PSN: jansoe13
Ik heb nog lang niet alles. Maar die kistjes bij de PoE zijn voor mij behoorlijk teleurstellend.. 2 exotics waarvan 1 net bij Xur was. De rest is vooral "troep" van de queen dat ik al had.brambest schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:31:
[...]
Zegt de meneer die alles al heeft. Damn, wou dat ik dat ook kon zeggen
En de NF ook teleurstellend.. een 3e Pestcontrolmatrix en een gare legendary pullse rifle.
[ Voor 11% gewijzigd door Vuvuzela op 09-06-2015 18:53 ]
I served in a company of heroes.
De vex is ook een fusion rifle he;) Die 200 heb je daarmee vrij snel binnenMichel8704 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:20:
Pfff wat een rot bounty is dat voor pocket infinity die 200 kills met fusion rifle. Terwijl dit wel een van de laatste exotic wapens is die ik nodig heb. Hierna nog Plan C, Necrochasm, Vex mythlocast en universal remote. Dan heb ik alle pre-house of wolves exotic wapens. https://destinyexotics.co...7ae47416dcacdfb6a4638faff voor geïnteresseerden
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ja en die vex heb ik nou juist nog nietOnly schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:23:
[...]
De vex is ook een fusion rifle he;) Die 200 heb je daarmee vrij snel binnen
Ik denk dat je met de huidige NF misschien wat pech hebt.. Je kan soms in het begin de andere kant op gaan en ergens anders enemies killen al moeten ze wel lvl 28/30+ om mee te tellen.. alles killen richten orbit en opnieuw. Met de Archon preist NF duurde het een half uur.Michel8704 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:20:
Pfff wat een rot bounty is dat voor pocket infinity die 200 kills met fusion rifle. Terwijl dit wel een van de laatste exotic wapens is die ik nodig heb. Hierna nog Plan C, Necrochasm, Vex mythlocast en universal remote. Dan heb ik alle pre-house of wolves exotic wapens. https://destinyexotics.co...7ae47416dcacdfb6a4638faff voor geïnteresseerden
I served in a company of heroes.
Ik ga er toch echt geen week mee wachtenVuvuzela schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:25:
[...]
Ik denk dat je met de huidige NF misschien wat pech hebt.. Je kan soms in het begin de andere kant op gaan en ergens anders enemies killen al moeten ze wel lvl 28/30+ om mee te tellen.. alles killen richten orbit en opnieuw. Met de Archon preist NF duurde het een half uur.
Psn is dutch_synaps
Kom eraanVerwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:39:
Join nethal_kyna voor arena level 32
1 plek over.
Kan je niet vinden. Niet Ps4 misschien?
[ Voor 10% gewijzigd door Low_Profile op 09-06-2015 19:48 ]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
PSN-ID: Hettic1
Sounds good, en 32 moet ik ook nog ^_^
[ Voor 9% gewijzigd door Low_Profile op 09-06-2015 19:54 ]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Is goed. Ben wel 33. Ff daily afronden
PSN-ID: Hettic1
Ik doe wel meeFonzie27 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:58:
wie voor nightfall? iemand nog plek of nog starten?
Als je nog een plaatsje heb, zie ik je zo.
ik doe wel meeFonzie27 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:58:
wie voor nightfall? iemand nog plek of nog starten?
Helaas zijn al met 3zekerpixels schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:00:
[...]
Als je nog een plaatsje heb, zie ik je zo.
PSN: jansoe13
Ik zag het
Iemand zin in 3 keer de nf.
is goed, we starten zo, join en we zijn vol
Verwijderd
Zo we zijn online, nog mensen voor de NF? Of mensen die me willen helpen met de Light in the Dark bounty? Wou niet echt lukken vorige keer.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2015 20:36 ]
Mocht je zin hebben, join psn misiu781
Verwijderd
Potje Crucible gespeeld, hij lijkt het weer te doen. Als er iemand NF gaat doen en nog iemand zoekt doe ik graag mee.
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2015 21:21 ]
invite me maar. DRaD83Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:49:
Ps4 gerestart en hij doet deed het alweer. Gister ook al problemen met spelers zoeken, come on Sony. Get your shit together.
Potje Crucible gespeeld, hij lijkt het weer te doen. Als er iemand NF gaat doen en nog iemand zoekt doe ik graag mee.
psn drad83
1 plekkie vrij, join maar
[ Voor 35% gewijzigd door tha_crazy op 09-06-2015 21:25 ]
Atlas#22744
En vol
[ Voor 7% gewijzigd door randy_e op 09-06-2015 21:53 ]
psn: Dutch-President
Whole lot of stars ***
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
[ Voor 60% gewijzigd door DarkElement op 09-06-2015 22:51 ]
Verwijderd
Lekker man! Met behulp van DraD en nog een maat van hem(naam effe kwijt) de Thorn gehaald. Eerst even dat ding upgraden en dat de Crucible insteffeh schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 23:13:
Queensbreaker Bow is binnen, leuk wapen! : )
Gefeliciteerd! Nu kan je echt los haha.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 23:52:
[...]
Lekker man! Met behulp van DraD en nog een maat van hem(naam effe kwijt) de Thorn gehaald. Eerst even dat ding upgraden en dat de Crucible in. Na Rank 3, wat is dan het nut van Vanguard of Crucible up te graden? Kan ik dan niet beter met een faction beginnen?
Ja kies een leuke faction waar je de shaders en Ships mooi van vindt. Let wel; de kans dat je die items krijgt is 0.00000001%, maar alsnog haha.
Nice. Ik heb zojuist de bounty ontvangen.steffeh schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 23:13:
Queensbreaker Bow is binnen, leuk wapen! : )
Hoeveel potjes poe heb jij daarna nog moeten doen voordat je volgende stap gecomplete had?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Euh, eerst 32 ( 1 x ) gedaan voor de key, daarna 72 uur gewacht en toen 3x level 34 gedaan vandaag, was in ~25 minuten per potje klaar. Je kan ook 32 farmen deze week, boss killen en daarna de VIP naar z'n objective laten lopen.Michaelg schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 00:17:
[...]
Nice. Ik heb zojuist de bounty ontvangen.
Hoeveel potjes poe heb jij daarna nog moeten doen voordat je volgende stap gecomplete had?
Ik heb de tweede bounty gister ingeleverd, dit weekend die ff snel farmen en dan de shotgun levelen, schijnt een beest te zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door steffeh op 10-06-2015 00:25 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Vond het nog best pittig om eerlijk te zijn
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Volgens mij alleen de eerste keer dat je het kistje opent (eerste keer dus niet iedere week)Baiko schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:06:
Gisteren voor het eerst PoE 28 gedaan en een Truth uit de kist gekregen, is een legendary guaranteed 1x per week?
Vond het nog best pittig om eerlijk te zijn
Weet niet wat het is opk, heb eerder deze week boubty gehad voor thorn, bad juju of invective, waarbij ik voor bad juju heb gekozen, en gisteren kreeg ik weer de keuze op andere char. Nu maar de invective gekozen, de thorn die heb ik al
Goed bezig Royston! Gaan we deze week nog poe35 doen? Was afgelopen maandag niet meer gelukt.
[ Voor 10% gewijzigd door brambest op 10-06-2015 08:36 ]
Haha slim, volgens mij doet iedereen het. Had 2 clanmates die beiden hielpen met 34, zij met 3 karakters en ik met mijn QBB bounty, 3 x 25 minuten waren we er doorheen.Faaz0 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:35:
Ik heb ook QBB nu, heb inderdaad PoE 32 gefarmt. Boss killen met 3x Gjalla en dan wipen, repeat tot je de bounty hebt. 200 punten per boss kill
Volgende elder cipher ligt al bij Variks, dat gaat de shotgun worden, die ga ik maandag farmen of zo
Weet je zeker dat je POE 35 met solar wil doen?brambest schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:35:
Gisteren 2x nightfall gedaan, 1x een exotic (weet niet meer welke, had hem iig nog niet) en 2e x waardeloos wapen, legendary. Verder nog poe32 gedaan, wat ook niet slecht ging.
Weet niet wat het is opk, heb eerder deze week boubty gehad voor thorn, bad juju of invective, waarbij ik voor bad juju heb gekozen, en gisteren kreeg ik weer de keuze op andere char. Nu maar de invective gekozen, de thorn die heb ik al
Goed bezig Royston! Gaan we deze week nog poe35 doen? Was afgelopen maandag niet meer gelukt..
Dus genoeg gedaan gisteren
Ook nog een groep meegeholpen tot en met het gorgon punt.
Ik bedoel maar, een effectief dagje gisteren.
Vanavond 1x PoE 35 en 2x PoE 34 hoop ik
Zekers, waarschijnlijk PSI en ik.Qualixo schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 07:46:
Mensen die vanavond rond 19/20:00 poe 32/34/35 willen doen?
Als het mee zit een 32/34 (uurtje) en daarna 35?
[ Voor 11% gewijzigd door Griffx op 10-06-2015 09:03 ]
Ik zeg hell yeah brother from another motherGriffx schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:02:
[...]
Zekers, waarschijnlijk PSI en ik.
krijg je nou uit die treasure key kist ook betere loot op lvl 35 dan op lvl 32?
[ Voor 14% gewijzigd door Qualixo op 10-06-2015 09:11 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
soms een kleine kans op een exotic
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Tuurlijk, why not? Solar moet juist piece of cake zijn toch. Vanavond even zorgen dat mijn gjalla fully upgraded is, and im ready to rollsteffeh schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:45:
[...]
Weet je zeker dat je POE 35 met solar wil doen?
En hogere kans op PoE gearBokkie schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:35:
Nee, upgrade mats en een queens wapen
Jep, daar heb ik een chest piece uit gekregen.
Maar de super good advice genomen. Kreeg trouwens bij het eerste het beste kistje op de moon direct al A Mournful Gun. Dus of ik heb geluk of de vind kans is vrij hoog. Nu wachten op Xur.
[ Voor 38% gewijzigd door Viper® op 10-06-2015 10:01 ]
uit de grote kist denk ik?Ereaser schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:52:
[...]
Jep, daar heb ik een chest piece uit gekregen.
Van de 3x dat ik die bounty deed overkwam mij dat ook twee keer. bij een kameraad was het ook in 1x raak. Grote kans denk ik dus. de eerste keer heb ik wel een kwartier of zo moeten farmen.Viper® schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:53:
Gisteren eerste exotic weapon bounty gekregen. Helaas niet de light in the dark voor de thorn
Maar de super good advice genomen. Kreeg trouwens bij het eerste het beste kistje op de moon direct al A Mournful Gun. Dus of ik heb geluk of de vind kans is vrij hoog. Nu wachten op Xur.
Verwijderd
Uit de kleine kistjes krijg je wel heel af en toe een treasure key...voor de rest materials/synthesis.
Crashhill schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:53:
[...]
uit de grote kist denk ik?en dan op lvl 35? of maakt niet uit welke PoE?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2015 10:12 ]
Zo slecht is ie niet. Briljant op oracles en detain.Viper® schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:09:
Niet dat de super good advice een goede exotic is, maar ik had nog geen machine gun en hij is niet zo moeilijk te krijgen.
De Thunderlord lijkt me wel vet met de lightning rounds en dan de maximum ammo upgraden, lekker blazen
"Kick it into high gear"
"Rapidfire"
reference: https://www.youtube.com/watch?v=7M-HiESQ_ys
[ Voor 13% gewijzigd door Viper® op 10-06-2015 10:26 ]
Weet je wat pas leuk is met de Thunderlord? Phogoth met Arc modifier, 3 x thunderlord, weapons of light, heb je hem binnen 20/30 seconden platViper® schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:18:
Sowieso, als je allemaal alleen maar het beste van het beste pakt wordt het zaakje ook snel saai.
De Thunderlord lijkt me wel vet met de lightning rounds en dan de maximum ammo upgraden, lekker blazen
"Kick it into high gear"
"Rapidfire"
reference: YouTube: C&C Generals — Gattling Tank Audio
Ik wist dat je er exotic kans had, sowieso een weapon van queen. Kleine kistjes wist ik ook.Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:10:
Op Lvl. 28 PoE heb ik tot nu toe elke keer een legendary armor of wapen of zelfs 2 uit de grote kist....wel een paar keer dezelfde en helaas geen exotic.
Uit de kleine kistjes krijg je wel heel af en toe een treasure key...voor de rest materials/synthesis.
[...]
Maar dat je er ook nieuwe gear uit kon krijgen wist ik nog niet :O!
Wel dus, alleen ook StrengthKasai schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:15:
Ja is echt belachelijk.
Ik heb ook echt idee dat Bungie de helm van Trials niet gaat verkopen deze week.
Is ook pas sinde de patch die de keydrops heeft verhoogt enzoCrashhill schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:32:
[...]
Ik wist dat je er exotic kans had, sowieso een weapon van queen. Kleine kistjes wist ik ook.
Maar dat je er ook nieuwe gear uit kon krijgen wist ik nog niet :O!
Gisteren een full intellect chest piece gekregen uit een house of judgement package. Ik snap het ook niet helemaal waarom ze alleen strength verkopen.
psn drad83
Zodat je lekker moet blijven spelen voor betere gearDRaD schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:47:
[...]
Gisteren een full intellect chest piece gekregen uit een house of judgement package. Ik snap het ook niet helemaal waarom ze alleen strength verkopen.
Haha pis elke keer net naast de boot zoGriffx schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:02:
[...]
Zekers, waarschijnlijk PSI en ik.
Waarom kan ik jou trouwens geen PB sturen op Tweakers Griff?
ah zooooooPaYnE81 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:45:
[...]
Is ook pas sinde de patch die de keydrops heeft verhoogt enzo
Verwijderd
Vanavond VOG hard 20:00 ps4
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Zo heb je zo een raid afgesproken.. Ik ga overigens vanavond niet raiden
Ah! nou weet ik tenminste wie mij toegevoegd heeft gisteravondVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:54:
Vanavond iemand VoG of andere raid ? Nog steeds nooit een raid kunnen spelen...heb gister een aantal van jullie toegevoegd via PSN die in dit topic posten om dit voor elkaar te krijgen.
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:54:
Vanavond iemand VoG of andere raid ? Nog steeds nooit een raid kunnen spelen...heb gister een aantal van jullie toegevoegd via PSN die in dit topic posten om dit voor elkaar te krijgen.
brambest schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:57:
Het beste wat je kan dien is hier gewoon posten met
Vanavond VOG hard 20:00 ps4
1. DeBaronNL - Titan lvl 31
2.
3.
4.
5.
6.
Zo heb je zo een raid afgesproken.. Ik ga overigens vanavond niet raiden
[ Voor 31% gewijzigd door DeBaroN op 10-06-2015 11:06 ]
Haha helaas, ik zit vanavond al helemaal volMichel8704 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:59:
[...]
Ah! nou weet ik tenminste wie mij toegevoegd heeft gisteravondIk speel vanavond niet dus ik kan je niet helpen... Misschien kunnen Houtvlot en Richard (met de vele nummers
![]()
) je helpen? die nemen vaak nieuwe mensen mee
Misschien makkelijk dat je ook je level erbij zet :)! RAID proberen kan best even duren hoor. Tenzij je veel mensen bij hebt die hoog level zijn en beetje ervaring hebben. Anders ben je zo 2-3 uur verderbaronruud schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:02:
Ik wil wel is een raid proberen. VoG is goed.
[...]
Gedaan. Ben nog maagd kwa raid.brambest schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:05:
En class... Wist wel dat ik iets was vergeten, en je psn is opzich ook wel handig...
[ Voor 17% gewijzigd door DeBaroN op 10-06-2015 11:08 ]
Verwijderd
VoG vanavond rond 20:00 uur
1. DeBaronNL
2.RoughRuggedRaw (Ra_the_Rugged)
3.
4.
5.
6.
baronruud schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:02:
Ik wil wel is een raid proberen. VoG is goed.
[...]
[...]
Via WhatsApp, de PB heb ik (nog) niet aanstaan, is dat een goed antwoordPaYnE81 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:50:
[...]
Haha pis elke keer net naast de boot zoDaarom vroeg ik al aan Dumay hoe jullie contact houden buiten Tweakers om ^^
Waarom kan ik jou trouwens geen PB sturen op Tweakers Griff?
Maak wel een group aan in de PSN.
[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 10-06-2015 11:22 ]
Voor de hunter ja
Titan is full disc en Warlock full int
Atlas#22744
En 't mooie nieuwe schip Hilda Seeker (gegarandeerd), +shaders en emblemsBokkie schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:35:
Nee, upgrade mats en een queens wapen
(alleen op lvl 35 dus)
[ Voor 4% gewijzigd door DeBierVampier op 10-06-2015 11:26 ]
Oh snap! dat had ik niet goed gezien dan hahaKasai schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:22:
[...]
Voor de hunter ja
Titan is full disc en Warlock full int
CrystalclearGriffx schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:21:
[...]
Via WhatsApp, de PB heb ik (nog) niet aanstaan, is dat een goed antwoord
Maak wel een group aan in de PSN.
Toen ik de PS4 aanzette hoorde ik een klein plofje en hij kapte er direct mee. Als ik hem nu aan wil zetten met de controller krijg ik het opstart piepje te horen en heel kort het blauwe licht. Daarna gaat alles uit.
Knoppen op de ps4 werken ook niet...😞
Verzekering gebeld. Valt onder inboedel. Ik moet nu een offerte laten opmaken wat de reparatie kost. En verklaring dat het inderdaad door de bliksem komt.
Gelukkig heb ik mijn ps3 nog met ook daarop destiny. Maar wat is dat een verschil zeg met het vinden van groepen. Waar je op de PS4 binnen 10 min wel wat gevonden heb zit je nu een uur te zoeken voor twee randoms. Dan merk je wel dat matchmaking handig zou zijn
zit je op /r/fireteams te zoeken? Zoja, meest handige tip ooit: wacht niet af tot er een [PS3] wordt aangemaakt, neem zelf het initiatiefKookSpook schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:04:
Afgelopen vrijdagavond is bij ons de bliksem er in geslapen. Resultaat ps4 kapot.
Toen ik de PS4 aanzette hoorde ik een klein plofje en hij kapte er direct mee. Als ik hem nu aan wil zetten met de controller krijg ik het opstart piepje te horen en heel kort het blauwe licht. Daarna gaat alles uit.
Knoppen op de ps4 werken ook niet...😞
Verzekering gebeld. Valt onder inboedel. Ik moet nu een offerte laten opmaken wat de reparatie kost. En verklaring dat het inderdaad door de bliksem komt.
Gelukkig heb ik mijn ps3 nog met ook daarop destiny. Maar wat is dat een verschil zeg met het vinden van groepen. Waar je op de PS4 binnen 10 min wel wat gevonden heb zit je nu een uur te zoeken voor twee randoms. Dan merk je wel dat matchmaking handig zou zijn
Verwijderd
Gisteren voor het eerst gehaald, alleen de eindbaas gingen we een paar keer dood, tot we erachter kwamen dat je eerst gewoon eerst de waves moet killen dan heb je de baas zo dood daarna.
tiguan schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:39:
Zijn er nog mensen die vanavond NF en/of PoE 32 willen doen met mij?
ja hoor, ben er op z'n laatst om 9u dus kan dan wel meetiguan schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:39:
Zijn er nog mensen die vanavond NF en/of PoE 32 willen doen met mij?
Ik wil ook wel mee.Faaz0 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:47:
[...]
ja hoor, ben er op z'n laatst om 9u dus kan dan wel mee
[ Voor 25% gewijzigd door tiguan op 10-06-2015 13:54 ]
Verwijderd
VoG vanavond rond 20:00 uur...wie doet er mee ?
1. DeBaronNL Lvl.31 Titan
2. RoughRuggedRaw (Ra_the_Rugged) Lvl. 32 Hunter
3.
4.
5.
6.
Dit topic is gesloten.
![]()