Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
Mijn score met CUOCO92 ROM = 30849 , maar is dus verschillend zoals je ziet.
Maar in de praktijk is het een prima telefoon wat vlot is.

Mijn issue's zijn:
1. ING bankieren applicatie werkt niet, wanneer je wilt aanmelden krijg je telkens een zwart scherm waardoor je niet door kan gaan.

2a. Whatsapp wanneer je in een chat zit, en je bijvoorbeeld de gegevens wilt opzoeken van je chatpartner door op hun afbeelding te drukken wordt je meteen geminimaliseerd of whatsapp wordt afgesloten , na whatsapp updates nog steeds het zelfde probleem, dus waarschijnlijk een issue in de ROM.
2b. Je kan geen foto's of iets versturen vanuit Whatsapp zelf naar iemand, alles moet je doen via share (delen) zo kan je alleen iets versturen via whatsapp in de zin van een foto'' video....

3. Soms niet altijd issue's met PARROT CK1000 dan ziet de parrot als of ik aan het belle ben maar dat is niet zo.

Er komen nog wel wat meer issue's bij! stay tuned....

[ Voor 81% gewijzigd door theduke1989 op 27-05-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:43

Mitchell

Ondertitel

theduke1989 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:22:

Mijn issue's zijn:
1. ING bankieren applicatie werkt niet, wanneer je wilt aanmelden krijg je telkens een zwart scherm waardoor je niet door kan gaan.

2. Whatsapp wanneer je in een chat zit, en je bijvoorbeeld de gegevens wilt opzoeken van je chatpartner door op hun afbeelding te drukken wordt je meteen geminimaliseerd , na whatsapp updates nog steeds het zelfde probleem, dus waarschijnlijk een issue in de ROM.

3. Soms niet altijd issue's met PARROT CK1000 dan ziet de parrot als of ik aan het belle ben maar dat is niet zo.

Met de WhatsApp en carkit/bluetooth problemen kan ik wel leven, dat zal vast worden opgelost, maar het bankieren gedeelte vind ik wel erg vervelend. Ben namelijk iemand die veel gebruik maakt van de app.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019

Mijn issue's zijn:

2. Whatsapp wanneer je in een chat zit, en je bijvoorbeeld de gegevens wilt opzoeken van je chatpartner door op hun afbeelding te drukken wordt je meteen geminimaliseerd , na whatsapp updates nog steeds het zelfde probleem, dus waarschijnlijk een issue in de ROM.

Punt 2 is een Nubia probleem. Heb het met lollipop op mijn Z7 mini ook. Kan ook geen foto's vanuit WhatsApp versturen, alleen vanuit de fotogalerij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:39

Mijn issue's zijn:

1. Durf ik niet te zeggen gebruik geen ING bankieren op mijn telefoon. Ik heb wel een aantal andere applicaties die niet werken bijvoorbeeld Flitsmeister :(
2. Hier heb ik inderdaad ook last van. Bij mij minimaliseert hij niet maar geeft hij aan dat whatsapp niet meer werkt en gaat hij terug naar het beginscherm van whatsapp. Wanneer ik echter groepsinfo op vraag via het scherm met alle gesprekken werkt het wel. Dit gebeurt bij mij pas sinds ik de versie gebruik waarin ze het uiterlijk van whatsapp hebben veranderd. De versie daarvoor werkte dit wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Ik heb de z9 mini nu ook, erg fijne telefoon na de iNew v3 die ik hiervoor (ook met plezier) heb gebruikt.

De Whatsapp issues herken ik ook. Lastig maar mee te werken via de foto album.

Daarnaast heb ik een issue dat de telefoon niet zomaar zijn locatie vernieuwt, bijvoorbeeld bruikbaar voor apps als buienalarm en mijn klok widget die ook de locatie weergeeft. Dit terwijl de locatie service op "high accuracy" is ingesteld. Enige oplossing om locatie te vernieuwen is om de telefoon te herstarten. Anderen daar ook last van en/of een oplossing hiervoor?

Verder zeer fijne telefoon, bereik, GPS, Wi-Fi, accu, scherm, bouw kwaliteit, allemaal zeer goed! Aan te raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Heeft de ZTE Nubia Z9 Mini nou wel of geen NFC? In de beginpost staat namelijk van wel, maar ik kan het nergens anders vinden.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Zover ik weet niet, en heeft alleen de 'gewone' Z9 dat. Zoals dat bij de Z7 (mini) ook zo is.
De TS vermeld inderdaad anders, die is nog vanaf de toestel presentatie en daardoor niet helemaal correct. Moet nog even aangepast worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

dutchgio schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:47:
Zover ik weet niet, en heeft alleen de 'gewone' Z9 dat. Zoals dat bij de Z7 (mini) ook zo is.
De TS vermeld inderdaad anders, die is nog vanaf de toestel presentatie en daardoor niet helemaal correct. Moet nog even aangepast worden..
Zo'n vermoeden had ik al, maar ik dacht, toch even navragen. Bedankt!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
De max versie heeft wel NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Laatst online: 28-08 13:55
Troxel schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:27:
Ik heb de z9 mini nu ook, erg fijne telefoon na de iNew v3 die ik hiervoor (ook met plezier) heb gebruikt.

De Whatsapp issues herken ik ook. Lastig maar mee te werken via de foto album.

Daarnaast heb ik een issue dat de telefoon niet zomaar zijn locatie vernieuwt, bijvoorbeeld bruikbaar voor apps als buienalarm en mijn klok widget die ook de locatie weergeeft. Dit terwijl de locatie service op "high accuracy" is ingesteld. Enige oplossing om locatie te vernieuwen is om de telefoon te herstarten. Anderen daar ook last van en/of een oplossing hiervoor?

Verder zeer fijne telefoon, bereik, GPS, Wi-Fi, accu, scherm, bouw kwaliteit, allemaal zeer goed! Aan te raden!
Niemand dezelfde ervaring m.b.t. locatie issues en/of een oplossing hiervoor ...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=r1dbc467h6A]

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
iemand toevallig een ZTE Z9 MINI case te koop die hij in Nederland heeft liggen?
Mijne is namelijk kaduuk :( ,en moet anders weken wachten voor nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Heb net een zte nubia z9 mini gekocht via pandawill voor 254 euro, verstandig geweest? Wat zetten zij als waarde op de commercial invoice? Iemand enig idee? 30usd heb ik gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 20:34
Kaya10 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 01:56:
Heb net een zte nubia z9 mini gekocht via pandawill voor 254 euro, verstandig geweest? Wat zetten zij als waarde op de commercial invoice? Iemand enig idee? 30usd heb ik gehoord
Zelf ook bij pandawill gekocht en er stond iets op als 25 dollar gift. Laten versturen via Singapore post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
murdock_nl_ schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 09:46:
[...]

Zelf ook bij pandawill gekocht en er stond iets op als 25 dollar gift. Laten versturen via Singapore post.
Ik heb gevraagd of ze het met wrapping paper konden inpakken. Ze zeiden dat de waarde ervan 50 usd zal zijn.
Hoelang duurde het bij jouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Laatst online: 13-09 08:38
Ik heb verschillende telefoons gezien waarbij 1 simcard niet bruikbaar is als je een microSD plaatst. Hoe zit dat met de Z9 mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Bij toestellen van Huawei is dat vooral zo, bij de Z9 Mini zover als ik weet niet. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 30-05-2015 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Klopt, het micro-SD slot zit in de housing achter de batterycover, de twee nano-simkaarten gaan in de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
OK, dat is dan top.
Ik wil hem eigenlijk wel gaan bestellen, suggesties voor een webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Kijk hier is, kan bij pandawill, gearbest en geekbuying bv zijn een van de goedkoopste en ook gekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
djiedjee schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:34:
OK, dat is dan top.
Ik wil hem eigenlijk wel gaan bestellen, suggesties voor een webshop?
Ik heb de mijne besteld via Pandawill met singapore post

5 dollar er vanaf gedaan 269 usd betaald
Natuurlijk staat de paypal koers lager dan normaal... 254 euro is gecrediteerdvan mijn rekening , 269dollar is gelijk aan 244 euro

http://www.pandawill.com/...n-16mp-black-p100645.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Thxs! Bij mij was het nu inmddels al weer 258 euro.... Lang leve de duidelijke wisselkoersen :O

[ Voor 90% gewijzigd door djiedjee op 31-05-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
djiedjee schreef op zondag 31 mei 2015 @ 08:37:
Thxs! Bij mij was het nu inmddels al weer 258 euro.... Lang leve de duidelijke wisselkoersen :O
Komt omdat het weekend is denk ik vorige begin deze week stond de koers op 1.12

Maar PayPal moet het weer laag houden natuurlijk...

Ook gekozen voor Singapore post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Gekozen voor free shipping. Ik heb geen haast, scheelt toch weer wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Pandawill vraagt aan mij wat ze als waarde zouden vermelden ; shipping by Singapore Post, ze zeggen dat ze het als een gift zullen opsturen en 50 USD als waarde

DIt accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Nee tuurlijk niet. Je moet de werkelijke waarde laten vermelden. Anders werk je mee aan frauduleuze praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:47
Mocht cyanogonmod ondersteund worden op deze telefoon dan ga ik hem ook kopen. Ik vind hem er heel nice uit zien en ben mijn nexus 4 beetje zat momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niko_c
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 27-08 13:41
Momus schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:17:
[...]

Punt 2 is een Nubia probleem. Heb het met lollipop op mijn Z7 mini ook. Kan ook geen foto's vanuit WhatsApp versturen, alleen vanuit de fotogalerij...
Disa app al geprobeerd? Is vrij recent gelanceerd en brengt alle berichtendiensten (sms, fb, whatsapp, ...) samen in 1 enkele app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niko_c
Iemand ervaringen met onderstaande roms? Vooral de 'clean' versie dan?

http://smartdigi.gr/category/nubia-z9-max/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
niko_c schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 07:43:
[...]

Disa app al geprobeerd? Is vrij recent gelanceerd en brengt alle berichtendiensten (sms, fb, whatsapp, ...) samen in 1 enkele app...
Neuh, het werkt wel, alleen via een omweg. Kan ik verder prima mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
De knoop doorgehakt en voor $262/€248 een Z9 Mini bij Pandawill besteld. Hopelijk is die binnen een week of twee binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
exelletor schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:26:
De knoop doorgehakt en voor $262/€248 een Z9 Mini bij Pandawill besteld. Hopelijk is die binnen een week of twee binnen. :)
Ook via singapore post? Heb 254 euro betaald :/ die euro/dollarkoers; daar erger ik me het meest aan! in november nog 1.20...
Ik heb gezegd dat ze 23 usd als waarde moesten zetten

[ Voor 7% gewijzigd door Kaya10 op 02-06-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-07 23:11
Ook te koop op https://www.fastcardtech....roduct_tabs_review_tabbed, net wat goedkoper :+ en hier kan voor een kleine extra vergoeding gerooten en play store erop gezet worden.
Maar hoe zit het eigenlijk met de nederlands taal, staat deze er niet standard op en moet die er nog op gezet worden? (kan het zo snel nergens vinden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
anoniem1 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:12:
Ook te koop op https://www.fastcardtech....roduct_tabs_review_tabbed, net wat goedkoper :+ en hier kan voor een kleine extra vergoeding gerooten en play store erop gezet worden.
Maar hoe zit het eigenlijk met de nederlands taal, staat deze er niet standard op en moet die er nog op gezet worden? (kan het zo snel nergens vinden.)
Ik heb 269 usd betaald , 5 usd coupon, zou hem liever bij pandawill kopen, bekende chinese webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Kaya10 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:12:
[...]

Ook via singapore post? Heb 254 euro betaald :/ die euro/dollarkoers; daar erger ik me het meest aan! in november nog 1.20...
Ik heb gezegd dat ze 23 usd als waarde moesten zetten
Ik heb email0531 als code gebruikt. Die wisselkoers is helaas niet anders. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
exelletor schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 00:40:
[...]

Wow 15 usd, hoe kwam je eraan? :o :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
exelletor schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 00:40:
[...]

Wow 15 usd, hoe kwam je eraan? :o :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
Kaya10 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:35:
Pandawill vraagt aan mij wat ze als waarde zouden vermelden ; shipping by Singapore Post, ze zeggen dat ze het als een gift zullen opsturen en 50 USD als waarde

DIt accepteren?
Indien ze erachter komen ben je bezig met fraude, vooral als jij er toestemming voor geeft het op deze vreemde manier te doen ;)
Kans dat ze je pakken is natuurlijk niet al te groot, maar ik zou het gewoon lekker op een eerlijke manier doen.
Border Security? xd

[ Voor 13% gewijzigd door LopendeVogel op 03-06-2015 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
anoniem1 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:12:
Heel hard wegblijven bij Fastcardtech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
JeroenC schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 06:38:
[...]

Indien ze erachter komen ben je bezig met fraude, vooral als jij er toestemming voor geeft het op deze vreemde manier te doen ;)
Kans dat ze je pakken is natuurlijk niet al te groot, maar ik zou het gewoon lekker op een eerlijke manier doen.
Border Security? xd
Dit is net over de grens wat de regels op GoT betreft dus even weg gehaald

[ Voor 25% gewijzigd door 13art op 04-06-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
JeroenC schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 06:38:
[...]

Border Security? xd
knip

[ Voor 19% gewijzigd door 13art op 04-06-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Nou als jij iets in laat voeren van een bepaalde waarde ( in jou geval 269usd? ) dan dien je dat bedrag gewoon te vermelden. De meeste tweakers hier doen dat kennelijk op een andere manier door andere info op de doos te laten zetten dan dat geen wat daadwerkelijk in het pakket zit.. Gaat schijnbaar vaak goed, maar ze moeten maar net jou pakket nakijken en dan ben je medeplichtig aan fraude ( aangezien de koper kennelijk via mail kan aangeven wat ze op de doos moeten zetten, heel vreemd maar goed ).
Keuze is aan jou, ik zelf hou van eerlijk kopen / verkopen.

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 04-06-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
JeroenC schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:30:
[...]

Nou als jij iets in laat voeren van een bepaalde waarde ( in jou geval 269usd? ) dan dien je dat bedrag gewoon te vermelden. De meeste tweakers hier doen dat kennelijk op een andere manier door andere info op de doos te laten zetten dan dat geen wat daadwerkelijk in het pakket zit.. Gaat schijnbaar vaak goed, maar ze moeten maar net jou pakket nakijken en dan ben je medeplichtig aan fraude ( aangezien de koper kennelijk via mail kan aangeven wat ze op de doos moeten zetten, heel vreemd maar goed ).
Keuze is aan jou, ik zelf hou van eerlijk kopen / verkopen.
Dan moet je wel bijna 100 euro douanekosten betalen? Zou ik me liever toch een LG G3 kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Kaya10 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:46:
[...]

Dan moet je wel bijna 100 euro douanekosten betalen? Zou ik me liever toch een LG G3 kopen?
Precies, dat zou ik ook doen (maar goed ik ben misschien iets te eerlijk op gebied van in en uitvoer van producten, niet zoveel zin in de eventuele gevolgen als ik producten koop die niet overeen komen met dat gene waarvan ik zeg dat ik het koop.. Net als dat ze met drugs doen, in een doos waarop staat auto radio 50 euro en er zit iets totaal anders in.). Maar goed dat ga ik hier niet aankondigen aangezien het topic over een ZTE zumba achtig iets gaat :P

[ Voor 18% gewijzigd door LopendeVogel op 03-06-2015 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:07

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Dames en heren, hoe verleidelijk het ook is, het bespreken op GoT hoe importkosten te omzeilen is niet toegestaan omdat dat inderdaad onder fraude valt. Kortom niet meer over hebben.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Hebben jullie al bericht gehad dat hij verzonden is vanuit Pandawill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik heb een vraag.

Nu heeft Whatsapp en en ING bij mij problemen, zou dit verholpen kunnen worden als je bijvoorbeeld een launcher erop zet?

zoja kan je zomaar een launcher op een nubia z9 mini zetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
theduke1989 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:15:
Ik heb een vraag.

Nu heeft Whatsapp en en ING bij mij problemen, zou dit verholpen kunnen worden als je bijvoorbeeld een launcher erop zet?

zoja kan je zomaar een launcher op een nubia z9 mini zetten???
Wat voor problemen? En wat denk je met een andere launcher te bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
ING kom ik je verder na het aanmeld scherm.
Krijg telkens een zwart beeld, kan dus niet me gegevens invoeren om door te gaan.
En zoals ook bekend bij jou de Whatsapp wanneer je foto wilt opsturen of informatie over de gebruiker wilt opzoeken (nummer etc) dat whatsapp crasht.

Dacht ik misschien dat een launcher het probleem kan verhelpen???

Deze telefoon is neit meer in mijn bezit, maar wel dicht bij mij in de buurt (kennis vandaar dat ik het vraag.

[ Voor 14% gewijzigd door theduke1989 op 05-06-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
theduke1989 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:55:
ING kom ik niet verder na het aanmeld scherm.
Krijg telkens een zwart beeld, kan dus niet me gegevens invoeren om door te gaan.
En zoals ook bekend bij jou de Whatsapp wanneer je foto wilt opsturen of informatie over de gebruiker wilt opzoeken (nummer etc) dat whatsapp crasht.

Dacht ik misschien dat een launcher het probleem kan verhelpen???
Nee, dat kan een launcher niet.
ING app zou ik opnieuw proberen te installeren. WhatsApp is een Nubia bug. Zal een update van de ROM voor moeten komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Een andere launcher kan dat niet veranderen, dat is alleen maar een visueel schilletje. Je zou dan minstens een ander rom moeten installeren, voordat het zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Bedankt voor je snelle response, al installeer je het 10000x opnieuw ING blijft bij dezelfde issue.
Whatsapp daarin tegen weet niet hoe dit gaat, gebruik nu die van cuoco92 rom, maar kan je via TWRP gewoon de standaard basis rom downloaden van nubia.cn en dan installeren of werkt dat niet meer?

welke rom is geschiktm, smartdigi.rs heeft helaas geen ROM nog uitgebracht die was laastst op mijn Z7 mini echt tig keer beter, maar op de z9 mini is er nog niks volgens mij.... .

[ Voor 23% gewijzigd door theduke1989 op 05-06-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dat kan wel, maar de bug zit in de Nubia Lollipop ROM. Waar de ROM van Cuoco ook op gebaseerd is.
Je zult dus moeten wachten tot daar een bugfix vanuit ZTE voor is.
Wellicht is je ING probleem dan ook verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 20:34
djiedjee schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:47:
Hebben jullie al bericht gehad dat hij verzonden is vanuit Pandawill?
Kan even duren. Die van mij 28 april besteld, 4 mei dat ze de telefoon op de post gedaan hebben. Vervolgens paar dagen later ook daadwerkelijk te traceren. Trace bij singapore zag er zo uit:

05-05-2015 Received from Customer
07-05-2015 Despatched to overseas (Country code: NL)
12-05-2015 Arrived at overseas (Country code: NL)
13-05-2015 Product Delivered (Country code: NL)

Overigens 2 juni telefoon nogmaals besteld voor iemand anders. Die is nog niet verstuurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
gratis verzending is altijd zo :) Dat kan je dan ook verwachten, en moet je er niet over gaan zeuren.
Het is de 15,- dienst die ze leveren voor DHL en sneller verzenden, tenminste zo ken ik de markten daar.

Als je het met DHL deed, zou het al dezelfde dag na ontvangst van het geldbedrag op de post gegaan zijn.

Met gratis post is het vaak, ze gooien het op een hoop en op het einde versturen ze het.

Mocht je toch DHL hebben gekozen, wat ik niet vermoed.
Dan is pandawill gewoon geen super store :)

[ Voor 11% gewijzigd door theduke1989 op 05-06-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
theduke1989 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:50:
gratis verzending is altijd zo :) Dat kan je dan ook verwachten, en moet je er niet over gaan zeuren.
Het is de 15,- dienst die ze leveren voor DHL en sneller verzenden, tenminste zo ken ik de markten daar.

Als je het met DHL deed, zou het al dezelfde dag na ontvangst van het geldbedrag op de post gegaan zijn.

Met gratis post is het vaak, ze gooien het op een hoop en op het einde versturen ze het.

Mocht je toch DHL hebben gekozen, wat ik niet vermoed.
Dan is pandawill gewoon geen super store :)
Wat een onzin. Al mijn gratis verzendingen gingen een dag na betaling op de post. De betaling is voor de snelheid van leveren, niet voor sneller op de post doen.
Overigens is Singapore Post vaak ook maar max 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
dan heb je meer geluk dan mij tijdens bestellen.
Bij mij nooit iets binnen twee weken geleverd helaas.

Vaak 3 weken of langer :( , Alleen hoesjes enz bestel ik met free shipping want 20 euro op 4 hoesjes is te veel van het goede.

Maar uit eigen ervaring deel ik dat het bij nooit zo is gegaan :( , Maar goed ik bestel ook niet meer bij shops als pandawill maar de wat bekendere.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Pandawill is 1 van de bekendste en meest betrouwbare...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Iemand enig idee waar ik een zte nubia case kan kopen? Transparant liefst wel rubber... Wit wordt snel vuil, zwart vind ik wel lelijk
als er echt niets is , is zwart ook oke voor mij

Wil ongeveer 3 à 5 euro eraan uitgeven

Op ebay vond ik niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Zo laatste met de cuoco92 rom gaat mij batterij zo snel achteruit.
Ik laad hem de hele avond op, en rond een uur of 5 is de batterij leeg.

gewoon met fb/whatsapp etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Je hebt wel een full wipe gedaan na het flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Ik heb geen ervaring over tempered glasses voor gsm's maar ik vond deze even

ik denk dat je voor 2,75usd niet veel kunt verwachten? gemiddeld kosten ze 10 euro?

http://nl.aliexpress.com/...-For-ZTE/32318779281.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Kaya10 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 10:07:
Ik heb geen ervaring over tempered glasses voor gsm's maar ik vond deze even

ik denk dat je voor 2,75usd niet veel kunt verwachten? gemiddeld kosten ze 10 euro?

http://nl.aliexpress.com/...-For-ZTE/32318779281.html
Er zit erg veel verschil in kwaliteit. Ik had voor mijn vorige telefoon (Xiaomi Mi3) een tempered glass screen protector gekocht via Ebay, voor 6 euro, deze was al vrij snel erg lelijk geworden. Heb nu voor mijn Z9 Max zo'n tempered glass van Nillkin gekocht (10 euro) en deze is nog steeds krasvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
YsWDesign schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 10:09:
[...]

Er zit erg veel verschil in kwaliteit. Ik had voor mijn vorige telefoon (Xiaomi Mi3) een tempered glass screen protector gekocht via Ebay, voor 6 euro, deze was al vrij snel erg lelijk geworden. Heb nu voor mijn Z9 Max zo'n tempered glass van Nillkin gekocht (10 euro) en deze is nog steeds krasvrij.
Heb deze twee gekocht, khoop dar ze voor juli geleverd zullen worden, 1 juli ga ik op vakantie

http://nl.aliexpress.com/...ne-Cases/32348358210.html

http://nl.aliexpress.com/...202.html?http_swift_null=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Die screenprotector is van plastic en heb je niks aan. Beter had je voor een paar euro meer een tempered glass aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Momus schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 10:23:
Die screenprotector is van plastic en heb je niks aan. Beter had je voor een paar euro meer een tempered glass aangeschaft.
Tempered glass is een beetje te dik.. en die tempered glasses van 3-4 euro trekken op niks (worden snel beschadigd krassen etc...) moet minstens eentje van 10 euro zijn...

Toestand bij mij

toestel besteld op 29 mei,

05-06-2015 Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)

[ Voor 17% gewijzigd door Kaya10 op 06-06-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Momus schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 09:40:
Je hebt wel een full wipe gedaan na het flashen?
Ik had voordat ik de cuoco92 rom erop ging zetten een wipe/data gedaan, en niet nogmaals achteraf. Nu zegt hij dat de batterij echt snel leeg gaat.

Als ik nu opnieue voor hem flash vooraf wipe/data en achteraf zou dat helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door theduke1989 op 06-06-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

theduke1989 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:13:
[...]

Ik had voordat ik de cuoco92 rom erop ging zetten een wipe/data gedaan, en niet nogmaals achteraf. Nu zegt hij dat de batterij echt snel leeg gaat.

Als ik nu opnieue voor hem flash vooraf wipe/data en achteraf zou dat helpen?
Je kunt het altijd proberen. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Bedankt het was gelukt, gaat nu weer zoals normaal.
Het rare was bij TWRP met schil 286x had ik wel meteen een optie om erna ook een data/wipe te doen.
En ik 285x schil had ik dat niet. En in 286x had ik ook meteen de optie om SuperSU te installeren, wat ik bij 285x niet had.

Maar goed het had gewerkt! top....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Welke provider gebruiken jullie, de gebruikers van Z9 Mini? En hoe ervaren jullie het bereik? Heb begrepen dat T-Mobile de meeste frequenties ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Z9 mini is binnen. Levertijd valt me erg mee, 31 mei besteld met free shipping. Geen kosten verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Nou, ik heb mijn Z9 Mini ook besteld, nu wachten totdat hij verstuurd is en dan zou hij binnen 3 tot 6 werkdagen hier moeten zijn. :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
djiedjee schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:36:
Z9 mini is binnen. Levertijd valt me erg mee, 31 mei besteld met free shipping. Geen kosten verder..
Ik heb de mijne op 29 mei besteld maar nog steeds niets ontvangen.
Er stond: verstuurd naar internationaal depot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Mitch377 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:30:
Nou, ik heb mijn Z9 Mini ook besteld, nu wachten totdat hij verstuurd is en dan zou hij binnen 3 tot 6 werkdagen hier moeten zijn. :D
Voor DHL gekozen zeker? Reken daar maar nog eens 30-40 euro extra kosten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Kaya10 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:55:
[...]

Voor DHL gekozen zeker? Reken daar maar nog eens 30-40 euro extra kosten aan.
Hoeft niet, ibuygou doe ik ook altijd via DHL nog nooit hoeven te betalen, ook voor niks nam ik altijd de insurance, maar ibuygou.com pakt het slim aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
theduke1989 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:08:
[...]

Hoeft niet, ibuygou doe ik ook altijd via DHL nog nooit hoeven te betalen, ook voor niks nam ik altijd de insurance, maar ibuygou.com pakt het slim aan.
37 USD betaal je extra ervoor, is best wel veel vind ik...

Warehouse is niet in EUROPA ? Stond bij afrekening shipping from DHL CHina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
theduke1989 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:08:
[...]

Aangezien DHL zelf de inklaring doet, heeft ibuygou daar niks mee van doen en heb je altijd heel veel geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Momus schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:44:
[...]

Aangezien DHL zelf de inklaring doet, heeft ibuygou daar niks mee van doen en heb je altijd heel veel geluk gehad.
Ohjawel, combinatie van lage waarde vermelden + in cadeauverpakking verpakken en andere ongein om de douane te omzeilen. Netjes is anders, maar goed. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
exelletor schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:45:
[...]

Ohjawel, combinatie van lage waarde vermelden + in cadeauverpakking verpakken en andere ongein om de douane te omzeilen. Netjes is anders, maar goed. :X
Maar nogmaals, bij DHL gaat dat anders. Die screenen de pakketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
nou, de hoeveelheid chinese apps valt wel mee. Ik heb wel een aantal apps gedisabled. ROM stond op engels. GPS getest, zelfs in huis een satelliet lock. Ben ik erg blij mee, hij moet ook als navi gaan dienen.

ROM is nubia UI V2.8.1, build V11.16. Iemand een idee of dit de laatste versie is?

Ga eerst maar eens kijken of er zaken zijn die me niet bevallen.
Hij voelt best premium, wordt een beetje warm maar niet heet. Scherm is prima, maar het valt me wel op hoe goed de kijkhoeken van mijn oude Iocean X7 toch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niko_c
djiedjee schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 22:13:
nou, de hoeveelheid chinese apps valt wel mee. Ik heb wel een aantal apps gedisabled. ROM stond op engels. GPS getest, zelfs in huis een satelliet lock. Ben ik erg blij mee, hij moet ook als navi gaan dienen.

ROM is nubia UI V2.8.1, build V11.16. Iemand een idee of dit de laatste versie is?

Ga eerst maar eens kijken of er zaken zijn die me niet bevallen.
Hij voelt best premium, wordt een beetje warm maar niet heet. Scherm is prima, maar het valt me wel op hoe goed de kijkhoeken van mijn oude Iocean X7 toch zijn.
Via settings > about phone kan je controleren op system updates. Ik heb gisteren op mijn Z9 max build 1.20 geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Gisteren sim-kaarten omgewisseld/geknipt. Bellen kan nu ook :-)
Belkwaliteit is prima, max volume van de ringtone is erg hard.

Whatsapp crash heb ik inderdaad ook al bij opvragen groeps-info.
4G ontvangst heb ik wel even gezien toen ik 1 simkaart erin had, nu zie ik ik afwisselend 3G en H+. Of dit komt door slechte 4G dekking of door gebruik van 2 simkaarten weet ik niet. Even verder testen hiermee.

Camera is echt een stuk beter dan mijn vorige telefoon. Bij gebruik van een goede koptelefoon wel wat achtergrondruis, maar niet te storend.

Accu: gisteren behoorlijk veel gebruikt, einde van de dag ongeveer 40% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Ik hoop de review van de Z9 max nog deze week af te hebben geschreven. Eventuele testverzoeken zijn nog altijd welkom. De volgende benchmarks ga ik sowieso draaien:

ANTUTU, GFXBench, GPS.

Edit: het afschrijven gaat wel lukken deze week, ik verwacht dat de review maandagavond online staat.

[ Voor 21% gewijzigd door Adipose op 11-06-2015 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Wellicht een valtest op de tuintegels vanaf 2 meter hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Momus schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:14:
Wellicht een valtest op de tuintegels vanaf 2 meter hoogte?
Zal ik doen, over twee á drie jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Met een beetje geluk wordt mijn Z9 Mini (2 juni besteld bij Pandawill) eind deze week afgeleverd. Kan iemand van jullie mij misschien vertellen bij welke provider jullie zitten en hoe jullie het bereik ervaren? Ben een beetje huiverig voor de missende frequenties. :)

[ Voor 4% gewijzigd door exelletor op 11-06-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:49
djiedjee schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:05:
4G ontvangst heb ik wel even gezien toen ik 1 simkaart erin had, nu zie ik ik afwisselend 3G en H+. Of dit komt door slechte 4G dekking of door gebruik van 2 simkaarten weet ik niet.
Of door afwezigheid band 20 / 800mhz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Zou kunnen. Vodafone kaartje doet het wel op 4G, maar het bereik is niet top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:39
Ik gebruik zelf T-mobile als primaire simkaart en KPN als secundair. T-mobile heb ik 9 van de 10 keer 4G en bereik is goed. Ik merk echter wel dat het bereik binnenshuis soms wel wat te wensen over laat (op specifieke locaties). Dit is echter wel een beetje een bekend probleem met T-mobile.

Op de meeste locaties heb ik goed bereik met zowel T-mobile als KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Z9 van mij is binnen, eerste indruk is positief. :)

NB: Het is duidelijk dat Android te lang geleden voor mij is. Aparte ROM heb ik erop staan - telefoon kwam al met Google Play en Chinese troep voorgeinstalleerd en om de developer options te unlocken moet je blijkbaar 3x op build number klikken. :D

[ Voor 71% gewijzigd door exelletor op 12-06-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
exelletor schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:18:

NB: Het is duidelijk dat Android te lang geleden voor mij is. Aparte ROM heb ik erop staan - telefoon kwam al met Google Play en Chinese troep voorgeinstalleerd en om de developer options te unlocken moet je blijkbaar 3x op build number klikken. :D
Dat developer options gedoe is altijd al zo. Niet eens bij ZTE maar bij tal van andere fabrikanten al.
En ja bij ZTE kan je inderdaad chinese apps verwachten, is nu eenmaal zo. Je hebt wel geluk dat er een gapps op staat. Ik kreeg de mijne echt met de eerste batches en daar was het alleen maar chinees en geen gapps op dat moment niet beschikbaar.

Maar in begintopic staat een tut over hoe te rooten en al die shit via supersu etc te verwijderen.
Als je twrp gebruit + multi-lang rom kan je achteraf al de supersu erop zetten en meteen is alles weg en je smartphone is geroot mocht die nog niet zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
exelletor schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:18:

Ik heb nog steeds niets ontvangen, had hem op 28 mei besteld. Wanneer had jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Kaya10 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 07:59:
[...]

Ik heb nog steeds niets ontvangen, had hem op 28 mei besteld. Wanneer had jij hem besteld?
2 juni besteld, 5 juni verzonden. Had gekozen voor Singapore post bij Pandawill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
exelletor schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:55:
[...]

2 juni besteld, 5 juni verzonden. Had gekozen voor Singapore post bij Pandawill.
Was erg snel, ik zie nog steeds niets nieuws... is vorige week verstuurd en deze maandag ingescand door Singapore post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Kaya10 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:33:
[...]

Was erg snel, ik zie nog steeds niets nieuws... is vorige week verstuurd en deze maandag ingescand door Singapore post
Ja, de ene keer zit het mee, de andere keer valt het tegen. Singapore Post is over het algemeen wel veel sneller dat Sweden Post, dus ik hoop dat je hem binnen een week ook hebt.
_
Nog even wat anders - in het begin was er een discussie of die rode knoppen uitgeschakeld kunnen worden. Het antwoord was nee, maar op die van mij kan ik het gewoon in de instellingen utizetten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Workaround voor niet uit de Play Store te installeren apps, zoals 9292.

1. Zoek op Google naar de APK van de desbetreffende app en download hem.
2. Volg dezelfde stappen die nodig zijn bij het installeren van de Google Sevices.

[ Voor 3% gewijzigd door Adipose op 13-06-2015 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
YsWDesign schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:48:
Workaround voor niet uit de Play Store te installeren apps, zoals 9292.

1. Zoek op Google naar de APK van de desbetreffende app en download hem.
2. Volg dezelfde stappen die nodig zijn bij het installeren van de Google Sevices.
Heb ik een andere telefoon gekocht ofzo? 9292 heb ik gewoon uit Google Play kunnen installeren, zowel op stock ROM als op die van cuoco92. Aan de andere kant krijg ik het niet voor elkaar om de Chinese troep weg te krijgen - Root checker zegt dat het toestel geroot is, maar EX File manager zegt dat ie geen toestemming kan krijgen. Ook in recovery menu kom ik niet in het map /system.
Dat developer options gedoe is altijd al zo. Niet eens bij ZTE maar bij tal van andere fabrikanten al.
Heb het net even opgezocht en blijkbaar is het vanaf Android 4.2 gewijzigd. Weet je ook meteen hoe lang geleden mijn vorige Android ervaring is. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
exelletor schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:23:
[...]

Heb ik een andere telefoon gekocht ofzo? 9292 heb ik gewoon uit Google Play kunnen installeren, zowel op stock ROM als op die van cuoco92. Aan de andere kant krijg ik het niet voor elkaar om de Chinese troep weg te krijgen - Root checker zegt dat het toestel geroot is, maar EX File manager zegt dat ie geen toestemming kan krijgen. Ook in recovery menu kom ik niet in het map /system.

[...]

Heb het net even opgezocht en blijkbaar is het vanaf Android 4.2 gewijzigd. Weet je ook meteen hoe lang geleden mijn vorige Android ervaring is. :9
Ja, je hebt een andere telefoon gekocht. Ik heb namelijk de max. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Ik heb de Z9 mini van the duke overgenomen en ik moet zeggen dat het een heel fijn toestel is (afgezien van de eerder genoemde issues met whatsapp e.d.). En de kwaliteit van de foto's maakt heel veel goed _/-\o_

Ik loop echter tegen 2 problemen aan. Namelijk dat mijn whatsapp geen berichten ontvangt, tot ik de app open. Waarschijnlijk door een task killer welke op de achtergrond draait. Op het moment dat je whatsapp installeert voordat de task killer wordt geinstalleerd zou dit beter moeten werken. Nu wilde ik kijken of in de ROM van CUOCO whatsapp al is geinstalleerd. Waar kan ik de meest recente versie van deze ROM vinden?

Ik vind namelijk wel de eerste versie (in dit topic), echter lees ik ook over updates, en die zie ik niet terug komen.
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste