Die ja. En hij is soms inderdaad handig, het is meer dat ik volgens mij online zag dat mensen dat zo'n enorm uber wapen vonden en veel beter dan de axe, maar dat vind ik dus niet.dvd-linden schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:55:
Ludwig's Holy Blade bedoel je neem ik aan? Ik vind dat tegen bepaalde vijanden echt een ideaal wapen. De vuur damage die die bij mij ook doet en de snelheid van het wapen vind ik af en toe echt super.
Hendel, check... Item... Je bedoelt deIk snapte je edit in eerste instantie al niet zo goed. Maar jij bent dus kennelijk na het gevecht met Micolash dat pad opgegaan, waar ik nog speciaal terug heb moeten gaan naar Nightmare of Mensis om dat pad te bewandelen. Nu snap ik je edit wel en ja, die frenzy damage is zwaar irritant daar met die Winter Lanterns. En je moet er ook zeker voor zorgen dat ze je niet te pakken krijgen, zoals ik een paar keer heb ervaren. Heb je wel het hele belangrijke item daar gevonden? En ook de hendel overgehaald?
spoiler:
heb even walkthrough van die area bekeken omdat het me niet duidelijk was wat je bedoelde, de choir bell leek me namelijk niet zo spannend... Ik geloof dat ik dat andere ding gemist heb inderdaad, thuis straks maar even controleren (gelukkig heb ik wel de deur open gemaakt en hoef ik als het goed is dus niet weer langs die zingende madames)blood rock?
Gaat zo ook vast lukken, het werd gisteravond gewoon ook wat laat dus straks lekker nog eens proberenMergo is niet zo heel moeilijk hoor. Gewoon goed opletten als het donker wordt. Verder kan je haar attacks allemaal redelijk makkelijk ontwijken en op de juiste momenten toeslaan. Toevallig is dat een gevecht wat ik wel met de lange versie van mijn Axe heb aangepakt.
edit: Nightmare slain
Oh ik doe het ook echt niet constant hoorIk heb nog nooit een Xbox elite controller in mijn handen gehad, dus daar kan ik niet goed over oordelen (nou heb ik relatief kleine handen, dus heb altijd het idee dat een Xbox controller bij mij juist niet zo goed in mijn handen ligt). Echter, zoals jij speelt met je wijsvinger op rondje lijkt me echt zwaar irritant haha. Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik switch liever snel met mijn duim waardoor ik betere controle blijven houden over de analoge sticks dan dat ik mijn hand in zo'n onnatuurlijke houding moet gaan houden. Je laatste optie zou natuurlijk de beste zijn!
Vooral tegen bosses vind ik het fijn om snel tussen wel en niet locked on te schakelen omdat naar achter rollen een stuk sneller lijkt te zijn dan dat hopje wat je doet als je wel locked on bent. Maar het is meestal niet echt een probleem nee, ik ben gewoon verwend met de eliteVoxalizer schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 12:40:
[...]
Maar zoveel hoef je toch niet te bewegen met de camera, of gebruik je niet vaak lock-on? Ik heb eigenlijk altijd mijn duim op cirkel liggen en switch juist af en toe naar de rechter stick.
In een heel klein aantal gevallen is het handig om zonder lock-on te vechten maar ook daar blijft mijn duim op cirkel en draai ik de camera met kleine tikjes.
Overigens kun je tegen die Winter Lanterns ook goed die Ashen Hunter set gebruiken die je bij de insight vendor kan kopen na het killen van Djura (hunter bovenop de toren met die minigun in Old Yarnham). Scheelt een stuk frenzy buildup. in Forbidden Woods kun je ook nog een head item en een rune vinden voor nog ietsje meer Frenzy res.
Als ik echt zou willen kun je geloof ik ook zoiets doen op de PS4 met een strike pack of zo geloof ik dat het heet maar ik wil er dan ook weer geen extra geld aan uitgeven.
Ashen hunter set had ik even naar gekeken maar leek maar een paar extra puntjes frenzy res te geven. En aangezien ik na het uitgeven van mijn insight, beste frenzy res equip wat ik al had aantrekken en een frenzy res rune gebruiken al rond de 450 resist zat geloof ik leek me niet dat dat nog heel veel ging doen. Het was in ieder geval genoeg om die beesten dood te maken en net niet de balk vol te laten lopen (alleen vervelend dat je dan een minuut of zo moet wachten voor je de volgende aan kunt vallen, ging op een gegeven moment maar gewoon blood vials gebruiken na frenzy te slikken)
Gamertag: FinrazielNL