Vandaag de Samsung wireless charger ontvangen en in gebruik genomen. Het betreft de nieuwe (rond, wit) oplader. Werkt perfect moet ik zeggen. De telefoon ligt mooi stabiel op de lader en het is niet erg gevoelig waar je de S6 exact op de lader plaatst, zolang ie er maar in het midden op ligt
Laadtijd is ong 2x de laadtijd van de snellader, maar dit was al bekend.
Ik vind het superhandig dat ik de telefoon gewoon kan neerleggen zodat de telefoon oplaadt, zonder er een laadkabel in te moeten steken.
(ps de gratis wireless charger via de Coolblue actie krijg ik pas over zo'n 8 weken van Samsung)
[Voor 42% gewijzigd door dafmay op 15-04-2015 21:34]
Ik zie dat hij nou helemaal niet meer op voorraad is, terwijl ik maandag nog gebeld had en gevraagd had of dat wel klopte dat ze voorraad hadden van alleen die ene kleur.
Ik zie net op de website dat de voorraad datum 15 mei pas is.
Deze mail kreeg ik van hun
Onze excuses voor het ongemak. Op dit moment is onderstaand product niet op voorraad:1 x 3363522 Samsung Samsung Galaxy S6 Clear View Cover Black (EF-ZG920BBEGWW)Hierbij laten wij u weten dat de verwachte leverdatum van uw bestelling 19-05 is.De datum die wij u geven is rechtstreeks afkomstig van de fabrikant van het product. Die datum wordt helaas soms nog gewijzigd.De verwachte voorraaddata worden bij de producten vermeld op onze website. U kunt hiervoor bij het product op onze site aanvinken dat u een SMS-bericht wilt ontvangen wanneer het product weer voorradig is.Op de dag dat producten aan u verzonden worden ontvangt u een e-mail waarin dat bevestigd wordt.De status van uw order kunt u 24 uur per dag volgen via de orderstatus op https://www.centralpoint.nl/account/.Indien u vragen heeft, dan kunt u altijd reageren op deze e-mail.
tympie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:50:
Ik zag hierboven wat referenties naar de Orzly FlexiSlim. Leek mij ook wel een handige, want lekker dun. Op de site van Orzly zelf £12 (weet de wisselkoers even niet uit m'n hoofd, maar gok rond de €15), en pas gratis verzending vanaf £22.
Verkoper heeft niet echt een hoge beoordeling, en geen idee of die case in de praktijk fijn is, maar voor €4 waag ik dat gokje wel.
Bedankt voor de tip, voor dat geld kun je er inderdaad geen buil aan vallen
Gezien de geringe dikte ben ik wel bang dat hij nog steeds op de camera ligt als je hem op z'n achterkant legt, weet dus nog niet zeker of ik hem als primaire cover zal gebruiken. Ben er alleen nog niet over uit welke dat dan wel wordt. Vind zo'n bumper cover met een plexiglas achterkant zoals de Ringke Fusion wel aardig, alleen zijn die of relatief duur (Amazon Duitsland) of zijn de verzendkosten naar Nederland hoog (Amazon UK).
Edit: In de video is inderdaad al zichtbaar dat de lens uitsteekt
Het was dus al te mooi om waar te zijn
Ik heb ondertussen even bij de phonehouse 1 op proef gekocht, maar breng deze vandaag weer terug de Galaxy S6 Edge Clear View Cover had na paar uur al krassen zowel voorop als achterop. Heb mijn leren flip wallet er weer op gedaan. Helaas kun je dan niet zien of je meldingen hebt, maar een hoesje met krassen is ook maar niks. Ook is die clear view cover zo glad dat hij me al bijna 2x gevallen is.
Het is jammer en raar dat de S VIew Cover van de normale S6 er niet voor de edge variant is. Deze had ik ook voor mijn S5 en was een stuk fijner omdat hij van leer was.
Ik heb de sleeve van etsy (lucienne) ontvangen. Ik heb een zwarte besteld en de binnenkant is van blauw. Het zier er echt mooi uit. Maar als ik de sleeve vasthoud komen er allemaal kleine deeltjes van het leer op mijn hand. Ik vind het erg strak tijdens het in en uit halen van mijn mobiel. Wen je hier na een tijdje aan? Wordt het na een tijdje wat soepeler tijdens in en uit halen?
ebu42 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:05:
Ik heb de sleeve van etsy (lucienne) ontvangen. Ik heb een zwarte besteld en de binnenkant is van blauw. Het zier er echt mooi uit. Maar als ik de sleeve vasthoud komen er allemaal kleine deeltjes van het leer op mijn hand. Ik vind het erg strak tijdens het in en uit halen van mijn mobiel. Wen je hier na een tijdje aan? Wordt het na een tijdje wat soepeler tijdens in en uit halen?
Ik heb het probleem met leer-flakes zelf niet met mijn sleeve van Lucienne. Misschien moet je haar even vragen.
En ja de sleeve heeft in het begin een redelijk strakke fit, maar dat zal na verloop van tijd soepeler worden...en dan heb je de perfecte fit...niet te los, niet te strak...precies zoals het hoort.
Ik heb via miniinthebox 5 van deze silicone cases besteld. Ondertussen al n kleine week in gebruik. Maakt de telefoon niet echt heel veel dikker maar geeft t wel veel bescherming en meer grip. Camera steekt nog wel iets uit.
Het was dus al te mooi om waar te zijn
Ik heb ondertussen even bij de phonehouse 1 op proef gekocht, maar breng deze vandaag weer terug de Galaxy S6 Edge Clear View Cover had na paar uur al krassen zowel voorop als achterop. Heb mijn leren flip wallet er weer op gedaan. Helaas kun je dan niet zien of je meldingen hebt, maar een hoesje met krassen is ook maar niks. Ook is die clear view cover zo glad dat hij me al bijna 2x gevallen is.
Het is jammer en raar dat de S VIew Cover van de normale S6 er niet voor de edge variant is. Deze had ik ook voor mijn S5 en was een stuk fijner omdat hij van leer was.
Dus je gaat de bestelling jou annuleren?
Ja, S-view cover is wel stuk houvaster.
Ik vindt het alleen jammer dat het raampje zo groot vierkant is en de cover zo rechthoek
Bij de S4 is die veel mooier, kleine rechthoekige raampje en cover is mooi rond, precies om de rand van S4 heen.
Maar is wel raar dan, dat ze wel gewone cover voor de Edge hebben, maar niet de S-view
Bij de s2 hadden ze echt perfecte flipcovers. Zo jammer dat dit soort hoesjes nooit meer gemaakt zijn voor andere modellen. Bij dit hoesje was echt de hele telefoon omhult.
Dus je gaat de bestelling jou annuleren?
Ja, S-view cover is wel stuk houvaster.
Ik vindt het alleen jammer dat het raampje zo groot vierkant is en de cover zo rechthoek
Bij de S4 is die veel mooier, kleine rechthoekige raampje en cover is mooi rond, precies om de rand van S4 heen.
Maar is wel raar dan, dat ze wel gewone cover voor de Edge hebben, maar niet de S-view
Ik heb de bestelling inderdaad geannuleerd.
Zoals eerder in dit topic al vermeld is krast dit hoesje super snel, je kunt beter een leren cover hebben.
Hierbij is de binnenkant ook van stof en dus beter voor je scherm, aangezien er ook nog beetje speling in de cover zit crasht de clear view cover veel sneller op je scherm dan bijv de flip wallet.
Denk dat het wel meevalt met binnenkant van cover vs scherm telefoon, heb aan een vriend gevraagd naar zijn ervaringen met zijn clear view cover, zegt ie dat ie het plastic nog op heeft zitten =.=
(aan de andere kant, beschermt die folie de cover weer haha)
Persoonlijk ben ik wel wat voorzichtiger met telefoons (Ik zeg niet dat jij dat niet bent hoor), dus denk dat het hooguit bij kleine lichte krasjes blijft dan (hoewel ik heel soms mn tel wel eens laat vallen )
Ik ga binnenkort wel weer ff naar de T-shop, waar ze een clear cover om een show model edge hebben zitten, ga ik wel ff bestuderen.
Iig thanx voor jouw info
Dankzij een tip in het normale S6 topic, heb ik vandaag bij de Ikea een lamp gekocht met ingebouwde Qi lader.
In de winkel heb ik hem getest en hij laad al op als je hem er 2cm boven laat hangen. Hij zal denk ik ook wel door een hoesje heen opladen.
De serie kon ik niet op de site terug vinden, alleen de aankondiging.
Later vanavond wat foto's.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Kiswum schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:02:
Dankzij een tip in het normale S6 topic, heb ik vandaag bij de Ikea een lamp gekocht met ingebouwde Qi lader.
In de winkel heb ik hem getest en hij laad al op als je hem er 2cm boven laat hangen. Hij zal denk ik ook wel door een hoesje heen opladen.
De serie kon ik niet op de site terug vinden, alleen de aankondiging.
Later vanavond wat foto's.
Weet iemand toevallig of er ergens een Illustrator (of vergelijkbaar) bestand is voor de achterkant van de S6?
Ik heb nu toegang tot zn stickersnij apparaat en kan daar designs inladen, nu leek het mij wel nice om daar zelf wat voor te printen om de glazen plaat aan de achterkant te bedekken met een leuk patroontje.
Maar als ik er met trial and error achter moet komen ben ik 20 euro verder aan stickervel
Hoop dat mensen snappen wat ik zoek! En dat het uberhaubt bestaat, maar die info moet toch ergens zijn, gezien er ook protectors voor zijn.
Het moet niet, maar het zou kunnen. Dit kan belangrijk zijn als je een hoesje gebruikt. Met een beetje geluk kun je hem zelfs met de voorkant op de plaat leggen, zodat je geen ledjes ziet branden of wakker wordt door een scherm die aan springt.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
ebu42 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:05:
Hey ik heb de sleeve bruin met gele binnenkant vanaf 11april in gebruik. Ik heb de edge versie, en ben zeer content over de sleeve pasvorm was de eerste 2 dagen wat aan de stroeve kant,maar nu prima. Ik ben er zeer blij ziet er ook top uit, kost wel wat maar dan heb je ook iets moois.
Het lijkt alsof er in Nederland nog niet heel veel snelle laders beschikbaar zijn voor in de auto. Voor zo ver ik begrijp is elke lader die Quick Charge 2.0 ondersteunt prima.
Hij is niet goedkoop, maar je haalt wel een stuk gemak in de auto.... Ik zit alleen nog met het probleem dat ik niet weet als hij gaat werken op moment dat ik de clear cover i.c.m. deze draadloze (auto)lader ga gebruiken.
Dus;
met een opengeslagen
Waarbij de cover open is geslagen op de "rug" van het toestel om bijvoorbeeld te kunnen navigeren.
Is er al iemand die een dergelijke combinatie in gebruik heeft?
Die heeft geen adaptive fast charging, maar ik denk ook niet dat dat bestaat icm draadloos laden.
Ik gebruik nu een jaartje de Nokia CR-200 met m'n Nexus 5, prima houder! Is universeel, dus die blijf ik gebruiken met de S6.
Ik verwacht dat een opengeslagen hoesje ook geen probleem is bij deze houder. Je schuift namelijk de steunen aan de zijkant naar binnen en daar zit iets ruimte achter. Als je je hoesje openklapt en de linkerkant aandrukt, steekt er aan de rechterkant een stuk hoesje buiten de telefoon uit. Dat moet dan weer achter/onder het steuntje kunnen schuiven. Verwacht ik, dit is niet op ervaring gebaseerd.
Heb je deze case toevallig al binnen en zo ja hoe bevalt deze?
Ik zit te twijfelen tussen de volgende 3:
- Obliq Slim Mta case
- Spigen Neo Hybrid
- Ringke Fusion
Ik heb de Spigen Neo Hybrid en die bevalt echt prima.
De knoppen aan de zijkanten werken goed. Het hoesje past goed om de s6 heen.
Ik heb een goudkleurige S6 en de Neo Hybrid die ik heb heeft een goudkleurige rand. Ziet er echt super mooi uit vind ik zelf.
Weet iemand misschien een goed merk voor tempered glass? Ik heb er nu een, maar die is me niet breed genoeg. Hij is net zo breed als het zwarte scherm, maar ik wil dat hij ook over de zijranden heen valt. Dus echt over de hele voorkant heen. Bestaat dat?
[Voor 18% gewijzigd door Teletekst op 17-04-2015 10:03]
Zit nu al een tijdje dit topic te lezen, en aantal mooie hoesjes gezien.
Zelf wil ik denk ik de Edge, maar nu vraag ik me af....
- De meeste goeie hoesjes zoals die Spigen enzo beschermen de voorkant tegen vallen door een soort van uitstekend randje waardoor de telefoon zelf nooit de grond kan raken als die valt.
- Bij een Edge versie is dit toch nooit mogelijk, omdat dat randje van een dergelijk hoesje dan toch voor dat Edge stukje zit?
Zelf wil ik denk ik de Edge, maar nu vraag ik me af....
- De meeste goeie hoesjes zoals die Spigen enzo beschermen de voorkant tegen vallen door een soort van uitstekend randje waardoor de telefoon zelf nooit de grond kan raken als die valt.
- Bij een Edge versie is dit toch nooit mogelijk, omdat dat randje van een dergelijk hoesje dan toch voor dat Edge stukje zit?
Hoezen voor de Edge zouden aan de bovenkant en onderkant een licht uitstekende rand kunnen hebben, waardoor het scherm de tafel niet raakt als ie op de voorkant ligt. Een volledige rand rondom gaat inderdaad niet lukken, en je zit qua hoezen dan ook lastig bij de Edge.
Hoezen voor de Edge zouden aan de bovenkant en onderkant een licht uitstekende rand kunnen hebben, waardoor het scherm de tafel niet raakt als ie op de voorkant ligt. Een volledige rand rondom gaat inderdaad niet lukken, en je zit qua hoezen dan ook lastig bij de Edge.
Thanks! Effe goed nadenken nog. Edge hoeft voor mij niet echt persee...
Dat gebeurd sowieso niet toch? De rand van de telefoon zelf steekt ook iets uit op de hoeken namelijk (iig bij de S6, kan me niet voorstellen dat dat bij de Edge anders is).
watercoolertje schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:31:
[...]
Dat gebeurd sowieso niet toch? De rand van de telefoon zelf steekt ook iets uit op de hoeken namelijk (iig bij de S6, kan me niet voorstellen dat dat bij de Edge anders is).
Ik heb zelf pas heel even kunnen spelen met een S6, en ik durfde het niet aan om m op de kop te leggen Ik heb er op dat moment ook niet op gelet eerlijk gezegd, maar nu ik even wat foto's kijk zie ik dat je gelijk hebt, hoewel het randje wel minimaal is.De meeste cases hebben een grotere opstaande rand, waar ik persoonlijk meer vertrouwen in zou hebben.
Hoe zitten jullie qua batterij performance trouwens? Ik zit te twijfelen om mijn iPhone 6 voor een S6 in te ruilen, maar ik wil er eigenlijk wel iets op vooruit gaan qua batterij, aangezien ik die van mijn iPhone net iets te krap vind. Hoeveel Screen-On Time halen jullie in dagelijks gebruik?
[Voor 4% gewijzigd door Sorbo op 17-04-2015 14:41]
watercoolertje schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:31:
[...]
Heb even gevoeld maar bij mijn S6 heb ik niet het idee dat de randen uitsteken, alleen de homeknop.
Hoe zitten jullie qua batterij performance trouwens? Ik zit te twijfelen om mijn iPhone 6 voor een S6 in te ruilen, maar ik wil er eigenlijk wel iets op vooruit gaan qua batterij, aangezien ik die van mijn iPhone net iets te krap vind. Hoeveel Screen-On Time halen jullie in dagelijks gebruik?
Ik heb dus net mijn hoesje van Aliexpress ontvangen en dat na precies 2 weken! Erg netjes afgehandeld door de verkopers en ik vind het snel want er word van minimaal 15 dagen uit gegaan, petje af dus!
Dan het hoesje zelf...om mee te beginnen past de Galaxy S6 perfect! De telefoon zit zeer stevig in het plastic omhulsel vast. Ik heb even boven bed staan schudden en er is geen beweging in te krijgen. Toen ik het toestel er even wilde uithalen was het ook nog best een opgave omdat het gewoon echt perfect past.
Waar het mij voornamelijk om te doen was is dat de camera aan niet meer uitsteekt aan de achterkant en dat mijn belangrijkste pasjes er in passen aangezien deze altijd breken in mijn portemonnee en daar voldoet het hoesje prima voor.
De sluiting werkt met een magneetje dus geen vervelend knopje of klittenband.
Het materiaal is prachtig nep leer wat ruikt naar kunststof, maar goed, wat wil je voor nog geen 3 euro inclusief verzenden.
De hoeken ogen stevig dus ik denk dat de telefoon ook wel aardig bescherm is tegen een val precies op een hoek. Ik ga het uiteraard niet uitproberen en blijf net zo zuinig om gaan met m'n toestel zoals ik al deed zonder m'n hoesje
Verder zien de stick randen er ook degelijk uit, gewoon fabriekswerk. Ik zie geen losse draadjes o.d.
Je kan de telefoon ook schuin neerzetten om een filmpje te kijken terwijl de telefoon op tafel ligt.
Hoe de kwaliteit echt is zal de tijd leren maar ik denk dat dit wel eens mijn best besteedde 2,81e zou kunnen worden
Hier nog wat plaatjes
Edit: Mag wel eens m'n telefoon en bureaublad schoonmaken voordat ik zulke foto's maak
Die heeft geen adaptive fast charging, maar ik denk ook niet dat dat bestaat icm draadloos laden.
Inderdaad, wel een makkelijke oplossing zonder gehannes met kabels, maar ik benut toch liever de snelheid van adaptive fast charging.
Ik ben uiteindelijk voor een universele iOttie Easy One Touch 2 houder gegaan. Krijgt wel goede reviews en ziet er praktisch uit, ik moet er nog gebruik van maken in combinatie met de BOOMYOURS Qualcomm Quick Charge 2.0. Volgens mij een goedkoop Chinees gefacbriceerde lader, maar kon weinig anders snelladers vinden.
Had eerst een Kenu Airframe maar die werkt niet helemaal lekker in de roosters van mijn auto, vriendin maar blij mee gemaakt.
Inderdaad, wel een makkelijke oplossing zonder gehannes met kabels, maar ik benut toch liever de snelheid van adaptive fast charging.
Ik ben uiteindelijk voor een universele iOttie Easy One Touch 2 houder gegaan. Krijgt wel goede reviews en ziet er praktisch uit, ik moet er nog gebruik van maken in combinatie met de BOOMYOURS Qualcomm Quick Charge 2.0. Volgens mij een goedkoop Chinees gefacbriceerde lader, maar kon weinig anders snelladers vinden.
Had eerst een Kenu Airframe maar die werkt niet helemaal lekker in de roosters van mijn auto, vriendin maar blij mee gemaakt.
Zou zo'n qualcomm quick lader het ook doen in combinatie met een EP-HN910 GWW autohouder/lader?
Vandaag heb ik bij Vodafone mijn abbo verlengd met een zwarte S6 Edge 64GB (wat een beauty...).
Wat ik mij niet realiseerde was dat ik hierbij gratis een Samsung S6 Edge Wireless Kit bij kreeg. Dit is de Wireless Charger en Clear Cover (van Samsung zelf) ter waarde van 75 euro.
Ik was al in het bezit van een promotie-code voor zo'n Wireless Charger (van Samsung pre-registratie promotie - link).
Deze is dus nu 'overbodig' geworden...
Iemand geïnteresseerd? De code is geldig tot 30 april.
Stuur dan even een PM mijn kant op.
Die was heeeeeeel erg snel weg....
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 20084 op 18-04-2015 13:02]
Kan iemand mij uitleggen waarom de originele Samsung Clear View covers pas vanaf mei 2015 geleverd kunnen worden? Je zou verwachten dat Samsung deze beschikbaar stelt bij de release van de s6?
Opgebaarde schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:44:
Kan iemand mij uitleggen waarom de originele Samsung Clear View covers pas vanaf mei 2015 geleverd kunnen worden? Je zou verwachten dat Samsung deze beschikbaar stelt bij de release van de s6?
Ja erg gaar... terwijl je in de 'echte' telecomwinkels ze wel (mindjesmaat) hebben, maar dan volle mep van 60 euro.
Maar bij belcompany.nl kan je een bon downloaden voor 25÷ korting
Het plastiek trek wel stof en vuil aan, zodat je de Edge er amper 'proper' in krijgt. Maar om een beetje te antwoorden op een vraag ergens hierboven. Deze Spigen heeft duidelijk randen die voorkomen dat het scherm bv de tafel raakt. De randen zorgen voor een goeie stevige buffer.
Ik gebruik deze case meestal op m'n werk als ik veel moet rondlopen. Al ben ik niet zo enthousiast over de plastiek achterkant. Al zal deze door de dikke randen niet zo snel krassen als die Clear View cases duidelijk wel doen.
Ik ben nog in twijfel, ga ik voor het mooie design (ringke fusion) of gevoel van veiligheid (speck candyshell grip). Misschien wel beide of een tussenmaat (spigen slim armor)...
jringel77 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:09:
Ik ben nog in twijfel, ga ik voor het mooie design (ringke fusion) of gevoel van veiligheid (speck candyshell grip). Misschien wel beide of een tussenmaat (spigen slim armor)...
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je signaal heel slecht wordt met een Spigen Armor.
Weet iemand of de swarowski covers al ergens te koop zijn? Ik zie ze op een aantal plaatsen op internet, maar bestellen ho maar. Swarowski gebeld, die weten van niets strange??
Iemand die een siliconen hoesje wilt hebben? Deze units. Heb 2x 5 van die dingen besteld ipv 1x. Ies graties (kosten van postzegel wel voor eigen rekening). Doe maar PM'en. Geef er 5 weg
[Voor 9% gewijzigd door Errieseeka op 22-04-2015 18:21]
Ik heb nu een screenprotector op de S6 zitten, maar eigenlijk vind ik het zonde van zo'n mooi scherm. De screenprotector word erg snel vies en je hebt ook snel last van vingerafdrukken. Plus het qHD scherm komt niet echt tot zijn recht achter een screenprotector en een screenprotector vertoont snel krasjes omdat het plastic is en dus ook weer het zicht belemmerd. Wat is jullie advies, er af halen of niet? Ik doe altijd voorzichtig met mijn telefoon en ik heb hem altijd als enige in mijn broekzak. Ik gebruik een silicone backcover omdat dit voor mij het meest praktische is. Het gorilla glass 4 schijnt heel erg krasvast te zijn... Wat doen jullie? Wel of geen screenprotector?
Ik heb nu een screenprotector op de S6 zitten, maar eigenlijk vind ik het zonde van zo'n mooi scherm. De screenprotector word erg snel vies en je hebt ook snel last van vingerafdrukken. Plus het qHD scherm komt niet echt tot zijn recht achter een screenprotector en een screenprotector vertoont snel krasjes omdat het plastic is en dus ook weer het zicht belemmerd. Wat is jullie advies, er af halen of niet? Ik doe altijd voorzichtig met mijn telefoon en ik heb hem altijd als enige in mijn broekzak. Ik gebruik een silicone backcover omdat dit voor mij het meest praktische is. Het gorilla glass 4 schijnt heel erg krasvast te zijn... Wat doen jullie? Wel of geen screenprotector?
Ik zou em eraf laten.
Inderdaad zonde van het scherm.
Bij mijn S4 had ik er ook geen op, wel altijd in een hoesje, en zowiezo geen sleutels ofzo bij in de zak doen.
Na 2 jaar geen enkel krasje op het glas te bekennen.
Ik twijfel er zelf ook heel erg over. Bij mijn HTC One M7 heb er er nooit 1 gebruikt en dat beviel prima. Op wat kleine krasjes na die je alleen ziet als het scherm uit staat en je onder bepaalde omstandigheden kijkt, is het scherm piekfijn. In het begin had ik wel een sleeve en later een wallet-case, maar uiteindelijk had ik helemaal niks erom meer (ruim het laatste jaar). Had het ding altijd in mijn broekzak zonder iets anders erbij. Legde hem verder altijd met de rug op tafel.
Aangezien de S6 een krasvaster scherm zou moeten hebben, denk ik er over om geen screen protector te gebruiken, maar toch blijven er die twijfels.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar reviews vanuit zowel NL als buitenland zijn erg positief.
Welke silicone backcover gebruik jij?
Oh dat is misschien ook nog een optie, thanks!
Ik gebruik die van Muvit. Past perfect, mooi strak. Ook heeft hij veel grip aangezien hij niet van dat gladde silicone is gemaakt en daarnaast is hij mooi dun en stijlvol, maar beschermt hij het toestel toch goed.
Ik twijfel er zelf ook heel erg over. Bij mijn HTC One M7 heb er er nooit 1 gebruikt en dat beviel prima. Op wat kleine krasjes na die je alleen ziet als het scherm uit staat en je onder bepaalde omstandigheden kijkt, is het scherm piekfijn. In het begin had ik wel een sleeve en later een wallet-case, maar uiteindelijk had ik helemaal niks erom meer (ruim het laatste jaar). Had het ding altijd in mijn broekzak zonder iets anders erbij. Legde hem verder altijd met de rug op tafel.
Aangezien de S6 een krasvaster scherm zou moeten hebben, denk ik er over om geen screen protector te gebruiken, maar toch blijven er die twijfels.
Ja die twijfels hè haha. Maar als ik zo jouw verhaal hoor en de motivatie van de vorige mensen denk ik dat ik hem er inderdaad af haal. Dit scherm komt gewoon niet tot zijn recht achter een screenprotector.
de skinomi protector bevalt hier prima op de s6 edge, idd gevoelig voor vettigheid.
Beeldkwaliteit verder lijkt nog steeds erg goed en heb er vooral een veiliger gevoel bij..
De andere Spigen case die ik al heb valt me wat tegen (de bescherming is ok, maar de plastiek achterkant bevalt me niet) , dus die verkoop ik wss door. De Verus case is nooit aangekomen, dus daar is nu een claim ingediend om m'n geld terug te krijgen. De Etsy hou ik nog altijd voor thuis gebruik.
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
hoe zit het eigenlijk met die glazen screenprotector van otterbox? hebben die ook nog last van de bekende bubbels enzo? heb nog nooit een plastic screenprotector zonder bubbel erop gekregen, en daar irriteer ik me dan aan en gaat die weer de prullenbak in
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Ohja trouwens, omdat ik de telefoon heb gepreorderd bij Samsung zelf werd de wireless charger automatisch verstuurd zonder dat ik de promotiecode hoefde te gebruiken. Deze heb ik dus nog over. Daarnaast heb ik nog een kortingscode van 10% op het gehele assortiment van accessoires gekregen die ik niet gebruik en geldig is tot en met 31 april. Als iemand één van deze codes of allebei wilt moet hij mij even een berichtje sturen. Weg = weg
update: code voor wireless charger is al vergeven, de code voor 10% korting op accessoires is nog beschikbaar!
Ben op zoek naar een goed roze hoesje voor mijn galaxy s6. Ook voorkant beschermd.
Ben nu al de hele tijd aan het googlen maar zie alleen gel roze hoesjes.
Iemand tips?
Hij is niet goedkoop, maar je haalt wel een stuk gemak in de auto.... Ik zit alleen nog met het probleem dat ik niet weet als hij gaat werken op moment dat ik de clear cover i.c.m. deze draadloze (auto)lader ga gebruiken.
Waarbij de cover open is geslagen op de "rug" van het toestel om bijvoorbeeld te kunnen navigeren.
Is er al iemand die een dergelijke combinatie in gebruik heeft?
Hij is ook verkrijgbaar bij HARDWARE.nl, en een stuk goedkoper daar:
Ik gebruik een screenprotector van tempered glass. Het is een goedkope(5euro). Heb er 2 gekocht. 1 om te testen en 1 om erop te zetten.
+ makkelijk te monteren zonder bubbels
+ is echt goed doorzichtig(anders dan de plastic protectors)
+ laat amper tot geen vingerafdrukken achter. Bij vegen zijn deze makkelijk te verwijderen.
+ met een mesje erover heen gegaan, geeft geen krassen. Uiteindelijk met een schroevendraaier erop gebeukt en hij versplinterde wel. Maar dit is ook de bedoeling. Het glas zal de druk van een val moeten verdelen zodat het daadwerkelijke scherm behouden blijft.
-- aan de randen wel te zien dat er een protector op zit. icm een telefoonhoesje is dit niet lelijk(heb zelf de spigen tough armor) .
Iemand een aanrader qua in-ear oortjes? De dingen die Samsung mee levert klinken aardig maar ze pleuren de hele tijd uit mn oren. Zat te denken aan iets tussen de 40 en 70 euro
theuberdude14 schreef op zondag 26 april 2015 @ 19:10:
Iemand een aanrader qua in-ear oortjes? De dingen die Samsung mee levert klinken aardig maar ze pleuren de hele tijd uit mn oren. Zat te denken aan iets tussen de 40 en 70 euro
ik zoek nog een wireless autohouder , er lijkt niet veel keuze te zijn in nederland, de nokia's zijn me te duur , goedkoop alternatief is er één voor 39,95.
spridgets schreef op maandag 27 april 2015 @ 10:50:
ik zoek nog een wireless autohouder , er lijkt niet veel keuze te zijn in nederland, de nokia's zijn me te duur , goedkoop alternatief is er één voor 39,95.
iemand nog tips?
Doe er 20 euro bij en koop een Samsung lader via Amazon.de indien de mogelijkheid bestaat.
spridgets schreef op maandag 27 april 2015 @ 10:50:
iemand nog tips?
hier een diy van een wireless car charger. Erg mooie oplossing vind ik zelf
Ik heb inmiddels de pagina's doorgeworsteld van dit topic en moet zeggen dat ik het wel wat jammer vindt dat het zich met name toespitst op de hoesjes. Gewoon zonde van het werk van de fabrikant om kleine beschadigingen te voorkomen en ook erg zonde om je mobiel te verstoppen.
Zelf ben ik al enige tijd op zoek naar een goede draadloze lader/houder voor in de auto. Iets terug in dit topic zag ik dat iemand refereerde aan de Nokia Qi lader inclusief NFC. Prachtig ding moet ik zeggen en had er twee besteld. Die gaan vandaag weer terug want ze laden mijn S6E niet op. De fabrikant had dit praktisch kunnen oplossen door de onderkant (waar de mobiel op steunt) verlengbaar te maken. Erg jammer maar ok, niet iedereen denkt zoals ik.
Na zo'n beetje alle Qi autoladers gezien te hebben ben ik er op twee uitgekomen die wel wat lijken. Ik laat de prijs even in het midden omdat ik gewoon eerst iets goeds wil hebben voordat ik besluit wat ik er voor over heb.
Voordelen:
- Goede en zeer stevige hechting op alle ondergronden
- Goede reviews, ook van hetzelfde model zonder Qi
- Gegarandeerd voor S6 en S6E
- Uitgebreide beschikbare informatie: zie bv deze PDF en/of deze videos
Nadelen:
- Geen NL of Europese resellers. Alleen in de States verkrijgbaar maar heb daarover aan iOttie nog een vraag gesteld. Edit: > Hi Jan-Paul,
>
> In about 2 weeks the One Touch Wireless should be located in Europe. I
> can contact you once it is available!
>
> Let me know if this is okay.
> Best,
>
> Brittany B.
> iOttie, Inc.
- Gezien de shipping zullen de kosten nog stijgen.
- Lange(re) levertijd
Voordelen:
- Niet klemmen maar makkelijk in- en uitschuiven van je mobiel
- Het geintregeerde oplaaddeel van de houder is in hoogte aan te passen (naar gelang je mobiel)
- Veel verschillende losse of optionele dingen te bestellen naar gelang je gebruik.
Nadelen:
- Minder strak en wellicht wat minder netjes door het verplaatsbare laadgedeelte en/of afwerking
- Niet tot slecht leverbaar
- Niet duidelijk of het schuifgedeelte goed zal werken voor de S6 of de S6E
Zelf vind ik de Samsung EP-HN910 Autohouder ook nog een optie maar deze vind ik wel wat beperkt qua het een plek geven in de auto. Hij is overigens wel keurig afgewerkt en zit ook in de prijsklasse van een iOttie.
Zelf hoop ik nog iets duidelijker te krijgen waar ik op moet letten als het om laadcapaciteit gaat. Daar ben ik wel wat minder in thuis.
Als ik navigeer, bluetooth gebruik en telefoneer: Wat heb ik dan aan in- en output nodig via Qi laden? Wat mij betreft hoeft het niet snel te gaan maar mijn mobiel mag in ieder niet leger eruit komen dan dat hij erin ging. Een beetje extra zou dus meegenomen zijn.
- Is dat überhaupt haalbaar via Qi?
- Is de kabel zelf daarbij ook nog van belang?
- Is dat allemaal mogelijk via de cigarettenaansteker van de auto of moet ik naar een andere oplossing?
Ik hoor dat jullie nog wat aan mijn opmerkingen hebben en zoniet, dan voegt het wellicht toch nog iets toe aan het topic.
Grtz,
JP
[Voor 3% gewijzigd door jpvaneijk op 28-04-2015 16:26]
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Zelf hoop ik nog iets duidelijker te krijgen waar ik op moet letten als het om laadcapaciteit gaat. Daar ben ik wel wat minder in thuis.
Als ik navigeer, bluetooth gebruik en telefoneer: Wat heb ik dan aan in- en output nodig via Qi laden? Wat mij betreft hoeft het niet snel te gaan maar mijn mobiel mag in ieder niet leger eruit komen dan dat hij erin ging. Een beetje extra zou dus meegenomen zijn.
- Is dat überhaupt haalbaar via Qi?
- Is de kabel zelf daarbij ook nog van belang?
- Is dat allemaal mogelijk via de cigarettenaansteker van de auto of moet ik naar een andere oplossing?
- via Qi is dat zeker haalbaar.
- kabel zeker van belang voor laadsnelheid. vergelijk voor de gein maar is je originele samsung kabel en dezelfde charger met kabel van de action bijvoorbeeld (vooral de langere kabels hebben veel moeite).
- cigarettenaansteker is ook mogelijk
Je moet er op letten dat de charger in je cigarettenaansteker 2.0 of 2.1 A als output heeft en zoek daarbij een wireless charger die dit als input accepteert en als output 1.0 A heeft. Als je een wireless charger ziet met 2.0 A output vertel het me alsjeblieft, die ben ik nog niet tegengekomen (niet op gezocht overigens)
De output bij car charger is de cigarettenaansteker. Deze stoot 2.0 A uit naar de wireless charger die dus ook 2.0 als input kan accepteren. De output van de wireless charger kan je niet aflezen uit deze gegevens. Ik zal eens kijken of ik ze ergens anders kan vinden voor je in de loop van de dag
Ik heb een jaar geleden gekeken naar The Air Dock. Inmiddels is er een 2.0 versie. Ik heb 'm destijds niet gekocht omdat 'ie ook alleen in de VS verkrijgbaar is en 99 dollar + shipping + importbelasting etc. vond ik te veel geld voor een autolader. Er is zo te zien wel een Indiegogo campagne waar je 'm voor 85 dollar ex shipping kunt kopen. Vervelend dat ik zo te zien de Super Early Bird heb gemist (59 dollar ). Ik kan 'm overigens in Europa niet vinden, vandaar dat ik nog steeds twijfel om de houder/lader te kopen. Ik heb nu deze houder uit China; hoewel hij niet oplaadt, is 'ie wel een stukje goedkoper
Gratis oplader nu ook binnen, en inderdaad het nieuwe model (EP-PG9201). Mooi ding, maar wel een zwarte. Ik heb liever een witte, dus als iemand wil ruilen..
Na zo'n beetje alle Qi autoladers gezien te hebben ben ik er op twee uitgekomen die wel wat lijken. Ik laat de prijs even in het midden omdat ik gewoon eerst iets goeds wil hebben voordat ik besluit wat ik er voor over heb.
beschuit schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:17:
Gratis oplader nu ook binnen, en inderdaad het nieuwe model (EP-PG9201). Mooi ding, maar wel een zwarte. Ik heb liever een witte, dus als iemand wil ruilen..
Hier ook vandaag binnengekomen zwarte versie, wel raar ik heb helemaal geen mail gehad. Lag vandaag in de brievenbus. Anderhalve week geleden kreeg ik een mail, dat alles in goede orde was ontvangen en dat ik binnen 8 weken de lader zou ontvangen heel snel dus.
Misschien een beetje duur voor een autohouder, maar dat is mijn mening.
[/quote]
Wow! Ik heb mezelf kapot gesurft op het model uit de tweede link. 'Hij is gewoon hier' hoor ik dan.....Hahah!
Geweldig bedankt photogeek1! Ik ben weer blij geworden.
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Ik heb vandaag ook gratis lader binnen, ook het nieuwe model (EP-PG9201). Ik vroeg me af of het kwaad kan om de phone "altijd" op die charger te laten liggen? Ook al is hij vol en ook al pak ik hem elke 10 min wel even op?
Ben ik ook naar op zoek! Iemand die wat meer getest/ervaring heeft?
Heb maar op eigen initiatief verschillende versies op eBay en Alibaba besteld. Verwacht de eerste volgende week al binnen. Prijzen varieren van 2 tot 5 $.
Ben toevallig nog in centrum bij ons in de telefoonwinkel wezen zoeken, maar man man man wat een stelletje afzetters. Hebben precies hetzelfde die ze op eBay verkopen voor € 15 staan. Ik begrijp dat ze natuurlijk winst willen maken maar toch geen 13 euro
Ik heb wel specifiek naar versies gezocht met compleet *ovaal* uitgesneden thuisknoop, die niet helemaal uitgesneden vind ik maar niet mooi ogen.
Als ik ze binnen heb gekregen zal ik wat gebruikers-ervaringen/foto's erop zetten.
Als je tot die tijd nog niks hebt kun je paar van mij voor een prikkie overnemen
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details