Als het niks is heb ik 3 euro in de prullenbak gegooid...nou nou, poe poe. Oke er groeit geen geld boom op m'n rug maar 3 euro kan ik nog wel missen. Weet niet hoe jij er bij komt dat ik een tel van 1k heb btw, want ga voor de standaard S6 32GB, is toch 300e minder dan 1k
Is trouwens voor het eerst dat ik überhaupt een hoesje om m'n telefoon doe en m'n S3 heeft wel geteld 1 klein krasje op het scherm en wat afgebladerd verf aan de zijkant na 3 jaar gebruik en hij zit altijd in m'n broekzak weliswaar zonder andere spullen in die zak.
Het gaat mij dus niet eens zo zeer op val bescherming want ik ben gewoon heel zuinig op m'n spullen maar meer om de pasjes houder

Dan kan m'n portemonnee lekker in m'n locker blijven tijdens werk en heb ik alleen m'n rijbewijs en pinpas, die overigens altijd breken in m'n portemonnee die in m'n kontzak zit, in dit hoesje.
Maar als het echt niets is dan wordt het denk ik
deze.
Na dit getikt te hebben vraag ik me af waarom ik me nu eigenlijk aan het verantwoorden ben naar jullie...ik deel gewoon een hoesje wat mij mooi en praktisch lijkt omdat anderen dit wellicht ook vinden. Volgens mij is iedereen vrij om te doen met zijn/haar geld toch? Beetje zinloze reacties dus imo