donstil schreef op maandag 06 juli 2015 @ 00:26:
[...]

Ja op je portemonnee. Die heb je nodig om te betalen.
Haha, ik heb EINDELIJK mijn Apple Watch (42mm) het 1e wat ik zei was WOW hij is kleiner dan verwacht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Msi92 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:56:
[...]

Haha, ik heb EINDELIJK mijn Apple Watch (42mm) het 1e wat ik zei was WOW hij is kleiner dan verwacht :o
Zo lang het je vrouw niet is tijdens de huwelijksnacht, is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 20:53

John

🚀

Ik ben van plan mijzelf een Apple Watch Sport 42mm cadeau te doen tijdens de launch op 17 juli.

Nu wil ik graag weten of iemand ooit voor de release van een product dit bij Apple heeft gereserveerd? Kan dit sowieso of zal ik gewoon een belletje naar de Apple Store Den Haag doen?

EDIT: Had 17 april ipv juli :9

[ Voor 7% gewijzigd door John op 07-07-2015 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-08 20:29
Fwiw: 25 juni besteld in Duitsland, levertijdvak 12-17 juli, vandaag bezorgd bij Mailboxde (~13:00) en tegen 15:00 door ze op de post gedaan. Levering als het goed is maandag a.s. (12 juli) via UPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

Weten jullie waar de Apple Watch vrijdag te halen is ? alleen in de Apple stores of ook in andere winkels ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:26
barrymel schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:03:
Weten jullie waar de Apple Watch vrijdag te halen is ? alleen in de Apple stores of ook in andere winkels ?
Niet alleen bij de Apple Stores, maar ook bij sommige APR's, hier een lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

Fuwor schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:41:
[...]

Niet alleen bij de Apple Stores, maar ook bij sommige APR's, hier een lijstje.
Bedankt !

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
Gaat er toevallig iemand binnenkort naar DE/FR voor een Watch?

Met de release in NL binnen een paar dagen zal het wel niet, maar na lang twijfelen en in mei een Pebble Steel te hebben gekocht heb ik nu toch beslist om voor de Apple Watch te gaan. Dus nu ben ik op zoek naar iemand die er een 2de kan meenemen voor een kleine benzine/moeite-vergoeding. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Pagina: 1 ... 18 ... 67 Laatste