Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouriHL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05 06:42
Dit is de telefoonhouder die ik heb:
Afbeeldingslocatie: http://simoneblogt.nl/wp-content/uploads/2014/08/PicMonkey-Collage-345457574-1024x512.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:27
Je moet naar action gaan, daar heb je voor €5,- een prima smartphone houder tot 6'' inch of zo.
Heb er eentje jaren geleden gekocht en nog steeds gebruik ik het voor al me smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09-2024
Y_H schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:15:
[...]

Ik heb ook een S6 Edge. Ik gebruik een zeer cheap-ass klikding van de Action. Kostte volgens mij 3 euro.
Die klik je open met je duim en vinger en dan klem je zeg maar je S6 er zo tussen. Werkt als een tierelier.
Had eerder een houder speciaal voor de S6 Edge, maar die vond ik niet fijn. Teveel gefriemel om 'm er weer uit te krijgen.

Als hoesje gebruik ik trouwens een eveneens zeer cheap-ass (€1,59) hoesje van de Action. Geen gedoe met open klikken oid.

[afbeelding]
Deze dus. Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ? :')
Bedankt voor je reactie maar ik snap er niet veel van :P
Dit is zo'n beetje het dashbord van mijn auto:
Afbeeldingslocatie: http://static2.3birdsmarketing.com/Clients/3BIRDSMARKETING/2015Mercedes-BenzC-ClassCabin.jpg

Bij voorkeur zou ik de telefoon precies op de kruising van stuur, scherm en linker ventilatierooster plaatsen. En dan dus het liefst ook nog draadloos van de lader naar de telefoon. Maar ik ben die mogelijkheid helaas nog niet tegen gekomen.

Waar komt die houder van jou dan te zitten? Hoe bevestig ik die?
De houders van Brodit dit ik gezien heb zitten helemaal rechts en laag op de middenconsole, zeg maar dichter bij de passagier dan bij mij. Geen optie dus.

Een telefoon recht voor het ventilatierooster zou ook nog wel kunnen, bijvoorbeeld met die eerder in dit topic genoemde Joby houder.

[ Voor 10% gewijzigd door Leolinedance op 03-05-2016 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Leolinedance schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:15:
[...]

[afbeelding]

Bij voorkeur zou ik de telefoon precies op de kruising van stuur, scherm en linker ventilatierooster plaatsen. En dan dus het liefst ook nog draadloos van de lader naar de telefoon. Maar ik ben die mogelijkheid helaas nog niet tegen gekomen.

De houders van Brodit dit ik gezien heb zitten helemaal rechts en laag op de middenconsole, zeg maar dichter bij de passagier dan bij mij. Geen optie dus.

Een telefoon recht voor het ventilatierooster zou ook nog wel kunnen, bijvoorbeeld met die eerder in dit topic genoemde Joby houder.
toon volledige bericht
waarom zou je zo'n extra dock willen om je smartphone op te hangen?
Sluit gewoon via bluetooth aan and thats it. Zet je smartphone in je broekzak of wat dan ook. Met zo'n auto heb je die extra dingen niet nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:59
[...]
Ik gebruik zo'n ding in mn golf:
https://www.mobiel.nl/sho...IyuhansvswCFQoTGwodcZsDkQ

Werkt prima en makkelijk (ben er veel meer over te spreken dan die lompe brodit dingen). Ik heb er het volle pond voor betaald. Maar zag ze vorige week voor €7 bij de Bruna liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
theduke1989 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:27:
[...]

waarom zou je zo'n extra dock willen om je smartphone op te hangen?
Sluit gewoon via bluetooth aan and thats it. Zet je smartphone in je broekzak of wat dan ook. Met zo'n auto heb je die extra dingen niet nodig...
Ik bepaal graag zelf wat ik wel en niet in mijn auto bij de hand heb.

Ik zal je twee redenen noemen waarom ik daar mijn telefoon wil hebben, namelijk navigatie met Waze en Flitsmeister. In mijn vorige auto zat geen navigatiesysteem dus heb ik altijd Waze i.c.m. Flitsmeister gebruikt, ook veel in België. Dat werkte perfect!

In deze Mercedes zit een Garmin navigatie waar ik minder over te spreken ben. Ik zou graag de mogelijkheid hebben om ook Waze in het zicht te hebben. En uiteraard Flitsmeister dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Leolinedance schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:32:
[...]

Ik bepaal graag zelf wat ik wel en niet in mijn auto bij de hand heb.

Ik zal je twee redenen noemen waarom ik daar mijn telefoon wil hebben, namelijk navigatie met Waze en Flitsmeister. In mijn vorige auto zat geen navigatiesysteem dus heb ik altijd Waze i.c.m. Flitsmeister gebruikt, ook veel in België. Dat werkte perfect!

In deze Mercedes zit een Garmin navigatie waar ik minder over te spreken ben. Ik zou graag de mogelijkheid hebben om ook Waze in het zicht te hebben. En uiteraard Flitsmeister dus.
Uiteraard mag iedereen doen wat die wilt met zijn auto. Echter met zo'n auto en dan zo'n hangende ding lijkt mij onnodig.

Download via spotnet een nieuwe garmin map met flitspalen ;) en voila meeste van jou problemen zijn opgelost. Zo moeilijk is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Raymond schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:28:
[...]

Ik gebruik zo'n ding in mn golf:
https://www.mobiel.nl/sho...IyuhansvswCFQoTGwodcZsDkQ

Werkt prima en makkelijk (ben er veel meer over te spreken dan die lompe brodit dingen). Ik heb er het volle pond voor betaald. Maar zag ze vorige week voor €7 bij de Bruna liggen :+
Ja precies zo'n ding kan ook handig zijn. Het liefst zou ik er een aantal proberen en kijken of er ook te vinden zijn met draadloos opladen.

Om je een idee te geven, ik gebruik de telefoonhouder meerdere keren per dag. Ik schat dat de autolader zo'n 8x per dag in- of uit de telefoon wordt gehaald. Dat is niet fijn voor de aansluiting, maar zeker ook niet voor de lader. Ik heb al meerdere autoladers versleten met kabelbreuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
theduke1989 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:38:
[...]

Uiteraard mag iedereen doen wat die wilt met zijn auto. Echter met zo'n auto en dan zo'n hangende ding lijkt mij onnodig.

Download via spotnet een nieuwe garmin map met flitspalen ;) en voila meeste van jou problemen zijn opgelost. Zo moeilijk is dat niet.
Je leest niet goed of weet niet echt waar je over praat vermoed ik. Ik zal nog duidelijker zijn:
De navigatie van Garmin in een Mercedes C klasse is ronduit ruk. Traag, onduidelijk, vervelend qua invoer etc. Denk je soms dat ik deze ingrepen voor de lol doe? :o

Dat is dus zeker niet onnodig, zeker niet als je zoals ik >50.000 km per jaar rijdt. Ik heb afgelopen 3 jaar > 150.000 km met een BMW 3-serie zonder navigatie gereden met een Brodit houder en kan je zeggen dat ik echt niet zonder had gewild. Zeer veel plezier van gehad. Ik heb dus wel enige ervaring zullen we maar zeggen.

Daarnaast heb je met die flitspalen van Garmin nog niet bijna de functionaliteit van Flitsmeister. Of vindt Garmin ook de mobiele flitspalen? En wat in België?

Ook is de S6 in alles veel en veel sneller dan zowel de BMW als Mercedes. Waar Waze in veel gevallen gewoon de bedrijfsnaam van mijn klant vindt en het adres erbij zoekt moet ik in de Mercedes éérst het adres op mijn telefoon zoeken en daarna deze handmatig met zo'n draaiknop in de auto ingeven. Ja, het kan met spraakherkenning maar ook dat werkt niet vlekkeloos en dan blijven het nog twee handelingen.

Wat dat betreft lopen autofabrikanten toch nog ver achter.

[ Voor 12% gewijzigd door Leolinedance op 03-05-2016 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-04 15:05
Leolinedance schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:47:
[...]

Je leest niet goed of weet niet echt waar je over praat vermoed ik. Ik zal nog duidelijker zijn:
De navigatie van Garmin in een Mercedes C klasse is ronduit ruk. Traag, onduidelijk, vervelend qua invoer etc. Denk je soms dat ik deze ingrepen voor de lol doe? :o
Ik heb een CLA en heb diezelfde navigatie. Is inderdaad hardstikke ruk. Ik heb ook soortgelijke ronde ventilatieroosters en kon geen goede houder vinden. Ook van de Brodit vraag ik me af of die genoeg grip heeft rond de roosters.
Ik heb uiteindelijk een simpel ding van Breffo gekozen. Check hier: http://www.breffo.com/ (toevallig bevat de homepage nu een C-klasse dashboard foto :)). Bevalt prima en trek je er zo weer zonder schade uit. Opladen doe ik met een los kabeltje, maar alleen bij langere ritten. Een ritje van een half uur is voor de S6 niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouriHL
[...]

[afbeelding]

toon volledige bericht
Links aan het raam (of rechts).
Ik heb 'm links zitten, want dan kan ik 'm beter in de gaten houden.
Ik rijd een 96er Peugeot 406 1.8 Turbo (één van de weinige turbo-uitvoeringen in NL), ik heb niet zo'n mooi dashboard als die van jou haha.. Maar die van mij is wel sneller en dat telt (..in sloom Nederland). Gelukkig woon ik op 10km van de grens met Duitsland en duurt het al met al ongeveer 20 minuten eer ik op de 31 (A31) zit waar je het gas limietloos kunt indrukken (bij mij gaat ie dan vrolijk naar de 280 :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Y_H schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 20:45:
[...]

Links aan het raam (of rechts).
Ik heb 'm links zitten, want dan kan ik 'm beter in de gaten houden.
Ik rijd een 96er Peugeot 406 1.8 Turbo (één van de weinige turbo-uitvoeringen in NL), ik heb niet zo'n mooi dashboard als die van jou haha.. Maar die van mij is wel sneller en dat telt (..in sloom Nederland). Gelukkig woon ik op 10km van de grens met Duitsland en duurt het al met al ongeveer 20 minuten eer ik op de 31 (A31) zit waar je het gas limietloos kunt indrukken (bij mij gaat ie dan vrolijk naar de 280 :') )
Dit is niet exact mijn dashbord hoor, zo mis ik dat klokje en heb ik wat andere kleuren. Ging vooral om het idee. Links is een optie maar qua bediening niet zo fijn voor een rechtshandige. En aan het raam ben ik sowieso niet echt voorstander van.

Overigens wel tof, een 406 uit '96 met >280pk die in minder dan 5.9 sec aan de 100 km/u zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
kwaazaar schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:17:
[...]

Ik heb een CLA en heb diezelfde navigatie. Is inderdaad hardstikke ruk. Ik heb ook soortgelijke ronde ventilatieroosters en kon geen goede houder vinden. Ook van de Brodit vraag ik me af of die genoeg grip heeft rond de roosters.
Ik heb uiteindelijk een simpel ding van Breffo gekozen. Check hier: http://www.breffo.com/ (toevallig bevat de homepage nu een C-klasse dashboard foto :)). Bevalt prima en trek je er zo weer zonder schade uit. Opladen doe ik met een los kabeltje, maar alleen bij langere ritten. Een ritje van een half uur is voor de S6 niet zo'n probleem.
Bedankt, ga ik zeker naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouriHL
Leolinedance schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:23:
[...]

Dit is niet exact mijn dashboard hoor, zo mis ik dat klokje en heb ik wat andere kleuren. Ging vooral om het idee. Links is een optie maar qua bediening niet zo fijn voor een rechtshandige. En aan het raam ben ik sowieso niet echt voorstander van.

Overigens wel tof, een 406 uit '96 met >280pk die in minder dan 5.9 sec aan de 100 km/u zit :P
Nou, onze Peug heeft 197pk, maar is uitgelijnd door de beste chiptuner van Twente. De top zit op 296, verder wil ie niet (gemeten via Sygic op de 31 in maart jongstleden). Er zit namelijk eenzelfde chip in als de 406 Turbo uit de film Taxi. Toen we 'm kochten was het een 'gewone' 406, maar we hebben via die tunert een motor en bijbehorende turbo-kit erin laten zetten die eigenlijk bedoeld was voor een 406 Coupe. Vond ik leuk.

Ik wilde eigenlijk ook de bodykit erop hebben, maar mijn vrouw vindt het niet zo'n goed idee omdat we een kindje willen.

V.w.b. de plaatsing van de houder, ik ben ook rechtshandig, maar vind het wel fijn. Voornamelijk als ik een belletje aanneem in de avond. Dan word ik niet gestoord door het licht, omdat ie dus links zit. Het enige nadeel eraan, vind ik, is dat ik dan niet goed bij de vingerafdrukscanner kom (want die is ingesteld op m'n rechterhand).

Maar al met al, ik heb veel telefoons gehad sinds de 90er jaren (vooral budgetfoons omdat ik nooit zoveel eisen had maar af en toe een hoogstandje), ik vind het een heerlijke telefoon. De beste koop tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Y_H schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:42:
[...]

Nou, onze Peug heeft 197pk, maar is uitgelijnd door de beste chiptuner van Twente. De top zit op 296, verder wil ie niet (gemeten via Sygic op de 31 in maart jongstleden). Er zit namelijk eenzelfde chip in als de 406 Turbo uit de film Taxi. Toen we 'm kochten was het een 'gewone' 406, maar we hebben via die tunert een motor en bijbehorende turbo-kit erin laten zetten die eigenlijk bedoeld was voor een 406 Coupe. Vond ik leuk.

Ik wilde eigenlijk ook de bodykit erop hebben, maar mijn vrouw vindt het niet zo'n goed idee omdat we een kindje willen.

V.w.b. de plaatsing van de houder, ik ben ook rechtshandig, maar vind het wel fijn. Voornamelijk als ik een belletje aanneem in de avond. Dan word ik niet gestoord door het licht, omdat ie dus links zit. Het enige nadeel eraan, vind ik, is dat ik dan niet goed bij de vingerafdrukscanner kom (want die is ingesteld op m'n rechterhand).

Maar al met al, ik heb veel telefoons gehad sinds de 90er jaren (vooral budgetfoons omdat ik nooit zoveel eisen had maar af en toe een hoogstandje), ik vind het een heerlijke telefoon. De beste koop tot nu toe.
toon volledige bericht
296 km/u met 197pk? Dan is ie vast tot zo'n 400 pk getuned :P De nieuwste Porsche 911 met 370 pk haalt 293 km/u...

Ik heb vingerafdruklezer ook rechts. Weet dus niet of dat zo handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouriHL
Tjah. Ik heb geen verstand van auto's. Op de papieren staat 197pk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-05 07:48
Net sinds een week een Samsung S6 Edge en had er gelijk een orginele Samsung QI lader bij besteld.
Leuk ding maar 1 nadeel is dat hij stopt met laden als hij 100% heeft bereikt. Dus op zoek naar een andere lader kwam ik al snel de Spigen F300W die goede reviews heeft. Deze schijnt wel door te blijven laden als hij vol is. Vooral in de nacht erg vervelend als de batterij vol is en dus weer gaat ontladen tegen de tijd dat je opstaat.

Alleen de aanschafprijs van gemiddeld 50 euro vond ik vrij hoog.

Nu in de aanbieding gevonden op Amazon Uk voor een totaalprijs incl verzendkosten van 31,63 euro.
Voor de liefhebbers die mogelijk ook op zoek zijn naar een QI lader.
Gistern besteld en volgens de website wordt deze 9 of 10 mei geleverd.

Spigen SGP11480 Wireless Charger Car Charger F300W QI charger.

https://www.amazon.co.uk/..._385721_131433281_TE_item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
zouden jullie het prefereren om in Nederland je accessiores te halen omdat het sneller beschikbaar is dan bijvoorbeeld in china, waar je wel tot 3 weken kan wachten op een hoesje en een screenprotector terwijl je dezelfde hier in Nederland kan krijgen en dan morgen al binnen hebt. Want de kans is altijd veel groter dat je in die 3 weken veel schade aan je toestel kan oplopen.

[ Voor 20% gewijzigd door theduke1989 op 08-05-2016 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:54

13art

Moderator Mobile
Ja hoor, geen problemen mee om wat langer te wachten

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-05 07:48
theduke1989 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 22:39:
zouden jullie het prefereren om in Nederland je accessiores te halen omdat het sneller beschikbaar is dan bijvoorbeeld in china, waar je wel tot 3 weken kan wachten op een hoesje en een screenprotector terwijl je dezelfde hier in Nederland kan krijgen en dan morgen al binnen hebt. Want de kans is altijd veel groter dat je in die 3 weken veel schade aan je toestel kan oplopen.
Dat is een keus die je natuurlijk zelf moet bepalen en iedergaan gaat daar anders mee om.

Zolang de prijs niet veel verschilt is die keuze niet moeilijk. Het hangt ook af van de accessiores die je wilt hebben. Sommige dingen daar kun je rustig 3 weken op wachten en een hoesje valt daar liever niet onder.
Mocht het een heel mooi hoesje zijn dan kun je altijd in nl een heel goedkope hoes kopen om de tijd te overbruggen >:)

En anders kun je nog op ebay kijken. Daar zit ook veel in de UK en dat heb je meestal binnen een paar dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Dx.com levert sommige producten vanuit de EU. Heb daar onlangs een HDD caddy besteld en die was er al na 3 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-05 12:54

WCA

kwaazaar schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:40:
Dx.com levert sommige producten vanuit de EU. Heb daar onlangs een HDD caddy besteld en die was er al na 3 werkdagen.
Dan heb je geluk gehad, die producten worden gewoon vanuit Hong kong verstuurd. Een echt warenhuis hebben ze niet in de eu, alleen een aparte afdeling die zich focust op de eu, met een snellere verwerkingstijd

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

De Samsung Gear VR werkt bij zowel de S6 (Edge) als de S7 toch? En als het goed is heeft Samsung een eigen store/app hiervoor om spellen/apps ervoor te downloaden?
Maar werkt deze store/apps ook met VR brillen die niet van Samsung zijn?
Zoals deze bijvoorbeeld: https://www.bol.com/nl/p/...12cover/9200000047220344/
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/4/4/3/0/9200000047220344.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05-2024

razoon

"Keep on keeping on"

Weet iemand een online shop waar ik nieuw glas voor de S6 Edge kan kopen?
Ik heb internet afgestruind maar van de S6 is bijna niets te vinden.

Enige online shop die ik vind is:
https://ashti.nl/galaxy-s...-voorste-scherm-laag.html
En dan nog in het blauw.

Iemand een idee voor een goede shop?

Edit:
Ik weet dat het moeilijk is etc.
Maar gewoon antwoorden op mijn vraag please.

[ Voor 11% gewijzigd door razoon op 23-05-2016 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Als dat beschadigd is dan dien je een heel nieuw display te kopen, glas krijg je nooit niet van de digitizer af.

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

razoon schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:53:
Weet iemand een online shop waar ik nieuw glas voor de S6 Edge kan kopen?
Ik heb internet afgestruind maar van de S6 is bijna niets te vinden.

Enige online shop die ik vind is:
https://ashti.nl/galaxy-s...-voorste-scherm-laag.html
En dan nog in het blauw.

Iemand een idee voor een goede shop?

Edit:
Ik weet dat het moeilijk is etc.
Maar gewoon antwoorden op mijn vraag please.
http://www.aliexpress.com...df-4ff3-a514-0aee03c664bc

Succes!

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

@GreNade
Bedankt! Dit zocht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

razoon schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:36:
@GreNade
Bedankt! Dit zocht ik.
Kan wel ff duren voordat je m hebt, moet uit china komen :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

GreNade schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:48:
[...]

Kan wel ff duren voordat je m hebt, moet uit china komen :)
Ja ik ken het. Is niet de eerste (en ook niet de laatste keer) dat ik hier bestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik heb zo'n wallet hoesje gekocht voor mijn S6 Edge. Deze zoals de foto hieronder maar dan voor de S6 Edge
Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB13f.DMXXXXXXQXVXXq6xXFXXXV/S6-S6-Edge-Luxury-Wallet-Leather-Case-For-Samsung-Galaxy-S6-G9200-S6-Edge-G9250-Stand.jpg

Opzich lijkt het ding me wel handig als de vakjes voor de pasjes wat losser worden. Maar wat ik me afvraag/bang voor ben is de pasjes. Deze drukken continu tegen het scherm aan wanneer het hoesje dicht is. Gaat dit niet zorgen voor drukplekken op het scherm (dit had ik ook bij mijn laptop en vorige telefoon)
Ik zie dat meerdere mensen in dit topic dit hoesje al een flinke tijd in gebruik hebben, dus die hebben hier waarschijnlijk een betere kijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:11:
Ik heb zo'n wallet hoesje gekocht voor mijn S6 Edge. Deze zoals de foto hieronder maar dan voor de S6 Edge
[afbeelding]

Opzich lijkt het ding me wel handig als de vakjes voor de pasjes wat losser worden. Maar wat ik me afvraag/bang voor ben is de pasjes. Deze drukken continu tegen het scherm aan wanneer het hoesje dicht is. Gaat dit niet zorgen voor drukplekken op het scherm (dit had ik ook bij mijn laptop en vorige telefoon)
Ik zie dat meerdere mensen in dit topic dit hoesje al een flinke tijd in gebruik hebben, dus die hebben hier waarschijnlijk een betere kijk op.
Ik heb zeker 2 jaar rondgelopen met een flipcase met pasjes, nooit wat van gemerkt. Bij m'n S6 heb ik ook een tijdje (half jaartje) een flipcase gehad, maar dat vond ik niet praktisch omdat de telefoon zo groot is. Niks gemerkt van de pasjes op het scherm iig.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

GreNade schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:25:
[...]

Ik heb zeker 2 jaar rondgelopen met een flipcase met pasjes, nooit wat van gemerkt. Bij m'n S6 heb ik ook een tijdje (half jaartje) een flipcase gehad, maar dat vond ik niet praktisch omdat de telefoon zo groot is. Niks gemerkt van de pasjes op het scherm iig.
Ik bedoel dat je dan dit soort heldere plekken op je scherm krijgt waar veel en langdurig kracht op uitgeoefend wordt.
(Bij mijn laptop was dit toen door mijn toetsenbord. Maar bij een laptop kan dit bijvoorbeeld ook zijn wanneer je te lang en te hard met je vingers een vieze vlek van het scherm probeert af te wrijven)
Afbeeldingslocatie: http://www.androidguys.com/wp-content/uploads/2016/04/DSC01306.jpg
Mijn vorige telefoon had dit ook, waarschijnlijk omdat hij zo groot was (5.5" met dikke randen) waardoor er in mijn broekzak continu druk op het scherm kwam.
Ik ben bang dat dit dus ook kan gebeuren door de pasjes. Al was mijn vorige telefoon wel van een andere, veel lagere, prijsklasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:02:
[...]

Ik bedoel dat je dan dit soort heldere plekken op je scherm krijgt waar veel en langdurig kracht op uitgeoefend wordt.
(Bij mijn laptop was dit toen door mijn toetsenbord. Maar bij een laptop kan dit bijvoorbeeld ook zijn wanneer je te lang en te hard met je vingers een vieze vlek van het scherm probeert af te wrijven)
[afbeelding]
Mijn vorige telefoon had dit ook, waarschijnlijk omdat hij zo groot was (5.5" met dikke randen) waardoor er in mijn broekzak continu druk op het scherm kwam.
Ik ben bang dat dit dus ook kan gebeuren door de pasjes. Al was mijn vorige telefoon wel van een andere, veel lagere, prijsklasse
Deze telefoon heeft natuurlijk wel een OLED scherm, wat weer heel anders werkt dan het LCD van je laptop en je oude telefoon. Maar zelfs met een LCD (z1 compact) heb ik er iig nooit last van gehad

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

De meeste berichten over draadloze laders voor in de auto zijn inmiddels redelijk oud. Zijn er recente ervaringen met draadloos laden in de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-05 10:06
Iemand een idee waar je een glazen tempered glass screen protector kan krijgen voor de gewone s6 waarbij het scherm volledig bedekt wordt zonder een gapend gat doordat het scherm een lichte buiging heeft aan de randen.

Het heeft geen haast, dus het liefst goedkoop via China. Ik heb gezocht op Aliexpress zonder succes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:16
Zijn er ook mensen die ondertussen een hoesje voor een S6 hebben waar meer dan 3 pasjes in kunnen en als er pasjes in zitten, deze niet krassen op het scherm?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MdoVUL5.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ytKz7CG.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zYIbfEu.jpg

Lang leve een screenprotector.

[ Voor 37% gewijzigd door KingSizeBas op 06-10-2016 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:49

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
bas.dijkstra schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:12:
Zijn er ook mensen die ondertussen een hoesje voor een S6 hebben waar meer dan 3 pasjes in kunnen en als er pasjes in zitten, deze niet krassen op het scherm?
offtopic:
Je foto's doen het niet. Verder heb ik je post verplaatst naar het Accessoires topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
wie kan mij vertellen waarom ik bij alle screenprotectors of het nou harde glass is of folie, altijd de bovenste gedeelte zijkanten nooit goed komen? Zie je altijd alsof er lucht onder ZIT MAAR OOK ECHT OP DEZELFDE PLEKKEN met verschillende screenprotectors.

Is mijn smartphone krom of wat? Kan dat ook iets zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-05 22:55

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

bas.dijkstra schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:12:
Ik gebruik deze al ruim een jaar. Per vak passen er makkelijk meerdere passen in. En nooit pasjes tegen scherm oid.

http://www.ebay.co.uk/itm...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
AllSeeyinEye schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:43:
[...]

Ik gebruik deze al ruim een jaar. Per vak passen er makkelijk meerdere passen in. En nooit pasjes tegen scherm oid.

http://www.ebay.co.uk/itm...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Fotos doen het nu wel :)

Is het niet makkelijker om echt een hoesje te hebben die dicht kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

bas.dijkstra schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:54:
[...]

Fotos doen het nu wel :)

Is het niet makkelijker om echt een hoesje te hebben die dicht kan?
Never. Dan moet ik dus een extra handeling doen om bij mn scherm te kunnen. Daarnaast sta je met die flap te kloten bij het maken van foto's (en daar maak ik er zo'n 1000 per week van, zakelijk toestel...). Heb sinds de S2 zulk soort hoesjes en heb nog nooit zelfs maar een kras op mn scherm gehad. Binnenzakken van colberts zijn doorgaans niet zo scherp :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
AllSeeyinEye schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:01:
[...]

Never. Dan moet ik dus een extra handeling doen om bij mn scherm te kunnen. Daarnaast sta je met die flap te kloten bij het maken van foto's (en daar maak ik er zo'n 1000 per week van, zakelijk toestel...). Heb sinds de S2 zulk soort hoesjes en heb nog nooit zelfs maar een kras op mn scherm gehad. Binnenzakken van colberts zijn doorgaans niet zo scherp :)
Hoeveel pasjes kan jij in dat hoesje kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

bas.dijkstra schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:08:
[...]

Hoeveel pasjes kan jij in dat hoesje kwijt?
Nooit geprobeerd (meestal alleen pasjes van hotels etc erin), maar er gaan er zeker vier in (2 per vak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Heb een originele Samsung draadloze telefoon lader gekocht (https://www.conrad.nl/nl/...359_pla-1311299&WT.srch=1) voor in de auto, met zo'n zuignap. Op het raam vind ik 'm niet mooi en niet handig, maar kom er achter dat de 3M plakker aan de onderkant van zo'n rondje waarin je de zuignap kunt bevestigen totaal geen grip heeft op het ribbelige materiaal van het dashboard (plastic/rubber?) van m'n Clio (2015).

Iemand deze draadloze lader in gebruik in combinatie met bijvoorbeeld (universele?) ventilatierooster bevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
*knip*. Crossposten is niet toegestaan. Link naar originele bericht: Welk hoesje is het best voor de Samsung Galaxy S6?.

[ Voor 90% gewijzigd door rens-br op 17-10-2016 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djuki
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07-2024
[img]SPIGEN SLIM ARMOR CS SAMSUNG GALAXY S6 CASE[/img]Hoi.

Ik ben op zoek naar een goede hoes voor mn S6. vereisten: valbescherming en een plek voor een bankpas. Ik lees nogal slechte recensies over de originele hoesjes.
Iets wat ik tegen kwam was de SPIGEN SLIM ARMOR CS SAMSUNG GALAXY S6 CASEhttps://www.knaldeals.com...zEszH2fGoohw-OhoCeXjw_wcB
Afbeeldingslocatie: https://www.knaldeals.com/afbeelding/product-groot/1037591/spigen-slim-armor-cs-samsung-galaxy-s6-case-sgp11334-blue-topaz-1.jpg

heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand een goed alternatief?

[ Voor 18% gewijzigd door djuki op 19-10-2016 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Hoe zit het met hoesjes waar bankpasjes in kunnen en draadloos opladen? Is dat een gelukkige combi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:10
Iemand ervaring met het bestellen van een display voor de S6 Edge+?
Via de normale kanalen €230,--. En dat is me iets te gortig. Display functioneert nog normaal, maar digitizer zit vol kleine scheurtjes. Ik ga digitizer niet los vervangen, omdat dit een vervelende klus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:10
patrickt35 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 14:30:
Iemand ervaring met het bestellen van een display voor de S6 Edge+?
Via de normale kanalen €230,--. En dat is me iets te gortig. Display functioneert nog normaal, maar digitizer zit vol kleine scheurtjes. Ik ga digitizer niet los vervangen, omdat dit een vervelende klus is.
Buiten het advies om een verzekering op te lichten, nog geen antwoord gekregen.
Ik ga een verzekering niet oplichten. Zelf vervangen is geen probleem, echter nu het goedkoopste adres zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

399104

Gezocht een geschikte auto houder voor de S6 Edge!
Onderweg naar wintersport altijd fijn om een autohouder te hebben:

Wensen:
- Bevestiging op het raam
- Onder steuntje, waar de telefoon op leunt
- Drukt niet het scherm in tweeën (de randen van de s6)
- Stevig, niet na 2x gebruiken kapot
- Mogelijkheid tot oplaadfunctie (extern kabel is prima)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-05 15:28
patrickt35 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:24:
[...]

Buiten het advies om een verzekering op te lichten, nog geen antwoord gekregen.
Ik ga een verzekering niet oplichten. Zelf vervangen is geen probleem, echter nu het goedkoopste adres zoeken.
Heb je zelf de display al vervangen of laten doen? Ik zit er ook over te denken om alleen het glas te vervangen als dit goed mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Iemand ervaring met Cellularline USB Car Charger dual ultra? Volgens de verkoper bij mediamarkt en de specificaties moet dat ding dus kunnen snelladen. Maar dat gebeurt dus niet. Ding heeft een output van 3.1A en 2.0A is nodig voor snelladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Mrjraider schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:51:
Iemand ervaring met Cellularline USB Car Charger dual ultra? Volgens de verkoper bij mediamarkt en de specificaties moet dat ding dus kunnen snelladen. Maar dat gebeurt dus niet. Ding heeft een output van 3.1A en 2.0A is nodig voor snelladen.
Staat er op dat ie 9v kan dan? Qualcomm Quickcharge 2.0 moet het zijn voor samsung (fast charging is daar exact gelijk aan)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
GreNade schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:41:
[...]

Staat er op dat ie 9v kan dan? Qualcomm Quickcharge 2.0 moet het zijn voor samsung (fast charging is daar exact gelijk aan)
Ja.. godgloeiene, nee dus.. alleen 5V 2.0A. Dat is dus normaal opladen? Waarom staat daar dan met koeie letter fastcharge op :(

Dat wordt dus zaterdag terug naar de mediamarkt. Ik moet een fastcharger hebben omdat gewoon laden plus google Maps en dus gps geen garantie geeft dat ie oplaad. Snap dat eigenlijk niet maar goed....

[ Voor 21% gewijzigd door Mrjraider op 22-03-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Tsja, die fabrikant vindt 2 amp schijnbaar al fast charging, nou is dat inderdaad relatief snel, maar het is geen quickcharge protocol :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpeters
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 22:26
Onlangs de OTA update gehad voor de S6 naar Android 7.0 Nougat. Nu werkt de WPS-functie niet meer. Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

henkpeters schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:58:
Onlangs de OTA update gehad voor de S6 naar Android 7.0 Nougat. Nu werkt de WPS-functie niet meer. Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren?
Alsin wifi WPS? Dat is iets wat ik sowieso niet zou gebruiken. Dat is namelijk zo lek als een mandje.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpeters
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 22:26
Gaat inderdaad om de wifi WPS met als vraag of er meerdere zijn (of dit willen proberen) welke dit probleem ervaren, even los van het feit of de WPS-functie beter wel of niet gebruikt dient te worden.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste