Tip: gebruik telegram. Geen telefoonnummer verplichtingen (kan een struikelblok zijn voor sommigen, mits je elkaar goed kent natuurlijk ) werkt namelijk aan de hand van usernames.ShadowSaiyan schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:39:
Nu er toch even geen Destiny gespeeld kan worden, zou ik graag even mijn PS4 Clan willen promoten![]()
Wij van Dutch Guardians Unite zijn op zoek naar ervaren volwassen Destiny spelers. wij doen alle activiteiten zoals PoE, ToO, IB, Raids, Nightfalls. Wij spelen vaak in de avonduren en in het weekend. We willen graag een beetje uitbreiden omdat het groepje nu een beetje te klein is voor de hoeveelheid content die er is. Er zitten al wat Tweakers in, dus mocht je 18+ zijn en op zoek zijn naar een gezellige clan die verbonden zit aan een Whatsapp groep om makkelijk afspraken mee te kunnen maken, stuur mij dan een PM. Wel vraag ik van je dat je 1 of meerdere lvl 34 characters heb zodat je aan alles mee kan doen. Denk dat dat geen probleem moet zijn voor de meesteGjallarhorn is trouwens niet verplicht
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution