Ik heb met spigen ook al aardig wat problemen gehad op de NOTE 4 liet hij links bovenin elke keer los waardoor lucht onder de protector kwam, en 1 gebroken na 2 weken. Daar komt bij dat ze zeker niet goedkoop zijn. En het lijkt me al helemaal moeilijk er een te ontwikkelen voor de EDGE versie. Dus voor mij geen geld meer naar dat soort assecoires.Raymond schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:23:
Ik heb altijd brando workshop screenprotectors gehad, maar die hebben er nog niet eentje voor de s6 edge.
Dus ik heb eerst een spigen curved crystal gehad: https://www.spigen.de/sam...-crystal-sgp11537/a-1835/
Maar die liet los aan 1 kant, dus is er na een weekje weer afgegaan.
Nu heb ik er de spigen flex hd op zitten:
https://www.spigen.de/sam...rotector-sgp11481/a-1785/
Past goed en zit er strak op. Wel zacht plastic en ik vind het wel heel zichtbaar, in tegenstelling tot die curved crystal en brando workshop screenprotectors, dus niet mijn favoriet.
Glazen screenprotectors begin ik niet meer aan. De eerste die ik had ging na twee weken stuk, de tweede had een constructie dat'ie iets boven het scherm zweefde, dus bij drukken erop plakte en lelijke halo's gaf. Doe mij maar gewoon een folietje, bevalt me veel beter.
Nu alleen nog ff wachten totdat ik weer bij brando terecht kan
Oh, Brando... nostalgie :-) Die gebruikte ik voor al mijn oude Windows Mobile dingen... Was destijds mijn favoriet, maar heb ik uiteindelijk verlaten voor tempered glass. Ik ga ze maar weer eens in de gaten houden.
Hmm, ze hebben nu wel een passende screenprotector.
Wel aan de prijs, btw
Wel aan de prijs, btw
De Spigen Neo Hybrid case is binnen. Verademing, geen scherpe rand meer en vooral normaal indrukbare knoppen (volume/power). Wat ik ook mooier vind is dat deze case twee gaten aan de achterkant heeft, dus aparte gaten voor flitser+hartslagmeter en cameralens. Dat oogt wat strakker.
De S6 ligt mij nu eindelijk lekker in de hand, hij was voor mij veel te glad. Hij voegt niet al te veel bulk toe aan de zijkanten, maar wordt door de mooie afgeschuinde rand die het scherm beschermt wel wat dikker. Als je twee jaar lang een Note 3 gebruikt hebt, is dat geen probleem en voelt de telefoon nog altijd dun en klein aan :-D
Nu nog een goede screenprotector. Die Brando is idd niet goed koop. Ik wacht het nog even af, wil daar eerst de reviews van afwachten. Voor nu blijft de niet-zo-mooie folie screenprotector er op zitten. Met de case er omheen valt het gapende gat aan de zijkanten minder op.
Binnenkort ook maar een Lifeproof waterdichte case kopen, zodra die uit is. Lijkt me handig aan het zwembad/op het strand.
De S6 ligt mij nu eindelijk lekker in de hand, hij was voor mij veel te glad. Hij voegt niet al te veel bulk toe aan de zijkanten, maar wordt door de mooie afgeschuinde rand die het scherm beschermt wel wat dikker. Als je twee jaar lang een Note 3 gebruikt hebt, is dat geen probleem en voelt de telefoon nog altijd dun en klein aan :-D
Nu nog een goede screenprotector. Die Brando is idd niet goed koop. Ik wacht het nog even af, wil daar eerst de reviews van afwachten. Voor nu blijft de niet-zo-mooie folie screenprotector er op zitten. Met de case er omheen valt het gapende gat aan de zijkanten minder op.
Binnenkort ook maar een Lifeproof waterdichte case kopen, zodra die uit is. Lijkt me handig aan het zwembad/op het strand.
Sinds gisteren de originele Samsung QI Charger in huis, dat 50 euro ding. Kreeg hem bij de promotie uit April omdat ze de kleine versie niet konden leveren. Bevalt goed, ziet er mooi uit, leuk ledje in de onderkant 
Ik hoor hem trouwens wel, ding tikt een beetje, zal wel door de inductie komen. Is lang zo erg niet als het hoge gepiep van de travellader zelf iig.
Ik hoor hem trouwens wel, ding tikt een beetje, zal wel door de inductie komen. Is lang zo erg niet als het hoge gepiep van de travellader zelf iig.
[ Voor 25% gewijzigd door Henk op 07-06-2015 11:41 ]
Krijg je met dit hoesje ook krassen op het scherm?
http://www.pdashop.nl/pro...-wallet-canvas-zwart.html
http://www.pdashop.nl/pro...-wallet-canvas-zwart.html
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Na de aanschaf van een galaxy s6 edge wordt het toch tijd voor iets van bescherming.
99 van 100 covers, hoesjes, etui's vind ik er niet uitzien, zeker omdat het de mooie telefoon doet verdwijnen.
Nu zit ik erover te denken om een leren etui te gaan kopen waar ik hem in kan schuiven.
De enige fatsoenlijke die ik heb kunnen vinden is van Sena, zover ik zie nog niet in nederland te koop.
40 dollar + 17 dollar verzendkosten.
Mijn vraag aan jullie, zijn er uberhaubt fatsoenlijke hoesjes voor de s6 edge waardoor je het mooie design nog wel behoudt?
Heeft iemand al een tempered glass screen protector gebruikt op zijn s6 edge ?

99 van 100 covers, hoesjes, etui's vind ik er niet uitzien, zeker omdat het de mooie telefoon doet verdwijnen.
Nu zit ik erover te denken om een leren etui te gaan kopen waar ik hem in kan schuiven.
De enige fatsoenlijke die ik heb kunnen vinden is van Sena, zover ik zie nog niet in nederland te koop.
Mijn vraag aan jullie, zijn er uberhaubt fatsoenlijke hoesjes voor de s6 edge waardoor je het mooie design nog wel behoudt?

Ik heb onlangs een CHOE Stadium Qi Wireless Charger in gebruik en die werkt, zoals de meeste QI laders, prima met de s6 edge. Toestel wordt wel warm (geldt ook voor mijn nexus4 en 7), maar laadt prima en houdt het toestel ook netjes op 100% in de nacht.
Daarnaast ook een RAVPower Qi Wireless Car Charger Dock in mijn auto zitten en eigenlijk hetzelfde verhaal. Doet het prima, toestel wordt wat warm. Nog niet echt lange ritten meegemaakt met bijvoorbeeld navigatie om te zien wat het dan doet, maar vooralsnog ben ik positief.
Mocht iemand dan massaal aan de QI laders zijn gegaan, maar een niet-qi toestel hebben (zoals mijn vriendin met een galaxy s5), dan is de Tylt Qi Built-In Wireless Charger Receiver een oplossing. Deze plak je op de batterij (met de aansluitingen op de juiste plek) en dan kun je gewoon je normale (stock) backplate blijven gebruiken en dus ook je eventuele case. Zelfs met een leren "wallet"achtige hoes om de s5, laadt deze prima op op de eerder genoemde qi laders. Tot nu toe een aanrader om toch draadloos te laden op niet qi toestellen.
Als laatste iets over het wel of neit aanwezig zijn van 3 coils en het feit dat dit voor de s6 niet echt nuttig zou zijn, dat laatste ben ik het niet mee eens. Ik heb ook twee "single coil" opladers mogen proberen en ook al werken ze prima, je moet dan wel beter kijken hoe je je telefoon neerlegt. Het kan aan die specifieke pads liggen, maar op mijn huidige (3 coils) pad ligt mijn telefoon soms schots en scheef en nog laadt deze prima op. Voor mij geven de 3 coils meer gemak.
Daarnaast ook een RAVPower Qi Wireless Car Charger Dock in mijn auto zitten en eigenlijk hetzelfde verhaal. Doet het prima, toestel wordt wat warm. Nog niet echt lange ritten meegemaakt met bijvoorbeeld navigatie om te zien wat het dan doet, maar vooralsnog ben ik positief.
Mocht iemand dan massaal aan de QI laders zijn gegaan, maar een niet-qi toestel hebben (zoals mijn vriendin met een galaxy s5), dan is de Tylt Qi Built-In Wireless Charger Receiver een oplossing. Deze plak je op de batterij (met de aansluitingen op de juiste plek) en dan kun je gewoon je normale (stock) backplate blijven gebruiken en dus ook je eventuele case. Zelfs met een leren "wallet"achtige hoes om de s5, laadt deze prima op op de eerder genoemde qi laders. Tot nu toe een aanrader om toch draadloos te laden op niet qi toestellen.
Als laatste iets over het wel of neit aanwezig zijn van 3 coils en het feit dat dit voor de s6 niet echt nuttig zou zijn, dat laatste ben ik het niet mee eens. Ik heb ook twee "single coil" opladers mogen proberen en ook al werken ze prima, je moet dan wel beter kijken hoe je je telefoon neerlegt. Het kan aan die specifieke pads liggen, maar op mijn huidige (3 coils) pad ligt mijn telefoon soms schots en scheef en nog laadt deze prima op. Voor mij geven de 3 coils meer gemak.
[ Voor 16% gewijzigd door Fly-guy op 07-06-2015 15:34 ]
Ik heb mijn sleeve hiervandaan, zoals velen die hier op Tweakers zitten:NVE91 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:05:
Na de aanschaf van een galaxy s6 edge wordt het toch tijd voor iets van bescherming.
https://www.etsy.com/nl/s...ref=shopsection_leftnav_3
Keuze zat, en goede kwalitatieve leren hoesjes/sleeves.
Heb ook gekeken naar de Sena sleeve voor de S6 Edge, maar de bovenkant van de mobiel beschermt de sleeve niet, dus ben ik bang dat daar snel krasjes op komen. De link hierboven die hoesjes schuift de s6 Edge er mooi helemaal in.
[ Voor 10% gewijzigd door Tammesp op 07-06-2015 19:03 ]
Waar heb je die besteld?Fly-guy schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:32:
Opgehaald in de VS (Amazon). Amazon.de heeft 'm ook, maar veel duurder (geen idee of ze naar ons land verzenden).
Ik vertrek begin juli voor een weekje naar de States, maar kan toch moeilijk in het hotel laten toekomen ;-) Ik ga eens zoeken waar ik hem ergens in Europa kan bestellen.Fly-guy schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:08:
[...]
Opgehaald in de VS (Amazon). Amazon.de heeft 'm ook, maar veel duurder (geen idee of ze naar ons land verzenden).
Ik heb het ook in het hotel laten bezorgen, dat is in de VS redelijk normaal.RigolleM schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:13:
[...]
Ik vertrek begin juli voor een weekje naar de States, maar kan toch moeilijk in het hotel laten toekomen ;-) Ik ga eens zoeken waar ik hem ergens in Europa kan bestellen.
Als je al weet in welk hotel je verblijft, kun je ze eens een mailtje sturen om te vragen of ze het ook doen.
Wie niet waagt niet wint... mailtje verstuurd, bedankt voor de tip ;-)Fly-guy schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:44:
[...]
Als je al weet in welk hotel je verblijft, kun je ze eens een mailtje sturen om te vragen of ze het ook doen.
Verwijderd
Het probleem met die leren pouches van etsy lijkt me dat je de telefoon er niet echt gemakkelijk uit krijgt door het ontbreken van een strap of 'opening' aan de zijkanten zoals de hoesjes van Sena. Of is dit niet het geval?Tammesp schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:01:
[...]
Ik heb mijn sleeve hiervandaan, zoals velen die hier op Tweakers zitten:
https://www.etsy.com/nl/s...ref=shopsection_leftnav_3
Keuze zat, en goede kwalitatieve leren hoesjes/sleeves.
Heb ook gekeken naar de Sena sleeve voor de S6 Edge, maar de bovenkant van de mobiel beschermt de sleeve niet, dus ben ik bang dat daar snel krasjes op komen. De link hierboven die hoesjes schuift de s6 Edge er mooi helemaal in.
Nee hoor, helemaal geen probleem om de mobiel eruit te krijgen. Zit net genoeg ruimte om je vingers ertussen te krijgen zodat je je mobiel eruit kan schuivenVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:17:
[...]
Het probleem met die leren pouches van etsy lijkt me dat je de telefoon er niet echt gemakkelijk uit krijgt door het ontbreken van een strap of 'opening' aan de zijkanten zoals de hoesjes van Sena. Of is dit niet het geval?
De meeste telefoonongelukken gebeuren toch zodra de telefoon gebruikt wordt? En niet wanneer hij rustig op tafel ligt?
Wat zijn dan de redenen om te kiezen voor een dergelijke etui?
Wat zijn dan de redenen om te kiezen voor een dergelijke etui?
Ook ik heb krassen na gebruik van de originele S View cover. Net contact gehad met Samsung NL via chat, toestel en cover mogen voor reparatie terug. Ze kunnen alleen niet vertellen hoe ze het gaan repareren. Feit is wel dat de reparatie plaats gaat vinden bij Dynafix. En daar heb ik alles behalve goede ervaringen mee. Zit dus nu erg te twijfelen of ik het toestel sowieso wel terug ga sturen.
Om hier nog even op terug te komen, vanochtend 2x 45 minuten gereden met zowel google maps navigatie als google play music (over BT naar mijn autoradio) aan gehad tijdens het rijden en na 45 minuten was ik 1 en 2% (heen dan wel teug weg) kwijt. Dus de qi autolader houdt de telefoon met scherm aan, navigatie en muziek (BT) aan niet helemaal op niveau, maar max 2% per half uur is voor mij geen probleem.Fly-guy schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:32:
Klopt is mijn eigen ervaring ook. Ik kan de S6 er ook prima uitkrijgen door aan de onderkant de sleeve in te drukken en beetje heen&weerte bewegen...dan pers je de telefoon eruitTammesp schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:19:
[...]
Nee hoor, helemaal geen probleem om de mobiel eruit te krijgen. Zit net genoeg ruimte om je vingers ertussen te krijgen zodat je je mobiel eruit kan schuiven
Sleeve met strap/lipje zal net ietsje makkelijker gaan uiteraard. Maar de sleeve van Lucienne (Etsy) heeft dan weer als voordeel dat er geen gevalletje uithangt
Overigens wordt de sleeve na verloop van tijd soepeler en ook ietsje ruimer waardoor de telefoon er nog steeds zeer goed in blijft zitten, maar ook weer niet té strak. Dat heeft Lucienne prima voor elkaar
[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 08-06-2015 15:05 ]
+1 Vakwerk van deze dame, ik geel aan de randen, en ook dat blijft netjes aanrader.dafmay schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:04:
[...]
Klopt is mijn eigen ervaring ook. Ik kan de S6 er ook prima uitkrijgen door aan de onderkant de sleeve in te drukken en beetje heen&weerte bewegen...dan pers je de telefoon eruit
Sleeve met strap/lipje zal net ietsje makkelijker gaan uiteraard. Maar de sleeve van Lucienne (Etsy) heeft dan weer als voordeel dat er geen gevalletje uithangt
Overigens wordt de sleeve na verloop van tijd soepeler en ook ietsje ruimer waardoor de telefoon er nog steeds zeer goed in blijft zitten, maar ook weer niet té strak. Dat heeft Lucienne prima voor elkaar
Volgens mij is er nog niemand langs gekomen met een dbrand skin hier? Vind het best wel tof, en voor weinig geld.

(foto's gemaakt in donkere kamer met oude Note2, blegh)
Ik doe het overigens voornamelijk om de achterkant minder glad te maken, en omdat het mooi is. Krassen op het voorscherm voorkom je hier natuurlijk niet mee. Maar vind het wel tof staan.
En het feit dat hij niet meer continue overal vanaf pleurt is een godsgeschenk

Ik doe het overigens voornamelijk om de achterkant minder glad te maken, en omdat het mooi is. Krassen op het voorscherm voorkom je hier natuurlijk niet mee. Maar vind het wel tof staan.
[ Voor 7% gewijzigd door Robin198 op 09-06-2015 22:13 ]
Ff off-topic vraagje tussendoor..Fly-guy schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:49:
[...]
Om hier nog even op terug te komen, vanochtend 2x 45 minuten gereden met zowel google maps navigatie als google play music (over BT naar mijn autoradio) aan gehad tijdens het rijden en na 45 minuten was ik 1 en 2% (heen dan wel teug weg) kwijt. Dus de qi autolader houdt de telefoon met scherm aan, navigatie en muziek (BT) aan niet helemaal op niveau, maar max 2% per half uur is voor mij geen probleem.
Heb navigatie in auto, dus ik gebruik Maps meestal alleen om ff plaatsen op te zoeken of route bekijken.
Maar vandaag in mm vriendin's auto Maps navigatie gebruikt en mn S6 werd wel erg warm, had je daar geen last van? (plus batterij vrij snel leeg).
Ik heb hetzelfde probleem, batterij opladen in de auto met maps is niet denderend. Batterij gaat snel naar de 0. Maar erger is dat de batterij gloeiend heet wordt ook bij het opladen thuis wordt hij echt warm. Of ik moet de telefoon uit zetten met laden. Maar ik vindt te temperatuur echt niet goed. Als ik volgende week ik Nederland ben ga ik even langs de zaak waar hij vandaan komt.Eek2nd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 01:58:
[...]
Ff off-topic vraagje tussendoor..
Heb navigatie in auto, dus ik gebruik Maps meestal alleen om ff plaatsen op te zoeken of route bekijken.
Maar vandaag in mm vriendin's auto Maps navigatie gebruikt en mn S6 werd wel erg warm, had je daar geen last van? (plus batterij vrij snel leeg).
Ik gebruik TomTom GO en met een gewone kabel verbruikte ik ook meer stroom dan ik kon bijladen, maar met een USB kabel van Anker, laadt hij nu terug op. Lader voor aansteker is een 2.1A van Belkin dus die is krachtig genoeg.
Dank voor de reactieRigolleM schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:57:
Ik gebruik TomTom GO en met een gewone kabel verbruikte ik ook meer stroom dan ik kon bijladen, maar met een USB kabel van Anker, laadt hij nu terug op. Lader voor aansteker is een 2.1A van Belkin dus die is krachtig genoeg.
Zometeen gaat mijn nieuwe S6 bestelling de deur uit.
Nu ben ik op zoek naar een goed hoesje, wat bescherming biedt maar heel extreem hoeft het ook weer niet.
Ik ga voor een zwarte S6, en dacht zelf aan zoiets:
http://www.pdashop.nl/pro...0002.653417148.1429166973
http://www.pdashop.nl/pro...ung-galaxy-s6-zilver.html
Echter bestel ik liever iets wat zeker goed past en kwalitatief goed is.
Jullie tips?
Nu ben ik op zoek naar een goed hoesje, wat bescherming biedt maar heel extreem hoeft het ook weer niet.
Ik ga voor een zwarte S6, en dacht zelf aan zoiets:
http://www.pdashop.nl/pro...0002.653417148.1429166973
http://www.pdashop.nl/pro...ung-galaxy-s6-zilver.html
Echter bestel ik liever iets wat zeker goed past en kwalitatief goed is.
Jullie tips?
[ Voor 10% gewijzigd door Protax op 11-06-2015 13:00 ]
Die hoesjes zijn beide prima, al gaat mijn voorkeur uit naar Spigen. Spigen staat bekend als een betrouwbare speler in de hoesjeswereld.
Zelf gebruik ik deze nu ook: http://www.pdashop.nl/pro...-wallet-canvas-zwart.html
Goede bescherming en het design van de Edge valt nog steeds op. Heb ook een insteekhoes, maar ik wissel allebij wat af.
PS: Ook al gekeken naar een draadloze oplader?
Zelf gebruik ik deze nu ook: http://www.pdashop.nl/pro...-wallet-canvas-zwart.html
Goede bescherming en het design van de Edge valt nog steeds op. Heb ook een insteekhoes, maar ik wissel allebij wat af.
[ Voor 5% gewijzigd door Tammesp op 11-06-2015 13:29 ]
Had hier ook al zitten kijken, maar voor de edge zijn niet echt goeie screen protectors zoals tempered glass he? Wel sommige "stickers" maar sommige dan weer zonder zijkant-stukje...even zoeken nog
PSN: Maichel
Hier is de 1e goeie glass screenprotecter voor de S6 Edge:
http://forum.xda-develope...or-thread-t3063727/page42
http://forum.xda-develope...or-thread-t3063727/page42
Ga wel voor die Spigen, besteld misschien ook nog wel een sleeve hoesje.Tammesp schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:27:
Die hoesjes zijn beide prima, al gaat mijn voorkeur uit naar Spigen. Spigen staat bekend als een betrouwbare speler in de hoesjeswereld.
Draadloze oplader ga ik opzeker bestellen, gewoon voor die van Samsung gaan?
Thanks!
Top keuze, de Spigen houd je wel tevredenProtax schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:52:
[...]
Ga wel voor die Spigen, besteld misschien ook nog wel een sleeve hoesje.
Draadloze oplader ga ik opzeker bestellen, gewoon voor die van Samsung gaan?
Thanks!
Draadloze oplader van Samsung werkt perfect en past mooi bij de S6, zou dus gewoon voor die van Samsung gaan ja.
Geen dank!
Ok, ga ik die prive bestellen.Tammesp schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:54:
[...]
Top keuze, de Spigen houd je wel tevreden
Draadloze oplader van Samsung werkt perfect en past mooi bij de S6, zou dus gewoon voor die van Samsung gaan ja.
Geen dank!
Mocht helaas geen Edge van de zaak
Moet er nog een screenprotector op, of hoeft dat niet meer met dat nieuwe glas?
[ Voor 9% gewijzigd door Protax op 11-06-2015 15:04 ]
Jammer, maar de normale S6 is ook prachtig hoor!Protax schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:03:
[...]
Ok, ga ik die prive bestellen.
Mocht helaas geen Edge van de zaak, dus wordt een gewone.
Moet er nog een screenprotector op, of hoeft dat niet meer met dat nieuwe glas?
Dat is een keuze, ik heb een flip cover die beschermt mijn beeldscherm al. Maar jij hebt dat niet, dus dan kan het nooit kwaad. Maar ligt natuurlijk ook aan hoe jij je mobiel gebruikt
Ben heel voorzichtig, mijn huidige S4 heeft nog geen krasje.Tammesp schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:07:
[...]
Jammer, maar de normale S6 is ook prachtig hoor!
Dat is een keuze, ik heb een flip cover die beschermt mijn beeldscherm al. Maar jij hebt dat niet, dus dan kan het nooit kwaad. Maar ligt natuurlijk ook aan hoe jij je mobiel gebruikt
Als ik ergens een kras op krijg ofzo, ben ik er direct klaar mee
Die wireless charger is best prijzig!
Dan is een screenprotecter niet echt nodig denk ik.Protax schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:55:
[...]
Ben heel voorzichtig, mijn huidige S4 heeft nog geen krasje.
Als ik ergens een kras op krijg ofzo, ben ik er direct klaar mee
Die wireless charger is best prijzig!
Klopt is aardig prijzig, al zijn er op internet zat andere verkrijgbaar voor een stuk goedkoper.
Dit is ook een leuke: http://www.mytrendyphone.nl/shop/itian-a6-qi-161535p.html
Werkt dat wel met een hoesje eromheen?Tammesp schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:57:
[...]
Dan is een screenprotecter niet echt nodig denk ik.
Klopt is aardig prijzig, al zijn er op internet zat andere verkrijgbaar voor een stuk goedkoper.
Dit is ook een leuke: http://www.mytrendyphone.nl/shop/itian-a6-qi-161535p.html
Bestel de Samsung wel!
Werkt met een plastic, rubberen, lederen, ... hoesje er rond, geen idee of het met een metalen hoes werkt.Werkt dat wel met een hoesje eromheen?
Bestel de Samsung wel!
Lees dit topic eens door (zoeken op QI bv.) omtrent verschillende QI laders. De Samsung QI lader hebben er velen gratis ontvangen wegens het pre-orderen van hun Samsung S6(Edge). Maar zelf zou ik nooit die Samsung de volle pot willen voor betalen, er zijn betere en/of goedkopere oplossingen (zie topic). Als je hem gratis ontvangt zou ik er wel kunnen mee leven
Ja, zoals RigolleM ook schrijft werkt het met een hoesje eromheen.Protax schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:04:
[...]
Werkt dat wel met een hoesje eromheen?
Bestel de Samsung wel!
Ik gebruik rond m'n Edge ook de Spiegen Slim Armor en die heb ik ook rond m'n Nexus 5.
Op de originele (gratis) lader van Samsung werken ze probleemloos maar ik heb ook een heel goedkope uit China van nog geen € 10 en die doet het net zo goed
Je hoeft dus echt geen dure te nemen om draadloos te kunnen laden.
In m'n S4 had ik ook zo'n achteraf te monteren Qi-ontvanger gemonteerd (tussen batterij en deksel) en die werkt ook gewoon op deze laders.
Jongens jullie hebben toch wel door dat de Samsung lader ook gewoon hier op tweakers staat he? 
pricewatch: Samsung Wireless Charging Plate - EP-PG920IB - Black
Degene die gratis is is trouwens niet deze, maar de oude S5 variant, deze dus:
pricewatch: Samsung Galaxy S5 Wireless Charging Pad Zwart
Oh en wat vinden jullie van die dbrand skin, niemand commentaar?
[ Voor 26% gewijzigd door Robin198 op 11-06-2015 17:53 ]
In de praktijk krijg je van samsung toch de eerste, ook al geven ze aan bij de actie dat je de "oude" krijgt.Robin198 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:52:
Jongens jullie hebben toch wel door dat de Samsung lader ook gewoon hier op tweakers staat he?
Heeft iedereen de nieuwe gekregen dan?Fly-guy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:54:
[...]
In de praktijk krijg je van samsung toch de eerste, ook al geven ze aan bij de actie dat je de "oude" krijgt.
Iedereen krijgt de nieuwe omdat de oude model niet voorradig is
Zijn er al mensen die een sport armhouder hebben waar de S6 in past. Ik gebruik nu mijn oude die ik voor de S4 had maar deze is toch eigenlijk net wat te krap.
Live youre Life and Enjoy every Day
Ik gebruik dat niet meer: mijn s3 sloeg na een jaartje sporten echt op hol in die houder, ik denk vanwege vocht.
Dus nu voor 120 euries een polar m400 gekocht, werkt ook prima
Heb de Spigen Neo Hybrid ontvangen
http://www.spigen.com/products/galaxy-s6-case-neo-hybrid
Pasvorm is boven verwachting, sluit overal echt erg netjes aan. Knopjes voelen heerlijk, en ziet er erg strak uit. Tevens veel grip aan de achterkant. Voor mij een van de beste hoesjes die ik ooit gehad heb.
Ik gebruik hem nu i.c.m. een ZAGG Glass screen protector. Ook een erg fijn apparaat.
http://www.spigen.com/products/galaxy-s6-case-neo-hybrid
Pasvorm is boven verwachting, sluit overal echt erg netjes aan. Knopjes voelen heerlijk, en ziet er erg strak uit. Tevens veel grip aan de achterkant. Voor mij een van de beste hoesjes die ik ooit gehad heb.
Ik gebruik hem nu i.c.m. een ZAGG Glass screen protector. Ook een erg fijn apparaat.
totaal geen last mee gehad met mijn s4Raymond schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:06:
Ik gebruik dat niet meer: mijn s3 sloeg na een jaartje sporten echt op hol in die houder, ik denk vanwege vocht.
Ik kwam hier een heel uitgebreid overzicht van bumpers/hoesjes tegen voor de S6
Ik ben aan het twijfel om zo een dbrand skin te halen (of van een ander merk), alleen zit ik te twijfelen tussen 2 patronen. Of volledig doorzichtig of zwart met een subtiel leer patroon.Robin198 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 22:12:
Volgens mij is er nog niemand langs gekomen met een dbrand skin hier? Vind het best wel tof, en voor weinig geld.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar het mij meer om gaat dat het toestel minder uit mn handen glijdt, en uiteraard wil ik de achterkant beschermen tegen krassen.
Op de website van dbrand staat de prijs 10dollar. Is dit incl verzendkosten naar EU of zonder?
Btw, veel plezier met je skin.
Weet iemand waarom er geen S-View cover voor de Samsung S6 edge is? Voor de normale S6 is het er wel, heel vreemd..
De dbrand skin is in ieder geval van super kwaliteit, en hij is echt stukken minder glad wat voor mij ook belangrijk was.crobo schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:17:
[...]
Ik ben aan het twijfel om zo een dbrand skin te halen (of van een ander merk), alleen zit ik te twijfelen tussen 2 patronen. Of volledig doorzichtig of zwart met een subtiel leer patroon.
Waar het mij meer om gaat dat het toestel minder uit mn handen glijdt, en uiteraard wil ik de achterkant beschermen tegen krassen.
Op de website van dbrand staat de prijs 10dollar. Is dit incl verzendkosten naar EU of zonder?
Btw, veel plezier met je skin.
De achterkant was 10 usd, voorkant 8, en camera 1. Shipping naar NL is 5 usd. Dus ik heb 24 usd uit gegeven. Vind ik goed te doen voor iets wat je telefoon echt veel mooier maakt. Je krijgt er btw ook 2 soorten voor skins bij, met en zonder zij randjes.
Gelukkig is de definitie 'mooi' voor iedereen andersVind ik goed te doen voor iets wat je telefoon echt veel mooier maakt
Ik heb een active brodit houder besteld voor mijn S6 en zoek nu eigenlijk een hoesje die er niet af hoeft om hem in de brodit houder te zetten. Iemand suggesties?
Basement Bios ---- Exo-S
Thnx voor je reactie. Zit alleen nog te twijfelen tussen een doorzichtige skin voor de achterkant of zo een fake leather.Robin198 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 23:47:
[...]
De dbrand skin is in ieder geval van super kwaliteit, en hij is echt stukken minder glad wat voor mij ook belangrijk was.
De achterkant was 10 usd, voorkant 8, en camera 1. Shipping naar NL is 5 usd. Dus ik heb 24 usd uit gegeven. Vind ik goed te doen voor iets wat je telefoon echt veel mooier maakt. Je krijgt er btw ook 2 soorten voor skins bij, met en zonder zij randjes.
Met de doorzichtige skin blijft het toestel 'authentiek' terwijl je met de fake leather wat meer grip verwacht.
Hmmm keuzes keuzes. Mocht ik er een bestellen dan zal ik mijn bevindingen met jullie delen.
Verwijderd
Heb gisteren de draadloze lader van de promotie binnen. Mooi ding, en werkt prima!
Nadeel is dat de blauwe led die automatisch aangaat gedurende de hele laadtijd de hele slaapkamer verlicht
En om er nu een stuk ducttape overheen te plakken is ook zoiets..
Nadeel is dat de blauwe led die automatisch aangaat gedurende de hele laadtijd de hele slaapkamer verlicht
En om er nu een stuk ducttape overheen te plakken is ook zoiets..
Ik ben om deze reden van de Brodit houders afgestapt. Zitten super goed om de telefoon en direct opladen; echter dwingt het je tot het nemen van geen hoesje/bumper = een risico. Dus ik weet vrijwel zeker dat er geen hoesje bestaat icm de Brodit aangezien hij dan te dik wordt.Mystikal schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:26:
Ik heb een active brodit houder besteld voor mijn S6 en zoek nu eigenlijk een hoesje die er niet af hoeft om hem in de brodit houder te zetten. Iemand suggesties?
Kenu Airframe is tegenwoordig mijn houder voor in de auto : http://www.kenu.com/products/airframe
Ja je moet nu een extra handeling doen om hem op te laden , maar je kan weer elk hoesje nemen die er bestaat.
[ Voor 16% gewijzigd door Kappade op 16-06-2015 11:46 ]
Hmm, dan heb ik nieuws voor je. Ik heb de Samsung flipcover (geen idee hoe dat ding heet, maar me zo'n venstertje aan de voorkant) gehaald (op de gok) en deze past perfect in de brodit houder. Volledig omklappen en hij past er nog gewoon in!
Basement Bios ---- Exo-S
(Wat is je vraag/doel precies?)jokapo schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 10:21:
Zijn er al mensen die een sport armhouder hebben waar de S6 in past. Ik gebruik nu mijn oude die ik voor de S4 had maar deze is toch eigenlijk net wat te krap.
Heb armhouder waar S6 in mooi past (uit China). (Oude S3 band gebruikt, maar idd pas maar net)
Heb je de kleine of de grote variant?Kappade schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:44:
[...]
Ik ben om deze reden van de Brodit houders afgestapt. Zitten super goed om de telefoon en direct opladen; echter dwingt het je tot het nemen van geen hoesje/bumper = een risico. Dus ik weet vrijwel zeker dat er geen hoesje bestaat icm de Brodit aangezien hij dan te dik wordt.
Kenu Airframe is tegenwoordig mijn houder voor in de auto : http://www.kenu.com/products/airframe
Ja je moet nu een extra handeling doen om hem op te laden , maar je kan weer elk hoesje nemen die er bestaat.
Ik zie dat de kleine tot 3inch gaat. Mijn s6 edge in een spigen neo hybrid case is 2.99inch breed
Vraag: welke Armhouder (linkje eventueel). Kom zelf alleen nog houders tegen waar iphone of S5 geschikt bij staat. Vandaar dat ik hier vraag wie er 1 gebruikt en zo ja welke.forum026 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:31:
[...]
(Wat is je vraag/doel precies?)
Heb armhouder waar S6 in mooi past (uit China). (Oude S3 band gebruikt, maar idd pas maar net)
Doel: dat moge me duidelijk lijken
Ik heb de plus variant genomen , al meen ik op Tweakers ergens gelezen te hebben dat de normale variant ook voldoet. Zijn beide hetzelfde volgens mij en de plus schuift wat verder uit. Toekomst bestendiger en meerdere apparaten mogelijk; ik zou voor de plus gaan.Raymond schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:04:
[...]
Heb je de kleine of de grote variant?
Ik zie dat de kleine tot 3inch gaat. Mijn s6 edge in een spigen neo hybrid case is 2.99inch breed
Kijk daarnaast even naar jouw luchtroosters. Op hun site zijn ze gelijk met het dashboard en dat is ideaal. Bij mijn 308 liggen ze wat dieper en daardoor gaat het NET maar af en toe moet ik hem wel aanduwen.

Heb deze: http://www.dx.com/p/prote...black-381142#.VYFBiPlVhuAjokapo schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:49:
[...]
Vraag: welke Armhouder (linkje eventueel). Kom zelf alleen nog houders tegen waar iphone of S5 geschikt bij staat. Vandaar dat ik hier vraag wie er 1 gebruikt en zo ja welke.
Doel: dat moge me duidelijk lijken
Weet iemand hoe een draadloze autolader heet die ook nog eens automatisch/magnetisch plakt? Ik zag het in een filmpje
YouTube: $500 DIY Water Cooled PC Challenge - Scrapyard Wars Episode 2b
@ 5:52
En het leek me belachelijk handig eigenlijk!
YouTube: $500 DIY Water Cooled PC Challenge - Scrapyard Wars Episode 2b
@ 5:52
En het leek me belachelijk handig eigenlijk!
Spigen protect screen voor de S6 edge:
https://www.knaldeals.com...-s6-edge-sgp11537-1110872
is dit wat?
https://www.knaldeals.com...-s6-edge-sgp11537-1110872
is dit wat?
Kijk je niet goed denk ik:Tammesp schreef op zondag 14 juni 2015 @ 15:51:
Weet iemand waarom er geen S-View cover voor de Samsung S6 edge is? Voor de normale S6 is het er wel, heel vreemd..
http://www.samsung.com/nl...25BFEGWW?subsubtype=cases
Nee dat is hem niet. Dit is hem maar dan voor de S6:Gadgeteer schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:58:
[...]
Kijk je niet goed denk ik:
http://www.samsung.com/nl...25BFEGWW?subsubtype=cases
http://www.pdashop.nl/pro...N7W1KGnmcYCFSYewwodelMA2g
De edge heeft blijkbaar dit niet
oh.. je wilt alleen zo'n postzegel raampje?Tammesp schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:05:
[...]
Nee dat is hem niet. Dit is hem maar dan voor de S6:
http://www.pdashop.nl/pro...N7W1KGnmcYCFSYewwodelMA2g
De edge heeft blijkbaar dit niet
Sorry heb ik niet goed opgelet.

Dat raampje heeft meer functies, camera bedienen enz met hoesje dicht.Gadgeteer schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:07:
[...]
oh.. je wilt alleen zo'n postzegel raampje?
Sorry heb ik niet goed opgelet.
Ben er toch maar blij dat ie er niet is, ik heb 'm voor de gewone s6 en op de plaats waar het venster zit had ik allemaal krasjes, wordt nu gelukkig wel binnen garantie opgelost.Robin198 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:59:
[...]
Dat raampje heeft meer functies, camera bedienen enz met hoesje dicht.
Dat is ook het geval bij de clear cover van de edgePumanike schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 00:03:
[...]
Ben er toch maar blij dat ie er niet is, ik heb 'm voor de gewone s6 en op de plaats waar het venster zit had ik allemaal krasjes, wordt nu gelukkig wel binnen garantie opgelost.

Krijg je dan niet snel krassen op het aluminium gedeelte? Ik heb nu de Samsung flip wallet cover, maar dat is ook niet alles. Ga denk ik weer over naar mijn sleeve van EtsyRobin198 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:38:
[...]
Dat is ook het geval bij de clear cover van de edgeik ben blij dat ik gewoon geen hoesjes heb gekocht en alleen een dbrand skin wat ook nog eens mooier is vind ik
Vooralsnog is hij nog in perfecte staat bij mij.Tammesp schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:43:
[...]
Krijg je dan niet snel krassen op het aluminium gedeelte? Ik heb nu de Samsung flip wallet cover, maar dat is ook niet alles. Ga denk ik weer over naar mijn sleeve van Etsy
Oe dat doe je dan netjes! Ik vind een case om mijn S6 Edge weer erg zonde.. en een sleeve is ook niet altijd even alles haha. Zit nog steeds te dubben wat nou het perfecte beschermingsmiddel voor mij isRobin198 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:11:
[...]
Vooralsnog is hij nog in perfecte staat bij mij.
Ik heb vanmiddag uitgebreid de tijd genomen om een geschikte cover te zoeken voor mijn groene Edge waarbij je schitterende toestel beschermd word maar tegelijkertijd de designfactor van de Edge in stand blijft.
Ik kwam uit bij het Italiaanse bedrijf Puro, en zij hebben onderstaand model cover, ik heb deze besteld, en hopelijk komen mijn verwachtingen uit....
https://www.puro.it/en/cover-plasma-slim.html
Ik kwam uit bij het Italiaanse bedrijf Puro, en zij hebben onderstaand model cover, ik heb deze besteld, en hopelijk komen mijn verwachtingen uit....
ik vraag me af wat de toegevoegde waarde van dat hoesje is. Beschermt hooguit de achterkant van het toestel tegen krasjes, wat juist hetgeen is wat mij het minst zou boeien. Ik vind het belangrijk dat het toestel wordt beschermd tegen vallen en dat'ie wat makkelijker vast te houden is. Daarvoor zou ik eerder een flipcover of iets als een spigen neo hybrid of vergelijkbaar voor pakken.
Wou eerst de clear view cover, maar vanwege kans op krasjes de clear cover genomen.
Het beschermt de phone denk ik niet heel veel, maar de grip is nu echt goed, niet zo glad meer dat je easy kan laten vallen.
En de blauwe tint van de black sapphire komt beter naar voren
Het beschermt de phone denk ik niet heel veel, maar de grip is nu echt goed, niet zo glad meer dat je easy kan laten vallen.
En de blauwe tint van de black sapphire komt beter naar voren
Dan kan ik je een heel simpel antwoord geven. Mij gaat het juist om de krasjes en niet valschade. Ik heb de afgelope jaren mn telefoons zelden laten vallen. Wat wel vaak gebeurd is dat de teleloon ergens tegaan komt (scheurt) en dan onstaan er krasjes die ik dus niet wil hebben.Raymond schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:30:
ik vraag me af wat de toegevoegde waarde van dat hoesje is. Beschermt hooguit de achterkant van het toestel tegen krasjes, wat juist hetgeen is wat mij het minst zou boeien. Ik vind het belangrijk dat het toestel wordt beschermd tegen vallen en dat'ie wat makkelijker vast te houden is. Daarvoor zou ik eerder een flipcover of iets als een spigen neo hybrid of vergelijkbaar voor pakken.
Offtopic: niet persoonlijk bedoeld, maar ik begrijp mensen niet die andere mensen "niet begrijpen" waarom ze een bepaald hoesjes/cover/screenprotector of wat dan ook kopen. Het heeft allemaal met smaak, behoefte en hoe je met je telefoon om gaat te maken. De een werkt in de bouw en wilt een ijzersterk hoesje, terwijl de ander een zo dun en transparant mogelijk hoesje wilt zodat het design nog goed zichtbaar blijft. Zo zij er nog tig andere redenen.
[ Voor 0% gewijzigd door crobo op 20-06-2015 10:46 . Reden: Typo ]
Als je die binnen hebt, kan je dan eens wat foto's maken en hier plaatsen ?Mac-Mar schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:24:
Ik heb vanmiddag uitgebreid de tijd genomen om een geschikte cover te zoeken voor mijn groene Edge waarbij je schitterende toestel beschermd word maar tegelijkertijd de designfactor van de Edge in stand blijft.
Ik kwam uit bij het Italiaanse bedrijf Puro, en zij hebben onderstaand model cover, ik heb deze besteld, en hopelijk komen mijn verwachtingen uit....![]()
Ik ben namelijk ook op zoek naar een dergelijk transparant hoesje.
Bevalt de houder nog steeds goed? Ik ben zelf opzoek naar een goede stevige bikehouder voor op de wielrenfiets. Wat ik vooral belangrijk vind is, als ik flikker en/of de bevestiging op mijn stuur los laat dat niet mijn mobiel kapot gaat, dus een stevige behuizing is fijn.spaceboy schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:59:
Heb de bike houder voor m'n S6 binnen uit Hong Kong. Merk is TigraSport. Duur maar superdegelijk.
Een nadeel: fingerprint scanner werkt niet door het ruitje.
Heeft er iemand naast die Tigra nog een goede suggestie? Liever wat goedkoper dan 40 euro.
Vond zelf deze van Tigra:
http://www.bol.com/nl/p/t...s6-edge/9200000042758921/
Bevalt uitstekend! En ja, hij is duur. Maar ook al flikker je ondersteboven, je phone blijft echt wel heel. Ik heb absoluut geen spijt.MLPN schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:37:
[...]
Bevalt de houder nog steeds goed? Ik ben zelf opzoek naar een goede stevige bikehouder voor op de wielrenfiets. Wat ik vooral belangrijk vind is, als ik flikker en/of de bevestiging op mijn stuur los laat dat niet mijn mobiel kapot gaat, dus een stevige behuizing is fijn.
Heeft er iemand naast die Tigra nog een goede suggestie? Liever wat goedkoper dan 40 euro.
Vond zelf deze van Tigra:
http://www.bol.com/nl/p/t...s6-edge/9200000042758921/
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Nice. Toevallig nog alternatieven tegen gekomen tijdens je eigen zoektocht of naderhand?spaceboy schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:56:
[...]
Bevalt uitstekend! En ja, hij is duur. Maar ook al flikker je ondersteboven, je phone blijft echt wel heel. Ik heb absoluut geen spijt.
Nee, wel een of ander merk (ben de naam kwijt maar volgens mij had het logo een groene kleur. Zag er ook solide uit maar die hadden nog geen S6 versie. Verder veel goedkope zooi.MLPN schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:36:
[...]
Nice. Toevallig nog alternatieven tegen gekomen tijdens je eigen zoektocht of naderhand?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Vanochtend voor het eerst mijn Edge laten vallen, een halve meter zo'n beetje plat op de grond. Op een verende gietvloer, een kopje van anderhalve meter hoogte breekt meestal niet op deze vloer. Met een Ringke Slim cover.

Ouch...dat is goed klote!rev schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:17:
Vanochtend voor het eerst mijn Edge laten vallen, een halve meter zo'n beetje plat op de grond. Op een verende gietvloer, een kopje van anderhalve meter hoogte breekt meestal niet op deze vloer. Met een Ringke Slim cover.![]()
[afbeelding]
Als je een inboedelverzekering hebt, worden dit soort schades in de meeste gevallen gewoon door de verzekering vergoed.
It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black
Tjemig, dat zuigt echt big time. Ik ben nog steeds blij met m'n Ringke Fusion cover, die biedt toch net even meer bescherming met behoud van het design.
Voor diegenen die nog op zoek zijn naar een goede wireless charger...
Ik heb een Samsung wireless charger gehad (aktie bij de S6), welke veel te glad was...de S6 gleed er letterlijk vanaf. Weg ermee dus.
Daarna kort een wireless charger van Nilkin, maar die maakte gewoonweg vreemd veel geluid (de laad coils), dus ook retour.
En nu heb ik een wireless charger van Belkin en die bevalt uitstekend. De charger is ietsje groter qua oppervlak en de S6 ligt er daarom mooi stevig op, ook omdat de bovenkant van de charger voldoende grip heeft. Verder hoor ik 'm niet of nauwelijks, en de plaatsing van de S6 is niet gevoelig...je kunt het toestel gewoon neerleggen waar je wilt en het laadproces begint. Prima apparaat!
http://www.belkin.com/us/p/P-F8M741/
En nu wordt het wachten op de fast-charging wireless chargers
http://www.droid-life.com...o-get-a-whole-lot-faster/
Ik heb een Samsung wireless charger gehad (aktie bij de S6), welke veel te glad was...de S6 gleed er letterlijk vanaf. Weg ermee dus.
Daarna kort een wireless charger van Nilkin, maar die maakte gewoonweg vreemd veel geluid (de laad coils), dus ook retour.
En nu heb ik een wireless charger van Belkin en die bevalt uitstekend. De charger is ietsje groter qua oppervlak en de S6 ligt er daarom mooi stevig op, ook omdat de bovenkant van de charger voldoende grip heeft. Verder hoor ik 'm niet of nauwelijks, en de plaatsing van de S6 is niet gevoelig...je kunt het toestel gewoon neerleggen waar je wilt en het laadproces begint. Prima apparaat!
En nu wordt het wachten op de fast-charging wireless chargers
[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 25-06-2015 18:35 ]
Die van mij is afgeleverd, morgen oppikken.Kappade schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:44:
[...]
Ik ben om deze reden van de Brodit houders afgestapt. Zitten super goed om de telefoon en direct opladen; echter dwingt het je tot het nemen van geen hoesje/bumper = een risico. Dus ik weet vrijwel zeker dat er geen hoesje bestaat icm de Brodit aangezien hij dan te dik wordt.
Ik had me niet gerealiseerd dat het uit de US komt, dus importheffing
Die van mij al een week in gebruik, werkt degelijk op een VW Golf VI en ter vervanging van zo'n hang up smartphone houder. De mogelijkheid om 90° te draaien is een extra voordeel als ik TomTom Go app gebruik.Raymond schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:54:
[...]
Die van mij is afgeleverd, morgen oppikken.
Ik had me niet gerealiseerd dat het uit de US komt, dus importheffing
Gewoon besteld bij Amazon.fr.
[ Voor 8% gewijzigd door RigolleM op 25-06-2015 16:23 ]
Hier min of meer hetzelfde verhaal met m'n Ikea lader. Daar hoef ik m'n S6 ook niet kaarsrecht op te leggen en doet ook gewoon goed wat die moet doen, volledig geluidloos en snel laden zonder warmteontwikkeling. Ben dus zeer tevreden met deze houten lader en het laden gaat snel genoeg voor mijdafmay schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:23:
Voor diegenen die nog op zoek zijn naar een goede wireless charger...
En nu wordt het wachten op de fast-charging wireless chargers![]()
Als je nog sneller draadloos wil laden vraag ik me af of de boel dan niet te heet gaat worden..
Maar je kan natuurlijk ook onderstaande laadplaat kopen, werkt ook met inductie en heeft zelfs 4 coils!
Weet alleen niet hoe snel die zal laden...

Ik moet toch goed mikken op de Ikea lamp om de S6 deftig te laten laden, een beetje scheef en de S6 geeft constant de melding 'draadloos laden'. Van zodra hij goed ligt krijg ik niks meer.Hier min of meer hetzelfde verhaal met m'n Ikea lader. Daar hoef ik m'n S6 ook niet kaarsrecht op te leggen en doet ook gewoon goed wat die moet doen, volledig geluidloos en snel laden zonder warmteontwikkeling. Ben dus zeer tevreden met deze houten lader en het laden gaat snel genoeg voor mij
Had vorige week de Spigen Ultra Hybrid case bested via Amazon.de, voor mn S6. Ziet er opzich wel goed uit. Alleen icm een back screen protector gaat het plastic van de case aan de protector kleven, wat er niet fraai uitziet (net alsof er vocht tussen de case en de telefoon zit).
Zal kijken of ik een foto kan uploaden
Zal kijken of ik een foto kan uploaden
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Die Ringke Slim ziet er goed uit, de beste van de drie covers die ik heb, maar ik gebruik hem niet meer. Ik kan het niet hard maken uiteraard maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik zonder deze cover geen schade zou hebben gehad.JazzySOB schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:13:
Tjemig, dat zuigt echt big time. Ik ben nog steeds blij met m'n Ringke Fusion cover, die biedt toch net even meer bescherming met behoud van het design.
Kosten van de reparatie zijn overigens €169,- bij het Samsung Experience Center in de Kalverstraat in Amsterdam. Ze repareren hem daar ter plekke. Omdat ik een groene heb moet ik wat langer wachten omdat ze die schermen niet op voorraad hebben. De verzekering dekt het inderdaad.
Dit snap ik niet. Met cover wel schade, zonder cover zou je geen schade hebben gehad? Dat lijkt me sterk. Zonder die cover was de schade waarschijnlijk juist nog groter geweest. De Slim kan dan misschien iets mooier zijn maar de Fusion met de iets dikkere randen bied dan nét nog weer betere bescherming.rev schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 08:19:
Die Ringke Slim ziet er goed uit, de beste van de drie covers die ik heb, maar ik gebruik hem niet meer. Ik kan het niet hard maken uiteraard maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik zonder deze cover geen schade zou hebben gehad.
Maar ik kan me voorstellen dat een Fusion bij een Edge met die smalle randen misschien minder mooi is dan de Slim versie. Bij een gewone S6 is dat minder een issue denk ik.
Ik vind die 169 euro nog meevallen, is dat een volledig nieuwe behuizing?Kosten van de reparatie zijn overigens €169,- bij het Samsung Experience Center in de Kalverstraat in Amsterdam. Ze repareren hem daar ter plekke. Omdat ik een groene heb moet ik wat langer wachten omdat ze die schermen niet op voorraad hebben. De verzekering dekt het inderdaad.
[ Voor 7% gewijzigd door Tranquility op 28-06-2015 00:44 ]
Mijn indruk is dat door de manier waarop de Ringke Slim cover is geconstrueerd er bij een dergelijke val te veel druk op de hoek van het scherm ontstaat waardoor deze breekt. De impact was namelijk behoorlijk beperkt voor een dergelijke schade: kleine afstand en op een verende vloer. Naarmate er meer van dergelijke gevallen gerapporteerd worden zal blijken of die indruk correct is.JazzySOB schreef op zondag 28 juni 2015 @ 00:40:
[...]
Dit snap ik niet. Met cover wel schade, zonder cover zou je geen schade hebben gehad? Dat lijkt me sterk. Zonder die cover was de schade waarschijnlijk juist nog groter geweest. De Slim kan dan misschien iets mooier zijn maar de Fusion met de iets dikkere randen bied dan nét nog weer betere bescherming.
Ik heb geen ervaringen met de Fusion. Ik heb wel een vergelijkbare (?) Spigen Neo Hybrid. Die vind ik eigenlijk wat te lomp maar biedt daarom wel goede bescherming denk ik.Maar ik kan me voorstellen dat een Fusion bij een Edge met die smalle randen misschien minder mooi is dan de Slim versie. Bij een gewone S6 is dat minder een issue denk ik.
De Orzly Flexislim vind ik tot nu toe de fijnste cover maar die is weer niet zo mooi transparant.
Goede vraag, ik dacht alleen het scherm maar ik zal het checken als ik hem weer ga ophalen. Omdat het een groene was zou het langer gaan duren omdat ze die niet op voorraad hadden.Ik vind die 169 euro nog meevallen, is dat een volledig nieuwe behuizing?
Overigens werkte dit Samsung Center met vaste prijzen voor schermreparaties, een lijstje met prijzen lag op de balie. De Edge was uiteraard veruit het duurst.
[edit]Ik heb een foldertje met prijzen gepost in het algemene S6 topic.
[ Voor 4% gewijzigd door rev op 28-06-2015 20:22 ]