[VPN] Internetten via een VPN-provider Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 189.536 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Lees hier veel positieve dingen over AirVPN. In prijs, krijg je bij Windscribe VPN voor hetzelfde bedrag 5 jaar i.p.v. 1 jaar. Waarom zou ik bv. voor een AirVPN gaan en niet voor Windscribe VPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:21

Videopac

Rommelt wat aan.

Of ze hebben geld nodig, of ze hopen dat je na enige tijd geen gebruik meer maakt van hun diensten.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-06 20:37
Lightthunder schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:06:
Lees hier veel positieve dingen over AirVPN. In prijs, krijg je bij Windscribe VPN voor hetzelfde bedrag 5 jaar i.p.v. 1 jaar. Waarom zou ik bv. voor een AirVPN gaan en niet voor Windscribe VPN?
If you pay peanuts you get slechte vpn.
Servers, connecties, engineers kosten geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-06 13:21
Tano schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:17:
Ik heb de proc load even bekeken tijdens een download. Minder dan 10 procent, dus dat is het niet. Airvpn heeft me inmiddels een update van de tun tap driver gestuurd, die ga ik proberen! Thanks!
Update van de TAP TUN driver was de oplossing - snelheden zijn nu in orde! Thanks voor de hulp allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 16:43
Hoeveel mensen hebben eigenlijk ExpressVPN en wat zijn jullie ervaringen ermee? Ik heb het vanochtend even snel geprobeerd maar ik krijg er eigenlijk geen snellere verbinding mee als met NordVPN, alleen is de ping veel beter bij ExpressVPN. Is de dubbele prijs vanExpressVPN vergeleken met NordVPN wel te rechtvaardigen?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerten
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-05 11:17
Het ziet er inderdaad uit dat mijn achterdocht niet helemaal correct is in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-06 23:40
Ik gebruik zelf PIA voor enkele jaren nu, elk jaar met Black Friday hebben ze een mooie deal. Ik heb zojuist weer 12 maanden afgesloten voor 29 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
F-Secure heeft ook een aanbieding: https://campaigns.f-secur...me/blackfriday/en_global/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 18:04
Heb zelf PIA en heb deze dagen gekeken naar een andere aanbieder.
Maar ik vind geen enkele VPN service die ook de mogelijkheid biedt om per app de service aan/uit te zetten.

Ik heb het dan over de PIA Android app; bepaalde zaken die niet via het internet gaan maar over het thuisnetwerk lopen (zoals bv mijn tv server, audiocasting) werken niet wanneer ze over de VPN gaan.

In de PIA app zit dus een setting waarin je per app kunt instellen of deze wel/niet van de VPN gebruik moet maken. Ik heb nog geen enkele andere VPN aanbieder gevonden die dezelfde functionaliteit in de app biedt, zijn die er wel?

[ Voor 27% gewijzigd door ASW1 op 27-11-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06 12:08
BlazeMuis schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 19:44:
Ik gebruik zelf PIA voor enkele jaren nu, elk jaar met Black Friday hebben ze een mooie deal. Ik heb zojuist weer 12 maanden afgesloten voor 29 dollar.
Kan je daarmee ook verlengen? Of is dit telekens een nieuw abbo?

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
A1AD schreef op zondag 27 november 2016 @ 17:55:
[...]

Kan je daarmee ook verlengen? Of is dit telekens een nieuw abbo?
Gewoon nieuw.. Maar ff username en password op je devices veranderen en je kan weer een jaar vooruit, kleine moeite :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
PIA loopt gewoon door voor aanbiedingsprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
sambalbaj schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:19:
PIA loopt gewoon door voor aanbiedingsprijs.
Klopt, maar het lijkt wel steeds goedkoper te worden elk jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
BlazeMuis schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:23:
[...]

Klopt, maar het lijkt wel steeds goedkoper te worden elk jaar :P
was vorig jaar ook 29 USD.

Even lopen twijfelen, maar de android app van PIA is zoals ik hierboven lees een stuk beter voor mij.

Dan maar geen windscribe :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Heb van een aantal mensen gehoord die (2014 of eerder?) een black monday aanbieding van 19 dollar hebben die ook telkens verlengd wordt. Vind mijn eigen 29 eigenlijk wat te duur maar de functionaliteit van de apps is ook wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-05 15:58
Heeft er hier iemand met purevpn ? Ik ben opzoek naar een vpn om te gebruiken in china, maar ook voor wat openbare netwerken. Als het bevalt misschien ook thuis.

Stacksocial heeft een lifetime aanbieding voor 60 dollar en eventueel nog met windscribe? Die heb ik al eerder voorbij zien komen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac

Videopac

Rommelt wat aan.

Welke VPN providers hebben een Windows Phone app?

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

Videopac schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:02:
Welke VPN providers hebben een Windows Phone app?
Cisco Anyconnect, zodra je deze geinsralleerd heb kan je via de vpn instellingen van wp zelf een verbinding maken. Werkt mooier als met android vind ik persoonlijk!

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik gebruik nu sinds een paar dagen AirVPN, maar heb toch wel regelmatig dat hij geen verbinding met de servers kan maken (blijft dan gewoon oneindig doorgaan met proberen), ook verbinding maken met andere servers heeft dan geen zin.
Zijn er meer mensen met deze ervaring of ben ik hier de enige mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Laatst online: 17-05-2024
ASW1 schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:14:
Heb van een aantal mensen gehoord die (2014 of eerder?) een black monday aanbieding van 19 dollar hebben die ook telkens verlengd wordt. Vind mijn eigen 29 eigenlijk wat te duur maar de functionaliteit van de apps is ook wat waard.
Een black monday, dat is apart 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Misschien was het cyber Friday, dat kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:38
Majesty schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:20:
Ik gebruik nu sinds een paar dagen AirVPN, maar heb toch wel regelmatig dat hij geen verbinding met de servers kan maken (blijft dan gewoon oneindig doorgaan met proberen), ook verbinding maken met andere servers heeft dan geen zin.
Zijn er meer mensen met deze ervaring of ben ik hier de enige mee?
Hier werkt AirVPN top, maar je hebt er weinig aan als iedereen dat hier gaat melden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac

Videopac

Rommelt wat aan.

mswp schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:12:
[...]

Cisco Anyconnect, zodra je deze geinsralleerd heb kan je via de vpn instellingen van wp zelf een verbinding maken. Werkt mooier als met android vind ik persoonlijk!
Dank. Dit is de software, toch?
Moet ik dan VPN van cisco afnemen? Of kan ik een willekeurige andere provider kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

Videopac schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:49:
[...]

Dank. Dit is de software, toch?
Moet ik dan VPN van cisco afnemen? Of kan ik een willekeurige andere provider kiezen.
Inderdaad software, wij hebben het bij cisco. Of andere kan weet ik zo niet.

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
spokje schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:25:
[...]

Hier werkt AirVPN top, maar je hebt er weinig aan als iedereen dat hier gaat melden :P
Haha nouja, dan weet ik in ieder geval dat ik het probleem bij mezelf moet gaan zoeken, thanks voor je reactie in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:38
Er was nog iemand die had een updated tunneldriver gekregen van airvpn en daarna werkte het beter. Paar posts terug geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yarisken
spokje schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:25:
[...]

Hier ook. enkel op linux in het verleden wat shit gehad maar support heeft me hier goed bij geholpen.

Stuur anders is een ticket naar support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heeft er hier iemand toevallig ervaring met het opzetten van een VPN verbinding in combinatie met een Draytek router?

Ik gebruik nu NordVPN en heb een Draytek 2925. Hiermee is het mogelijk een VPN op te zetten met L2TP + IPsec.
Dit lukt ook prima, alleen knalt de VPN verbinding er na een paar uur uit. Het lukt dan met geen mogelijkheid om opnieuw te connecten.
Het enige dat lukt is om dan een nieuwe server te kiezen. Deze werkt dan weer een paar uur en verbreekt ook weer de verbinding.

Ik heb deze handleiding gebruikt: https://emtunc.org/blog/1...unnel-on-draytek-nordvpn/

Zijn er mensen met ervringen met andere routers waarbij het wel stabiel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Mr. Jinx schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:18:
Heeft er hier iemand toevallig ervaring met het opzetten van een VPN verbinding in combinatie met een Draytek router?

Ik gebruik nu NordVPN en heb een Draytek 2925. Hiermee is het mogelijk een VPN op te zetten met L2TP + IPsec.
Dit lukt ook prima, alleen knalt de VPN verbinding er na een paar uur uit. Het lukt dan met geen mogelijkheid om opnieuw te connecten.
Het enige dat lukt is om dan een nieuwe server te kiezen. Deze werkt dan weer een paar uur en verbreekt ook weer de verbinding.

Ik heb deze handleiding gebruikt: https://emtunc.org/blog/1...unnel-on-draytek-nordvpn/

Zijn er mensen met ervringen met andere routers waarbij het wel stabiel werkt?
Het zou kunnen dat je firewall er voor iets tussen zit. Bij idle connecties kan het zijn dat na x-tijd je firewall de connectie afbreekt. Wij hebben dit op het werk soms ook voor bij applicaties die naar een andere vlan gaan voor bv de database. Dit is een bescherming mechanisme. Kan je ter test is een cron instellen die elk half uur een wegt of een curl doet naar een website / download bestand ?
Als de connectie dan na een paar uur niet downgaat dan weet je dat het aan de firewall ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Kun je op een computer zonder admin rechten een vpn verbinden maken? Wil graag met PIA verbinden op een computer op mijn universiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:13
Iemand een tip voor NordVPN?

Ik heb geprobeerd via Asus interface waarbij ik NordVPN DNS gebruik, met een maximale snelheid van 30Mb/sec. En de W10 software, waarbij ik via Norway connect (geeft de hoogste snelheid nl 40Mb/sec) laat mij geen email meer versturen via Ziggo.

Ik heb in de Asus alle NL-ovpn servers geprobeerd die in het bijgeleverde bestand zitten, zonder resultaat.

Iemand een advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoster
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-06 10:06
Ben aan het overwegen ook op de VPN 'route' te springen :-) Maar vraag me nou af wat de snelheids impact zal zijn. Is er hier iemand die ook een KPN 500/500mbit verbinding heeft en wat performance tests heeft gedraaid icm VPN?
Ik lees dat Advanced Tomato prima gebruikt kan worden, maar neem aan dat 500mbit niet verwacht mag worden. Dus is dan een VPN client per PC slimmer (en mijn R7000 gewoon non-VPN houden)?

Wat is wijsheid om toch lekker snel op news servers te blijven, iets 'speciaals' met Netflix te kunnen doen en veilig met (op zijn minst de Windows & Mac) client veilig(er) te browsen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerten
Incognitum schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:09:

Ik heb geprobeerd via Asus interface waarbij ik NordVPN DNS gebruik, met een maximale snelheid van 30Mb/sec. En de W10 software, waarbij ik via Norway connect (geeft de hoogste snelheid nl 40Mb/sec) laat mij geen email meer versturen via Ziggo.

Ik heb in de Asus alle NL-ovpn servers geprobeerd die in het bijgeleverde bestand zitten, zonder resultaat.

Iemand een advies?
Via een consumentenrouter is NordVPN hopeloos. 30Mbit is nog veel. CPU van zo'n ding is gewoon niet krachtig genoeg voor (de)coderen. Dank eerder aan een mini-pc met custom software als pfrsense of OPNsense. Dat haalt bij mij vrijwel de maximale snelheid. 145 ipv 150Mbit. (Met mini-pc en pfsense)

Via Ziggo mailen kan wel is mijn bevinding. smtp.ziggo.nl, port 587, TLS beveiliging, login en wachtwoord van ziggo. (Zoek settings via google als ik me vergis)
Je zit immers niet meer in het ziggo netwerk, daar ga je onzichtbaar doorheen.Jje komt nu vanaf een compleet andere provider op het internet. Vrij logisch dat ziggo-servers niet werken zonder eerst in te loggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Incognitum schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:09:

Iemand een advies?
Over wat voor Asus heb je het?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac

Videopac

Rommelt wat aan.

beerten schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 19:27:
[...]

Via een consumentenrouter is NordVPN hopeloos. 30Mbit is nog veel. CPU van zo'n ding is gewoon niet krachtig genoeg voor (de)coderen. Dank eerder aan een mini-pc met custom software als pfrsense of OPNsense. Dat haalt bij mij vrijwel de maximale snelheid. 145 ipv 150Mbit. (Met mini-pc en pfsense)

[..]
Cruciaal is of de CPU hardwarematig kan encripten of niet. En geen enkele router-cpu kan dit. Intel cpu's kunnen dat wel, evenals ARM V8 A53, dus met een Odroid C2 zou het ook snel moeten kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:13
beerten schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 19:27:
[...]

Via Ziggo mailen kan wel is mijn bevinding. smtp.ziggo.nl, port 587, TLS beveiliging, login en wachtwoord van ziggo. (Zoek settings via google als ik me vergis)
Je zit immers niet meer in het ziggo netwerk, daar ga je onzichtbaar doorheen.Jje komt nu vanaf een compleet andere provider op het internet. Vrij logisch dat ziggo-servers niet werken zonder eerst in te loggen ;)
De mail had ik inderdaad alweer aan de gang. Jammer dat de router dit niet aan kan. Dan heeft het ook geen zin om dit verder in te gaan stellen, ik wil namelijk wel volledig gebruik maken van mijn snelheid.

Betreft een Asus 68u trouwens. Bedankt voor je info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Incognitum schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 21:24:
[...]

De mail had ik inderdaad alweer aan de gang. Jammer dat de router dit niet aan kan. Dan heeft het ook geen zin om dit verder in te gaan stellen, ik wil namelijk wel volledig gebruik maken van mijn snelheid.

Betreft een Asus 68u trouwens. Bedankt voor je info!
Dat is een dual core 800MHz dingetje, je zou er ongeveer 30 mbps uit moeten kunnen persen. Dat komt dan volgens mij aardig overeen.

[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 10-12-2016 22:05 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Met 0,0 voorkennis vandaag Torguard aangeschaft (via via, met 95% korting, gheghe). Erg fijn, een medewerker heeft via teamviewer alles voor mij geinstalleerd en de 'leen'programma's zo ingesteld dat alles zo gunstig mogelijk is qua afstand/ connectie/ encryptie. Ze zijn zodanig onderlegd dat ze het tijdens het uitvoeren het ook ff aan je uitleggen wat iets doet en waarom je het nodig hebt. Wel leuk, zelfs zonder korting vind ik dit een prima service. Maargoed: dan betaal je er ook flink voor. Bijna gratis is ideaal, en fijn om zorgeloos te kunnen kijken en lenen op het internet. Vrees dat dit binnenkort ook echt nodig is, maargoed: rather safe than sorry, nu alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:30
Een maand op IPVanish ingeschreven, maar ik merk nu dat de snelheid 's-avonds dramatisch daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 11:13
Heb Airvpn op mijn R7000 succesvol ingesteld.
Al mijn verkeer loopt via de tunnel.

STEL
Ik gebruik de airvpnclient op mijn laptop ook nog.
Dus een vpn IN een vpn, biedt nog extra voordelen? of juist alleen maar nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

C6DL schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:13:

STEL
Dus een vpn IN een vpn, biedt nog extra voordelen? of juist alleen maar nadelen?
Dat is alleen aan te raden als je je eigen lokale netwerk niet vertrouwd.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
JackBol schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:15:
[...]

Dat is alleen aan te raden als je je eigen lokale netwerk niet vertrouwd.
Tnx, dus geen voordelen mbt security richting internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

C6DL schreef op maandag 19 december 2016 @ 08:57:
[...]

Tnx, dus geen voordelen mbt security richting internet?
Nope.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272158

STEL
Als je verschillende vpn providers hebt, dan ziet de tweede alleen het ip van de de eerste vpn en niet je eigen ip. Dit kan handig zijn als de tweede vpn minder betrouwbaar is dan de eerste.
Heb je meerdere verschillende vpn providers kan je gebruik maken van pfsense in virtualbox om zo meerdere vpn's van verschillende providers tegelijk te gebruiken. Of Tails in virtualbox zodat je tor over vpn kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Busy-Today-88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 18:34
Ik heb een Pure VPN lifetime subscription van Source Forge aangeschaft, spijt van! Veel last van disconnects en ook DNS leak via de Windows client. De mobiele client voor Android had heel vaak last van een frozen connectie. Nu heb ik voor €31,95 een abbo voor een jaar bij PIA. Dik tevreden, altijd snel en stabiele app. :-)

PIA Sweet Christmas Deal

[ Voor 4% gewijzigd door Busy-Today-88 op 20-12-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan2002
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-04-2023
Wil overstappen op nordvpn. Gebruik een fritzbox die geen openvpn script ondersteund. Zal dus op de computers zelf de software van nordvpn moeten installeren.
Heb enkele vragen hierover waarover ik tot nu toe geen antwoord heb gevonden.

1) Kan ik op de betreffende computer wanneer de software daar van nordvpn is geïnstalleerd ook gemakkelijk de vpn uitzetten en 'gewoon' internetten?
2) Wil ook gebruik maken van die holiday-aanbieding van 2 jaar. Eindigt dit automatisch na twee jaar? Hoe kun je hier het beste mee omgaan?
3) Sommige sites accepteren niet dat je hun benadert via een vpnserver. Omzeilt nordvpn dat probleem?
Bedankt,

[ Voor 5% gewijzigd door Jan2002 op 21-12-2016 17:50 ]

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
1) Kan ik op de betreffende computer wanneer de software daar van nordvpn is geïnstalleerd ook gemakkelijk de vpn uitzetten en 'gewoon' internetten?

Ja dat kan.

2) Wil ook gebruik maken van die holiday-aanbieding van 2 jaar. Eindigt dit automatisch na twee jaar? Hoe kun je hier het beste mee omgaan?

Kun je het beste even bij NordVPN zelf navragen, maar er zijn vaak deals die de review sites vaak aangeboden krijgen

3) Sommige sites accepteren niet dat je hun benadert via een vpnserver. Omzeilt nordvpn dat probleem?
Bedankt,

Is enigzins afhankelijk per site en hoe accuraat hun database met IP-adressen behorende bij VPN server is , maar NordVPN lijkt vrij makkelijk en snel nieuwe IP-adressen toe te voegen aangezien ze netflix werkend hebben gekregen en vaak weten ze het eea wel te omzeilen (zie https://www.vpngids.nl/reviews/nordvpn-vpn-provider/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan2002
Bedankt voor je reactie!

Ze bieden ook meerdere soorten van ip's aan..dedicated e.d. Welk soort is het beste te kiezen?

Ik wil eens betalen via bitcoins...de eerste keer!...wie helpt mij iets op weg? Er is reeds een topic hieraan gewijd maar dat vind ik nogal uitgebreid. Is het nodig om zoveel stappen te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 23:17
Nou heb eindelijk maar eens een VPN besteld.
Bij NordVPN en de 2 jaar special aanbieding. Thx voor de link.

Werkt prima en veel keuze in VPN locaties en te gebruiken voor vele doeleinden.

Nu ga ik denk ik een domme(newbie) vraag stellen, maar stel hem toch want kan het antw niet echt vinden
Meer een theorie vraag het het nou precies zit.

Als ik connectie maak met een VPN van NordVPN in NL(1 van de 33) ben ik dan beschermd?
Bedrijf(NordVPN) zit in panama en houden geen logs bij.
In principle wel lijkt me, maar de servers staan in NL en kunnen ze in principe een tap zetten op de internetlijn van de DC waar de VPN staat?

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

STEL
Welke download snelheid heb je? Ik heb namelijk ook AirVPN en een R7000, ik haal ongeveer 60Mbps download. (provider KPN, 100/50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac

Videopac

Rommelt wat aan.

Pierre_nr1 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 20:40:
[...]

Welke download snelheid heb je? Ik heb namelijk ook AirVPN en een R7000, ik haal ongeveer 60Mbps download. (provider KPN, 100/50)
Dat is dan zonder encryptie waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
Videopac schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:34:
[...]

Dat is dan zonder encryptie waarschijnlijk.
Nee, met encryptie (AES-256-CBC)
Protocol=UDP, Compression=No

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 20:40:
[...]

38 down / 3,8 up

(ziggo 40/4) amper verlies dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
C6DL schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:42:
[...]

38 down / 3,8 up

(ziggo 40/4) amper verlies dus
Netjes. Ik haal 60/45 bij de KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
dat zijn nog eens nette snelheden.

Hier middels NordVPN 35/13 op een 150/30.
Met een r7000 met vortex erop.
Aantal servers al geprobeerd. zowel buitenland(europa/US) als NL zelf.
NL zelf is dan nog het snelste(logisch).

Staat op AES-256-CBC

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Pierre_nr1 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:07:
[...]

Netjes. Ik haal 60/45 bij de KPN.
Over een r7000? Dat vind ik knap. Welke settings gebruik je qua encryptie?

[ Voor 18% gewijzigd door EWK op 28-12-2016 18:37 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Weerz schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:42:
dat zijn nog eens nette snelheden.

Hier middels NordVPN 35/13 op een 150/30.
Met een r7000 met vortex erop.
Aantal servers al geprobeerd. zowel buitenland(europa/US) als NL zelf.
NL zelf is dan nog het snelste(logisch).

Staat op AES-256-CBC
Gebruiken jullie ook portforwarding op R7000 ?
Wat een hel was dat om uit te zoeken i.c.m een openvpn tunnel
De GUI portforwarding werkt blijkbaar dan niet meer, vervolgens moet je in de firewall config gaan knoeien :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
EWK schreef op woensdag 28 december 2016 @ 18:17:
[...]

Over een r7000? Dat vind ik knap. Welke settings gebruik je qua encryptie?
Hierbij de settings van de VPN op mijn R7000 (Vortex 380.64):

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mH8V0FY.jpg

• beerten
Weerz schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 20:10:

Nu ga ik denk ik een domme(newbie) vraag stellen, maar stel hem toch want kan het antw niet echt vinden

Als ik connectie maak met een VPN van NordVPN in NL(1 van de 33) ben ik dan beschermd?
In principle wel lijkt me, maar de servers staan in NL en kunnen ze in principe een tap zetten op de internetlijn van de DC waar de VPN staat?
De data dat heen en weer gaat tussen jouw pc en de server is versleuteld. Dubbel. Ze kunnen wel tappen, maar dan zien ze alleen de versleutelde gegevens. Knappe instantie dat dat kan ontcijferen. Dat is nu juist de essentie van alles ;)

Uiteraard gaat vanaf de nederlandse server een onversleuteld signaal. Dat kunnen ze tappen en inzien. Maar waar komt het vandaan? Dat kunnen ze niet zien. Ze zien alleen het IP-adres van de NordVPN-server. Niet van de client die daar gebruik van maakt.

Weerz schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 20:10:

De eigenaar van de server (die door de vpn provider wordt gehuurd) kan zien dat jij met jou ip (incl. datum en tijd) verbinding maakt/hebt. En die zal die logs waarschijnlijk wel opslaan.

• Weerz
Daarmee bedoel je het DC waarvan ze de server huren?

Wel een leuke theorie wordt het, als het een VPS is kan idd NordVPN ervoor kiezen om niet te loggen....maar de omgeving eronder kan dat wel en is het traceerbaar....
Als ze eigen HW gebruiken is dat er dan weer niet natuurlijk.

Maar er is altijd wel een punt waardoor het traceerbaar is denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yarisken
Weerz schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:26:

Wel een leuke theorie wordt het, als het een VPS is kan idd NordVPN ervoor kiezen om niet te loggen....maar de omgeving eronder kan dat wel en is het traceerbaar....

Elke vpn provider zegt dat ze geen logs bijhouden wat dikke zever is.
Voor brein of een andere organisatie zullen ze bij zo'n provider is goed lachen als die aankomen met een request maar als de nsa of andere langskomt dan zullen ze zeker meehelpen. Het is dat of een shutdown van hun business.

• Weerz
Eens met het laatste, Baas boven Baas }:O
Als je niet meedoet zullen ze er alles aan doen om je te slopen.....

Je bent een baas als je dan durft te zeggen, doe maar.....maar dat zijn er HEEL weinig... :X

[ Voor 66% gewijzigd door Weerz op 29-12-2016 16:15 ]

Hiervoor kan je meerdere vpn providers over elkaar heen laten werken. Het is maar net hoe ver je wilt gaan.
Ja, uiteindelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Pierre_nr1 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:16:
[...]

Hierbij de settings van de VPN op mijn R7000 (Vortex 380.64):
heb jij misschien een reactie op mijn post over de portforwarding? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Hoe zit het tegenwoordig met WebRTC leaks ?
Moet je chrome nog steeds mijden? kan me herinneren dat het geen nut heeft om een vpn te gebruiken als je chrome gebruikt voor browsen, omdat ze je locatie dan alsnog weten middels webrtc?

Zijn er nog andere plugins aan te raden inzake privacy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:55

Als dat zo is dan heb je toch niks aan een vpn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
C6DL schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:17:
[...]

heb jij misschien een reactie op mijn post over de portforwarding? :)
Ik gebruik geen portforwarding, dus hiermee kan ik je niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaaoie17 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:38:
[...]

Als dat zo is dan heb je toch niks aan een vpn?
Waarom niet?
- Je gegevens zijn versleuteld omdat jij je provider/wifi verbinding niet vertrouwd.
- Websites/netflix e.d. denken dat je uit een ander land komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
jaaoie17 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:38:
[...]Als dat zo is dan heb je toch niks aan een vpn?
Een VPN is niet een vrijbrief om illegale handelingen uit te voeren, er zal altijd een deel verantwoording blijven bestaan.

Gebruik je het om torrents te downloaden, is het 'teveel' moeite om je eruit te plukken, maar ga jij via zo'n verbinding Trump of Obama bedreigen, kun je er wel van uitgaan dat je een keer bezocht gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:49

vr6-only

Blub Blub

C6DL schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:19:
Hoe zit het tegenwoordig met WebRTC leaks ?
Moet je chrome nog steeds mijden? kan me herinneren dat het geen nut heeft om een vpn te gebruiken als je chrome gebruikt voor browsen, omdat ze je locatie dan alsnog weten middels webrtc?

Zijn er nog andere plugins aan te raden inzake privacy?
Ik gebruik de volgende extensie in Chrome: https://chrome.google.com...bkakmehahjeeohfdhnlpdklia

Getest met: https://ipleak.net/

En tot dusver geen issues. Ik gebruik de client van mijn VPN provider (vpn.ht). Via die site kun je ook testen hoe het staat met Torrents etc. Mijn eigen IP heb ik tot nu toe niet kunnen herleiden.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
vr6-only schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:12:
[...]

Ik gebruik de volgende extensie in Chrome: https://chrome.google.com...bkakmehahjeeohfdhnlpdklia

En tot dusver geen issues. Ik gebruik de client van mijn VPN provider (vpn.ht). Via die site kun je ook testen hoe het staat met Torrents etc. Mijn eigen IP heb ik tot nu toe niet kunnen herleiden.
Welke optie selecteer je in die addon dan?
optie 1 2 3 of 4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 21:58
vr6-only schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:12:
[...]

Dat is een goede: ipleak, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:49

vr6-only

Blub Blub

C6DL schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:40:
[...]

Welke optie selecteer je in die addon dan?
optie 1 2 3 of 4 ?
Ik heb het op optie 1 laten staan.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Kan ik met een VPN verbinding, bv. PiA, downloaden bij Spotlite of Piratebay zonder dat ik te traceren ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tim45 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:42:
Kan ik met een VPN verbinding, bv. PiA, downloaden bij Spotlite of Piratebay zonder dat ik te traceren ben?
Nee, omdat

[ Voor 16% gewijzigd door FreshMaker op 04-01-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 10:53
Tim45 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:42:
Ja. Voor private partijen zal je vrijwel onmogelijk te traceren zijn op basis van het ip.
Er mag hier toch gewoon gepraat worden over het downloaden met torrents en Usenet? ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Lennyz op 05-01-2017 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan2002
Heb uiteindelijk gekozen voor Nordvpn. Gebruik dat op windows 10 via hun software. Draait goed!
Als administrator start de vpn automatisch op. Als user zonder admin rechten, moet ik eerst de ww voor admin ingeven. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de vpn ook bij een inlog als user automatisch start?

Bij nordvpn hebben ze meerdere keuzes voor 'typen' van vpn:
P2P
Double VPN,
etc
Ik vraag mij af wat heeft nu zo'n Double VPN voor meerwaarde? En zo'n Tor over VPN? Normaal gebruik je toch gewoon P2P? Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Ja. Voor private partijen zal je vrijwel onmogelijk te traceren zijn op basis van het ip.

[...]

Er mag hier toch gewoon gepraat worden over het downloaden met torrents en Usenet? ;)
[/quote]

Dank voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:42
Jan2002 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:35:
Heb uiteindelijk gekozen voor Nordvpn. Gebruik dat op windows 10 via hun software. Draait goed!
Als administrator start de vpn automatisch op. Als user zonder admin rechten, moet ik eerst de ww voor admin ingeven. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de vpn ook bij een inlog als user automatisch start?

Bij nordvpn hebben ze meerdere keuzes voor 'typen' van vpn:
P2P
Double VPN,
etc
Ik vraag mij af wat heeft nu zo'n Double VPN voor meerwaarde? En zo'n Tor over VPN? Normaal gebruik je toch gewoon P2P? Of zie ik dat verkeerd?
Bij double vpn gaat het verkeer via een andere server het internet op dan waar het binnenkomt wat het traceren een stuk lastiger maakt. Tor over VPN is gewoon makkelijk zodat je zelf geen Tor hoeft op te zetten of als het niet kan (bijv. een iPhone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan2002

Reactie op deze vraag van NordVPN:

Hello,

Thank you for your letter.

That is not possible right now, although our developers are looking into it as we speak.

Our application needs to change various system settings for your connection to get truly secure and your traffic encrypted and thus the administrator privileges are required for it to work.
............................................................................................................................
Maakt het overigens nog uit of je gebruik maakt van servers uit bijvoorbeeld landen als Rusland of de US?
En welke site test je vpn verbinding goed? Heb DNS leak test gevonden maar weet niet of deze goed is!

[ Voor 22% gewijzigd door Jan2002 op 05-01-2017 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 09:20
De laatste tijd zit ik thuis op internet via een vpn van NordVPN. Ik heb een Linksys WRT1200AC gekocht, heel fijn apparaat, geflashed met dd-wrt. Via deze router zit ik op een NL server van NordVNP.
Met deze configuratie haal ik +/- 80mbit download en 30mbit upload (en 16ms ping).

Nu zit ik met een probleempje. Ik kan alle websites bezoeken, ik heb nog geen website meegemaakt waar ik niet op kan komen.
Maar de website NOS.nl is voor mij niet te bezoeken. Ik heb al van alles geprobeerd, ook via het IP adres, ik dacht dat het misschien aan de DNS servers lag. Maar dat gaat ook niet. Ook pingen is niet mogelijk.
Schakel ik de VPN uit op mijn router, dan kan ik NOS.nl meteen bezoeken... Heeft iemand anders die probleem ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beerten
Double J schreef op zondag 8 januari 2017 @ 14:18:
De laatste tijd zit ik thuis op internet via een vpn van NordVPN. Ik heb een Linksys WRT1200AC gekocht, heel fijn apparaat, geflashed met dd-wrt. Via deze router zit ik op een NL server van NordVNP.
Met deze configuratie haal ik +/- 80mbit download en 30mbit upload (en 16ms ping).

Nu zit ik met een probleempje. Ik kan alle websites bezoeken, ik heb nog geen website meegemaakt waar ik niet op kan komen.
Maar de website NOS.nl is voor mij niet te bezoeken. Ik heb al van alles geprobeerd, ook via het IP adres, ik dacht dat het misschien aan de DNS servers lag. Maar dat gaat ook niet. Ook pingen is niet mogelijk.
Schakel ik de VPN uit op mijn router, dan kan ik NOS.nl meteen bezoeken... Heeft iemand anders die probleem ook?
Jep, herkenbaar. Windows 10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Double J schreef op zondag 8 januari 2017 @ 14:18:

Yup. Hier ook, op windows server 2012.

NL #41: NOS niet te bereiken. Canada #42: geen probleem. Belgie #2: nope. Belgie#1: nope. NL #39: nope.
Zonder Nord: geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 10:53
Dan heeft de NOS vast die ip's geblocked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beerten
Lennyz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:03:
Dan heeft de NOS vast die ip's geblocked.
Nee. Als ik mijn laptop pak met opensuse Leap werkt het zonder problemen! Het is dus niet uitsluitend ende alleen IP-block.
Bij een IP-block zou ik ook niets te zien krijgen. Ik krijg niet alles te zien, stylesheets worden niet correct geladen o.a.
Werk je met OpenDNS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 09:20
Ik gebruik inderdaad windows 10. Maar niet de NORDvpn client, ik heb een openvpn verbinding ingestelt op de WRT1200AC met dd-wrt.

Ik merk dat ook NPO gemist KIJK van sbs en de NOS app op mijn samsung TV aangeven dat ze geen verbinding hebben met het internet. Terwijl als ik de VPN uitschakel, dat prima werkt...
Als ik de de VPN ingeschakeld staat dan werkt op diezelfde samsung TV wel de RTL XL app en de youtube app. Die geven geen problemen. Vreemd toch?

NPO gemist werkt daarentegen op mijn windows 10 computers wel gewoon, ook als de VPN ingeschakeld staat.

Dit alles via NL #29, NL #42, NL#41, BE#2. Werkt geen van allen.

Ik gebruik de DNS adressen van NORD, ik als eens openDNS proberen.

EDIT: Ik heb nu openDNS geprobeerd. Dan werkt alles prima :) Maar eigenlijk wil ik de DNS servers van NORD gebruiken. Misschien moet ik even contact op gaan nemen met NORDvpn

[ Voor 19% gewijzigd door Double J op 09-01-2017 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Apoptosis
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-06 15:32
Wow! er zijn dus wel meer mensen met hetzelfde probleem.

Ik kan ook sinds het nieuwe jaar niet meer via de NordVPN toegang krijgen tot NOS.nl. Daarnaast kon ik ook geen verbinding meer maken met uitzending gemist via de SPMC addon op mijn Mibox. Ik gebruik een router van Xiaomi om verbinding te maken met NordVPN, en een aantal dingen werkte niet meer sinds het nieuwe jaar.
Ik had al contact opgenomen met NordVPN, ze adviseerden mij om mijn DNS cache te wissen, maar dit hielp niks.

Ik heb nu ook de openDNS servers in mijn router gezet, en het werkt weer perfect! toch altijd fijn de tweakers community! :)

Edit: Ik heb via de live chat met NordVPN het probleem uitgelegd:
Kevin: Alright, I have forwarded thisinformation to one of our technicians and he will take a look at this issue. Most likely it's a configuration issue with our DNS servers.

Joren: Ok, that's great! thanks for your help!

Kevin: You are welcome, Joren. If the issue is indeed from our side, it should be resolved very soon. :)

Joren: :) thanks!

Kevin: Anytime! :)

[ Voor 27% gewijzigd door Mr.Apoptosis op 13-01-2017 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:28
NOS.nl en Teletekst werken weer bij NordVPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerten
objectief2 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:46:
NOS.nl en Teletekst werken weer bij NordVPN
Top. Mijn kinderen kijken zapp.nl en dat werkte niet.

Iemand een idee wat de oorzaak was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:00
Laatste dag:

Windscribe Unlimited Pro - 20 maanden voor €16,64 met code WSNY2017.

https://windscribe.com/upgrade?promo=WSNY2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorruchie
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-12-2024

Jorruchie

strikes and gutters...

Ryan_ schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:02:
Laatste dag:

Klinkt interessant.
Wat zijn je ervaringen met deze VPN provider?

“And so castles made of sand fall in the sea, eventually....”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-10-2024
Puur voor mijn NAS (Synology 716II) wil ik een VPN installeren.

Ik lees niet zo 123 welke voor een NAS de beste zal moeten zijn.

Iemand een idee hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimsomnia
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-01 08:54
@ Ryan : Dat was niet de laatste dag, de promo is nog altijd geldig.

Zelf heb ik uiteindelijk ook voor Windscribe gekozen. Tothiertoe zeer tevreden: goeie snelheid, je kan zelf het "gastland" kiezen en als je dat niet doet kiest Windscribe zelf de beste connectie. Meestal Nederland, soms België(!),Luxemburg of Frankrijk.

Ze hebben nog steeds of terug een promo : voor slechts 17 dollar krijg je 20 maanden hun Pro-versie zonder data-limiet.Voor zo'n klein bedrag wil ik wel riskeren ontevreden te zijn achteraf, en 20 maanden is wel héél lang.

Dit is de link : https://windscribe.com/

[ Voor 1% gewijzigd door DJSmiley op 01-02-2017 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:41

g0tanks

Moderator CSA
Dat is de link met je eigen refferal code. Dit is de goede link naar de promotie zoals Ryan_ al heeft vermeld: https://windscribe.com/upgrade?promo=WSNY2017

[ Voor 2% gewijzigd door DJSmiley op 01-02-2017 20:36 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Ryan_ schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:02:
Laatste dag:

Beetje verbaast over de 'populariteit van NordVPN en in deze Windscribe tenzij er hier mensen zijn die verbonden zijn met deze VPN's en gewoon een beetje aan veredelde werving doen..

Maar goed: Ik heb al jaren uitstekende ervaringen met:

Afbeeldingslocatie: https://www.netzsieger.de/sites/default/files/mac_shot.png
Prijs is redelijk en heb je mazzel dan pak je zo een abonnement waarbij je 1 jaar betaalt en 1 jaar gratis krijgt voor +/- € 49,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Discussie over het wel of niet reclame maken of aan werving doen is hier offtopic en ongewenst. Mocht er iemand twijfelen over een post, maak dan even een TR aan, dan zullen wij het oppakken.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 06-02-2017 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technophile
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2023
Voor mijn moeder ( digibeet 2.0, heeft weinig op met computers ) zoek ik een hele simpele gratis vpn voor op vakantie, zodat ze bepaalde programma's kan kijken (uitzending gemist o.a.) op haar tablet. Lijkt me niet nodig om hier een betaalde vpn voor aan te schaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar een gratis VPN met een super simpele interface (digibeet-proof). Hier wordt Cyberghost expliciet genoemd voor streamen, maar er staat ook dat Cyberghost reclames laat zien. Is dit heel storend tijdens het streamen of valt het mee? Daarnaast vraag ik me af: Valt Cyberghost onder de categorie 'super-simpele-interface' of kan ik beter een andere dienst uit dat rijtje gebruiken? Haar tablet draait op Android overigens, dus specifiek de Android client moet degelijk en simpel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

technophile schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 01:11:
Voor mijn moeder ( digibeet 2.0, heeft weinig op met computers ) zoek ik een hele simpele gratis vpn voor op vakantie, zodat ze bepaalde programma's kan kijken (uitzending gemist o.a.) op haar tablet. Lijkt me niet nodig om hier een betaalde vpn voor aan te schaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar een gratis VPN met een super simpele interface (digibeet-proof). Hier (https://www.vpngids.nl/artikel/vijf-gratis-vpn-services/ ) wordt Cyberghost expliciet genoemd voor streamen, maar er staat ook dat Cyberghost reclames laat zien. Is dit heel storend tijdens het streamen of valt het mee?
Ik zou zeggen. Probeer het eens uit ;).
Daarnaast vraag ik me af: Valt Cyberghost onder de categorie 'super-simpele-interface' of kan ik beter een andere dienst uit dat rijtje gebruiken? Haar tablet draait op Android overigens, dus specifiek de Android client moet degelijk en simpel zijn.
Meestal is hooguit het instellen even werk. Daarna is het een kwestie van op het icoontje 'connect' oid klikken. Of dat nu via een app is van de vpn of gewoon via openvpn, dat maakt niet zoveel uit. Als jij het goed instelt, komt dat wel goed. En check even wat de downloadsnelheid is van de gratis vpn, de vraag is of het genoeg is om te streamen. Dat zul je moeten testen.

Hoi!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
2 jaar na de start van dit topic: tijd voor een deel 2 met een compleet geüpdatete startpost:

VPN: Het grote VPN discussietopic

[ Voor 7% gewijzigd door Justin_ op 15-02-2017 10:30 ]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.