Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:50:
Wat moet je doen met die drie imbilical cords? Moet je ze usen of bewaren?
spoiler:
als je er 3 gebruikt dan krijg je na de eindbaas nog een baas, de échte eindbaas. Dus dat is de real ending. Er zijn in totaal 4 cords te krijgen waarvan je er 2 sowieso kan krijgen en 2 kan krijgen afhankelijk van je keuzes met sidequests. Dus als je de real ending wil: gebruiken voordat je richting de eindbaas gaat. Tijdens het gevecht gebruiken heeft geen zin, dan werkt het niet. Dus als je er nu al 3 hebt en je bent nog niet bij het eind: gebruik ze. Ben je al bij het eind, dan kan je ze beter bewaren voor NG+.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:55:
[...]

spoiler:
als je er 3 gebruikt dan krijg je na de eindbaas nog een baas, de échte eindbaas. Dus dat is de real ending. Er zijn in totaal 4 cords te krijgen waarvan je er 2 sowieso kan krijgen en 2 kan krijgen afhankelijk van je keuzes met sidequests. Dus als je de real ending wil: gebruiken voordat je richting de eindbaas gaat. Tijdens het gevecht gebruiken heeft geen zin, dan werkt het niet. Dus als je er nu al 3 hebt en je bent nog niet bij het eind: gebruik ze. Ben je al bij het eind, dan kan je ze beter bewaren voor NG+.
Ik moet nu alleen nog de eindbaas verslaan. Moet ik ze dan alle drie voor het gevecht innemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:59:
[...]

Ik moet nu alleen nog de eindbaas verslaan. Moet ik ze dan alle drie voor het gevecht innemen?
Ja, als je ze tijdens het gevecht inneemt werkt het niet. Ik zou voor de zekerheid even je save file backuppen naar de cloud of op een USB zetten (nog beter ivm overwrites). Eet ze en kijk of het werkt. Werkt het toch niet (omdat je misschien net te ver bent) dan kan je je save file reloaden als je wil en heb je ze in ieder geval nog voor NG+.

Oh en wie zie jij als eindbaas? Er zijn namelijk technisch gezien 3 end bosses. Zet maar in spoiler tag voor degene die niet zo ver zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 21-04-2015 17:01 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Wel lekker als iemand je note als Fine heeft beoordeeld tijdens een bossfight. Goede timing. :9
Vicar Amelia is nu ook down. Ging vrij gemakkelijk eigenlijk.

Kwam daarbuiten twee hunters tegen. De eerste was niet moeilijk maar die met de blunderbuss heb ik maar even gelaten voor wat het is. Ik kom nog wel een keer terug.
Eerst maar eens kijken waar we nu heen moeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die met de blunderbuss is een pain in the ass...
Lijkt wel unlimited ammo te hebben, schiet zo vaak dat je niet bij 'm in de buurt kan komen en áls je dan een keer binnen slagbereik staat dodged ie werkelijk alles.
Tot nu toe vind ik de gevechten met hunters echt vele malen irritanter dan de bossfights.

*edit*
Blood Starved Beast is dood :)
Ik was teveel gefocust op een parry mogelijkheid met het pistol, waardoor ik veel rake, harde klappen kreeg.
Maar áls die parry en de daaropvolgende visceral attack lukt doe je wel ontzettend veel damage!
De blood gem van Vicar Amelia op de Axe gezet: 12% meer damage tegen beasts.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OnhWVo4wGy4]

Nu rest niks anders dan het forbidden forest in te gaan denk ik:
spoiler:
De deur in Cathedral Ward, voorbij die reus met zijn bal aan de ketting (waar je onderaan een ronde trap een chest vindt) is nog dicht.
De deur in de ronde kamer, aan het eind van het gebied waar die 3 grote dudes met bijlen rondlopen, aan de rechterkant vlak voor de kamer van Vicar Amelia, is ook nog gesloten.
Cathedral Ward, Old Yarnam en Charwick Lane heb ik helemaal uitgekamd voor zover.
De rechterdeur in de Cathedral Ward zit ook nog op slot.

Dus maar het bos in ;)
Eerst nog wat farmen voor blood vials; toen ik aan Cathedral Ward begon had ik er 20 vast en 50 in store, nu heb ik er nog 12 over :+

[ Voor 64% gewijzigd door Superkiwi op 21-04-2015 22:08 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:58
Mooi om te zien kiwi! Ik denk dat ik het al 15 keer geprobeerd de bsb. Stunnen lukt in het begin prima, maar op de helft erg lastig met zn pioson. Ik gebruik wel antidote, maar toch. De allereerste poging bijna, maar nu kom ik er niet. Vicar Amelia nog niet gezien.
spoiler:
Das zeker voorbij de poort met die emblem 10k blood echoes? Poort heb ik in ieder geval open.

[ Voor 4% gewijzigd door ChuckyDevil op 21-04-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes, dat is in dat gebied inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:58
Oke. Morgen maar weer een poging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht Forbidden Woods wel uitgekamd te hebben inmiddels, maar heb er de hele avond in rond gestruind. Paar nieuwe secret areas gevonden en flink geleveled. Daarna Shadows of Yharnam finaal de pan in gehakt. Tweede poging meteen raak. Heb tot nu toe het idee dat de bosses na Gascoigne en Darkbeast Paarl alleen maar simpeler worden. Ik zal Rom wel snel tegen gaan komen. Dat gebied is een stuk pittiger, zag ik net al.

Zit alleen nog met een drietal locaties in mijn hoofd: een deur ergens in Cathedral Ward, waar ook een kist bij staat die je kan openen. Die deur zat op slot, de laatste keer dat ik daar was. En helemaal bovenin die ronde toren met die rolstoel gunners. Ook op slot. En dan heb je nog die grote kerk rechtsaf bij Amelia. Meerdere NPC's hebben al aangegeven dat ik daar iets kan halen, maar tot nu toe gebeurt daar weinig. Als ik naar die deur loopt, komt die blauwe shit weer tevoorschijn.

@Kiwi: Heb je Paarl al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee nog niet, die ben ik nog niet tegengekomen.
Ik ga eerst even farmen voor vials en alle ramen/deuren opnieuw af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die kom je in principe vanzelf tegen als je in Cathedral Ward bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
@Bram1984
Darkbeast Paarl al gedaan en Rom nog moeten? Grappig al die verschillende volgordes. Ik heb Rom wel verslagen en net ook Martyr Logaruis verslagen (co-op), maar Paarl ben ik nog niet tegengekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep.

Hier trouwens mijn laatste boss fight van zojuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:49:
@Bram1984
Darkbeast Paarl al gedaan en Rom nog moeten? Grappig al die verschillende volgordes. Ik heb Rom wel verslagen en net ook Martyr Logaruis verslagen (co-op), maar Paarl ben ik nog niet tegengekomen..
Zo raar is dit trouwens niet hoor.

spoiler:
Als je in Cathedral Ward rechts de lift neemt en afdaalt in de ronde toren kom je de eerste snatcher tegen. Als deze je doodt, word je ontvoerd en omtwaak je in Hypogean Gaol, het gebied van Paarl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mmm, ik ben enkel wat gaan farmen in Cathedral Ward en Central Yarnam en plots is de deur rechts in Cathedral Ward open :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
bram1984 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:15:
[...]

Zo raar is dit trouwens niet hoor.

spoiler:
Als je in Cathedral Ward rechts de lift neemt en afdaalt in de ronde toren kom je de eerste snatcher tegen. Als deze je doodt, word je ontvoerd en omtwaak je in Hypogean Gaol, het gebied van Paarl.
Wie heeft het over raar dan? :)

spoiler:
Ik ben ook inderdaad eens ontvoerd naar zo'n gebied, werd je toen wakker in een cel toevallig? Ik besloot dat ik daar voorlopig niks te zoeken had, aangezien ik toen erg lastige vijanden tegenkwam. En aangezien de lamp die ik vond en me terugbracht naar de hunter's dream, op de derde grafsteen verscheen.. Leek me dus een hint dat ik nog beter even kon wachten. Maar blijkbaar kon je er dus ook al een boss killen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47
Ik heb Paarl ook erg vroeg gekilled, direct na BSB. Vierde boss. Daarna Vicar pas.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik gewoon een beetje aan het farmen in Cathedral Ward, word ik direct buiten afgeslacht door een voor mij tot nu toe onbekend "beestenvrouwtje", waarna ik wakker word in The Unseen Village :D
Ik stop maar; kan mijn hartslag weer even zakken voordat ik ga slapen ;)

Wel een rune gevonden die me meer echoes per kill geeft, dus dat wordt farmen :P
Jammer dat de twin bloodstone shards zo zelden droppen.
Heb er nog 3 nodig om de axe naar +5 te krijgen.
Nu vind ik het jammer dat ik mijn Saw Cleaver al naar +5 heb geupgrade :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:18:
Mmm, ik ben enkel wat gaan farmen in Cathedral Ward en Central Yarnam en plots is de deur rechts in Cathedral Ward open :/
Je kan beter in Forbidden Woods farmen. Stuk makkelijker.

@Spud: Na Rom kun je die lamp niet meer gebruiken als het goed is.

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 22-04-2015 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Hmmm ik zie ook nergens die lui meer die je ontvoeren idd, nadat ik ROM gekilld heb.. Nu maar hopen dat ik Paarl dan überhaupt nog kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je wordt ook niet meer ontvoerd, maar de lamp zou niet meer toegankelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Spud82 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:49:
Hmmm ik zie ook nergens die lui meer die je ontvoeren idd, nadat ik ROM gekilld heb.. Nu maar hopen dat ik Paarl dan überhaupt nog kan doen.
Jawel, dat kan nog wel hoor.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Spud82 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:49:
@Bram1984
Paarl is dan ook optioneel heh... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren even aan het farmen geweest voor blood vials in Central Yharnam.
Als ik terug denk aan hoe ik daar de eerste uren met heel veel moeite stukje bij beetje doorheen kwam.....
..... hoe anders is het nu :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YPw8_oxq7mE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogmaals: je kan beter in Forbidden Woods farmen. Vials zat en heel veel echoes. Een rondje levert me 50.000 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forest ben ik nog niet geweest, en ik ben altijd een beetje huiverig voor nieuwe gebieden :+
Maar ik ga er zeker eens een kijkje nemen (moet er een deze dagen toch doorheen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh excuus. Dacht dat je daar al was.

Haha, aan de encounter met die bolle bijlzwaaier te zien ben je nog niet helemaal zeker van je zaak. Ik heb me op het begin ook echt stukgebeten op die gasten. Nu eet ik ze als ontbijt, maakt niet uit hoeveel. Een zwaai met mijn axe en ze zijn dood. Parry niet eens nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik focus me veel te vaak op de parry bij grote gasten merk ik en dan vergeet ik wel eens te dodgen.
Terwijl dodgen en hacken eigenlijk veel veiliger is.
In Cherwick Lane had ik er 3 achter elkaar geparry'd, daar ging het wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Iemand die met mij vandaag voor ritual blood 4 wilt farmen/zoeken in depth 3 en 4 dungeons?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Blood vials farmen kan je het snelst doen op de great bridge, eerst die twee wolfen killen = 6 vials, vervolgens rechtsaf door dat huis naar beneden en dan gelijk weer rechtsom de hoek om, daar lopen weer twee van die grote gasten = 6 vials. Zo heb je 12/14 vials in hooguit 30sec, vervolgens kan je gewoon terugrennen naar de eerste lamp in de game en het nog een keertje doen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Chaos-Zero schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:57:
Iemand die met mij vandaag voor ritual blood 4 wilt farmen/zoeken in depth 3 en 4 dungeons?
Had je graag willen helpen maar hoe kan je in depth 3 of 4 coop spelen? Altijd als ik samen met een vriend wil spelen dan kunnen we wel de eerste depth ofwel kamer van het zegel doen maar als we daarmee klaar zijn dan heeft hij depth 2 beschikbaar, maar ik bij zijn grafsteen niet, omdat ik tijdens coop natuurlijk zijn lamp niet kan aansteken. In mijn eigen wereld heb ik al die betreffende depth gespeeld..en toch is die depth niet beschikbaar op zijn grafsteen voor mij...

Lastig uitleggen dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

kidicoke schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:21:
Blood vials farmen kan je het snelst doen op de great bridge, eerst die twee wolfen killen = 6 vials, vervolgens rechtsaf door dat huis naar beneden en dan gelijk weer rechtsom de hoek om, daar lopen weer twee van die grote gasten = 6 vials. Zo heb je 12/14 vials in hooguit 30sec, vervolgens kan je gewoon terugrennen naar de eerste lamp in de game en het nog een keertje doen ;) .
Blood Vials heb ik genoeg, het maximale aantal (99 in kist + wat ik bij me draag) maar ik bedoel echt Ritual Blood 4. Deze heb je nodig om een bepaalde dungeon in te komen.
SC4RF4C3 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:26:
[...]

Had je graag willen helpen maar hoe kan je in depth 3 of 4 coop spelen? Altijd als ik samen met een vriend wil spelen dan kunnen we wel de eerste depth ofwel kamer van het zegel doen maar als we daarmee klaar zijn dan heeft hij depth 2 beschikbaar, maar ik bij zijn grafsteen niet, omdat ik tijdens coop natuurlijk zijn lamp niet kan aansteken. In mijn eigen wereld heb ik al die betreffende depth gespeeld..en toch is die depth niet beschikbaar op zijn grafsteen voor mij...

Lastig uitleggen dit :)
Je moet ze om en om spelen dan als ik het goed begrijp uit jouw verhaal. Dus eerst in jouw wereld, en daarna in die van die vriend, zodat je vervolgens verder gaat.
Maar wat ik bedoel is echt een depth 3 of 4 steen (waar je dus ook weer depth 1 tm 3 of 4 in hebt) en niet van de eerste Chalice die je krijgt depth 3. Het is een beetje verwarrend en inderdaad lastig uit te leggen, maar je hebt dus een Chalice met een depth nummer die je op je grafsteen moet activeren en daarin heb je dus ook weer verschillende depths.

[ Voor 22% gewijzigd door Chaos-Zero op 22-04-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Klopt, wij zijn dus nog bij lager phitumerian, en hierin zijn we op laag 3 beide in ons eigen wereld. Wat ik niet begrijp is het volgende:
Je bent coop in laag 1 bijv van lager phitumerian, je verslaat de eindbaas hier, en steekt de lamp aan. Je coop partner wordt tevens naar eigen wereld gestuurd. Nu zal ik op mijn grafsteen laag 2 zien, maar mn coop partner nog niet omdat hij deze volgens jou ook nog moet doen in coop. Prima we doen dus ook bij hem laag 1 en steekt zn lamp aan. Hierna verwachten we dat wanneer we weer verder willen laag 2 bescikbaar moet zijn op de grafsteen van de coop partner maar dat is dus niet het geval. Alleen de eerste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:30:
Forest ben ik nog niet geweest, en ik ben altijd een beetje huiverig voor nieuwe gebieden :+
Maar ik ga er zeker eens een kijkje nemen (moet er een deze dagen toch doorheen) ;)
Als je wat verder bent kan je ook farmen in het gebied van mergo. Daar lopen 3 grote biggen. Ik gebruik dan 2 runes die mij meer echos geven voor verslagen vijanden. Voor elke big krijg ik dan 12000 echos + de andere vijanden in dat gebied kom ik ongeveer rond de 65.000 tot 70.000 echos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die ga ik onthouden! :)

Ik ben al een eindje op weg in het forbidden forest nu; inderdaad niet al te lastige vijanden en redelijk wat echoes te farmen!
De eerste shortcut (deur naast de lamp) heb ik nu open, maar ik raak nog regelmatig de weg kwijt, vooral in het gebied met als die slangenbeesten.

Wel weer wat kunnen levelen, dit zijn mijn stats nu:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpt1/t31.0-8/11148799_619966104807421_3812920115762714111_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/11082213_619966178140747_6715162883911148001_o.jpg

Goede verdeling zo, of moet ik wat meer levelen op bepaalde specifieke dingen?
(ik heb ook nog 20-30 marksman knowledge dingen om insight te verkrijgen, maar ik weet niet echt wat ik daarmee moet)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 22-04-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-10 20:30
dvdkiwi schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:03:

Ik ben al een eindje op weg in het forbidden forest nu; inderdaad niet al te lastige vijanden en redelijk wat echoes te farmen!
De eerste shortcut (deur naast de lamp) heb ik nu open, maar ik raak nog regelmatig de weg kwijt, vooral in het gebied met als die slangenbeesten.

[afbeelding]

[afbeelding]

(ik heb ook nog 20-30 marksman knowledge dingen om insight te verkrijgen, maar ik weet niet echt wat ik daarmee moet)
Insight kun je gebruiken om dingen van te kopen bij het messenger bad dat verschijnt als je 10 of meer insight hebt, ook gebruik je 1 insight als je de beckoning bel ringt, die bel gebruik je om een co-op speler aan te trekken ( erg leuk! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wist ik ja :)
Maar verder heeft insight helemaal nergens effect op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

SC4RF4C3 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:03:
Klopt, wij zijn dus nog bij lager phitumerian, en hierin zijn we op laag 3 beide in ons eigen wereld. Wat ik niet begrijp is het volgende:
Je bent coop in laag 1 bijv van lager phitumerian, je verslaat de eindbaas hier, en steekt de lamp aan. Je coop partner wordt tevens naar eigen wereld gestuurd. Nu zal ik op mijn grafsteen laag 2 zien, maar mn coop partner nog niet omdat hij deze volgens jou ook nog moet doen in coop. Prima we doen dus ook bij hem laag 1 en steekt zn lamp aan. Hierna verwachten we dat wanneer we weer verder willen laag 2 bescikbaar moet zijn op de grafsteen van de coop partner maar dat is dus niet het geval. Alleen de eerste...
Dat is wel raar ja. Met die vriend waar ik mee speel is dat wel t geval.
Alleen kan hij mij nu niet helpen omdat ik veel verder ben in de dungeons.
Zit nu bij die spin baas, maar t is nu wel echt moeilijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-10 20:30
dvdkiwi schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:33:
Er verschijnen her en der meer vijanden en hun aanvalspatroon is wat agressiever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:08:
[...]

Zit alleen nog met een drietal locaties in mijn hoofd: een deur ergens in Cathedral Ward, waar ook een kist bij staat die je kan openen. Die deur zat op slot, de laatste keer dat ik daar was.
En helemaal bovenin die ronde toren met die rolstoel gunners. Ook op slot. En dan heb je nog die grote kerk rechtsaf bij Amelia. Meerdere NPC's hebben al aangegeven dat ik daar iets kan halen, maar tot nu toe gebeurt daar weinig. Als ik naar die deur loopt, komt die blauwe shit weer tevoorschijn.
1. Kan niet open. Deze deur leidt naar de brug van de eerste baas, Cleric Beast. Kan waarschijnlijk niet open om technische redenen (te kleine tunnel om de wereld te kunnen laden?).

2. Voor mij de mooiste omdat ik er tig keer langs ben gerend. Echte secret die je waarschijnlijk toch niet vindt... :)
spoiler:
Sleutel te vinden in Yaharghul. Vanaf de tweede lamp terug naar boven, daar aan de linker kant via een gat naar beneden vallen.

3. Item nodig. Logisch vervolg van het verhaal, dus niet aan denken verder. Gewoon doorspelen en Rom verslaan...
spoiler:
NPC achter deur met rode lantaarn in het bos geeft je de Tonsil Stone.

Nummer 2 en Mother Brain zijn tot nu toe de leukste secrets. Maar in het algemeen geldt dat je ontzettend goed moet opletten op plekjes waar je ergens vanaf kan springen (ook liften).

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zou eerst m'n VIT naar 30 en je END naar 25 brengen. Daarna begint je wapen een rol te spelen: met welke attributen schaalt het het beste (ook op hogere levels)?
Ik speel met Ludwigs (+9) en heb STR 30 en SKL 28 o.i.d. Deze wil ik gaan doorlevellen naar 50. Dan zit ik op lvl 110 ofzo. Daarna zie ik wel verder...
dvdkiwi schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:33:
Sommige vijanden krijgen extra aanvallen of effecten. Ik ken er eigenlijk maar twee. Rechtdoor bij de Cathedral Ward lopen van die gasten met lange regenjassen en witte gezichten. Degene met de lamp krijgt een extra aanval. Één van zijn vriendjes krijgt een extra effect op z'n wapen.

Maar je merkt er eigenlijk niets van. Ik speel al een hele tijd met Insight @ 50+... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kiwi: iets meer Arcane misschien voor een hogere discovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In darksouls vond ik vitality echt waardeloos. Je had daar toch een schild. In bloodborne moet je veel ontwijken en je krijgt meer klappen. Dit komt waarschijnlijk door blood healing. Toch vond ik het schild wel chill. Lekker veel blocken met hoge endurance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie

Vergeet niet in het eerste deel van de Forbidden Woods...
spoiler:
...de shorcut te openen naar Iosefka's clinic! Je komt dan dus uit waar je begon met Bloodborne. :*) En je leert wat meer over Iosefka. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vroeg me al af wanneer ik daar weer terug zou komen. Heb die hele shortcut gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor mensen die geïnteresseerd zijn, de OST van Bloodborne is gereleased digital (MP3 format) en is hier te koop http://www.sumthing.com/p/bloodborne/ heb hem net zelf ook gekocht vind OST echt super van dit spel :)

Heb net zelf NG+ uitgespeeld en ga verder met NG++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:54
De aanhouder wint !! Me eerste eindbaas verslagen Father cascoinge..

Ikke blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k1978 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:29:
De aanhouder wint !! Me eerste eindbaas verslagen Father cascoinge..

Ikke blij
Dan ben je Cleric Beast vergeten. Das in principe de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie hier heel veel verschillende volgordes voorbijkomen ;)
Voor mij waren het:
-Cleric Beast
-Father Gascoigne
-Vicar Amelia
-Witch of Hemwick
-Blood Starved Beast
-??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
bram1984 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:33:
[...]

Dan ben je Cleric Beast vergeten. Das in principe de eerste.
Ben ik niet vergeten maar die is nog niet gelukt dus ben ik maar verder gegaan en kwam ik bij Father cascoigne.. En die lukte vrij goed na 6 keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:41:
Ik zie hier heel veel verschillende volgordes voorbijkomen ;)
Voor mij waren het:
-Cleric Beast
-Father Gascoigne
-Vicar Amelia
-Witch of Hemwick
-Blood Starved Beast
-??
spoiler:
Cleric Beast
Father Gascoigne
Blood Starved Beast
Witches of Hemwick
Vicar Amelia
Shadows of Yarham
Rom (Spider)
The One Reborn
Darkbeast Paarl
Amygdala
Micolash
Mergo's Wet Nurse
Celestial Emissary
Ebrietas, Daughter of the Cosmos
Martyr Logarius
Gerham
Moon Presence

Dat waren ze wel :) in deze volgorde doe ik ze nou ja in NG en NG+ weet nog niet welke ik aanhoud met ++

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonder op de spoiler te klikken zie ik dat het een aardig lange lijst is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 22 april 2015 @ 20:39:
Zonder op de spoiler te klikken zie ik dat het een aardig lange lijst is :P
Het zijn er nog wel een paar die je moet :D zitten paar leuke gevechten tussen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die shortcut naar Iosefka. Gewoon briljant. Vind je het gek dat die laadtijden lang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Inderdaad weer een geniaal stukje level design van de makers. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb me net 2x stukgebeten op Rom. Tweede keer had ik 'm tot 75% ongeveer. Volgende keer maar weer opnieuw proberen.

Trouwens ook nog een rondje door Central Yharnam gelopen met level 65. Dat gaat een stuk comfortabeler ineens. :+

[YouTube: http://youtu.be/YcK3YSq093A]
[YouTube: http://youtu.be/9ZeBLBYAOzw]

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 22-04-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Mijn volgorde tot dusverre:

spoiler:
Cleric Beast (pittig, zo in het begin)
Father G (makkelijk)
BSB (moeilijk, uiteindelijk in co-op gedaan)
Vicar Amelia (erg lastig)
Witch of Hemwick (makkelijk)
Shadows of Yharnam (toch nog wel tricky, maar na 3x down)
Rom (kutste baas tot nu toe, ook geen reet aan om te doen)
Martyr Logarius (deze lukte me ook niet alleen, in co-op gedaan)

[ Voor 4% gewijzigd door Spud82 op 23-04-2015 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren Paarl verslagen, maar kwam er pas laat achter dat dit ook nog een van de optionele bossen is. Ik was lv 90 dus had m binnen 30sec down, was geen drol aan dat gevecht :P. Bloodborne is veel makkelijker t.o.v darksouls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeilijke bossen vond ik toch wel:

spoiler:
BSB
Vicar amalia (healen van haar is echt kut)
Ebrietas
Martyr logarius (wat een schoft is dat zeg, met die magic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:42:
Heb gisteren Paarl verslagen, maar kwam er pas laat achter dat dit ook nog een van de optionele bossen is. Ik was lv 90 dus had m binnen 30sec down, was geen drol aan dat gevecht :P. Bloodborne is veel makkelijker t.o.v darksouls.
Als je al lvl 90 erheen gaat is het inderdaad geen drol aan ja.... Ik was zo'n level 30-40 en had hem ook in een keer neer. Hoewel hij niet per se makkelijk was (hij had een hele hoge reach) was het me wel gelukt. Bloodborne is een game die zo moeilijk is als jij het wil maken. Als je gaat levelen tot lvl 90 dan is zo'n boss zeker makkelijk ja ;)

Er is sinds net een nieuw update overigens. Verkort de laadtijden en fixt wat bugs met elevators, boss behaviour en wat ander bugs.

[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 23-04-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe:

Bloodborne Update 1.03 now available. Reduces load times, prevents elevator issues, and stops boss behaviour problems & other bug fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:56:
[...]

Als je al lvl 90 erheen gaat is het inderdaad geen drol aan ja.... Ik was zo'n level 30-40 en had hem ook in een keer neer. Hoewel hij niet per se makkelijk was (hij had een hele hoge reach) was het me wel gelukt. Bloodborne is een game die zo moeilijk is als jij het wil maken. Als je gaat levelen tot lvl 90 dan is zo'n boss zeker makkelijk ja ;)

Er is sinds net een nieuw update overigens. Verkort de laadtijden en fixt wat bugs met elevators, boss behaviour en wat ander bugs.
Ik zag laatst in een filmpje van iemand dat die father G in beast form had klemgezet. Hij zat tussen twee bomen vast en kon geen kant meer op die boss. Hopelijk hebben ze zulke glitches ook gefixed.

Alsnog had ik in darksouls wel eens een boss die ik 200x opnieuw moest doen, omdat ik m niet kon verslaan. Als het mij hier niet lukt heb ik na een paar keer oefenen m al bij de 10de poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:21
Kan iemand bevestigen dat de laadtijden ook daadwerkelijk korter zijn geworden zijn?

Ik ben nu sinds een week bezig. Waar ik vooral in het begin even goed vast zat in Central Yarham en inmiddels ook Cleric Beast (twee pogingen), Father Gascoigne (twee pogingen) en BSB (één poging) neer.
Vanavond kijken of het Darkbeast Paarl of Vicar Amelia gaat worden waar ik mee ga stoeien.
Maar wat een heerlijke game is het! In het verleden 30 minuten met Dark Souls bezig geweest en snel afgesloten. Maar vorig jaar met Lord of the Fallen begonnen en nu dan Bloodborne, en zodra ik hiermee klaar ben ga ik Dark Souls 2 aanschaffen.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:31:
Kan iemand bevestigen dat de laadtijden ook daadwerkelijk korter zijn geworden zijn?

Ik ben nu sinds een week bezig. Waar ik vooral in het begin even goed vast zat in Central Yarham en inmiddels ook Cleric Beast (twee pogingen), Father Gascoigne (twee pogingen) en BSB (één poging) neer.
Vanavond kijken of het Darkbeast Paarl of Vicar Amelia gaat worden waar ik mee ga stoeien.
Maar wat een heerlijke game is het! In het verleden 30 minuten met Dark Souls bezig geweest en snel afgesloten. Maar vorig jaar met Lord of the Fallen begonnen en nu dan Bloodborne, en zodra ik hiermee klaar ben ga ik Dark Souls 2 aanschaffen.
Darksouls 2 is echt een aanrader! Maar wel pittiger als bloodborne. Ik vind de laadtijden best wel meevallen, alleen als je doodgaat duurt die laadtijd zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:44:
[...]

Darksouls 2 is echt een aanrader! Maar wel pittiger als bloodborne. Ik vind de laadtijden best wel meevallen, alleen als je doodgaat duurt die laadtijd zo lang.
Waarom denk je dat ik last heb van de laadtijden? :')
Vooral dankzij die fijne Snatchers...

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:47:
[...]

Laadtijd voor doodgaan duurt volgens mij ook iets langer (met laden) dan dat je met een lamp naar een gebied gaat. Tenminste dat is mij opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Fanatix schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:31:
Terug naar de Hunters Dream is wel sneller. Vanuit de Hunters Dream naar een ander gebied duurt wat langer, maar niet zo lang als voor de patch.

Ook zijn er nu beschrijvingen van items te zien ipv alleen 'Bloodborne' tijdens het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond de laadtijden eigenlijk nooit echt storend lang.
Had ik mooi de tijd even tot rust te komen en een turfje te zetten ;)
De "you died" teller staat inmiddels op 68, maar het spel heeft me tot nu toe echt nog geen enkele keer gefrustreerd.
Dit in tegenstelling tot bv een God of War op hard of een Killzone 2 op Elite. Daar ragede ik de pan uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:12

rajackar

Blood Minister

Jammer dat het spel dat zelf niet bij houdt. Ik ben ook wel benieuwd hoe vaak ik dood ben gegaan.
Echte frustratie heb ik ook nog niet ervaren ook al kwam een stukje in Yahar'gul met een aantal van die wrenches die ook nog respawnen wel dichtbij.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaenargh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-07 22:58
Ik meld mij hier ook eens even :)

Ik ben nu een kleine 35 uur in het spel en het is echt geweldig tot nu toe. Level design, creature design het verhaal zijn allemaal geniaal!

Zijn er mensen hier die de Chalice Dungeons aan het co-oppen zijn en nog op zoek zijn naar een nieuwe co-opper? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanatix schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:47:
[...]

Haha daar had ik ook moeite mee. Nog even doorbijten. Als je iets verder bent geleveled eet je snatchers als ontbijt. Twee klappen en ze liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Hansch1986 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:03:
Ik meld mij hier ook eens even :)

Ik ben nu een kleine 35 uur in het spel en het is echt geweldig tot nu toe. Level design, creature design het verhaal zijn allemaal geniaal!

Zijn er mensen hier die de Chalice Dungeons aan het co-oppen zijn en nog op zoek zijn naar een nieuwe co-opper? ;)
Het verhaal ook ja? Eerlijk gezegd kan dat me compleet gestolen worden bij zo'n (deze) game. Voor de rest: helemaal eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaenargh
Dark Souls 1 + 2 en Bloodborne hebben een geweldig verhaal als je je erin verdiept :) Maar het is geen must om het verhaal te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Daar moet ik me dan eens in gaan verdiepen bij Bloodborne. Van wat ik er nu in het spel van mee krijg, vind ik het niet zo heel opzienbarend allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaenargh
Item descriptions lezen, daar zit veel lore in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
De lore van Bloodborne is erg interessant! Zou zonde zijn als je je daar niet een klein beetje in verdiept.
Ik kijk vaak video's van EpicNameBro.
Hij heeft aan de officiële Bloodborne guide gewerkt en probeert in z'n video's ook het verhaal achter Bloodborne uit te leggen. :)
Handig ook als je al door een gebied heen bent om te kijken of je wat gemist hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaenargh
superbassie schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:59:
De lore van Bloodborne is erg interessant! Zou zonde zijn als je je daar niet een klein beetje in verdiept.
Ik kijk vaak video's van EpicNameBro.
Hij heeft aan de officiële Bloodborne guide gewerkt en probeert in z'n video's ook het verhaal achter Bloodborne uit te leggen. :)
Handig ook als je al door een gebied heen bent om te kijken of je wat gemist hebt.
ENB heeft zeer goede content over Bloodborne :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes!!!!!!!!
eindelijk BSB gevonden en in 1 poging neergehaald! wel al mijn vials er door en zelf dood tijdens de "prey slaughtered" mededeling :D
ik denk wel dat ik een beetje overleveled was (42)...maar toch! :)
dat maakt dan:
1. cleric beast
2. father Gascoigne
3. vicar Amelia
4. bloodstarved beast

nu ff een biertje om het trillen van mijn handen wat te temperen en dan...off we go again. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verhaal boeit me ook echt geen ene reet. Vaagheid ten top. Niet te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
WeAreLegion schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:14:
Voor mensen die geïnteresseerd zijn, de OST van Bloodborne is gereleased digital (MP3 format) en is hier te koop http://www.sumthing.com/p/bloodborne/ heb hem net zelf ook gekocht vind OST echt super van dit spel :)
Zijn de files DRM vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:11:
yes!!!!!!!!
eindelijk BSB gevonden en in 1 poging neergehaald! wel al mijn vials er door en zelf dood tijdens de "prey slaughtered" mededeling :D
Congrats! :*)
Maareh, hoe krijg je het voor elkaar dat je dood bent tijdens de prey slaughtered mededeling? :D
Kill-trade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:32:
[...]

Congrats! :*)
Maareh, hoe krijg je het voor elkaar dat je dood bent tijdens de prey slaughtered mededeling? :D
Kill-trade?
juist voor hij neer ging nog een mep gekregen en daar zat een poison effect op. en aangezien ik door mijn vials zat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaenargh
Ik heb ook maar even de Strategy Guide gekocht op Amazon. Begin mei land hij op de deurmat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Eerste maal dat ik dit type spel speel. Even snel een tweetal vragen.

Kun je dit spel pauzeren? Kan het zelf namelijk niet vinden.

Daarnaast mis ik het doel denk ik. Ben nu een aantal maal dood gegaan. Maar moet ik hetzelfde level de hele tijd door blijven spelen totdat ik weer een save point vind?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1.Nee, er is geen pauze knop.
Als je op de options knop klikt om bijvoorbeeld je stats te bekijken blijft het spel op de achtergrond doordraaien.
Het veiligst is om terug te keren naar de hunters dream als je een pauze nodig hebt.

2. Ja, dat dus ;)
Je zal merken dat je steeds een stukje verder komt en steeds beter je eigen poppetje en de vijanden leert kennen. Na een tijdje wordt je steeds beter, kom je steeds verder, zal je shortcuts gaan vinden en openen (waardoor je dus hele gebieden kan overslaan) en zal je ook nieuwe savepoints tegen gaan komen.
Het eerste deel van het spel is het moeilijkst; als je daar eenmaal doorheen bent en je begint met uplevelen zul je zien dat je niet zo vaak in eenzelfde gebied dood gaat als nu in het eerste gebied.
Kwestie van even volhouden en je eigen vooral niet opfokken en/of gek laten maken ;)

En vooral niet proberen om meerdere vijanden tegelijk aan te pakken. Probeer ze een voor een te lokken met pebbles: een vijand locken met R3 en een pebble gooien, dan komt hij naar jou toe terwijl de rest niks in de gaten heeft. Op het moment dat ie naar jou toe komt lopen kan je met de lange versie van je wapen een R2 attack opladen. Die vind ik zelf het meest effectiefst. Even doorhebben op welke afstand je dit moet doen en je veegt het eerste gebied met redelijk gemak schoon.

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 23-04-2015 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

5 minuten nadat ik dit gepost had heb ik een rondje gemaakt. Kan nu dus ook linksaf. Kom er uiteindelijk wel.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Prey slaughtered: Vicar Amelia bij de tweede poging.
Maar had ook wel het idee dat ik iets té hoog level ben op het moment. Zit volgens mij nu op level 47..
Straks misschien nog even langs Darkbeast Paarl gaan om te kijken of dat wil lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
k1978 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 20:08:
[...]

Ben ik niet vergeten maar die is nog niet gelukt dus ben ik maar verder gegaan en kwam ik bij Father cascoigne.. En die lukte vrij goed na 6 keer :)
Cleric Beast is ook dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
De Shadows of Yharnam en Darkbeast Paarl kan ik ook van m'n lijstje afstrepen. :*)
Wat een chaotisch gevecht met Paarl...soms geen flauw idee waar ik was of wat de boss ging doen. Maar goed, hij is down.

Straks Byrgenwerth maar eens verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Volgens mij wel :) je koopt het en krijgt een zip bestand met daar in mp3 files in 320kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Haha wat was die Paarl net een lachertje zeg, met een wat hoger level (kwam 'm in het begin niet tegen).
spoiler:
Toen ik 'm eenmaal op z'n knieën had door een zware aanval kon ik hem met de juiste timing gewoon herhaaldelijk met die zelfde zware aanval op de grond houden zeg maar. Tot ie na een halve minuut dood was hierdoor.

Ook wel 's lekker hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:12

rajackar

Blood Minister

Zo ging mijn battle gisteren met Paarl ook een beetje. Uiteindelijk was het niet heel moeilijk.
Ook The One Reborn ging in twee pogingen neer en dan voel je je toch even stoer. Maar dat was maar kort want ik zit nu wat verder in het nightmare gebied en daar een keer of 30 dood gegaan. Ik had een tijdje geleden al iemand iets zien posten over die beesten waar slangen uit komen maar damn dat is echt bizar moeilijk.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
Paarl. :(

spoiler:
Bij mijn eerste run was het de vierde boss, op lowlevel is dat ding echt een bitch. En ik kwam er vlak nadat ik hem gekilled had doodleuk achter dat hij optioneel was. :D
Met mijn tweede character inderdaad als een van de laatste gedaan, dat was weer overdreven makkelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door Voxalizer op 24-04-2015 12:15 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook als je een achievement haalt dat ps4 er een screenshot van maakt? Is dit alleen bij dit spel zo, of ook bij alle andere spellen die ik straks ga spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:53:
Hebben jullie ook als je een achievement haalt dat ps4 er een screenshot van maakt? Is dit alleen bij dit spel zo, of ook bij alle andere spellen die ik straks ga spelen?
Bij elk spel is dat zo , misschien dat er bij een volgende update een optie komt om dat helemaal uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:57:
[...]

Bij elk spel is dat zo , misschien dat er bij een volgende update een optie komt om dat helemaal uit te zetten.
Ik vind het best wel grappig. Bij Ebrietas staat er een screenshot met: You died. Echt komisch gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo, ik ben vlak voor de eindbaas... Nog dingen die ik moet doen?

[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 24-04-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SqueakyClean schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:14:
Zo, ik ben vlak voor de eindbaas... Nog dingen die ik moet doen?
spoiler:
Heb je de drie ambilical cords al? Voor tweede eindbaas.
Alle optionele bossen al verslagen? Elk gebied ontdekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:23:
[...]

spoiler:
Heb je de drie ambilical cords al? Voor tweede eindbaas.
Alle optionele bossen al verslagen? Elk gebied ontdekt?
spoiler:
Heb ze alle. Volgens mij ook alle optionele bazen: Cainhurst, 2 in Upper)

Wel nog ff een duim stick zoeken.

Hoe zit t met Chalice Dungeons? Nu doen of in NG+? Zou jammer zijn als ik doorga en alle CD-materials verlies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
SqueakyClean schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:27:
[...]

spoiler:
Heb ze alle. Volgens mij ook alle optionele bazen: Cainhurst, 2 in Upper)

Wel nog ff een duim stick zoeken.

Hoe zit t met Chalice Dungeons? Nu doen of in NG+? Zou jammer zijn als ik doorga en alle CD-materials verlies...
Je verliest die Materials niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg Rom met geen mogelijkheid dood. Al die kleintjes 1 voor 1 doen lukt amper als je om de 3 seconden een bak ijs op je dak krijgt. Hoe hebben jullie dat gedaan?
Pagina: 1 ... 12 ... 66 Laatste