Ik weet niet of ik helemaal goed zit voor deze vraag, maar ik had een baremetal Xpenology op :
-Intel Celeron G3900
-MSI B250M PRO-VD
- 4GB DDR 4
- Areca ARC-1220ML
Deze draaide prima met 10x 4TB WD REDs en een SSD (weet ff niet welke), tot ik een mail kreeg dat er iets fout was met 1 vd hds. Toen ik thuis was en ging kijken , zag ik dat hij helemaal uit was. MB dood en een HD dood...
Dus heb ik mijn MB(Nu GigaByte GA-B250-HD3P B250) en HD vervangen en nieuwe USBstick gemaakt (juiste mac) en hem weer online gekregen .. Alles werkt weer .
Alleen kan nu mijn nzbget(docker) niet meer mijn radarr(docker) en kodi(docker) zien via het interne netwerk (nas is 192.168.1.200)
Ik kan wel zelf naar bv 192.168.1.200:9200 (nzbget) maar radarr , sonarr en kod(sqldb)i kunnen niet naar dit ip.
Het vage is dat ze wel via mijn externe ip (poort open gezet voor test in router) naar elkaar toe kunnen.
Met de oude hardware werkte alles probleemloos.. Ik heb ook docker al verwijdert en opnieuw ingesteld, maar probleem blijft. Iemand een idee?
Ook heb ik met het nieuwe MB geen smart gegevens meer van mijn HDs en de SSD wordt niet als SSD gezien maar als HD?
[
Voor 6% gewijzigd door
BlaBla1973 op 22-12-2017 14:11
]
Computer nr 486 denk ik..