Wat zijn jullie ervaringen met de Galaxy S6 Edge Clear View Flip ?
zie ze nu voor € 24,95
zie ze nu voor € 24,95
Offtopic: waar je ze ziet voor €24,95 zou ik wel met paypal betalen. Is handiger om je geld terug te eisen.speedbeertje schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:37:
Wat zijn jullie ervaringen met de Galaxy S6 Edge Clear View Flip ?
zie ze nu voor € 24,95
http://www.janox.nl/Galax...IKrr8DFt8YCFSHLtAodZ6UL6gforum026 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:40:
[...]
Offtopic: waar je ze ziet voor €24,95 zou ik wel met paypal betalen. Is handiger om je geld terug te eisen.
Dit bedoel ik. Kijk ff goed bij reviews voor je besteld.
Het is geen originele, dus kan je voor goedkoper wel krijgen.
Als je een beet zou googlen dan is er genoeg te vinden. Eerst zelf wat proberen kan geen kwaad.speedbeertje schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:13:
Oke dan, dat gaan hem niet worden dan.
Welke cover of hoesje kan ik het beste gebruiken, dat ie dan meteen aangaat als ik hem uit het hoesje haal of de cover open?
Iemand een idee...?
Ik zag bij Coolblue nu wel deze Brodit Aative houder voor de S6 met skinKappade schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:44:
[...]
Ik ben om deze reden van de Brodit houders afgestapt. Zitten super goed om de telefoon en direct opladen; echter dwingt het je tot het nemen van geen hoesje/bumper = een risico. Dus ik weet vrijwel zeker dat er geen hoesje bestaat icm de Brodit aangezien hij dan te dik wordt.
[ Voor 38% gewijzigd door DON PAPA op 15-12-2015 10:40 ]
Ai, dat is pijnlijk!rev schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:17:
Vanochtend voor het eerst mijn Edge laten vallen, een halve meter zo'n beetje plat op de grond. Op een verende gietvloer, een kopje van anderhalve meter hoogte breekt meestal niet op deze vloer. Met een Ringke Slim cover.![]()
[afbeelding]
Ja das mijn eigen scan:Addiction schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:44:
[...]
Ai, dat is pijnlijk!
Gelukkig vallen de repairprijzen wel nog goed mee bij Samsung
[afbeelding]
Heb ikzelf ook nooit begrepoen, maar goed smaken verschillen zullen we maar zeggen...tochRigolleM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:40:
Ik begrijp niet waarom individuen blijven investeren in Chinese namaak i.p.v. het originele aan te schafffen. Als je € 700 ophoest voor een telefoon, kan je toch nog eens extra € 50 permitteren voor een Samsung S View cover! Goedkoop = duurkoop
Heeft niks met smaak te maken, maar met gierigheid... maar als Belg ga ik het nooit snappendafmay schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:42:
[...]
Heb ikzelf ook nooit begrepoen, maar goed smaken verschillen zullen we maar zeggen...toch
Tja, wellicht hebben jullie ook vernomen dat de officiele SView cover nogal veel krassen veroorzaakt. Voor mij was dat de belangrijkste reden om voor een andere cover te kiezen. Deze Nillkin zou deze problemen niet moeten geven. De KView functionaliteit kan ik eventueel ook missen. Dat is niet het belangrijkste. Het i gewoon jammer, meer niet.RigolleM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:44:
[...]
Heeft niks met smaak te maken, maar met gierigheid... maar als Belg ga ik het nooit snappen
Smaken als in 'keuzes die men maakt'...ieder z'n eigen ding zeg ik altijd. Maar zoals gezegd mij zul je ook nooit een of andere nep / slechte-kwaliteit / namaak hoesje (of welk product dan ook) zien aanschaffen voor een mooi / luxe apparaat (phone/tablet/laptop). Ik vind juist de combi belangrijk...mooi toestel + mooi hoesje.RigolleM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:44:
[...]
Heeft niks met smaak te maken, maar met gierigheid... maar als Belg ga ik het nooit snappen
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 15-07-2015 14:48 ]
Was het niet de Clear view cover? Soit ieder zijn ding...Tja, wellicht hebben jullie ook vernomen dat de officiele SView cover nogal veel krassen veroorzaakt. Voor mij was dat de belangrijkste reden om voor een andere cover te kiezen. Deze Nillkin zou deze problemen niet moeten geven. De KView functionaliteit kan ik eventueel ook missen. Dat is niet het belangrijkste. Het i gewoon jammer, meer niet.
Wel dat heb ik nu met ervaring moeten ondergaan. Heb wel een screenprotector dus gsm zelf niet bekrast, maar het plastiek van de clear view cover geraakte al na 1 uur bekrast *zucht*. Ik heb besloten het me niet aan te trekken aangezien ik niet naar de cover kijk, wel naar het toestelPolitoer schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:47:
[...]
Tja, wellicht hebben jullie ook vernomen dat de officiele SView cover nogal veel krassen veroorzaakt. Voor mij was dat de belangrijkste reden om voor een andere cover te kiezen. Deze Nillkin zou deze problemen niet moeten geven. De KView functionaliteit kan ik eventueel ook missen. Dat is niet het belangrijkste. Het i gewoon jammer, meer niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Tomskii5 op 15-07-2015 15:05 ]
Laat maar zitten jongens. Op deze wijze hoeft het niet voor mij.RigolleM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:56:
[...]
Was het niet de Clear view cover? Soit ieder zijn ding...
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Tranquility op 16-07-2015 19:30 ]
Je zou het ook kunnen omdraaien natuurlijk, het is belachelijk dat je nog 50 euro extra moet betalen als je al 700 hebt opgehoest voor een telefoon. En als je al 700 euro moet ophoesten voor een telefoon dan zou je eigenlijk ook wel mogen verwachten dat je behuizing niet gebarsten is na 1 kleine val. En 50 euro voor een stuk rubber of leer vind ik persoonlijk ook erg veel geld.RigolleM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:40:
Ik begrijp niet waarom individuen blijven investeren in Chinese namaak i.p.v. het originele aan te schafffen. Als je € 700 ophoest voor een telefoon, kan je toch nog eens extra € 50 permitteren voor een Samsung S View cover! Goedkoop = duurkoop
Je kunt natuurlijk ook zorgen dat je phone niet uit je handen valt, dan hoef je geen cover er rond. Wil je een phone die tegen een stootje zonder extra bescherming kan kies je best voor een rugged versie. Ik laat zelden een phone vallen, mijn bescherming dient enkel om er voor te zorgen dat de phone na een jaartje gebruik (wanneer de S7 uit komt) er piekfijn uitziet voor de toekomstige eigenaar.Aghanim schreef op maandag 20 juli 2015 @ 22:53:
Dat is inderdaad ook hoe ik het zie. Over het algemeen lever je altijd in op design, grootte van het toestel en hoe het toestel in de hand ligt wanneer je een cover neemt. Krasjes boeien mij niet, het is immers een gebruiksvoorwerp, maar een barst in het scherm is iets wat ik wil vermijden. Zonder cover blijft dat toch wel russisch roulette na een val.
Basement Bios ---- Exo-S
Mystikal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:58:
Inderdaad een erg leuke gimmick! Jammer dat ik dan weer zit met het feit dat als mijn telefoon in mijn brodit houder zit, je dit er weer af moeten halen! Wel ideaal voor mijn zoontje. Die molt die port wel eens...
Ik zal het project eens gaan backen. Ik vind het wel handig!dafmay schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:05:
[...]
Indeed. Ik heb zelf een Macbook Pro thuis en de magnetische adapter werkt gewoonweg superfijn (en veilig!). Ook het niet hoeven zoeken en blindelings kunnen aansluiten van de kabel is fijn (de MBP zuigt...letterlijk
).
Maar zoals gezegd jammer dat men geen Paypal accepteert, ik heb geen cc (kan wel pre-paid nemen, maar geen zin om specifiek hiervoor te moeten doen).
Basement Bios ---- Exo-S
Kun je er dan wellicht 2 bestellen? Ik wil ook graag backen en bestellen maar lukt niet omdat ik geen cc heb...Mystikal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:33:
[...]
Ik zal het project eens gaan backen. Ik vind het wel handig!
dafmay schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:40:
[...]
Kun je er dan wellicht 2 bestellen? Ik wil ook graag backen en bestellen maar lukt niet omdat ik geen cc heb...
Basement Bios ---- Exo-S
Sinds vandaag heb ik de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear cover en ik moet zeggen: bevalt me tot nu toe uitstekend. Ze hebben er wel een "berschermend" plaatje bij gedaan om tussen cover en achterkant telefoon te plaatsen (om "krassen" te voorkomen), echter weet ik nog niet of ik die er tussen laat. Zorgt er namelijk wel voor dat die mooie groene kleur niet helemaal tot zijn recht komt.Meulendijks89 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:35:
Weet er iemand een mooie case die bij de Edge Emerald Green past?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Waarom dit hoesje? Die 2layer funtie lijkt mij weinig toe te voegen. Kijk hier eens naar: http://www.spigen.com/collections/galaxy-s6-edgeMeulendijks89 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:27:
Ik vind dit hoesje van Verus wel wat maar helaas niet hier te koop alleen via buitenland.
Verus 2Link
http://veruscase.com/veru...ge-case-2link-series.html
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Omdat de kleur mooi bij mijn groene S6 Edge pastTammesp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:31:
[...]
Waarom dit hoesje? Die 2layer funtie lijkt mij weinig toe te voegen. Kijk hier eens naar: http://www.spigen.com/collections/galaxy-s6-edge
Jaa oke, goed puntMeulendijks89 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:37:
[...]
Omdat de kleur mooi bij mijn groene S6 Edge past, normaal heb ik altijd wel een hoesje van Spigen maar vind het jammer dat ze niet de kleuren van de S6 gebruiken.
En de doorzichtige die ik eerder heb vermeld? Deze zorgt er voor dat je originele kleur zichtbaar blijft zonder dat er ook maar iets verandert.Meulendijks89 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:37:
[...]
Omdat de kleur mooi bij mijn groene S6 Edge past, normaal heb ik altijd wel een hoesje van Spigen maar vind het jammer dat ze niet de kleuren van de S6 gebruiken.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Transparant vind ik persoonlijk niet mooi. Ik wil btw ook nog een goede screen protector maar Spigen heeft deze keer geen protector van glas zo te zienTammesp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:40:
[...]
Jaa oke, goed puntKoop je een transparante hoesje?
Als je de edge hebt, zijn er bijna geen glass screen protecters. Die zijn allemaal nog in de test fase en nog niet voor dagelijks gebruik.RustStorm schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:34:
[...]
Sinds vandaag heb ik de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear cover en ik moet zeggen: bevalt me tot nu toe uitstekend. Ze hebben er wel een "berschermend" plaatje bij gedaan om tussen cover en achterkant telefoon te plaatsen (om "krassen" te voorkomen), echter weet ik nog niet of ik die er tussen laat. Zorgt er namelijk wel voor dat die mooie groene kleur niet helemaal tot zijn recht komt.
Ben nu alleen nog op zoek naar een "hard glas" screenprotector.
Mja je kan het altijd proberen heMeulendijks89 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:41:
[...]
Transparant vind ik persoonlijk niet mooi. Ik wil btw ook nog een goede screen protector maar Spigen heeft deze keer geen protector van glas zo te zien
Dan is geduld een schone zaakTammesp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:44:
[...]
Als je de edge hebt, zijn er bijna geen glass screen protecters. Die zijn allemaal nog in de test fase en nog niet voor dagelijks gebruik.
[...]
Mja je kan het altijd proberen he![]()
Hier een topic op XDA over de glass screen protecters voor de S6 Edge, het is net niet omdat de fabrikanten maar geen goede glass protecter kan maken door de 'edge'
http://www.spigen.com/col...-protector-curved-crystal
Oke, dan zal ik die binnenkort eens bestellen. Ga nu toch even over nadenken om mijn groene edge om te ruilen voor een witte.Tammesp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:48:
[...]
Dit lijkt de beste tot nu toe zijn voor de edge, het is wel een folie.
Heb hem inderdaad gezien ja. Zit er even over te dubben of ik dat zal doen of nietTammesp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:48:
[...]
Dit lijkt de beste tot nu toe zijn voor de edge, het is wel een folie.
[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 22-07-2015 11:26 ]
Die van Zagg is ook een folie. Je kan het altijd proberen!RustStorm schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:21:
[...]
Heb hem inderdaad gezien ja. Zit er even over te dubben of ik dat zal doen of nietWellicht verstandiger om in ieder geval IETS op het scherm te hebben ipv helemaal niets.... Zou toch zonde zijn om mooie schermkrassen te creëren.
edit: Iemand hier ervaring mee?
Ja, is zoTammesp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:49:
[...]
Die van Zagg is ook een folie. Je kan het altijd proberen!
Ik heb nooit Zagg gehad, maar is wel een redelijk bekend merk. Je kan het een gokje wagen!RustStorm schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:52:
[...]
Ja, is zoEnig idee of Zagg een goed merk is? (dat was eigenlijk de onderliggende vraag
) haha
[ Voor 8% gewijzigd door Tammesp op 22-07-2015 13:27 ]
Ik had het niet over de clear view , maar alleen de achterkant. clear cover heet die toch gewoon...Daggie schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:36:
Nick112: De "SAMSUNG GALAXY S6 CLEAR VIEW COVER" (http://www.pdashop.be/pro...ear-view-cover-blauw.html) is knap .. maar de kans op schade aan het scherm is groot. Er is een heel topic over op Xda. Lijkt me af te raden.
Liefst wou ik ook de Clear View Cover, maar ik denk dat ik straks de SAMSUNG GALAXY S6 FLIP WALLET (http://www.pdashop.be/pro...y-s6-flip-wallet-wit.html) ga bestellen als alternatief. Is een beetje hetzelfde principe, maar dan uit kunstleder materiaal ..
Ik zal het je laten weten.Tammesp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:59:
[...]
Ik heb nooit Zagg gehad, maar is wel een redelijk bekend merk. Je kan het een gokje wagen!
PS: Als je er 1 besteld ben ik benieuwd naar je mening!
Ik hen de clear cover gekocht, omdat ik heb afgezien van de clear view vanwege de krasjes.Nick112 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:47:
[...]
Ik had het niet over de clear view , maar alleen de achterkant. clear cover heet die toch gewoon...
Dus een transparante achterkant/zijkant en voor niks.
Screenprotecter al binnen?Raymond schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:15:
Wat is hiervan het voordeel boven QI-laden?
Raymond schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:15:
Wat is hiervan het voordeel boven QI-laden?
Daar heb je een punt...vind ik deels ook, maar geen deal-breaker. Enfin...mijn invalshoek is...is het proberen waardTammesp schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:19:
Mja, die znaps lijkt me niet zo heel veel waard. Dan steekt er iets uit je mobiel wat ik niet mooi vind!
[ Voor 19% gewijzigd door dafmay op 23-07-2015 16:24 ]
Ik heb hier ook wel interesse in, ziet er handig uit en dan blijft de usb connector ook nog is schoondafmay schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:07:
Nog even een repeat van mijn post van gisteren...
Dit lijkt mij een superhandige 'gadget' voor onze S6!
http://www.blessthisstuff...s/znaps-magnetic-adapter/
http://www.znaps.net/
Ik wil zo graag back-en en alvast bestellen maar heb zelf geen creditcard en Paypal is geen betaal mogelijkheid.
Is er een mede-tweaker die ook gaat/wil backen/bestellen en wellicht voor 2 zou willen gaan? Ik houd mij dan aanbevolen...zou geweldig zijn
[ Voor 4% gewijzigd door DM89 op 23-07-2015 16:57 ]
Ook dat is inderdaad waarMeulendijks89 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:57:
[...]
Ik heb hier ook wel interesse in, ziet er handig uit en dan blijft de usb connector ook nog is schoon
Stuur me even een DM met wat je wilt dan kunnen we wel wat regelen.. want het is een pre-order toch? Ik ben zelf op werk kan niet van alles zitten doen hier volg alleen tweakers hahadafmay schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:18:
[...]
Ook dat is inderdaad waarZie jij kans om te backen/bestellen?
[ Voor 9% gewijzigd door DM89 op 23-07-2015 18:03 ]
Kortom heb je 1x connector+adapter voor microUSB over? Zo ja, kan ik bij jou aansluiten. Of doe ik samen met Meulendijks89....RigolleM schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:46:
Ik heb 2x connectors en adapters in backorder staan voor $22, en ik neem wellicht 1 x lightning en 1x microUSB.
Dit is de direkte link naar de Kickstarter bestel pagina :Meulendijks89 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:01:
[...]
Stuur me even een DM met hoe&wat&waar want het is een pre-order toch? Ik ben zelf op werk kan niet van alles zitten doen hier volg alleen tweakers hahaCreditcard heb ik in iedergeval wel.
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 23-07-2015 18:04 ]
Kan ook via de site zelf bestellen toch? Heb geen ervaring met kickstarter vanavond even checken... wacht eerst de reactie van RigolleM af dan?dafmay schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:03:
[...]
Kortom heb je 1x connector+adapter voor microUSB over? Zo ja, kan ik bij jou aansluiten. Of doe ik samen met Meulendijks89....
[...]
Dit is de direkte link naar de Kickstarter bestel pagina :
https://www.kickstarter.c.../new?clicked_reward=false
Ok doen we...cheersMeulendijks89 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:08:
[...]
Kan ook via de site zelf bestellen toch? Heb geen ervaring met kickstarter vanavond even checken... wacht eerst de reactie van RigolleM af dan?
Heb het net besteld via hun eigen site.. weet jij toevallig als we nog een kleur kunnen kiezen of iets? Op facebook zag ik nog wat leuke opties maar hoe of wat weet ik verder niet... zal ze eens een mailtje sturenRigolleM schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:45:
Ik heb iPhone 5s en Samsung S6 dus heb ik er geen teveel :-)
Al een twintigtal zaken gekocht via Kickstarter, voorlopig is alles goed verlopen, dus ik ben nog steeds tevreden.
Is dit inmiddels opgelost, ik heb nu sinds een week de S6 en wilde eigenlijk de Brodit bestellen voor in de auto (ook de passieve versie)CoRrRan schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:24:
Zojuist de Brodit passieve houder binnen gekregen van Broditcenter.nl, maar helaas beweegt mijn S6 in deze houder. Is naast mijn melding al meer meldingen van gemaakt bij Broditcenter.nl, dus even wachten met daar bestellen tot er een oplossing is.
Daarnaast ben ik ook geïnteresseerd in zo'n promotiecode voor een gratis wireless charger, maar MisterMarc1908 eerst natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 27-07-2015 12:17 ]
Je hebt dezelfde als ik van Etsy ik heb hem van buiten dezelfde kleur van binnen geel.dafmay schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:13:
Ivm aanschaf nieuwe sleeve voor mijn S6 heb ik er eentje over. Mocht er iemand interesse hebben...
https://www.etsy.com/transaction/1015100505
Zekers!pappaleone schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:17:
[...]
Je hebt dezelfde als ik van Etsy ik heb hem van buiten dezelfde kleur van binnen geel.
zeer fijne sleeve.
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Ik denk dat verhaal al meerdere malen bevestigd is. Zowel op nederlandse als buitenlandse forum's dat de clear view cover niet best is voor je dure telefoon.Bo0bz schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:15:
Wat zijn jullie ervaringen met de clear view cover voor de S6? Mijn vriendin overweegt een S6 te kopen met de cashback actie maar twijfelt over dit hoesje. Reviews spreken over het ontstaan van krassen op het amoled scherm. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2015 16:58 ]
Ik gebruik al sinds m'n S4 (en ook rond m'n Nexus5) de Spiegen Slim Armour.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:44:
Ik ga vanavond mijn s6 bestellen en daarbij ook een screenprotector en case. Wat adviseren jullie? Ik heb zeer goede ervaringen met spigen, dus als screenprotector ga ik waarschijnlijk http://www.ipodhoes.nl/sp...axy-s6-crystal-clear.html nemen. Wat adviseren jullie als case? Welke spigen is wel en welke is niet de moeite waard?
Edit; heb nu deze op het oog: www.ipodhoes.nl/spigen-sg...laxy-s6-satin-silver.html
Alvast bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door catt4u op 27-07-2015 18:55 ]
Voldoet de Crystel Clear goed als screenprotector op de S6 Edge? Zoek er al een tijdje 1, maar kan nog geen goeie vinden helaas...catt4u schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:53:
[...]
Ik gebruik al sinds m'n S4 (en ook rond m'n Nexus5) de Spiegen Slim Armour.
Biedt hele goede bescherming en ziet er goed uit.
Rond de S6 Edge die ik nu gebruik zit ie ook als gegoten en er zit een 'kickstand' ingebouwd zodat je de telefoon in landscape kan zetten om films te bekijken![]()
De screenprotector die ik gebruik is de Crystal clear en die voldoet gewoon goed.
Als je op de site ff op de 'shop'-tab klikt krijg je een compleet overzicht van de leverbare cases.
Edit:
Ik heb de cases altijd via Amazon.de besteld en die zijn daar goedkoper dan bij de webshops in NL
Ik heb die screenprotector besteld icm hoesje op Amazon.de scheelt een hoop geld.. als het goed is krijg ik het deze week binnen..Tammesp schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:09:
[...]
Voldoet de Crystel Clear goed als screenprotector op de S6 Edge? Zoek er al een tijdje 1, maar kan nog geen goeie vinden helaas...
Mja, veel mensen klagen dat de screenprotecter op de edge rand los laat, dan vind ik het zonde om te kopen.Meulendijks89 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:30:
[...]
Ik heb die screenprotector besteld icm hoesje op Amazon.de scheelt een hoop geld.. als het goed is krijg ik het deze week binnen..
Dat is minder, ik zie het wel heb verschillende verhalen gelezen van goed tot slecht dus probeer het maar..Tammesp schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:32:
[...]
Mja, veel mensen klagen dat de screenprotecter op de edge rand los laat, dan vind ik het zonde om te kopen.
[ Voor 22% gewijzigd door superjoost op 27-07-2015 21:38 . Reden: Hyperlink ]
Al eens moeite gedaan om te zoeken in dit topic? Wellicht niet...Dubrillion schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:40:
Ik had een simpele Qi lader voor mijn Nexus 4 en 5.
Nu werkt hij wel met de S6, maar hij glijdt er vanaf. Zodra ik een klein doekje eronder leg dan werkt hij al niet meer. Iemand een optie voor een andere/betere lader?
[ Voor 25% gewijzigd door extreme8eight op 28-07-2015 14:20 ]
PSN: extreme8eight
de protector al binnen?Meulendijks89 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:33:
[...]
Dat is minder, ik zie het wel heb verschillende verhalen gelezen van goed tot slecht dus probeer het maar..
Heeft niks met Duitsland te maken, maar met Amazon.de, die zijn gewoon pokketraag. Al meerdere zaken besteld op Duitse online webshops en soms zelfs de dag erna levering. Amazon.de wil gewoon dat je de volgende keren hun express delivery neemt, zodoende je die de dag erna ook hebt, terwijl vele webshops in Duitsland met de standaard verzending ook daags erna leveren.Meulendijks89 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:52:
[...]
Nee, is verstuurd en komt deze week maar het komt uit duitsland dus duurt wat langer..
[ Voor 20% gewijzigd door RigolleM op 28-07-2015 17:39 ]
Oh oke, heb niet zoveel ervaring met Amazon. Ik kon het wel de volgende dag in huis hebben maar dan kost het 11 euro verzenden en ik heb gewoon gratis gekozenRigolleM schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:36:
[...]
Heeft niks met Duitsland te maken, maar met Amazon.de, die zijn gewoon pokketraag. Al meerdere zaken besteld op Duitse online webshops en soms zelfs de dag erna levering.
[ Voor 12% gewijzigd door pixels66 op 28-07-2015 20:47 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq