Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:49
ninasky11 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 18:21:
[...]

Heb maar op eigen initiatief verschillende versies op eBay en Alibaba besteld. Verwacht de eerste volgende week al binnen. Prijzen varieren van 2 tot 5 $.
Ben toevallig nog in centrum bij ons in de telefoonwinkel wezen zoeken, maar man man man wat een stelletje afzetters. Hebben precies hetzelfde die ze op eBay verkopen voor € 15 staan. Ik begrijp dat ze natuurlijk winst willen maken maar toch geen 13 euro 8)7

Ik heb wel specifiek naar versies gezocht met compleet *ovaal* uitgesneden thuisknoop, die niet helemaal uitgesneden vind ik maar niet mooi ogen.

Als ik ze binnen heb gekregen zal ik wat gebruikers-ervaringen/foto's erop zetten.

Als je tot die tijd nog niks hebt kun je paar van mij voor een prikkie overnemen :D
Oké top ninasky thnx!
Ben erg benieuwd! Ik had ook bij wat NL shops online gekeken, maar idd belachelijk duur! Covers overigens net zo! Heb totaal geen ervaring met ebay/Amazon etc, dus wacht t graag even af. Ik denk wel dat ik alvast een cover aanschaf voor de zekerheid. Denk dat t een Spigen Ultra Hibrid (schoonheid van toestel blijft maximaal zichtbaar) of Neo Hibrid (slank en wat meer bescherming) wordt.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
pappaleone schreef op donderdag 30 april 2015 @ 23:01:
[...]

Hier ook vandaag binnengekomen zwarte versie, wel raar ik heb helemaal geen mail gehad. Lag vandaag in de brievenbus. Anderhalve week geleden kreeg ik een mail, dat alles in goede orde was ontvangen en dat ik binnen 8 weken de lader zou ontvangen heel snel dus. :)
Krijgt je die door de brievenbus?
Heb namelijk een pakketje gemist van DHL of Fed Ex (vergeten)
Geen idee wat...Wordt ander keer bezorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eek2nd schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 00:37:
[...]

Krijgt je die door de brievenbus?
Heb namelijk een pakketje gemist van DHL of Fed Ex (vergeten)
Geen idee wat...Wordt ander keer bezorgt.
yes bij ging hij door de brievenbus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Icic.. dan zal het wel wat anders zijn en mn wireless lader binnenkort op de mat vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312949

rejer schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:07:
Iemand die een goede leren wallet case weet te vinden waar veel pasjes in kunnen?
Een beetje zoals deze iphone case

Voor: http://ecx.images-amazon..../919RrxeWRJL._SL1500_.jpg
Binnen: http://ecx.images-amazon..../81OLg0zUW7L._SL1500_.jpg
Ik heb al jaren de cases van Case-Mate en die bevallen mij uitstekend.
Hieronder vind je een link nar dat Case-Mate hoesje wat bijna identiek is aan die van de I-Phone
https://www.telecomteleco...axy-s6-wallet-folio-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-05 10:42
Welke screen protectors en/of hoes gebruiken jullie als bescherming van jullie telefoon? Momenteel ben ik van plan om deze screen protector te kopen en als hoes ben ik van plan om deze aan te schaffen. Maar daar twijfel ik nog over, ik wil namelijk een hoes die de telefoon niet dikker maakt (aangezien het al een grote telefoon is) maar wel voldoende beschermd.

Is het trouwens nog mogelijk om een wireless charger gratis te krijgen op de Samsung site? Ik kan namelijk niet registreren terwijl het nog niet 9 april is.

[ Voor 18% gewijzigd door Le Enfant! op 02-05-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-05 20:54
Anoniem: 312949 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:51:
[...]

Ik heb al jaren de cases van Case-Mate en die bevallen mij uitstekend.
Hieronder vind je een link nar dat Case-Mate hoesje wat bijna identiek is aan die van de I-Phone
https://www.telecomteleco...axy-s6-wallet-folio-black
Die is ook wel mooi ja,

Ik heb alleen http://www.amazon.es/gp/p...oh_aui_detailpage_o00_s00 al besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Le Enfant! schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 21:19:
Welke screen protectors en/of hoes gebruiken jullie als bescherming van jullie telefoon? Momenteel ben ik van plan om deze screen protector te kopen en als hoes ben ik van plan om deze aan te schaffen. Maar daar twijfel ik nog over, ik wil namelijk een hoes die de telefoon niet dikker maakt (aangezien het al een grote telefoon is) maar wel voldoende beschermd.

Is het trouwens nog mogelijk om een wireless charger gratis te krijgen op de Samsung site? Ik kan namelijk niet registreren terwijl het nog niet 9 april is.
Het is toch al lang 9 april geweest...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Monda schreef op zondag 03 mei 2015 @ 00:45:
[...]

Aktie is verlengd tot eind mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Oh echt. Dan ga ik ook ff checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Monda schreef op zondag 03 mei 2015 @ 00:57:
Oh echt. Dan ga ik ook ff checken!
Hier is de link tot 31 mei
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/ :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-05 10:42
Monda schreef op zondag 03 mei 2015 @ 00:45:
[...]

Nu doe ik het alweer. Ik was even vergeten dat we inmiddels mei zijn, maar gelukkig de link gezien om deze alsnog te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Le Enfant! schreef op zondag 03 mei 2015 @ 01:24:
[...]

Nu doe ik het alweer. Ik was even vergeten dat we inmiddels mei zijn, maar gelukkig de link gezien om deze alsnog te bestellen.
Haha idd. Ik net helemaal invullen (ging 2x fout dus moest opnieuw). Zag ik dat je voor 9 april wel gepre-registeerd moest hebben voor een unieke promotiecode... Ik heb m pas 30 april gekocht, dus neem aan dat t voor mij geen zin heeft, aangezien ik dus geen promotiecode heb... 😦

Edit: iemand toevallig nog een ongebruikte code over? 😅

[ Voor 5% gewijzigd door Monda op 03-05-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-05 11:15
Monda schreef op zondag 03 mei 2015 @ 01:56:
[...]

Edit: iemand toevallig nog een ongebruikte code over? 😅
Toevallig ik nog 1
PM me als je nog niks hebt gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattejong
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-02 13:32
ninasky11 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:06:
[...]

Toevallig ik nog 1
Indien Monda de code niet meer nodig heeft zou ik deze graag hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
rattejong schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:15:
[...]

Indien Monda de code niet meer nodig heeft zou ik deze graag hebben. :)
Thnx rattejong! Maar ik heb er net 1 gekregen van rick85. Heb m net ingevoerd, dus die van ninasky11 is je van harte gegund!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
ninasky11 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:06:
[...]

Toevallig ik nog 1
Thnx voor t aanbod ninasky11! Om nog even terug te komen op de cover en tempered glass: ik heb beiden even besteld op aliexpress. Kost geen reet dus verwacht er niet veel van maar wie weet.

Cover (€2,55): http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail

Tempered glass (€1,77): http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-03 10:42
Ik heb dit hoesje besteld en van de week ontvangen. Het lijkt echt leer te zijn en zo niet is het heel goed namaak spul. Had al een zwarte nep leer, ook via AliExpress, maar vond deze mooier bij m'n gouden S6 pasen dus heb deze ook nog besteld. Ik ben er erg blij mee want hij ziet er echt netjes uit!

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik heb net een S6 besteld via Belsimpel, daar staat dat ik er een powebank bij krijg. Kan iemand mij de specificaties doorgeven van deze powerbank? Ik kan het namelijk nergens vinden.

Overigens voor geïntresseerde; echt een top aanbieding bij hollandsnieuwe: http://www.belsimpel.nl/S...onnement#aanb_24974_24168

Koningsdag aanbieding, loopt nog steeds. Over een termijn van 24 maanden betaal je dan 909 euro. Als je een toestelprijs van 700 euro in acht neemt betaal je voor de 1500 min/MB/sms nog maar 209 euro. (7,80 per maand)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 10:52
Ik heb de QI laders van DX binnen maar ik ben er niet echt heel happy mee. Door een samsung flip wallet laad ie helaas niet op. http://www.dx.com/p/qi-x5...black-298118#.VUkkB0ZeOUk

Helaas was ik ook te laat met registeren, als iemand nog een code over heeft houd ik me aanbevolen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:15
Ik heb de QI Infinity Power Wireless charger op mijn nachtkastje staan, gedaan met prullen met de USB connector in de donker. Werkt nog prima met Samsung Cover en Back screen protector.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/31XfLNRR1IL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 670894

Moet je perse de S6 via de site van Samsung gekocht hebben voor 9 april om in aanmerking te komen voor de draadloze oplader? Zoja, balen. Heb hem van de week bij MM gekocht.

Iemand misschien nog een code over die hem niet nodig heeft, zou leuk zijn? :)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 17:36
Anoniem: 670894 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:40:
Moet je perse de S6 via de site van Samsung gekocht hebben voor 9 april om in aanmerking te komen voor de draadloze oplader? Zoja, balen. Heb hem van de week bij MM gekocht.
Nee hoor. Maar je moet wel aan kunnen tonen dat je de S6 voor die datum gekocht hebt. Gewoon factuurtje uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 670894

Ryan_ schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:41:
[...]

Nee hoor. Maar je moet wel aan kunnen tonen dat je de S6 voor die datum gekocht hebt. Gewoon factuurtje uploaden.
Duidelijk verhaal. Wacht het nog even af of iemand een code over heeft, dan kom ik hier weer om advies vragen mocht ik er niet uitkomen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 670894 op 06-05-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-05 17:22
rickyy schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:41:
Ik heb net een S6 besteld via Belsimpel, daar staat dat ik er een powebank bij krijg. Kan iemand mij de specificaties doorgeven van deze powerbank? Ik kan het namelijk nergens vinden.

Overigens voor geïntresseerde; echt een top aanbieding bij hollandsnieuwe: http://www.belsimpel.nl/S...onnement#aanb_24974_24168

Koningsdag aanbieding, loopt nog steeds. Over een termijn van 24 maanden betaal je dan 909 euro. Als je een toestelprijs van 700 euro in acht neemt betaal je voor de 1500 min/MB/sms nog maar 209 euro. (7,80 per maand)
Dat is de PB2600 RealPower Powerbank 2600.

Ik heb van de actie gebruik gemaakt die jij linkt. Prima actie mits je geen behoefte hebt aan 4G zoals ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zojuist de Brodit passieve houder binnen gekregen van Broditcenter.nl, maar helaas beweegt mijn S6 in deze houder. Is naast mijn melding al meer meldingen van gemaakt bij Broditcenter.nl, dus even wachten met daar bestellen tot er een oplossing is.

Daarnaast ben ik ook geïnteresseerd in zo'n promotiecode voor een gratis wireless charger, maar MisterMarc1908 eerst natuurlijk.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-05 10:16
Is er al iets bekent of er een officiële car kit beschikbaar komt voor de S6 Edge? Ik ben aan het zoeken maar kan eigenlijk niks vinden. Zou wel makkelijk zijn, heb er ook eentje voor mijn HTC One M8 nu (krijg vandaag de S6 Edge binnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-E
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-03 14:50
Heeft er iemand nog toevallig een code over voor de wireless charger? Ik ben die van mij kwijtgeraakt in mijn junkmail waarschijnlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Aukey 10 000mAh External Battery Quick Charger aangeschaft, en deze heeft ook een snellader (Qualcomm) om snel bij te laden zonder stekker in de buurt ;-)

Afbeeldingslocatie: http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/large_wm_blw/public/article_images/2015/03/aukey-quick-charge-battery-1.jpg?itok=dDX1n_wc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
RigolleM schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:46:
Aukey 10 000mAh External Battery Quick Charger aangeschaft, en deze heeft ook een snellader (Qualcomm) om snel bij te laden zonder stekker in de buurt ;-)

[afbeelding]
Waar heb je die besteld? Ik had er eerder naar gezocht, kon toen alleen maar Amerikaanse sites vinden en overal was ie uitverkocht.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Waar heb je die besteld? Ik had er eerder naar gezocht, kon toen alleen maar Amerikaanse sites vinden en overal was ie uitverkocht.
Amazon.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
Ah thanks, paar weken geleden hadden ze 'm nog niet. Nog best prijzig met verzending naar Nederland (34,72 euro), nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

speedyjules07 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:27:
[...]

Ah thanks, paar weken geleden hadden ze 'm nog niet. Nog best prijzig met verzending naar Nederland (34,72 euro), nog even afwachten.
Wat is er zo bijzonder aan die Aukey? Design is 1op1 kopie van de Xiaomi 10.000mah. (die ook 2.1A output heeft). De snellaad functie zit ingebouwd in je toestel, mijn Honor 6+ zit ook binnen 30min op 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04:42
Heb zelf een Qi lader van Aliexpress besteld voor 6euro en die werkt perfect. Ook een cover voor 2euro die perfect past. Blijf het absurd om te zien welke prijzen er gevraagd worden voor cases en covers. De marge daarop zal wel gigantisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg van Coolblue bij mijn S6 gratis deze powerbank :

http://www.audiostreamers...0801.636198247.1430914548

Heeft ook snellaad functie...althans laadt even snel op als met de snellader van Samsung.

Uiteraard heeft deze slechts 2.600 mAh capaciteit.

Moet zeggen de prijs van de Aukey voor 10.000mAh is dan wel zeer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
Kenzi schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:43:
[...]

Wat is er zo bijzonder aan die Aukey? Design is 1op1 kopie van de Xiaomi 10.000mah. (die ook 2.1A output heeft). De snellaad functie zit ingebouwd in je toestel, mijn Honor 6+ zit ook binnen 30min op 50%.
Hmmm de Xiaomi heb ik al, lijkt er inderdaad precies op, toch maar even testen straks 8)7

Ik las al eerder over de Aukey, Quick Charge 2.0 werd zo specifiek geprezen dat ik dacht dat het wel sneller zou zijn t.o.v. de Xiaomi.
dafmay schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:53:
Moet zeggen de prijs van de Aukey voor 10.000mAh is dat wel zeer goed!
Als de Xiaomi inderdaad precies hetzelfde is als de Aukey dan is de Aukey bijzonder duur. De Xiaomi lader heb ik een half jaar geleden voor 17 euro inclusief verzending gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

speedyjules07 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:58:
[...]

Hmmm de Xiaomi heb ik al, lijkt er inderdaad precies op, toch maar even testen straks 8)7

Ik las al eerder over de Aukey, Quick Charge 2.0 werd zo specifiek geprezen dat ik dacht dat het wel sneller zou zijn t.o.v. de Xiaomi.

[...]

Als de Xiaomi inderdaad precies hetzelfde is als de Aukey dan is de Aukey bijzonder duur. De Xiaomi lader heb ik een half jaar geleden voor 17 euro inclusief verzending gekocht.
De Xiaomi kan sneller als je niet het bijgesloten kabeltje gebruikt maar de goede kabel (tot voor kort zou ik zeggen Nillkin 2A maar of ik sloop die dingen of de microusb connectoren zijn gewoon niet zo goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:53:
Moet zeggen de prijs van de Aukey voor 10.000mAh is dan wel zeer goed!
[...]

Mijn vergelijking was met de Xtorm powerbank (2.600mAh) !

[ Voor 21% gewijzigd door dafmay op 07-05-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
De Quickcharge support is niet enkel aanwezig op het toestel maar ook op de lader. Als de lader geen Qualcomm Quickcharge 2.0 ondersteunt dan wordt het toestel 'gewoon' opgeladen, met een 2.1A lader gaat het inderdaad sneller dan een gewone 1A lader. Hier een YT filmpje die dit illustreert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
dafmay schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:33:
[...]

Mijn vergelijking was met de Xtorm powerbank (2.600mAh) !
Ah excuus, dat is inderdaad dan zeer goed ;)
RigolleM schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:56:
De Quickcharge support is niet enkel aanwezig op het toestel maar ook op de lader. Als de lader geen Qualcomm Quickcharge 2.0 ondersteunt dan wordt het toestel 'gewoon' opgeladen, met een 2.1A lader gaat het inderdaad sneller dan een gewone 1A lader. Hier een YT filmpje die dit illustreert.
M.a.w. de Aukey zal wel degelijk sneller zijn dan de standaard Xiaomi 2.1A lader wegens Qualcomm Quick Charge, ondanks dat de output hetzelfde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
M.a.w. de Aukey zal wel degelijk sneller zijn dan de standaard Xiaomi 2.1A lader wegens Qualcomm Quick Charge, ondanks dat de output hetzelfde is?
Net zoals het YT filmpje illustreert, ja dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
RigolleM schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:46:

[afbeelding]
RigolleM schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:56:
"Developed by Qualcomm, the proprietary technology solution is built into devices powered by Qualcomm® SnapdragonTM processors, including the 200, 400, 600 and latest 800 series (including 810). With a compatible phone, laboratory tests show that Quick ChargeTM can charge a typical 3300mAh mobile battery from empty to 60%-75% in as little as 30 minutes".

Goh...in de S6/S6 Edge zit alleen geen Qualcomm....Dus je hebt jezelf blij gemaakt met een mug ipv een olifant.

[ Voor 23% gewijzigd door bvbal79 op 07-05-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Goh...in de S6/S6 Edge zit alleen geen Qualcomm....Dus je hebt jezelf blij gemaakt met een mug ipv een olifant.
The Galaxy S6 retains the same fast charge protocol as the Note 4, which seems to be QC 2.0 as the AC adapter negotiates fast charging with phones like the LG G Flex 2 and One M8. -> bron

Ik heb toevallig ook de Note 4 en die reageert identiek als de S6, dus op één of andere manier werd de Qualcomm technologie overgenomen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
[...]

[...]
Toch maar even de Xiaomi getest met drie verschillende micro usb kabels, inclusief de meegeleverde S6 kabel, maar het wil met geen mogelijkheid lukken om hem te laten snelladen. Bij alle drie de kabels krijg ik gewoon "cable charging" te zien waarbij het 1 uur en 8 minuten zou duren van 37% naar 100%. Bij de meegeleverde Samsung charger komt er wel "fast charging" in beeld en zou het 1 uur duren van 37% naar 100%. Eigenlijk geen groot verschil. Het klopt ook wel redelijk dat de Xiaomi tussen normaal laden en snel laden in zit.

Ik denk dan ook dat het voordeel qua snelheid met de Aukey ten opzichte van de Xiaomi eerder valt te behalen wanneer het toestel bijna leeg is, waarbij het laden van de eerste 50% een stuk sneller gaat dan de laatste 50%. Toch zijn dat wel de momenten dat je naar een Powerbank grijpt.

[ Voor 5% gewijzigd door speedyjules07 op 08-05-2015 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishal_d
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-05 23:29
Iemand die nog zo'n actiecode heeft? Wil ook graag de qi charger van samsung :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
De Anker 2nd Gen Astro E5 16000mAh lijkt mij ook wel een goede keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridefire
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ook net een Galaxy S6 en ook de wireless charger misgelopen :/
Mocht iemand nog een code/charger hebben...

Nog tips voor een screenprotector?
Wat van screenprotector is handiger? tempered glass of een standaard plastic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forum026
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12-2022
Zojuist knoop doorgehakt en de S6 besteld.
Lees op internet dat ik de wireless charger misloop.

Hou me aanbevolen als iemand een promocode voor me heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-05 15:00
JanAd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:34:
Moest iemand nog een wallet case zoeken, ik heb deze besteld:
http://www.amazon.co.uk/g...oh_aui_detailpage_o00_s00

De andere Spigen case die ik al heb valt me wat tegen (de bescherming is ok, maar de plastiek achterkant bevalt me niet) , dus die verkoop ik wss door. De Verus case is nooit aangekomen, dus daar is nu een claim ingediend om m'n geld terug te krijgen. De Etsy hou ik nog altijd voor thuis gebruik. :)
Ook mooie cases van Sena, altijd goed bevallen. Helaas alleen nog pre order (en mogelijke tax).

http://www.senacases.com/...raslim-samsung-galaxy-s6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
Iemand tips/aanbevelingen voor een ultra dun hoesje voor de standaard s6.

Voor max 10eu en van dat tpu materiaal, dus niet silicone flexible maar ook niet keihard.

Heb in het verleden namelijk met andere modellen toch vaak eerst een miskoop gedaan waarbij de afwerking niet goed was en toch dikker blijkt te zijn dan geadverteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-05 13:57
De Orzly Flexislim misschien? Is niet keihard, maar ook geen zacht siliconen-achtig materiaal en extreem dun. Ik heb de lichte en donkere versie gekocht, vind de donkere prachtig staan op een gouden S6. De witte niet, dus die heb ik over. :)

M'n S6 is voor reparatie weg, dus ik kan nog even geen foto voor je maken.

[ Voor 11% gewijzigd door _gibeon_ op 09-05-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Is deze echt 0.35mm dun?

Wat ik trouwens nog vergeten was te vermelden is dat het hoesje bescherming moet hebben over de gehele metalen rand. Sommige hebben aan de bovenkant en onderkant een uitgesneden gedeelte. Dit vond ik bij mijn vorige telefoon (LG G2) niet fijn in de hand liggen en is toch een stukje kwetsbaarder.

@_gibeon_ ik zie dat die Orzly gelukkig geen uitsnedes heeft.

[ Voor 90% gewijzigd door crobo op 09-05-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Ringke Fusion kost £ 4,99 bij Amazon.co.uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03:36
Vandaag wireless charger gekregen van Samsung en ook de nieuwe versie omdat oude niet meer voorradig meer was.

Dus een leuke meevaller voor de mensen die pas laat hun S6/Edge hebben gekregen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Heb zelf een Orzly Flexislim (donkere variant op een Sapphire Black S6), bevalt goed en is erg dun. Ergens in dit topic stond een linkje naar Amazon.de waar hij voor 4 euro incl verzending te bestellen was. Weet niet of dat nog steeds geldt, maar voor dat geld is het een prima deal in ieder geval. Lekker minimalistisch :)
Excl verzendkosten, inclusief is hij bijna dubbel zo duur.

[ Voor 36% gewijzigd door MiBe op 09-05-2015 22:09 ]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Excl verzendkosten, inclusief is hij bijna dubbel zo duur.
Zelf halen is wat te duur :P
Heb een paar hoesjes besteld om te proberen en nog wat prullen dan valt de verzendingskost nog heel goed mee.
Gisteren is mijn S6 tegen de grond geknald en de Ringke heeft de schokken opgevangen, en mijn S6 heeft het overleefd.

[ Voor 21% gewijzigd door RigolleM op 10-05-2015 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridefire
  • Niet online
Gisteren bij een telecom zaak een tempered glass screen protector laten plaatsen.
leek mij handig aangezien ik er geen held in ben en er zo garantie op heb.
en daar gaan we... nu heb ik het idee dat die niet goed geplaatst is...
ik heb namelijk rondom een lichte rand alsof de screenprotector daar geen contact maakt.
ook heb ik aan beide zijden van het scherm een wat lijkt op een dunne vochtige streep? Of moet dat nog drogen oid?

Nou heb ik hier geen ervaring mee maar dit lijkt mij niet zo te horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
@ridwfire

Als ik het goed heb noemen ze dat ook wel "halo" effect. Ik heb op XDA gelezen dat veel s6 gebruikers daar last van hebben. Dit komt waarschijnlijk omdat het beeldsherm schuin afloopt. Voor het blote oog (bijna) niet waar te nemen maar hij loopt blijkbaar toch echt schuin anders zou je dat effect niet krijgen.

Enige oplossing is denk een traditionele (plastice) screenprotector nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door crobo op 10-05-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridefire
  • Niet online
*

[ Voor 100% gewijzigd door ridefire op 15-09-2020 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-05 11:15
ridefire schreef op zondag 10 mei 2015 @ 14:05:
Gisteren bij een telecom zaak een tempered glass screen protector laten plaatsen.
leek mij handig aangezien ik er geen held in ben en er zo garantie op heb.
en daar gaan we... nu heb ik het idee dat die niet goed geplaatst is...
ik heb namelijk rondom een lichte rand alsof de screenprotector daar geen contact maakt.
ook heb ik aan beide zijden van het scherm een wat lijkt op een dunne vochtige streep? Of moet dat nog drogen oid?

Nou heb ik hier geen ervaring mee maar dit lijkt mij niet zo te horen?
Heb er al 2 geprobeerd maar het resultaat is hetzelfde helaas:

http://i.imgur.com/mYnGh5Y.jpg

Denk ook dat het door de kleur van de telefoon zelf komt. Als je op internet rondkijkt zie je dat dit verschijnsel bij de witte versie veel minder opvalt.

Ben vervolgens op deze screenprotector uitgekomen : Nillkin Amazing CP+

http://www.aliexpress.com...film-for/32341926166.html
Als ik reviews moet geloven doet deze wel het hele scherm bedekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 16:59
Gisteren de Spigen screenprotector geplaatst op mijn s6 edge. Die past prima en ligt ook mooi strak op het scherm. Hij is ook gebogen, dus geen naar randje op het scherm, waar de screenprotector ophoudt :)

Bij spigen.de voor 16 euro te bestellen.

Verder heb ik een muvit flipcover, maar die bevalt me minder goed dan de muvit flipcover op mijn werktelefoon (iphone 5). Veel slapper. Dus ik houd mijn ogen nog even open voor een betere :)

Het is misschien wat bedelen, maar mocht iemand nog een promotiecode voor een qi-lader van samsung over hebben, houd ik me aanbevolen :)
Ik heb er niet eentje aangevraagd, omdat ik dacht buiten de actieperiode te gaan vallen, maar het is allemaal wat sneller gegaan dan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-05 20:49

JanAd

Wind’s howling

forum026 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 23:29:
Zojuist knoop doorgehakt en de S6 besteld.
Lees op internet dat ik de wireless charger misloop.

Hou me aanbevolen als iemand een promocode voor me heeft.
Ik heb 2 wireless chargers van Samsung zelf, 1 gratis en 1 gekocht maar ik gebruik ze enkel als 'onderlegger' en 'kabelhouder'. Ik versteek telkens het kabeltje omdat de S6 dan gewoon 2x sneller oplaad... Leuke gimmick, maar ik gebruik het in praktijk dus gewoon nooit.

Ik kom trouwens goed rond met de batterij, zeer tevreden over.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JanAd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:14:
[...]

Ik heb 2 wireless chargers van Samsung zelf, 1 gratis en 1 gekocht maar ik gebruik ze enkel als 'onderlegger' en 'kabelhouder'. Ik versteek telkens het kabeltje omdat de S6 dan gewoon 2x sneller oplaad... Leuke gimmick, maar ik gebruik het in praktijk dus gewoon nooit.

Ik kom trouwens goed rond met de batterij, zeer tevreden over.
Ik vind de wireless charger juist erg handig. Telefoon neerleggen en opladen maar. Ja laden duurt langer (maar toch vrij vlot). Je legt de telefoon toch altijd al neer, dus kun je net zo goed de 'onderlegger' gebruiken :P Beetje bijladen zo af en toe....prima! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Tja, ik moet toegeven dat ik wat schrik heb voor dat in 'beetjes' bijladen en de gevolgen ervan voor de batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
JanAd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:23:
Tja, ik moet toegeven dat ik wat schrik heb voor dat in 'beetjes' bijladen en de gevolgen ervan voor de batterij...
Volgens mij is het beter om vaak van 90 naar 100% te laden dan 1x van 10 naar 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep is algemeen bekend dat voor dit type accu vaak kort bijladen prima is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ah, daar heb ik dan overgelezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-05 11:41

Tammesp

Next is now

Raymond schreef op maandag 11 mei 2015 @ 07:51:
Gisteren de Spigen screenprotector geplaatst op mijn s6 edge. Die past prima en ligt ook mooi strak op het scherm. Hij is ook gebogen, dus geen naar randje op het scherm, waar de screenprotector ophoudt :)

Bij spigen.de voor 16 euro te bestellen.

Verder heb ik een muvit flipcover, maar die bevalt me minder goed dan de muvit flipcover op mijn werktelefoon (iphone 5). Veel slapper. Dus ik houd mijn ogen nog even open voor een betere :)

Het is misschien wat bedelen, maar mocht iemand nog een promotiecode voor een qi-lader van samsung over hebben, houd ik me aanbevolen :)
Ik heb er niet eentje aangevraagd, omdat ik dacht buiten de actieperiode te gaan vallen, maar het is allemaal wat sneller gegaan dan gedacht.
Is de screenprotecter van echt glas? En komen er niet snel krassen op?

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Waarom zou je überhaupt een screenprotector gebruiken?
Het is al gorilla glas.
En volgens vele YouTube filmpjes voor en achterkant niet te bekrassen. De zijkant daarentegen........
Mijn oude htc one scherm met gorilla glas na 2 jaar nog geheel krasvrij.

[ Voor 52% gewijzigd door Gratje op 11-05-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Tammesp schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:44:
[...]

Is de screenprotecter van echt glas? En komen er niet snel krassen op?
Nee, niet van glas. Ik heb dat vorig jaar geprobeerd en dat vond ik helemaal niks. Dus gewoon lekker een folie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Raymond schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:44:
[...]

Nee, niet van glas. Ik heb dat vorig jaar geprobeerd en dat vond ik helemaal niks. Dus gewoon lekker een folie :)
Ah oke. Deze heb jij niet dus; https://www.knaldeals.com...-s6-edge-sgp11537-1110872

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Die heeft niemand denk ik nog....staat nog pre order op spigen site. Maar ben zelf er ook benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridefire
  • Niet online
ninasky11 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 02:43:
[...]

Denk ook dat het door de kleur van de telefoon zelf komt. Als je op internet rondkijkt zie je dat dit verschijnsel bij de witte versie veel minder opvalt.

Achja, het werkt prima zo dus laat het voor nu mooi zitten :)

Afbeeldingslocatie: http://lghttp.16708.nexcesscdn.net/80849A/spigen/media/catalog/product/cache/1/base/260x260/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/6/s6_ta_title_gunmetal_4.jpg

Heb trouwens zelf een Spigen slim armor case besteld.
Wilde in eerste instantie een mooi dunne case maar bij nader inzien heb ik toch liever een case die ook wat bescherming biedt.
Lijkt mij ideaal, mooi tpu/siliconen binnenkant om schokken op te vangen en een buitenschaal van hard plastic die het solide aan laat voelen.
Ook zit er een kick stand op, handig voor de filmpjes :)
Ben benieuwd :P

[ Voor 13% gewijzigd door ridefire op 11-05-2015 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Die is het zeker wel :) da's een folie en geen glas :)

Bij spigen.de besteld voor €15,99 inc verzenden. Wel de paypal checkout gebruikt, want je kan geen account aanmaken voor een nl adres :)

Vond het wel jammer dat er een voor en achterkantje in zit, ik had liever twee voorkantjes gehad :)

Ik zie dat'ie nu op is: https://www.spigen.de/sam...-crystal-sgp11537/a-1835/

[ Voor 39% gewijzigd door Raymond op 11-05-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Raymond schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:16:
[...]

Bij spigen.de besteld voor €15,99 inc verzenden. Wel de paypal checkout gebruikt, want je kan geen account aanmaken voor een nl adres :)

Vond het wel jammer dat er een voor en achterkantje in zit, ik had liever twee voorkantjes gehad :)

Bedankt voor je info. Ik wil echter een echte glazen protector. Volgens mij moeilijk verkrijgbaar voor de edge...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
ridefire schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:11:
[...]

Achja, het werkt prima zo dus laat het voor nu mooi zitten :)

[afbeelding]

Heb trouwens zelf een Spigen slim armor case besteld.
Wilde in eerste instantie een mooi dunne case maar bij nader inzien heb ik toch liever een case die ook wat bescherming biedt.
Lijkt mij ideaal, mooi tpu/siliconen binnenkant om schokken op te vangen en een buitenschaal van hard plastic die het solide aan laat voelen.
Ook zit er een kick stand op, handig voor de filmpjes :)
Ben benieuwd :P
Ik ben er heel tevreden mee, erg solide. In het begin wel wennen, voelt een stuk groter en iets zwaarder, maar het werkt lekker en je hoeft minder bang te zijn als je hem een keer laat vallen. De kickstand is ook handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Zijn er losse folie/protectors 'films' te krijgen, enkel voor de achterzijde?
Ik heb in het verleden op m'n m8 een hele hoop schade gehad door stof dat tussen/in de Dotview-case en de phone was geraakt.
Ik merk nu bij m'n Spigen Wallet S case dat hier ook vuil tussen geraakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Raymond schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:16:
[...]

En dan bezorgen ze wel in NL? Dat wist ik niet, anders had ik vaker via die site besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-05 17:40

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Een vraagje over de wireless charger,

Mijn vriendin word gek van de ledjes van de wireless charger 's nachts.
Is het mogelijk deze uit te schakelen? Ik heb tot nu toe niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:02
ninasky11 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 02:43:
[...]

Die Nillikin is wel uitgebereid, als ik amazon mag geloven is er een folie voor de voorkant, achterkant en de camera. natuurlijk zijn die laatste 2 niet shattered glass.

Lieferumfang:
1 x 9H Hartglas Displayschutzfolie für Samsung Galaxy S6
1 x Galaxy S6-Kameralinsen Schutzfolie
1 x klare Schutzfolie für die Rückseite des Galaxy S6

Weinig reviews maar redelijk geprijsd. Zeker de prijs waard nu ik zelf 80+ euro moet betalen om het scherm van mijn s4 moet laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-04 14:32
WishmasterNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:36:
Een vraagje over de wireless charger,

Mijn vriendin word gek van de ledjes van de wireless charger 's nachts.
Is het mogelijk deze uit te schakelen? Ik heb tot nu toe niks gevonden.
Klik

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
bvbal79 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:10:
[...]

En dan bezorgen ze wel in NL? Dat wist ik niet, anders had ik vaker via die site besteld!
Yep en best snel ook :)
Was voor mij de eerste en enige bestelling, dus ik weet niet of het een toevalstreffer is, of dat het gewoon zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Gisteren de wireless charger van Samsung ontvangen (ronde model) maar ben er toch niet helemaal tevreden over. Mijn andere Qi-lader laadt hem gewoon tot 100% en houdt hem vervolgens ook op 100%, die van Samsung laadt hem tot 100% en stopt vervolgens met laden, met als gevolg dat de accu 's ochtends alweer de nodige procenten van zijn lading kwijt is. Zo stond hij vanochtend op 92% toen ik hem eraf haalde |:(

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Raymond schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:42:
[...]

Yep en best snel ook :)
Was voor mij de eerste en enige bestelling, dus ik weet niet of het een toevalstreffer is, of dat het gewoon zo werkt.
Ga ik daar ook bestellen. Een screenprotecter van glas voor de S6 edge is nauwlijks tot niet verkrijgbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 672782

Ik ben mijn promo code voor een wireless charger kwijt. Is er nog iemand die er een heeft? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 642536

Hi,

Post hier eigenlijk nooit wat, maar ben nu een paar dagen in het bezit van een prachtige zwarte S6 en wil er wel een toffe case bij. Nu heb ik deze op Etsy gezien: https://www.etsy.com/nl/s...are?ref=l2-shop-info-name

Iemand toevallig ervaring met deze verkoper/deze cases?

Wanneer je een vraag als deze stelt, kijk dan voor dat je dit doe even terug in het topic, dit hoesje is al een aantal keer besproken.

[ Voor 58% gewijzigd door Bullet NL op 12-05-2015 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Daar is in dit topic al heel wat ervaring mee:
[Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridefire
  • Niet online
Spigen slim armor binnen :)

Indruk op dit moment; Perfect, niet een dun flodder ding maar ook niet zo dik dat die er niet meer uitziet.

Enige minpunt dat ik op dit moment kan bedenken; de knoppen.
Je kunt niet/nauwelijks voelen waar deze zitten met het hoesje om, maar als dat het enige minpunt is :)

Ben benieuwd hoe het in de dagelijks leven gaat bevallen.

[ Voor 30% gewijzigd door ridefire op 12-05-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Zag deze screenprotecter staan: http://www.pdashop.nl/pro...msung-galaxy-s6-edge.html

Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
Tammesp schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:22:
[...]

Ga ik daar ook bestellen. Een screenprotecter van glas voor de S6 edge is nauwlijks tot niet verkrijgbaar..
Goede ervaringen met xtremeguard, met kortingscode hot85 85% korting (shipping $ 5,95).

http://www.xtremeguard.co...-edg-screen-protector.htm

http://www.xtremeguard.co...rotector.htm#.VVIYkfFhiSM

Heb deze zelf voor de S6 besteld, de tempered glass en achterkant. Binnen 1 week(!) binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

nietmachine48 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:19:
[...]

Goede ervaringen met xtremeguard, met kortingscode hot85 85% korting (shipping $ 5,95).

Heb deze zelf voor de S6 besteld, de tempered glass en achterkant. Binnen 1 week(!) binnen.
Ziet er goed uit. Is dit van glas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
Yup, maar de tempered glass helaas door de kromming van het scherm (loopt schuin af) aan de zijkanten geen goede verbinding. Plastic protectors full body daarentegen zeker aan te raden!

[ Voor 5% gewijzigd door nietmachine48 op 12-05-2015 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

nietmachine48 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:41:
Yup, maar de tempered glass helaas door de kromming van het scherm (loopt schuin af) aan de zijkanten geen goede verbinding. Plastic protectors full body daarentegen zeker aan te raden!
Ah oke. Dus welke linkje van 2 raad je aan voor de s6 edge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
nietmachine48 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:19:
[...]

Je hebt er niet toevallig 1 over?
Ik zou graag zo een voor de voor- en achterkant willen bestellen maar mn paypal werkt al jaren niet en een cc heb ik nooit gehad. Wat een mooie prijzen met die 85% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
Tammesp schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:55:
[...]

Ah oke. Dus welke linkje van 2 raad je aan voor de s6 edge?
Voor de edge zijn er dus geen tempered glass protecties van xtremeguard, heb zelf alleen ervaring met de normale S6. Plastic covers vind ik zelf wat mooier zitten door de kromming van het scherm, waardoor de glass protectors aan de zijkanten zichtbaar zijn.
Screen protectors blijf je altijd wel zien, Back protectors daarentegen zijn zo goed als onzichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-05 23:46

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik vraag het me nog af hoeveel zin een losse schermprotector heeft. Ik gebruik al jaren geen schermfolie's meer en heb nooit problemen met krassen op het scherm.

Sterker, ik denk dat een goede (bumper)case veel meer zin heeft dan iets over het scherm.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:20:
Ik vraag het me nog af hoeveel zin een losse schermprotector heeft. Ik gebruik al jaren geen schermfolie's meer en heb nooit problemen met krassen op het scherm.

Sterker, ik denk dat een goede (bumper)case veel meer zin heeft dan iets over het scherm.
Dat ding is zo glad als een aal. Je moet al uitkijken als je hem op de draadloze charger legt.
Als telefoon op trillen staat, valt hij er gegarandeerd af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-05 23:46

Bullet NL

Eigen Wijs

pappaleone schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:26:
[...]

Dat ding is zo glad als een aal. Je moet al uitkijken als je hem op de draadloze charger legt.
Als telefoon op trillen staat, valt hij er gegarandeerd af.
Weet ik, heb er 4 gehad....
Ik heb het ook puur over een of andere vorm van schermbeveiliging. Een case of body is een heel ander verhaal.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 642536

Anoniem: 642536 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:08:
Hi,

Post hier eigenlijk nooit wat, maar ben nu een paar dagen in het bezit van een prachtige zwarte S6 en wil er wel een toffe case bij. Nu heb ik deze op Etsy gezien: https://www.etsy.com/nl/s...are?ref=l2-shop-info-name

Iemand toevallig ervaring met deze verkoper/deze cases?

[mbr] Wanneer je een vraag als deze stelt, kijk dan voor dat je dit doe even terug in het topic, dit hoesje is al een aantal keer besproken. [/]
Geloof 't niet. Het ging eerder om een sleeve van Jaccet, maar ik heb het over een wooden case...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

crobo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:02:
[...]

Je hebt er niet toevallig 1 over?
Ik zou graag zo een voor de voor- en achterkant willen bestellen maar mn paypal werkt al jaren niet en een cc heb ik nooit gehad. Wat een mooie prijzen met die 85% korting.
Ik heb er 3 besteld. Als ze binnen zijn mag je wel 1 van mij overnemen ;)

Binnekort heeft Amzer een glazen screen protector, hier een fimpje van hun:

https://www.dropbox.com/s...2Edge%20Tempered.mp4?dl=0

Link om te kopen:

http://www.amzer.com/Amze...reen-Protector-P97655.htm

[ Voor 25% gewijzigd door Tammesp op 13-05-2015 15:22 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste