• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03 16:07
pappaleone schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:28:
[...]

Wat is duur?? Als je een telefoon van bijna 1000 euro aanschaft kan die 35 euro ook niet het probleem zijn.
Duur ja. Ik heb een sleeve voor 1.50,- gevonden op Aliexpress.

http://m.aliexpress.com/item/32309951081.html
tottianovic schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:32:
[...]

Duur ja. Ik heb een sleeve voor 1.50,- gevonden op Aliexpress.

http://m.aliexpress.com/item/32309951081.html
Okay ook daar is niet mis mee, maar ik vindt een mooi lederen hoes de finishing touch..
Als je er blij mee bent is het goed toch?

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:42
Sleeves zien er mooi uit maar zijn imho niet praktisch bij veelvuldig gebruik van je telefoon. Sterker nog, de kans op beschadigen is nog groter doordat je vaak moet klooien met in en uit de sleeve halen. De situatie met maar één hand vrij is sowieso een nogo.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

renzo4000 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:36:
Sleeves zien er mooi uit maar zijn imho niet praktisch bij veelvuldig gebruik van je telefoon. Sterker nog, de kans op beschadigen is nog groter doordat je vaak moet klooien met in en uit de sleeve halen. De situatie met maar één hand vrij is sowieso een nogo.
Ik heb een sleeve om mijn Galaxy note edge, maar ik heb geen krasjes hoor. Dat ligt nu juist aan het matriaal wat je gebruikt. Maar laten we er over ophouden, iedereen gebruikt iets wat hij zelf mooi of makkelijk vindt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• renzo4000
Ik bedoel ook niet dat de sleeve zelf voor de beschadigingen zorgt(tenzij er zand oid in komt) maar juist de handeling van de telefoon uit/in de sleeve halen. Maar inderdaad, iedereen heeft een eigen kijk hierop.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:59

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Even door het gedoe in het begin heen, dan volgt een aardig lijstje cases: YouTube: Galaxy S6 and S6 Edge Cases! \[Spigen/Ringke/Verus]

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06 08:46
tottianovic schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:59:
[...]

Aha oké, dus als je bijvoorbeeld in de tram zit. Dan haal je je telefoon uit de sleeve en dan? Waar doe je die sleeve dan? Eventjes in je broekzak? Of hou je die dan gewoon in je andere hand?

Dat is toch ook onhandig haha.
Ik houd de sleeve in mijn andere hand (bij 1 hands telefoons) of in mijn kontzak.
Met een sleeve is het veel makkelijker om te filmen, dan met die flipcovers. Ik snap niet dat mensen dat functioneel vinden tijdens het filmen/fotograferen :)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb gisteren dit hoesje voor mijn S6 besteld:
http://www.myphonecase.co...-meta-titanium-space-gray

Heb in een filmpje gezien dat wireless charging ook gewoon werkt met deze case.

Via bovenstaande site voor 21 euro incl. verzending (vanuit Amerika) te bestellen.
D.m.v. deze promotie code te gebruiken: MPX15

[Voor 6% gewijzigd door edgarf28 op 06-04-2015 15:40]

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 15:49
Het wordt echt tijd voor een Nederlandse Amazon. Bij Amazon UK kost het hoesje 5,99 pond maar komt er nog 9,99 pond aan 'postage and packaging' kosten bij :( Binnen het Verenigd Koninkrijk is verzending gratis...

P.s. Voor de mensen die zich zorgen maken over wireless charging met een hoesje, dit zal vermoedelijk niet veel problemen geven. Heb momenteel een Nexus 4 met een Ringke Fusion case, behoorlijk dik en werkt probleemloos met mijn goedkope Chinese QI-lader. Lijkt me sterk dat het met de Galaxy S6 niet zou werken.

[Voor 29% gewijzigd door MiBe op 07-04-2015 07:15]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

• beschuit
  • Laatst online: 08:59

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

MiBe schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 07:03:
[...]Voor de mensen die zich zorgen maken over wireless charging met een hoesje, dit zal vermoedelijk niet veel problemen geven.
Mijn dochter heeft een LG G3 die met plastic (redelijk stevige) case niet oplaadt. Dus kan meevallen, kan tegenvallen...
dafmay schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:02:
[...]

Top! Nu nog even wachten tot a.s. vrijdag ;)
Heb net al een mailtje ontvangen van Etsy, de sleeve is al verstuurd keurig en snel. :)

Anoniem: 665818

Ik heb een S6 edge Gold besteld en wil graag een clear view cover. Nu heb ik veel gekeken op Youtube en afbeeldingen maar de gouden view cover lijkt vrij donker. Misschien is de zilveren view cover toch mooier, wat denken jullie? En weet iemand waar deze view covers te bestellen zijn? Ben al in allerlei winkels geweest en daar hadden ze alleen de zwarte voor de s6 edge.
pappaleone schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:58:
[...]

Heb net al een mailtje ontvangen van Etsy, de sleeve is al verstuurd keurig en snel. :)
Top! Ja ik was zelf zeer gecharmeerd van de snelle afhandeling van, en verdere communicatie met Lucienne. Erg goed allemaal _/-\o_

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:10
Heeft iemand de canvas hoesjes van Samsung al gezien? Zit te twijfelen om die een te bestellen..

http://www.pdashop.nl/pro...-wallet-canvas-zwart.html

214464

MiBe schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 07:03:

P.s. Voor de mensen die zich zorgen maken over wireless charging met een hoesje, dit zal vermoedelijk niet veel problemen geven. Heb momenteel een Nexus 4 met een Ringke Fusion case, behoorlijk dik en werkt probleemloos met mijn goedkope Chinese QI-lader. Lijkt me sterk dat het met de Galaxy S6 niet zou werken.
Kan dit bevestigen, zie ook mijn review voor de clearview cover foto's. Ik heb het hoesje met Qi lader gebruikt en geen problemen gezien met het opladen.

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-06 22:18
Anoniem: 665818 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:00:
Ik heb een S6 edge Gold besteld en wil graag een clear view cover. Nu heb ik veel gekeken op Youtube en afbeeldingen maar de gouden view cover lijkt vrij donker. Misschien is de zilveren view cover toch mooier, wat denken jullie? En weet iemand waar deze view covers te bestellen zijn? Ben al in allerlei winkels geweest en daar hadden ze alleen de zwarte voor de s6 edge.
http://www.pdashop.nl/cat...CJ9mOkCDcJLHNNBoClR3w_wcB

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-05 09:58
ik ben weer voor een otterbox commuter gegaan, heeft me s4 toch al van een stuk of tien drops op beton beschermd :o

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:08
Als het goed is krijg ik vrijdag mijn S6 Edge. Net een mailtje gehad van Hi. Zijn er al mensen die een S6 (Edge) hebben in combinatie met één van de hoesjes van JACCET (Etsy)?

Ik wil namelijk zelf een dunne silicone case om mn telefoon én een hoesje van JACCET. Maar ik ben bang dat hij dan niet meer past. Ik zou dus een hoesje op maat kunnen laten maken maar die nemen ze niet meer terug als hij me niet meer bevalt. Mijn vraag is dus eigenlijk:

Denken jullie dat de S6 Edge inclusief silicone case in het standaard formaat JACCET hoesje past?

Thanks.

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-06 22:14

Tammesp

Next is now

pappaleone schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:58:
[...]

Is jou hoesje al beginnen gekomen? Die van mij is ook op 7 april verstuurd maar vandaag niets binnengekomen.

Samsung Galaxy S20+ 5G - Samsung Tab S2 - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Errieseeka schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:34:
Als het goed is krijg ik vrijdag mijn S6 Edge. Net een mailtje gehad van Hi. Zijn er al mensen die een S6 (Edge) hebben in combinatie met één van de hoesjes van JACCET (Etsy)?

Ik wil namelijk zelf een dunne silicone case om mn telefoon én een hoesje van JACCET. Maar ik ben bang dat hij dan niet meer past. Ik zou dus een hoesje op maat kunnen laten maken maar die nemen ze niet meer terug als hij me niet meer bevalt. Mijn vraag is dus eigenlijk:

Denken jullie dat de S6 Edge inclusief silicone case in het standaard formaat JACCET hoesje past?

Thanks.
Ik vermoed dat het niet gaat passen aangezien Lucienne de hoesjes perfect op maat maakt...dwz strak genoeg voor een goede fit, maar niet te strak...toestel moet er nog wel uit kunnen toch ;)

Even vragen aan Lucienne (Jaccet)..zij heeft ongetwijfeld het antwoord voor je :) Mijn ervaringen zijn uitstekend overigens vwb Jaccet/Lucienne!

[Voor 10% gewijzigd door dafmay op 08-04-2015 18:23]

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-06 15:25
Ik heb net dit hoesje besteld bij Aliexpress.
Ik heb nog nooit zo ver naast de deur besteld dus ben erg benieuwd hoe en wat.

Vond hem er mooi en praktisch uitzien en voor die 2,81e...als het niet binnen komt is het niet het einde van de wereld. Was verbaasd dat ik bij de betalingsopties voor iDeal kon kiezen :O Heb toch liever niet dat zo'n Chinese super store m'n cc heeft.

Youtube

• rejer
  • Laatst online: 19:13
Radiance schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:35:
Ik heb net dit hoesje besteld bij Aliexpress.
Ik heb nog nooit zo ver naast de deur besteld dus ben erg benieuwd hoe en wat.

Vond hem er mooi en praktisch uitzien en voor die 2,81e...als het niet binnen komt is het niet het einde van de wereld. Was verbaasd dat ik bij de betalingsopties voor iDeal kon kiezen :O Heb toch liever niet dat zo'n Chinese super store m'n cc heeft.
Je moet maar durven een tel van 1k in een 2 euro hoes xd
rejer schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:40:
[...]

Je moet maar durven een tel van 1k in een 2 euro hoes xd
Schiet mij maar lek...heb ik inderdaad nooit wat van begrepen 8)7

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-06 15:25
Als het niks is heb ik 3 euro in de prullenbak gegooid...nou nou, poe poe. Oke er groeit geen geld boom op m'n rug maar 3 euro kan ik nog wel missen. Weet niet hoe jij er bij komt dat ik een tel van 1k heb btw, want ga voor de standaard S6 32GB, is toch 300e minder dan 1k ;)

Is trouwens voor het eerst dat ik überhaupt een hoesje om m'n telefoon doe en m'n S3 heeft wel geteld 1 klein krasje op het scherm en wat afgebladerd verf aan de zijkant na 3 jaar gebruik en hij zit altijd in m'n broekzak weliswaar zonder andere spullen in die zak.

Het gaat mij dus niet eens zo zeer op val bescherming want ik ben gewoon heel zuinig op m'n spullen maar meer om de pasjes houder ;) Dan kan m'n portemonnee lekker in m'n locker blijven tijdens werk en heb ik alleen m'n rijbewijs en pinpas, die overigens altijd breken in m'n portemonnee die in m'n kontzak zit, in dit hoesje.
Maar als het echt niets is dan wordt het denk ik deze.

Na dit getikt te hebben vraag ik me af waarom ik me nu eigenlijk aan het verantwoorden ben naar jullie...ik deel gewoon een hoesje wat mij mooi en praktisch lijkt omdat anderen dit wellicht ook vinden. Volgens mij is iedereen vrij om te doen met zijn/haar geld toch? Beetje zinloze reacties dus imo ;)

Youtube

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 15:49
Had voor de telefoon van mijn vriendin een best prijzige Spigen flipcase gekocht. Toch gebruikt de inmiddels weer een Chinese bumpercover van 2 USD inclusief verzending vanuit China simpelweg omdat ze die fijner vindt. Heb ook niet de illusie dat die dure hoesjes zoveel beter beschermen. De enige reden dat ik zelf en relatief dure Ringke Fusion om mijn Nexus 4 heb zitten is voor de looks. Ben het dus met Radiance eens dat een dure telefoon niet per definitie in een duur hoesje hoort, prijs zegt lang niet alles.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

@Radiance...Je hebt helemaal gelijk hoor....no worries ;) Ieder z'n meug...ja toch!

[Voor 8% gewijzigd door dafmay op 08-04-2015 21:02]

• rejer
Jahoor, maakt mij ook niet uit. veel plezier er mee :)
Tammesp schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:39:
[...]

Is jou hoesje al beginnen gekomen? Die van mij is ook op 7 april verstuurd maar vandaag niets binnengekomen.
Hoi hier hetzelfde volgens mail ook op 7 april verstuurd maar nog niet gezien.

• Tammesp

Tammesp

Next is now

pappaleone schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:29:
[...]

Hoi hier hetzelfde volgens mail ook op 7 april verstuurd maar nog niet gezien.
Ik heb JACCET even bericht en hier het antwoord:

"Hallo Tamme,

Normaal gesproken binnen Nederland 1 dag. Maar in sommige gevallen helaas iets langer. Het is verstuurd in een brievenbusdoosje dus als het goed is past het gewoon door de brievenbus.
Kan je me op de hoogte houden wanneer het binnen is?

Met vriendelijke groet,
Lucienne
"

Samsung Galaxy S20+ 5G - Samsung Tab S2 - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Tammesp schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:31:
[...]

Ik heb JACCET even bericht en hier het antwoord:

"Hallo Tamme,

Normaal gesproken binnen Nederland 1 dag. Maar in sommige gevallen helaas iets langer. Het is verstuurd in een brievenbusdoosje dus als het goed is past het gewoon door de brievenbus.
Kan je me op de hoogte houden wanneer het binnen is?

Met vriendelijke groet,
Lucienne
"
Okay Tamme dan wachten we gewoon even af..Zou gek zijn als ze naar 2 personen iets stuurt, en beide krijgen we niets binnen. De post in Nederland is niet zo snel meer als vroeger. :)

• Dhr.Maassen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-05 15:33
Ik heb de volgende besteld, heb namelijk graag alles in één en heb een hekel aan klepjes.

http://www.miniinthebox.c...ml?utm_campaign=cartcross

Hopelijk laad hij nog wel draadloos op, ben alleen bang dat de pasjes er wel steeds uit moeten.

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:39
Iemand al een screenprotector kunnen vinden die op korte termijn leverbaar is? Heb gisteren een edge besteld en wil graag eentje die de edges ook beschermt. Spigen doet dit wel maar die is niet leverbaar bij Nederlandse webshops.

• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2021
pappaleone schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:34:
[...]

Okay Tamme dan wachten we gewoon even af..Zou gek zijn als ze naar 2 personen iets stuurt, en beide krijgen we niets binnen. De post in Nederland is niet zo snel meer als vroeger. :)
Jullie zijn niet de enige, ik ben ook nog in afwachting van t pakketje dat dinsdag verstuurd zou zijn door haar.
Het heeft nog geen haast, moet ook nog een s6 ergens bestellen.

Edit Zojuist binnen gekomen bij mij en ziet er verder prima uit. Staat wel op het kaartje Iphone sleeve vermeld 8)

[Voor 11% gewijzigd door marc08 op 09-04-2015 14:36]

• Stekkerdoos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06 23:00
Nummer vier hier betreffende een hoesje van JACCET. Tot op heden ook nog niets mogen ontvangen. Zal intern bij PostNL wel iets mis zijn gegaan.
Stekkerdoos schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:41:
Nummer vier hier betreffende een hoesje van JACCET. Tot op heden ook nog niets mogen ontvangen. Zal intern bij PostNL wel iets mis zijn gegaan.
Ik denk wel dat ze ons vandaag blij gaan maken :)

• SpaOrange
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-08-2022
Hier ook een reactie gekregen van Lucienne, aangezien ik het hoesje ook nog niet ontvangen heb:
Hallo Dantis,

Vervelend te moeten horen dat het hoesje nog niet binnen is.

Het is inderdaad al verzonden op dinsdag. Nu heb ik vernomen dat meerdere mensen waarvan ik het hoesje op dinsdag heb verstuurd het nog niet hebben ontvangen.
Normaal gesproken duurt levering binnen Nederland 1 werkdag.

Bij het postkantoor wordt de post elke dag op een bepaald tijdstip opgehaald (rond 18:00). Nu vermoed ik dat dinsdag de post eerder is opgehaald dan normaal waardoor het niet is meegenomen met de lichting van dinsdag.
Ik zal in ieder geval straks navraag doen bij het business point van PostNL of zij wellicht een verklaring hebben.

Hou je me op de hoogte als het is bezorgt?

Met vriendelijke groet,
Lucienne

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Hoesje binnen van JACCET, super kwaliteit. Nu maar hopen dat de S6 er juist in past!

Tammesp schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:37:
Hoesje binnen van JACCET, super kwaliteit. Nu maar hopen dat de S6 er juist in past!
Hier ook netjes binnen gekomen. Kan het helaas pas vanavond laat bekijken.

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:22
Smeldor schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:28:
Iemand al een screenprotector kunnen vinden die op korte termijn leverbaar is? Heb gisteren een edge besteld en wil graag eentje die de edges ook beschermt. Spigen doet dit wel maar die is niet leverbaar bij Nederlandse webshops.
ik heb een aantal skinomi protectors besteld, zouden dit ook moeten doen, maar kan ik je helaas nog niets over vertellen, want deze zijn nog onderweg.
Aan de andere kant is mijn 64GB edge zwart ook nog niet leverbaar, dus had ik er ook weinig over kunnen zeggen..

• Smeldor
  • Laatst online: 19:39
rjvisje schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:43:
[...]

ik heb een aantal skinomi protectors besteld, zouden dit ook moeten doen, maar kan ik je helaas nog niets over vertellen, want deze zijn nog onderweg.
Aan de andere kant is mijn 64GB edge zwart ook nog niet leverbaar, dus had ik er ook weinig over kunnen zeggen..
waar heb je ze vandaan? Kan ze enkel op amazon vinden en daar betaal je aardig wat verzendkosten :)

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:22
Smeldor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:35:
[...]

waar heb je ze vandaan? Kan ze enkel op amazon vinden en daar betaal je aardig wat verzendkosten :)
Dat was ook mijn enige optie (of bij Skinomi zelf), daarom heb ik er ook direct 5 besteld, om de verzendkosten per product relatief laag te houden.
Is er al iemand met de telefoon die een JACCET, hoesje van Lucielle heeft?
Ben heel benieuwd of het netjes past.

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-05 10:42
Vraagje, via de actie van samsung krijg je een zwarte draadloze oplader (PG905) ter waarde van € 24,99 cadeau.

Nu lijkt het me wel leuk om een 2e draadloze oplader erbij te hebben. Heb gezocht op PG905 maar kandie niet vinden. Voor 24.99 wil ik er nog wel 1. Maar als ik zelf ga zoeken dan is € 50,- het gemiddelde wat ik kan vinden voor een samsung oplader.

Dan vraag ik me af hoe samsung bij 24,99 komt. Hebben jullie een soortgelijke al kunnen vinden in die prijs ?

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:35:
Is er al iemand met de telefoon die een JACCET, hoesje van Lucielle heeft?
Ben heel benieuwd of het netjes past.
Yep...hierzo :) Past perfect...goed snug en tegelijkertijd relatief makkelijk er weer uit te halen.
dafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:58:
[...]

Yep...hierzo :) Past perfect...goed snug en tegelijkertijd relatief makkelijk er weer uit te halen.
Hey perfect ik ben even vergeten of jij de gewone of de edge versie hebt?
pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:20:
[...]

Hey perfect ik ben even vergeten of jij de gewone of de edge versie hebt?
Ik heb de reguliere versie.
dafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:27:
[...]

Ik heb de reguliere versie.
Okay dank je ik moet nog even wachten tot vanavond na mijn werk, hoesje is er telefoon wordt geleverd voor 17;00 ik heb de edge versie.
pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:31:
[...]

Okay dank je ik moet nog even wachten tot vanavond na mijn werk, hoesje is er telefoon wordt geleverd voor 17;00 ik heb de edge versie.
Je had dacht ik nog contact met Lucienne gehad voor navraag of de Edge versie in het hoesje past?

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Vandaag mijn S6 binnen gehad en er een Spigen Neo Hybrid hoesje omheen gedaan.
Zit perfect. Ik vind het een aanrader.
dafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:38:
[...]

Je had dacht ik nog contact met Lucienne gehad voor navraag of de Edge versie in het hoesje past?
Ja klopt zij zei tegen mij dat het geen probleem moest zijn. Ik had haar ook de maten van de edge opgegeven. Maar toen ik het hoesje bekeek en mijn note edge in mijn handen had dacht ik even oei.
Maar ik laat het vanavond/nacht nog even weten.

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:08
Lama

[Voor 187% gewijzigd door Errieseeka op 10-04-2015 15:42]

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:49

JanAd

Toss a coin...

pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:48:
[...]

Ja klopt zij zei tegen mij dat het geen probleem moest zijn. Ik had haar ook de maten van de edge opgegeven. Maar toen ik het hoesje bekeek en mijn note edge in mijn handen had dacht ik even oei.
Maar ik laat het vanavond/nacht nog even weten.
Ik heb mijn JACCET case gisteren ontvangen - levering heeft een week geduurd (ok, naar BE en verzonden net voor Pasen)

Het formaat maakte mij ook even bang. Maar mijn HTC One m8 past er nét in qua hoogte en de breedte is ok. Als ik dan naar de specs kijk ivm de S6 Edge mag dat geen probleem zijn in dit hoesje.

Zeer knap ding btw! :) .

Edit:
marc08 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:03:
[...]

Edit Zojuist binnen gekomen bij mij en ziet er verder prima uit. Staat wel op het kaartje Iphone sleeve vermeld 8)
Dat was bij mij ook :P Daarmee dat ik schrik kreeg voor het formaat :+

[Voor 18% gewijzigd door JanAd op 10-04-2015 15:18]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

JanAd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:15:
[...]

Ik heb mijn JACCET case gisteren ontvangen - levering heeft een week geduurd (ok, naar BE en verzonden net voor Pasen)

Het formaat maakte mij ook even bang. Maar mijn HTC One m8 past er nét in qua hoogte en de breedte is ok. Als ik dan naar de specs kijk ivm de S6 Edge mag dat geen probleem zijn in dit hoesje.

Zeer knap ding btw! :) .

Edit:

[...]

Dat was bij mij ook :P Daarmee dat ik schrik kreeg voor het formaat :+
Okay maakt me weer gerust, een welverdiende _/-\o_ voor deze dame Lucienne mooi materiaal.

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:49

JanAd

Toss a coin...

dafmay schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:23:
Ik bestel altijd een lederen sleeve voor mijn mobieltjes en vaak via Etsy. Prachtig handgemaakte items en vaak betaalbaar. Voor mijn S6 heb ik deze sleeve besteld en inmiddels ontvangen :

https://www.etsy.com/list...ather-black?ref=related-7
Eigenlijk verdien je er nu eentje gratis... Dankzij jou post hebben een hele hoop Tweakers bij Etsy besteld ;)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

JanAd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:04:
[...]
Eigenlijk verdien je er nu eentje gratis... Dankzij jou post hebben een hele hoop Tweakers bij Etsy besteld ;)
>:) Ik vind het sowieso al prachtig...Lucienne veel orders én een boel happy Tweakers...nice!

Ps wat een heerlijk toestel!

[Voor 4% gewijzigd door dafmay op 10-04-2015 17:27]

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-06 11:37
Ik heb bij mijn bestelling van Vodafone een Qi charger en clear cover gekregen. De oplader werkt super, maar de clear cover past niet... :'(
Hebben hier meer mensen last van?

Ik lust geen rotte appels...

• Tammesp

Tammesp

Next is now

dafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:24:
[...]

>:) Ik vind het sowieso al prachtig...Lucienne veel orders én een boel happy Tweakers...nice!

Ps wat een heerlijk toestel!
Mijn S6 Edge past er ook perfect in, heel mooi hoesje verder. Alleen wel wat last van losse haartjes die meegaan als je je toestel eruit haalt, hopelijk verdwijnt dat na een poosje.

Tammesp schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 18:50:
[...]

Mijn S6 Edge past er ook perfect in, heel mooi hoesje verder. Alleen wel wat last van losse haartjes die meegaan als je je toestel eruit haalt, hopelijk verdwijnt dat na een poosje.
Mooi dat de Edge ook een goede fit heeft. Haartjes heeft mijn hoesje overigens geen last van ;)
Iemand toevallig ook al de gratis door Coolblue meegeleverde Powerbank uitgeprobeerd? Mooi apparaatje, alleen tijdens opladen van de S6 springt de telefoon steeds uit de slaapstand en hoor je een toontje (begin laden). Lijkt mij niet goed en vraag mij af of anderen dit ook hebben?

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07-2021
dafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:28:
Iemand toevallig ook al de gratis door Coolblue meegeleverde Powerbank uitgeprobeerd? Mooi apparaatje, alleen tijdens opladen van de S6 springt de telefoon steeds uit de slaapstand en hoor je een toontje (begin laden). Lijkt mij niet goed en vraag mij af of anderen dit ook hebben?
Ik heb dit probleem met een Philips Qi lader, S6 blijft continu oplichten met het bericht "wireless charging paused" (Engelse taal setting). De telefoon laadt dus helemaal niet op, raakt waarschijnlijk zelfs leeg wegens het continu activeren van het scherm. Mijn Nexus4 heeft het altijd prima gedaan met dezelfde Qi lader.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Tammesp schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 18:50:
[...]

Past prima geen last van haartjes. :)

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-03 22:22
Nog even een tip die ik zojuist las op androidplanet.nl .
Als je de iconen op je homescreen te groot vind en je er dus meer op wilt hebben dan 4x4 dan kun je het volgende doen om dit aan te passen.
De optie om dit te doen heet ‘Schermraster’ en verschijnt als je even op een leeg plekje op een homescreen drukt. Vervolgens kun je kiezen of er 4×4, 4×5 of 5×5 iconen worden getoon.

Dat kan voor sommigen hier een uitkomst bieden zodat ze geen alternatieve launcher hoeven te gebruiken .😃

http://www.androidplanet.nl/tips/samsung-galaxy-s6-tips/
Klopt, is een goede tip. Ik heb mijn bureaublad gisteren al meteen op 5x5 gezet. Iconen zijn nog vrij fors, maar ik kan er mee leven merk ik ;)

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Iemand al een screen protecter voor de Edge binnen? Wil graag het scherm zo mooi houden als die nu is ;)

• rejer
Zijn nog maar weinig kwalitatief hoogstaande edge wallets covers uit

Je hebt 1 die van Spigen (jammer van die flap)
en de
Ringke discover Case
en
Artech 21 Retro Vintage Book Series

Iemand die nog andere wallet covers weet?

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04 09:39
Zijn er webshops die Clear View covers hebben?
Zie ze alleen in winkels voor 60 euro, maar webshops waar het goedkoper is hebben ze niet op voorraad

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-06 22:01
Weet iemand al welk Valenta Pocket Classic het beste bij de S6 past? Ik heb nu al een paar jaar Valenta maar mijn oude hoesje is net ietjes te wijd voor de dunnere / minder brede s6 (tegenover s4) en de s6 steekt bovendien helaas een stukje uit.

Ik heb al de hele stad en zowat het hele accessoires schap van de mediamarkt geprobeerd .. overal de s6 in gestopt maar echt een goede match kon ik niet vinden.

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07-2021
Heeft iemand al een goede houder en lader (met adaptive fast charge) gevonden voor in de auto?

Het lijkt alsof er in Nederland nog niet heel veel snelle laders beschikbaar zijn voor in de auto. Voor zo ver ik begrijp is elke lader die Quick Charge 2.0 ondersteunt prima.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2021
dafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:58:
[...]

Past inderdaad perfect om de s6, maar makkelijk eruit halen vind ik niet. Ik mis toch wel iets om de telefoon eruit te trekken/wippen. Nu duw ik hem aan de onderkant van de sleeve eruit, maar ik vraag me dan af of dat niet ten koste gaat van de naad/sleeve.

• Killerman1991
  • Laatst online: 25-05 21:25
Eek2nd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:57:
Zijn er webshops die Clear View covers hebben?
Zie ze alleen in winkels voor 60 euro, maar webshops waar het goedkoper is hebben ze niet op voorraad
Ik heb net de clear view cover black voor de S6 Edge via bol.com bij centralpoint besteld voor €43,56.
Bol.com http://www.bol.com/nl/p/s...r-zwart/9200000040337423/

Centralpoint http://www.centralpoint.n...-zg925bbegww-num-4270073/

Centralpoint heeft volgens de website 69 op voorraad.
marc08 schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:12:
[...]

Past inderdaad perfect om de s6, maar makkelijk eruit halen vind ik niet. Ik mis toch wel iets om de telefoon eruit te trekken/wippen. Nu duw ik hem aan de onderkant van de sleeve eruit, maar ik vraag me dan af of dat niet ten koste gaat van de naad/sleeve.
Mee eens. Ikzelf heb specifiek keuze gemaakt voor deze sleeve, dus zonder treklipje. Met is altijd handiger, maar ik vond de look van deze sleeve erg aantrekkelijk...vandaar :D

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09-2022
Heeft iemand een goede screenprotector voor de Edge? In ieder geval met een goed design (full covering front. +weinig uitsparingen: bv alleen over wat sensors mooie rondjes).

Verder ben ik niet echt blij met de "draadloze" lader. Het enige handige [opinion] is dat het mounten en dismounten erg makkelijk en snel gaat. Juist de vrijheid die je tijdens bekabeld laden is helemaal weg. Tevens is de kwaliteit van opladen ook beduidend lager (lees: instabiel en een stuk langzamer).

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

• rejer
Iemand die http://www.amazon.com/Sam...on-Handmade/dp/B00UMKQXKO
weet te vinden in een europese winkel?

Die verstuurd weer eens niet naar europa :|

• Eek2nd
Killerman1991 schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:14:
[...]

Ik heb net de clear view cover black voor de S6 Edge via bol.com bij centralpoint besteld voor €43,56.
Bol.com http://www.bol.com/nl/p/s...r-zwart/9200000040337423/

Centralpoint http://www.centralpoint.n...-zg925bbegww-num-4270073/

Centralpoint heeft volgens de website 69 op voorraad.
Thanx, heb ook maar meteen besteld :)

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09-2022
rejer schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:01:

Vreemd, in de uitleg staat er juist weer voor de S6/ niet-edge. Titel weer wat anders... ?

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

• renzo4000
Zoals het meestal bij mij gaat is dat ik een telefoon koop en er hooguit de eerst maand met een hoesje omheen loop. Dit keer dus ook voor mijn s6e.

Ik had initieel eerst een clearcase uit china die direct de prullenbak mocht gaan knuffelen. Vervolgens heb ik de officiele flipcover van Samsung in gebruik. Erg mooi maar toch onhandig (niet zo erg als een pouch/sleeve, maar toch). Dus ben ik op zoek gegaan naar een goede tpu case die uiteraard niet heavy duty zal beschermen maar wel enige protectie biedt zonder het design teveel te verpesten. Ik ben erg benieuwd of het wat is.

http://orzly.com/orzly-fl...-s6-edge-smoke-black.html

• rejer
StWesleyT schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:29:
[...]

Vreemd, in de uitleg staat er juist weer voor de S6/ niet-edge. Titel weer wat anders... ?
raar. Staat er een beetje dubbel.. dan wel dan niet, vaag.
rejer schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:01:

Amazon stuurt gewoon naar nederland, heb er al vaker besteld

• rejer
pappaleone schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:31:
[...]

Amazon stuurt gewoon naar nederland, heb er al vaker besteld
This item does not ship to -------, Netherlands. Please check other sellers who may ship internationally.

:\

• Killerman1991
Eek2nd schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:20:
[...]

Thanx, heb ook maar meteen besteld :)
Ik zie het ja, er zijn nu nog 67 :P

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 13:09
renzo4000 schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:43:
Zoals het meestal bij mij gaat is dat ik een telefoon koop en er hooguit de eerst maand met een hoesje omheen loop. Dit keer dus ook voor mijn s6e.

Ik had initieel eerst een clearcase uit china die direct de prullenbak mocht gaan knuffelen. Vervolgens heb ik de officiele flipcover van Samsung in gebruik. Erg mooi maar toch onhandig (niet zo erg als een pouch/sleeve, maar toch). Dus ben ik op zoek gegaan naar een goede tpu case die uiteraard niet heavy duty zal beschermen maar wel enige protectie biedt zonder het design teveel te verpesten. Ik ben erg benieuwd of het wat is.

http://orzly.com/orzly-fl...-s6-edge-smoke-black.html
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de coupon "50OFF" krijg je hier nog 50% korting op! Bij meerdere producten krijg je volgens mij maar op 1 product 50% korting, maar toch mooi meegenomen. Lijkt me een prachtig hoesje in ieder geval, ze hebben er ook een mooi filmpje van.

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Heeft iemand hier de flip wallet case canvas s6 of edge? Ben erg benieuwd naar de ervaringen

Anoniem: 537119

Tammesp schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:53:
Heeft iemand hier de flip wallet case canvas s6 of edge? Ben erg benieuwd naar de ervaringen
Wordt hier morgen bezorgd :)
Zie net dit op Sammobile ziet er wel gelikt uit.
http://www.sammobile.com/...-and-galaxy-s6-edge-look/

• Killerman1991
Ik heb deze net weer teruggestuurd, voelt toch niet zo fijn aan als de leren versie. Maar aangezien ik de clear view cover nog mooier vind, gaat ook de leren variant terug:P

• UnderDogg1905
  • Laatst online: 21-03 13:17
Deze gekocht op Ebay. Mooie flip cover van Nillkin. inclusief kaarthouder.

Nou nog hopen dat het echt zo goed is afgewerkt als dat ze beloven.
UnderDogg1905 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:58:
Deze gekocht op Ebay. Mooie flip cover van Nillkin. inclusief kaarthouder.
[afbeelding]
Nou nog hopen dat het echt zo goed is afgewerkt als dat ze beloven.
Inderdaad mooie flip cover en de kleur is ook top.

• UnderDogg1905
pappaleone schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:57:
[...]

Inderdaad mooie flip cover en de kleur is ook top.
Idd. maar vooral afwerking die ze beloven trok me wel aan.
Zie:
Foto 1
Foto 2
Foto 3

Anoniem: 537119

Vandaag heb ik de zwarte binnen gekregen.
Ik vind het een mooi stevig hoesje, als je wil kan je er pasje in kwijt.
Waar je wel aan moet denken is dat hij mee buigt met de edge (als je deze hebt) en dus minder fijn beet houdt als je het hoesje opengeklapt hebt. Dit is toch een puntje waar sommigen zich aan kunnen irriteren.
Ik ben er tevreden mee :)

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Anoniem: 537119 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:18:
[...]

Vandaag heb ik de zwarte binnen gekregen.
Ik vind het een mooi stevig hoesje, als je wil kan je er pasje in kwijt.
Waar je wel aan moet denken is dat hij mee buigt met de edge (als je deze hebt) en dus minder fijn beet houdt als je het hoesje opengeklapt hebt. Dit is toch een puntje waar sommigen zich aan kunnen irriteren.
Ik ben er tevreden mee :)
Ahaa oke. Wil je er misschien wat foto's van maken? Ben er erg benieuwd!

• Eek2nd
Killerman1991 schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:41:
[...]

Ik zie het ja, er zijn nu nog 67 :P
Lol, nu heel veel
Maar heb nog geen verzend bevestiging gekregen :(

• Killerman1991
Eek2nd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:23:
[...]

Lol, nu heel veel
Maar heb nog geen verzend bevestiging gekregen :(
Ik ook nog niet, maar heb gebeld gisteren en hij zou vandaag geleverd worden. Dus nog maar even afwachten.

• Eek2nd
Ok, dan wacht ik ook nog maar ff af, voordat ik contact met hun opneem

• leezo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 07:11
Voor de mensen die op zoek zijn naar een degelijke, low-profile car mount:

http://www.paradigit.nl/k...unt/80013319/details.aspx

[Voor 39% gewijzigd door leezo op 15-04-2015 15:42]

PEW!

• UnderDogg1905
leezo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:34:
Voor de mensen die op zoek zijn naar een degelijke, low-profile car mount:

[afbeelding]

http://www.paradigit.nl/k...unt/80013319/details.aspx
Tot 4.8" inch staat er vermeld. Niet echt handig voor de S6 met een 5.1" inch scherm

• tympie
  • Laatst online: 08-03-2022
UnderDogg1905 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:21:Tot 4.8" inch staat er vermeld. Niet echt handig voor de S6 met een 5.1" inch scherm
Of je kijkt op de site van de fabrikant:
Airframe+ works with phones or cases up to 3.4 inches wide, while Airframe works with phones and cases up to 3 inches wide.
Dan zou een S6 met een hoesje van een paar millimeter gewoon moeten passen.

• leezo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 07:11
tympie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:17:
[...]

Of je kijkt op de site van de fabrikant:

[...]

Dan zou een S6 met een hoesje van een paar millimeter gewoon moeten passen.
Ik heb een Airframe en een S6 Edge, ik kan met veel overtuiging zeggen dat het past!

[anders had ik het uiteraard ook niet gepost]

[Voor 6% gewijzigd door leezo op 15-04-2015 17:22]

PEW!

• Eek2nd
Killerman1991 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 06:59:
[...]

Ik ook nog niet, maar heb gebeld gisteren en hij zou vandaag geleverd worden. Dus nog maar even afwachten.
Ze zeggen dat die van mij de 19e (zondag?) Pas wordt geleverd :'(

• Killerman1991
Eek2nd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:36:
[...]

Ze zeggen dat die van mij de 19e (zondag?) Pas wordt geleverd :'(
Ik zie dat hij nou helemaal niet meer op voorraad is, terwijl ik maandag nog gebeld had en gevraagd had of dat wel klopte dat ze voorraad hadden van alleen die ene kleur.

Ik zie net op de website dat de voorraad datum 15 mei pas is.

[Voor 8% gewijzigd door Killerman1991 op 15-04-2015 17:48]

• tympie
  • Laatst online: 08-03-2022
Ik zag hierboven wat referenties naar de Orzly FlexiSlim. Leek mij ook wel een handige, want lekker dun. Op de site van Orzly zelf £12 (weet de wisselkoers even niet uit m'n hoofd, maar gok rond de €15), en pas gratis verzending vanaf £22.

Maar even gekeken op de Duitse Amazon, en daar is de non-Edge al te krijgen voor €4 inclusief verzending:
http://www.amazon.de/Orzl...eywords=OGADGETHUB+GALAXY

De Edge versie is overigens twee keer zo duur:
http://www.amazon.de/gp/o...dition=new&freeShipping=1

Verkoper heeft niet echt een hoge beoordeling, en geen idee of die case in de praktijk fijn is, maar voor €4 waag ik dat gokje wel.
Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee