Probeer je elke vraag met een wedervraag te beantwoorden?
Graag gedaan! Ff snel je 2e en 3e character aanmaken/levelen. Heb je nog meer kans op mooie lootbaronruud schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:56:
Ijsbrekers, bedankt voor de Crota runs
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Het is in ieder geval een goede manier om je dommigheid te verbloemen.dinges schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:41:
Valt het op?
Game on!
Dat wordt goed zoeken denk ik, maar wellicht kunnen we degene die het eerst de ander een beschimmelde pestbuilenanus oid noemt tot winnaar kronen?Gearloose schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:00:
Ik ben het volledig eens met de eerste die een steekhoudend argument heeft!
Game on!
Ik heb liever dommigheid dan dat ik een beschimmelde pestbuilenanus ben/heb!JeroenMeloen schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:50:
[...]
Het is in ieder geval een goede manier om je dommigheid te verbloemen.
PSN: Houtvlot
IddRevoNL schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:49:
[...]
Graag gedaan! Ff snel je 2e en 3e character aanmaken/levelen. Heb je nog meer kans op mooie loot
Heb niet veel tijd, maar mn Hunter is al lvl9...
En je hoeft niet eens te winnen. Zag dat ik eens 4000xp kreeg na verlies.
[ Voor 15% gewijzigd door Vuvuzela op 21-06-2015 17:54 ]
I served in a company of heroes.
- M4uSzi
-
-
PSN - M4uSzi // -
Ging jij niet mee met VoG vanavond Mausie??? start toch ook 7 uur??M4uSzi schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:58:
Wie wil er tegen 19:00 3 Maal een NF doen.
- M4uSzi
-
-
Ik wil best een rondje meedoen, hoef ze niet alle drie.M4uSzi schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:58:
Wie wil er tegen 19:00 3 Maal een NF doen.
- M4uSzi
-
-
stuur Michel8704 maar berichtje die ging vanaaf ook VoG doen en volgensmij zochten ze nog wat mensen.Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:41:
Wij (Buddha, Rough en ik) zouden graag de VoG hard doen. Mensen die meedoen.
PSN - M4uSzi // -
Jep... komt wel goed denk ik zo.. heb zelf nog checkpoint bij atheon, als we die eerst even overzetten kunnen we m eventueel 3x doen als het beetje vlotjes gaat.M4uSzi schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:43:
[...]
stuur Michel8704 maar berichtje die ging vanaaf ook VoG doen en volgensmij zochten ze nog wat mensen.
Wil nog wel een Vog doen vanaaf, hoelaat starten?Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:41:
Wij (Buddha, Rough en ik) zouden graag de VoG hard doen. Mensen die meedoen.
PSN: jansoe13
Verwijderd
Oja dat herinnert me eraan dat ik die zalf nog steeds hier heb liggendinges schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:07:
[...]
Ik heb liever dommigheid dan dat ik een beschimmelde pestbuilenanus ben/heb!
Schaamteloze bump!assasinbats schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:02:
Een plekje over voor Poe34!
PSN: Lavidz
Whole lot of stars ***
Hé! Je leeft nog! XDBiatch schreef op zondag 21 juni 2015 @ 19:51:
[...]
Oja dat herinnert me eraan dat ik die zalf nog steeds hier heb liggen
Is dat verbazend omdat je verwacht dat een beschimmelde builenpestanus dodelijk is? Of ben je opgewekt dat de zalf werkt?
Uh, ga mij niet in deze kansloze discussie betrekken. Alvast bedankt.JeroenMeloen schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:07:
[...]
Is dat verbazend omdat je verwacht dat een beschimmelde builenpestanus dodelijk is? Of ben je opgewekt dat de zalf werkt?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik heb vanavond nog tijd voor poe of een raidje. Nog niets in de planning.Michaelg schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:31:
Iemand nog iets aant doen, en zoek je nog een derde/zesde man? 😊
psn drad83
Ik had net de ziekste pot ooit.Griffx schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:23:
Trails comeback van 4-0 naar 5-4 winnen, lekker
8-0 op mn passage, 4-4 in het potje, wij staan dat punt te capturen en enemy doet een titan smash.
Iedereen dood, 2x revive en nog gewonnen
Ik zeg goed bezig.Faaz0 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:57:
[...]
Ik had net de ziekste pot ooit.
8-0 op mn passage, 4-4 in het potje, wij staan dat punt te capturen en enemy doet een titan smash.
Muahaha netjes mannen.Faaz0 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:57:
[...]
Nice, we stonden gisterenavond op 6-0 en vanuit het niets verloren we 2x met 5-0.Faaz0 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:57:
[...]
Zal moeheid zijn geweest, werden al kapot geschoten voordat we ze zagen.
Het is een map met tig steegjes en flank mogelijkheden ( leuk! echt waar ), maar in clash e.d. met noob teams word je dan te vaak kapot geschoten.
Haha netjes man! Dat hadden wij de eerst week, stonden 8-0 en konden voor de eerste keer naar mercury, stonden 4-0 achter en wonnen 5-4, geeft zo'n heerlijk gevoel.Faaz0 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:57:
[...]
Het is vooral een gevecht in en rond het capturepoint.steffeh schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:34:
Ik heb echt een enorme haat liefde verhouding met Thieves Den. Het ene potje ga ik 10/1, daarna kan ik weer 10/10 gaan in ToO. Het is een map die ik niet 100% kan domineren, waar dat op andere maps vaak wel lukt.
Het is een map met tig steegjes en flank mogelijkheden ( leuk! echt waar ), maar in clash e.d. met noob teams word je dan te vaak kapot geschoten.
[...]
Haha netjes man! Dat hadden wij de eerst week, stonden 8-0 en konden voor de eerste keer naar mercury, stonden 4-0 achter en wonnen 5-4, geeft zo'n heerlijk gevoel.
Het vreemde is dat het per team onwijs verschillend is hoever ze al zijn tijdens het rushen.
We hebben 2/3x gehad dat wij amper onze kamer uit waren, en de nades al om onze oren vlogen.
Jazeker! Niet meer zo heel actief in dit forum. Gelukkig zijn er nog genoeg verstandelijk beperkten (JeroenMeloen) die de boel hier in leven houden.
HoW vind ik niet zo heel boeiend, the Witcher daarentegen wel, en ik ben 31 mei vader geworden dus ook dat speelt mee.
jup die was erg nice maar die snoei hard ass rapes erna was niet leuk.Griffx schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:23:
Trails comeback van 4-0 naar 5-4 winnen, lekker
vooral die nade spam is irritant
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
ToO, VoG, Crota oid?
"Spread the word. Destiny will be offline for maintenance tomorrow, starting at about 8AM PDT. Downtime could last for 6 hours. Future plans!"
Is even kijken of de PS4 nog andere games kan draaien
Kreeg gisteren nog een leuk berichtje van iemand die ook 8-0 op zijn passage had, nog nooit naar Mercury was geweest en verloor van onsFaaz0 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:57:
[...]
Ja dat is het ook, maar als dat gebeurd gewoon de andere kant op lopen en flanken / achterin blijven, want vaak zijn dat teams die alleen door de 'blitzkrieg' tactiek winnen en snoeihard rushen. Leuk, 2 x lightning nade en tracking nades van de lock als je met zijn drieën bij elkaar bent = dood.Griffx schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:44:
[...]
Het is vooral een gevecht in en rond het capturepoint.
Het vreemde is dat het per team onwijs verschillend is hoever ze al zijn tijdens het rushen.
We hebben 2/3x gehad dat wij amper onze kamer uit waren, en de nades al om onze oren vlogen.
En inderdaad, vanaf 17:00 is destiny de hele avond offline
"He bedankt, lul!" zoiets?Ereaser schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:01:
[...]
Kreeg gisteren nog een leuk berichtje van iemand die ook 8-0 op zijn passage had, nog nooit naar Mercury was geweest en verloor van ons
Ik vond het een vervelende map, ook al wonnen we vrijwel alles. Er waren gewoon teveel irritante strategieën mogelijk. Als je achter het vliegtuig spawned en direct na spawn links gaat heb je echt een groot voordeel. Spawn je buiten die grot, dan is het direct lastiger.steffeh schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:34:
Ik heb echt een enorme haat liefde verhouding met Thieves Den. Het ene potje ga ik 10/1, daarna kan ik weer 10/10 gaan in ToO. Het is een map die ik niet 100% kan domineren, waar dat op andere maps vaak wel lukt.
[...]
Haha netjes man! Dat hadden wij de eerst week, stonden 8-0 en konden voor de eerste keer naar mercury, stonden 4-0 achter en wonnen 5-4, geeft zo'n heerlijk gevoel.
Ook hadden we een potje mensen die achter het vliegtuig spawnden en hun spawn gewoon niet verlieten, en lag hadden.. Gruwelijk irritant.
Hielden ze wel mee op toen wij gewoon op capturepoint bleven staan, dat wel.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Daardoor was de variatie van tactieken van teams ook heel afwisselend, en dat vond ik juist weer leuker om te spelen dan bv Widow´s Court. Dat vond ik dan weer een verschrikkelijke map om trials op te spelen.
Ik heb wel interesse, samen met mijn broer. Alletwee lvl 32. Hunter en Titan. Spelen al een tijd samen, tijdje geleden met PoE begonnen. VoG zou tof zijnRoshnak schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:55:
Iemand zin om vanavond iets te gaan plannen?
ToO, VoG, Crota oid?
PSN: KeaveXL
Kan zomaar eens een uur of 6 duren:baronruud schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:06:
! >> Vanavond vanaf 17:00 uur is Destiny offline << !
https://twitter.com/Bungie/status/612732289135448064
Hopelijk staat er in de release notes, installed dedicated serversRevoNL schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:08:
[...]
Kan zomaar eens een uur of 6 duren:
https://twitter.com/Bungie/status/612732289135448064
Die dinges kan er ook soms wel wat van hoor!Biatch schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:47:
[...]
Jazeker! Niet meer zo heel actief in dit forum. Gelukkig zijn er nog genoeg verstandelijk beperkten (JeroenMeloen) die de boel hier in leven houden.
HoW vind ik niet zo heel boeiend, the Witcher daarentegen wel, en ik ben 31 mei vader geworden dus ook dat speelt mee.
En Wichter -->
Ik quote:
"fuck you i only need 1 win for tower and you just distroide my dreams i whanted to go to the lighthouse"
Jaa, Witcher is gaaf inderdaad. Afgelopen zaterdag eindelijk ermee begonnen, na dat hij 3 weken "stof" lag te happen.. Alleen de besturing wennen, pfffrtCrackSlet schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:16:
[...]
Die dinges kan er ook soms wel wat van hoor!
En Wichter -->
Is goed, eerst maar eens kijken of Destiny online is vanavondKeaveXL schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:56:
[...]
Ik heb wel interesse, samen met mijn broer. Alletwee lvl 32. Hunter en Titan. Spelen al een tijd samen, tijdje geleden met PoE begonnen. VoG zou tof zijn
Ik zag het ja.Roshnak schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:23:
[...]
Is goed, eerst maar eens kijken of Destiny online is vanavond
PSN: KeaveXL
tranen zijn het mooiste wat er is.Ereaser schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:19:
[...]
Ik quote:
"fuck you i only need 1 win for tower and you just distroide my dreams i whanted to go to the lighthouse"
Besturing is idd ff wennen, zeker vergeleken de smoothness van Destiny!brambest schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:21:
[...]
Jaa, Witcher is gaaf inderdaad. Afgelopen zaterdag eindelijk ermee begonnen, na dat hij 3 weken "stof" lag te happen.. Alleen de besturing wennen, pfffrt
Hoevaak wel niet m'n sparrow heb opgeroepen terwijl ik m'n paard wilde roepen
Maar dinsdag blijft bij mij iig wel Destinydag!
Serieus, wil vanavond beginnen aan de 2 uitbreidingenbaronruud schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:06:
! >> Vanavond vanaf 17:00 uur is Destiny offline << !
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heel even wachten dusMars18 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:51:
[...]
Serieus, wil vanavond beginnen aan de 2 uitbreidingen![]()
Oh dat was zeker rond de kerstperiode?lewtfish schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:33:
Toen ik voor de eerste dag mijn PS4 en Destiny had vond sony het leuk om het netwerk even voor een week gehackt te laten zijn, I know them feels
Ja klopt, was ook precies de periode dat ik de PS4 met Destiny had gekocht.Michel8704 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:54:
[...]
Oh dat was zeker rond de kerstperiode?Ach... time for family and friends is dan ook belangrijk toch
Was een leuke kennismaking met PSN
Haha, zie je inderdaad alleen dinsdag ad destiny, rest altijd the witcher. Vind overigens dat je de besturing niet echt kan vergelijken. Witcher is veel uitgebreider.CrackSlet schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:46:
[...]
Besturing is idd ff wennen, zeker vergeleken de smoothness van Destiny!
Hoevaak wel niet m'n sparrow heb opgeroepen terwijl ik m'n paard wilde roepen
Maar dinsdag blijft bij mij iig wel Destinydag!
KAK,Griffx schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:55:
En daar gaan we weer:
"Spread the word. Destiny will be offline for maintenance tomorrow, starting at about 8AM PDT. Downtime could last for 6 hours. Future plans!"
Is even kijken of de PS4 nog andere games kan draaien
Gister eindelijk tot 8-0 gekomen, wilde vandaag naar 9-0 gaan
Ja:To easy schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:37:
Is het zeker dat het vanavond van 5 tot 11 uur ongeveer downtime is?
https://twitter.com/bungiehelp/status/612975004628549632
[ Voor 14% gewijzigd door NLRev0lution op 22-06-2015 15:42 ]
das zuur...tha_crazy schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:38:
[...]
KAK,
Gister eindelijk tot 8-0 gekomen, wilde vandaag naar 9-0 gaan
I served in a company of heroes.
6 uur?Faaz0 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:54:
Dat ene potje gewoon na maintenance ff intikken, duurt niet zo lang toch
Nogal
Nee want moet opnieuw beginnen.Faaz0 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:54:
Dat ene potje gewoon na maintenance ff intikken, duurt niet zo lang toch
Geen mercy gekocht want we gingen toch zo goed
en dan moest ik nog ff naar mn titan voor de daylie ect
Verliezen we keihard
8-1
Plus dat ik om 8 uur moet sporten
Vond t juist zo een leuke map
Deze week maar weer ff verder hameren op PVP voor coins en dan van t weekend maar weer los gaan
Hopelijk nog betere lag encounter mechanics voor ToO.RevoNL schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:05:
Trials hebben ze nu al dichtgegooid zo te zien...: https://twitter.com/bungiehelp/status/612978988420481025
@Vin, super zuur man
Ja, en ik had wel een mercy en dan vervolgens nog een keer met 5-0 op je bek gaan.tha_crazy schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:01:
[...]
Nogal
[...]
Nee want moet opnieuw beginnen.
Geen mercy gekocht want we gingen toch zo goed
en dan moest ik nog ff naar mn titan voor de daylie ect
Verliezen we keihard
8-1
Plus dat ik om 8 uur moet sporten
Vond t juist zo een leuke map
[ Voor 14% gewijzigd door Faaz0 op 22-06-2015 16:27 ]
Wel leuk voor Trails, maar ja wel kans dat je gebanned wordt.baronruud schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:48:
Deze exploit al bekend hier? https://youtu.be/8HckUsp8C90
3x Titan / Chest of Alpha Lupi.
[ Voor 6% gewijzigd door nFo op 22-06-2015 19:27 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik heb nog nooit Trails gespeeld dus geen idee of het ook daadwerkelijk goed werkt.
Zal wel gefixt worden, ik had het wel een keer gedaan dacht ik PvE., weer vergeten denk ik.
[ Voor 67% gewijzigd door nFo op 22-06-2015 21:19 ]
Wij van Dutch Guardians Unite zijn op zoek naar ervaren volwassen Destiny spelers. wij doen alle activiteiten zoals PoE, ToO, IB, Raids, Nightfalls. Wij spelen vaak in de avonduren en in het weekend. We willen graag een beetje uitbreiden omdat het groepje nu een beetje te klein is voor de hoeveelheid content die er is. Er zitten al wat Tweakers in, dus mocht je 18+ zijn en op zoek zijn naar een gezellige clan die verbonden zit aan een Whatsapp groep om makkelijk afspraken mee te kunnen maken, stuur mij dan een PM. Wel vraag ik van je dat je 1 of meerdere lvl 34 characters heb zodat je aan alles mee kan doen. Denk dat dat geen probleem moet zijn voor de meeste
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
PS4 of Xbone ?ShadowSaiyan schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:39:
Nu er toch even geen Destiny gespeeld kan worden, zou ik graag even mijn Clan willen promoten![]()
Wij van Dutch Guardians Unite zijn op zoek naar ervaren volwassen Destiny spelers. wij doen alle activiteiten zoals PoE, ToO, IB, Raids, Nightfalls. Wij spelen vaak in de avonduren en in het weekend. We willen graag een beetje uitbreiden omdat het groepje nu een beetje te klein is voor de hoeveelheid content die er is. Er zitten al wat Tweakers in, dus mocht je 18+ zijn en op zoek zijn naar een gezellige clan die verbonden zit aan een Whatsapp groep om makkelijk afspraken mee te kunnen maken, stuur mij dan een PM. Wel vraag ik van je dat je 1 of meerdere lvl 34 characters heb zodat je aan alles mee kan doen. Denk dat dat geen probleem moet zijn voor de meesteGjallarhorn is trouwens niet verplicht
Verwijderd
Je vind het een lagfest maar je heb het nog nooit gespeeld? OK dan.nFo schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:16:
Trails is sowieso al een lag fest, dus ja ik zie het probleem niet zo.
Ik heb nog nooit Trails gespeeld dus geen idee of het ook daadwerkelijk goed werkt.
Zal wel gefixt worden, ik had het wel een keer gedaan dacht ik PvE., weer vergeten denk ik.
Je ziet geen probleem in iets wat je nog nooit hebt gedaan/gespeeld. Logisch man! Veel mensen hebben geen mening als ze iets nooit hebben gedaan, wel logisch.nFo schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:16:
Goed dat je dat vraagt, PS4 zoals Pino al zei. Ik zal het ook even aanpassen in het bericht
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Valt reuze mee, maar soms zit er een ronde tussen helaas.nFo schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:16:
Maar zeker geen lag feest.
Dit topic is gesloten.
![]()