Whole lot of stars ***
Ja hoor primaFaaz0 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:54:
Wil ze ook wel ff door vog knallen na de NF ofzo, als jullie willen tiguan / bram
Maar eerst poe32 doen dan?
* brambest heeft nf al 2x gedaan, 3e kan hem (nog) niet doen, low lvl titan
Ja is goedbrambest schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:10:
[...]
Maar eerst poe32 doen dan?
* brambest heeft nf al 2x gedaan, 3e kan hem (nog) niet doen, low lvl titan
Hoelaat trouwens? Royston is er uiterlijk 21:00, maar ze willen de vog 20:00 doen geloof ik..
[ Voor 33% gewijzigd door brambest op 10-06-2015 14:30 . Reden: N s ]
Verwijderd
Hopen dat ik net zoveel mensen kan irriteren als mensen mij hebben geïrriteerd. Maakt de gear per factie ook uit? Of blijft dit altijd hetzelfde.steffeh schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 00:02:
[...]
Gefeliciteerd! Nu kan je echt los haha.
Ja kies een leuke faction waar je de shaders en Ships mooi van vindt. Let wel; de kans dat je die items krijgt is 0.00000001%, maar alsnog haha.
De looks zijn wat anders, die kan je gewoon inspecten bij de verdor zelf.Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:39:
[...]
Hopen dat ik net zoveel mensen kan irriteren als mensen mij hebben geïrriteerd. Maakt de gear per factie ook uit? Of blijft dit altijd hetzelfde.
Verwijderd
ja was het van plan, maar we krijgen nu weer de Centipede error. Nu al 3 dagen op rij last van.steffeh schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:40:
[...]
De looks zijn wat anders, die kan je gewoon inspecten bij de verdor zelf.
Whole lot of stars ***
[ Voor 108% gewijzigd door Rudios op 10-06-2015 15:11 ]
Whole lot of stars ***
[ Voor 41% gewijzigd door DarkElement op 10-06-2015 15:11 ]
Dus hierbij
NF (nu:nu) :
- alp1903 (L34 Titan)
-
-
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Whole lot of stars ***
Maar waarom zou iemand zijn plek afstaan?DarkElement schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:15:
Jammer. Mocht iemand toch zijn plek willen afstaan dan wil ik wel helpen.
Verwijderd
Ik wil die wel doen op mn titanKartale schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:11:
Zijn er mensen die de NF nog niet hebben gedaan? Wil deze doen voor ik aan de bounties van deze week begin. Ik hoef hem maar 1x.
Dus hierbij
- alp1903 (L34 Titan)
-
-
Als het geen probleem is dat die pas lvl31 is?
Nee dat moet denk ik geen probleem zijn. Nog eentje.Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:20:
[...]
Ik wil die wel doen op mn titan
Als het geen probleem is dat die pas lvl31 is?
- alp1903 (L34 Titan)
- Rick_ps4 (L31 Titan)
-
Mooiste vind ik nog dat de deuren niet voor hem open gaan xD
Atlas#22744
Ik wil ook wel ff meeKartale schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:25:
[...]
Nee dat moet denk ik geen probleem zijn. Nog eentje.
- alp1903 (L34 Titan)
- Rick_ps4 (L31 Titan)
-
Dan zijn we compleet. Ik start mijn PS4 dan maar even op.
Verwijderd
Die ammo kistjes die niet open gaan zijn ook aardig herkenbaar.Kasai schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:26:
Mooi montage van Iron Banner; https://youtu.be/SzUkGU61zME
Verwijderd
Toen eerst alle waves gekilled en daarna de baas dan is het eitje, de waves spawnen dan niet meer of er zit iig lang genoeg tussen om de baas te finishen.
We hadden 2 titans die hebben meteen links en rechts bij de deur bubbels gezet die de vijanden stunnen dan kunnen ze alleen van voren makkelijk bij je komen en links en rechts kan je ze afknallen.
Frijns.Net schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:55:
Wat is de beste tactiek voor PoE op 32 voor de Servitor aan het einde?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2015 16:01 ]
Ja dat is echt te belachelijk.Kasai schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:26:
Platnuken en daarna pas de 'speciale target' kapotmaken. Tijd genoegFrijns.Net schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:55:
Wat is de beste tactiek voor PoE op 32 voor de Servitor aan het einde?
Mijn oproepje voor Poe is alweer ondergesneeuwd
[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 10-06-2015 16:25 ]
Verwijderd
DarkElement schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:03:
[...]
Platnuken en daarna pas de 'speciale target' kapotmaken. Tijd genoegOh ja wel even allemaal heavy opsparen natuurlijk
Mijn oproepje voor Poe is alweer ondergesneeuwdwie wil er mee vanavond om 19:00 met lvl 32 PoE? Zoek nog 1 persoon.
Verwijderd
DarkElement schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:03:
[...]
Platnuken en daarna pas de 'speciale target' kapotmaken. Tijd genoegOh ja wel even allemaal heavy opsparen natuurlijk
Mijn oproepje voor Poe is alweer ondergesneeuwdwie wil er mee vanavond om 19:00 met lvl 32 PoE? Zoek nog 1 persoon.
[ Voor 26% gewijzigd door DarkElement op 10-06-2015 16:34 ]
Zal tegen die tijd wel wat meer animo zijn neem ik aan. Dan post / check ik wel weer.
[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 10-06-2015 16:38 ]
We gaan binnenkort ff lopen, desnoods via www.destinylfg.comVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:33:
VoG lijkt niet echt op te schieten dus ik wil wel meedoen...ben vanaf 17.30 zoiets online.
[...]
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 10-06-2015 16:39 ]
Verwijderd
VoG heeft bij mij voorrang hoor maar tot nu toe hebben alleen wij 2 ons aangemeld.
baronruud schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:38:
Ja, lekker dan!Ik wil nog wel de VoG om 20:00uur doen.
Zal tegen die tijd wel wat meer animo zijn neem ik aan. Dan post / check ik wel weer.
Je kan wel goed zien hoe hij het is die lagt, zoals bij die FoH in die bubbel zie je die titan schieten alsof hij doorloopt naar de rand van de map.Kasai schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:26:
Maar goed, Bungie moet de trials match making implementeren. Werkt veel beter
Heb pas 1x mee gemaakt dat iedereen rode balkjes had en toen vermoeden we al dat er 1 aan het lag switchen was, gelukkig werd die eruit gegooid en was iedereen weer groen
Royston, tiguan en ik gaan eerst poe doen, daarns kunnen we jou wel mee nemen door de vog, hebben weber nog 2 'nodig'.baronruud schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:38:
Ja, lekker dan!Ik wil nog wel de VoG om 20:00uur doen.
Verwijderd
brambest schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:42:
[...]
Royston, tiguan en ik gaan eerst poe doen, daarns kunnen we jou wel mee nemen door de vog, hebben weber nog 2 'nodig'.
Dus je gaat niet meer mee met PoE met ons begrijp ik?
Verwijderd
DarkElement schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:44:
[...]
Dus je gaat niet meer mee met PoE met ons begrijp ik?
Wist niet hoe laat jullie VoG was gepland, omdat daar opeens 'ruzie' over was ging ik er vanuit dat ie tegelijk was geplandVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:46:
21.30 zijn we toch allang klaar met PoE ? of doen jullie meerdere runs
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 10-06-2015 16:47 ]
Verwijderd
DarkElement schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:47:
[...]
Wist niet hoe laat jullie VoG was gepland, omdat daar opeens 'ruzie' over was ging ik er vanuit dat ie tegelijk was geplandmaar nee het idee was 1 run
Vermaak me wel.
[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 10-06-2015 16:49 ]
Zal wel goedkomenVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:48:
Probeerde zelf VoG rond 20 uur maar had ik alleen Baron nog maar voor dus zelfs dan was het nog wel gelukt toch ? Uurtje voor Lvl. 32 run moet toch makkelijk lukken ?
[...]
Hou het hier wel in de gaten.
[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 10-06-2015 16:59 ]
Ja klopt, maar geeft wel goed beeld van hoe IB is, vooral in het weekendEreaser schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:42:
[...]
Je kan wel goed zien hoe hij het is die lagt, zoals bij die FoH in die bubbel zie je die titan schieten alsof hij doorloopt naar de rand van de map.
Maar goed, Bungie moet de trials match making implementeren. Werkt veel beter![]()
Heb pas 1x mee gemaakt dat iedereen rode balkjes had en toen vermoeden we al dat er 1 aan het lag switchen was, gelukkig werd die eruit gegooid en was iedereen weer groen
Bij Trials heb ik helaas wat vaker gekke dingen gezien, maar is gelukkig 100x beter dan IB
Atlas#22744
Ik start hem nu op,nog plaats?AlexMar schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:27:
1 iemand voor nightfall?
Verwijderd
I served in a company of heroes.
1. Baronruud - Titan 31 - psn: DeBaronNL
2. Vuvuzela - Warlock/Titan 34 - psn: Maciejk8
3. Mariikvt - ???? - psn: Barriie
4.
5.
6.
Easy / Hard?
Is Titan class Defender of Striker aan te bevelen? En ik las ook iets over wapen met void damage?
[ Voor 21% gewijzigd door DeBaroN op 10-06-2015 18:59 ]
Verwijderd
Ik zou sws 1 titan defender meenemen stond op de internets zodat die kan shielden. Easy toch ? Jij, ik en Barriiee spelen alledrie voor het eerst.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
[ Voor 99% gewijzigd door Vuvuzela op 10-06-2015 19:38 ]
Nog het meeste moeite gehad met die shriekers aan het begin.
En kreeg een exotic armor voor warlock ofzo.
[ Voor 17% gewijzigd door nFo op 10-06-2015 20:03 ]
Die killde mij ook 2 van de 3xnFo schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:02:
Nightfall net even gedaan, is erg makkelijk.
Nog het meeste moeite gehad met die shriekers aan het begin.
En kreeg een exotic armor voor warlock ofzo.
Gewoon langs de rechter zijkant rennen!
Nu doe ik wel mee
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Wolfslayer Claw II gekregen met void & fallen captains stunnen
PSN: jansoe13
[ Voor 10% gewijzigd door tiguan op 10-06-2015 22:50 ]
Ik doe wel meetiguan schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:46:
Nog iemand in voor een PoE32?
Verwijderd

VoG was chill vanavond btw
[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 11-06-2015 01:13 ]
Jaloerssteffeh schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:23:
Skolas is echt een eitje als je rechts tegen de rand gaat staan plus black hammer & gjallerhorn. Eerste run was 'ie kapot. Totaal 55 minuten over gedaan.
M
Helaas een auto rifle en void, maar wel enorm stabiel en aardige perks.
Wel bijzonder dat shadow en ik hem tegelijk kregen, terwijl de drop rate enorm laag is.
Goed bezig. Hedde nu alle nieuwe leuke how wolves wapens, en alle exotics al?steffeh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 07:01:
[...]
Helaas een auto rifle en void, maar wel enorm stabiel en aardige perks.
Wel bijzonder dat shadow en ik hem tegelijk kregen, terwijl de drop rate enorm laag is.
"Rechts tegen de rand"steffeh schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:23:
Skolas is echt een eitje als je rechts tegen de rand gaat staan plus black hammer & gjallerhorn. Eerste run was 'ie kapot. Totaal 55 minuten over gedaan.
Zou je hier iets specifieker over kunnen zijn?
POE 35 3 uur mee bezig geweest
Haha, sorry was even haastig. Maar als je binnenkomt heb je direct rechts een plateau waar die servitor onder spawnt. Die sloop je en loop je door naar de afgrond.Crash schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:12:
[...]
"Rechts tegen de rand"
Zou je hier iets specifieker over kunnen zijn?Wij zijn helemaal links achterin gaan staan (op een platform voor zon' deur) en dat werkte redelijk. Ben wel benieuwd of de plek waar jij het over hebt beter werkt.
Oke nu specifiek de 'afgrond & rechts tegen de rand', heb snel een plaatje gemaakt, heb het gister helaas niet opgenomen.

Vanuit daar is het heel erg simpel, je hebt er geen titan bubbel voor nodig oid. Het enige wat je nodig hebt is een 365 Black Hammer & eventueel Gjallerhorn. Je moet niet met zijn drieën naast elkaar gaan staan, maar een beetje uit elkaar en wat springen tijdens de raketten zodat hij jou niet hit ( hij zal weinig schieten met rockets en black hammers die hem stunnen, maar pas op ).
Wat wij deden; we schoten alle raketten op hem en daarna allemaal met black hammer, denk dat het nog niet eens 30 seconden heeft geduurd totdat Skolas kapot was.
Vanuit die positie komt 'ie niet zo snel naar je toe en de adds spawnen aan de andere kant dus daar heb je de eerste minuut geen last van. Hierna kan je op je dooie gemakje de minen dismantelen. Succes!
Nee joh, exotic shotgun is in de maak, dit weekend 34 farmenbrambest schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 07:17:
[...]
Goed bezig. Hedde nu alle nieuwe leuke how wolves wapens, en alle exotics al?
Gisteren bounty voor Lord of wolves afgerond. Hopelijk vandaag die voor de Queenbreakers Bow doen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Cool! Hoe is 'ie? Ik ben erg benieuwd naar dat wapen, Queenbreakers is erg leuk om wat mee te dollen tijdens patrol en low level mobs.Bokkie schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:55:
Wij staan altijd gewoon op dat platform boven die servitor
Gisteren bounty voor Lord of wolves afgerond. Hopelijk vandaag die voor de Queenbreakers Bow doen.
Dat kan ook, maar de kans dat Skolas dan snel naar je teleport is groter en hij heeft meer dekking door alle obstakels daar.
Een na laatste, u jelly?brambest schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:53:
Dat is wel de laatste die je moet zekers...
Vanavond even gebruiken in de PoE 32 en 34.
Ben ook erg benieuwd naar de queenbreaker.
Twijfel echter of het de moeite waard is om gjally ervoor op te geven
Lord of wolves is echt geweldig, zelfs in PvE is hij goedsteffeh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:14:
[...]
Cool! Hoe is 'ie? Ik ben erg benieuwd naar dat wapen, Queenbreakers is erg leuk om wat mee te dollen tijdens patrol en low level mobs.
Nee hoor, ik gun je het van harte.steffeh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:14:
[...]
Cool! Hoe is 'ie? Ik ben erg benieuwd naar dat wapen,
Dat kan ook, blabla
[...]
Een na laatste, u jelly?
Hij heeft wel enorm goede perks en hij eet de cabal haha. Maar de Gjallerhorn is eigenlijk niet echt meer nodig in POE nu je precies weet wat er gaat gebeuren. Soms was 'ie in clusterfuck momenten heel handig om alles kapot te maken.Bokkie schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:17:
Nog niet mee gespeeld, heb bouny ingeleverd, wapen opgehaald en daarna 5 bounties ingeleverd om te beginnen aan upgrade
Vanavond even gebruiken in de PoE 32 en 34.
Ben ook erg benieuwd naar de queenbreaker.
Twijfel echter of het de moeite waard is om gjally ervoor op te gevenzit nog steeds op ruim 300 synths, dus heavy for days. af en toe een nightfall met bijna nonstop gjally
Cool! Kan niet wachten.Ereaser schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:24:
[...]
Lord of wolves is echt geweldig, zelfs in PvE is hij goed
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
psn: Dutch-President
Dit topic is gesloten.
![]()