Oké top ninasky thnx!ninasky11 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 18:21:
[...]
Heb maar op eigen initiatief verschillende versies op eBay en Alibaba besteld. Verwacht de eerste volgende week al binnen. Prijzen varieren van 2 tot 5 $.
Ben toevallig nog in centrum bij ons in de telefoonwinkel wezen zoeken, maar man man man wat een stelletje afzetters. Hebben precies hetzelfde die ze op eBay verkopen voor € 15 staan. Ik begrijp dat ze natuurlijk winst willen maken maar toch geen 13 euro![]()
Ik heb wel specifiek naar versies gezocht met compleet *ovaal* uitgesneden thuisknoop, die niet helemaal uitgesneden vind ik maar niet mooi ogen.
Als ik ze binnen heb gekregen zal ik wat gebruikers-ervaringen/foto's erop zetten.
Als je tot die tijd nog niks hebt kun je paar van mij voor een prikkie overnemen
Ben erg benieuwd! Ik had ook bij wat NL shops online gekeken, maar idd belachelijk duur! Covers overigens net zo! Heb totaal geen ervaring met ebay/Amazon etc, dus wacht t graag even af. Ik denk wel dat ik alvast een cover aanschaf voor de zekerheid. Denk dat t een Spigen Ultra Hibrid (schoonheid van toestel blijft maximaal zichtbaar) of Neo Hibrid (slank en wat meer bescherming) wordt.
PSN: Mondaatje