PSN: IXI_BUDDHA_IXI
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Reken maar niet op mij. Heb maar ff (1.5uur) tijd.
Heeft het zin om dat ding te kopen als ik een Pest Control Matrix (Legendary AR) heb?Low_Profile schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:11:
Hard light schiet en klinkt ontzettend lekker. Helaas is ie qua damage niet meer dan mediocre. (Net als alle andere AR's)
Anders maar bewaren voor volgende week.
[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 19-06-2015 12:16 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Als je de coins hebt, sowieso kopen. Je krijgt als je op 3 chars weekly doet per week meer coins binnen dan je gemiddeld uitgeeft. Sowieso voor strikes en patrol een lekker wapen. Alleen minder geschikt voor endgame content.baronruud schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:14:
[...]
Reken maar niet op mij. Heb maar ff (1.5uur) tijd.
[...]
Heeft het zin om dat ding te kopen als ik een Pest Control Matrix (Legendary AR) heb?
Anders maar bewaren voor volgende week.
Na de DLC verkregen exotics hoef je niet meer te ascenden, alleen de laatste upgrade is nog met een exotic shard.Buddha_ schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:11:
Vergeet niet een exotic shard te kopen om hem te upgraden naar 365 damage
Doe jij mee vanaaf VOG?
Ga je door ontzichtbaarheid sneller herladen? o_0DarkElement schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:22:
Jeej titan handschoenen!
Die Khepri's Sting is trouwens echt een dikke aanrader voor je Gunslinger! Onzichtbaarheid en icm je Chain of Woe NOG sneller je primaries herladen ^^
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Oh op die fiets sparrowMichaelg schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:14:
Haha nee, die heeft perk voor faster reload op primary's.
Verwijderd
Ik doe wel mee...uur of 6 of is dat te vroeg ?Buddha_ schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:04:
[...]
Moah.....ben er niet kapot van......
Jij heb toch niet zoveel primary Exotics?? Zo niet dan gewoon lekker kopen
Mensen zin om vanavond VOG op Hard te spelen 2x??
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Denk dat ik maar eens ga beginnen met mn NF's
Verwijderd
Ook goed !Buddha_ schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:14:
Zal rond 19.00 - 19.30 uur beginnen (eerder kan ik niet).......als er genoeg guardians zijn
ik zelf ben groot fan van onderstaande:Jedi Geub schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:39:
Wat zijn een beetje de perks voor een sniper rifle bij de gunsmit?
Spray and play: Increase reload speed of this weapon when its mag is empty
Snapshot: Aiming this weapon is incredibly fast
laatste perk is vrij invulbaar..
qua scope is je eigen voorkeur, ik loop zelf vaak met een ShortGaze SLh10 of een Ambush SLH25
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik heb wel zin in een poe35. Heb m nog steeds nog nooit gedaantha_crazy schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:36:
Ik ga vanavond ook maar weer eens destiny aanzetten, maar wat ik ga doen weet ik eigenlijk niet.
Denk dat ik maar eens ga beginnen met mn NF's
Ik ga paar keer door crota rennen bij genoeg belangstelling. nm /hm maakt me niet uit.
Zo niet dan zal het elder cipher boss farmen worden denk ik.
http://www.reddit.com/r/D...orging_tier_list_for_pvp/Jedi Geub schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:39:
Wat zijn een beetje de perks voor een sniper rifle bij de gunsmit?
I served in a company of heroes.
Had een pvp avondje in gedachten, maar ik wil ook wel helpen :-))Low_Profile schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:11:
Poe hey!
Ik ga paar keer door crota rennen bij genoeg belangstelling. nm /hm maakt me niet uit.
Zo niet dan zal het elder cipher boss farmen worden denk ik.
Ben vanaf ongeveer 2200 pas online, dat dan weer wel
[ Voor 7% gewijzigd door steffeh op 19-06-2015 17:29 ]
'Moet' eigenlijk ook nog 1x skolas, en mn deadshot luna levellen. Heb het nog druk
PSN: jansoe13
Als je coins over hebt wel.Roshnak schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:58:
Ik heb Suros Regime al, is het dan de moeite om Hard Light te halen?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
mooi ik eet ff een broodje en dan kan ik ook
http://www.isxursellinggjallarhorn.com/baronruud schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:21:
Xur staat in the reef:
ACD/0 Feedback Fence - exotic titan gauntels - 13 strange coins
Khepri's Sting - exotic hunter gauntlets - 13 strange coins
Starfire Protocol - exotic warlock chest armor - 13 strange coins
Hard Light - exotic auto rifle- 23 strange coins
Exotic Shard voor 7 strange coins
Exotic chest armor engram voor 23 mote of lights
Die Hard Light is dat wat?
Hard Light is kopen en Titan armor.
[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 19-06-2015 19:21 ]
Verwijderd
Zo roll ik
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2015 19:10 ]
Whole lot of stars ***
Nice! hebben wel plek denk ik zoRudios schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:14:
Ik kan rond 20:45 beginnen met vog of crota. Kan ik nog ergens joinen?
Zin in Skolas zometeen dan? Of hedde dat al gedaan?Low_Profile schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:36:
'Moet' eigenlijk ook nog 1x skolas, en mn deadshot luna levellen. Heb het nog druk
Net klaar met 3e charbrambest schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 21:38:
[...]
Zin in Skolas zometeen dan? Of hedde dat al gedaan?
Yo!DarkElement schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 22:07:
3de gezocht voor PoE 34 om Valus even af te maken, gjallar is gewenst. Staan al bij de baas.
Wanneer hedde tijd om skolas te verslaan?
[ Voor 180% gewijzigd door brambest op 19-06-2015 22:18 ]
Zin zeker, of zit je al vol?tha_crazy schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 22:15:
Iemand zin in ToO?
de deal van de week op de ps store doet me twijfelen of ik Destiny een kans moet geven. Shooteres speel ik niet vaak op console, maar de Destiny demo viel best wel mee. Nu, is Destiny als casual shooter aan te raden. Ik bedoel daar mee dat ik niet elke dag 2-4u aan Destiny kan besteden, maar het rpg element spreekt me wel aan.
Zijn er trouwens goede beginner guides te vinden? En is het makkelijk om als nieuwe speler samen met anderen te levelen of wordt dat een opdracht om "solo" uit te voeren.
Destiny is los te krijgen voor 20 euro.Cityhunter schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 23:04:
Hoi allen,
de deal van de week op de ps store doet me twijfelen of ik Destiny een kans moet geven. Shooteres speel ik niet vaak op console, maar de Destiny demo viel best wel mee. Nu, is Destiny als casual shooter aan te raden. Ik bedoel daar mee dat ik niet elke dag 2-4u aan Destiny kan besteden, maar het rpg element spreekt me wel aan.
Zijn er trouwens goede beginner guides te vinden? En is het makkelijk om als nieuwe speler samen met anderen te levelen of wordt dat een opdracht om "solo" uit te voeren.
Als je niet zeker bent kan je altijd daarmee beginnen en eventueel later de uitbreiding halen.
Je kan veel solo doen, maar ook met vrienden of onbekende.
Technisch kan je alles in een groep doen. Joinen kan altijd zolang mensen die missie beschikbaar hebben.
Voor een shooter speelt het lekker weg. Het is niet zoals CoD of BF4. Ook heb je veel verschillende wapens en equipment en ben je best even bezig voordat je alles hebt.
Destiny is echt een grindfest, hoe meer tijd je erin steekt hoe meer exotics/weapons je er voor terug krijgt Wat uiteindelijk het doel van het spel is. Je kan het als casual spelen maar verwacht niet dat je snel en veel goede wapens krijgt. Het is totaal rng, zo heeft het voor mij 6 maanden gekost om een bepaalde rocket launcher te krijge. En dan deed ik alle 2 de raids met 3 characters. Dus als je het niet erg vindt niet het beste van het beste te hebben is het aan te raden. RPG elementen zijn er trouwens nouwelijk afgezien van je skill tree.Cityhunter schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 23:04:
Hoi allen,
Jullie ook bedankt!
5-0 naam ik aan?Griffx schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 23:59:
Haha een Trials run tegen een 26, 27 en 29
[ Voor 33% gewijzigd door steffeh op 20-06-2015 08:32 ]
Jazeker, nog nooit een run gehad die zo eenvoudig ging
De verhaal lijn vond ik persoonlijk sowieso een beetje saai, maar als je eenmaal op een lvl bent dat je mee kan op strikes en raids zijn er altijd mensen die beginners willen helpen, vooral ook hier in het forum.asndrag0n schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:01:
is destiny nog te spelen om er nu mee te beginnen? of loop je te ver achter dat je niet mee kan met de community?
En als je eenmaal lvl 20 bent is het niet meer zo moeilijk om 30+ te worden omdat die gear ook verkocht word ( wel enigszins grinden)
Ben ik niet helemaal met je eensMizojojo schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 08:11:
[...]
Destiny is echt een grindfest, hoe meer tijd je erin steekt hoe meer exotics/weapons je er voor terug krijgt Wat uiteindelijk het doel van het spel is. Je kan het als casual spelen maar verwacht niet dat je snel en veel goede wapens krijgt. Het is totaal rng, zo heeft het voor mij 6 maanden gekost om een bepaalde rocket launcher te krijge. En dan deed ik alle 2 de raids met 3 characters. Dus als je het niet erg vindt niet het beste van het beste te hebben is het aan te raden. RPG elementen zijn er trouwens nouwelijk afgezien van je skill tree.
Aangezien het RNG is kan je ook binnen korte tijd de leukste/beste wapens krijgen. De kans is niet heel groot, maar het blijft RNG. Iemand die ik ken en pas sinds kort speelt had in no-time op 1 char de gjalla, icebreaker en z'n max level gear bij elkaar. Terwijl ik ook mensen ken die al sinds dag 1 met 3 chars spelen en zonder succes iedere week alle kansen proberen te verzilveren op een gjalla.
Ik denk dat je er als casual gamer een prima game aan kunt hebben. De legendarische wapens die je kunt kopen zijn prima om mee te beginnen, en met wat geluk verkoopt xur zo nu en dan wat fatsoenlijk
Hoe is de map? Heb deze echt heel weinig gespeeld. Veel shotgunners weer?steffeh schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:50:
ToO is wel weer een lag feestje op deze mooie zaterdagochtend.
Opzich een leuke map, aardig wat snipers met last round, maar zijn goed te flanken en dan stellen ze weinig voor.AlexMar schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:40:
[...]
Hoe is de map? Heb deze echt heel weinig gespeeld. Veel shotgunners weer?
Wel vaak dat kogels niet aankomen en je met zijn 3en een magazijn moet legen om maar enige damage te doen.
Maar de lag is echt heel erg soms, vaak het idee dat er rare dingen gebeuren en het onnodig moeilijk wordt daardoor.
Je hebt gelijk, vandaar ook mij als je niet het beste van het beste wilt hebbenCrash schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:12:
[...]
Ben ik niet helemaal met je eens
Aangezien het RNG is kan je ook binnen korte tijd de leukste/beste wapens krijgen. De kans is niet heel groot, maar het blijft RNG. Iemand die ik ken en pas sinds kort speelt had in no-time op 1 char de gjalla, icebreaker en z'n max level gear bij elkaar. Terwijl ik ook mensen ken die al sinds dag 1 met 3 chars spelen en zonder succes iedere week alle kansen proberen te verzilveren op een gjalla.
Ik denk dat je er als casual gamer een prima game aan kunt hebben. De legendarische wapens die je kunt kopen zijn prima om mee te beginnen, en met wat geluk verkoopt xur zo nu en dan wat fatsoenlijk
PoE 34 moet ik ook nog ff op mn hunter.
[ Voor 60% gewijzigd door Vuvuzela op 20-06-2015 17:04 ]
Ik ga alvast beginnen met de oproep voor morgen avond. Hoop dat we een vol fireteam kunnen krijgen;
Flawless raider, ps4, zondag avond 20-6 vanaf uurtje of half 8.
Zoeken nog een man. Wil jij graag deze Epic trophy halen? Mochten we crota willen gaan doen, hebben we nog wel een ervaren zwaarder nodig.
1. Sasha1103
2. Shaowussie
3. Sevyx
4. Lokitroy
5. Vd-nietforspeed
6. Koningtosti
[ Voor 8% gewijzigd door Michaelg op 20-06-2015 20:08 ]
Prison of Elders is overigens ook goed!
PSN= lewtfish
-Lewtfish
-Maciejk8
-
-
-
-
Vuvuzela schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:36:
Primavoor Crota hard hebben we wel een goede zwaardtrut nodig.
-Lewtfish
-Maciejk8
-kabamboo, crap zwaardslet - dat dan weer wel.
-
-
-
Whole lot of stars ***
denk dat er te weinig animo is.. poe 34 anders?
Nee, maar wel skolas.L490 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 19:58:
Zijn er nog mensen die zin hebben in ToO?
Heb ze allemaal al gehad. Nog 3 dr bij moet toch wel lukken?Vuvuzela schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:16:
[...]
denk dat er te weinig animo is.. poe 34 anders?
Whole lot of stars ***
ik doe wel mee. Nog 1 plek over join baron of maciejk8baronruud schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:13:
Iemand nog poe32
[ Voor 13% gewijzigd door Vuvuzela op 20-06-2015 23:24 ]
[ Voor 27% gewijzigd door DeBaroN op 20-06-2015 23:35 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Physx op 21-06-2015 11:41 ]
Over een uurtje, 1500 zeg maar
1 jansoe13
2 sum1
3
4
5
6
Iedereen welkom en tactiek uitleg mogelijk
[ Voor 19% gewijzigd door strompel op 21-06-2015 14:07 ]
Dieks77 wil wel mee.strompel schreef op zondag 21 juni 2015 @ 14:05:
Nog animo voor een rondje VOG?
1 jansoe13
2 sum1
3 Dieks77
4
5
6
strompel schreef op zondag 21 juni 2015 @ 14:05:
Nog animo voor een rondje VOG?
1 jansoe13
2 sum1
3 Dieks77
4 Houtvlot
5
6
Iedereen welkom en tactiek uitleg mogelijk
PSN: Houtvlot
[ Voor 5% gewijzigd door Rudios op 21-06-2015 14:46 ]
Whole lot of stars ***
Misschien kun je met de icebreakers mee? die gaan geloof ik ook hm doen vanavond? starten alleen om 19 uurRudios schreef op zondag 21 juni 2015 @ 14:46:
Ik heb nog een checkpuntje bij Atheon, Vog HM. Vanavond rond een uurtje of 21u?
Probleem is dat ik pas om 20:30 ongeveer beschikbaar ben.Michel8704 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 14:48:
[...]
Misschien kun je met de icebreakers mee? die gaan geloof ik ook hm doen vanavond? starten alleen om 19 uur
Whole lot of stars ***
Kon je dat niet gewoon in de party zeggen?baronruud schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:56:
Ijsbrekers, bedankt voor de Crota runs
PSN: Houtvlot
Gedaan. Was je net ff pissen natuurlijk...
Dit topic is gesloten.
![]()