Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 10:55
Vorig week besloten een Clear cover case te kopen voor mijn S6 Edge en vandaag achtergekomen dat mijn scherm hier en daar beschadiging heeft opgelopen.

Scherm zit nu vol met lelijke putjes.

Ik had hiervoor een Invisible Shield protector er op in combinatie net een Spigen case en screenprotector was niet mooi dus ik ergerde mij daar aan.

Maar vandaag kwam ik er dus achter dat mensen langzaam aan beginnen te klagen hierover http://forum.xda-develope...hed-screen-t3107467/page2

Het materiaal in de binnenzijde van de hoes doet iets niet goed waardoor het dus beschadigd.
Telefoon is gekocht bij Coolblue en hoesje bij Mediamarkt en laatste genoemde heeft nu dus contact opgenomen met Samsung en voor mij is het dus afwachten.

Dus mensen die ook hetzelfde hoesje gebruiken voor de S6 of de Edge.

Controleer je scherm en gebruik het hoesje niet, denk dat je toestel zonder hoes zelfs veiliger zal zijn.

Erg slecht van Samsung eerlijk waat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:48:
[...]

Geloof 't niet. Het ging eerder om een sleeve van Jaccet, maar ik heb het over een wooden case...
Ik heb er een via haar gekocht, ziet er schitterend uit mooi matriaal. Zeker niet goedkoop maar beschermd je telefoon prima. De levering gaat vrij snel prima communicatie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
pappaleone schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 18:13:
[...]

Ik heb er een via haar gekocht, ziet er schitterend uit mooi matriaal. Zeker niet goedkoop maar beschermd je telefoon prima. De levering gaat vrij snel prima communicatie .
Heb je toevallig foto's van hoe het eruit ziet? :)

[ Voor 4% gewijzigd door ninasky11 op 13-05-2015 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
beezjeh schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:14:
Vorig week besloten een Clear cover case te kopen voor mijn S6 Edge en vandaag achtergekomen dat mijn scherm hier en daar beschadiging heeft opgelopen.

Scherm zit nu vol met lelijke putjes.

Ik had hiervoor een Invisible Shield protector er op in combinatie net een Spigen case en screenprotector was niet mooi dus ik ergerde mij daar aan.

Maar vandaag kwam ik er dus achter dat mensen langzaam aan beginnen te klagen hierover http://forum.xda-develope...hed-screen-t3107467/page2

Het materiaal in de binnenzijde van de hoes doet iets niet goed waardoor het dus beschadigd.
Telefoon is gekocht bij Coolblue en hoesje bij Mediamarkt en laatste genoemde heeft nu dus contact opgenomen met Samsung en voor mij is het dus afwachten.

Dus mensen die ook hetzelfde hoesje gebruiken voor de S6 of de Edge.

Controleer je scherm en gebruik het hoesje niet, denk dat je toestel zonder hoes zelfs veiliger zal zijn.

Erg slecht van Samsung eerlijk waat.
http://www.sammobile.com/...-scratches-on-the-screen/

Ben heel erg benieuwd naar de reactie van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ninasky11 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 19:02:
[...]

Heb je toevallig foto's van hoe het eruit ziet? :)
Kijk eens alstublieft :)
Meerdere kleuren,past zowel voor de S6 als de S6 Edge

https://www.etsy.com/list...ather-black?ref=related-7

[ Voor 8% gewijzigd door pappaleone op 14-05-2015 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:29
Misschien hoort dit hier niet thuis maar ik zocht naar tempered glass voor een samsung s4 en een s6 van tech armor en via amazon.de kan je die niet laten leveren op een adres in BE of NL maar via amazon.co.uk wel. Is het de moeite waard? Het wordt wel verkocht in DE/IT maar niet verscheept en vanaf amazon.co.uk wel maar de verzendkosten zijn niet mals.

Twijfel ook nog tussen tough armor van spigen en urban armor gear en de otterbox symmetry.
De spigen heeft zoals de trident die ik nu heb een 2-delig geheel waarbij je het polycarbonaat schild over het rubberen gedeelte plaatst en de cover zijn elasticiteit niet verliest. Otterbox zou dat probleem hebben las ik in een review van een gebruiker. Wat denken jullie? Spigen is trouwens iets goedkoper dan de andere 2 maar miniem verschil op amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 12:26

Shoarma kip

IceDFire

Ik heb mijn S6 Edge nu +-3 weken (mijn 2e toestel iig). Ik heb telefoon + Clear view case gekocht bij Coolblue en na 5 dagen kwam ik ook 2 kleine voelbare krasjes tegen (precies zo als in een topic op XDA). Ik had geen flauw idee hoe de krasjes erop kwamen, de telefoon komt nooit in aanraking met sleutels ofzo. Mijn rechter broekzak is voor mijn telefoon gereserveerd :+. Ik heb de krasjes dus maar voor lief genomen en zwaar balend mijn eerste screen protector ooit gekocht (van Zagg), in de hoop dat deze de krasjes enigszins zou verbergen en meer krassen zou voorkomen.

De screen protector zit er nu een tijdje op, maar valt zwaar tegen. Het voelt gewoon niet lekker, het scherm is grainy en hij past niet 100% op telefoon (kleine randjes, die veel stof opvangen), gelukkig voorkomt hij wel verdere krassen op de telefoon. Nu zag ik de laatste dagen steeds meer putjes verschijnen in de protector, en na wat zoeken kwam ik dus gisteren op in het topic van XDA, waar aangegeven werd dat de clear view case krassen veroorzaakte. Zelf denk ik dat er weinig gedaan kan worden aan de krassen, maar ik ben wel van plan om Coolblue toch een mailtje te sturen.

Ik ga er overigens niet vanuit dat ik nog van de krassen af kom die al op mijn telefoon zitten. Hopen dat de telefoon een technisch mankement krijgt en het scherm vervangen moet worden misschien :+.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
ben op zoek naar een case / hoesje, is die flip case van samsung wat? moet wel wennen aan zon boekje maar beschermt deze ook bij een val? of dat juist weer niet, dan wil ik het wel proberen, anders iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-09 14:18

Tammesp

Next is now

Dit is ook een handige draadloze oplader: http://www.fonesalesman.com/products/qistone-plus

Het is een powerbank waarmee draadloos kan op laden. Ik denk dat ik deze maar ga halen ;)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
heeft toevallig iemand de clear view cover voor de s6 en veroorzaakt hij echt krassen of valt dat mee? heb een screenprotector dus dat maakt niet uit, vind m er wel strak uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-09 11:09
Tammesp schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:13:
Dit is ook een handige draadloze oplader: http://www.fonesalesman.com/products/qistone-plus

Het is een powerbank waarmee draadloos kan op laden. Ik denk dat ik deze maar ga halen ;)
Ziet er inderdaad erg goed uit, was hem vaker tegengekomen. Houd me/ons op de hoogte waar je hem gaat bestellen en hoe die bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 16:13
Daarnet weer bij spigen.de besteld middels de PayPal checkout. Werkt prima. Nu ff een neo hybrid case besteld, met een nieuw setje beschermfolie (vorige is blijven plakken aan het plastic van mn hardlooparmband :( :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridefire
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Tammesp schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:13:

Ziet er erg gaaf uit maar vind hem best duur en weinig capaciteit hebben.
De eerste zoekactie op google levert mij een QI charger power bank op die een stuk goedkoper is en meer dan het dubbele aan capaciteit heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

ridefire schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:08:
[...]

Ziet er erg gaaf uit maar vind hem best duur en weinig capaciteit hebben.
De eerste zoekactie op google levert mij een QI charger power bank op die een stuk goedkoper is en meer dan het dubbele aan capaciteit heeft :P
Ja dat klopt, maar deze heeft als enigste dat je ook draadloos kan opladen. Daarom is deze aan de dure kant ;)
jringel77 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:50:
[...]

Ziet er inderdaad erg goed uit, was hem vaker tegengekomen. Houd me/ons op de hoogte waar je hem gaat bestellen en hoe die bevalt
Ziet er zeker goed uit! Nu nog even voor een zacht prijsje zien te krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Tammesp op 15-05-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Die Qi Stone plus ziet er idd gaaf uit, maar ook erg prijzig helaas
vegetto1983 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:25:
heeft toevallig iemand de clear view cover voor de s6 en veroorzaakt hij echt krassen of valt dat mee? heb een screenprotector dus dat maakt niet uit, vind m er wel strak uitzien
Vraag ik mij ook af, lees voornamelijk toch betichten van Edge gebruikers.
Ik heb weer geen zin in screen protectors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 22:16

rev

Tammesp schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:21:
[...]

Ja dat klopt, maar deze heeft als enigste dat je ook draadloos kan opladen. Daarom is deze aan de dure kant ;)

[...]
Zeker als je bedenkt dat je, om dat te kunnen doen, er nog een extra wireless charger bij moet kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
cy-gor25 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:29:
Misschien hoort dit hier niet thuis maar ik zocht naar tempered glass voor een samsung s4 en een s6 van tech armor en via amazon.de kan je die niet laten leveren op een adres in BE of NL maar via amazon.co.uk wel. Is het de moeite waard? Het wordt wel verkocht in DE/IT maar niet verscheept en vanaf amazon.co.uk wel maar de verzendkosten zijn niet mals.

Twijfel ook nog tussen tough armor van spigen en urban armor gear en de otterbox symmetry.
De spigen heeft zoals de trident die ik nu heb een 2-delig geheel waarbij je het polycarbonaat schild over het rubberen gedeelte plaatst en de cover zijn elasticiteit niet verliest. Otterbox zou dat probleem hebben las ik in een review van een gebruiker. Wat denken jullie? Spigen is trouwens iets goedkoper dan de andere 2 maar miniem verschil op amazon.de
Ik heb de Spiegen Tough Armor in gebruik rond m'n S6 Edge en die is echt heel erg goed qua bescherming (mede omdat de case iets boven het scherm uitsteekt _/-\o_ )
Mijn keuze heb ik gemaakt omdat ik al 1,5 jaar zo'n Tough Armor rond m'n Nexus 5 gebruik tot volle tevredenheid!

Mijn advies is dus zonder twijfel de Spiegen Tough Armor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil inmiddels ook een lederen hoesje, deze plus mijn Spigen slim armor moeten dan de verdedigingslinie vormen.

Specifieke vraag: past dit mbt de vergrote omtrek van zo''n 3mm?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2015 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds vandaag de Protective Cover van Samsung zelf.

Vind hem echt mooi omdat je de zijkanten goed ziet en het is niet zo lomp.

Nadeel is dat het hard plastic is wat glad aanvoelt. Had liever iets stroever gehad.

Link

https://www.dropbox.com/s...-GBwDadhVIyEaJIVSUoa?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 18:00
Monda schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:53:
[...]

Thnx voor t aanbod ninasky11! Om nog even terug te komen op de cover en tempered glass: ik heb beiden even besteld op aliexpress. Kost geen reet dus verwacht er niet veel van maar wie weet.

Cover (€2,55): http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail

Tempered glass (€1,77): http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail
Ik heb het tempered glass er inmiddels opzitten (vandaag binnen). Zit er best netjes op (geen bubbels oid) . Maar heb nu rondom de protector ongeveer 1,5 millimeter ruimte die niet bedekt wordt. Is dus niet geheel passend lijkt t, of hoort dit zo? Nu zou je theoretisch op dat onbedekte randje alsnog krassen kunnen krijgen. Laat m voorlopig lkkr zitten. Nog in afwachting van t hoesje.

[ Voor 3% gewijzigd door Monda op 16-05-2015 23:25 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Monda schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:37:
[...]

Ik heb het tempered glass er inmiddels opzitten (vandaag binnen). Zit er best netjes op (geen bubbels oid) . Maar heb nu rondom de protector ongeveer 1,5 millimeter ruimte die niet bedekt wordt. Is dus niet geheel passend lijkt t, of hoort dit zo? Nu zou je theoretisch op dat ongedekte randje alsnog krassen kunnen krijgen. Laat m voorlopig lkkr zitten. Nog in afwachting van t hoesje.
Heb ik ook. Mooi is anders maar misschien is het nodig omdat de zijkanten iets aflopen oftewel een bolling hebben. Bij de iPhone heb ik hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:29
catt4u schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:34:
[...]

Ik heb de Spiegen Tough Armor in gebruik rond m'n S6 Edge en die is echt heel erg goed qua bescherming (mede omdat de case iets boven het scherm uitsteekt _/-\o_ )
Mijn keuze heb ik gemaakt omdat ik al 1,5 jaar zo'n Tough Armor rond m'n Nexus 5 gebruik tot volle tevredenheid!

Mijn advies is dus zonder twijfel de Spiegen Tough Armor!
thanks! Heb je er ook een tempered glass opzitten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
cy-gor25 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 10:22:
[...]

thanks! Heb je er ook een tempered glass opzitten of niet?
Die heb ik nog niet kunnen bestellen voor de edge.
Op Amazon was er één van Spiegen leverbaar maar die werd (nog) niet naar NL verzonden :(
Ik heb er nu een nano coating op zitten die ik via een Kickstarter project had gekocht.
Maar een tempered glass is natuurlijk veel beter tegen beschadigingen.
Zodra die van Spiegen naar NL verzonden wordt gaat die er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Heb geen ervaring met dat tempered glass maar heb altijd het idee dat het er best dik op ligt vergeleken met display folie..True??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DirtyDutch schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:31:
Heb geen ervaring met dat tempered glass maar heb altijd het idee dat het er best dik op ligt vergeleken met display folie..True??
Nee hoor ik heb temperd glass op mijn note 4 gehad, het is echt superdun en heel buigzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Volgende keer maar bestellen dan,keertje proberen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Zijn er ook (temprered glass) protectors die mooi passen?
Want zie ze voornamelijk dat er nog veel speling is tussen de randen, dat is echt lelijk vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eek2nd schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:23:
Want zie ze voornamelijk dat er nog veel speling is tussen de randen, dat is echt lelijk vind ik
Maar ik kan me voorstellen dat het moeilijker is om een passende protector te maken voor de edge versie die echt 100% aansluit aan de zijkanten, daar er toch een bepaalde weerstand op de protector zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Ik heb ze op m'n SII, S-4 en Note 2 ook gehad en die pasten perfect zoals ook een plastic screen protector.
En dat waren goedkope tempered glass protectoren. Besteld via DX.
Maar ze werkten gewoon goed, zonder verlies van gevoeligheid van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
catt4u schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:16:
[...]

Ik heb ze op m'n SII, S-4 en Note 2 ook gehad en die pasten perfect zoals ook een plastic screen protector.
En dat waren goedkope tempered glass protectoren. Besteld via DX.
Maar ze werkten gewoon goed, zonder verlies van gevoeligheid van het scherm.
Ik ben het met je eens dat de duurste protectors lang niet altijd de besten zijn, dus even goed zoeken loont zeer zeker de moeite. Ik had er een op mijn galaxy note 4 van 35 euro, dat doe ik niet meer.

[ Voor 6% gewijzigd door pappaleone op 17-05-2015 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Die van mij (tempered glass) is helaas ook niet geheel passend (niet Edge). Klein randje rondom is onbedekt. Heb m via aliexpress, dus is ook niet erg. Als iemand een betaalbare en passende heeft gevonden hoor ik het ook graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:12
In afwachting op mijn witte S6 64GB zit ik te kijken naar bescherming voor dit toch wel kostbare stukje glas.
Iemand die de Spigen Ultra Hybrid case heeft?

Deze vind ik mooier dan de Samsung Clear cover waar ik niet zulke goede dingen over lees. Deze van Spigen lijkt me ook een betere bescherming te bieden.

Welke ik ook mooi vind, maar wel heel ander soort cover, is de Bugatti Amsterdam van echt leder. Iemand die deze toevallig heeft? Is wel erg chique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
JazzySOB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:28:
In afwachting op mijn witte S6 64GB zit ik te kijken naar bescherming voor dit toch wel kostbare stukje glas.

Deze vind ik mooier dan de Samsung Clear cover waar ik niet zulke goede dingen over lees. Deze van Spigen lijkt me ook een betere bescherming te bieden.

Welke ik ook mooi vind, maar wel heel ander soort cover, is de Bugatti Amsterdam van echt leder. Iemand die deze toevallig heeft? Is wel erg chique.
Ipv de spigen zal ik kijken naar de ringke fusion als ik jou was. Bijna hetzelfde maar een betere fit/pasvorm en als extra dustcovers.

Een case met flip is onhandig in mijn ogen, elke keer als je hem wilt gebruiken moet je hem eerst openklappen en dan houdt het onhandig vast. Vooral met foto's maken. Voorstanders komen dan met het argument dat het een betere bescherming biedt.

Ik zou dan eerder kijken naar de speck candyshell grip voor optimale protectie. Ik zelf moet nog de afweging maken tussen protectie en minimalistisch (speck vs ringke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 16:13

Ik krijg de neo hybrid deze week binnen. Volgens mij is die vergelijkbaar, maar dan niet-transparant. Als ik eraan denk, laat ik wel weten wat ik ervan vind.

Ik gebruik nu een muvit flipcase, geen bookcase. Bookcases vind ik irritant bellen namelijk. Die valt een beetje tegen. De muvit flipcase voor mn iphone 5c is een prima ding, maar voor de S6 issie erg slap en te ruim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Als ik een lederen cover zou nemen, dan zou het ook geen bookcase worden. Die Bugatti is ook verkrijgbaar als flip case. Een flip case gebruik ik nu ook met m'n oude Galaxy R en werkt op zich goed, maar de case waar die in zit is vrij grof en dik.

Wat dat betreft vind ik die transparante covers het mooist en laten ook de S6 volledig zien.

Die Ringke Fusion is ook een hele mooie cover en lijkt sterk op de Spigen Ultra Hybrid, de vraag is: welke is beter? Allebei lijken ze zeer nauwkeurig aan te sluiten. Alleen die die dustcovers bij de usb en phone aansluiting, is dan niet kwetsbaar in de zin van dat dat snel afbreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridefire
  • Niet online
Volgens mij kun je beter geen "dust covers" hebben, tenzij je de telefoon met regelmaat met uitzonderlijk veel stof in aanraking laat komen óf je moet bluetooth oortjes hebben en je telefoon altijd draadloos opladen, dan hoef je die covers/klepjes ook niet met regelmaat los te halen.

Wanneer bovenstaande niet het geval is, dan is de kans groot dat je je snel gaat ergeren aan die covers/klepjes.

In mijn perspectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Je kan ze altijd nog eraf snijden/knippen. ;)
EDIT, vanavond de Ringke Fusion Crystal View Case besteld.

[ Voor 50% gewijzigd door Tranquility op 19-05-2015 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
JazzySOB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:14:
Je kan ze altijd nog eraf snijden/knippen. ;)
EDIT, vanavond de Ringke Fusion Crystal View Case besteld.
Besteld bij amazon.co.uk? Of heb je een ander goed adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Heb hem besteld bij Drphone voor 22,95 incl verzending. Ik had nog gekeken op Amazone.de (kreeg geen zoekresultaten van co.uk) maar daar was 'ie met verzenden net zo duur, alleen zou het dan dagen duren voordat ik hem had.
Maar damn, wat is ie goedkoop bij co.uk! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Heb de bike houder voor m'n S6 binnen uit Hong Kong. Merk is TigraSport. Duur maar superdegelijk.

Een nadeel: fingerprint scanner werkt niet door het ruitje.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
Je hebt deze voor 10 $ :
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NDIxWDUwMA==/z/oDAAAOSwBahVJjhd/$_57.JPG

En je hebt nog deze, wel aan de prijzige kant (30 $), maar blijkbaar bedenkt ie wel edge to edge.

Heb zelf van de week deze privacy tempered glass aangebracht, en ik moet zeggen dat ik tot nu toe dik tevreden ben. Geen halo effecten en voelt zeer degelijk aan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XgU0Q49.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
ninasky11 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:12:
[...]

Je hebt deze voor 10 $ :
[afbeelding]

En je hebt nog deze, wel aan de prijzige kant (30 $), maar blijkbaar bedenkt ie wel edge to edge.

Heb zelf van de week deze privacy tempered glass aangebracht, en ik moet zeggen dat ik tot nu toe dik tevreden ben. Geen halo effecten en voelt zeer degelijk aan:

[afbeelding]
Heb je ook een link van die 2 tempered glass varianten voor de normale s6? Die van mij heeft nu 1mm ruimte aan de zijkant...

[ Voor 73% gewijzigd door Monda op 19-05-2015 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridefire
  • Niet online
Sjongejonge...

Heb nu net een week mijn tempered glass screen protector erop zitten en heb er volgens mij nu al twee krassen op zitten...

Héél apart, lijkt net alsof er twee kleine stofdeeltjes op het scherm zitten maar deze krijg ik er niet af?
Heel erg klein zijn ze maar vraag me af waardoor dat kan komen? want stop de telefoon alleen in lege broek/jas zakken.

Ergerlijk vind ik het wel, niet zozeer de "krasjes" zelf maar het feit dat zo'n "protector" al krast bij voorzichtig gebruik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
ridefire schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:34:
Sjongejonge...

Heb nu net een week mijn tempered glass screen protector erop zitten en heb er volgens mij nu al twee krassen op zitten...

Héél apart, lijkt net alsof er twee kleine stofdeeltjes op het scherm zitten maar deze krijg ik er niet af?
Heel erg klein zijn ze maar vraag me af waardoor dat kan komen? want stop de telefoon alleen in lege broek/jas zakken.

Ergerlijk vind ik het wel, niet zozeer de "krasjes" zelf maar het feit dat zo'n "protector" al krast bij voorzichtig gebruik :')
Blijkbaar niet zo'n goede kwaliteit dan. Misschien is de hardheid minder. Welke heb je er op zitten? In ieder geval liever krasjes op je tempered glass, dan op je scherm. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds zaterdag mijn S6, heb er bij de mediamarkt een S View cover bij gehaald, van samsung zelf. Nu blijkt deze krassen te geven op het scherm.
http://www.nu.nl/mobiel/4...erm-galaxy-s6-hoesje.html

Ik heb mijn hoesje er dus maar een paar dagen om zitten, maar inderdaad begin ik al lichte krassen te krijgen in het gebied waar het plastic doorkijk plaatje zit.

Pas heel erg op met deze Clear View en S View Covers!!!

morgen maar eens contact opnemen met samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
Monda schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:37:
[...]

Heb je ook een link van die 2 tempered glass varianten voor de normale s6? Die van mij heeft nu 1mm ruimte aan de zijkant...
Hey Monda hier de links naar desbetreffende edge to edge tempered glass screenprotectors:

1.ARAREE Core Tempered Glass Screen Protector for Samsung Galaxy S6
Hun hebben niet gelogen over *edge to edge* coverage, maar op de foto's kun je zeer goed zien dat je er wel zware halo effect erbij krijgt. Maar als dit voor je geen probleem oplevert, heb je wel een screenprotector die compleet dekking heeft.

Hier nog #1 #2 #3 voorbeelden hoe desbetreffende protector op een witte S6 eruit ziet. Halo effect valt hier juist veel minder op.

2:
- Benks OKR+ Full Screen Tempered Glass Screen Protector For Samsung Galaxy S6

- Nillkin Amazing Tempered Glass Screen Protector For Samsung Galaxy S6 CP+

- ROCK Anti-oil Tempered Glass Full Cover Screen Film For Samsung Galaxy S6

- Colorful Full Front Screen Real Tempered Glass Screen Film for Samsung Galaxy S6

En dan heb je deze *edge to edge* tempered glass protectors, zijn al iets goedkoper ( tussen 7 en 11 $ ). Het zijn allemaal verschillende namen maar de werking is precies hetzelfde. Je hebt bij wijze van een screenprotector/frontje ( tempered glass ) op je telefoon zitten.
Mede dankzij dat hun aan de boven/zij en onderkant gekleurd zijn zul je niks van halo effect merken ( die er wel aanwezig is). Je scherm heeft wel goede bescherming en het heeft iets stoers omdat de logo van Samsung weggewerkt wordt. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Hier een voobeeld #1 #2 #3 #4 van hoe je telefoon met deze goedkopere screenprotector eruit zal zien:

Alle plaatjes zijn van xda-forum geplukt. Daar kun je ook wat nuttige informatie vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
ninasky11 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:37
[...]

Hey Monda hier de links naar desbetreffende edge to edge tempered glass screenprotectors:

Hun hebben niet gelogen over *edge to edge* coverage, maar op de foto's kun je zeer goed zien dat je er wel zware halo effect erbij krijgt. Maar als dit voor je geen probleem oplevert, heb je wel een screenprotector die compleet dekking heeft.

Hier nog #1 #2 #3 voorbeelden hoe desbetreffende protector op een witte S6 eruit ziet. Halo effect valt hier juist veel minder op.

2:

- Colorful Full Front Screen Real Tempered Glass Screen Film for Samsung Galaxy S6

En dan heb je deze *edge to edge* tempered glass protectors, zijn al iets goedkoper ( tussen 7 en 11 $ ). Het zijn allemaal verschillende namen maar de werking is precies hetzelfde. Je hebt bij wijze van een screenprotector/frontje ( tempered glass ) op je telefoon zitten.
Mede dankzij dat hun aan de boven/zij en onderkant gekleurd zijn zul je niks van halo effect merken ( die er wel aanwezig is). Je scherm heeft wel goede bescherming en het heeft iets stoers omdat de logo van Samsung weggewerkt wordt. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Hier een voobeeld #1 #2 #3 #4 van hoe je telefoon met deze goedkopere screenprotector eruit zal zien:

Alle plaatjes zijn van xda-forum geplukt. Daar kun je ook wat nuttige informatie vinden
Thanx for the info en links, 1e link werkt niet (soort van fb pagina?)

De andere links met de coverachtige looks zien er opzicht wel goed uit, alleen ik vind het juist jammer dat de samsung logo weg gewerkt wordt ;)

Maar kan wel allemaal andere kleurtjes nemen :9 Maar volgens mij is andere kleurtje voornamelijk mooi met witte S6, weet niet of het past met de zwarte S6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Per abuis in het prijzen en levertijden topic gezet...
De Ringke Fusion clear case is binnen, nu de foon zelf nog, verwacht die met een uurtje ;)
Nog een groot voordeel van deze case is dat de camera nu niet meer uitsteekt maar mooi vlak ligt.

Afbeeldingslocatie: http://forums.androidcentral.com/attachments/samsung-galaxy-s6/165482d1425336412t-best-minimalistic-clear-case-71t5ov2bwel._sl1500_.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Tranquility op 20-05-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 14:53
Tripwire999 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:24:
Is er al iets bekent of er een officiële car kit beschikbaar komt voor de S6 Edge? Ik ben aan het zoeken maar kan eigenlijk niks vinden. Zou wel makkelijk zijn, heb er ook eentje voor mijn HTC One M8 nu (krijg vandaag de S6 Edge binnen).
Al iets gevonden? Heb vandaag ook m'n S6 binnen, na de HTC One M7 wil ik weer een originele carkit, wat een uitkomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 20:11
DennisM6 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 18:45:
[...]

Al iets gevonden? Heb vandaag ook m'n S6 binnen, na de HTC One M7 wil ik weer een originele carkit, wat een uitkomst!
Nee nog niet echt eigenlijk. Helemaal als je er een wilt die wireless oplaadt. Is er wel eentje van iOttie maar die is nog niet echt te krijgen in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damitch300
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 17:50
JazzySOB schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 18:01:
Per abuis in het prijzen en levertijden topic gezet...
De Ringke Fusion clear case is binnen, nu de foon zelf nog, verwacht die met een uurtje ;)
Nog een groot voordeel van deze case is dat de camera nu niet meer uitsteekt maar mooi vlak ligt.

[afbeelding]
Ik heb dit hoesje ook sinds de 18e en mijn phone ook.
Ik heb hierbij ook nog de officieele samsung screenprotector en van Dbrand een silver alu kleur achterkant sticker.
Ziet er mooi uit en is niet zo duur.
De ringke fusion is mooi en krast niet snel, plus de dust caps is dit echt een top case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
ninasky11 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:37:
[...]

2:

Thnx voor je uitgebreide reactie ninasky! Doe eerste link werkt idd niet. Maar de rest ga ik morgen even rustig bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
Monda schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 00:29:
[...]

Thnx voor je uitgebreide reactie ninasky! Doe eerste link werkt idd niet. Maar de rest ga ik morgen even rustig bekijken.
Raar bij mij gaat ie wel gewoon open, maar hierbij de volledige link:

https://m.facebook.com/st...905021&id=484361921579368

Hopelijk werkt deze wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logico
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 12:39

Ik heb de Spigen, bevalt prima! Sluit mooi aan rond de telefoon en je behoudt het fraaie uiterlijk van het toestel (ik vind het persoonlijk zonde om die mooie achterkant te verstoppen in een niet-transparante case). Hij heeft stevige hoeken en het materiaal voelt heel degelijk aan. Verder functioneren de drukknoppen aan de zijkant goed en zijn de uitgangen nog prima bereikbaar. Ik heb 'm gelukkig nog niet een crashtest laten ondervinden maar ik heb er vertrouwen in dat de telefoon ruim voldoende beschermd is.

Overigens wordt de cover samen met een screen protector voor de achterkant geleverd, das mooi meegenomen.

Enige nadeel is dat er redelijk snel vingerafdrukken op de achterkant komen te staan, maar dat vind ikzelf niet zo'n ramp (een keer met een doekje/shirt/wat dan ook er overheen en het is weer weg).

[ Voor 8% gewijzigd door Logico op 21-05-2015 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Heb inmiddels de Ringke Fusion crystal clear cover ontvangen die vergelijkbaar is met de Spigen. Ik heb inderdaad afgezien van een flipcase vanwege de door jou genoemde reden dat je dan de telefoon, en dan met name de fraaie achterkant, niet meer ziet. Nu zie je gewoon alles en is hij toch goed beschermd en blijftt het slanke design van de telefoon behouden.

Ook mooi van de Ringke is dat de hoeken iets verhoogd zijn en zo de telefoon extra bescherming geven. Goed doordacht design!

Een screenprotector heb ik nog nooit gebruikt, omdat ik dat lelijk vind en afbreuk doet aan het scherm. Op mijn drie jaar oude Galaxy R heb ik ook nooit een screenprotector gebruikt en die telefoon heeft in heup- en herentasjes, jas- en broekzakken gezeten en er zit nog geen één krasje op. Denk dat het Gorillaglas van de S6 harder is.

Kortom, erg tevreden met deze combo. Nu op jacht naar een wireless charger. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Tranquility op 21-05-2015 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
ninasky11 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 00:51:
[...]

Raar bij mij gaat ie wel gewoon open, maar hierbij de volledige link:

https://m.facebook.com/st...905021&id=484361921579368

Hopelijk werkt deze wel
Thnx ninasky11! Ziet er netjes uit die zeg. Wel prijzig en zie zoals je aangaf het halo effect. Maar ik heb een witte s6, dus overweeg m zkr.

[ Voor 10% gewijzigd door Monda op 21-05-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Ben nu aan het bekijken welke wireless qi charger ik zal gaan halen. Bij Ikea heb ik de Nordmarke enkele (ronde) plaat gezien en is verkrijgbaar in zowel een lichte grenen of berken houtkleur als wit en kost 35 euro. Zo te zien heeft deze ook zijn eigen voeding en hoef je niet de lader van je S6 te gebruiken, teminste voor zover ik dat kan zien.

Heeft iemand al een lader van Ikea in gebruik en laadt die net zo snel en goed als de originele van Samsung? Ik vind de Ikea lader er ook mooier uitzien dan dat kermis ding van Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Monda schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:46:
[...]

Thnx ninasky11! Ziet er netjes uit die zeg. Wel prijzig en zie zoals je aangaf het halo effect. Maar ik heb een witte s6, dus overweeg m zkr.
Idd heel duidelijk Halo effect..
Zou dit het misschien verhelpen?
http://nl.aliexpress.com/...513.html?http_swift_null=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-11-2023
Wie heeft het antwoord op de volgende vraag:

Ik heb de originele Samsung QI lader... die ronde dus, welke ik wilde gebruiken voor mijn Samsung S6.
Ik heb hem nu een paar nachten geprobeerd, maar elke ochtend ligt de telefoon scheef op de lader of soms nog erger: hij is er van af gevallen. Hij laat dan dus niet meer op en zit ik 's ochtends met een niet volle acculading.
Ik dacht eerst dat de trilmotor van de telefoon de schuldige was(bij nachtelijke berichtjes), maar ook een testje met alle meldingen uit gaf geen oplossing.
Daarna nog even boos naar de kat des huizes gekeken, maar ook op een andere plek (waar deze viervoeter niet kan komen) was de volgende ochtend het resultaat hetzelfde: De telefoon was van zijn plek verschoven en laadde dus niet meer op (bij de Samsung moet de telefoon precies in het midden liggen).

Gisterenavond nog maar eens de telefoon op de QI-lader gelegd en goed gekeken hoe ik hem neergelegd had. Tot mijn verbazing was de telefoon na een halfuurtje inderdaad een klein stukje verschoven.
Een duister fenomeen ? Van trillingen is geen sprake: Zelf op het toch wel stabiele aanrecht in de keuken treedt het probleem op...Ondanks de rubberen ring op de lader die de telefoon toch zou moeten vasthouden.

Deze lader gaat dus terug, maar weet iemand de oorzaak van mijn bevindingen ?
Veroorzaakt de manier van laden (inductie) een kleine trilling waardoor de telefoon gaat 'wandelen'?
(ik voel overigens niets trillen met mijn hand op de lader).
Vreemd, vreemd, vreemd...of gewoon spooky ;-)

Andere vraag is of iemand weet of er een QI lader bestaat met trickle charge. De meeste draadloze laders stoppen keurig met laden zodra de telefoon vol is, maar slaan niet meer 'aan' als de accu weer terug loopt.

Peter

[ Voor 10% gewijzigd door pvkan op 21-05-2015 15:07 ]

Testen kost geld. Niet testen kost een vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Bij mij blijft ie liggen... Ik leg hem gewoon random erop (wel beetje in het midden, anders laadt ie niet)
Maar voorlopig niet afgevallen.
Heb ook geen hoesje ofzo om mijn S6 (gewoon)

Denk dat het gewoon bij jou.... SPOOKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkan
Eek2nd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:19:
Bij mij blijft ie liggen... Ik leg hem gewoon random erop (wel beetje in het midden, anders laadt ie niet)
Maar voorlopig niet afgevallen.
Heb ook geen hoesje ofzo om mijn S6 (gewoon)

Denk dat het gewoon bij jou.... SPOOKT
Misschien mijn schoonmoeder ? ;-)
Ook ik heb er geen hoesje oid omheen zitten wanneer hij op de lader ligt.
Heb jij hem wel langere tijd laten liggen ? Dus bv een hele nacht ?
En haal je hem dan met 100% van die lader ? (dus ook als het lichtje langere tijd groen is).

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same here. Telefoon blijft gewoon liggen. De lader is wel erg glad!

Het spookt bij jou ;)

Ik heb gisteren deze draadloze lader besteld...voornamelijk om te zien of deze ook zo glad is.

http://galaxyworld.nl/dra...-voor-moto360-nexus-s5-s4

[ Voor 30% gewijzigd door dafmay op 21-05-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik laadt het meestal wel tot ie vol is (En niet meteen weer er vanaf gehaald, dus blijft tijdje nog liggen)
IK laadt hem indien bijna leeg meestal voor dat ik ga slapen op, dus weet niet of er iets creepies gebeurt als ik tijdens slapen ga laden O.o

Maar denk dat het bij jou gewoon spookt (of Schoonmoedert... Wat weer op het zelfde neer komt :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schoonmoeder...kan niet missen! hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
dafmay schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:39:
Ik heb gisteren deze draadloze lader besteld...voornamelijk om te zien of deze ook zo glad is.
Waarom heb je deze besteld, jij had toch ook een Samsung lader dacht ik? Bij deze zit geen adapter bijgeleverd volgens de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JazzySOB schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:21:
[...]

Waarom heb je deze besteld, jij had toch ook een Samsung lader dacht ik? Bij deze zit geen adapter bijgeleverd volgens de site.
Klopt. Omdat ik de samsung lader zelf inderdaad ook nogal gladjes vind. Doet het verder prima. Die gaat mee naar m'n werk voor beetje bijladen op een dag (als het al nodig is...). Vond het ontwerp van de Nillkin ook wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkan
dafmay schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:39:
Same here. Telefoon blijft gewoon liggen. De lader is wel erg glad!

Het spookt bij jou ;)

Waar heb je deze gekocht en laat eens weten of hij bevalt !
Ben vooral benieuwd of deze de telefoon tot 100% opgeladen krijgt .

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logico
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 12:39
pvkan schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:39:
[...]

Misschien mijn schoonmoeder ? ;-)
Ook ik heb er geen hoesje oid omheen zitten wanneer hij op de lader ligt.
Heb jij hem wel langere tijd laten liggen ? Dus bv een hele nacht ?
En haal je hem dan met 100% van die lader ? (dus ook als het lichtje langere tijd groen is).

Peter
Bij mij blijft ie ook gewoon liggen. Heb je een houten vloer die trillingen van voetstappen doorgeeft? Zo nee, dan houd ik het ook op je schoonmoeder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvkan schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:43:
[...]

Waar heb je deze gekocht en laat eens weten of hij bevalt !
Ben vooral benieuwd of deze de telefoon tot 100% opgeladen krijgt .

Peter
Gekocht bij...zie linkje :P Ik zal mijn bevindingen zeker nog even doorgeven...

[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 21-05-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Dingetje ziet er mooi uit met dat glasachtig uiterlijk. Jammer dat er geen voeding bij zit en dat je die van je S6 moet gebruiken. Ik ga denk ik vanmiddag die van Ikea halen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/nordmarke-enkele-plaat-voor-draadloos-opladen__0322179_PE516379_S4.JPG

Denk dat de witte S6 er wel mooi op ligt ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Tranquility op 23-05-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die van Ikea kende ik nog niet (alleen de versie ingebouwd in lampvoet). Ziet er prima uit! Mooi vlak zo te zien...en dat lijkt belangrijk voor onze S6 ;)

[ Voor 25% gewijzigd door dafmay op 22-05-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkan
Ik vind die inbouwladers wel gaaf van Ikea.
Met een gatenzaag een gat boren in je buro, tafel, whatever,,, oplader er insteken en afstellen zodat
de bovenkant gelijk valt met het bovenblad en klaar.... sjiek !

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkan
dafmay schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 22:40:
[...]

Ik ben benieuwd (of deze lader wel schoonmoeder proof is ;-)
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:04
Waaa... sinds gister in t bezit van een S6 maar ben de weg kwijt als t gaat om t kiezen van een geschikte cover. Mijn oog was gevallen op de S-view cover (linkje) maar nu lees ik weer dat deze krassen op je scherm kunnen veroorzaken. Ik heb de S6 gold gekozen omdat ik die er geweldig uit vind zien dus aan de andere kant zou bijvoorbeeld de Spigen Ultra Hybrid ook een idee zijn omdat je dan de looks van de S6 behoudt. Echter, als ik t goed begrijp is de voorkant (dus t scherm) dan niet beschermd dus is het dan weer noodzakelijk een aparte screen protector erbij te kopen? Wat is nu een goede (de beste) cover of combinatie om zowel t scherm als de achterkant goed te beschermen? Iemand hier die de Spigen heeft en kan adviseren hoe t scherm te beschermen tegen krassen?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkan
Ha,

Ik ben er achter...Het spookt niet en ook mijn schoonmoeder blijkt er niets mee te maken te hebben.
Of er moeten meerdere schoonmoeders rondspoken...
Op deze review van de Samsung lader : http://www.androidcentral...msung-qi-wireless-charger ...

...vond ik o.a. onderstaande alinea
<knip>
Unless the charger is on a perfectly-flat table (our best guess is your tables aren't) that's never touched or walked near, you'll have to be careful about how you place the phone to keep it from sliding off. If you're smart about it you let the camera pod on the back rest up against the edge to keep the phone on its spot, but more than a few times we found the GS6 had slid off of its charger while we were away. The Galaxy S6 kept itself stuck a bit more consistently on larger flat chargers like the TYLT Vu Solo (which is also about $10 cheaper), so we would've preferred if Samsung put a little more grip to the top of its offering.
<plak>

Het artikel heeft het ook over het feit dat de rubber ring op de lader niet voldoende grip heeft op glas (en dus op mijn S6 Edge). Ik moet dus echt op zoek naar iets anders....

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies de reden dat ik een andere wireless charger heb besteld. De rubberen ring op de samsung lader doet z'n werk eigenlijk niet goed...veel te slippery. Al blijft mijn S6 wel gewoon op de lader liggen...kortom een vlakke tafel en/of geen spook-schoonmoeders ;)

Ik zal laten weten hoe de nieuwe charger bevalt...

[ Voor 73% gewijzigd door dafmay op 22-05-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Zojuist de Ikea lader gehaald. Het is toch de houten versie geworden. De witte bleek helemaal van plastic te zijn en voelde heel goedkoop en licht aan. De houten, die de zelfde prijs van 34,95 heeft als de witte, is zwaarder en voelt gewoon veel degelijker aan en is mooier qua afwerking.

De accu van m'n S6 staat sinds gisterochtend 7:00 uur tot op dit moment nog op 58%, dus ben benieuwd wanneer ik hem op de lader kan leggen. Ik wil de accu eerst een paar volledige laad/ontlaad cycli geven om deze goed in te trainen.

Maar ik ben buitengewoon tevreden over de accuduur van de S6. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:49
De accu van m'n S6 staat sinds gisterochtend 7:00 uur tot op dit moment nog op 58%, dus ben benieuwd wanneer ik hem op de lader kan leggen. Ik wil de accu eerst een paar volledige laad/ontlaad cycli geven om deze goed in te trainen.
Dit is imho compleet nutteloos daar het li-ion batterijen zijn, beter is die rond de 40 à 50% terug op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
RigolleM schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:42:
[...]

Dit is imho compleet nutteloos daar het li-ion batterijen zijn, beter is die rond de 40 à 50% terug op te laden.
Voor normaal gebruik klopt dit inderdaad. Maar bij een nieuwe batterij is het raadzaam een paar laadcycli uit te voeren zodat het bms (batterij management systeem) de optimale gebruiksduur kan bepalen. Dit wordt ook wel het "intrainen" van een batterij genoemd. Dat betekent echter niet dat je hem op 0% leeg moet trekken. Het leegtrekken van een Li-Ion is desastreus en kunnen de cellen onherstelbaar beschadigen. Maar doorgaans kan een Li-Ion nooit leeggetrokken worden omdat de electronica en het bms dat voorkomt.

De telefoon waarschuwt doorgaans ruim op tijd om hem aan de lader te leggen. Het is aan te raden de eerste twee 'a drie keer een nieuwe telefoon (of nieuwe batterij for that matter) dusdanig "leeg" te gebruiken tot dat deze met de melding komt 'ie aan de lader wil.

Daarna maakt het niet meer uit, maar is je batterij wel in topconditie. Zelfde geldt voor laptops, elektrische fietsen e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Heb dus deze bikemount besteld en ondertussen binnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ibikeconsole.com/cfolder/iBikeConsole/Library/Tree/MasterData2013/Smart_Mounts/BikeConsole_for_Samsung/GS6_01.jpg

Duur, maar zeer degelijk en mooie uitstraling. Zat vanmiddag nog geen minuut op een terras voordat iemand vroeg "welk merk dat was". :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

jringel77 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:50:
[...]

Vandaag binnengekomen! Ongeveer 1 week verzendtijd.

Hier een foto van het complete setje:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2aifotz.jpg

Later zal ik hier eens vertellen hoe dit mij bevalt. De S6 laad prima hierop en met dit mooie weer van vandaag is het super handig voor buiten ;)

Hier besteld: http://www.fonesalesman.c...ads/products/qistone-plus

(Helaas staat deze draadloze oplader niet in de pricewatch, is er een mogelijkheid om dit product wel in de pricewatch te krijgen zodat ik er een review van kan maken? Alvast bedankt)

[ Voor 13% gewijzigd door Tammesp op 22-05-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Best wel grappig, een wireless lader die op een wireless lader ligt. Maar volledig wireless, dat wel. Mooi dingetje ook in de vorm van een kei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
Tammesp schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:30:
[...]

Vandaag binnengekomen! Ongeveer 1 week verzendtijd.

Hier een foto van het complete setje:

[afbeelding]

Later zal ik hier eens vertellen hoe dit mij bevalt. De S6 laad prima hierop en met dit mooie weer van vandaag is het super handig voor buiten ;)

Hier besteld: http://www.fonesalesman.c...ads/products/qistone-plus

(Helaas staat deze draadloze oplader niet in de pricewatch, is er een mogelijkheid om dit product wel in de pricewatch te krijgen zodat ik er een review van kan maken? Alvast bedankt)
Nice man! Ziet er goed uit! Enigszins jaloers haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Idd erg mooi...
Maar 60 Euro vind ik wel prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
JohnnyV76 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:30:
Waaa... sinds gister in t bezit van een S6 maar ben de weg kwijt als t gaat om t kiezen van een geschikte cover. Mijn oog was gevallen op de S-view cover (linkje) maar nu lees ik weer dat deze krassen op je scherm kunnen veroorzaken. Ik heb de S6 gold gekozen omdat ik die er geweldig uit vind zien dus aan de andere kant zou bijvoorbeeld de Spigen Ultra Hybrid ook een idee zijn omdat je dan de looks van de S6 behoudt. Echter, als ik t goed begrijp is de voorkant (dus t scherm) dan niet beschermd dus is het dan weer noodzakelijk een aparte screen protector erbij te kopen? Wat is nu een goede (de beste) cover of combinatie om zowel t scherm als de achterkant goed te beschermen? Iemand hier die de Spigen heeft en kan adviseren hoe t scherm te beschermen tegen krassen?
In plaats van de Spigen kun je ook voor de Ringke Fusion gaan (zie een aantal posts terug). Deze zou nog beter om de S6 aansluiten en is nog goedkoper ook. Ik heb deze inmiddels in gebruik met mijn witte S6, en bevalt heel goed. Een groot voordeel is dat de camera nu mooi vlak ligt. De hoeken zijn extra beschermd doordat ze heel iets hoger liggen. Hier is goed over nagedacht.

Over het scherm zou ik me niet druk maken, ik heb altijd gewone cases zonder screenprotectors oid gebruikt op mijn drie jaar oude Galaxy R en heb er nog geen enkel krasje op zitten en ik vraag me af of dat wel Gorilla glas is. Die telefoon heb ik overal in gebruikt: broekzak, jaszak, in herentasjes, noem maar op. De covers zijn voor mij puur bedoeld om valschade te voorkomen en als je geen sleutels, muntgeld, zakmessen, e.d. in je (broek)zak naast je foon legt hoef je je over krassen geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Over het scherm zou ik me niet druk maken, ik heb altijd gewone cases zonder screenprotectors oid gebruikt op mijn drie jaar oude Galaxy R en heb er nog geen enkel krasje op zitten en ik vraag me af of dat wel Gorilla glas is. Die telefoon heb ik overal in gebruikt: broekzak, jaszak, in herentasjes, noem maar op. De covers zijn voor mij puur bedoeld om valschade te voorkomen en als je geen sleutels, muntgeld, zakmessen, e.d. in je (broek)zak naast je foon legt hoef je je over krassen geen zorgen te maken.
Ik maak gebruik van de Ringke SLIM en sluit nog meer aan dan de FUSION. Een zeer minimalistische doorzichtige cover! Doch gebruik ik een screen protector, ééntje van Spigen Crystal Clear. Je moet al goed kijken om te zien dat er ééntje op ligt ;-)

Het Gorilla glas is niet bullet proof, ik heb er al meer dan één gebroken gezien en sommigen met allerlei schade (krassen, putjes, ...), een beetje bescherming kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
RigolleM schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:02:
[...]
Ik maak gebruik van de Ringke SLIM en sluit nog meer aan dan de FUSION. Een zeer minimalistische doorzichtige cover! Doch gebruik ik een screen protector, ééntje van Spigen Crystal Clear. Je moet al goed kijken om te zien dat er ééntje op ligt ;-)

Het Gorilla glas is niet bullet proof, ik heb er al meer dan één gebroken gezien en sommigen met allerlei schade (krassen, putjes, ...), een beetje bescherming kan geen kwaad.
Die Ringke SLIM case is inderdaad ook heel mooi en is inderdaad net wat dunner. Maar ik vind de gewone al dun genoeg, maar ben wel verzekerd van goede bescherming en hij houdt gewoon erg lekker vast en blijft het design van de telefoon voldoende behouden.

Met een screenprotector voorkom je geen breuk- of valschade maar is puur om krassen te voorkomen.
Echter snap ik niet hoe je er krassen op zou moeten krijgen als je de telefoon normaal gebruikt en in je (broek)zak stopt zonder harde voorwerpen als bovengenoemde zaken. Krassen is iets wat je zelf in de hand hebt, vallen niet en is op te vangen door het gebruik van een cover. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Met een screenprotector voorkom je geen breuk- of valschade maar is puur om krassen te voorkomen.
Echter snap ik niet hoe je er krassen op zou moeten krijgen als je de telefoon normaal gebruikt en in je (broek)zak stopt zonder harde voorwerpen als bovengenoemde zaken. Krassen is iets wat je zelf in de hand hebt, vallen niet en is op te vangen door het gebruik van een cover. :)
Dat zeg ik ook niet, maar ik ben iets geruster met een screenprotector dan zonder. Ondertussen zitten 2 krassen op mijn screenprotector die anders in het scherm zouden gezeten hebben. Het is en blijft een gebruiksvoorwerp en een beetje extra bescherming kan geen kwaad ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Doet die ikea lader het ? Wil 'm ook halen voor me s6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vegetto1983 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:45:
Doet die ikea lader het ? Wil 'm ook halen voor me s6
Hoe bedoel je doet ie het...waarom zou ie het niet doen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Geen idee moet dat niet origineel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de s6 en heb er een Spigen slim armor bij gehaald. Alleen het plastic deel vind ik af doen aan de rest van de telefoon, en het is ook een stuk gladder dan het zwarte rubber. Dus nu de slim armor zonder plastic deel, en dat is eigenlijk best een leuke (en goede) bescherming :D

Ik zal later wat foto's posten

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Pas vanavond 21:30 uur is de batterij van mijn S6 op 5% gekomen na het bekijken van wat YouTube filmpjes. De foon is donderdagochtend 7:00 uur van de lader afgegaan. Alles bij elkaar heeft het dus zo'n vier dagen geduurd eer hij op de 5% is gekomen. Vind het echt klasse. Zojuist heb ik hem op de Ikea plaat gelegd en begon hij meteen met laden.

Ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
JazzySOB schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:37:
Pas vanavond 21:30 uur is de batterij van mijn S6 op 5% gekomen na het bekijken van wat YouTube filmpjes. De foon is donderdagochtend 7:00 uur van de lader afgegaan. Alles bij elkaar heeft het dus zo'n vier dagen geduurd eer hij op de 5% is gekomen. Vind het echt klasse. Zojuist heb ik hem op de Ikea plaat gelegd en begon hij meteen met laden.

Ben benieuwd! :)
Denk dat je bij deze een record gevestigd hebt. Nog nooit iemand eerder gehoord die 4 dagen zn mobiel kan gebruiken (hedendaagse telefoons). Of je hebt m amper gebruikt, of je hebt je mobiel regelmatig uit gezet, of je hebt er 1 met een productie"fout", waardoor je een super batterij hebt. ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Of weer de schoonmoeder... (die hem stiekem oplaadt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Monda schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:22:
[...]

Denk dat je bij deze een record gevestigd hebt. Nog nooit iemand eerder gehoord die 4 dagen zn mobiel kan gebruiken (hedendaagse telefoons). Of je hebt m amper gebruikt, of je hebt je mobiel regelmatig uit gezet, of je hebt er 1 met een productie"fout", waardoor je een super batterij hebt. ☺
Tja, toch is het zo.

Zoals ik al eerder opmerkte ben ik geen zware gebruiker en heeft de telefoon voornamelijk standby gestaan, maar heb er toch af en toe even op gekeken, paar korte gesprekken mee gevoerd en gewhatsapped. Qua SoT valt de S6 een beetje in de middenmoot volgens verschillende testen op YouTube dus dat is op zich niet bijzonder en zal hij bij heftig gebruik natuurlijk eerder leeg zijn. Maar voor mijn gebruik vind ik het toch erg goed.

Trouwens, het laden op de Ikea plaat gaat ook lekker snel. Rond 21:30 uur heb ik hem er opgelegd met 4% restlading in de batterij, even na 0:00 uur was het ledje groen en de batterij weer op 100%.

De Ikea plaat laadt hem dus op van nagenoeg leeg tot vol in ongeveer 2,5 uur. Geweldig snel dus! Dat betekent dus dat de Ikea plaat flink wat stroom kan leveren, er zit ook een behoorlijke adapter bij. Dikke aanrader dus die draadloze lader van Ikea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkan
dafmay schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 22:40:
[...]

En ? Heb je al een oordeel kunnen vormen ?

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvkan schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:16:
[...]
En ? Heb je al een oordeel kunnen vormen ?

Peter
Nee helaas nog niet ontvangen. maar dat ligt aan mijn werkadres, daar wordt de brievenbus niet iedere dag geleegd. Zodra ik de lader heb ontvangen en getest dan zal ik uiteraard even laten weten wat de bevindingen zijn...
JazzySOB schreef op maandag 25 mei 2015 @ 00:29:
[...]...

De Ikea plaat laadt hem dus op van nagenoeg leeg tot vol in ongeveer 2,5 uur. Geweldig snel dus! Dat betekent dus dat de Ikea plaat flink wat stroom kan leveren, er zit ook een behoorlijke adapter bij. Dikke aanrader dus die draadloze lader van Ikea.
Klinkt goed. Is dezelfde laadtijd als de Samsung wireless charger. Ik vind het ook prima voor het extra gemak dat je hebt van het toestel gewoon neer te kunnen leggen...ideaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens vannacht het toestel op de wireless charger gelaten om te zien of deze de telefoon steeds bijlaadt en inderdaad vanochtend was de batterij netjes 100% vol.

In tegenstelling tot sommige berichten lijkt dit dus prima te werken. De lader doet dit prima.
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste