Lijkt me juist ideaal als het in de reacties staan. Neem aan dat als je zo'n artikel hebt geschreven je een beetje geïnteresseerd bent van de leden er van vinden. Voor hen schrijf je het artikel namelijk, niet omdat je enorme meldingsdrang hebt (hoop ik tenminste). Als een paar van de gewaarde community leden dan vinden dat iemand een zinnige aanvulling heeft (zoals in het geval waar dit topic mee begonnen is) komt dit erg snel boven drijven en kan je dat snel aanpassen. Meeste artikelen worden volgens mij gelezen in de eerste paar uur na publicatie (ten minste aan de reacties te zien). Kan je op een later tijdstip de spelfouten die via GR binnen komen aanpassen. Begrijp me niet verkeerd. Spelfouten e.d. moeten via GR gemeld worden en daar had -The_Mask- misschien een splitsing in zijn commentaar moeten maken. Maar er zaten ook heel veel goede correcties en aanvullingen bij die zeker relevant waren voor de eerste lezers van het artikel. Dus terecht dat het onder het artikel stond. En als het er dan staat en het wordt zo goed beoordeeld is het respectloos naar de mensen die dit waarderen in het algemeen, maar naar de schrijver die er alle moeite in heeft gestopt in het bijzonder om het allenmaal weg te modden.Bor schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 18:39:
[...]
Dat is niet de reden om een post op 0 te zetten als je het mij vraagt. De reden is dat de FP geen plaats is om klachten te uiten over een artikel welk in Geachte Redactie thuishoren. Er staat nota bene een feedback knop bij elk artikel die je direct naar Geachte Redactie toe leidt.
[...]
Zeg doe eens even normaal. Een kortzichtige Godwin is nergens voor nodig.
Voor alle tweakers die net als ik wat kritisch zijn over het beleid van tweakers de laatste tijd zie ik een mooie gelegenheid om dit te melden:
Tweakers feedback sessie. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1628153
Met zo veel moegelijk mensen naar toe gaan..
[ Voor 7% gewijzigd door jobvr op 28-03-2015 19:59 ]
If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.