Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-09 18:21
Bedankt, de Aukey dan maar besteld.

Iemand die ervaring heeft met car holders voor de S6? Ik zou een passieve nemen om dan de Aukey fast charger erop te stoppen. Zit nu met een active car holder voor mijn vroegere S3, zie dat diegene voor de S6 geen Quick Charge 2.0 ondersteunen, kan je die oplader eruithalen of bestaan er Active holders die wel de QC2.0 ondersteunen? Ervaringen?

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Tammesp schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:09:
[...]

Voldoet de Crystel Clear goed als screenprotector op de S6 Edge? Zoek er al een tijdje 1, maar kan nog geen goeie vinden helaas...
De protector op zich voldoet heel goed alleen begint ie nu aan de linker bovenhoek/rand los te laten.
Is (nog) niet heel erg want is alleen nog maar de rand, maar toch.

Wat ik als opvolger wil proberen is deze zodra die weer leverbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
catt4u schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:02:
[...]

De protector op zich voldoet heel goed alleen begint ie nu aan de linker bovenhoek/rand los te laten.

Die ziet er echt gaaf uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:11
catt4u schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:02:
[...]

Ziet er goed uit! Waar ga je deze bestellen, rechtstreeks of leveren ze aan iemand in NL waar we het kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-09 14:18

Tammesp

Next is now

De eerste goede glass screen protector is uit!

Link naar glass protector: http://nl.aliexpress.com/...avp000n4o008sc&af=6149808

Link naar video review: YouTube: Samsung Galaxy S6 Edge Curved Full Coverage Tempered Glass Protector Review (Gen2 vs. Gen3)

Ik ga em bestellen!

PS: ik wacht nog even op reacties van het XDA forum.

[ Voor 3% gewijzigd door Tammesp op 29-07-2015 16:00 ]

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 15:12
Blijf ik toch een beetje sceptisch bij aliexpress...
Dan maar gewoon mijn Skinomi folietje, bevalt nog steeds goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
lubbertkramer schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:59:
[...]

Ziet er goed uit! Waar ga je deze bestellen, rechtstreeks of leveren ze aan iemand in NL waar we het kunnen kopen?
Ze leveren rechtstreeks naar NL en ik krijg een mail als ze weer op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTec
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 13:59
Recentelijk de Neo-Hybrid Aluminum gekocht via Spigen voor mijn S6. Prachtig hoesje, maar te dik voor mijn smaak. Ik heb inmiddels een dunner model gekocht (welliswaar minder bescherming) van Spigen, is kijken hoelang deze bij mij bevalt.

Mocht ik iemand nog met een 3 weken oude Neo-Hybrid voor een klein prijsje blij kunnen maken, stuur mij even een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:16
Zojuist de Spigen Curved Crystal ontvangen en zit nu op mijn S6 Edge.

Het opplakken van de protectors ging goed, de protector is bijna niet te zien. Ik ben benieuwd hoe lang het goed blijft aan de zijkanten van de edge..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzaz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-01-2018
Meulendijks89 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:56:
Zojuist de Spigen Curved Crystal ontvangen en zit nu op mijn S6 Edge.

Het opplakken van de protectors ging goed, de protector is bijna niet te zien. Ik ben benieuwd hoe lang het goed blijft aan de zijkanten van de edge..
oeh, daar ben ik ook benieuwd naar... krijg mijne hopelijk morgen binnen en anders volgende week pas... voel me toch niet zo op m'n gemak zonder protector :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Bazzaz schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:57:
[...]

oeh, daar ben ik ook benieuwd naar... krijg mijne hopelijk morgen binnen en anders volgende week pas... voel me toch niet zo op m'n gemak zonder protector :X
Let vooral op dat je de protector aan de voorkant precies in het midden plakt het is mm werk, als je te ver naar links of rechts plakt zal de folie aan de edge kanten sowieso niet goed blijven zitten!

Ben zelf benieuwd hoe lang het goed gaat :P Als er eindelijk een goede glas protector komt wordt deze zeker weer vervangen !

[ Voor 11% gewijzigd door DM89 op 30-07-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzaz
Meulendijks89 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:00:
[...]

Let vooral op dat je de protector aan de voorkant precies in het midden plakt het is mm werk, als je te ver naar links of rechts plakt zal de folie aan de edge kanten sowieso niet goed blijven zitten!

Ben zelf benieuwd hoe lang het goed gaat :P Als er eindelijk een goede glas protector komt wordt deze zeker weer vervangen !
Dat dacht ik al ja, ga er m'n tijd voor nemen :)

Idd ik ook asap naar glas als er een degelijke uitkomt.. blijft toch 't mooiste/lekkerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:43
Bazzaz schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:57:
[...]

Ik heb hem gehad en binnen een week liet'ie langs de rand los. Ik heb nu die flexibele van Spigen. Die is wel wat minder qua uiterlijk, maar past wel heel goed en zit nu al anderhalve maand superstrak op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Bazzaz schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:16:
[...]

Dat dacht ik al ja, ga er m'n tijd voor nemen :)

Idd ik ook asap naar glas als er een degelijke uitkomt.. blijft toch 't mooiste/lekkerste
Links boven in de hoek komt heletijd een heel klein stukje los helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Tammesp schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:50:
De eerste goede glass screen protector is uit!

Link naar glass protector: http://nl.aliexpress.com/...avp000n4o008sc&af=6149808

Link naar video review: YouTube: Samsung Galaxy S6 Edge Curved Full Coverage Tempered Glass Protector Review (Gen2 vs. Gen3)

Ik ga em bestellen!

PS: ik wacht nog even op reacties van het XDA forum.
Laat even weten als je deze protector binnen hebt. Ben benieuwd.. jammer dat het zo lastig is om een glas protector te maken voor de edge :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzaz
Meulendijks89 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:15:
[...]

Links boven in de hoek komt heletijd een heel klein stukje los helaas :(
hm lekker dan... als ie dat bij mij doet ga ik er linea recta mee terug naar Spigen... kan me niks schelen dat het moeilijk is, als ik 28 euro betaal voor een screen protector moet ie gewoon goed zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Bazzaz schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:40:
[...]

hm lekker dan... als ie dat bij mij doet ga ik er linea recta mee terug naar Spigen... kan me niks schelen dat het moeilijk is, als ik 28 euro betaal voor een screen protector moet ie gewoon goed zijn..
Kan je niet op Amazon bestellen? Kost het "maar" 16 euro. Levering duurt iets langer maar was wel op de aangegeven dag geleverd bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzaz
Meulendijks89 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:54:
[...]

Kan je niet op Amazon bestellen? Kost het "maar" 16 euro. Levering duurt iets langer maar was wel op de aangegeven dag geleverd bij mij.
hm bijzonder, op Spigen's eigen site is de protector nog duurder.. heb hem via Ebay..

Maar gaat me niet zozeer om het geld per sé maar vind wel dat ze voor dat geld een deugdelijke protector dienen te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
  • Laatst online: 25-09 19:18
Heeft er iemand ervaringen met wireless chargers die op aliexpress te koop staan? Daar zijn er namelijk al te koop vanaf € 3,50.

http://www.aliexpress.com...ess+charger+qi+samsung+s6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Bazzaz schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:37:
[...]

hm bijzonder, op Spigen's eigen site is de protector nog duurder.. heb hem via Ebay..

Maar gaat me niet zozeer om het geld per sé maar vind wel dat ze voor dat geld een deugdelijke protector dienen te leveren.
Dat is zeker zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzaz
Brandts schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:58:
Heeft er iemand ervaringen met wireless chargers die op aliexpress te koop staan? Daar zijn er namelijk al te koop vanaf € 3,50.

http://www.aliexpress.com...ess+charger+qi+samsung+s6
kan nog veel goedkoper, heb er 2 voor nog geen 5 euro en pas weer 5 besteld voor 9 euro incl. verzenden...

en doen 't prima :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
  • Laatst online: 25-09 19:18
Bazzaz schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:11:
[...]

kan nog veel goedkoper, heb er 2 voor nog geen 5 euro en pas weer 5 besteld voor 9 euro incl. verzenden...

en doen 't prima :Y
Klinkt goed, welke en waar heb je die gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzaz
Brandts schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:30:
[...]

Klinkt goed, welke en waar heb je die gekocht?
Ebay

deze heb ik nu; http://www.ebay.co.uk/itm...?var=&hash=item3cd535f167

en deze komen eraan; http://www.ebay.co.uk/itm...?var=&hash=item3cfa9ae917

Die eerste hebben alleen wel een LED lampje erin zitten, op zich geen ramp maar gaat blauw branden als hij aan het laden is dus m'n halve slaapkamer was blauw verlicht :X

Daarom heb ik dat tweede type besteld en die waren zo goedkoop dat ik er maar gelijk 5 heb genomen, je kan maar wat reserve hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
De spigen protector laat nu ook al links onder los, na 1 dag al pff deze blijft niet lang op mijn telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:12
Meulendijks89 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:43:
De spigen protector laat nu ook al links onder los, na 1 dag al pff deze blijft niet lang op mijn telefoon :(
Is die protector van Spigen voor de S6 Edge gebogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
RigolleM schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:14:
[...]
Is die protector van Spigen voor de S6 Edge gebogen?
Jup, denk te weinig gebogen ofzo omdat het zo snel los laat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Meulendijks89 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:33:
[...]

Jup, denk te weinig gebogen ofzo omdat het zo snel los laat..
Als je er hem oplegt moet je hem forceren om verder te buigen?
Normaliter moet het 1:1 zijn, en zou hij niet mogen loskomen, indien wel return to sender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
RigolleM schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 18:30:
[...]

Als je er hem oplegt moet je hem forceren om verder te buigen?
Normaliter moet het 1:1 zijn, en zou hij niet mogen loskomen, indien wel return to sender.
Nee dat hoeft niet, maar misschien toch iets te weinig gebogen of iets.. ik heb de verpakking al weggegooid enzo hehe :P zal spigen is een mail sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 05:44

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb voor de liefhebbers dit in de aanbieding. Is een originele protective backcase voor de S6 van Samsung.

Geen V&A links plaatsen

[ Voor 45% gewijzigd door The Wizard op 27-09-2015 16:44 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzaz
Nou kwam gisteren binnen en inderdaad wat een schijtding... was even klooien met erop zetten maar uiteindelijk helemaal uitgelijnd erop gekregen. Paar uur later zaten de edges alweer los.

Vanochtend zag ik ook al eea aan krasjes zitten dus het ding eraf getrokken en Spigen gemaild, wat een troep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Bazzaz schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:18:
[...]

Nou kwam gisteren binnen en inderdaad wat een schijtding... was even klooien met erop zetten maar uiteindelijk helemaal uitgelijnd erop gekregen. Paar uur later zaten de edges alweer los.

Vanochtend zag ik ook al eea aan krasjes zitten dus het ding eraf getrokken en Spigen gemaild, wat een troep...
Ja echt he! Ben benieuwd wat Spigen gaat zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:33
Wie heeft er ervaring met de S-view cover voor de S6? Kun je in het s-view venster ook whatsapp notificaties laten tonen? En ik zie geen bel optie nadat de telefoon in slaap stand is geweest. Krijg dus alleen de bel optie te zien als ik de cover net dicht heb gedaan. Hoe kan ik dit aanpassen?

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzaz
Meulendijks89 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:18:
[...]

Ja echt he! Ben benieuwd wat Spigen gaat zeggen..
Kreeg standaard reply dat ze een foto wilden zien, daarop heb ik op een nette manier laten weten dat ik het ding al uit frustratie heb weggegooid en dat ze wellicht eens op diverse fora moeten gaan kijken wat de ervaring met hun product is aangezien dat niet al te best is... had ik eigenlijk zelf ook beter moeten onderzoeken maar a la.

Op dat antwoord kreeg ik weer een antwoord dat ze een refund geven, wat dan wel weer netjes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie alle stappen gevolgd die op de verpakking staan (ontvetten, met de stickers het stof weggehaald etc...) Dan zou het wel moeten goed gaan, ik deze https://drive.google.com/...GQzU0dXM/view?usp=sharing er namelijk al bijna 2 maand opzitten en nog geen enkel probleem mee gehad, blijft goed zitten ook over de edges.
Deze screenprotector heeft aan de 2 zijden al een gebogen kant.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2015 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzaz
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 07:53:
Hebben jullie alle stappen gevolgd die op de verpakking staan (ontvetten, met de stickers het stof weggehaald etc...) Dan zou het wel moeten goed gaan, ik deze https://drive.google.com/...GQzU0dXM/view?usp=sharing er namelijk al bijna 2 maand opzitten en nog geen enkel probleem mee gehad, blijft goed zitten ook over de edges.
Deze screenprotector heeft aan de 2 zijden al een gebogen kant.
nee ik heb hem eerst ingesmeerd met olijfolie nou goed 8)7 :+

Is niet mijn eerste screenprotector dus alle stappen netjes gevolgd en de protector zat ook kaarsrecht.
Toch na 1 dag al rechtsboven dat de Edge loslaat en even later ook links...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bazzaz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:44:
[...]

Is niet mijn eerste screenprotector dus alle stappen netjes gevolgd en de protector zat ook kaarsrecht.
Ik stel toch maar een vraag, niet! Moet je toch zo geen antwoord geven, het is toch niet mijn fout dat het bij jou niet blijft zitten en bij mij wel. Je kan beter geen antwoord geven dan een mens zo af te bijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzaz
Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 17:34:
[...]

Ik stel toch maar een vraag, niet! Moet je toch zo geen antwoord geven, het is toch niet mijn fout dat het bij jou niet blijft zitten en bij mij wel. Je kan beter geen antwoord geven dan een mens zo af te bijten.
T blijft toch moeilijk emoticons te interpreteren... Kun jij ook niks aan doen :/

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik kan maar geen goede 100% transparante S6 cover vinden via een Nederlandse site.. De meeste zijn niet 100% transparant of de camera is niet goed beschermt...

http://www.smartphonehoes...se-samsung-galaxy-s6.html
zoiets zoek ik dus alleen wil ik er een die 100% transparant is. Iemand die me kan helpen?

• RigolleM
zoiets zoek ik dus alleen wil ik er een die 100% transparant is. Iemand die me kan helpen?
Komt de Ringke Slim Clear cover niet in de buurt?

Afbeeldingslocatie: http://cf5.souqcdn.com/item/2015/04/06/80/78/15/9/item_XL_8078159_7456908.jpg

Review: YouTube: Galaxy S6 Rearth Ringke Slim review

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
De clear cover van Samsung vind ik opzich ook wel mooi
http://www.samsung.com/nl...20BFEGWW?subsubtype=cases

Case is transparant, randje met kleur..
De blauwe tint van mn zwarte S6 komt wel mooi naar voren door de case )

[ Voor 24% gewijzigd door Eek2nd op 13-08-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Hartstikke bedankt, ik ga vandaag even de stad in en als ik niks kan vinden bestel ik de Ringke Slim.
Eek2nd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:14:
De clear cover van Samsung vind ik opzich ook wel mooi
http://www.samsung.com/nl...20BFEGWW?subsubtype=cases

Case is transparant, randje met kleur..
De blauwe tint van mn zwarte S6 komt wel mooi naar voren door de case )
Die heb ik ook bekeken en ik vind m ook mooi maar ik lees te vaak dat hij er krasgevoelig is helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:05
Bazzaz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:44:
[...]

Olijfolie is zo glad, daar krast niets op.
Je had die protector nooit moeten kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
MichawwZki schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:37:

[...]

Die heb ik ook bekeken en ik vind m ook mooi maar ik lees te vaak dat hij er krasgevoelig is helaas.
Hij is wel kraagevoelig, maar beter daar krasjes dan op de telefoon zelf.
En de houvast is nu veel beter, anders is de telefoon ze glad .

Maar dat zal denk ik met andere backcovers ook wel beter houvast geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 23:16

KWM

MichawwZki schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:13:
Ik kan maar geen goede 100% transparante S6 cover vinden via een Nederlandse site.. De meeste zijn niet 100% transparant of de camera is niet goed beschermt...

De Spigen ultra hybrid is een mooie case! Heb hem zelf al maanden en het is echt een eyecatcher!

http://youtu.be/BzgFpp6tDso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argonyx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 22:02
Bazzaz schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:49:
[...]

Ebay

deze heb ik nu; http://www.ebay.co.uk/itm...?var=&hash=item3cd535f167

en deze komen eraan; http://www.ebay.co.uk/itm...?var=&hash=item3cfa9ae917

Die eerste hebben alleen wel een LED lampje erin zitten, op zich geen ramp maar gaat blauw branden als hij aan het laden is dus m'n halve slaapkamer was blauw verlicht :X

Daarom heb ik dat tweede type besteld en die waren zo goedkoop dat ik er maar gelijk 5 heb genomen, je kan maar wat reserve hebben :+
Werken deze draadloze opladers ook? Ik ben zelf ook opzoek naar een goedkope draadloze oplader maar ik heb geen idee waar ik op moet letten.

• Bazzaz
Argonyx schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:58:
[...]

Werken deze draadloze opladers ook? Ik ben zelf ook opzoek naar een goedkope draadloze oplader maar ik heb geen idee waar ik op moet letten.
Jep werkt perfect, heb het paar keer getest door te kijken wat er gebeurt als ie op 100% is maar dan stopt ie ook gewoon netjes met laden

• mustafab1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-12-2021
Argonyx schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:58:
[...]

Ik heb deze ook besteld maar ga toch verder opzoek naar een betere. Je moet hem er echt goed opzetten wil je dat hij hem gaat laden. Paar keer heb ik gehad dat het opladen werd gedeactiveerd en daarna weer geactiveerd. Paar keer achter elkaar. Ik wil een lader waarop ik hem kan zetten zonder naar om te kijken. Ik ga toch die van Ikea proberen denk ik. Deze schijnt wel goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 12:31
Afbeeldingslocatie: http://83.83.147.35/forumafbeeldingen/20150821_173854-800x450.jpg

Deze begon vandaag spontaan te roken.
Zat verbonden aan de originele Samsung draadloze lader die op dat moment niets aan het laden is.
Zou dit aan de kabel liggen of is de lader kapot.
Heb hem nu met de originele kabel verbonden en hij werkt nog prima.
Kabel die eraan zat is niet zo'n dun chinees ding.

[ Voor 1% gewijzigd door ComTech op 04-09-2015 16:39 . Reden: Plaatje deed het niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Ik heb vandaag de ringke fusion binnengekregen.
Opzich wel een fijn dun hoesje, heb nu ook wat meer grip.

Het enige nadeel is dat heel de achterkant vol met luchtbellen zit, dit ziet er niet echt fraai uit.
Is hier een oplossing voor?

Heb trouwens wel een spigen crystal beschermfolie op het toestel, zou het hierdoor kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

jpiwf

licenced pepernootaddict

Ik heb deze, opzich best prima ding, maakt de mobiel niet veel dikker. Maar na een paar keer erin en eruit vertoont hij wat barstjes rond de power button en de micro usb aansluiting. Hij moest er een paar keer uit omdat het gat voor de 3.5mm aansluiting niet zo groot is, en ik mn mobiel toch graag bij iemand aan de stereo wou hangen.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Ik heb deze, opzich best prima ding, maakt de mobiel niet veel dikker. Maar na een paar keer erin en eruit vertoont hij wat barstjes rond de power button en de micro usb aansluiting. Hij moest er een paar keer uit omdat het gat voor de 3.5mm aansluiting niet zo groot is, en ik mn mobiel toch graag bij iemand aan de stereo wou hangen.
Heb deze sinds april en nog geen schade behalve wat krassen erop. Het is inderdaad een fragiele cover en dan moet je met nodige voorzichtigheid mee omgaan waar de randen wat smal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-09 10:24
http://www.ebay.co.uk/itm...?var=&hash=item3cd535f167

Deze draadloze opladers werken niet bij mij, heb er twee gekocht en geen enkele doet zijn werk...

[ Voor 4% gewijzigd door hgeert op 30-08-2015 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 22:23
hgeert schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 09:09:
http://www.ebay.co.uk/itm...?var=&hash=item3cd535f167

Deze draadloze opladers werken niet bij mij, heb er twee gekocht en geen enkele doet zijn werk...
Heb er ook enkele gekocht, werken perfect. Heb wel een andere kabel plus goede (usb)adapter gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-09 10:24
Raar !
Hier ook al enkele andere kabels gebruikt...
nietmachine48 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:44:
[...]

Heb er ook enkele gekocht, werken perfect. Heb wel een andere kabel plus goede (usb)adapter gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oetgrunn
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-12-2024
Tiduz schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:02:
hoe zit het eigenlijk met die glazen screenprotector van otterbox? hebben die ook nog last van de bekende bubbels enzo? heb nog nooit een plastic screenprotector zonder bubbel erop gekregen, en daar irriteer ik me dan aan en gaat die weer de prullenbak in :P
M'n zoon had er eentje op een Iphone, kloteding, veel te duur een na hooguit twee maanden brokkelden de hoekjes al af, terwijl hij hem normaal gebruikt. Geen aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maakt hier iemand toevallig gebruik van een Dbrand skin? Hoe makkelijk/lastig is het bevestigen van zo'n skin (specifiek de achterkant en camera cut-out) ? En hoe is de kwaliteit?

@Robin198...ik zie net jouw reactie met foto's...ziet er puik uit. Hoe vond jij het bevestigen...was dat een beetje te doen / handig / goed te volgen aan de hand van de video op Dbrand website?

[ Voor 35% gewijzigd door dafmay op 09-09-2015 19:02 ]

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Wel beste S6 kameraden! Heb eindelijk een goede screenprotecter gevonden, het is helaas nog steeds niet van Glas maar deze zit er gewoon perfect op.

http://www.pdashop.nl/pro...msung-galaxy-s6-edge.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Tammesp schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:12:
Wel beste S6 kameraden! Heb eindelijk een goede screenprotecter gevonden, het is helaas nog steeds niet van Glas maar deze zit er gewoon perfect op.

Ik gebruik al sinds de release met alle tevredenheid deze van Spigen (Clear) en deze ziet er nog steeds intact uit na maanden van gebruik. Deze dekt ook volledig het scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Laatst online: 23-09 00:26
Samsung qi charger via V&A overgenomen. werkt goed maar is wel wat slomer dan de fast charger :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rgY2Wb4l.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Uberdude op 12-09-2015 02:14 ]

Verwijderd

Net deze cover ontvangen van Spigen, echt super gaaf! ->

[afbeelding]
Mijn ervaring met de Nillkin tempered glass protector voor de gewone S6 is redelijk positief maar toch heb ik hem er weer af gehaald.

Positieve punten:

Goede bescherming. Na maanden nog geen krassen
Goede touch gevoeligheid
Oleophobic laag dus minder last van vingerafdrukken.
Makkelijk en bubble vrij te plaatsen

Negatieve punten:

Sluit bij de randen niet goed aan en dat zie je dus rondom. Best irritant.
Redelijk dik met 0.3mm dus je ziet hem er echt bovenop liggen.
Geen afgeronde hoeken maar recht. Dit voel je duidelijk.

Verder vind ik het scherm mooier zonder protector. Het lijkt toch alsof de screenprotector de kleuren en helderheid en afleesbaarheid geen goed doen en met name in zonlicht viel me dat op of wanneer ik het scherm een beetje kantelde

Heb vroeger de ultradunne Nano screenprotector van Spigen op mn S4, S5 gehad en die beviel best goed. Helaas hebben ze geen tempered glass protector voor de S6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:41
Ik ben op zoek naar een screenprotector voor met name de achterkant van de s6. De phone is naar mijn mening te glad en ik zoek dus iets om hem stroever te krijgen en meer houvast te hebben.

Ik wil graag een gewone autohouder nog kunnen gebruiken, vandaar dus alleen een screenprotector.

iemand ervaringen met een screenprotector die niet glad aanvoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 19:55
Mijn pa heeft een Samsung TV gekocht waar je ik een s6 bij kado krijgt. :o
Nu zoek ik dus een goede glazen screenprotector.
Ik heb er zelf een van Orzly op mijn opo maar die kost 17$ voor de s6.
Is er een goed alternatief met orleophobic coating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Laatst online: 22-09 11:45
Ik heb 2 weken geleden m'n s6 edge in ontvangst genomen. Omdat ik hier perse een hoesje bij wilde hebben heb ik na wat reviews te lezen een clearview cover gekocht. Ik had in de reviews gelezen dat het vaker voorkwam dat er krassen op het scherm kwamen. Deze reviews waren al een maand of 5 oud zo uit m'n hoofd dus ik had goede hoop dat Samsung intussen hier wat aan gedaan had.
Dit blijkt dus niet zo en na 2 weken heb ik precies op de linker edge wat kleine haarkrasjes en butsjes zitten. Ik heb een tempered glass screenprotector besteld en ben het toestel gaan gebruiken want ik had niet verwacht dat het scherm zo snel zou beschadigen. Protector staat nog in bestelling btw.
Dit kan niet van mijzelf zijn want ik ben nog nooit zo voorzichtig geweest met een telefoon.
Ik heb Vodafone gebeld en het enige wat ik hier tegen kan doen is als ik er last van heb het scherm laten maken door m'n verzekering.
Zijn er inmiddels al goede covers/hoesjes voor de edge op de markt of zal ik gewoon maar die tempered glassprotector erop doen (eerst scherm laten repareren) en dan gewoon de clearview blijven gebruiken.

Iemand hier die dit ook gehad heeft? Vind het een prachtig toestel maar als het scherm blijft beschadigen dan ben ik er snel klaar mee.

[ Voor 5% gewijzigd door mike30 op 28-09-2015 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:27

DON PAPA

Tweaker-fan

coob schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:14:
Nu zoek ik dus een goede glazen screenprotector.
Ik gebruik op mijn S6 de screenprotector van Tweaker HxsScorch, deze zit er nu ruim 3 maanden op. Wel een klein nadeel is dat hij niet helemaal tot de rand aansluit. Maar ze waren goedkoop (heb er toen der tijd twee gekocht voor 12 euro incl verzendkosten) en de eerste doet zijn werk nog steeds goed zoals je kan zien op de foto en dat vind ik het belangrijkste...

[ Voor 19% gewijzigd door DON PAPA op 08-12-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
EJSEJS schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:32:
[...]

Ik gebruik op mijn S6 de screenprotector van Tweaker HxsScorch, deze zit er nu ruim 3 maanden op. Wel een klein nadeel is dat hij niet helemaal tot de rand aansluit. Maar ze waren goedkoop (heb er toen der tijd twee gekocht voor 12 euro incl verzendkosten) en de eerste doet zijn werk nog steeds goed zoals je kan zien op de foto en dat vind ik het belangrijkste...

[afbeelding]
Ok!
Zit er ook een vuilafstotende coating op?
Heb ik op mijn opo ook en dat bevalt goed.
Is het niet zo dat het scherm aan de randen iets rond is waardoor de protector iets kleiner moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
mike30 schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:20:
Ik heb 2 weken geleden m'n s6 edge in ontvangst genomen. Omdat ik hier perse een hoesje bij wilde hebben heb ik na wat reviews te lezen een clearview cover gekocht. Ik had in de reviews gelezen dat het vaker voorkwam dat er krassen op het scherm kwamen. Deze reviews waren al een maand of 5 oud zo uit m'n hoofd dus ik had goede hoop dat Samsung intussen hier wat aan gedaan had.
Dit blijkt dus niet zo en na 2 weken heb ik precies op de linker edge wat kleine haarkrasjes en butsjes zitten. Ik heb een tempered glass screenprotector besteld en ben het toestel gaan gebruiken want ik had niet verwacht dat het scherm zo snel zou beschadigen. Protector staat nog in bestelling btw.
Dit kan niet van mijzelf zijn want ik ben nog nooit zo voorzichtig geweest met een telefoon.
Ik heb Vodafone gebeld en het enige wat ik hier tegen kan doen is als ik er last van heb het scherm laten maken door m'n verzekering.
Zijn er inmiddels al goede covers/hoesjes voor de edge op de markt of zal ik gewoon maar die tempered glassprotector erop doen (eerst scherm laten repareren) en dan gewoon de clearview blijven gebruiken.

Iemand hier die dit ook gehad heeft? Vind het een prachtig toestel maar als het scherm blijft beschadigen dan ben ik er snel klaar mee.
Bij Samsung zelf (Samsung store) vervangen ze het scherm ook gewoon (kosteloos)
En je krijgt als het goed is ook een screenprotector mee zodat je de clearview verder kan gebruiken
(Maar geen refund voor cleae view)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:30
Ik heb de laatste tijd wat problemen met de kabel/adapter van mijn S6 Edge. Soms laadt mijn S6e met mijn adapter/kabel combi niet snel op (wel regulier 'opladen met kabel'), maar als ik bij anderen ben heb ik nooit problemen. Kan dit aan de kabel liggen en zo ja, hoef ik dan alleen een nieuwe kabel aan te schaffen en kan dit iedere kabel zijn? Ik wil heel graag die snel opladen-functie behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

coob schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:41:
[...]

Ok!
Zit er ook een vuilafstotende coating op?
Ik heb geen idee, in het begin zat er wel een vettigelaag op, maar nadat ik hem een keer schoon had gemaakt met Screen cleaner wat ik ook gebruik voor mijn tv en monitor, was dit weg en blijft hij zeer schoon. Ik heb ook bijna geen last van vingerafdrukken/vegen, of ik moet echt hele vette vingers hebben dan zie je dat uiteraard ook op het scherm terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
EJSEJS schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:04:
[...]

Ik heb geen idee, in het begin zat er wel een vettigelaag op, maar nadat ik hem een keer schoon had gemaakt met Screen cleaner wat ik ook gebruik voor mijn tv en monitor, was dit weg en blijft hij zeer schoon. Ik heb ook bijna geen last van vingerafdrukken/vegen, of ik moet echt hele vette vingers hebben dan zie je dat uiteraard ook op het scherm terug...
Inmiddels deze protector besteld.
Met deze cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Eek2nd schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:30:
[...]

Bij Samsung zelf (Samsung store) vervangen ze het scherm ook gewoon (kosteloos)
En je krijgt als het goed is ook een screenprotector mee zodat je de clearview verder kan gebruiken
(Maar geen refund voor cleae view)
Ok ik ga dit dan zo doen dan. Bedankt voor de tip want als ik het via m'n vodafone verzekering doe moet ik standaard een bedrag eigen risico betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb zojuist een s6 Edge besteld en wil graag een hoesje waar ik nog een pasje achter kan stoppen. Had ik bij mijn S4 ook. Het gaat om een toegangspasje zodat ik mijn telefoon voor de lezer kan houden om deuren te openen.
Het hoesje moet dus wel een beetje flexibel zijn, iemand tips?

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik had eerst ook zo'n soort cover om mijn S6 maar kreeg door de metalen rand behoorlijk problemen met het GPS signaal, ik weet niet of dat ook met deze cover zo is maar misschien toch iets om rekening mee te houden...

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:19
Wou graag de S6 Edge Clear view cover kopen, alleen de verkoper van de Samsung winkel gaf aan dat het krassen veroorzaakte.

Hij vertelde me dat er een nieuwe revisie kwam binnen nu en een maand. Mijn vraag aan jullie, hebben jullie er ervaring mee? Of weten jullie een mooi alternatief

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:58

13art

Moderator Mobile
Na gisteren ook een S6 gekocht te hebben is nu de zoektocht begonnen naar een mooie bumper.
Ik zit te denken aan zoiets: http://www.banggood.com/B...g-Galaxy-S6-p-984397.html
Maar goed deze blokt dus blijkbaar het GPS signaal. Iemand anders nog zoiets tegen gekomen? Daarbij zou het mooi zijn als je met een bumper op de voor- en achterkant een screenprotector kan doen.

Ik ga nog even verder zoeken, maar als iemand nog tips heeft.... Want wat ik nu zo zie hebben de meeste "bumpers" ook zo'n plastic achterkant en dat wil ik nou juist eigenlijk niet. Alhoewel het natuurlijk wel weer bescherming aan de achterkant zou schelen. Hmm nog maar even mn gedachten over laten gaan... Zolang het maar zo minimalistisch mogelijk is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Vandaag deze protector gekocht voor de S6 Edge, volgende week binnen zal jullie op de hoogte houden. Komen uit Engeland dus binnen een week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:37:
Ik heb voor de S6 de Spigen Slim Armor, welke bestaat uit een plastic en een rubber (TPU) deel. Echter vond ik het plastic deel niet veel toevoegen, en het maakte de telefoon gladder en meer bulky. Heb er dus voor gekozen alleen de TPU eromheen te doen, best een leuke case zo :D

[i]Aantal foto's]/i]

Onderkant (camera etc) is nog mooi beschermd door uitstekende boven- en onderkant, maar telefoon is in het midden dunner (voelt hierdoor minder dik aan)

[afbeelding]
Zou je de afbeeldingen weer werkend kunnen maken, ben wel benieuwd hoe het er uit ziet, en dan met name zonder het plastic....
Pukson schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:55:
Vandaag deze protector gekocht voor de S6 Edge, volgende week binnen zal jullie op de hoogte houden. Komen uit Engeland dus binnen een week binnen.
Welke precies?

[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 01-10-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Dacht dat ik hem erbij had gezet maar niet dus..

http://m.ebay.com/itm/FUL...AXY-S6-EDGE-/191627600160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 23-09 17:36
Tammesp schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:12:

Zelf kwm ik deze tegen maar wat is he grote verschil tussen deze twee?
https://www.gsmpunt.nl/sc...jwpkoFJBSEjlz7hoCbGfw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Roos79 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 22:30:
[...]

Zelf kwm ik deze tegen maar wat is he grote verschil tussen deze twee?
https://www.gsmpunt.nl/sc...jwpkoFJBSEjlz7hoCbGfw_wcB
Prijs verschil :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 23-09 17:36
Dank ik had die minder dure besteld dus een goede keuze nu nog eens met geduld er goed op krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 14:09
https://slickwraps.com/devices/galactic-series.html

Mooie wraps voor de Star Wars fans onder ons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sawtomyer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:54
Ik zie dat ook IKEA sinds kort draadloze opladers verkoopt. Zie: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40289792/

Heeft iemand van jullie enig ervaring met deze dingen ivm een sammie s6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Pukson schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:06:
Wou graag de S6 Edge Clear view cover kopen, alleen de verkoper van de Samsung winkel gaf aan dat het krassen veroorzaakte.

Hij vertelde me dat er een nieuwe revisie kwam binnen nu en een maand. Mijn vraag aan jullie, hebben jullie er ervaring mee? Of weten jullie een mooi alternatief
Ik heb de clearview cover die nog krassen veroorzaakt. De krassen vallen nu nog mee maar kijk het nog 2 weken aan en anders loop ik de winkel wel in. Vraag me af of ik dan ook een andere cover kan krijgen en de oude achterlaten. Zou wel een aardig stukje klantvriendelijkheid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cht
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-03-2024

cht

Bij de kruidvat een gehard glas screenprotector s6 voor 3,99 euro.

https://www.kruidvat.nl/samsung-s6-screenprotector/p/3515373

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dumpling
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 20:49
Heb je een foto van de glazen screenprotector op de S6? Ik vraag me namelijk af of deze een ''randje lucht'' rondom de screenprotector geeft i.v.m. de aflopende randen van de S6. Ik heb dat met mijn huidige glazen screenprotector helaas wel, ookal heb ik die nagenoeg perfect geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cht
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-03-2024

cht

Dumpling schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:52:
[...]

Heb je een foto van de glazen screenprotector op de S6? Ik vraag me namelijk af of deze een ''randje lucht'' rondom de screenprotector geeft i.v.m. de aflopende randen van de S6. Ik heb dat met mijn huidige glazen screenprotector helaas wel, ookal heb ik die nagenoeg perfect geplakt.
Sorry, ik heb de screenprotector nog niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05:19
sawtomyer schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 00:01:
Ik zie dat ook IKEA sinds kort draadloze opladers verkoopt. Zie: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40289792/

Heeft iemand van jullie enig ervaring met deze dingen ivm een sammie s6?
Ik heb hem al een paar maanden gehad voor mijn Nexus 5. Mijn S6 Edge heb ik nu een paar dagen. Wat wil je weten? Staat hier nu op 13% accu en geeft aan dat hij nog 2,5u nodig heeft om op te laden. Geen idee of dat goed of slecht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi, even naar de Kruitvat morgen middag :) En dan om de rest van het toestel deze:
http://www.ebay.co.uk/itm...axy-S6-Edge-/331563289660

Ben benieuwd wanneer die binnen komt :)

[ Voor 26% gewijzigd door Mrjraider op 06-10-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Vandaag binnen gekregen, wat zit die super! Verzendtijd erg kort vorige vrijdag verzonden en vandaag (Dinsdag al binnen). Wel dat glossy aan de boven en onderkant maar echt alleen te zien in directe licht. Touch werkt nog goed en bevestigen ging super makkelijk. Kwam wel in een mooi luxe doos. Hier de foto's voor de mensen die intresse hebben.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RpqjBzv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GE9xSPh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Y3PRBKS.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CxnE1W3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
dafmay schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:57:
Maakt hier iemand toevallig gebruik van een Dbrand skin? Hoe makkelijk/lastig is het bevestigen van zo'n skin (specifiek de achterkant en camera cut-out) ? En hoe is de kwaliteit?

@Robin198...ik zie net jouw reactie met foto's...ziet er puik uit. Hoe vond jij het bevestigen...was dat een beetje te doen / handig / goed te volgen aan de hand van de video op Dbrand website?
Ik heb vorige week de carbon skin voor de achterkant binnen gekregen en de camera. Ik ben erg tevreden over het ziet er mooi uit en het is vele malen mooier dan zo'n lelijke bumper in mijn ogen. Het is even passen en meten maar dan gaat de skin er perfect op. De skin valt mooi over de randjes na er een paar keer met je nagels er over te duwen zodat de skin nergens scherp aanvoelt.
Ik ben er dik tevreden over, de skin was binnen 1 week binnen dus dikke prima voor die prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Goedenavond

Ik heb 3 weken geleden een samsung galaxy edge ontvangen en hierbij de clearview cover besteld. Ik heb gelijk ook een screenprotector besteld welke gisteren binnen kwam. Nou heb ik dus net het scherm goed schoongemaakt en ben ik geschrokken van de beschadigingen op m'n scherm. Nou had ik gelezen dat ik m'n scherm kosteloos door Samsung kon laten vervangen. Word hiermee een samsung store bedoeld want als ik op samsung.com naar een winkel zoek kom ik er heel wat tegen. En ook een aantal die helemaal niet in telefoons doen. Wie kan me hier wat meer informatie over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
bloodlynx schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 23:00:
[...]
Ik ben erg tevreden over het ziet er mooi uit en het is vele malen mooier dan zo'n lelijke bumper in mijn ogen.
Er zijn zeker veel mooie skins verkrijgbaar. Echter een nadeel van zo'n skin vind ik dan weer dat het nog altijd niet je telefoon veilig houdt bij vallen. Plus ik vind zelf mijn gouden S6 dusdanig mooi dat ik het zonde zou vinden om er iets overheen te plakken. Voor mij dus dan maar zo'n lelijke bumper ;)

Alhoewel, lelijk... Ik moet hem nog binnen krijgen maar heb uiteindelijk deze besteld: http://www.spigen.com/pro...rid-ex?variant=1160750133 en dan in goud natuurlijk net als mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrjraider schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:09:
[...]

Mooi, even naar de Kruitvat morgen middag :) En dan om de rest van het toestel deze:
http://www.ebay.co.uk/itm...axy-S6-Edge-/331563289660

Ben benieuwd wanneer die binnen komt :)
...of niet. Jammer dat kruidvat alleen iphone varianten heeft liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Mrjraider schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:08:
[...]

...of niet. Jammer dat kruidvat alleen iphone varianten heeft liggen :(
Heb hem zelf online besteld. Vrijdag . Benieuwd of het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:38:
[...]

Heb hem zelf online besteld. Vrijdag . Benieuwd of het wat is
Vind 3.99 verzendkosten voor brievenbuspost beetje veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Mrjraider schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:39:
[...]

Vind 3.99 verzendkosten voor brievenbuspost beetje veel :+
Daarom moet je hem ook gratis afhalen in de bij jou dichtstbijzijnde Kruidvat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:05:
[...]

Daarom moet je hem ook gratis afhalen in de bij jou dichtstbijzijnde Kruidvat.
Hmm.. dat kon ik eerst niet kiezen :( zal morgen even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een ongewenste dubbelpost:

Ik snap niet dat ze voor dit stukje plastic 30 euro!!!! DERTIG EURO
Vragen :(
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/2015-10-08%2013.19.46.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/2015-10-08%2013.19.44.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/2015-10-08%2013.19.40.jpg

In de veronderstelling dat zoiets het hele toestel beschermd, beschermt dit "hoesje" alleen de achterzijde en hoeken. De rest dus niet..

Schande :/

Dan maar naar de Action voor een hoesje van 2 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Pukson schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:20:
[...]

Vandaag binnen gekregen, wat zit die super! Verzendtijd erg kort vorige vrijdag verzonden en vandaag (Dinsdag al binnen). Wel dat glossy aan de boven en onderkant maar echt alleen te zien in directe licht. Touch werkt nog goed en bevestigen ging super makkelijk. Kwam wel in een mooi luxe doos. Hier de foto's voor de mensen die intresse hebben.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er super uit zeg! ik denk dat ik de clear gaat bestellen.
was het brievenbuspost of was het pakketje daarvoor te groot?
ik heb daarmee wisselende ervaringen met glazen protectors, dan zat er een enorm stuk perspex omheen getaped..
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste