Add me op Stadia: Gloogle
Ik moet zeggen dat ik niet echt tevreden ben over de pasvorm. Het past, maar eigenlijk iets te goed. Dat wil zeggen dat het niet van rand tot rand is. Ook is er een heel klein randje wat aan de zijkanten van het scherm over blijft en wat niet bedekt wordt door het glas. Ook is de afbeelding zoals die op de verpakking staat misleidend. Zo lijkt het of er apart gaten zijn voor de sensoren en camera aan de voorkant, maar dit is niet het geval. Er is 1 inkeping onderaan voor de home-knop en eentje bovenaan voor de speaker. Verder gaat het glas dus over de sensoren heen. Het aanbrengen op zich is dan wel weer vrij makkelijk. Even schoon maken, goed passen en daarna hecht het glas zich vanzelf aan het scherm. Her en der nog even na-wrijven en klaar. Ik heb nu nog wel een plekje onder het glas waarvan ik niet weet of het een vingerafdruk is of dat het nog wat vocht is van het reinigingsdoekje wat er ook nog bij zat. Als het dat laatste is zou het vanzelf weg moeten trekken.
Voor nu voldoet deze protector, maar een andere is al onderweg als het goed is, dus hopelijk heeft die een betere pasvorm en dan kan die deze van de kruidvat weer vervangen.
[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 09-10-2015 18:35 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Helaas was de bijhorende screen protector niet goed passend, veel stof al vanaf de levering en vol krassen

Kleur bewust gekozen aangezien de zwarte S6 ook niet echt zwart is
Edit:
Dus iemand een goede screen protector?
[ Voor 3% gewijzigd door Mrjraider op 10-10-2015 17:17 ]
Hoesje maakt het toestel een stuk dikker, maar vind het er echt niet verkeerd uitzien. Lijkt me een goede bescherming voor je telefoon en beter dat je een donkerblauwe tint hebt gekozen.Mrjraider schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:35:
Mijn bestelde hoesje is binnenMaakt de telefoon een stuk dikker maar dat komt door het pasjes compartiment wat er bij in zit, wel zijn de camera en hartsensor goed omringd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas was de bijhorende screen protector niet goed passend, veel stof al vanaf de levering en vol krassenAnsich geen probleem, bestel wel een aantal andere
Kleur bewust gekozen aangezien de zwarte S6 ook niet echt zwart isHoesje heeft een wat donker blauwe tint
Past perfect
Edit:
Dus iemand een goede screen protector?
Ikzelf heb het gewoon simpel gehouden: Jelly case a 12,90 euro van Vodafone merk gekocht bij de Vodafone winkel voor mijn gouden S6. Hier zit ook een screenprotector bij, maar heb er direct ook een tempered glass screenprotector a 19,90 euro van Vodafone merk gekocht. Die is er perfect opgezet door de medewerker en bedekt het volledige toestel. Hoesje zorgt ervoor dat het toestel niet meer zo glad is. In de toekomst schaf ik wellicht een Otterbox Strada Series Case aan, maar voorlopig houd ik het uit de jelly case.

Hoe bevalt die case? Beschermt deze een beetje zonder dat hij het signaal blokkeert? Ben nog op zoek naar een simpele non bulky casing.coob schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:54:
[...]
Inmiddels deze protector besteld.
Met deze cover.
Dan heb je de plaatjes niet goed bekeken voordat je bestelde dan had je het kunnen weten lijkt mij.Mrjraider schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:31:
Even een ongewenste dubbelpost:
Ik snap niet dat ze voor dit stukje plastic 30 euro!!!! DERTIG EURO
Vragen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In de veronderstelling dat zoiets het hele toestel beschermd, beschermt dit "hoesje" alleen de achterzijde en hoeken. De rest dus niet..
Schande
Dan maar naar de Action voor een hoesje van 2 euro
Ikzelf vond de spingen van 20 euro echt een fijn ding alleen de knopjes aan de zijkant werden erg snel ingedrukt.
Ik heb hem nu over samen met een zag protector beide voor de edge iemand interesse?
http://www.spigen.com/col...hybrid?variant=1161533385
[ Voor 5% gewijzigd door Roos79 op 11-10-2015 08:23 ]
Telefoon is er nog niet, moet van een Samsung promotie komen dus zal wel ff duren.nWo_Riot schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 23:22:
[...]
Hoe bevalt die case? Beschermt deze een beetje zonder dat hij het signaal blokkeert? Ben nog op zoek naar een simpele non bulky casing.
Case is binnen maar dermate verbogen tijdens transport zodat ie onbruikbaar is.
Er is een nieuwe onderweg.
Samsung maakt top telefoons die er tegenwoordig prachtig uit zien.
Om vervolgens het disign van de gsm door bijna iedereen weg te laten moffelen door goedkope hoesjes en screenprotectors?
Als Samsung daar eens aan iets deed.
Een product maken dat gelijk beschermend is met behoud van disign.
Verwijderd
Nu viel mijn oog op de case die Mrjraider heeft.
Maar mocht ik mijn toestel met qi gaan opladen: hoe ongezond is dit voor mijn ov kaart en eventueel bankpas? (Aangezien die tussen het toestel en de oplader zitten)
AliExpress is zeer betrouwbaar. Mocht het niet aankomen of de kwaliteit is niet zoals vermeld staat dan kun je een zogenaamde 'dispute' indienen en dan krijg je vaak het geld terug.cht schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:07:
Een vraagje over Aliexpress! Als je betaalt met iDeal moet je extra transactiekosten betalen bij de bank? En is Aliexpress betrouwbaar? Reseller is Shenzhen RCD Technology Co., Ltd. Alvast bedankt!
Of je transactiekosten moet betalen voor iDeal weet ik niet zeker omdat ik een mastercard gebruik maar zo te zien niet: https://icshall.alipay.co...helpId=126&language=en_US
Zoek naar het betreffende product wat je wilt en selecteer dan de producten met veel orderaantallen en lees reviews. Dat is de beste manier om een goed product van ome Ali in huis te krijgen.
Het doorzichtige, en het 1mm dik zijn spreekt me wel aan. Zo blijft hopelijk het uiterlijk van de S6 nog duidelijk zichtbaar.
Heb nu de Spigen Neo Hybrid Ex om de S6 zitten. Ook een erg mooie bumper case. Misschien nog wat aan de dikke kant, maar dit geeft aan de andere kant wel het gevoel dat er weinig met de S6 kan gebeuren nu.
[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 16-10-2015 12:17 ]
Oke, bedankt voor je reactie!rick85 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:54:
[...]
AliExpress is zeer betrouwbaar. Mocht het niet aankomen of de kwaliteit is niet zoals vermeld staat dan kun je een zogenaamde 'dispute' indienen en dan krijg je vaak het geld terug.
Of je transactiekosten moet betalen voor iDeal weet ik niet zeker omdat ik een mastercard gebruik maar zo te zien niet: https://icshall.alipay.co...helpId=126&language=en_US
Zoek naar het betreffende product wat je wilt en selecteer dan de producten met veel orderaantallen en lees reviews. Dat is de beste manier om een goed product van ome Ali in huis te krijgen.
Met dit hoesje is het toestel zeker wat dikker. Geen idee of draadloos laden nog werkt, ik heb geen draadloos lader om dit te testenVerwijderd schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:13:
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe case.
Nu viel mijn oog op de case die Mrjraider heeft.
Maar mocht ik mijn toestel met qi gaan opladen: hoe ongezond is dit voor mijn ov kaart en eventueel bankpas? (Aangezien die tussen het toestel en de oplader zitten)
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Oké thanks, dit vroeg ik omdat je voor de S5 een klepje ervoor moet kopen.l3art schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:24:
Waarom zou het niet werken. De s6e ondersteunt wireless charging, dus zal wel werken lijkt me.
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Waarom niet: http://tweakers.net/produ...reless-fast-charging-pad/OB1 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:18:
Mensen, ik ben van plan om de S6 edge te kopen, heeft iemand ervaring of de pricewatch: Samsung Wireless Charging Pad (White) EP-PN915IW werkt met de S6 edge?
Het model wat ik je aandraag ondersteunt draadloos snelladen en is nog goedkoper ook...
Cogitationis poenam nemo patitur
Maar ik vind die andere mooier, haha... en daarnaast kost 'ie met verzenden bij €50 ipv €35, met dat bespaarde bedrag kan ik weer een hoesje kopenBullet NL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:58:
[...]
Waarom niet: http://tweakers.net/produ...reless-fast-charging-pad/
Het model wat ik je aandraag ondersteunt draadloos snelladen en is nog goedkoper ook...
Als je fast charge niet belangrijk vindt en je wil dat design en cheap.. bestel dan in China.OB1 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:02:
[...]
Maar ik vind die andere mooier, haha... en daarnaast kost 'ie met verzenden bij €50 ipv €35, met dat bespaarde bedrag kan ik weer een hoesje kopen. Fast charging maakt mij niet uit want ik laad hem alleen maar 's nachts op.
http://www.aliexpress.com...-2G-Nokia/1392922902.html
Heb je voor € 3,04 euro een draadloze lader en hou je nog 47 euro over om een hoesje te halen, of 15 hoesjes uit China.
Thanks voor de tip! Zal nog even in China rondkijkenrick85 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:45:
[...]
Als je fast charge niet belangrijk vindt en je wil dat design en cheap.. bestel dan in China.
Heb je voor € 3,04 euro een draadloze lader en hou je nog 47 euro over om een hoesje te halen, of 15 hoesjes uit China.
Al ontvangen? Als je hebt het ontvangen even een review ok. Trouwens, heb je het betaald met iDeal? Alvast bedankt!l3art schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:17:
Gisteren heb ik deze case nog besteld op banggood: http://www.banggood.com/B...g-Galaxy-S6-p-984063.html
Het doorzichtige, en het 1mm dik zijn spreekt me wel aan. Zo blijft hopelijk het uiterlijk van de S6 nog duidelijk zichtbaar.
Heb nu de Spigen Neo Hybrid Ex om de S6 zitten. Ook een erg mooie bumper case. Misschien nog wat aan de dikke kant, maar dit geeft aan de andere kant wel het gevoel dat er weinig met de S6 kan gebeuren nu.
Als ik heb hem zal ik het even laten weten wat ik er van vind.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Samsung gemaild via de website (contact formulier)
Ze hebben op afspraak een koerier laten komen om het toestel te halen en binnen een week was het gratis hersteld weer afgeleverd. Het toestel was een paar maanden gebruikt met de cover.
Wij hebben de cover teruggebracht naar Mediamarkt (was daar ook gekocht). Ze waren bekend met het probleem en gaven ons zonder pardon het aankoopbedrag retour.
Zowel Samsung als Mediamarkt hebben ons keurig geholpen, ik verwacht dat ze voor andere gedupeerden hetzelfde doen.
Wij hebben voor dat toestel toch maar een cover zonder window gehaald.
Wat ik er zo van lees een mooie en stevige combi al is de prijs fors. Zie wel bijna enkel reviews met een iPhone 6.
http://www.otterbox.com/e...case/sam40-galaxy-s6.html

en hoe duur deze is?
online zie ik geen accessoires
Belcompany niet, anders had ik tijdens het verlengen er al eentje meegenomen. Vodafone weet ik niet zeker, heb ze in de lokale winkel vanmiddag niet zien liggen..Aggressor schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:52:
weet iemand of je bij belcompany of vodafone de S6 Wireless charger FAST kunt kopen?
en hoe duur deze is?
dan maar bij cb met 10 euro kortingscode
Ik gebruik full screen protector zoals op de linker telefoon.Dubrillion schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:59:
Heeft er iemand een glass protector die het hele scherm aan de voorkant bedekt? Ik heb er nu 1 die voor een hoesje is. Dus ik mis wat mm's aan de zijkant
Kan deze alleen maar aanraden. Heb volgens mij ergens nog reserve liggen. (wel in het zwart)
Zag hem in de Vodafone winkel hangen, maar weet niet wat de prijs is.Aggressor schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:52:
weet iemand of je bij belcompany of vodafone de S6 Wireless charger FAST kunt kopen?
en hoe duur deze is?
Vandaag heb ik de case ontvangen. En ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben. Hij is echt minimaal. Hierdoor blijft het uiterlijk van de S6 behouden, met toch nog iets van bescherming. Ok, hij zal niet zo goed beschermen als de Neo Hybrid bumper, daarvoor is het materiaal te dun, maar tegen lichte stootjes ed is hij wel beschermd.cht schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:28:
[...]
Al ontvangen? Als je hebt het ontvangen even een review ok. Trouwens, heb je het betaald met iDeal? Alvast bedankt!
Ook het vast pakken van de telefoon is prettiger dan zonder case. De pasvorm is gewoon goed. Alles zit netjes op de plekken waar het moet zitten. De case past strak om de telefoon heen, niet een los lubberend ding. Kortom, helemaal goed wat mij betreft.
Ik ga de Neo Hybrid maar op marktplaats zetten oid. Eens kijken of ik daar nog iets voor kan krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 09-11-2015 14:15 ]
Oke mooi man, dus geen last van bubbels/luchtbellen? Ik ga het bestellen. Bedankt voor de review!l3art schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:14:
[...]
Vandaag heb ik de case ontvangen. En ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben. Hij is echt minimaal. Hierdoor blijft het uiterlijk van de S6 behouden, met toch nog iets van bescherming. Ok, hij zal niet zo goed beschermen als de Neo Hybrid bumper, daarvoor is het materiaal te dun, maar tegen lichte stootjes ed is hij wel beschermd.
Ook het vast pakken van de telefoon is prettiger dan zonder case. De pasvorm is gewoon goed. Alles zit netjes op de plekken waar het moet zitten. De case past strak om de telefoon heen, niet een los lubberend ding. Kortom, helemaal goed wat mij betreft.
Ik ga de Neo Hybrid maar op marktplaats zetten oid. Eens kijken of ik daar nog iets voor kan krijgen.
Nee niet dat ik nu kan zien.cht schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:56:
[...]
Oke mooi man, dus geen last van bubbels/luchtbellen? Ik ga het bestellen. Bedankt voor de review!
Zo'n eentje moet ik ook hebben!! Waar heb je deze full screen protector besteld?ninasky11 schreef op maandag 09 november 2015 @ 04:21:
[...]
Ik gebruik full screen protector zoals op de linker telefoon.
Kan deze alleen maar aanraden. Heb volgens mij ergens nog reserve liggen. (wel in het zwart)
[afbeelding]

Deze heb ik ook. Op ebay besteld. Echt super goedMstiic schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:41:
[...]
Zo'n eentje moet ik ook hebben!! Waar heb je deze full screen protector besteld?
http://www.ebay.com/itm/3...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Kan je misschien foto ervan maken? ben benieuwd hoe het eruit ziet op de S6. Via ebay heb ik nooit iets besteld. Vind het een beetje ingewikkeld snap het niet echtpapegaai01 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:43:
[...]
Deze heb ik ook. Op ebay besteld. Echt super goed
http://www.ebay.com/itm/3...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Als je interesse hebt kun je mij berichtje sturen. Dan zal ik even voor je kijken of ik er nog paar heb liggen.Mstiic schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:46:
[...]
Kan je misschien foto ervan maken? ben benieuwd hoe het eruit ziet op de S6. Via ebay heb ik nooit iets besteld. Vind het een beetje ingewikkeld snap het niet echt
Heb paar maanden geleden via aliexpress aantal besteld voor het geval dat ik er paar verkloot
Zal zometeen foto's van mijne erop zetten.
Heb wel alleen de zwarte op een blauwe S6.
S6 zonder case:

S6 met case:

S6 met screenprotector die papegaai01 heeft gepost:

Persoonlijk niet mijn voorkeur omdat je scherm niet compleet bedekt wordt, vandaar dat ik voor die andere gegaan ben. Geen halo effect, scherm volledig bedekt en het voegt iets aparts toe.
[ Voor 32% gewijzigd door ninasky11 op 12-11-2015 17:22 ]
Dit is precies wat ik zoek! ik stuur je pmninasky11 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:24:
[...]
Als je interesse hebt kun je mij berichtje sturen. Dan zal ik even voor je kijken of ik er nog paar heb liggen.
Heb paar maanden geleden via aliexpress aantal besteld voor het geval dat ik er paar verkloot
Zal zometeen foto's van mijne erop zetten.
Heb wel alleen de zwarte op een blauwe S6.
S6 zonder case:
[afbeelding]
[afbeelding]
S6 met case:
[afbeelding]
[afbeelding]
S6 met screenprotector die papegaai01 heeft gepost:
[afbeelding]
Persoonlijk niet mijn voorkeur omdat je scherm niet compleet bedekt wordt, vandaar dat ik voor die andere gegaan ben. Geen halo effect, scherm volledig bedekt en het voegt iets aparts toe.
Ja is een meer dan prima case. Mooi dat hij je bevalt.papegaai01 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:06:
Eindelijk mijn bestelde Baseus case binnen. Deze is echt super dun en past superstrak om de telefoon, zonder dat deze afbreuk doet aan het mooie ontwerp van de S6. Zal geen top bescherming geven maar zeker wel tegen krassen en zo. En dat voor 4,00 incl. verzenden.
[ Voor 20% gewijzigd door nxt0206 op 17-11-2015 23:00 ]
Prijzen zijn in Europa helaas veel hoger (rond de 80), dan in de US (30), maar Amazon weigert natuurlijk weer het te verschepen naar Nederland.
Hebben jullie nog een suggestie voor een leuke flipcase (geen bookcase) voor de S6-Edge? Ik vond de muvit namelijk wel mooi, maar door het formaat een beetje slapjes overkomen (itt de flipcase om mn iphone 5).
Ik wil op zich wel weer een flipcase terug hebben namelijk
[ Voor 172% gewijzigd door Albert020 op 06-12-2015 12:07 ]
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een goede glazen screenprotector voor mijn Galaxy S6 welke 'past' in combinatie met mijn NeoHybrid hoesje van Spigen. Wat adviseren jullie? Mijn maximale budget is +- €25,-. Zelf had ik de screenprotector van InvisibleShield gevonden.
Op Amazon wordt hij door de aanbieders niet verzonden naar Nederland (of alleen bij bestelling boven de 35 euro)
Toch niet goed gezochtl3art schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:40:
Amazon.de of Amazon.co.uk al geprobeerd?

Hoe bevalt deze?Albert020 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:52:
Ben toch gegaan voor de, Spigen Ultra Hybrid Metal Slate
[afbeelding]
+1 voor deze! Helaas toch al een aantal krasjes mogen ontdekken op mijn telefoonVerwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:12:
Hallo Tweakers!
Ik ben op zoek naar een goede glazen screenprotector voor mijn Galaxy S6 welke 'past' in combinatie met mijn NeoHybrid hoesje van Spigen. Wat adviseren jullie? Mijn maximale budget is +- €25,-. Zelf had ik de screenprotector van InvisibleShield gevonden.
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Krijg hem morgen binnen, ik laat het weten
Heb die al een tijdje (voor de Edge). Erg fijn! Lijkt de telefoon goed te beschermen ('lijkt' want ik heb hem nog niet laten vallen). Hoekjes steken een heel klein beetje uit, zodat je de telefoon ook veilig met het scherm naar beneden kan leggen.
Nadeel vind ik dat de randen toch een beetje aan de grote kant zijn, hierdoor gaat het 'edge-effect' een beetje verloren.
Heb je met de gewone S6 geen last van, zeer mooie case, ziet er echt goed uit,boratnl schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:26:
[...]
Heb die al een tijdje (voor de Edge). Erg fijn! Lijkt de telefoon goed te beschermen ('lijkt' want ik heb hem nog niet laten vallen). Hoekjes steken een heel klein beetje uit, zodat je de telefoon ook veilig met het scherm naar beneden kan leggen.
Nadeel vind ik dat de randen toch een beetje aan de grote kant zijn, hierdoor gaat het 'edge-effect' een beetje verloren.
er zit ook een matte screenprotector bij voor op de achterkant van je telefoon,
dit maakt de afwerking echt super mooi, de rubber randen aan de zijkant voelen ook goed.
Al met al een aanrader, goede bescherming, mooi uiterlijk
Self reflection is the school of wisdom

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Nu viel Spigen mij wel op maar deze zijn vrij prijzig
Deze dus, maar dan natuurlijk voor een S6:
Voelt vooralsnog (nu een maandje in gebruik) goed stevig. Ik houd niet van hoesjes die mn scherm bedekken, dat wil ik direct kunnen gebruiken.
[ Voor 15% gewijzigd door AllSeeyinEye op 14-12-2015 12:33 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
En hoe kom ik er aan??AllSeeyinEye schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:32:
Ik heb een €5 'handmade' 'genuine leather' cover die er voor zorgt dat het toestel helemaal vlak op tafel kan liggen (camera ligt 1 mm verzonken tov achterkant), alsmede een 1,5 mm randje aan de voorzijde die voorkomt dat het scherm rechtstreeks op tafel zou liggen.
Deze dus, maar dan natuurlijk voor een S6:
[afbeelding]
Voelt vooralsnog (nu een maandje in gebruik) goed stevig. Ik houd niet van hoesjes die mn scherm bedekken, dat wil ik direct kunnen gebruiken.
Bing
http://www.ebay.nl/itm/36...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Nee, "handmade" en "leather"RigolleM schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:57:
Handmade, leater & € 5 in één zin... yeah right!
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Besteld!AllSeeyinEye schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:47:
[...]
http://www.ebay.nl/itm/36...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
[...]
Nee, "handmade" en "leather"
Bing
Krijg je geen spijt van. Ik had m in 2 weken binnen. Sluit keurig aan om het toestel en voldoende ruimte bij openingen en knoppen. Het pasjesvak gebruik ik zelf trouwens niet (wat zou er gebeuren met mn nfc pinpas vs nfc van het toestel als die constant tegen elkaar komen??!)
Ik overweeg nog om m er ook in het wit bij te halen (heb een wit toestel, de kleurencombi wit/bruin staat sowieso erg goed).
Ik heb de goudkleurige en e bruine besteld. Ik wil er juist wel een (werk)pasje in doen en schakel de NFC wel uit. Het is mijn werkphone, loop ook nog met een 6s rond op mijn werk en privé.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:02:
[...]
Krijg je geen spijt van. Ik had m in 2 weken binnen. Sluit keurig aan om het toestel en voldoende ruimte bij openingen en knoppen. Het pasjesvak gebruik ik zelf trouwens niet (wat zou er gebeuren met mn nfc pinpas vs nfc van het toestel als die constant tegen elkaar komen??!)
Ik overweeg nog om m er ook in het wit bij te halen (heb een wit toestel, de kleurencombi wit/bruin staat sowieso erg goed).
Bing
Ultimate Shield uit engeland, kost 12 pond.The Executer schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:03:
[...]
+1 voor deze! Helaas toch al een aantal krasjes mogen ontdekken op mijn telefoon... Voelt toch wel klote.
Share and Enjoy!

*** edit ***
Niet kopen mensen, waardeloos goedkoop stukje rotzooi !
[ Voor 23% gewijzigd door Albert020 op 24-12-2015 08:55 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Het ging hier nog sneller, 7 dagen!! En tot mijn verrassing echter leer!AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:02:
[...]
Bing
Hij moet gelijk in een hoesje, gezien de achterkant vrij kwetsbaar is(Bij mijn S6 al 3x moeten vervangen(zakelijke telefoon)
Het hoesje moet dus redelijk hufterproof zijn, zo weinig mogelijk het design van de Edge belemmeren, en Edge moet zijn functionaliteit behouden.
Ben normaal altijd gebruiker van siliconen hoesjes. Dus wil geen flipcovers of dat soort hoesjes. Welke raden jullie aan? Spigen?
Prijs speelt geen rol
Ik ben heel blij met mijn spigen neo hybrid.patrickt35 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 11:30:
Maandag word mijn nieuwe S6 Edge+ geleverd(Gold)
Hij moet gelijk in een hoesje, gezien de achterkant vrij kwetsbaar is(Bij mijn S6 al 3x moeten vervangen(zakelijke telefoon)
Het hoesje moet dus redelijk hufterproof zijn, zo weinig mogelijk het design van de Edge belemmert, En Edge moet zijn functionaliteit behouden.
Ben normaal altijd gebruiker van siliconen hoesjes. Dus wil geen flipcovers of dat soort hoesjes. Welke raden jullie aan? Spigen?
Prijs speelt geen rol
Share and Enjoy!
Dit is toch een hardcase?GreNade schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 11:39:
[...]
Ik ben heel blij met mijn spigen neo hybrid.
Ik heb die verhalen ook gelezen, ik heb 'm nu een week maar er is niks te zien op het scherm. Ben ik gewoon zo voorzichtig?Mystikal schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:22:
Ik las hier verhalen dat mensen met een Clearview flipcover rondlopen. Let op, deze geeft krasjes over het volledige vierkant van het venster. Mijn scherm ziet er niet meer uit. Samsung heeft dit bevestigd en ze schijnen het scherm te vervangen onder garantie. Zojuist een mail uit gestuurd om te kijken hoe het reparatie center reageert (overigens telefoon van mijn werk).
Die van mij is 6 mnd oud en zag het naar een paar maanden. Niet echt druk om gemaakt maar nu eindelijk toch maar even tijd in gestoken.OB1 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 20:13:
[...]
Ik heb die verhalen ook gelezen, ik heb 'm nu een week maar er is niks te zien op het scherm. Ben ik gewoon zo voorzichtig?
Basement Bios ---- Exo-S
Het is een rubberen hoesje, met een losse plastic rand. Voelt als een hardcase.
Share and Enjoy!
heb uit nieuwsgierigheid hem ook maar besteld, maar echt opladen doet die niet. krijg constant de melding draadloos opladen onderbrokenrick85 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:45:
[...]
Als je fast charge niet belangrijk vindt en je wil dat design en cheap.. bestel dan in China.
Dank je voor je reactie, ik zal het in de gaten houdenMystikal schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 20:15:
[...]
Die van mij is 6 mnd oud en zag het naar een paar maanden. Niet echt druk om gemaakt maar nu eindelijk toch maar even tijd in gestoken.
Ik heb zelf deze besteld: http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail , 100% orgineel zou ik niet geloven maar hij werkt perfect. Werkt met alle hoesjes die ik zelf heb, en de telefoon is altijd op 100% als ik deze na een nacht eraf haal. Zit geen fast-charge op maar dat maakt voor mij niet uit aangezien ik hem snachts oplaad.SYQ schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:06:
[...]
heb uit nieuwsgierigheid hem ook maar besteld, maar echt opladen doet die niet. krijg constant de melding draadloos opladen onderbroken
Verwijderd
OB1 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 20:13:
Ik heb die verhalen ook gelezen, ik heb 'm nu een week maar er is niks te zien op het scherm. Ben ik gewoon zo voorzichtig?
Niet nodigOB1 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:51:
Hebben meer mensen last van het feit dat die clear view cover heel snel aan de voorkant bekrast raakt? Na een week zit dat ding er niet uit, en dat voor een hoesje van €50...
[ Voor 2% gewijzigd door 13art op 28-12-2015 11:20 ]
hebben jullie nog wat goede tips, moet echt leer zijn met view raam erin, voor Galaxy S6
[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 27-12-2015 15:12 ]
Mooi, transparant en in hetzelfde blauw als mijn S6...maar erg glad.
Bovendien alleen bescherming voor de hoeken.
Mijn vriendin heeft gisteren van de action een case meegebracht voor 1.60€. Uitgesneden op de randen, maar wel volledig rondom beschermend. Helemaal zwart, goedkoop rubberachtig plastic.
Minder glad, niet transparant en je ziet dat het goedkoop is aan de afwerking. Smeltnaad niet goed afgewerkt, uitsnijdingen erg grof.
Ik denk dat ik voor een transparante Ringke Slim ga via Amazon. De S6 Edge is zo mooi dat je hem natuurlijk niet te ver wil wegstoppen.
Een screenprotector kiezen is dan weer wel lastig.
Sterke voorkeur voor een tempered glass, maar ik wil liefst eentje voor het volledige frontoppervlak én transparant. Kom er wel wat tegen, maar de best beoordeelde op Amazon heeft enkel gekleurde fronten (boven- onderzijde), zwart bvb met een kleine glitter blijkbaar.

Spigen Slim Armor Samsung Galaxy S6 edge Plus Case - SGP11701 - Gunmetal
V&A aangeboden: Spigen Ultra Hybrid Samsung Galaxy S6 Case - SGP11315 - Gunmetal
Ik heb zelf deze besteld http://m.ebay.com/itm/For...63630&txnId=1743683812016 nog niet binnen maar ze hebben wel een transparante!Drwho1 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 08:43:
Onlangs een S6 Edge gekocht, met clearview covertje van Samsung bij.
Mooi, transparant en in hetzelfde blauw als mijn S6...maar erg glad.
Bovendien alleen bescherming voor de hoeken.
Mijn vriendin heeft gisteren van de action een case meegebracht voor 1.60€. Uitgesneden op de randen, maar wel volledig rondom beschermend. Helemaal zwart, goedkoop rubberachtig plastic.
Minder glad, niet transparant en je ziet dat het goedkoop is aan de afwerking. Smeltnaad niet goed afgewerkt, uitsnijdingen erg grof.
Ik denk dat ik voor een transparante Ringke Slim ga via Amazon. De S6 Edge is zo mooi dat je hem natuurlijk niet te ver wil wegstoppen.
Een screenprotector kiezen is dan weer wel lastig.![]()
Sterke voorkeur voor een tempered glass, maar ik wil liefst eentje voor het volledige frontoppervlak én transparant. Kom er wel wat tegen, maar de best beoordeelde op Amazon heeft enkel gekleurde fronten (boven- onderzijde), zwart bvb met een kleine glitter blijkbaar.
Heb er ook 2 gekocht en met de originele S6 lader en kabel aangesloten (witte kabel aan zwarte oplader) en werkt perfect. Rood ledje en blauw ledje tijdens het opladen op de lader en het rode ledje op de S6. Bij 75% batterij moet ie nog 51 minuten laden. Heerlijk dat draadloos opladen en je usb poort niet meer te hoeven gebruiken.hgeert schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 09:09:
http://www.ebay.co.uk/itm...?var=&hash=item3cd535f167
Deze draadloze opladers werken niet bij mij, heb er twee gekocht en geen enkele doet zijn werk...

[ Voor 7% gewijzigd door aveenhuysen op 05-01-2016 15:14 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Heb je geen last van zeer hete adapter in het stopcontact ?aveenhuysen schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:13:
[...]
Heb er ook 2 gekocht en met de originele S6 lader en kabel aangesloten (witte kabel aan zwarte oplader) en werkt perfect. Rood ledje en blauw ledje tijdens het opladen op de lader en het rode ledje op de S6. Bij 75% batterij moet ie nog 51 minuten laden. Heerlijk dat draadloos opladen en je usb poort niet meer te hoeven gebruiken.
[afbeelding]
Originele S6 adapter die in de doos zat en usb kabel in gebruik en handwarm zowel adapter als kabel uiteinden. Werkt perfect dus en laadt vrij snel en geen abnormale dingen qua hitte of niet doorladen.Albert020 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:28:
[...]
Heb je geen last van zeer hete adapter in het stopcontact ?
Ben benieuwd of het even snel gaat als met kabel.
Volgens Samsung zelf werkt het snelladen alleen met de S6 EDGE + (Plus)ninasky11 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 00:59:
Iemand al toevallig ervaring met de nieuwste draadloze oplader van Samsung? (EP-PN920) Deze ondersteunt ook met draadloos Fast Charging.
Ben benieuwd of het even snel gaat als met kabel.
en niet met de gewone S6 en S6 Edge.
Bij de gewone S6 en S6 Edge werkt de EP-PN920 als een gewone lader. (volgens Samsung)
EP-PN920TWEGUS moet dus wel met een gewone Samsung S6 werken als ik Samsung site moet geloven.PH Yaris schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:19:
[...]
Volgens Samsung zelf werkt het snelladen alleen met de S6 EDGE + (Plus)
en niet met de gewone S6 en S6 Edge.
Bij de gewone S6 en S6 Edge werkt de EP-PN920 als een gewone lader. (volgens Samsung)
Maar wat is dan de verschil tussen al deze Wireless Fast Charge laders?

[ Voor 49% gewijzigd door ninasky11 op 07-01-2016 14:34 ]
Man, wat valt dat tegen! Ziet er wel mooi uit en van goede kwaliteit etc, maar de case is ontzettend glad vind ik.
Ik heb altijd droge handen en de telefoon glijdt gewoon weg als ik hem vasthoudt!
Dus retour...
Nun ben ik dus op zoek naar een nieuwe cover met de volgende eisen:
- Camera moet volledig beschermd zijn; het lieft plat op de tafel kunnen liggen
- Goed grip.. dus TPU/silicone
Iemand een aanbeveling?
Zou de spigen Rugged Armor beter zijn? http://www.spigen.com/col...laxy-s6-case-rugged-armor
Die lijkt geen metalen omlijsting te hebben nl.
[ Voor 14% gewijzigd door bloody op 09-01-2016 09:20 ]
nope
Ben ik ook naar opzoek,bloody schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 09:16:
Gisteren na veel zoekwerk een Spigen Neo Hybrid voor mijn S6 aangeschaft.
Man, wat valt dat tegen! Ziet er wel mooi uit en van goede kwaliteit etc, maar de case is ontzettend glad vind ik.
Ik heb altijd droge handen en de telefoon glijdt gewoon weg als ik hem vasthoudt!
Dus retour...
Nun ben ik dus op zoek naar een nieuwe cover met de volgende eisen:
- Camera moet volledig beschermd zijn; het lieft plat op de tafel kunnen liggen
- Goed grip.. dus TPU/silicone
Iemand een aanbeveling?
Zou de spigen Rugged Armor beter zijn? http://www.spigen.com/col...laxy-s6-case-rugged-armor
Die lijkt geen metalen omlijsting te hebben nl.
- Camera moet volledig beschermd zijn, niet al te dik.
- Goed grip, TPU/silicone.