PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ja maar de eerste 4 weken was alles strength.. dus evt heeft iedereen nu complete strength setjes. Waarom is het voor de warlock nu weer strength en de rest niet?Verderf schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:05:
Hele warlock set heeft strengthMaar to be fair, je bent als warlock 9/10x sunsinger dus je zit toch altijd met je super klaar voor als er 2 mensen keihard derpen in je groep
I served in a company of heroes.
Misschien is het nu van broken rng naar echte rng gegaanVuvuzela schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:35:
[...]
Ja maar de eerste 4 weken was alles strength.. dus evt heeft iedereen nu complete strength setjes. Waarom is het voor de warlock nu weer strength en de rest niet?
Ik denk dat ik die gloves maar koop voor m'n level 30 hunter in dat geval...
De warlock boots waren na de skolas patch net voor de reset opeens fallen ipv hive en disc/int ipv strength. vaag dat wel.Vuvuzela schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:35:
[...]
Ja maar de eerste 4 weken was alles strength.. dus evt heeft iedereen nu complete strength setjes. Waarom is het voor de warlock nu weer strength en de rest niet?
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Doe is ff rustig!jesse111 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:18:
HAHAHAHAHA zijn ze helemaal gek geworden?!?!?! €40,- voor FUCKING DLC?!?!?!?!
Ik kan een nieuw spel daarvoor kopen op de ps4 of een stuk of 3/4 games op de PC....
1 DLC. Heh. Laat me niet lachen. Ik ga m iig niet kopen, dat weet ik bij deze al.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Welk spel ga je halen dan?jesse111 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:18:
HAHAHAHAHA zijn ze helemaal gek geworden?!?!?! €40,- voor FUCKING DLC?!?!?!?!
Ik kan een nieuw spel daarvoor kopen op de ps4 of een stuk of 3/4 games op de PC....
1 DLC. Heh. Laat me niet lachen. Ik ga m iig niet kopen, dat weet ik bij deze al.
De "vernieuwende" Call of Duty?! HAHAHAHAHA! Laat me niet lachen.
Laten we aub niet ongegrond, hij meldde daar namelijk niks over (en uberhaupt niet doen) dat soort discussies in dit topic starten.baronruud schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:54:
[...]
Welk spel ga je halen dan?
De "vernieuwende" Call of Duty?! HAHAHAHAHA! Laat me niet lachen.
Zeker! Dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde verwijzingen naar andere spellen. Die discussies tezamen met discussies over DLC komen echt te veel voor in alle fora op Tweakers. Destiny related, ga los ;-)Michel8704 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:05:
Ach, iedereen heeft het recht op z'n eigen mening. Ik weet wel wat ik ga doen. Bungie weet mij wel te trekken naar Destiny door op de goede momenten te komen met nieuwe content.
Ja dat ben ik ook wel met je eens. Ben wel van mening dat aandachtsschreeuwtjes die reacties uitlokken van andere mensen van mij geen reactie gaan krijgen.UTADDICT schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:07:
[...]
Zeker! Dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde verwijzingen naar andere spellen. Die discussies tezamen met discussies over DLC komen echt te veel voor in alle fora op Tweakers. Destiny related, ga los ;-)
Dat soort discussies verlies je toch wel dus waarom zou je ze aangaan? Straks iig 1 Destiny speler minder, ik zal er niet wakker om liggen. Heb nog genoeg andere leuke mensen in mijn lijst die ongetwijfeld ook een mening over de DLC Taken King hebben, welke er in september nog online zijn zien we snel genoeg
Trouwens, even een andere vraag: zijn er nog mensen lid van clans waar nog leden kunnen joinen? zoek wel een leuke clan, gooi desnoods even een pb mocht het anders teveel "reclame" zijn
Hmh, dat zou wel kunnen inderdaad! Haha, eigenlijk vind ik alleen de Red Death erg goed in PVP door de hoge snelheid, goede impact en stabiliteit plus dat je leven terug krijgt na iedere kill.Low_Profile schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:03:
[...]
Met full auto en stability perks misschien pvp worthy?
Ik vond oversoul edict altijd een best ok pvp wapen, en die heeft een vergelijkbare impact volgens mij. (Maarjah, what do I know, ik speel eigenlijk alleen Iron banner)
Oversoul edict zuigt echt keihard in PVP, je kan beter een HC met hoge snelheid en impact nemen of de suros oid
Yeah, als ik speel is het met hawkmoon of thornsteffeh schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:11:
[...]
Hmh, dat zou wel kunnen inderdaad! Haha, eigenlijk vind ik alleen de Red Death erg goed in PVP door de hoge snelheid, goede impact en stabiliteit plus dat je leven terug krijgt na iedere kill.
Oversoul edict zuigt echt keihard in PVP, je kan beter een HC met hoge snelheid en impact nemen of de suros oid
Of misschien toch binnenkort met mn deadshot luna full auto .. dat ding schiet bijna even snel als een focussed suros!
Goedzo! Oef ja die is ook erg goed, 13 kogels of zo toch?Low_Profile schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:20:
[...]
Yeah, als ik speel is het met hawkmoon of thorn
Of misschien toch binnenkort met mn deadshot luna full auto .. dat ding schiet bijna even snel als een focussed suros!
Iemand nightfall joinen nu?
Yes, wij gaan beginnen, join maar : )AlexMar schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:05:
Iemand voor NF?
[ Voor 18% gewijzigd door steffeh op 17-06-2015 17:25 ]
Jah, wel kleine mag size.. ff rerollen met spray n playsteffeh schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:22:
[...]
Goedzo! Oef ja die is ook erg goed, 13 kogels of zo toch?
Vanavond pas weer knallen, moet eerst de kleine in bed liggen
Ah, zijn jullie nog bezig? Moet ff char switchensteffeh schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:22:
[...]
Goedzo! Oef ja die is ook erg goed, 13 kogels of zo toch?
[...]
Yes, wij gaan beginnen, join maar : )
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Auw, dat was ongelukkig : (AlexMar schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:39:
[...]
Ah, zijn jullie nog bezig? Moet ff char switchen
Die kan wel op schoot slapen johLow_Profile schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:26:
[...]
Jah, wel kleine mag size.. ff rerollen met spray n play
Vanavond pas weer knallen, moet eerst de kleine in bed liggen
psn vagr-ant
1: Michel8704
2: Barrie
3: RoughRuggedRaw
4:
5:
6:
Starttijd: zo snel mogelijk
Wou dat ik jullie kon helpen. Jammer genoeg 200 km van mijn PS4 af =XMichel8704 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:50:
3 man gezocht voor Crota NM/HM (nog te beslissen) inclusief zwaardslet (hebben nog 0 ervaring met zwaard)
4:
5:
6:
PSN - M4uSzi // -
Yep lvl 34 rond 20:30WillieWuks schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:44:
Vanavond nog iemand 34 of 35?
Ik heb er een gererolled naar auto fire, grote clip en Firefly :-)Low_Profile schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:20:
[...]
Yeah, als ik speel is het met hawkmoon of thorn
Ik kan wel mee. Kan het zwaard eventueel ook dragenMichel8704 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:50:
3 man gezocht voor Crota NM/HM (nog te beslissen) inclusief zwaardslet (hebben nog 0 ervaring met zwaard)
4:
5:
6:
Nice, wat is je psn??Physx schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:05:
[...]
Ik kan wel mee. Kan het zwaard eventueel ook dragen
PSN: jansoe13
Ik, kom er zo aan!strompel schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:11:
Iemand nog een NF?
als er zo nog plek is wil ik ook wel meestrompel schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:11:
Iemand nog een NF?
4: Physxx
5: Vuvuzela
6:
Nog een man gezocht!
[ Voor 28% gewijzigd door M0nkeymen op 17-06-2015 20:33 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
ikkeM0nkeymen schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:29:
iemand nf? of poe?
ok nog 1tje
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
nf/poe of een raid?
32 heb ik wel zin in.vegetto1983 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:58:
Iemand poe? 32 34 of 35
Ja hoor, als je nog zoekt...kagematsuri schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:22:
Nf iemand ??
psn drad83
Np. Mocht er nog iemand iets willen doen, nf of een poe 32/34, graag!kagematsuri schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:53:
Net gedaan sorry
psn drad83
[ Voor 31% gewijzigd door DeBaroN op 17-06-2015 23:19 ]
Verwijderd
Zeker was weer gezellig, kijken of we niet een keertje de VoG erdoor kunnen knallen. Die gear die je trouwens krijgt bij Crota, die is afgesteld op Crota toch? Kwa perks en dergelijke?Michel8704 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:50:
Heren die vanavond crota 3x gedaan hebben: thanks voor de gezellige avond! snel nog 2x doen
Jep, de crota wapens hebben perks die toepasbaar zijn op hive wizards, de oversoul of penetratie (wat voor opmerkingen ga ik hiervoor krijgen) van hive schilden.Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 23:55:
[...]
Zeker was weer gezellig, kijken of we niet een keertje de VoG erdoor kunnen knallen. Die gear die je trouwens krijgt bij Crota, die is afgesteld op Crota toch? Kwa perks en dergelijke?
Je kunt ze natuurlijk prima gebruiken als primary met elemental damage... Maar bijv VoG wapens met oracle disruptors zijn handiger in de VoG. Ook vanwege de damage levels die ze doen. Een VoG solar wapen heeft gewoonweg een lager level damage dan een Crota Solar, tenzij je natuurlijk gaat upgraden met etheric light. Maargoed dat laat ik maar even buiten beschouwing.
Trouwens, jij hebt toch gewoon meegedaan aan onze VoG hard poging van dinsdagavond?
Eindelijk een beetje Unreal Tournament invloeden.
Tripplllleeee killl.
Win! Heel vet!Griffx schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:15:
"Something that's pretty cool and new to Crucible coming with the Taken King is Shaxx actually announces double/triple kills etc now! =D"
Tripplllleeee killl.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
M M M M M M M MONSTERKILL!!Griffx schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:15:
"Something that's pretty cool and new to Crucible coming with the Taken King is Shaxx actually announces double/triple kills etc now! =D"
Tripplllleeee killl.
Ooooooh baby a triple!!Griffx schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:15:
Tripplllleeee killl.
Been there, done that
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Wel een flink te kort aan weapon parts.. wat is de beste manier om dat op te lossen? glimmer farmen en wapens kopen of strikes doorlopen en hopen op wapens (engrams). De gunsmith zou die parts gewoon los moeten verkopen.
Strike playlist, met glimmerboosters aan. Wapen engrams kopen.Vuvuzela schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:55:
F yeah speelde net vog hard.. was na de templar teleurgesteld omdat ik geen fatebringer kreeg, toch maar door geknald en heb nu een Vex mythlocast1e exotic van een raid hier.
Wel een flink te kort aan weapon parts.. wat is de beste manier om dat op te lossen? glimmer farmen en wapens kopen of strikes doorlopen en hopen op wapens (engrams). De gunsmith zou die parts gewoon los moeten verkopen.
Profit
Ja ik wil wel nightfall, heb ook 3e al, join mij maar. Ben wel alleen bezig met exotic bounty voor 200 kills met fusion, dus als je beetje kan helpen?UTADDICT schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:14:
Iemand nu nog een Nightfall?
[ Voor 32% gewijzigd door Michel8704 op 18-06-2015 18:19 ]
Hier kun je de Fatebringer kopen: http://www.fatebringer.com/Vuvuzela schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:55:
F yeah speelde net vog hard.. was na de templar teleurgesteld omdat ik geen fatebringer kreeg, toch maar door geknald en heb nu een Vex mythlocast1e exotic van een raid hier.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
-Hettic1
-Maciejk8
-Houtvlot
-Sasha1103
-Shaowussie
-
Vuvuzela schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:59:
Nice! nog ff 15 min wachten op nummer 6?
-Hettic1
-Maciejk8
-Houtvlot
-Sasha1103
-Shaowussie
-Gewoon_GJ
PSN-ID: Hettic1
Hunter Nightstalker.
https://youtu.be/Z7QKvsOPR5E
Destiny Warlock Stormcaller https://youtu.be/7gAp7sVwiZU
Destiny Titan Sunbreaker https://youtu.be/ACu9r4KvM_o
[ Voor 25% gewijzigd door Viper® op 18-06-2015 22:55 ]
Je kan ook die nieuwe queen event's (Ether chests) doen dan krijg je ook bergen met blauwe engrams om te dismantlen.Low_Profile schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:16:
[...]
Strike playlist, met glimmerboosters aan. Wapen engrams kopen.
Profit
[ Voor 93% gewijzigd door DarkElement op 19-06-2015 10:36 ]
Je kan ook die nieuwe queen event's (Ether chests) doen dan krijg je ook bergen met blauwe engrams om te dismantlen.Low_Profile schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:16:
[...]
Strike playlist, met glimmerboosters aan. Wapen engrams kopen.
Profit
Whole lot of stars ***
Maar dat schiet wat minder op met glimmer, waarmee je weapon engrams kunt kopen -> level up cryptarch, maar engrams.DarkElement schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:33:
[...]
Je kan ook die nieuwe queen event's (Ether chests) doen dan krijg je ook bergen met blauwe engrams om te dismantlen.
Venus, ember caves is wel goed om te farmen, zowel normal chests als ether chests. Maar ik vind chest farmen stuk saaier dan strikes doen.
Niet meteen 3x hard doen?Rudios schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:39:
Iemand zin in 3x crota run vanaaf? Met evt een HM erachter aan?
Paar rondjes exclusion zone op heroic (iets minder dan half uur is 9000 glimmer), koop een shitload aan wapen engrams en je hebt hetzelfde doel..Low_Profile schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:40:
[...]
Maar dat schiet wat minder op met glimmer, waarmee je weapon engrams kunt kopen -> level up cryptarch, maar engrams.
Venus, ember caves is wel goed om te farmen, zowel normal chests als ether chests. Maar ik vind chest farmen stuk saaier dan strikes doen.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Niet als je nog een blackhammer oid wil hebben
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Meteen HM doen is wel verhoogde kans op de primaries met elements. Maar goed, black hammer is idd ook een must have.
[ Voor 58% gewijzigd door Low_Profile op 19-06-2015 11:04 ]
Nope, helaas maar niet waar, HM alleen primary drops, geen special en heavy weapons.Michaelg schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:11:
Als je hard mode speelt krijg je zowel de loot van NM als van HM.Dus gewoon HM spelen.
Dus ga je voor de blackhammer of hunger of Crota, dan zal je de normal moeten doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Griffx op 19-06-2015 11:12 ]
Das niet waar, je kunt bijv. geen blackhammer krijgen.Michaelg schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:11:
Als je hard mode speelt krijg je zowel de loot van NM als van HM.Dus gewoon HM spelen.
ACD/0 Feedback Fence - exotic titan gauntels - 13 strange coins
Khepri's Sting - exotic hunter gauntlets - 13 strange coins
Starfire Protocol - exotic warlock chest armor - 13 strange coins
Hard Light - exotic auto rifle- 23 strange coins
Exotic Shard voor 7 strange coins
Exotic chest armor engram voor 23 mote of lights
Die Hard Light is dat wat?
[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 19-06-2015 11:22 ]
Die Khepri's Sting is trouwens echt een dikke aanrader voor je Gunslinger! Onzichtbaarheid en icm je Chain of Woe NOG sneller je primaries herladen ^^
[ Voor 72% gewijzigd door DarkElement op 19-06-2015 11:23 ]
Zover ik weet
[ Voor 12% gewijzigd door Low_Profile op 19-06-2015 11:26 ]
Moah.....ben er niet kapot van......baronruud schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:21:
Xur staat in the reef:
ACD/0 Feedback Fence - exotic titan gauntels - 13 strange coins
Khepri's Sting - exotic hunter gauntlets - 13 strange coins
Starfire Protocol - exotic warlock chest armor - 13 strange coins
Hard Light - exotic auto rifle- 23 strange coins
Exotic Shard voor 7 strange coins
Exotic chest armor engram voor 23 mote of lights
Die Hard Light is dat wat?
Jij heb toch niet zoveel primary Exotics?? Zo niet dan gewoon lekker kopen
Mensen zin om vanavond VOG op Hard te spelen 2x??
[ Voor 10% gewijzigd door Buddha_ op 19-06-2015 12:06 ]
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Idd, helemaal niks.Buddha_ schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:04:
[...]
Moah.....ben er niet kapot van......
Jij heb toch niet zoveel primary Exotics?? Zo niet dan gewoon lekker kopen
Dit topic is gesloten.
![]()