Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-05-2020
Wat zijn jullie ervaringen met de Galaxy S6 Edge Clear View Flip ?
zie ze nu voor € 24,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forum026
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12-2022
speedbeertje schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:37:
Wat zijn jullie ervaringen met de Galaxy S6 Edge Clear View Flip ?
zie ze nu voor € 24,95
Offtopic: waar je ze ziet voor €24,95 zou ik wel met paypal betalen. Is handiger om je geld terug te eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
forum026 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:40:
[...]

Offtopic: waar je ze ziet voor €24,95 zou ik wel met paypal betalen. Is handiger om je geld terug te eisen.
http://www.janox.nl/Galax...IKrr8DFt8YCFSHLtAodZ6UL6g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forum026
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Het is geen originele, dus kan je voor goedkoper wel krijgen.
Site misleidt ook con sumenten met de actie.
Deze 'actie' is t/m 1 juli geldig, als je morgen weer kijkt is ie t/m 2juli geldig etc. etc.
(Was is mei ook al zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
Oke dan, dat gaan hem niet worden dan.
Welke cover of hoesje kan ik het beste gebruiken, dat ie dan meteen aangaat als ik hem uit het hoesje haal of de cover open?
Iemand een idee...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedbeertje schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:13:
Oke dan, dat gaan hem niet worden dan.
Welke cover of hoesje kan ik het beste gebruiken, dat ie dan meteen aangaat als ik hem uit het hoesje haal of de cover open?
Iemand een idee...?
Als je een beet zou googlen dan is er genoeg te vinden. Eerst zelf wat proberen kan geen kwaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:00

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb het nillkin nature tpu hoesje voor de S6 Edge besteld. Maar nu ik em in gebruik genomen heb, blijkt dat het afdekdopje voor de hoofdtelefoon aansluiting niet blijft zitten, en steeds uit het gaatje floept.

Is dat een bekend verschijnsel, of heb ik weer ens wat ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:41

DON PAPA

Tweaker-fan

Kappade schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:44:
[...]

Ik ben om deze reden van de Brodit houders afgestapt. Zitten super goed om de telefoon en direct opladen; echter dwingt het je tot het nemen van geen hoesje/bumper = een risico. Dus ik weet vrijwel zeker dat er geen hoesje bestaat icm de Brodit aangezien hij dan te dik wordt.
Ik zag bij Coolblue nu wel deze Brodit Aative houder voor de S6 met skin
http://www.pdashop.nl/pro...g-galaxy-s6-met-skin.html

Dit bracht mij meteen op het idee om mijn oude Note 4 houder onderhanden te nemen zodat straks mijn bestelde S6 met Spigen Neo Hybrid Metal case hier in past. Dit ging eigenlijk vrij simpel, ik moest alleen de gleuf iets breder maken.

[ Voor 38% gewijzigd door DON PAPA op 15-12-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
rev schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:17:
Vanochtend voor het eerst mijn Edge laten vallen, een halve meter zo'n beetje plat op de grond. Op een verende gietvloer, een kopje van anderhalve meter hoogte breekt meestal niet op deze vloer. Met een Ringke Slim cover. :(
[afbeelding]
Ai, dat is pijnlijk!

Gelukkig vallen de repairprijzen wel nog goed mee bij Samsung

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mKZ5FrcmfIqWAXg4bxy5xJ7I/full.png

De locaties!

https://www.google.com/ma...342&spn=1.911695,5.410767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 22:16

rev

Addiction schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:44:
[...]

Ai, dat is pijnlijk!

Gelukkig vallen de repairprijzen wel nog goed mee bij Samsung

[afbeelding]
Ja das mijn eigen scan: :)

rev in "[Samsung Galaxy S6-serie] Ervaringen en Discussie"

Inmiddels tegen die prijs gerepareerd en het bedrag vergoed gekregen van mijn verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 22:16

rev

rev in "[Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic"

Even een follow-up op mijn eigen post over draadloze laders waarin de telefoon overeind kan staan:
ik heb de EasyCHEE T310 (wordt ook onder andere merknamen verkocht) nu een tijdje in gebruik en ik moet zeggen dat deze een stuk betrouwbaarder werkt dan de RAVPower RP-WCN15. Geen "Draadloos opladen onderbroken" berichten meer. En een stuk beter afgewerkt en een doordachter ontwerp. De meerprijs dus wel waard.

Deze el-cheapo draadloze lader werkt overigens ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:30
Deze nacht (was amazon aan het roamen) mijn S6 besteld icm de zwarte clear view cover (31 EUR bij amazon) en de Jetech Tempered glass screen protector (wat research gedaan en jetech blijkt vrij goed te zijn). Morgen wordt hij geleverd, ben benieuwd (ivm de cover en de screen protector)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb de Nillkin Sparkle "leather" case in gebruik genomen met de bijbehorende "SView"software (KView app van Nillkin).
Het merkwaardige is dat als ik de front cover bijna dicht doe, de telefoon het SView venster toont, maar als ik de front cover vervolgens helemaal dichtklap de telefoon weer over gaat naar het standaard scherm. Dat lijkt op een contact issue. Ik heb op de telefoon ook een glass screen protector aangebracht.

Zijn er vergelijkbare ervaringen? Tot dusverre heeft Nillkin niet gereageerd op een mail van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ik begrijp niet waarom individuen blijven investeren in Chinese namaak i.p.v. het originele aan te schafffen. Als je € 700 ophoest voor een telefoon, kan je toch nog eens extra € 50 permitteren voor een Samsung S View cover! Goedkoop = duurkoop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:40:
Ik begrijp niet waarom individuen blijven investeren in Chinese namaak i.p.v. het originele aan te schafffen. Als je € 700 ophoest voor een telefoon, kan je toch nog eens extra € 50 permitteren voor een Samsung S View cover! Goedkoop = duurkoop 8)7
Heb ikzelf ook nooit begrepoen, maar goed smaken verschillen zullen we maar zeggen...toch :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
dafmay schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:42:
[...]

Heb ikzelf ook nooit begrepoen, maar goed smaken verschillen zullen we maar zeggen...toch :*)
Heeft niks met smaak te maken, maar met gierigheid... maar als Belg ga ik het nooit snappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
RigolleM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:44:
[...]

Heeft niks met smaak te maken, maar met gierigheid... maar als Belg ga ik het nooit snappen :)
Tja, wellicht hebben jullie ook vernomen dat de officiele SView cover nogal veel krassen veroorzaakt. Voor mij was dat de belangrijkste reden om voor een andere cover te kiezen. Deze Nillkin zou deze problemen niet moeten geven. De KView functionaliteit kan ik eventueel ook missen. Dat is niet het belangrijkste. Het i gewoon jammer, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:44:
[...]

Smaken als in 'keuzes die men maakt'...ieder z'n eigen ding zeg ik altijd. Maar zoals gezegd mij zul je ook nooit een of andere nep / slechte-kwaliteit / namaak hoesje (of welk product dan ook) zien aanschaffen voor een mooi / luxe apparaat (phone/tablet/laptop). Ik vind juist de combi belangrijk...mooi toestel + mooi hoesje.

Edit @politoer...ik begrijp de gedachtengang.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 15-07-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
Tja, wellicht hebben jullie ook vernomen dat de officiele SView cover nogal veel krassen veroorzaakt. Voor mij was dat de belangrijkste reden om voor een andere cover te kiezen. Deze Nillkin zou deze problemen niet moeten geven. De KView functionaliteit kan ik eventueel ook missen. Dat is niet het belangrijkste. Het i gewoon jammer, meer niet.
Was het niet de Clear view cover? Soit ieder zijn ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Laatst online: 16:30
Politoer schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:47:
[...]

Wel dat heb ik nu met ervaring moeten ondergaan. Heb wel een screenprotector dus gsm zelf niet bekrast, maar het plastiek van de clear view cover geraakte al na 1 uur bekrast *zucht*. Ik heb besloten het me niet aan te trekken aangezien ik niet naar de cover kijk, wel naar het toestel :P

Amazon wou het gerust terugnemen, maar ik zie het niet zitten zonder cover te werken. Telefoon is erg glibberig zonder cover :P

[ Voor 7% gewijzigd door Tomskii5 op 15-07-2015 15:05 ]

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
RigolleM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:56:
[...]
Was het niet de Clear view cover? Soit ieder zijn ding...
Laat maar zitten jongens. Op deze wijze hoeft het niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen van het forum,
Heb sinds gisteren de Spigen Ultra hybrid case voor mijn galaxy s6 (die vanmiddag komt :) )
Nu zit bij deze case, die helemaal fancy doorzichtig is, ook een smudge protector; een soort screenprotector die je op de achterkant van de s6 behoort te plakken om krassen door zand dat tussen de case en de telefoon komt tegen te gaan. Deze protector past jammer genoeg niet helemaal en haalt de glans van de achterkant van de galaxy s6 weg. (weet ik van een vriend de de s6 al een tijdje gebruikt icm met de spigen en smudge protector.) Mijn vraag is, iemand ervaringen met het gebruik van de Spigen Ultra hybrid, met of zonder de smudge protector op de galaxy s6 en veroorzaakt deze case snel krassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:48
Bij mijn Ringke Fusion Crystal View (vergelijkbaar met de Spigen Ultra Hybrid) cover zat ook zo'n smudge protector. Ik heb dat ding even geprobeerd, maar vond het er niet uitzien en haalt inderdaad dat mooie "glazen" effect van de onderkant weg. Ik heb de cover dus "bloot" om de telefoon heen gedaan en dat bevalt mij nog steeds uitstekend. In het begin had ik er wat lucht onder wat van dat "watervlek" effect gaf. Maar na een beetje trekken en duwen en masseren van de cover is dat geheel verdwenen.

Ben nog steeds erg tevreden met deze cover.
Optimale bescherming met behoud van het fraaie design en feel. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tranquility op 16-07-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
RigolleM schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:40:
Je zou het ook kunnen omdraaien natuurlijk, het is belachelijk dat je nog 50 euro extra moet betalen als je al 700 hebt opgehoest voor een telefoon. En als je al 700 euro moet ophoesten voor een telefoon dan zou je eigenlijk ook wel mogen verwachten dat je behuizing niet gebarsten is na 1 kleine val. En 50 euro voor een stuk rubber of leer vind ik persoonlijk ook erg veel geld.

Anyway, S6 vandaag besteld en nu aan het twijfelen over een hoesje. Denk dat ik het even aankijk, persoonlijk vind ik ieder hoesje per definitie afbreuk doen aan het design van een telefoon. Als de S6 een keer of 10 kan vallen zonder stuk te gaan dan red ik het wel 2 jaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik vind dat het toestel wel tegen een stootje moet kunnen; ik heb het apparaat niet gekocht om het vervolgens in een ontzettend lelijk hoesje te stoppen. Ik hou mijn S6 daarom ook lekker naakt en denk nog na of ik een skin voor de achterkant ga halen, want die wordt wel heel erg heet. Dat glas met mijn bezweten handen zijn dan vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat is inderdaad ook hoe ik het zie. Over het algemeen lever je altijd in op design, grootte van het toestel en hoe het toestel in de hand ligt wanneer je een cover neemt. Krasjes boeien mij niet, het is immers een gebruiksvoorwerp, maar een barst in het scherm is iets wat ik wil vermijden. Zonder cover blijft dat toch wel russisch roulette na een val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:09
Ik heb gisteren een S6 bestelt en wil graag een goede screenprotector.
Het liefst een beetje een stroeve voor de achterkant ;)

Maar even zonder dollen. Ik wil wel een keer z'n tempered glass protector proberen.
Nu heb ik twee vragen:
-Is de laag zo dik dat je hem ziet zitten?
-Zijn er glass protector die de home button rond ''uitgesneden'' hebben? I.p.v. een een gat tot aan de onderkant? Dit vind ik namelijk nogal lelijk :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
Aghanim schreef op maandag 20 juli 2015 @ 22:53:
Dat is inderdaad ook hoe ik het zie. Over het algemeen lever je altijd in op design, grootte van het toestel en hoe het toestel in de hand ligt wanneer je een cover neemt. Krasjes boeien mij niet, het is immers een gebruiksvoorwerp, maar een barst in het scherm is iets wat ik wil vermijden. Zonder cover blijft dat toch wel russisch roulette na een val.
Je kunt natuurlijk ook zorgen dat je phone niet uit je handen valt, dan hoef je geen cover er rond. Wil je een phone die tegen een stootje zonder extra bescherming kan kies je best voor een rugged versie. Ik laat zelden een phone vallen, mijn bescherming dient enkel om er voor te zorgen dat de phone na een jaartje gebruik (wanneer de S7 uit komt) er piekfijn uitziet voor de toekomstige eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet zozeer specifiek voor onze S6, maar wel erg aardig en handig....de Znaps :)

http://www.blessthisstuff...s/znaps-magnetic-adapter/

(jammer dat men geen Paypal acepteert als betaalmiddel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:58

Mystikal

It never hurts to help!

Inderdaad een erg leuke gimmick! Jammer dat ik dan weer zit met het feit dat als mijn telefoon in mijn brodit houder zit, je dit er weer af moeten halen! Wel ideaal voor mijn zoontje. Die molt die port wel eens...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:58:
Inderdaad een erg leuke gimmick! Jammer dat ik dan weer zit met het feit dat als mijn telefoon in mijn brodit houder zit, je dit er weer af moeten halen! Wel ideaal voor mijn zoontje. Die molt die port wel eens...
:) Indeed. Ik heb zelf een Macbook Pro thuis en de magnetische adapter werkt gewoonweg superfijn (en veilig!). Ook het niet hoeven zoeken en blindelings kunnen aansluiten van de kabel is fijn (de MBP zuigt...letterlijk ;)).

Maar zoals gezegd jammer dat men geen Paypal accepteert, ik heb geen cc (kan wel pre-paid nemen, maar geen zin om specifiek hiervoor te moeten doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

dafmay schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:05:
[...]

:) Indeed. Ik heb zelf een Macbook Pro thuis en de magnetische adapter werkt gewoonweg superfijn (en veilig!). Ook het niet hoeven zoeken en blindelings kunnen aansluiten van de kabel is fijn (de MBP zuigt...letterlijk ;)).

Maar zoals gezegd jammer dat men geen Paypal accepteert, ik heb geen cc (kan wel pre-paid nemen, maar geen zin om specifiek hiervoor te moeten doen).
Ik zal het project eens gaan backen. Ik vind het wel handig!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:33:
[...]

Ik zal het project eens gaan backen. Ik vind het wel handig!
Kun je er dan wellicht 2 bestellen? Ik wil ook graag backen en bestellen maar lukt niet omdat ik geen cc heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

dafmay schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:40:
[...]

Kun je er dan wellicht 2 bestellen? Ik wil ook graag backen en bestellen maar lukt niet omdat ik geen cc heb...
offtopic:
Zie DM :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:16
Weet er iemand een mooie case die bij de Edge Emerald Green past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 20:11
Zijn de problemen rond de clearview cover eigenlijk al opgelost? Ik wil er eentje kopen want het zijn mooie cases maar niet alsje er krassen van krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:20
Meulendijks89 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:35:
Weet er iemand een mooie case die bij de Edge Emerald Green past?
Sinds vandaag heb ik de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear cover en ik moet zeggen: bevalt me tot nu toe uitstekend. Ze hebben er wel een "berschermend" plaatje bij gedaan om tussen cover en achterkant telefoon te plaatsen (om "krassen" te voorkomen), echter weet ik nog niet of ik die er tussen laat. Zorgt er namelijk wel voor dat die mooie groene kleur niet helemaal tot zijn recht komt.

Ben nu alleen nog op zoek naar een "hard glas" screenprotector.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick112
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik ben op zoek naar een hoesje voor mijn s6. Eigenlijk wil ik geen hoesje, maar voor op het werk of uitgaan kan het toch wel handig zijn denk ik. Ik wilde eigenlijk al direct gaan met de clear cover van Samsung. Dus alleen achterkant bescherming. Maar nu las ik hier een reactive van iemand dat die krassen veroorzaakt op de achterkant. Hebben meer mensen hier ervaring mee? En wat zijn alternatieven (dunne, doorzichte bescherming)? Ik wil niet dat het hoesje de telefoon ook beschadigt, zoals de rand of achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Nick112: De "SAMSUNG GALAXY S6 CLEAR VIEW COVER" (http://www.pdashop.be/pro...ear-view-cover-blauw.html) is knap .. maar de kans op schade aan het scherm is groot. Er is een heel topic over op Xda. Lijkt me af te raden.

Liefst wou ik ook de Clear View Cover, maar ik denk dat ik straks de SAMSUNG GALAXY S6 FLIP WALLET (http://www.pdashop.be/pro...y-s6-flip-wallet-wit.html) ga bestellen als alternatief. Is een beetje hetzelfde principe, maar dan uit kunstleder materiaal ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik vind dit hoesje van Verus wel wat maar helaas niet hier te koop alleen via buitenland.

Verus 2Link

http://veruscase.com/veru...ge-case-2link-series.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-09 14:18

Tammesp

Next is now

Meulendijks89 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:27:
Ik vind dit hoesje van Verus wel wat maar helaas niet hier te koop alleen via buitenland.

Verus 2Link

http://veruscase.com/veru...ge-case-2link-series.html
Waarom dit hoesje? Die 2layer funtie lijkt mij weinig toe te voegen. Kijk hier eens naar: http://www.spigen.com/collections/galaxy-s6-edge

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Tammesp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:31:
[...]

Waarom dit hoesje? Die 2layer funtie lijkt mij weinig toe te voegen. Kijk hier eens naar: http://www.spigen.com/collections/galaxy-s6-edge
Omdat de kleur mooi bij mijn groene S6 Edge past :P, normaal heb ik altijd wel een hoesje van Spigen maar vind het jammer dat ze niet de kleuren van de S6 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Meulendijks89 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:37:
[...]

Omdat de kleur mooi bij mijn groene S6 Edge past :P, normaal heb ik altijd wel een hoesje van Spigen maar vind het jammer dat ze niet de kleuren van de S6 gebruiken.
Jaa oke, goed punt ;) Koop je een transparante hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Meulendijks89 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:37:
[...]

En de doorzichtige die ik eerder heb vermeld? Deze zorgt er voor dat je originele kleur zichtbaar blijft zonder dat er ook maar iets verandert.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Tammesp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:40:
[...]

Jaa oke, goed punt ;) Koop je een transparante hoesje?
Transparant vind ik persoonlijk niet mooi. Ik wil btw ook nog een goede screen protector maar Spigen heeft deze keer geen protector van glas zo te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

RustStorm schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:34:
[...]

Sinds vandaag heb ik de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear cover en ik moet zeggen: bevalt me tot nu toe uitstekend. Ze hebben er wel een "berschermend" plaatje bij gedaan om tussen cover en achterkant telefoon te plaatsen (om "krassen" te voorkomen), echter weet ik nog niet of ik die er tussen laat. Zorgt er namelijk wel voor dat die mooie groene kleur niet helemaal tot zijn recht komt.

Ben nu alleen nog op zoek naar een "hard glas" screenprotector.
Als je de edge hebt, zijn er bijna geen glass screen protecters. Die zijn allemaal nog in de test fase en nog niet voor dagelijks gebruik.
Meulendijks89 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:41:
[...]

Transparant vind ik persoonlijk niet mooi. Ik wil btw ook nog een goede screen protector maar Spigen heeft deze keer geen protector van glas zo te zien :(
Mja je kan het altijd proberen he ;)

Hier een topic op XDA over de glass screen protecters voor de S6 Edge, het is net niet omdat de fabrikanten maar geen goede glass protecter kan maken door de 'edge'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Tammesp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:44:
[...]

Als je de edge hebt, zijn er bijna geen glass screen protecters. Die zijn allemaal nog in de test fase en nog niet voor dagelijks gebruik.

[...]

Mja je kan het altijd proberen he ;)

Hier een topic op XDA over de glass screen protecters voor de S6 Edge, het is net niet omdat de fabrikanten maar geen goede glass protecter kan maken door de 'edge'
Dan is geduld een schone zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

RustStorm schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:46:
[...]

Dan is geduld een schone zaak :)
http://www.spigen.com/col...-protector-curved-crystal

Dit lijkt de beste tot nu toe zijn voor de edge, het is wel een folie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Tammesp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:48:
[...]

Oke, dan zal ik die binnenkort eens bestellen. Ga nu toch even over nadenken om mijn groene edge om te ruilen voor een witte. :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Tammesp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:48:
[...]

Heb hem inderdaad gezien ja. Zit er even over te dubben of ik dat zal doen of niet :) Wellicht verstandiger om in ieder geval IETS op het scherm te hebben ipv helemaal niets.... Zou toch zonde zijn om mooie schermkrassen te creëren.

edit: Iemand hier ervaring mee?

[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 22-07-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

RustStorm schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:21:
[...]

Heb hem inderdaad gezien ja. Zit er even over te dubben of ik dat zal doen of niet :) Wellicht verstandiger om in ieder geval IETS op het scherm te hebben ipv helemaal niets.... Zou toch zonde zijn om mooie schermkrassen te creëren.

edit: Iemand hier ervaring mee?
Die van Zagg is ook een folie. Je kan het altijd proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Tammesp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:49:
[...]

Die van Zagg is ook een folie. Je kan het altijd proberen!
Ja, is zo :) Enig idee of Zagg een goed merk is? (dat was eigenlijk de onderliggende vraag ;)) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

RustStorm schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:52:
[...]

Ja, is zo :) Enig idee of Zagg een goed merk is? (dat was eigenlijk de onderliggende vraag ;)) haha
Ik heb nooit Zagg gehad, maar is wel een redelijk bekend merk. Je kan het een gokje wagen! ;)

PS: Als je er 1 besteld ben ik benieuwd naar je mening!

[ Voor 8% gewijzigd door Tammesp op 22-07-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick112
  • Laatst online: 28-05-2024
Daggie schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:36:
Nick112: De "SAMSUNG GALAXY S6 CLEAR VIEW COVER" (http://www.pdashop.be/pro...ear-view-cover-blauw.html) is knap .. maar de kans op schade aan het scherm is groot. Er is een heel topic over op Xda. Lijkt me af te raden.

Liefst wou ik ook de Clear View Cover, maar ik denk dat ik straks de SAMSUNG GALAXY S6 FLIP WALLET (http://www.pdashop.be/pro...y-s6-flip-wallet-wit.html) ga bestellen als alternatief. Is een beetje hetzelfde principe, maar dan uit kunstleder materiaal ..
Ik had het niet over de clear view , maar alleen de achterkant. clear cover heet die toch gewoon...
Dus een transparante achterkant/zijkant en voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Mea culpa .. te snel gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Tammesp schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:59:
[...]

Ik heb nooit Zagg gehad, maar is wel een redelijk bekend merk. Je kan het een gokje wagen! ;)

PS: Als je er 1 besteld ben ik benieuwd naar je mening!
Ik zal het je laten weten. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Nick112 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:47:
[...]

Ik had het niet over de clear view , maar alleen de achterkant. clear cover heet die toch gewoon...
Dus een transparante achterkant/zijkant en voor niks.
Ik hen de clear cover gekocht, omdat ik heb afgezien van de clear view vanwege de krasjes.

Toch een beetje meer bescherming met redelijk behoud van design.
Sterker nog, bij de zwarte komt het blauwe tint beter naar voren met de cover erop.

Ben er redelijk tevreden mee, ziet er niet slecht uit, en belangrijker.. de S6 is niet meer zo glad als zonder een cover.

Heb op krasjes op de cover zelf na, geen krasjes op de telefoon veroorzaakt door de cover (haal het zo nu en dan af om hem beetje te poetsen), stofjes komen er wel tussen zitten (minimaal)

Verder 1 keer mn telefoon van een kastje geduwd met cover op de tegels, geen problemen.
Maar dat is enige ervaring tot nu toe qua val protectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even een repeat van mijn post van gisteren...

Dit lijkt mij een superhandige 'gadget' voor onze S6!

http://www.znaps.net/

Ik wil zo graag back-en en alvast bestellen maar heb zelf geen creditcard en Paypal is geen betaal mogelijkheid.

Is er een mede-tweaker die ook gaat/wil backen/bestellen en wellicht voor 2 zou willen gaan? Ik houd mij dan aanbevolen...zou geweldig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:43
Wat is hiervan het voordeel boven QI-laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Raymond schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:15:
Screenprotecter al binnen? :9

Mja, die znaps lijkt me niet zo heel veel waard. Dan steekt er iets uit je mobiel wat ik niet mooi vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raymond schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:15:
:) Snelheid (quick charge vs QI 'slow' charge).

Maar zonder gekheid...je kunt die 2 eigenlijk niet met elkaar vergelijken. De vergelijking moet je maken met de reguliere bedrade lader waar je de usb connector in de S6 moet stoppen, waar de Znaps werkt obv magnetisme (net zoals de lader van een Macbook) en je de kabel vastklikt aan de mini connector in de S6.

Soms vind ik quick charge handig om even snel bij te laden ipv QI...en dan is de Znaps denk ik een handige aanvulling.

Het lijkt mij handig/makkelijk (ik weet van mijn MBP hoe fijn het werkt) en ook veilig omdat de kabel makkelijk los schiet als je toevallig ff niet op zit te letten en met je been achter de kabel blijft hangen...en ja het gebeurt echt.

Enfin...het is geen wereldschokkend artikel, maar mij persoonlijk lijkt het zeker een handige aanvulling...en voor USD 10,-- kun je er geen buil aan vallen.
Tammesp schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:19:

Mja, die znaps lijkt me niet zo heel veel waard. Dan steekt er iets uit je mobiel wat ik niet mooi vind!
Daar heb je een punt...vind ik deels ook, maar geen deal-breaker. Enfin...mijn invalshoek is...is het proberen waard :)

[ Voor 19% gewijzigd door dafmay op 23-07-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Het is wel een leuk ideetje Daffy, maar voor mij persoonlijk niet van toepassing. Als jou het wel bevalt is dat alleen maar mooi ;)

Ik wil graag eens wat anders dan me sleeve hoesje van Etsy. Zit al dagen te kijken naar een leuke/strakke hoesje van spigen/verus, het zijn er inmiddels best veel :9 Mijn vraag is wat hebben de mede tweakers om hun Samsung S6 edge? Ben erg benieuwd!

Vind het erg jammer dat er nog geen goede glass screen protecter voor de edge is. Voor diegene die het mee wil volgen over alle glass screen protecters van de S6 edge; http://forum.xda-develope...r-thread-t3063727/page101 ze klagen daar ook alleen maar..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
dafmay schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:07:
Nog even een repeat van mijn post van gisteren...

Dit lijkt mij een superhandige 'gadget' voor onze S6!

http://www.znaps.net/

Ik wil zo graag back-en en alvast bestellen maar heb zelf geen creditcard en Paypal is geen betaal mogelijkheid.

Is er een mede-tweaker die ook gaat/wil backen/bestellen en wellicht voor 2 zou willen gaan? Ik houd mij dan aanbevolen...zou geweldig zijn :)
Ik heb hier ook wel interesse in, ziet er handig uit en dan blijft de usb connector ook nog is schoon :D

[ Voor 4% gewijzigd door DM89 op 23-07-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meulendijks89 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:57:
[...]

Ik heb hier ook wel interesse in, ziet er handig uit en dan blijft de usb connector ook nog is schoon :D
Ook dat is inderdaad waar :) Zie jij kans om te backen/bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
Ik heb 2x connectors en adapters in backorder staan voor $22, en ik neem wellicht 1 x lightning en 1x microUSB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
dafmay schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:18:
[...]

Ook dat is inderdaad waar :) Zie jij kans om te backen/bestellen?
Stuur me even een DM met wat je wilt dan kunnen we wel wat regelen.. want het is een pre-order toch? Ik ben zelf op werk kan niet van alles zitten doen hier volg alleen tweakers haha :P Creditcard heb ik in iedergeval wel dus zou vanavond al kunnen bestellen.

[ Voor 9% gewijzigd door DM89 op 23-07-2015 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:46:
Ik heb 2x connectors en adapters in backorder staan voor $22, en ik neem wellicht 1 x lightning en 1x microUSB.
Kortom heb je 1x connector+adapter voor microUSB over? Zo ja, kan ik bij jou aansluiten. Of doe ik samen met Meulendijks89.... :)
Meulendijks89 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:01:
[...]

Stuur me even een DM met hoe&wat&waar want het is een pre-order toch? Ik ben zelf op werk kan niet van alles zitten doen hier volg alleen tweakers haha :P Creditcard heb ik in iedergeval wel.
Dit is de direkte link naar de Kickstarter bestel pagina :

https://www.kickstarter.c.../new?clicked_reward=false

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 23-07-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
dafmay schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:03:
[...]

Kortom heb je 1x connector+adapter voor microUSB over? Zo ja, kan ik bij jou aansluiten. Of doe ik samen met Meulendijks89.... :)

[...]

Dit is de direkte link naar de Kickstarter bestel pagina :

https://www.kickstarter.c.../new?clicked_reward=false
Kan ook via de site zelf bestellen toch? Heb geen ervaring met kickstarter vanavond even checken... wacht eerst de reactie van RigolleM af dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meulendijks89 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:08:
[...]

Kan ook via de site zelf bestellen toch? Heb geen ervaring met kickstarter vanavond even checken... wacht eerst de reactie van RigolleM af dan?
Ok doen we...cheers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Oke dan :D regelen we verder wel via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
Ik heb iPhone 5s en Samsung S6 dus heb ik er geen teveel :-)

Al een twintigtal zaken gekocht via Kickstarter, voorlopig is alles goed verlopen, dus ik ben nog steeds tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
RigolleM schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:45:
Ik heb iPhone 5s en Samsung S6 dus heb ik er geen teveel :-)

Al een twintigtal zaken gekocht via Kickstarter, voorlopig is alles goed verlopen, dus ik ben nog steeds tevreden.
Heb het net besteld via hun eigen site.. weet jij toevallig als we nog een kleur kunnen kiezen of iets? Op facebook zag ik nog wat leuke opties maar hoe of wat weet ik verder niet... zal ze eens een mailtje sturen :) nu nog lang wachten tot ergens in November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
In de meeste gevallen passen ze hun produktieproces aan naargelang het geld die ze hebben opgeraapt.
Ik heb bv. dit gekocht via Kickstarter. Ik kon kiezen welk kleur ik wou , hoeveel rubberen voetjes en welke type kabels ik wou.
En toen de iPads en iPhones smaller werden kreeg ik 6m na aankoopdatum nog aangepaste voetjes zodoende de nieuwe toestellen ook perfect paste. Alles hangt af van firma tot firma en meestal worden backers speciaal verwend als er nieuwe producten op de markt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:11
CoRrRan schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:24:
Zojuist de Brodit passieve houder binnen gekregen van Broditcenter.nl, maar helaas beweegt mijn S6 in deze houder. Is naast mijn melding al meer meldingen van gemaakt bij Broditcenter.nl, dus even wachten met daar bestellen tot er een oplossing is.

Daarnaast ben ik ook geïnteresseerd in zo'n promotiecode voor een gratis wireless charger, maar MisterMarc1908 eerst natuurlijk.
Is dit inmiddels opgelost, ik heb nu sinds een week de S6 en wilde eigenlijk de Brodit bestellen voor in de auto (ook de passieve versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ivm aanschaf nieuwe sleeve voor mijn S6 heb ik er eentje over. Mocht er iemand interesse hebben...zie mijn advertenties.

https://www.etsy.com/transaction/1015100505

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 27-07-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:13:
Ivm aanschaf nieuwe sleeve voor mijn S6 heb ik er eentje over. Mocht er iemand interesse hebben...

https://www.etsy.com/transaction/1015100505
Je hebt dezelfde als ik van Etsy ik heb hem van buiten dezelfde kleur van binnen geel.
zeer fijne sleeve. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:17:
[...]

Je hebt dezelfde als ik van Etsy ik heb hem van buiten dezelfde kleur van binnen geel.
zeer fijne sleeve. :)
Zekers! :)

we kennen elkaar zolangzamerhand een beetje...altijd weer op zoek naar iets nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:33
Wat zijn jullie ervaringen met de clear view cover voor de S6? Mijn vriendin overweegt een S6 te kopen met de cashback actie maar twijfelt over dit hoesje. Reviews spreken over het ontstaan van krassen op het amoled scherm. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bo0bz schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:15:
Wat zijn jullie ervaringen met de clear view cover voor de S6? Mijn vriendin overweegt een S6 te kopen met de cashback actie maar twijfelt over dit hoesje. Reviews spreken over het ontstaan van krassen op het amoled scherm. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?
Ik denk dat verhaal al meerdere malen bevestigd is. Zowel op nederlandse als buitenlandse forum's dat de clear view cover niet best is voor je dure telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanavond mijn s6 bestellen en daarbij ook een screenprotector en case. Wat adviseren jullie? Ik heb zeer goede ervaringen met spigen, dus als screenprotector ga ik waarschijnlijk http://www.ipodhoes.nl/sp...axy-s6-crystal-clear.html nemen. Wat adviseren jullie als case? Welke spigen is wel en welke is niet de moeite waard?

Edit; heb nu deze op het oog: www.ipodhoes.nl/spigen-sg...laxy-s6-satin-silver.html

Alvast bedankt! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:43
Ik heb de neo hybrid, bevalt me uitstekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:44:
Ik ga vanavond mijn s6 bestellen en daarbij ook een screenprotector en case. Wat adviseren jullie? Ik heb zeer goede ervaringen met spigen, dus als screenprotector ga ik waarschijnlijk http://www.ipodhoes.nl/sp...axy-s6-crystal-clear.html nemen. Wat adviseren jullie als case? Welke spigen is wel en welke is niet de moeite waard?

Edit; heb nu deze op het oog: www.ipodhoes.nl/spigen-sg...laxy-s6-satin-silver.html

Alvast bedankt! :)
Ik gebruik al sinds m'n S4 (en ook rond m'n Nexus5) de Spiegen Slim Armour.
Biedt hele goede bescherming en ziet er goed uit.
Rond de S6 Edge die ik nu gebruik zit ie ook als gegoten en er zit een 'kickstand' ingebouwd zodat je de telefoon in landscape kan zetten om films te bekijken :)
De screenprotector die ik gebruik is de Crystal clear en die voldoet gewoon goed.

Als je op de site ff op de 'shop'-tab klikt krijg je een compleet overzicht van de leverbare cases.

Edit:
Ik heb de cases altijd via Amazon.de besteld en die zijn daar goedkoper dan bij de webshops in NL :+

[ Voor 7% gewijzigd door catt4u op 27-07-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

catt4u schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:53:
[...]

Ik gebruik al sinds m'n S4 (en ook rond m'n Nexus5) de Spiegen Slim Armour.
Biedt hele goede bescherming en ziet er goed uit.
Rond de S6 Edge die ik nu gebruik zit ie ook als gegoten en er zit een 'kickstand' ingebouwd zodat je de telefoon in landscape kan zetten om films te bekijken :)
De screenprotector die ik gebruik is de Crystal clear en die voldoet gewoon goed.

Als je op de site ff op de 'shop'-tab klikt krijg je een compleet overzicht van de leverbare cases.

Edit:
Ik heb de cases altijd via Amazon.de besteld en die zijn daar goedkoper dan bij de webshops in NL :+
Voldoet de Crystel Clear goed als screenprotector op de S6 Edge? Zoek er al een tijdje 1, maar kan nog geen goeie vinden helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Tammesp schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:09:
[...]

Voldoet de Crystel Clear goed als screenprotector op de S6 Edge? Zoek er al een tijdje 1, maar kan nog geen goeie vinden helaas...
Ik heb die screenprotector besteld icm hoesje op Amazon.de scheelt een hoop geld.. als het goed is krijg ik het deze week binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Meulendijks89 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:30:
[...]

Ik heb die screenprotector besteld icm hoesje op Amazon.de scheelt een hoop geld.. als het goed is krijg ik het deze week binnen..
Mja, veel mensen klagen dat de screenprotecter op de edge rand los laat, dan vind ik het zonde om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Tammesp schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:32:
[...]

Mja, veel mensen klagen dat de screenprotecter op de edge rand los laat, dan vind ik het zonde om te kopen.
Dat is minder, ik zie het wel heb verschillende verhalen gelezen van goed tot slecht dus probeer het maar.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:05
Iemand ervaring met de cases van cm4?http://www.cm4.com/shop/p-40-galaxy-s6-wallet-case-q-card-case-for-galaxy-s6.aspx
Zijn volgens veel reviewers op Amazon erg goed.

[ Voor 22% gewijzigd door superjoost op 27-07-2015 21:38 . Reden: Hyperlink ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aotholland
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-09 23:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aotholland
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-09 23:00
Ik vind Spigen heel mooi.

http://www.spigen.com/col...hybrid?variant=1160736337

hoe kan ik weten dat het origineel is?

Bij Amazon en ebay wordt aangeboden maar verschillende prijzen. Welke kun je aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:09
Ik had een simpele Qi lader voor mijn Nexus 4 en 5.
Nu werkt hij wel met de S6, maar hij glijdt er vanaf. Zodra ik een klein doekje eronder leg dan werkt hij al niet meer. Iemand een optie voor een andere/betere lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
Dubrillion schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:40:
Ik had een simpele Qi lader voor mijn Nexus 4 en 5.
Nu werkt hij wel met de S6, maar hij glijdt er vanaf. Zodra ik een klein doekje eronder leg dan werkt hij al niet meer. Iemand een optie voor een andere/betere lader?
Al eens moeite gedaan om te zoeken in dit topic? Wellicht niet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-09 18:21
Kan er mij iemand vertellen of deze wel degelijk werkt op fast charging? Ik zag een afbeelding hier eerder in het topic dat het werkt maar geen verdere reacties. Bevindingen?
http://www.amazon.com/Qua...h-Supported/dp/B00UBDI7EC

[ Voor 25% gewijzigd door extreme8eight op 28-07-2015 14:20 ]

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 15:12
als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Meulendijks89 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:33:
[...]

Dat is minder, ik zie het wel heb verschillende verhalen gelezen van goed tot slecht dus probeer het maar.. :o
de protector al binnen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Tammesp schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:18:
[...]

de protector al binnen? :D
Nee, is verstuurd en komt deze week maar het komt uit duitsland dus duurt wat langer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
Meulendijks89 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:52:
[...]

Nee, is verstuurd en komt deze week maar het komt uit duitsland dus duurt wat langer..
Heeft niks met Duitsland te maken, maar met Amazon.de, die zijn gewoon pokketraag. Al meerdere zaken besteld op Duitse online webshops en soms zelfs de dag erna levering. Amazon.de wil gewoon dat je de volgende keren hun express delivery neemt, zodoende je die de dag erna ook hebt, terwijl vele webshops in Duitsland met de standaard verzending ook daags erna leveren.

[ Voor 20% gewijzigd door RigolleM op 28-07-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
RigolleM schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:36:
[...]
Heeft niks met Duitsland te maken, maar met Amazon.de, die zijn gewoon pokketraag. Al meerdere zaken besteld op Duitse online webshops en soms zelfs de dag erna levering.
Oh oke, heb niet zoveel ervaring met Amazon. Ik kon het wel de volgende dag in huis hebben maar dan kost het 11 euro verzenden en ik heb gewoon gratis gekozen :P...

Zodra ik het binnen heb zal ik hier wel mijn ervaring plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:21
Kan iemand mij vertellen wat -afgezien van het formaat en de kleur- het verschil is tussen de oude en nieuwe draadloze lader? M.A.W. is de een beter dan de ander voor de s6 edge?

pricewatch: Samsung Wireless Charging Plate - EP-PG920IB - Black

pricewatch: Samsung Wireless Charging Pad (Gold) EP-PG900IF

EDIT: waar het mij om gaat, is dat ik de oude lader mooier en subtieler vind, en deze wellicht wil, tenzij deze nadelen heeft tov de nieuwe..

[ Voor 12% gewijzigd door pixels66 op 28-07-2015 20:47 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste