Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:43
Ik heb ook een simpele qi lader en idd ook keurig 100% 's ochtends.
maar ik moet wel precies mikken met op de lader leggen, om te zorgen dat hij blijft laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Ben ook opzoek naar een Qi Lader maar zie er echt zoveel online...hele goedkope maar ook erg dure!!

Waar moet ik op letten??Is er nog een verschil tussen 1 of 3 spoelen/coil??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb die van galaxyworld, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
DirtyDutch schreef op maandag 25 mei 2015 @ 18:28:
Ben ook opzoek naar een Qi Lader maar zie er echt zoveel online...hele goedkope maar ook erg dure!!

Waar moet ik op letten??Is er nog een verschil tussen 1 of 3 spoelen/coil??
Ik gebruik zelf nog deze die ik voor mijn Nexus 5 heb aangeschaft :
Nillkin Energy Stone
Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/1gTe_jttC3c/hqdefault.jpg
Enigste nadeel die je veel op internet tegenkomt is dat mensen het niet fijn vinden dat de Blauwe LED altijd blauw blijft( dus als je telefoon 100% is, zie je dat niet) . Maar persoonlijk heb ik mezelf daar nooit om druk gemaakt. Voor de rest een rappe oplader en heeft met of zonder case altijd gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 00:26
Toch maar een case besteld voor mn S6, een otterbox commuter. Stof dicht en je krijgt er een screen protector bij, laat wel weten of hij mij ook bevalt :)

Afbeeldingslocatie: http://demandware.edgesuite.net/aaez_prd/on/demandware.static/Sites-otterbox_ie_v2-Site/Sites-masterCatalog_OtterBox/en_IE/dw348b20c4/images/desktop/sam4-galaxy-s6-20-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://demandware.edgesuite.net/aaez_prd/on/demandware.static/Sites-otterbox_ie_v2-Site/Sites-masterCatalog_OtterBox/en_IE/dw008b4f49/images/desktop/sam4-galaxy-s6-20.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 14:53
Zucht, zaterdag mijn telefoon laten kletteren. Ding is woensdag gehaald.. ;( nog geen hoesje gehaald, dacht komt nog wel. Wat is naar jullie mening beste hoesje (bij voorkeur rubber)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-09 11:09
DennisM6 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:26:
Zucht, zaterdag mijn telefoon laten kletteren. Ding is woensdag gehaald.. ;( nog geen hoesje gehaald, dacht komt nog wel. Wat is naar jullie mening beste hoesje (bij voorkeur rubber)
voor protectie: speck candyshell naa rmijn mening. is gemaakt om te voldoen aan militaire test en dit hebben ze laten uitvoeren door een 3rd party.

Ik ga hier ook voor, ipv ringke fusion zoals eerder gedacht. met name voor meer protectie, maar ook omdat een doorzichtig hoesje altijd zand en dergelijke er tussen laat zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:30
jringel77 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:53:
[...]

voor protectie: speck candyshell naa rmijn mening. is gemaakt om te voldoen aan militaire test en dit hebben ze laten uitvoeren door een 3rd party.

Ik ga hier ook voor, ipv ringke fusion zoals eerder gedacht. met name voor meer protectie, maar ook omdat een doorzichtig hoesje altijd zand en dergelijke er tussen laat zien
Weet je misschien waar je die in NL kan bestellen voor de Edge? Op Amazon zie ik 'm wel, maar dat is zo'n gedoe...

Ik had een mail gestuurd naar MobileFun (Hoesjes website...) en die stuurde het volgende:
Ik heb je verzoek doorgestuurd naar ons productenteam. Als er een update is, krijgt je per e-mail bericht. Als je binnen 2 weken geen e-mail ontvangt dan kan je aannemen dat we dit product niet in ons
assortiment opnemen.

Heb je verder nog vragen, neem gerust contact op.
Dat is alweer tijdje geleden, dus ik denk dat die voor de Edge niet komt daar en Amazon dus mn enige optie zal zijn.

Weet je trouwens ook als ik de edge met het scherm naar beneden zou leggen, of die randjes van die hoesje dan ook het scherm beschermen zodat die dus nooit "op het glas" kan liggen?

Edit: Ah! Zie m nu ook bij Centralpoint...44 Euro wel.... :P

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12-2024
vegetto1983 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:06:
Geen idee moet dat niet origineel zijn
Ik was gisteren bij Ikea en heb mijn S6 op zo'n draadloze lader gelegd. meteen ging de laadnotificatie van de telefoon aan. Het werkt dus wel, maar of het veel langzamer gaat dan via de usb-kabel weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:29
Ik heb de Spigen Neo Hybrid Samsung Galaxy S6 Case - Metal Slate nu in gebruik. Zeer mooi, ligt ook fijn in de hand. Niet meer zo glad en goede bescherming!
Nadeel..
Audioaansluiting en oplaadstekker passen niet meer (te dikke kop :-( )

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 18:00
Jurjen08 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:08:
Ik heb de Spigen Neo Hybrid Samsung Galaxy S6 Case - Metal Slate nu in gebruik. Zeer mooi, ligt ook fijn in de hand. Niet meer zo glad en goede bescherming!
Nadeel..
Audioaansluiting en oplaadstekker passen niet meer (te dikke kop :-( )
Ik wilde deze ook halen, maar dat is wel erg slecht zeg! Maar dan ook echt heel slecht! Gaat m dus niet worden voor mij (voor niemand lijkt me).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:29
theuberdude14 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 00:57:
Toch maar een case besteld voor mn S6, een otterbox commuter. Stof dicht en je krijgt er een screen protector bij, laat wel weten of hij mij ook bevalt :)

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht ook aan die of de symmetry maar is die niet erg zwaar en lijkt je toestel niet meer op een baksteen nu. Wel een goede bescherming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
cy-gor25 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:26:
[...]

Ik dacht ook aan die of de symmetry maar is die niet erg zwaar en lijkt je toestel niet meer op een baksteen nu. Wel een goede bescherming!
Bescherming heeft hij zeker nodig, gebruik hem veel op het werk. Gewicht weet ik nog niet want heb de case nog niet, verwacht hem ergens deze week binnen te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:48
vegetto1983 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:06:
Geen idee moet dat niet origineel zijn
Politoer schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:36:
Ik was gisteren bij Ikea en heb mijn S6 op zo'n draadloze lader gelegd. meteen ging de laadnotificatie van de telefoon aan. Het werkt dus wel, maar of het veel langzamer gaat dan via de usb-kabel weet ik niet.
Zolang de lader aan de QI standaard voldoet is het goed.

De Ikea Nordmärke lader laadt erg snel op, net zo snel als de Samsung. Maar ik vind de Ikea plaat vanwege het hout persoonlijk mooier dan die plastic laders van o.a. Samsung. En de Nordmärke is zelfs in driedubbele uitvoering verkrijgbaar mocht je met meer mensen met een S6 of vergelijkbare telefoon in een ruimte verblijven. Kun je drie telefoons tegelijk draadloos laden. ;)

De Ikea plaat laadt mijn S6 van leeg tot 100% op in 2.5 uur. Maar het gemak van je telefoon gewoon op een plaat neerleggen is heerlijk. Geen gepriegel meer met kabels. Ook kan het rubberen dopje van de Ringke Fusion cover nu gewoon blijven zitten. Scheelt weer viezigheid en slijtage in de connector.

Zie mijn reaktie een paar posts terug.

Ikea Nordmärke enkele plaat (34,95):
Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/nordmarke-enkele-plaat-voor-draadloos-opladen__0322179_PE516379_S4.JPG

Driedubbele uitvoering (64,95):
Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/nordmarke-driedubbele-plaat-v-draadl-opladen__0326720_PE519777_S4.JPG

Ze zijn beide ook in het wit verkrijgbaar, maar dan zijn ze volledig van plastic. De houten versies zijn dus veel mooier qua afwerking.

[ Voor 21% gewijzigd door Tranquility op 26-05-2015 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:12
Ikea Nordmärke enkele plaat (34,95):
[afbeelding]
Hoeveel coils (spoelen) bevat de Ikea lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
Maichel schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:08:
[...]

Weet je misschien waar je die in NL kan bestellen voor de Edge? Op Amazon zie ik 'm wel, maar dat is zo'n gedoe...

Ik had een mail gestuurd naar MobileFun (Hoesjes website...) en die stuurde het volgende:

[.
games4us.nl heeft ze vanaf morgen op voorraad heb ik via de mail doorgekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
jringel77 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:23:
[...]

games4us.nl heeft ze vanaf morgen op voorraad heb ik via de mail doorgekregen.
Super! Scheelt weer een tientje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-11-2023
Heeft er iemand ervaring met deze QI-lader ?
3 coils en ziet er goed uit....redelijke prijs ook !

http://www.mytrendyphone.nl/shop/itian-a6-qi-161535p.html

Peter

Testen kost geld. Niet testen kost een vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:32
jringel77 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:53:
[...]

Over welke CandyShell heb je het dan? De normale of de Grip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
Ryan_ schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:10:
[...]

Over welke CandyShell heb je het dan? De normale of de Grip?
voor de edge is er alleen maar de grip versie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 13:32
jringel77 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:24:
[...]

voor de edge is er alleen maar de grip versie ;-)
Ah duidelijk :) Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvkan schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:16:
[...]

En ? Heb je al een oordeel kunnen vormen ?

Peter
Vandaag (eindelijk!) de Nillkin wireless charger ontvangen! Later eens uitvoerig aan de tand voelen (voor zover dat kan met een wireless charger ;) ). Eerste indrukken zijn...

- ziet er mooi en strak uit (doorzichtig met wit middenstuk)
- is een flink stukje lager/platter dan de Samsung lader
- staat goed stevig op tafel...schuift niet
- het toestel ligt er veel beter op in vergelijking met de Samsung lader...veel minder glad!

Ik meld mij zsm...

http://galaxyworld.nl/dra...-voor-moto360-nexus-s5-s4

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 27-05-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
I
RigolleM schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:22:
[...]
Hoeveel coils (spoelen) bevat de Ikea lader?
Ik heb even gezocht, maar kan nergens enige info vinden over het gebruikte aantal coils.
Maar mij boeit dat verder niet aangezien de Ikea lader zeer snel laadt. De lader levert een vermogen van 5 watt wireless en 5 watt via de USB-poort, totaal 10 watt.

Er zit ook een flinke adapter bij dus ik denk dat het met het vermogen wel goed zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
  • Laatst online: 06-06-2024
Heeft iemand ervaring met de Spigen Galaxy S6 Case Liquid Crystal? Wat me ook aan spreekt is de achterkant met die "dotted buffer" wat vlekken tegen zou gaan.

http://www.spigen.com/col...xy-s6-case-liquid-crystal

En zo ja, hoe verhoudt hij zich tot deze ultra hybrd van spigen?

http://www.spigen.com/pro...hybrid?variant=1161319805

Die laatste lijkt me meer een bumper ipv een echte case. Klopt dat? Ik wil mn S6 zo neutraal mogelijk houden en het lieft zo min mogelijk van mn hoesje zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor de S6 de Spigen Slim Armor, welke bestaat uit een plastic en een rubber (TPU) deel. Echter vond ik het plastic deel niet veel toevoegen, en het maakte de telefoon gladder en meer bulky. Heb er dus voor gekozen alleen de TPU eromheen te doen, best een leuke case zo :D

Met plastic deel:
Afbeeldingslocatie: http://i.share.pho.to/1b2435e5_o.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://i.share.pho.to/fdf87a85_o.jpeg

Zonder plastic, alleen TPU:
Afbeeldingslocatie: http://i.share.pho.to/9d60f4e1_o.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://i.share.pho.to/6967e859_o.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://i.share.pho.to/2b07c57e_o.jpeg

Onderkant (camera etc) is nog mooi beschermd door uitstekende boven- en onderkant, maar telefoon is in het midden dunner (voelt hierdoor minder dik aan)

Afbeeldingslocatie: http://i.share.pho.to/9344a4f4_o.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Zo'n mooi design in zo'n lelijke hoes... Mja smaken verschillen... gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
sc0pe schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:16:
Heeft iemand ervaring met de Spigen Galaxy S6 Case Liquid Crystal? Wat me ook aan spreekt is de achterkant met die "dotted buffer" wat vlekken tegen zou gaan.

http://www.spigen.com/col...xy-s6-case-liquid-crystal

En zo ja, hoe verhoudt hij zich tot deze ultra hybrd van spigen?

http://www.spigen.com/pro...hybrid?variant=1161319805

Die laatste lijkt me meer een bumper ipv een echte case. Klopt dat? Ik wil mn S6 zo neutraal mogelijk houden en het lieft zo min mogelijk van mn hoesje zien :)
Die Liquid Crystal is een mooie minimalistische cover, maar vind hem zelf net wat te weinig bescherming bieden. De Ultra Hybrid is wat dat aangaat beter, maar eigenlijk weer nét iets te grof.

Ik heb een mooie tussenweg gevonden met de Ringke Fusion, zie mijn post een paar pagina's terug.

Deze bevalt me heel goed en blijft het design van de telefoon mooi behouden (vind ik) en biedt deze uitstekende bescherming. Ik heb geen last van vlekken o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:44
Ik heb mijn eigen promocode hier aan een tweaker weggegeven (ja, echt! O-) ) omdat ik dacht toch nog geen S6 te kopen. Net toch een S6 besteld. Wie heeft nog een ongebruikte code liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
wil ik zelf de speck candyshell bestellen in het wit, nergens te krijgen in nederland :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
jringel77 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:48:
wil ik zelf de speck candyshell bestellen in het wit, nergens te krijgen in nederland :-p
http://www.mytrendyphone....ng-galaxy-s6-166179p.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
Die zag ik nog wel, echter de recensies van mytrendphone zijn hier op tweakers dusdanig dat ik twijfel of jij wel op voorraad is en of ik hem daar wel wil bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Heb voor het eerst mijn S6 de hele nacht op de Ikea wireless plaat laten liggen om te kijken of die hem netjes op 100% houdt. Dat is het geval :)
Gisteravond rond 11:30 uur heb ik de telefoon er op gelegd en vanmorgen om 7:15 zag ik dat het ledje groen was en de batterij op 100% staat.

De Ikea plaat houdt hem dus netjes vol tijdens overnacht laden. Ook blijft de telefoon er gewoon recht op liggen en verschuift deze niet.

Tevreden hierzo! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
Met die ikea lader is inderdaad weinig mis en we hebben hier nu ruim een maand in huis. Ik was van plan om hier nog een soort review over te schrijven, maar door tijdgebrek doe ik dat maar niet. Ik heb nog wel een fotoserie daarvan gemaakt.
Wat mij betreft is het voor iedereen een aanrader op zo'n lamp te hebben, vooral doordat hij ook andere apparaten kan opladen via een usb kabel.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
jringel77 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 07:31:
[...]

Die zag ik nog wel, echter de recensies van mytrendphone zijn hier op tweakers dusdanig dat ik twijfel of jij wel op voorraad is en of ik hem daar wel wil bestellen
Ok goed dat je het zegt! Ik wil 'm zelf voor de Edge. Bij Mobile Fun hebben ze 'm wel voor de gewone S6 in het wit:

http://www.mobilefun.nl/4...hoesjes.htm?fabrikant=111

Als je 'm voor de Edge nog ergens vind dan hoor ik het heel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
Maichel schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:48:
[...]

Ok goed dat je het zegt! Ik wil 'm zelf voor de Edge. Bij Mobile Fun hebben ze 'm wel voor de gewone S6 in het wit:

http://www.mobilefun.nl/4...hoesjes.htm?fabrikant=111

Als je 'm voor de Edge nog ergens vind dan hoor ik het heel graag :)
Haha inderdaad ik zoek hem ook voor de edge!

Ik houd het in de gaten en mocht jij hem tegen komen hoor ik het ook graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
jringel77 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:53:
[...]

Haha inderdaad ik zoek hem ook voor de edge!

Ik houd het in de gaten en mocht jij hem tegen komen hoor ik het ook graag!
Alternatief is de UAG, die heb je ook in het wit dacht ik...is ook zo'n extreme bescherming :)

Is goed, als ik iets weet laat ik het weten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
Maichel schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:16:
[...]

Alternatief is de UAG, die heb je ook in het wit dacht ik...is ook zo'n extreme bescherming :)

Is goed, als ik iets weet laat ik het weten 8)
De Uag vind ik er minder mooi uitzien dan de speck candyshell en is daarmeee ook stuk dikker lijkt het op youtube haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
JazzySOB schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:37:
[...]

Die Liquid Crystal is een mooie minimalistische cover, maar vind hem zelf net wat te weinig bescherming bieden. De Ultra Hybrid is wat dat aangaat beter, maar eigenlijk weer nét iets te grof.

Ik heb een mooie tussenweg gevonden met de Ringke Fusion, zie mijn post een paar pagina's terug.

Deze bevalt me heel goed en blijft het design van de telefoon mooi behouden (vind ik) en biedt deze uitstekende bescherming. Ik heb geen last van vlekken o.i.d.
Ik kwam deze ook tegen op youtube en hoorde hier goeie dingen over. Wat me mij dit hoesje aanspreekt zijn de "afdicht klepjes" voor de jack en usb ingang. Mag ik vragen waar je hem besteld hebt en wat je er voor betaald heb?

nog 1 ding. Dit is niet de slim toch van Ringke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
sc0pe schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:55:
[...]
Ik kwam deze ook tegen op youtube en hoorde hier goeie dingen over. Wat me mij dit hoesje aanspreekt zijn de "afdicht klepjes" voor de jack en usb ingang. Mag ik vragen waar je hem besteld hebt en wat je er voor betaald heb?

nog 1 ding. Dit is niet de slim toch van Ringke?
Ik heb hem bij Drphone besteld voor 22,95 incl. verzending. Niet de goedkoopste, maar wel geen gezeur en snel in huis, op dezelfde dag dat m'n S6 binnen kwam. ;)

Die afdichtklepjes vind ik ook een voordeel. Zeker met de wireless lader kan die usb poort mooi dichtblijven wat vuiligheid en slijtage scheelt.

Het is de gewone Rinke Fusion dus niet de slim versie. Zie de foto's een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
JazzySOB schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:11:
[...]

Ik heb hem bij Drphone besteld voor 22,95 incl. verzending. Niet de goedkoopste, maar wel geen gezeur en snel in huis, op dezelfde dag dat m'n S6 binnen kwam. ;)

Die afdichtklepjes vind ik ook een voordeel. Zeker met de wireless lader kan die usb poort mooi dichtblijven wat vuiligheid en slijtage scheelt.

Het is de gewone Rinke Fusion dus niet de slim versie. Zie de foto's een paar pagina's terug.
Toevallig ervaring met de slimcase? Deze lijkt me nog iets dunner en ik wil echt zo min mogelijk van het hoesje merken. Tnx voor de site btw. :) die ken ik nog niet en daar verkopen ze ook de slim versie.

oh en wat was de uiteindelijke levertijd? Ik kan nergens iets vinden over de levertijd. Heb mn S6 al liggen maar durf hem niet uit het doosje te halen voordat ik een hoesje heb 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door sc0pe op 28-05-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
sc0pe schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:16:
[...]

Toevallig ervaring met de slimcase? Deze lijkt me nog iets dunner en ik wil echt zo min mogelijk van het hoesje merken. Tnx voor de site btw. :) die ken ik nog niet en daar verkopen ze ook de slim versie.

oh en wat was de uiteindelijke levertijd? Ik kan nergens iets vinden over de levertijd. Heb mn S6 al liggen maar durf hem niet uit het doosje te halen voordat ik een hoesje heb 8)7
Haha, kan me dat laatste goed voorstellen ;)
Ik had hem de volgende dag al in huis, toevallig gelijktijdig met de levering van m'n S6 die een uurtje of twee later arriveerde.

Hiervoor heb ik een oude Galaxy R gehad die ik voonamelijk heb gebruikt met een "barely there" case die me ook goed beviel. Maar de witte S6 is met dat glas zo'n mooi toestel dat ik die wil blijven zien, maar toch goede protectie wil, en die vond ik met de Ringke Fusion. Ook pakt de telefoon hiermee erg fijn vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
JazzySOB schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:27:
[...]

Haha, kan me dat laatste goed voorstellen ;)
Ik had hem de volgende dag al in huis, toevallig gelijktijdig met de levering van m'n S6 die een uurtje of twee later arriveerde.

Hiervoor heb ik een oude Galaxy R gehad die ik voonamelijk heb gebruikt met een "barely there" case die me ook goed beviel. Maar de witte S6 is met dat glas zo'n mooi toestel dat ik die wil blijven zien, maar toch goede protectie wil, en die vond ik met de Ringke Fusion. Ook pakt de telefoon hiermee erg fijn vast.
Ik ga de slim (Crystal) versie bestellen omdat ik ook optimaal van dat pareltje wil genieten :D Ik ben van mezelf al super zuinig dus dat moet wel goedkomen. Heb nog een S4 liggen met een barely there case die nog puntgaaf is :)

Iig bedankt voor je hulp en info! Ik ga mijn bestelling plaatsen zodat ik morgen mijn S6 kan unboxen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
sc0pe schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:32:
[...]

Ik ga de slim (Crystal) versie bestellen omdat ik ook optimaal van dat pareltje wil genieten :D Ik ben van mezelf al super zuinig dus dat moet wel goedkomen. Heb nog een S4 liggen met een barely there case die nog puntgaaf is :)

Iig bedankt voor je hulp en info! Ik ga mijn bestelling plaatsen zodat ik morgen mijn S6 kan unboxen :)
Top, veel plezier met dat mooie stukje glas ;)
Ga je er nog een wireless lader bij kopen? Erg fijn om gewoon je telefoon op een plaatje te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
JazzySOB schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:38:
[...]

Top, veel plezier met dat mooie stukje glas ;)
Ga je er nog een wireless lader bij kopen? Erg fijn om gewoon je telefoon op een plaatje te leggen.
Ja dat ben ik wel van plan. Eerst kijken of ik samsung nog kan squeezen om me alsnog een promocode te sturen :p
Mocht dit niet lukken dan ga ik nog even een keer door deze 20 pagina's bladeren om uit te zoeken wat de beste keuze is qua wireless charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Ik heb de Ringke SLIM. Wat wil je weten?
De meesten die mijn S6 in handen nemen hebben niet eens door dat er een hoesje rond zit, dus het zit wel snor met die SLIM ;-)
Ik heb die besteld bij amazon.co.uk voor £ 4,95 toen, momenteel £1,04 erbij!

[ Voor 40% gewijzigd door RigolleM op 28-05-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
RigolleM schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:32:
De meesten die mijn S6 in handen nemen hebben niet eens door dat er een hoesje rond zit, dus het zit wel snor met die SLIM ;-)
hoeveel aan verzendkosten komt erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
RigolleM schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:32:
Nou eigenlijk wat je zojuist heb gemeld :D Dat is precies wat ik zoek dus dat zit helemaal slim met die snor... uhm 8)7

overigens 18,95 voor betaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Amazon.co.uk is leuk met die lage prijzen, maar met verzendkosten naar NL scheelt het uiteindelijk maar een paar euro en heb je langere levertijden. Dan maar een paar euro meer betalen en snel geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Iemand ervaringen met de Xqisit Wallet Case Eman voor de S6 Edge? De backcover is los te nemen uit het hoesje, waardoor je telefoon toch in een case zit, maar je hem kunt gebruiken zonder de flap. De backcover zit met magneten vast aan het hoesje. Je kunt hem ook als stand gebruiken.

Ziet er wel leuk uit, vind ik. Maar ik betwijfel of je hem nog wel draadloos kunt opladen. Als de magneten in het hoesje zitten, dan zit er metaal in de backcover of andersom.

http://www.pdashop.nl/pro...galaxy-s6-edge-zwart.html

[ Voor 15% gewijzigd door Sansar op 28-05-2015 22:56 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Zo die is eerder binnen dan verwacht. Ligt lekker in de hand, maakt het toestel natuurlijk wel wat dikker maar dat was te verwachten

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Woiu6Pfl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
theuberdude14 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 23:01:
Zo die is eerder binnen dan verwacht. Ligt lekker in de hand, maakt het toestel natuurlijk wel wat dikker maar dat was te verwachten

[afbeelding]
Doet me denken aan de mensen die vroeger klaagden over de plastic van samsung en dat dit soort dingen uiteindelijk om hun telefoon hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
bvbal79 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 23:31:
[...]

Doet me denken aan de mensen die vroeger klaagden over de plastic van samsung en dat dit soort dingen uiteindelijk om hun telefoon hadden :)
Ja, dit soort taferelen krijg je als er nog geen s6 active is. Kan er ook niks aan doen dat ik mijn telefoon graag heel wil houden tijdens het werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruubs11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 19:54
Is we hier iemand die een clear view cover op aliexpress heeft gekocht en daar feedback over kan geven?

Ook ben ik opzoek naar een qi wireless oplader voor in de auto maar er zijn er zo veel op het Internet dat ik door de bomen het bos niet meer zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09 10:55
ruubs11 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:36:
Ook ben ik opzoek naar een qi wireless oplader voor in de auto maar er zijn er zo veel op het Internet dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Ik ben ook opzoek naar een wireless car charger. Toevallig kwam ik uit bij de uit Air dock 2.0 met NFS chip, wireless charging, magneet om je phone vast te houden en ook te gebruiken voor je telefoon van bijv je vriendin. Ze zijn alleen nog niet zo goed verkrijgbaar :X

Dit leek mij een super upgrade na altijd Brodit houders te hebben gehad. Overigens is dit nog een optie al weet ik niet wat het amperage van die laders is.. Iemand? 2A zou mooi zijn :)

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkan
Ik ben er uit voor wat betreft de draadloze-lader voor mijn S6-edge.
De originele ronde Samsung lader heb ik terug gebracht, omdat mijn S6 er telkens van af gleed. Ik ben er nog steeds niet achter wat dit veroorzaakte, maar zo had ik niets aan mijn draadloze oplader.
Zie mijn eerdere post hier.

Ik ben wel gecharmeerd van het rechtop staan tijdens het laden, maar de Tylt VU was boven mijn budget.
Draadloos laden valt voor mij onder de gadget-categorie.... gewoon omdat het kan. Maar het mag ook niet teveel kosten O-)

Na wat zoeken kwam ik een veel goedkopere variant tegen, de Itian A6 Qi.
En dat voor nog maar 31 euro ook !
Afbeeldingslocatie: http://www.vankan.org/pics/qi1.jpg

De lader is aan de onderzijde voorzien van antislip zodat hij niet over het buro kan glijden.
De telefoon wordt op de oplaadplaats ondersteund door 2 verticale banen antislip-rubbers op de rug en de voet aan de onderzijde is tevens voorzien van anti-slip.
En inderdaad... na 1 nacht laden stond mijn telefoon nog steeds keurig op zijn plek.

Afbeeldingslocatie: http://www.vankan.org/pics/qi2.jpg

Zoals met alle Qi-laders wordt ook met deze A6 de telefoon iets langzamer opgeladen. Ik denk dat dat verder niets zegt over de kwaliteit van de lader, maar dat dit hoort bij de QI techniek (alle QI-laders zijn nu eenmaal langzamer). Bij plaatsing van de telefoon met 20% lading was deze na 2 uur weer op 100%.

De lader is aan de onderzijde voorzien van een bijna onopvallend rood ledje welke blauw kleurt zodra je je telefoon er op legt.
Ik heb hem 1 nacht op de lader laten liggen en de volgende ochtend stond mijn telefoon nog steeds op 100%. Ik vermoed dus dat deze lader trickle-charge ondersteund, maar ik zal dat nog een keer expliciet testen. Ik kom daar nog op terug.
UPDATE 31-5: Na een hele nacht op de oplader staat de telefoon in de ochtend op 100%. De lader ondersteund dus blijkbaar (een vorm van) trickle charge en stopt niet bij 100% lading.

De lader bevat 3 (!) coils en het maakt daarom ook niet uit hoe je je telefoon op de lader legt.
Staand is prima, liggend mag ook (als je gelijk een filmpje wil kijken). Dat maakt hem dus ook geschikt voor het draadloos opladen van tablets.
Het laden werkt overigens ook prima als ik mijn telefoon in zijn hoesje laat zitten.

Afbeeldingslocatie: http://www.vankan.org/pics/qi3.jpg

Ergo: Voor de liefhebbers van dit soort Qi-laders is de Itian A6 Qi absoluut geen verkeerde keuze, gelet op prijs/prestatie.
Overigens wordt er een 220v/2A lader bijgeleverd, samen met een USB kabeltje van 1 meter.

Peter

[ Voor 7% gewijzigd door pvkan op 31-05-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Ikea QI laders getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvkan schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:12:
Ik ben er uit voor wat betreft de draadloze-lader voor mijn S6-edge.
De originele ronde Samsung lader heb ik terug gebracht, omdat mijn S6 er telkens van af gleed. Ik ben er nog steeds niet achter wat dit veroorzaakte, maar zo had ik niets aan mijn draadloze oplader.
Zie mijn eerdere post hier.

Ik ben wel gecharmeerd van het rechtop staan tijdens het laden, maar de Tylt VU was boven mijn budget.
Draadloos laden valt voor mij onder de gadget-categorie.... gewoon omdat het kan. Maar het mag ook niet teveel kosten O-)

Na wat zoeken kwam ik een veel goedkopere variant tegen, de Itian A6 Qi.
En dat voor nog maar 31 euro ook !
[afbeelding]

De lader is aan de onderzijde voorzien van antislip zodat hij niet over het buro kan glijden.
De telefoon wordt op de oplaadplaats ondersteund door 2 verticale banen antislip-rubbers op de rug en de voet aan de onderzijde is tevens voorzien van anti-slip.
En inderdaad... na 1 nacht laden stond mijn telefoon nog steeds keurig op zijn plek.

[afbeelding]

Zoals met alle Qi-laders wordt ook met deze A6 de telefoon iets langzamer opgeladen. Ik denk dat dat verder niets zegt over de kwaliteit van de lader, maar dat dit hoort bij de QI techniek (alle QI-laders zijn nu eenmaal langzamer). Bij plaatsing van de telefoon met 20% lading was deze na 2 uur weer op 100%.

De lader is aan de onderzijde voorzien van een bijna onopvallend rood ledje welke blauw kleurt zodra je je telefoon er op legt.
Ik heb hem 1 nacht op de lader laten liggen en de volgende ochtend stond mijn telefoon nog steeds op 100%. Ik vermoed dus dat deze lader trickle-charge ondersteund, maar ik zal dat nog een keer expliciet testen. Ik kom daar nog op terug.

De lader bevat 3 (!) coils en het maakt daarom ook niet uit hoe je je telefoon op de lader legt.
Staand is prima, liggend mag ook (als je gelijk een filmpje wil kijken). Dat maakt hem dus ook geschikt voor het draadloos opladen van tablets.
Het laden werkt overigens ook prima als ik mijn telefoon in zijn hoesje laat zitten.

[afbeelding]

Ergo: Voor de liefhebbers van dit soort Qi-laders is de Itian A6 Qi absoluut geen verkeerde keuze, gelet op prijs/prestatie.
Overigens wordt er een 220v/2A lader bijgeleverd, samen met een USB kabeltje van 1 meter.

Peter
Zeer zeker een mooie oplader, ik hecht aan de Samsung draadloze lader niet zoveel waarde. Ook hier glijd de telefoon er telkens af. En bij gebeurt het ook dat de telefoon begint te laden, en als ik dan kijk na 30 minuten is hij gewoon gestopt. En je moet de telefoon al helemaal niet per ongeluk op trillen zetten, want dan ligt hij de volgende dag op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
pappaleone schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:40:
[...]

Zeer zeker een mooie oplader, ik hecht aan de Samsung draadloze lader niet zoveel waarde. Ook hier glijd de telefoon er telkens af. En bij gebeurt het ook dat de telefoon begint te laden, en als ik dan kijk na 30 minuten is hij gewoon gestopt. En je moet de telefoon al helemaal niet per ongeluk op trillen zetten, want dan ligt hij de volgende dag op de grond.
Heeft te maken met het aantal coils die ze gebruiken, zoals ook bij de Ikea lader wordt er maar één coil gebruikt en moet je eerst zoeken waar je de smartphone moet opleggen en dan mag hij niet te veel trillen of hij ligt naast de coil of naast de lader (als hij geen antislip heeft). Ik heb een Nokia QI lader met één coil en daar is het ook altijd zoeken naar de juiste plaats. Plus geen anti slip laag en dus bij trillen ligt hij er na een tijdje gewoon naast de coil.
Ik heb ook één van QI Infinity (ook een desktop versie zoals hierboven) en daar mag je hem leggen waar en hoe je hem wilt en laadt altijd op. Heeft ook antislip en 's morgens ligt hij nog altijd waar ik hem 's avonds voor het slapen nagelaten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[quote]RigolleM schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 22:24:
[...]

Heeft te maken met het aantal coils die ze gebruiken, zoals ook bij de Ikea lader wordt er maar één coil gebruikt en moet je eerst zoeken waar je de smartphone moet opleggen en dan mag hij niet te veel trillen of hij ligt naast de coil of naast de lader (als hij geen antislip heeft). Ik heb een Nokia QI lader met één coil en daar is het ook altijd zoeken naar de juiste plaats. Plus geen anti slip laag en dus bij trillen ligt hij er na een tijdje gewoon naast de coil.
Ik heb ook één van QI Infinity (ook een desktop versie zoals hierboven) en daar mag je hem leggen waar en hoe je hem wilt en laadt altijd op. Heeft ook antislip en 's morgens ligt hij nog altijd waar ik hem 's avonds voor het slapen nagelaten heb.
[/quote
Dank je dat wist ik nog niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:11:
[...]

Vandaag (eindelijk!) de Nillkin wireless charger ontvangen! Later eens uitvoerig aan de tand voelen (voor zover dat kan met een wireless charger ;) ).

http://galaxyworld.nl/dra...-voor-moto360-nexus-s5-s4
Ik kom nog even kort terug op mijn eerdere bericht over de Nillkin wireless charger. Nu een aantal dagen in gebruik en het is een prima lader....doet wat het moet doen :) Geen verschil met de standaard Samsung wireless charger.

Kortom...ik heb nu dus 2 wireless chargers en eigenlijk 1 teveel. Ook omdat ik de fastcharge functie wel erg fijn vindt doe ik de Nillkin weer weg. Edit : inmiddels de lader retourgestuurd.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 01-06-2015 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Deze al een paar weken in gebruik en hij doet waarvoor hij gekocht is. Ff snel de S6 opladen met Fastcharge m.a.w. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:09:
[...]
Deze al een paar weken in gebruik en hij doet waarvoor hij gekocht is. Ff snel de S6 opladen met Fastcharge m.a.w. ;)
Okay dank voor de snelle reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
[...]
Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
sc0pe schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:23:
[...]

Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt?
Aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Uiteraard :D mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkan
[...]
Wordt de S6 vanuit deze powerbank ook met Fastcharge geladen (geeft de S6 die melding ook ?).
Ik begrijp uit de productbeschrijving nl dat alleen de powerbank zelf met fast-charge geladen wordt.

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
pvkan schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:43:
[...]

Wordt de S6 vanuit deze powerbank ook met Fastcharge geladen (geeft de S6 die melding ook ?).
Ik begrijp uit de productbeschrijving nl dat alleen de powerbank zelf met fast-charge geladen wordt.

Peter
Niet op gelet, zal er hem vanavond eens aan hangen, momenteel heb ik hem niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Ik heb inmiddels mijn "S6 Rearth® Ringke Slim Premium Feel Ultra Dun Galaxy S6 Case Transparant" om mijn telefoon heen zitten.
Ik moet zeggen qua bescherming niks mis mee. Hij zit er goed omheen en is echt super dun. Ik weet nog niet zo goed wat ik van dat transparante plastic vind... Het oogt een beetje goedkoop en het hele luxe gevoel is compleet weg na het plaatsen in het hoesje.

Wat me nog het meeste stoort is dat het hoesje super glad is. Ik had voorheen een barely there van case mate die een soort coating had waardoor je veel grip had.

Denk niet dat ik de look van het toestel kan behouden met welk hoesje dan ook dus ik ga denk ik toch maar weer terug naar case mate.

Hier wat foto's: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qPM7n2Q.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5Hg1IPF.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ezZXjsM.jpg

excuus voor de waardeloze foto kwaliteit maar helaas heeft mijn collega niet zo'n moddervette S6 als ikzelf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sc0pe schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:49:
Ik heb inmiddels mijn "S6 Rearth® Ringke Slim Premium Feel Ultra Dun Galaxy S6 Case Transparant" om mijn telefoon heen zitten.
Ik moet zeggen qua bescherming niks mis mee. Hij zit er goed omheen en is echt super dun. Ik weet nog niet zo goed wat ik van dat transparante plastic vind... Het oogt een beetje goedkoop en het hele luxe gevoel is compleet weg na het plaatsen in het hoesje.

Wat me nog het meeste stoort is dat het hoesje super glad is. Ik had voorheen een barely there van case mate die een soort coating had waardoor je veel grip had.

Denk niet dat ik de look van het toestel kan behouden met welk hoesje dan ook dus ik ga denk ik toch maar weer terug naar case mate.

Hier wat foto's: [afbeelding][afbeelding][afbeelding]

excuus voor de waardeloze foto kwaliteit maar helaas heeft mijn collega niet zo'n moddervette S6 als ikzelf :9
Zonde van zo'n mooi toestel om het in zo'n hoesje te doen. Ik ben van mening
lekker zonder hoesje. Ikheb nooit geen problemen met krassen of beschadiging. Maar het is al meer besproken op dit forum, de een wil wel een bescherming van het toestel de ander weer niet. Dus dat blijft een welles nietes verhaal. Gewoon doen wat je het beste lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fql0pJ5.jpg

Aukey ondersteunt fast charge op de S6.

[ Voor 13% gewijzigd door RigolleM op 01-06-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ga ook de Samsung Galaxy s6 aanschaffen en ben opzoek naar een goeie wireless charger.

Suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:53:
[afbeelding]

Aukey ondersteunt fast charge op de S6.
Hoi kun je mij vertellen via welk programma jij die toggles oranje hebt gekleurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Grudgie schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:29:
Ga ook de Samsung Galaxy s6 aanschaffen en ben opzoek naar een goeie wireless charger.

Suggesties ?
Mocht ik mij opnieuw een QI lader aanschaffen zou ik voor RAVPower RP-WCN15 gaan. Je kan hem gebruiken als desktop stand en als platte lader. Heeft meerdere coils dus mag je hem leggen hoe je wenst zal altijd opladen. Ik had al een platte lader, dus heb ik mij een afzonderlijke desktop stand aangeschaft voor op het nachtkastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
pappaleone schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:40:
[...]

Hoi kun je mij vertellen via welk programma jij die toggles oranje hebt gekleurd?
Met dit: Google Play: Bruynzeel

:D

Gewoon de theme 'Urban' gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:11:
[...]

Met dit: Google Play: Bruynzeel

:D

Gewoon de theme 'Urban' gebruikt.
Aha dank voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Heb nu een tijdje de Ikea lader en ben er nog steeds zeer tevreden over. 1 coil? Boeit mij niet, als ik de telefoon er op leg, en dat hoeft echt niet precies recht op het midden te zijn, dan gaat 'ie gewoon laden en dat doet 'ie snel. En 's morgens staat hij netjes op 100%. En ook blijft de telefoon gewoon liggen waar ik hem eerder neer heb gelegd en gaat niet aan de wandel. Voor de prijs van 34,95 een mooie (neem wel de berkehouten versie) en goede lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubelteentje
  • Laatst online: 13-03 16:08
ruubs11 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:36:
Is we hier iemand die een clear view cover op aliexpress heeft gekocht en daar feedback over kan geven?
Heb er een aantal gekocht. Bevalt erg goed, het is alleen even goed opletten welke je besteld. De goedkope hebben geen chip voor de wake/sleep functie.

Heb voor de gewone S6 nog wat kleuren liggen en voor de S6 edge nog een zilveren. Pb me maar even als je belangstelling hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
Jubelteentje schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:24:
[...]

Heb er een aantal gekocht. Bevalt erg goed, het is alleen even goed opletten welke je besteld. De goedkope hebben geen chip voor de wake/sleep functie.

Heb voor de gewone S6 nog wat kleuren liggen en voor de S6 edge nog een zilveren. Pb me maar even als je belangstelling hebt.
Heb je pics van de zilveren voor de s6 edge? Of zijn ze 1 op 1 met de originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
sc0pe schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:49:
Het oogt een beetje goedkoop en het hele luxe gevoel is compleet weg na het plaatsen in het hoesje.
Ik heb nog niemand gehoord die vindt dat mijn S6 er goedkoop uit ziet met die Ringke SLIM hoes er omheen. Rond mijn iPhone 5s zit een Spigen clear cover en die lijkt op 2 druppels water op de Ringke SLIM en daar heb ik ook niet de indruk dat mijn iPhone er goedkoop uit ziet. Les gouts et les couleurs ne se discutent pas!
Het is minder glad dan de S6 zelf dus heb er niet onmiddellijk last van, en heb nogal zweetpollekes dus zo snel gaat hij niet uit mijn handen glijden.

Voor die £ 4,95 dat ik ervoor betaald heb ga ik niet klagen.
Heb ook nog de Ringe FLEX liggen, die is alvast minder glad maar daar gaat de looks van de S6 wat mee verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
JazzySOB schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:27:
Heb nu een tijdje de Ikea lader en ben er nog steeds zeer tevreden over. 1 coil? Boeit mij niet, als ik de telefoon er op leg, en dat hoeft echt niet precies recht op het midden te zijn, dan gaat 'ie gewoon laden en dat doet 'ie snel. En 's morgens staat hij netjes op 100%. En ook blijft de telefoon gewoon liggen waar ik hem eerder neer heb gelegd en gaat niet aan de wandel. Voor de prijs van 34,95 een mooie (neem wel de berkehouten versie) en goede lader.
€ 34,95 is toch veel geld voor een simpele QI lader. Voor minder dan de helft van de prijs heb je al QI laders zie hier, en voor hetzelfde geld heb je betere laders. Enige voordeel zijn deze die ingewerkt zijn in Ikea meubels (lamp, tafeltje, ...), dan sla je 2 vliegen in één klap, want je hebt sowieso een kabel nodig voor stroom en hier heb je het extraatje dat je uw QI gesupporteerde telefoon nog mee kan opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Tja, weer die Amazon.co.uk. Lijkt goedkoop maar met verzendkosten naar NL ben je net zo duur uit en zijn het voornamelijk vage merken die er staan. Ikea maakt toch geen rommel en die 34,95 is gewoon een gemiddelde prijs voor een dergelijk produkt. (oke, in NL dan) Persoonlijk vind ik dat houten model mét extra USB poort mooier dan al dat glimmende plastic waar je je maar af moet wachten of de telefoon er op blijft liggen. Bij de Ikea lader is het grijze kruis van rubber waar de telefoon netjes op blijft liggen.

En als je een lamp wilt of een kastje kun je met de Ikea inderdaad e.e.a. combineren. Main point is dat de lader gewoon uitstekend functioneert. Wellicht mét 1 coil. Trouwens, nergens wordt in de specificaties van de Ikea lader genoemd hoeveel coils er in zitten.

Verder zie ik geen toegevoegde waarde van 3 coils. Het laden gaat er niet sneller door dan dat de telefoon kan ontvangen en als ik mijn telefoon er op leg, dan leg ik hem er automatisch netjes er op en niet tien centimeter er naast.

Men staart zich blind op meerdere coils omdat dat blijkbaar beter bekt (6 cilinder is beter dan 4 cilinder)
Geen enkele Qi lader kan de S6 even snel laden als rechtstreeks met een kabel via USB. Dat het wat langer duurt is inherent is aan laden mbv inductie. Ik denk dat de 2,5 uur voor een lege telefoon naar vol zo'n beetje voor elke lader zal gelden. Ook zal de S6 maar één ontvangende coil hebben, dus is het hebben van meerdere coils aan de zend kant weinig zinvol dan het maken van een grotere plaat waar je je telefoon wat "slordiger" op kan neerleggen en dus wat vergevingsgezinder is, of als je meerdere toestellen tegelijkertijd wil laden. Daar heb je dan trouwens weer een Ikea lader voor die écht drie coils heeft. Voor iedere telefoon één. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
Verzendkosten komt neer op 7euro omgerekend per bestelling? Ik vind dit enorm meevallen eerlijk gezegd. Bij veel Nederlandse webshops betaal je bijna hetzelfde, indien je niet boven een X bedrag komt voor gratis verzending?

Amazon.fr is wel goedkoper overigens met versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 22:16

rev

RigolleM schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:10:
[...]

Mocht ik mij opnieuw een QI lader aanschaffen zou ik voor RAVPower RP-WCN15 gaan. Je kan hem gebruiken als desktop stand en als platte lader. Heeft meerdere coils dus mag je hem leggen hoe je wenst zal altijd opladen. Ik had al een platte lader, dus heb ik mij een afzonderlijke desktop stand aangeschaft voor op het nachtkastje.
Ik heb deze lader gekocht vanwege bovenstaande reden en de prijs. Ik ben matig tevreden. De telefoon verliest in verticale stand regelmatig contact, zowel met als zonder hoesje (ik gebruik de dunne Orzly FlexiSlim). Horizontaal geplaatst is het wel stabiel.

Verder is de plaatsing van de micro-usb aansluiting aan de bovenzijde vrij onhandig. Er zit geen lader bij.
Ik hoop hem binnenkort te kunnen vergelijken met deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
rev schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:51:
[...]
Ik heb deze lader gekocht vanwege bovenstaande reden en de prijs. Ik ben matig tevreden. De telefoon verliest in verticale stand regelmatig contact, zowel met als zonder hoesje (ik gebruik de dunne Orzly FlexiSlim). Horizontaal geplaatst is het wel stabiel.
Dat is wel vreemd. Als hij met de telefoon liggend wel goed laadt dan zit de coil aan de onderzijde. Vreemd voor een staand model. Dan verwacht je dat de coil in het midden zou zitten. Of twee coils, eentje onder voor horizontaal laden en eentje in het midden voort staand laden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
JazzySOB schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:09:
[...]

Dat is wel vreemd. Als hij met de telefoon liggend wel goed laadt dan zit de coil aan de onderzijde. Vreemd voor een staand model. Dan verwacht je dat de coil in het midden zou zitten. Of twee coils, eentje onder voor horizontaal laden en eentje in het midden voort staand laden..
Dit verbaast mij ook als je ziet waar de coils zitten:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravpower.com/media/pic/RP-WCN15/RP-WCN15_a.jpg

Niet zo'n goeie koop dus :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Drie zelfs, dan zou je denken dat deze lader qua positionering een van de beste zou zijn... Voor dit soort staande modellen snap ik de toepassing van meerdere coils wel, zodat je je telefoon er op meerdere manieren op kan leggen, maar als hij het staand al niet goed doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkan
JazzySOB schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:03:
Verder zie ik geen toegevoegde waarde van 3 coils. Het laden gaat er niet sneller door dan dat de telefoon kan ontvangen en als ik mijn telefoon er op leg, dan leg ik hem er automatisch netjes er op en niet tien centimeter er naast.

Men staart zich blind op meerdere coils omdat dat blijkbaar beter bekt (6 cilinder is beter dan 4 cilinder)
Ik denk niet dat 3 coils beter bekt dan 1 coil.
Nut heeft het echter wel degelijk. De S6 is immers niet de enige telefoon die draadloos kan laden.
Sneller zal het er allemaal niet van gaan, maar bij niet alle toestellen zit de receiver exact op dezelfde plek; bij de een wat hoger dan bij de ander.
Wanneer je een liggende lader hebt is dit niet zo'n probleem: kwestie van even zoeken wanneer de telefoon reageert en dan neerleggen.
Anders wordt het bij een staande lader (verticale). Dan zakt je telefoon natuurlijk altijd naar beneden in de houder (zwaartekracht ;-)) ). Als die telefoon zijn receiver dan onder heeft zit en de coil in de lader in het midden heb je een serieus probleem.
Daarom zie je 3 coils vooral bij verticale (universele) QI-laders.
Daarnaast zijn 3 coils ook zeer handig bij het draadloos laden van tablets. Vooral die hebben hun receiver nogal eens op creatieve plekken zitten.

Ergo: Voor een S6 heeft 3 coils niet zoveel zin; de S6 is echter niet de enige telefoon die draadlos kan laden !

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Klopt.

Precies om die reden zou ik dan altijd kiezen voor een plaatmodel waar de telefoon op ligt i.p.v. een standaard model waar je de telefoon staand op moet zetten. Dan kun je inderdaad problemen krijgen met de verschillende formaten telefoons. Bij een grote 5.5" telefoon is het middelpunt van onderen af gezien natuurlijk anders dan een kleiner 4,7" model en kunnen er inderdaad problemen ontstaan, wat ik ook in mijn vorige post min of meer aangaf. Voor een staand model is het hebben van meerdere coils daarom wel zinvol.

Bij vlakke laadplaten echter niet en kun je je telefoon gewoon in het midden neerleggen en gezien de bredere "inzetbaarheid" daarvan zou ik altijd daarvoor kiezen.

Resumerend moet je een staand model eigenlijk alleen kopen als deze speciaal voor jouw telefoon is ontwikkeld anders is er kans op problemen, zelfs met meerdere coils zoals dus blijkt uit de post van rev.
Een plaatmodel is dus echt universeel ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Tranquility op 03-06-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Bij een staand telefoonhouders leggen de mensen ook meestal hun telefoons niet met hun hele rug (achterkant) tegen de wand, maar meer van leunen op de top van de houder en tegen dat uitstekende deel (om je telefoon niet te laten glijden) aan de onderkant.
Maar bij een Qi lader moet de rug juist wel tegen de wand, wat als je dat niet gewent bent je toch steeds ff op moet letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Ik heb de QI Infinity en ik leg de S6 inderdaad met de rugzijde tegen de wand van de lader, zowel horizontaal als vertikaal. Ik gebruik de S6 als wekker/klok (Timely) en met een platte QI lader zie ik moeilijk hoe laat het is ;) Ik moet nooit zoeken waar ik hem moet leggen, en laadt altijd onmiddellijk op.

Gisteren de Ikea RIGGAD meegenomen om mijn platte QI lader en lamp te vervangen op mijn buro en ik moet zeggen dat de QI lader even goed werkt als mijn Nokia QI lader. Ik gebruik nu één stekker ipv 2 en heb er nog een USB connectie bij om andere devices op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
pappaleone schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:59:
[...]

Zonde van zo'n mooi toestel om het in zo'n hoesje te doen. Ik ben van mening
lekker zonder hoesje. Ikheb nooit geen problemen met krassen of beschadiging. Maar het is al meer besproken op dit forum, de een wil wel een bescherming van het toestel de ander weer niet. Dus dat blijft een welles nietes verhaal. Gewoon doen wat je het beste lijkt.
Helemaal mee eens. En omdat dit verreweg het mooiste toestel is wat samsung ooit heeft gebouwd stoor ik me verschrikkelijk aan het feit dat ik dat weg stop in een hoesje :(

Jij zegt dat je geen hoesje gebruikt. Hoe zit het met je camera lens? Beschadigd die niet? Omdat die in de meeste hoesjes net even wat extra bescherming krijgt.

Zit er zwaar over na te denken om dit hoesje weg te doen en hem gewoon bare naked te gaan gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Horror! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sc0pe schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 15:12:
[...]

Helemaal mee eens. En omdat dit verreweg het mooiste toestel is wat samsung ooit heeft gebouwd stoor ik me verschrikkelijk aan het feit dat ik dat weg stop in een hoesje :(

Jij zegt dat je geen hoesje gebruikt. Hoe zit het met je camera lens? Beschadigd die niet? Omdat die in de meeste hoesjes net even wat extra bescherming krijgt.

Zit er zwaar over na te denken om dit hoesje weg te doen en hem gewoon bare naked te gaan gebruiken :D
Ik haal hem er thuis ook regelmatig uit op de bank of in bed. Voelt gewoon net lekkerder in de hand. Buitenshuis gaat ie weer terug er in.

(Voor de duidelijkheid: dit gaat over mijn telefoon O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:59:
[...]

Ik haal hem er thuis ook regelmatig uit op de bank of in bed. Voelt gewoon net lekkerder in de hand. Buitenshuis gaat ie weer terug er in.

(Voor de duidelijkheid: dit gaat over mijn telefoon O-) )
_O- Dat was eerlijk gezegd wel even reden voor een kleine schaterlach aan mijn kant :*) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:40
Ik heb vandaag mijn S6 binnengekregen en er meteen een hoesje omheen gedaan. Wat een klein, dun toestel in vergelijking met mijn oude Note 3!
De case is een Verus Verge case. Ik las dat Verus net wat beter zou zijn dan mijn trouwe Spigen Neo Hybrid, die ik om de Note 3 en Nexus 5 heb zitten.... maar dat valt me vies tegen :-( De overgang van TPU naar polycarbonate is scherp en voelt daardoor onafgewerkt. Ook zijn de knoppen veel moeilijker in te drukken, dat gaat gewoon erg zwaar als je de Spigen gewend bent.
De case gaat dus weer terug naar de winkel en ik ga een Spigen bestellen.

Verus heeft leuk uitziende cases, ik was bijvoorbeeld ook erg gecharmeerd van hun Damda Slide. Die ziet er wat handiger uit dan de Spigen Slim Armor CS (pasjes weggewerkt achter schuifklepje ipv de randen van de pasjes steeds in contact met je handpalm). Maar goed, ik ben daar nu wat huiveriger voor geworden en ik heb nog geen stenen winkel gevonden waar ik ze even kan voelen.

Wel of geen case... tja dat ligt aan je levensstijl en je omgeving. Mijn telefoon woont in mijn broekzak, veel zand overal, en ik heb kleine kinderen en lompe katten... Case dus :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Geekess op 04-06-2015 19:25 . Reden: Stukje over knoppen vergeten te melden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sc0pe schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 15:12:
[...]

Nee hoor geen krasje te zien, nu moet ik wel zeggen dat ik het toestel bijv niet in mijn zak van een spijkerbroek doe. Meestal gewoon in borst zak van mijn overhemd. Let hierbij wel op dat de knoop van je borst zak niet op de hoogte van de lens zit. Ik ben wel in het bezit van een hoesje van etsy, maar gebruik het zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:40
Aan de mensen hier die wel een screenprotector gebruiken op hun S6: welke is jullie favoriet? Ik ging altijd blind voor Spigen tempered glass, maar die schijnt - met veel andere glazen protectors - last te hebben van een halo.
Ik heb er nu een Nillkin Crystal screen protector op zitten, maar wat een rot ding. Plastic, en veeeeel te klein voor het scherm.
Dus welke hebben jullie (die in Nederland redelijk snel verkrijgbaar is, dus liever geen import vanuit US of China)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Geekess schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:50:
Aan de mensen hier die wel een screenprotector gebruiken op hun S6: welke is jullie favoriet?
Ik ga al jaren voor de Spigen Crystal clears op al mijn iPhones die ik gehad heb en nu dus ook op de S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb altijd brando workshop screenprotectors gehad, maar die hebben er nog niet eentje voor de s6 edge.

Dus ik heb eerst een spigen curved crystal gehad: https://www.spigen.de/sam...-crystal-sgp11537/a-1835/

Maar die liet los aan 1 kant, dus is er na een weekje weer afgegaan.

Nu heb ik er de spigen flex hd op zitten:
https://www.spigen.de/sam...rotector-sgp11481/a-1785/

Past goed en zit er strak op. Wel zacht plastic en ik vind het wel heel zichtbaar, in tegenstelling tot die curved crystal en brando workshop screenprotectors, dus niet mijn favoriet.

Glazen screenprotectors begin ik niet meer aan. De eerste die ik had ging na twee weken stuk, de tweede had een constructie dat'ie iets boven het scherm zweefde, dus bij drukken erop plakte en lelijke halo's gaf. Doe mij maar gewoon een folietje, bevalt me veel beter.

Nu alleen nog ff wachten totdat ik weer bij brando terecht kan :)
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste